Naisasiat

  • 7 519 975
  • 26 580

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varhaisimpia muistoja faijasta on se kun illalla pötköteltiin sängyssä vierekkäin ja faija kertoili naisseikkailuistaan.

Ei faija koskaan rumasti naisista puhunut, mutta kyllä me usein yhdessä ihmeteltiin mutsin käytöstä. Nyt aikuisena en pahemmin ole mutsin kanssa halunnut olla tekemisissä ja faija juo Pilsner Urquellia tuolla pilven reunalla. Se on pitkä tuoppi se.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Naiset, nuo ihanat ja niin vaikeat otukset.

Työkaveri ilmeisesti vetänyt isommatkin herneet meikäläiselle jostakin. Ainakin luulen niin.
Meillä oli oma pieni juttumme aikanaan, ikinä ei sänkyyn päädytti mitä nyt pari kertaa suudeltiin ja kaikkea tuhmaa viestiteltiin välillä. Hänen kihlattunsa selän takana tottakai, enkä edes itse tiedä miksi lähdin juttuun mukaan. Muija on kieltämättä helvetin kuuma pakkaus ja kyllä siitä päivästä lähtien kun hänet töissä ensi kerran näki, niin kaikenlaiset halut on ollut päällä. Jossain kohti alkoi meidän "juttumme" vähän etenemäänkin ja alettiin nähdä useammin ja sitä rataa. Muija kuitenkin laittoi stopin kaikelle ja sanoi, että tykkää helvetisti minusta, muttei niin paljon että olisi valmis luopumaan kaikesta nykyisestä. Mikäpä siinä, hyvä että löysi selkärangan, no hard feelings vaikka toki itseäni se vähän harmitti.
Ollaan tuonkin jälkeen välillä vähän kaikenlaista tekstailtu ja kyllä siellä niitä haluja taitaisi olla. Itsellä ei ainakaan mitään suurempia fiiliksiä enää ole, mitä nyt vähän pientä flirttiä heittää siellä täällä.

No sitten itse asiaan.
Maanantaina tehtiin yhdessä yhtä projektia ja juteltiin niitänäitä. Vaihdeltiin viikonlopun kuulumiset ja kerroin omat tapahtumani. Kävin lauantaina yhden naispuolisen kaverini kanssa piknikillä ja nauttimassa auringosta. Tämän jälkeen neiti menikin sitten aivan mykäksi. Mitään ei enää puhunut oma-aloitteisesti ja kaikkiin juttuihini vastaili parilla sanalla. Tuon projektin jälkeen ei nyt pariin päivään ole sitten edes tervehdystä tullut työpäivän aluksi eli täydellinen mykkäkoulu. Tiistaina kävin kysymässä onko kaikki hyvin niin vastauksena tuli vain että "-väsyttää" ja naama niin norsunvitulla kuin ihminen sen voi vääntää. Sanoin vielä että voi oikeasti kertoa, jos joku painaa ja siihen vastaus oli vielä tylympi "-joo."
Aika nopeasti huomasi kyllä, että meikäläinen on nyt taas jotain "tehnyt. Aina kun ilmestyn paikalle neidin naama muuttuu happamaksi ja kuten yleisesti, niin ei meidänkään työpaikalla salaisuudet kovin salaisia ole. Toisen työkaverin kautta kuulin, että hän oli avautunut siitä kuinka idiootti minä osaan välillä olla. Eipä tuossa oikein ole muuta vaihtoehtoa kuin se, että neiti on vetänyt herneet siitä kun olin käynyt naispuolisen kaverini kanssa piknikillä, koska perjantaina heiteltiin melkein yläfemmoja kun lähdettiin töistä ja mitään yhteyttä ei viikonloppuna pidetty.

Voi aika helposti vetää sellaiset johtopäätökset, että meikäläinen ei ollut hänelle tarpeeksi hyvä, jotta jättäisi miehensä, mutta meikäläinen ei saa myöskään tavata muitakaan, koska neiti haluaa että olen hänelle hätävarana, jos jotain sattuu ja yleensäkin kohottamassa hänen itsetuntoaan.
Jännä fiilis, kun tavallaan tuli jopa hyvä fiilis siitä, kun tajusi hänen olevankin mustasukkainen minusta. On itsellä vielä jotain tunteita, mutta ei asiaa nykyään enää ajattele. Tapailee muita ja ehkä joskus tulevaisuudessa sitten tiet kohtaa, tai sitten ei.
Ei vaan kiinnosta yhtään mennä töihin, kun noin kylmää vastaanottoa on aina tiedossa sieltä. Mitään en ole anteeksipyytämässä, koska mitään väärää en ole tehnyt. Silti sitä haluaa välit kuntoon, koska töissä on paljon kivempaa ja neidin seurassa aika rientää. Kevyesti flirttaillen ja töitä tekemällä.

Ehkä tuo siitä leppyy aikanaan...
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Silti sitä haluaa välit kuntoon, koska töissä on paljon kivempaa ja neidin seurassa aika rientää. Kevyesti flirttaillen ja töitä tekemällä.

Ehkä tuo siitä leppyy aikanaan...

Kannattaa vähentää nyt vähäksi aikaa tuota flirttailua. Tarpeeksi vihainen nainen on erittäin arvaamaton. Kohta pomo saa kuulla "seksuaalisesta ahdistelusta".

Jotenkin tuntuu että viime vuosina on vähentynyt tämä "toinen nainen"-ilmiö, tilalle on tullut "toinen mies"-ilmiö.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ehkä tuo siitä leppyy aikanaan...

Itse pitäisin vaan etäisyyttä ko. naiseen. Eiköhän se siitä joskus lepy. Ja jos ei lepy, niin sitten ei lepy, ainakin kuvauksen perusteella kyseessä on erittäin vittumainen nainen. Sählää kihlattunsa selän takana tuollaista ja vetää vielä herneet nenään siitä.
Jos olisit rohkea, niin kertoisit hänen miehelleen tuosta asiasta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ehkä tuo siitä leppyy aikanaan...

Kysypä rohkeasti, että onko hän nihkeänä sen vuoksi, että olit ollut piknikillä jonkun kanssa. Kun omasta mielestäsi hänen käytöksensä muuttui sen jälkeen. Pistänee hänet miettimään omaa reaktiotaan ja suhtautumistaan sinuun. Pienet riskinsähän tuossa on, mutta saattaa toimiakin.

Jos olisit rohkea, niin kertoisit hänen miehelleen tuosta asiasta.

Tästä nyt ei olisi mitään hyötyä mihinkään suuntaan.

Tuon etäisyyden pitäminen voi olla varsin hyvä neuvo myös.
 

rpeez

Jäsen
Voi aika helposti vetää sellaiset johtopäätökset, että meikäläinen ei ollut hänelle tarpeeksi hyvä, jotta jättäisi miehensä,...

Niin, voidaan myös miettiä, onko todella näin?
Voihan olla, että hän pitää sinusta jopa enemmän kuin kihlatustaan muttei halua myöntää sitä sinulle eikä itselleen kun ei riitä rohkeus purkaa vanhaa suhdetta, ja ei ole varma tuleeko sinun kanssa sitten pysyvä suhde.
Se voisi selittää mustis käyttäytymistä.
Mutta kuka näistä tietää, hankalia juttuja.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Kuulostaa siltä, että viidakon kuninkaan työkaverinaisella on ns. kauniin naisen syndrooma. On kaunis, on aina ollut kaunis, saa huomiota ja on aina saanut huomiota. Eikä vain kumppaneiltaan vaan "kaikilta miehiltä". Niinpä nämä tapaukset myös tarvitsevat huomiota koko ajan ja kaikilta miehiltä. Tällaiset vaikuttavat usein ulkoisesti itsevarmoilta, mutta kuori murenee herkästi, jos joku mies ei kuljekaan täysin talutushihnassa. Kun naisen maailma näin järkkyy, seurauksena voi olla kaikenlaisia purkauksia. Tyypillisesti tällainen tapaus flirttailee paljon, eikä ole oikeastaan koskaan sinkku. Parisuhteen toinen osapuoli kyllä vaihtuu aina välillä, ja ulkoisen seuraajan saattaisi olla vaikea hahmottaa milloin jokin suhde virallisesti alkoi ja toinen loppui.

Tiivistettynä, tämän lajityypin nainen ei ole parisuhdemateriaalia, älä lähde sinne.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Enpä näe, että tuosta mitään hyötyä hänellekään olisi.

Noh ei välttämättä hyötyä, mutta tuo on vain niin moraalitonta toimintaa naiselta, että mielestäni tuolla miehellä olisi oikeus tietää. Minun mielestäni pettämistä on kaikki tuollainen, jota et kerro kumppanillesi.
Ennen kuin joku tulee hassuttelemaan ja "luulee" minun tarkoittaneen että kaikki mitä ei kerrota kumppanille, on pettämistä, niin en ihan sitäkään tarkoita.
 

Flu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Padres
Minun mielestäni pettämistä on kaikki tuollainen, jota et kerro kumppanillesi.
Ennen kuin joku tulee hassuttelemaan ja "luulee" minun tarkoittaneen että kaikki mitä ei kerrota kumppanille, on pettämistä, niin en ihan sitäkään tarkoita.
No sitähän sinä juuri tarkoitat. Tyylikkäämpää olisi myöntää se. Minusta tuo on täyttä roskaa ja osoittaa enemmän kokemuksen puutetta kuin mitään muuta. Jos tuossa "suhteessa" ei ole muuta kuin pari kertaa pussattu niin kyseessä on kyllä niin mitätön petos että siitä keskusteleminen on erittäin huono idea.

Oikeasti pettäminen on sitä, että se pettävä osapuoli ei halua kertoa asiasta koska itse pitää sitä pettämisenä. On myös paljon muitakin syitä ettei halua toiselle kaikkea kertoa. Jos vaikka parteneri on erittäin muskasukkainen niin ei varmaankaan ole hyvä idea kertoa tanssineensa työkaverin kanssa. Nyt meillä on vain toisen osapuolen kertomus. Voihan olla, että nainen on on vain pitänyt hauskaa ja antanut hyvänyönpusun, jonka toinen osapuoli on ottanut hieman vakavammin. Yleensäkin muiden motivaatioiden arvailu on turhaa ja ennenkuin käydään sängyssä toisten elämään sotkeutuminen on todella huono idea.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kannattaa muistaa, että sitoutumista ei kannata ajatella silloin, kun on tavannut elämänsä naisen, vaan silloin, kun on elänyt useamman vuoden monella tapaa vajavaisen naisen kanssa, joka välillä ärsyttääkin, mutta jonka kanssa kuitenkin tahtoo jakaa elämänsä.[/url]
Sitoutumistahan se on tuo eläminen vajavaisen naisen kanssa siinä missä kihlautuminen ja avioliitto vajavaisen naisen kanssa. Jos rakastaa, niin rakastaa yhtälailla avioliitossakin ja menee niiden vaikeiden aikojen lävitse. Avioehto on kuitenkin olemassa, jos haluaa taustansa turvata, ja lätkimään kihloista/liitostakin voi lähteä.

Tiedän, että oma tapaukseni on varsin epätavanomainen nykyään, mutta itse muutin ekaan yhteiseen asuntoon suoraan avioliiton kautta. Toki sinä oli tutustuttu jo puolisentoistavuotta ja molemmat olivat asuneet omillaan muutaman vuoden, mutta en siis ollut naisen kanssa jakanut samaa makkaria sitä ennen. Nyt on yli 11 vuotta takana yhteiseloa vaihtelevalla menestyksellä, mutta pääasiassa kuitenkin ihan hyvin on pyyhkinyt. Se vain on niin, että kipeistäkin asioista kun opettelee pikkuhiljaa keskustelemaan, pääsee aika hyvin asioissa eteenpäin.

Mä luulen, että parisuhteen statuksella ei ole kovinkaan paljon väliä, jos sen pilata haluaa tai vastaavasti jos siitä haluaa tehdä lujan.
 
Silläkin uhalla, että muutamat ihmiset tietää mun nimimerkin (esim ex) niin nyt on pakko vähän kirjottaa paskaa pihalle.

Kaikki tutut vois jättää tän lukematta jos osuu kohalle, jos haluatte kuulla mun ajatuksia niin soittakaa kaljalle jumalauta.

-------------------

Tässä on nyt tällänen elämäntilanne päällä: Exän kanssa joudutaan asumaan samassa kämpässä vielä kuukauden päivät ja puoltoistakuukautta on asuttu eron jälkeen jo. Tilanne siis on siinä mielessä vittumainen, että vaikka tuolla baareissa/muualla törmäisikin mukaviin naaraisiin, niin jatkoille on vähän hankala pyytää, ainakaan mun kämpille. Tää nyt tottakai vaikuttaa sitten ehkä omaankin käytökseen tuolla radalla. Tahtoisi tuosta sinkkuudesta nyt kuitenkin jollain tasolla päästä nauttimaan ja rupeaa ahdistamaan pikkuhiljaa tosissaan. Ero on ollut siinä mielessä itselle tuskaton, että oma päätös oli ja sitä tuli mietittyä niin kauan, että tavallaan ero tapahtui jo omalla kohdalla ennen kun virallisesti asia käytiin läpi. Ei ole ollut muita naisia tämän 3 vuoden yhdessä olon aikana, koska tapana ei ole pettää tai säätää jos kerran seurustelee.

Nyt on sitten rima näköjään allekirjoittaneella huomattavan korkealla, syystä tai toisesta. Vastaan on tullut tuossa puolentoista kuukauden aikana nelisen mielenkiintoista tyttöä (1 vakavamminkin mielenkiintoinen tapaus), mutta vastakaikua ei ymmärrettävästä syystä ole tullut koska jokainen näistä tapauksista on sattunut olemaan varattu. Ja ei, en ole kiinnostunut varattujen naisten kanssa peuhaamisesta, paska säkä kun on moraali :(

Eipä siinä, oikeastihan tilanne taitaa olla se, että eikun takasin baanalle vaan niin kyllä jossain kohtaa rimanylittäjä osuu kohdalle osuihan nuo neljäkin vaikka varattuja ovatkin. On huomioitava, että hameväki yleensä pitää mun seurasta jne, mutta vaikeampaa on siitä läpänheitosta jatkaa yhtään eteenpäin. Tämä siis tuntuu olevan sellainen... hmm.. tilanne, vaikkei kyseiset naiset olisi olleet seurustelevia. Oikeastaan tää tilanne on ollut aikalailla läpi meikäläisen elämän tälläinen.
Vaikka naiset onkin yleisesti helkutin vaikealukuisia, niin kyllä sen yleensä on huomannut, että onko jollain muitakin ajatuksia.

En pidä itseäni rumana jos en nyt erityisen komeanakaan, mutta olen huomannut, että todella moniin naisiin vaikuttaa se, etten ole kovin pitkä (n.170cm). Niillä tuntuu olevan järjetön ongelma sen kanssa, etteivät muka voisi käyttää korkkareita jos sattuvat kaupungilla mun kanssa liikkua ns. parina. Helvetti. Eikös miehessä nyt pitäisi olla muitakin ratkaisevia tekijöitä kun kuinka hujoppi äijä on ? Tämä kysymys tuntuu yllättäen olevan aikamoinen game breaker. Siksi olenkin yksinkertaisesti päättänyt että itseäni pidemmät naiset saavat vapaasti kävellä niillä 20 sentin koroillaan tuolla mukulakivetyksellä ja keskitän tarmoni lähinnä itseäni lyhyempiin tapauksiin (muutenkin viehättäviä nuo lyhyemmät tytöt).

Eipä siinä, lisää rautaa rajalle. Uutta putkeen jne. Mutta perkele, että rupeaa tilanne olemaan sietämätön.

Tarkemmin ajatellen, tässä taitaa olla kyse siitä, että pikkuhiljaa rupeaa miettimään, etteikö kelpaa enää noilla markkinoilla, rupeaako ikä tulemaan vastaan vai onko kolmen vuoden seurustelu vienyt sosiaaliset taidot naaraiden kanssa. Pitäisikö vaihtaa pikkubaareista suoraan lihatiskille?

Kummallista, että sitä kaipaa ilmeisesti jotain vähän enemmän kun yhdenillan juttua, mutta helvetisti vähemmän kun seurustelua. Tämänpä takia en ole tuonne seduloihin lähtenyt pyörimään.
Tuo yhdistettynä jostain syystä todella korkeaan rimaan, oman kämpän "puuttumiseen". Ja siihen, että on ollut pois radalta hetken aikaa rupeaa tämä soppa näyttämään aika epätoivoiselta. Ja kaikkihan tietää, että epätoivoiset miehet kiinnostaa naisia yhtä paljon kun piereskelylle naureskelu.

Sanokaa nyt jotain, helvetti.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eihän noita neljää ehdokasta voi tuolle sinun "listalle" edes laittaa, kun ovat olleet varattuja ja tietävät etteivät voi lähteä mihinkään vakavampaan mukaan. Ei ne lehdet turhaan kirjoita siitä miten helposti miehet luulee liikoja näissä asioissa. Vai meniköhä minulta nyt jotain ohi?

Pituudelle et voi mitään, hyvä että olet sen tiedostanut. Sen sijaan voisit mielestäni höllentää sen suhteen, ettet väkisin yritä pyrkiä sinne viirupöllön pesäkololle. Tekemällä kun oikein tekee niin huonostihan siinä meinaa aina käydä.

Annoit ymmärtää että olet ollut koko ikäsi kaverikorttimateriaalia. Ei voi pitää täysin paikkansa kun olet jo yhden selvästi pidemmän suhteen saanut aikaan. Luultavasti sen takia koska olet aikanaan ollut oma itsesi, mutta nyt tuosta kirjoituksesta paistaa liika yritys ja nuoruuden sinkkuilu-into kun suhde on päättynyt.

Mitä sitä voisi oikein sanoa? Relaa ja anna asioiden mennä omilla painoillaan.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
En pidä itseäni rumana jos en nyt erityisen komeanakaan, mutta olen huomannut, että todella moniin naisiin vaikuttaa se, etten ole kovin pitkä (n.170cm). Niillä tuntuu olevan järjetön ongelma sen kanssa, etteivät muka voisi käyttää korkkareita jos sattuvat kaupungilla mun kanssa liikkua ns. parina.

Eipä ole minullakaan paljon enempää mittaa ja toimin turvallisuusalalla ja vielä menestyksekkäästi ainakin omasta mielestä (kakkoseksi en ole vielä jäänyt). Mutta onhan se silti ymmärrettävää. Jotenkin alkukantaisesti varmasti nainen "heikompana" etsii sitä pitkää ja hyväkuntoista miestä, joka pystyy tarpeen vaatiessa perhettä ja naista suojelemaan, mutta ei tuo koko todellisuudessa ole mikään tae mistään pärjäämisestä fyysisesti tai muutenkaan miesmäisesti. Jos se muija todella kiinnostuu sinusta ihmisenä, niin pituudella ei ole merkitystä.

Tilanteesi on kyllä sinänsä suolesta, että asut exän kanssa. Kuitenkin lähtöpäivä on jo päätetty? Tai päättäkää nyt jo ihmeessä! Mikä sitä muutenkaan estää lähtemästä naisen mukaan jatkoille. Voi sanoa, että omassa himassa on sen verran hankala tilanne, että usko mua, mennään suosiolla teille jatkoille. Se sen enempää tarvitse selittelyjä siinä vaiheessa, että miksi sun luokse ei voi mennä.

Onnea metsästykseen! Kyllä sä löydät jonkun pätevän eukon, kun et varmasti sieltä ujoimmasta päästä ole ja annat mennä vaan omalla painolla. Ei se exä siellä nurkassa kummittele kuitenkaan loputtomiin. Toivottavasti :)
 
Eihän noita neljää ehdokasta voi tuolle sinun "listalle" edes laittaa, kun ovat olleet varattuja ja tietävät etteivät voi lähteä mihinkään vakavampaan mukaan. Ei ne lehdet turhaan kirjoita siitä miten helposti miehet luulee liikoja näissä asioissa. Vai meniköhä minulta nyt jotain ohi?

Ei voikkaan, lähinnähän nuo tapaukset on mainittu kategoriassa "paska säkä"

Pituudelle et voi mitään, hyvä että olet sen tiedostanut. Sen sijaan voisit mielestäni höllentää sen suhteen, ettet väkisin yritä pyrkiä sinne viirupöllön pesäkololle. Tekemällä kun oikein tekee niin huonostihan siinä meinaa aina käydä.

Niimpä kai. Ei sinne väkisin ole mukava mennäkkään :) Ja tiedostan tämän kyllä hyvin. Lähinnä se flirtin puute tuolla radalla häiritsee. Mutta kaipa se johtuu enemmän siitä, että olen noihin varattuihin törmännyt eikä mistään muusta.

Annoit ymmärtää että olet ollut koko ikäsi kaverikorttimateriaalia. Ei voi pitää täysin paikkansa kun olet jo yhden selvästi pidemmän suhteen saanut aikaan. Luultavasti sen takia koska olet aikanaan ollut oma itsesi, mutta nyt tuosta kirjoituksesta paistaa liika yritys ja nuoruuden sinkkuilu-into kun suhde on päättynyt.

Annoin ehkä ymmärtää väärin. Tuohon kaverikorttiin törmään kyllä häiritsevän usein, mutta olisi kyllä väärää infoa kertoa, että siihen törmään koko ajan.

Mitä sitä voisi oikein sanoa? Relaa ja anna asioiden mennä omilla painoillaan.

Tätähän minäkin kai yritän itselleni tolkuttaa jollain tasolla. Ei kotoota kuitenkaan kukaan tule hakemaan joten se aktiivisuuden ja yliaktiivisuuden raja on vähän vaikea pitää hanskassa tällä hetkellä. Varmastikkin osittain siitä syystä, että on iskenyt se nuoruuden sinkkuilu into päälle kun suhde on päättynyt. En kuitenkaan odottanut, että suhteen jälkeen pomppaan lähimpään kapakkaan ja kaappaan jonkun kaunottaren kainaloon välittömästi. Jotenkin tämä nyt vaan on tuntunut yllättävän hankalalta yhtälöltä itselle.
 
ei tuo koko todellisuudessa ole mikään tae mistään pärjäämisestä fyysisesti tai muutenkaan miesmäisesti.

Tämä pitää kyllä harvinaisen paljon paikkansa, vaikka itse en mikään fyysinen alpha olekkaan. Tuli heti mieleen tapaus vuosien takaa eräästä itseäni muutaman sentin lyhyemmästä kaverista joka n. 17 vuotiaana pisti hanttiin neljälle poliisille useita minuutteja niin etteivät saaneet kaveria rautoihin.
Kai jotkut naiset sitten tuotakin pitävät miesmäisenä saavutuksena :)

Tilanteesi on kyllä sinänsä suolesta, että asut exän kanssa. Kuitenkin lähtöpäivä on jo päätetty? Tai päättäkää nyt jo ihmeessä! Mikä sitä muutenkaan estää lähtemästä naisen mukaan jatkoille.

On päätetty, kuukausi pitää vielä jaksaa tilannetta, onneksi on exän kanssa sinänsä välit kunnossa, ettei mitään varsinaisia tappeluita tarvitse kotona käydä läpi.

Juu, onhan se näin ja ajattelinkin ettei ole hyvä idea sanoa asuvansa vielä äidin luona.

Kyllä sä löydät jonkun pätevän eukon, kun et varmasti sieltä ujoimmasta päästä ole ja annat mennä vaan omalla painolla.

Kiitoksia rohkaisevista sanoista. Kuten tuossa Kalalokillekkin vastasin, niin tässä nämä "pari muuttujaa" on ehkä se itseäni eniten häiritsevä tekijä.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
No sitähän sinä juuri tarkoitat.

Ei, en tarkoita. Jos nainen vaikkapa ei kerro miehelleen käyneensä kaupassa, se ei minunkaan mielestäni olisi pettämistä. Mutta mielestäni on vain väärin viestitellä pikkutuhmia ja pussata jonkun muun miehen kanssa.

Mutta tämä on oma mielipiteeni ja pidän siitä kiinni, kenenkään ei tarvitse pahoittaa mieltään :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en oikein koskaan ole innostunut tuosta pussailujutusta. Kyllähän joo sellaisen pienen pusun voi joskus naisten mieliksi antaa, vaikka tuskin miehet siitä hirveästi mitään kiksejä saa, mutta mikään sellainen ei mua kiinnosta että imetään toisen nielusta jotain aivolimoja ja tongitaan kaikki bakteerit toisen kielen alta. Siis hyi hitto. Ällöttävää.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Mä en oikein koskaan ole innostunut tuosta pussailujutusta. Kyllähän joo sellaisen pienen pusun voi joskus naisten mieliksi antaa, vaikka tuskin miehet siitä hirveästi mitään kiksejä saa, mutta mikään sellainen ei mua kiinnosta että imetään toisen nielusta jotain aivolimoja ja tongitaan kaikki bakteerit toisen kielen alta. Siis hyi hitto. Ällöttävää.

Eipä kait huorat anna edes pussailla, niin sinällään ihan hyvä ettet ole hommasta innostunut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä kait huorat anna edes pussailla, niin sinällään ihan hyvä ettet ole hommasta innostunut.
Kyllä ne monesti antavat, mutta hirveästi ei tee mieli imeskellä aiempien jätkien spermoja.

No pari kertaa oon jonkun nuoremman tytön kanssa ihan piruuttani tunkenut kielen sen suuhun, jos siis oon huomannut ettei se tyttö kovinkaan mielellään siinä meikäläisen alla olisi, heh.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikähän siinä on ettei sitä vaan osaa luottaa toiseen. Pienintäkään syytä ei millekään epäilyksille ole, mutta aina sitä alkaa ajatus rullaamaan toisen lähtiessä yöhön kun itse jää kotiin. Vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Menettämisen pelkoa? Ainakin itse olen huomannut olevani keskimäärin huolestuneempi kaikesta silloin kun asiat sujuvat mallikkaasti. Kun on onnellinen, on paljon enemmän mitä menettää.

Loppujen lopuksi VUOSIEN epävarmuuden jälkeen alan vasta nyt tajuta, että huolehtimalla turhaa lisään vain omaa ja läheisteni huonoa oloa.

Huonoa itsetuntoa on montaa sorttia, on niitä nyyhkyttäjiä ja niitä, jotka ajattelee että matto vedetään jalkojen alta jollain tapaa on se sitten petturuutta, onnettomuus, syöpä tai mitä vaan.

Neuvon: ole rauhassa, hoida oma tonttisi mallikkaasti. Sillä pääsee aika pitkälle ja jos se silti katoaa se toinen, niin se ei sinua ansaitse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös