Mainos

Naisasiat

• 7 596 749
  • 26 634
TweetyLeaf: sanot edellisellä sivulla olevasi 170cm. Olemme siis sentilleen saman pituisia, eikä tosiaan ainakaan minulla ole koskaan ollut vaikeuksia löytää naisseuraa sen takia että olen hieman lyhyehkö (ja olethan sinäkin avoliittoon asti elämässäsi ehtinyt, vaikka se nyt sitten ikävästi päättyikin eroon).

Aye. Minua lähinnä vaan jaksaa ihmetyttää tuo korkokenkä juttu. Olen seurustellut itsekkin itseäni pidempien naisten kanssa, näillä naisilla ei ole ollut korkokenkäsyndrooman oireita kuitenkaan. Lähinnä olen yllättynyt siitä naisten ajatusmailmasta tuon asian kanssa. Olen siis törmännyt tähän juttuun useammin kun kerran ja naisten suusta joiden en tiedä ainakaan tuntevan toisiaan.

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Aye. Minua lähinnä vaan jaksaa ihmetyttää tuo korkokenkä juttu. Olen seurustellut itsekkin itseäni pidempien naisten kanssa, näillä naisilla ei ole ollut korkokenkäsyndrooman oireita kuitenkaan. Lähinnä olen yllättynyt siitä naisten ajatusmailmasta tuon asian kanssa. Olen siis törmännyt tähän juttuun useammin kun kerran ja naisten suusta joiden en tiedä ainakaan tuntevan toisiaan

Niin aina.. oma emäntä ei tosiaan ole korkkari-ihminen lainkaan, eikä varsinkaan ole mikään stilettikoroilla menijä. Muutamat korolliset jalkineet omistaa, ja on siltikin aina kuitenkin yhä minua lyhyempi. Että sikäli en kait samaa kokemusmaailmaa jaa kanssasi..

Tämä kaikki nyt vain huokuu sitä umpivanhoillista kulttuurista asettelua jota naiset tiedostamattaan tukevat. Eli että nainen nauttii siitä kun saa tuntea olonsa turvalliseksi sen oman kultansa kanssa liikkuessa. Ja milloin hän tuntee olonsa turvalliseksi: tietenkin silloin kun mies on häntä pidempi, vaikka hänellä sitten olisi ne korkkarit. Ja tämä on se kiro, jonka kanssa meidän keskimääräistä lyhyempien miesten on vain elettävä. Sinä nyt sitten vain olet sattunut törmäämään asian tiimoilta hankalampiin yksilöihin kuin mitä minä.. yritin tässä oikein muistella että onko kukaan koskaan sanonut minulle, että en voi olla kanssasi koska olen korkkarien kanssa sinua pidempi. En kerta kaikkiaan muista koskaan tuollaista kommenttia kuulleeni..

Lippu korkealle vain TweetyLeaf! Teet rauhassa lopullisen pesäeron exästä, ja sitten katsot pikkuhiljaa eteenpäin. Olette eronneet siis vasta reilu kuukausi sitten, ja joudutte vielä punkkaamaankin tällä haavaa samassa osoitteessa, joten pienin murheesi on tällä hetkellä se että olisit muka jotenkin liian lyhyt. Pidät pienen hengähdystauon, minäkin olen joutunut naisten takia pitämään elämässäni useamman sellaisen, usko pois. On se vain kumma miten nekin naiset joiden kanssa ei edes ole yhdessä aiheuttavat miehelle harmia, puhumattakaan niistä joiden kanssa sitten yrität elää :D

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Omalla kohdalla, monet lyhyet naiset pitää mua jopa liian pitkänä. Tunne on kyllä molemmin puolinen, hankala kuvitella olevansa 30cm+ pitempi naista. Näin ollen olen asettanut oman pinnallisen alarajani senttilukuun 165.

Ymmärrän kyllä korkokenkäjuttua siinä mielessä, että niiden pitäisi olla naisellinen juttu. Ei niin, että ne jalassa ollaan amatsoneja, kun oma seuralainenkin on lyhyempi.

Kyllä niitä naisia löytyy kaiken pituisia..

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Omalla kohdalla, monet lyhyet naiset pitää mua jopa liian pitkänä. Tunne on kyllä molemmin puolinen, hankala kuvitella olevansa 30cm+ pitempi naista.

En tiedä sinun pituuttasi, mutta olen seurannut vierestä vastaavaa: vanha lapsuudenystäväni on 201cm pitkä, ja massaa kaverilta löytyy arviolta 140kg. Hän ei ole eläissään ollut parisuhteessa ja jo joitain vuosia sitten kertoi isoksi osasyyksi sen, että kokemuksensa mukaan hän ei ole enää viehättävä naisten enemmistön silmissä, koska on jo aivan liian massiivinen

Jossain joskus mainittiinkin, että aivan optimaalinen miehen pituus on n. 185cm ja näiden juttujen valossa se lienee pakko uskoa :D

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Nää korkkarijutut laskisin lähinnä tietyn tyyppisten naisten vitsaukseksi. Liki kymmenvuotisen suhteen aikana puoliso on käyttänyt korkkareita ehkä hiukan toistakymmentä kertaa. Olen moneen otteeseen antanutkin positiivista palautetta, miten seurassaan on mukava liikkua kun a) ei kopise kävellessään ja b) ei horju kuin bambi jäällä.

Muutenkin tuo korkkarit = naisellisuus kertonee huonosta itsetunnosta.

Kummallista, että sitä kaipaa ilmeisesti jotain vähän enemmän kun yhdenillan juttua, mutta helvetisti vähemmän kun seurustelua. Tämänpä takia en ole tuonne seduloihin lähtenyt pyörimään.
Tuo yhdistettynä jostain syystä todella korkeaan rimaan, oman kämpän "puuttumiseen". Ja siihen, että on ollut pois radalta hetken aikaa rupeaa tämä soppa näyttämään aika epätoivoiselta. Ja kaikkihan tietää, että epätoivoiset miehet kiinnostaa naisia yhtä paljon kun piereskelylle naureskelu.

Aikalailla samat fiilikset on täälläkin, tai oli varsinkin tuossa reilu puolisen vuotta sitten, kun ero ex-vaimosta oli vielä uunituore. Itse en myöskään missään vaiheessa ole haikaillut yhden illan juttujen perään, vaan enemmänkin on ollut sellaista mietintää ja rauhallista tutkailua, että minkälaista juttua sitä haluaa oikein lähteä naisten kanssa kehittämään. Tulin tuossa eron jälkeen kuitenkin suhteellisen nopeasti siihen tulokseen, että en ole millään muotoa valmis minkäänlaiseen suhteeseen ja olenkin pitänyt itseäni kiireisenä tehden jotain oikeasti tädellistä! No, vuosi aikaa kohta erosta kulunut ja elämä alkaa olla pikkuhiljaa jonkinlaisessa tasapainossa.

Mutta voi helvetti, tämän itsetunnon kanssa on kyllä vielä melkoisesti työstettävää. Mikä ihme siinä on, että pitää nähdä itsestä aina päällimmäisenä ne negatiiviset asiat? En ole mielestäni mitenkään ruma ja kroppakin on normaalin sporttisessa kunnossa (ei siis mikään rintaliivejä tarvitseva rahkabodari). Oma asuntokin nyt löytyy ja mielekäs täysipäiväinen vakkariduunipaikkakin on, vaikka palkka ei mikään kaksinen olekaan. Kuitenkin tuntuu, että tasan jokainen nainen etsii miestä, kenellä on korkeakoulututkinto, mikä itseltäni puuttuu. "Kolmen L:n Lukio" on siis käytynä ja vaikka jotain höntsäopistoa tässä työn ohessa nyt käynkin, tuntuu että mut on rankattu siihen b-luokkaan niin kauan kuin on joku -nomi tai -nööritutkinto taskussa. Kaikki kaveritkin on hurjan menestyviä uraohjuksia, mikä on toki hienoa heille, mutta sen toteaminen viikottain saa vain aina ajattelemaan tätä omaa tilannetta.

Niin jaa miksei ole sitä tutkintoa? Kai sitä tuli tehtyä aikoinaan töitä, kun oli niin paljon helpompaa kun edes toinen tienas jotain ja oli varaa muuhunkin, kuin pelkkään voihin siihen leivän päälle. Sitten kun exä valmistui ja mulla oli aikaa panostaa opiskeluun, sitä oli jo pudonnut kelkasta, eikä opiskelumotivaatiota niin vain löytynytkään.

Vituttaa ajatella että on eronnut.
Tuo oli kirjoitettu 23.11.2012 ja on mukava huomata, että jotkin asiat ovat helpottuneet ajan myötä, sillä tuo "eronnut"-leima ei kyllä enää häiritse läheskään yhtä paljon kuin mitä vielä vuoden vaihteessa.

Kävinpä muuten muutamaan otteeseen nettitreffeilläkin tässä jokin aika sitten ja voi luoja sitä meininkiä. Olin ihan varma, että nämä muijat oli jotain supon ammattineuvottelijoita, sen verran hyvin tenttasivat. Ei puuttunu ku se pieni pöytälamppu, millä olisivat voineet siinä kuulustellessa osottaa mua. DNA-testiä eivät vaatineet, mutta olen kyllä vakuuttunu, että hulluimmalla näistä neideistä oli siinä jumalattoman kokoisessa käsilaukussaan vähintään virtsanäytepurkit mukana. Tämä samainen emäntä kysyi mm. autoni arvoa ja sitä, että palanko helposti auringossa?!? Meinasin udella, josko on jotain erityistä syytä miksi tämä neitonen mahtaa edelleen olla sinkku, mutta tämä pilkka olisi tainut osua kyllä omaankin nilkkaan yhtä lailla :)

Nyt kun sain tämän remontin päätökseen, niin ajatuksilla on aikaa taas harhailla muuallekin, kuin kaakeleihin tai tapetteihin, huomaa sitä taas kirjoittelevansa tähän ketjuun ja miettivänsä jonkin muunkin, kuin ovenkarmin höyläämistä.

Tweety, nyt kuule pistetään leukaa ylös ja rintaa kaarelle. Kaikesta pessimismistä(ni/mme) huolimatta villi veikkaus on, että jonkinmoinne martta sitä käsipuoleen ajan saatossa kuitenkin tarttuu, haluttiin me sitä tai ei!

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Omalla kohdalla, monet lyhyet naiset pitää mua jopa liian pitkänä. Tunne on kyllä molemmin puolinen, hankala kuvitella olevansa 30cm+ pitempi naista. Näin ollen olen asettanut oman pinnallisen alarajani senttilukuun 165.

Ex-vaimo oli 38cm lyhyempi ja ei sitä silloin niin ajatellut. Sen jälkeen, kun seurustelin "omanmittaisen" kanssa, niin olihan se ero merkittävä. Ja kysehän ei ole mistään sellaisesta, että on helpompi panna seisaalleen niin kuin joskus kuulee.

Se oli vain erilaista ja nyt on minullakin pituusraja enkä koe sitä pinnalliseksi. Ulkonäkö vaikuttaa siihen haluaako tutustua johonkin lähemmin vai ei, se ei ole sen ihmeellisempää. Tuo aina jotenkin ihmeellisesti sekoitetaan siihen, että haettaisiin jotain mallia. Ei tietenkään niin, mutta on selvää, että sitä vain kokee jonkun tavallisen tapauksen viehättävämmäksi kuin jonkun toisen.

Raja on 167cm, mutta 165cm asti voisin kuvitella käytävän schollimaiset neuvottelut.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jossain joskus mainittiinkin, että aivan optimaalinen miehen pituus on n. 185cm ja näiden juttujen valossa se lienee pakko uskoa :D

Tämä on ihan kristallinkirkas fakta. Ei senttiäkään yli, ei senttiäkään alle.

Oma kumppani onkin sitten tasan 30 cm lyhyempi, mikä joskus tuntuu isolta erolta, mutta enimmmäkseen ei. Lähinnä tuon huomaa valokuvia katsellessa.

Tweety, nyt kuule pistetään leukaa ylös ja rintaa kaarelle.

Juu ei hätä ole tämännäköinen. Ahdistaa vaan tämä tilanne, mutta toisaalta on myös syytä vahvaan optimismiin, koska tietää faktaksi, ettei tämä tälläisenä jatku. Askel kerrallaan ja yrittää pitää nuo "sinkkuhormonit" aisoissa ja keskittyä siihen oman kämpän löytämiseen yms käytännön tarpeellisiin järjestelyihin.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhden kaverin muija valittelee kovastikin kun tää kaveri käy kerran viikossa viihteellä. Siis yhden esimerkiksi lauantai-illan se on kavereiden kanssa, ja silloinkin lähes aina kömpii lopulta kotiin nukkumaan, ja loput kuusi iltaa viikossa se sitten möllöttää sen tyttöystävänsä vieressä. Ja siltikin tää tyttö kehtaa aivan pokkana valitella että "joka viikonloppu on jossain" tms. Siis 1/7 = 14 %. Siis neljätoista prosenttia. Vittu jättäis välittömästi sellaisen kitisijän.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mäkin varmaan jotain mainitsisin, jos vaimon pitäis joka viikonloppu päästä ulos. Ainakin kombolla perhe + kolmivuoroduuni sitä oppii kummasti arvostamaan niitä yhteisiä vapaita viikonloppuja ja baarissa juoksemiset jää.
Ai miten niin "joka viikonloppu". Tietenkin jotkut ihmiset ovat saamarin nössöjä ja jotkut taas eivät ole saamarin nössöjä. Ja mä en nyt puhu vässyköistä, vaan tavallisista miehistä, joilla on omat halut ja tarpeensa. Mutta en mä ainakaan koskaan suostuisi sellaiseen suhteeseen, jossa se nainen saisi päättää 86 % mun iltasuunnitelmista. Eihän sellainen tietenkään missään nimessä mitään tasa-arvoa olisi, vaan alistamista.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin no ei välttämättä baariin, mutta kavereiden kanssa viihtymään, kuten normaalisti ihmiset tekevät. Mutta siis jos nyt ajatuksen tasolla miettisi tätä. Jos kaverit saisi vaikka kaksi iltaa viikossa ja tyttökaveri viisi, niin mitä siitä saisi hyvitykseksi? Joo eihän sitä tietenkään tarvitse erikseen sopia, mutta siis että päässä ja sisimmissä tietäisi että nyt menee asiat suht tasan tai edes sen verran järkevästi että suhteessa kannattaa olla. Ja nyt en siis pelkästään tätä tyttökaverin vieressä möllöttämistä tarkoita, vaan kokonaisuutta. Jos mä annan 50 markkaa ja saan vaihdossa 20 markkaa niin se on huono diili.

Joo usein tuntuu että mä olen liian fiksu parisuhteisiin.

Ja niin joo hieman on eri juttu jos kotona on pieniä lapsia, mutta ei silloinkaan elämästä nautiskelua saisi jättää väliin.

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai no mistä nyt kukin tykkää, mutta siis onhan tuollainen määräily, että vain yhtenä iltana viikossa saa nähdä kavereita, varmastikin kiistatta aivan naurettavaa pelleilyä siltä naiselta. Tämä on varmastikin kiistaton fakta, johon eivät edes nössöimmät vässykät pysty mitään sanomaan. Piste.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on omaa aikaa sen verran, minkä perhe-elämä antaa myöten. Yleensä mä käytän sen lenkkeilyyn, tennikseen kavereiden kanssa lätkämatseissa käyntiin jne, saatanpa joskus ottaa jopa sen pari oluttakin siinä janojuomaksi pelien jälkeen. Silti mun ei tarvitse joka ikinen lauantai olla kavereiden kanssa "viihtymässä".
Niin no näköjään sullakin on tota viihdettä elämässä, ja tostahan mä just puhuin. En mä puhunut mistään että toisia naisia olis baareissa metsästämässä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun pointti koko hommassa oli se, että vähän nihkeetä voi parisuhteessa olla, jos toisen on päästävä joka viikonloppu kavereiden kanssa ulos ja varsinkin jos siihen joka kerta liittyy olennaisesti esim alkoholi.
Niin no joo onhan täälläkin varmasti absolutisteja ja vaikkapa uskovaisia, mutta mä puhuin ns. normaaleista keskivertoihmisistä. Jos joku nainen noin vaatii, niin mun mielestä kenenkään itseään kunnioittavan miehen ei sellaisen kanssa kannata olla, vaan kannattaa etsiä joku parempi. Mutta aina riittää vässyköitä.

Edit.
Ja kun mä keskiarvoista puhuin, niin eikö suomalaiset tunnetusti vedä sen pullon kossua / 12 päkin kaljaa viikossa. Ja siitä kun laskee vauvat, vanhukset, lestat, nössöt, dokut ja muut ääriryhmät pois, niin se tekee perseet kerran viikkoon. Ja monet ovat arkisin töissä, eli joko pe tai la on hyvä tinttauspäivä. Ja pitäähän sitä nyt tietenkin kavereita nähdä.

Viimeksi muokattu:
Se nyt vaan menee parisuhteessa sillä tavalla, ettäjos homman tahtoo pitää kasassa on jostain asioista osattava neuvotella. Yhteinen ajankäyttö on varmasti yksi tärkeimmiatä seikoista. Jos mun akka lähtis joka lauantai baariin ja makais joka sunnuntai krapuloissaan sohvalla niin en todellakaan kattoisi hommaa kauan. Asioista voi sopia ja toiselle pitää jäädä omaa tilaa. Itse olen sitä mieltä että paljonkin, mutta ei tuommonen toimi parisuhteessa ettei voi yhteisiä viikonloppuja pitää. Miksei frendisi tee mitään viikolla? Eikö ole harrastuksia, vai onko ainoa harrastus vkoloppu dokaaminen joka rupeaa tässä kohtaa haisemaan jo lievältä alkoholismilta? Mitä se semmonen kotona mököttäminen on sitten viikolla? Vkolopun odottamista? Pyh. Harrastuksia ja tekemistä pitää olla molemmilla, yhteisiä ja erillisiä. Tommonen matikka juttu ei muuten toimi sitten niin yhtään. Edellisessä parisuhteessa ns. Yhteistä aikaa käytin reippaasti alle 50% muijan kanssa olemiseen (en laske sitä jos minä kirjoittelen tänne, tai istuin muuten koneella yhteiseksi ajaksi) ja loput omiin juttuihin. Kyse oli vaan siitä, että jos nainem tahtoi lähteä vaikka vkolopuksi pienelle reissulle niin homma oli sovittavissa ja sitten mentiin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Se nyt vaan menee parisuhteessa sillä tavalla, ettäjos homman tahtoo pitää kasassa on jostain asioista osattava neuvotella. Yhteinen ajankäyttö on varmasti yksi tärkeimmiatä seikoista.

Se nyt vaan menee parisuhteessa sillä tavalla, että jos ei sen toisen kanssa kiinnosta olla, niin sitten koko suhde pitää lopettaa. Tietenkin pitää olla omia menoja, mutta jos todella haluaa vain pubiin kavereiden kanssa joka lauantai, niin silloin on aivan sama pistää poikki jo ennen ensi lauantaita.

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Sen sijaan tuo "pettämisjuttu" on kovin, kovin kaksiteräinen miekka. En tältä(-kään) syömiseltä usko, että toisiinsa vahvasti sitoutuneet (nk. "tahdon asia") henkilöt haluavat itse tai toisen harrastavan irtosuhteita samalla kun yrittävät elää normaalia parisuhdetta.

Minä taas en usko, että pitkässä suhteessa on pysyvä "tahdon", johon voi aina nojata. Suhteet aaltoilevat. Huonot kaudet voivat kestää vuosia, minkä jälkeen taas paranee.

Ei siihen maailma kaadu, jos puoliso joskus käy vieraassa pedissä.

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Edit: Itseasiassa otetaan varman päälle ja tekstit pois. Taisin ko. naiselle mainita jatkoajan ja jopa nimimerkin eikä epäilystäkään mitä ketjua lukee ensimmäisenä jos täällä käy stalkkaamassa.

Viimeksi muokattu:

Jeffrey

Jäsen
Niin, pituuden suhteen ainoa fakta taitaa olla se, että se on helppo tekosyy lyödä pöytään se kaverikortti. Harvaa kuitenkaan loukkaa se, jos sanoo, että olet minulle liian pitkä. Jos taas sanoo miehen olevan ruma, lihava, tyhmä tai muuten vain riittämätön, loukkaisi tämä vastapuolta huomattavasti enemmän.

Jonkin verran itselläni on kokemusta aiheesta (197/110). Oikeastaan lukioaikojen jälkeem en ole kuullut kenenkään sanoneen minua liian pitkäksi. Lukioikäisenä vielä tietenkin olin kasvupyrähdyksen jälkeen melkoinen kuikelo. Kuitenkin sen jälkeen kun sain lihaksiston hyvälle tasolle, on vartaloni ollut mielestäni hyvinkin sopusuhtainen. Ex-tyttöystäväni oli minua se 30cm lyhyempi. Usein siis korkkarit jalassa, mutta ei tuota pituuseroa juuri muuten huomannutkaan, niinkuin joku jo sanoikin: lähinnä valokuvista. Olen seurustellut myös vain noin 20cm lyhyemmän tytön kanssa ja tuokin oli vielä ihan ok. Vaihto-oppilas aikanani sekoilin sinällään varsin viehkeän lattari lentopalloilijan kanssa, mutta ei tuo vain itseltäni onnistunut. Tyttö oli lähemmäs sen 190cm ja sängyssä tuntui siltä kuin olisi miehen kanssa paininut.

Eikä tuo oma mittani ole ainakaan naisia karkoittanut. Alkukesän eron jälkeen eräs hieman reilu 40cm lyhyempi erittäin viehkeä tyttö osoitti kiinnostustaan minua kohtaan. Tämän kuitenkin vielä passasin, sillä hän on eksäni työkaveri. Jonkinsortin perversio sitä taitaa kuitenkin kaikilla meillä isoilla miehillä olla noita pienempiä naisia kohtaan. Ainakin näin sekoilumielessä olisi oikein mukava mennä tuonne 150 -luvuille...

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
-

Viimeksi muokattu:

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Onhan noita julkkisparejakin, joissa nainen on pidempi kuin mies, esim. malli Manueala Raffaeta ja road racing-kuski Marco Melandri: kuva.

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Onhan noita julkkisparejakin, joissa nainen on pidempi kuin mies, esim. malli Manueala Raffaeta ja road racing-kuski Marco Melandri: kuva.

Tämä pätee oikeastaan kaikkiin road racing kuskeihin. Sällit on niin lyhkäsiä, että muijat on reilusti pidempiä ilman korkkareitakin.

Itse tykkään, että nainen on miestä lyhyempi. Ystäväpariskunnan nainen on aika lähelle saman mittainen mitä itse olen ( 186cm ). Jäätävää ajatella, että olisi niin pitkän naisen kanssa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se nyt vaan menee parisuhteessa sillä tavalla, ettäjos homman tahtoo pitää kasassa on jostain asioista osattava neuvotella. Yhteinen ajankäyttö on varmasti yksi tärkeimmiatä seikoista...
Joo tietenkin.

Asioista voi sopia ja toiselle pitää jäädä omaa tilaa. Itse olen sitä mieltä että paljonkin, mutta ei tuommonen toimi parisuhteessa ettei voi yhteisiä viikonloppuja pitää. Miksei frendisi tee mitään viikolla? Eikö ole harrastuksia, vai onko ainoa harrastus vkoloppu dokaaminen joka rupeaa tässä kohtaa haisemaan jo lievältä alkoholismilta? Mitä se semmonen kotona mököttäminen on sitten viikolla? Vkolopun odottamista? Pyh. Harrastuksia ja tekemistä pitää olla molemmilla, yhteisiä ja erillisiä.
Tässä juttu lähti siitä, että kaveri näkee kavereitansa yhtenä iltana viikossa ja on kuusi iltaa viikossa kotona tyttöystävän kanssa, ja se tyttökaveri valittaa nyt siitä. Se on siis liikaa, eli pitäisi vissiinkin nähdä kavereita harvemmin, eli siis esimerkiksi joka toinen viikko tai joka kolmas viikko.

Nytkin se nainen saa 6/7 = 86 % illoista, mikä ei sille riitä, ja kavereille jäävä osuus on siis 1/7 = 14 %, mikä on naisen mielestä liikaa. Vähän hassun tarkasti nyt lasken, mutta siis kuitenkin.

Ja ehkä se kaveri on arkisin töiden takia liian väsynyt lähtemään ulos, tai ehkä se ei arkisin viitsi juoda kaljaa tai valvoa myöhään kun seuraavana aamuna pitää mennä töihin. Tai ehkä viikonloppuna on enemmän mielekästä puuhaa jossakin ulkona. En mä tiedä, mutta esimerkiksi nuo ovat järkisyitä. Tyttökaverin kanssa se kuitenkin möllöttää arkipäivisin ja viikonloppuisin suht samalla tavalla, eli tyttökaverille niillä viikonpäivillä ei pitäisi niinkään olla väliä.

Tommonen matikka juttu ei muuten toimi sitten niin yhtään.
Toimii. Anna mä selitän. Jos mä haluaisin parisuhteessa tehdä jotain, mennä vaikka kavereiden kanssa pelaamaan korttia tai keilamaan tai lätkämatsiin tai baariin, eikä se nainen päästäisi mua, niin se on negatiivinen juttu. Silloin mä joudun luopumaan jostain. Jään siis tuon asian osalta "miinukselle". Jos se nainen vaikka jättäisi tekemättä jotain mitä se haluaisi tehdä ja me kotisohvalla vierekkäin katsottaisiin telkkarista joka ilta kauniita ja rohkeita yms, niin en mä saa siitä niin paljoa kiksejä, mitä siis jouduin menettämään. Mä jään edelleen miinukselle. Parisuhteessa molemmat voivat jäädä miinukselle. Molemmat vaihtavat viidenkymmenen markan setelin vaikkapa kolmeenkymppiin. 40e siis katoaa tuhka tuuleen tossa mun hieman hassussa rahaesimerkissä. Tuollainen on huono parisuhde. Sellainen tietenkin olisi hyvä parisuhde, jossa molemmat jäävät "voitolle". Saavat enemmän kuin mistä luopuvat. Se on sitä "matikkajuttua". Tottakai monista asioista pitää luopua ja tehdä kompromisseja, en mä sitä tarkoita. Monilla miehillä vaan on sellainen sisäänrakennettu systeemi, että ovat valmiita jäämään miinukselle. Palvelevat naista, vässykät. Kuvittelevat sen ehkä tasa-arvoksi tai jotain. En tiedä.

En mä mene parisuhteeseen ellei siitä ole enemmän hyötyä kuin haittaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy