Siinä teille kaukosuhteissa elävät. Linkki suomi.24 palstalle, missä kaukosuhteessa elävä nainen hakee itselleen seksiä, vaikka kaikki asiat onkin hyvin...
Edit: ja homma jatkuu näin:
Edit: ja homma jatkuu näin:
Voisin kuvailla hakemustani tilapäiseksi seikkailuhakemukseksi! Olen oluelle perso ja lenkkeilen vähän väliä (ja olen muutenkin kaikkeen urheiluun taipuvainen). Minä uskallan matkaan kun joku ehdottaa jotain vähän jännempää, myönnän että jännitän liikaa perus kahvikupin äärellä. Lähdetään vaikka melomaan, vaikken osaakkaan. Tai kupposelle. Olen lennokas, välillä rauhallinen ja välillä toiminnan nainen. Jos haet seuraa ja pitkän suostuttelun jälkeen intiimimpääkin sellaista, niin kokeile ottaa yhteyttä. Minäkin yritän bongata täältä teidänlaisia.
Opiskelen yliopistossa. Arvostan elämää nähnyttä miestä ja naistakin jolla on pilke molemmissa silmäkulmissa ja vielä jäljelle jäänyttä järjenripettä. Luotan siihen että toiminnallinen olemus korreloi jokseenkin hyvän kehon kanssa... ;)
Minusta vielä sen verran että pidän itseäni normaalirakenteisena, suht urheilullisena naisena. Nautin seikkailuista, enkä halua että tällainen "toveruus" alkaisi seksillä ja jäisi pelkästään siihen. Jotain jännää pitää kokea yhdessä jotta olisi mukavaa olla ;)
Viimeksi muokattu: