Mutta me miehet ei saada "hyötyä" naisten tarpeista, mutta menetetään hyötyä omien tarpeiden menettämisestä, eli helposti kääntyy miinuksen puolelle.
Meinaat ettei hyvä safka oikeassa raflassa oikein naisen kanssa ole positiivista juttua ? Tai, pyörällä/prätkällä ajelu jonnekkin siistiin pikkukaffilaan oman paikkakunnan ulkopuolella ?
Kannattaa valita semmoinen nainen, kenellä ei ole semmoisia tarpeita jotka tuntuu itsestä vastenmielisiltä. Jos kaikki muu kun dokaaminen tuntuu vastenmieliseltä, niin pitää valita sellainen nainen ketä kiinnostaa vaan dokaaminen. Kyllä niitäkin löytyy, valitettavasti.
Me miehet saadaan naisilta jumalauta niin paljon, että sitä välillä typertyy täysin kun asiaa rupeaa ajattelemaan. Monessa parisuhteessa nainen hoitaa sen "heavy liftingin" kotitöistä, niin myös mun entisissä suhteissa. Oman osansa yrittää sitten muistaa tehdä, ja pitää huolta siitä, ettei jätä niitä astioita lojumaan ympäriinsä ja vähän kattoo ettei levitä koko vaatevarastoaan kerralla makkarin lattialle vaan aiheuttaa itse mahdollisimman vähän extra hommia. Ja sitten vielä auttelee, erityisesti jos pyydetään niin mukisematta.
Täytyy muistaa, että se nainen hoitaessaan noi perusjutut niin antaa siihen omasta vapaa-ajastaan sen ajan.
Näin ollen se aika minkä nainen käyttää kotitöihin on miehelle vapaa aikaa.
Tästä päästäänkin mun pointtiin: Monesti naiset hoitaa perheessä/parisuhteessa semmoisia juttuja helvetin paljon mitä me jätkät ei ees ajatella. Kyse on siis ajankäytöstä mitä he uhraavat siihen, että kaikilla on hyvä olla kotona. Jos tuota ei osaa arvostaa niin sitten ei o ihan täysinäinen erkkarulla.
Ei parisuhdetta voi elää listan mukaan, että sä saat tehdä noin, niin mä saan tehdä noin, sit ollaan "sujut".
Vaan asiat pitää sovitella ja asetella niin, että molemmat saavat ainakin ne tärkeimmät menonsa hoidettua. Sitten hoidetaan niin, että frendeille jää aikaa ja pidetään huolta, että sitä parisuhdeaikaa jää riittävästi ja se on sellaisina hetkinä, että pystyy oikeasti sitä parisuhdetta myös hoitamaan (ps, lauantai illat on ihan mahtavia tähän...).
Kuten sanoin ei kuullosta siltä että sen kimman ongelma on sen jätkän meneminen kavereiden kanssa, vaan se, että se tekee sitä joka perkeleen lauantai.
Sitten jos/kun lapset on mukana kuvioissa niin homma meneekin aika perkuleen monimutkaiseksi koska siinä kohtaa ei eletä enää niitten lauantai ilta dokaaja kavereiden kanssa, vaan siinä kohtaa eletään lasten ehdoilla.