Ojennanpa omat kaksi senttiä aiheeseen. En minäkään usko, että sellaisia mimmejä on edes olemassa, jotka nauttisivat neljän tunnin paukuttamisesta, mutta jos niitä kuitenkin on, niin onhan se hyvä asia, jos erektiolääkerakakastaja ja tuollainen muija löytävät toisensa. Molemmat saavat mitä haluavat.
Olen kai tässä asiassa vähän vanhemman liiton mies, koska mielestäni jos vetää vereensä sen ujot kaksi ja puoli promillea viinaa, niin nussiminen on automaattisesti off the table. Kyllä mä ymmärrän erektiolääkkeiden viihdekäytön, tai sanotaan että hyväksyn sen, en niinkään ymmärrä. Ihan kuin mun hyväksyntää joku olisi vailla.
Penkinlämmittäjän kanssa samoilla linjoilla, että parasta seksiä jota ikinä olen saanut, olen harrastanut vaimoni kanssa. Tämän naisen myötä avautui, että miten paljon tunteet vaikuttavat seksikokemukseen. Kaikilla ei tietenkään näin ole ja sekin on ihan jees. Ikäkin tähän toki vaikuttaa, nuorempana hormonit hyrräsivät kiihkeämmin. Ehkä nuorempana olisin lähtenyt tuollaiseen erektiolääkkeiden viihdekäyttöön, mene ja tiedä.
Jollain lailla pitäisin itseäni säälittävänä, jos viihdekäyttäisin erektiolääkkeitä. Toisaalta taas viihdekäyttäjät pitänevät minunlaisiani samalla lailla säälittävinä, kun tuon "kemikaaleilla kanki kovaksi" -meiningin hienous ei aukea.