Naisasiat

  • 7 503 938
  • 26 557

Carlos

Jäsen
Oma on toki kokonaan asiasi ja päätöksesi, mutta tässä mitä olen itse mieltä tilanteen kehittymisestä. En sano että olen välttämättä oikeassa.

En töissä vinkunut sen tekstiviestin perään. Normaaliin tapaan moikattiin ja oltiin ihan normaalisti. Jossain kohtaa tehtiin yhtä projektia kahdestaan ja juttu lensi normaalisti.

Hyvä.

Hiukan vihjailevasti sitten kysyin suunnitelmia viikonlopulle ja hetken siinä selitti niitä, kunnes tokaisi "-ainiin sulta tuli se viesti, sori en kerennyt vastaamaan."

Eiiii, tämä oli moka. Tai toisaalta hyvä veto, koska tuo "ainiin..." on vaan niin paljon puhuva ettei mitään jakoa. Eli asia on satavarma, neitokainen ei ole sinusta kiinnostunut, muuten kuin enintään kaverina. Jos ehdotat lähempää tuttavuutta, kaverikortti on 100% varma.

Hän sanoi että lauantai-iltana ehkä voitaisiin nähdä, niin päätettiin että soitan hänelle sitten ja kysyn tilannetta.

Ei edelleenkään millä pahalla, mutta kuulostat oikeasti 3-jalkaiselta rankkasateessa viikon ilman ruokaa olleelta villakoiranpennulta. Ja vaikka kyseinen yksilö voi ollakin hellyyttävä, ei kukaan oikeasti halua ottaa semmoista riesakseen. Jos joku haluaa koiran, niin sen pitää olla mallia alfauros, ei rampa ja toivoton villakoiranpentu. Olisit nyt herranjesta sanonut tädille että "soita sinä jos ehdit nähdä, katotaan jos mulle sopii sitten vielä".


Töistä kotiin päästyäni aloin oikeasti miettimään tätä kuviota ja eihän tämä normaalia käytöstä ole hänen osaltaan. Päätin etten ole missään yhteyksissä oma-aloitteisesti eli hän saa luvan olla yhteyksissä, jos oikeasti kiinnostaa.

Lauantai tuli ja meni, ei yhteydenottoja kummaltakaan.

Tämä oli taas ehkä vähän tahditon veto. Jos lupasit soittaa, olisi sinun pitänyt soittaa, edes kertoaksesi että "sori, mä en ehdikään, joskus toiste sitten". Nainen tuskin kaipasi sinua lauantaina, mutta teit itsesi hiukan hölmön näköiseksi. Kai se nainenkin on aina virallisesti perunut, eikä vaan tehnyt ohareita?

Sunnuntaina sitten häneltä tuli viesti, jossa kyseli miksen soittanut ja että onko meillä kaikki kunnossa.

...joka tarkoittaa sitä että hän on alkanut haistella (toki jo kauan sitten) että haluat muutakin kuin kaveruutta, mutta pitää itse sinua vaan kaverina, ja nyt on sitten "huolissaan" että ei kai meidän kaverisuhteessa ole jotain vialla?


Tuosta sitten tuli itselle aika monenlaisia fiiliksiä. Ensinnänkin jonkinlaista mielihyvää, koska niin monet kerrat hän on meidän tapaamiset peruuttanut, joten saipa kerrankin itse kokea sen. Toisaalta mietin, että ehkä hänellä on niitä tunteita olemassa. Pessimistinä ja pari kertaa asian kokeneena luultavasti hän ei tuona lauantai-iltana olisi "kerennyt", jos olisin ollut yhteyksissä. Nyt vain hämmästyi ja alkoi pelottamaan, jos on menettämässä flirttiseuran töistä.

Juu, ei olisi "ehtinyt", ja hänellä EI ole mitään muita kuin kaverillisia tunteita sinua kohtaan, ei pätkän vertaa. Kertomasi perusteella tämä on 100% varmaa. Ja älä nyt jää murehtimaan mistään flirttiseurasta, se ei ole meinaan koskaan pysyvää. Flirttailu alkaa, se jatkuu, se syvenee, se haalenee, ja jos se koko ajan syvenee niin jossain vaiheessa on pakko katsoa kortit. Mutta se ei voi jatkua ikuisesti.


Tänään sitten päätin ottaa asian haltuun. Kysyin häneltä, josko nähtäisiin illalla. Jälleen kerran silmiin katsoen sanoi, että sopii, kunhan käy ensin kaverinsa kanssa kaupoilla töiden jälkeen.
Jos sieltä taas tulee jotain, ettei kerkeä "kissanristiäisten" yms. takia, niin antaa olla.

Lopeta nyt jo herranjestas tämä anelu! Oikeasti se ei auta yhtään mitään, työnnät vaan naista entistä kauemmas jos edes teoriassa olisi mitään mahdollisuuksia. Usko nyt, pidät ihan normaalia kontaktia, kun puhutte töissäkin niin ole ammattimainen, hiukan etäinen, ja kiireinen. Et ehdottele YHTÄÄN MITÄÄN, mikä ei liity töihin. Jos hän jossain vaiheessa ehdottelee yhteistä illanviettoa tai kahvia kaupungilla, niin sanot vaikka että sopii, mutta sulla on sitten tyyliin klo 19 muuta menoa, että ei ehditä olla kauaa. Voidaan tietty kattoa joku toinenkin päivä, mutta sulla on nyt tosi paljon kaikkea.

Et kertaakaan lähetä mitään ruinausviestiä perään, et edes uudenvuoden toivotuksia etkä todellakaan mitään ystävänpäiväkorttia pinkein sydämin ja nallekarhuin. Jos häneltä tulee joku toivotusviesti, voit vastata siihen parin tunnin viiveellä jotain lakonista.

Ja että saat päätäsi vähän selvitettyä, niin koita mennä treffeille jonkun kokonaan toisen naisen kanssa, etsi vaikka netistä joku hakuammunta. Voit saada kokonaan uuden perspektiivin asiaan, ja kuka tietää jos tämä kyseinen nettideitti vaikka olisikin elämäsi rakkaus. Joka mielellään myöskin tuntee samoin sinua kohtaa.

Voit vaikka kysäistä tältä naiselta ihan kaverillisesti vinkkejä vaikka romanttisen ravintolan valintaan tai johonkin vastaavaan, näytä että et roiku hänessä kuin syylään tarttunut veto-uistin, vaan nyt HÄN on sinulle vain kaveri. Jos hän tästä aidosti mustasukkaistuu, niin voit sanoa että "ai sori, mä luulin että sua ei kiinnosta". Mutta en pidä sitä todennäköisenä.

Jos joku taivaallinen ihme tapahtuu, saat hänet kiinnostumaan sinusta oikeasti ottamalla etäisyyttä. Mutta todennäköisemmin, et tule ikinä saamaan häntä kiinnostumaan itsestäsi, joten parempi säilyttää itsekunnioitus ja siirtyä eteenpäin.

Paasaan tästä näin intohimolla koska olen itse varmaan kymmeniä kertoja elämässäni (siltä se ainakin tuntuu) ollut jossain vastaavantyyppisessä tilanteessa. Aina sitä ajattelee että "jos se sittenkin tykkää musta" tai "jos mä en ole vaan ymmärtänyt sen vihjettä" tai "jos sillä on oikeasti muita kiireitä". Mutta mikään tästä ei pidä paikkaansa.

Jos nainen on kiinnostunut, hän lähtee treffeille ilman mitään "ensin pitää mennä kavereitten kaa shoppailee" ja jos jostain syystä joutuu aidosti perumaan, hän pyytää sitä anteeksi ja ehdottaa heti uutta päivää, ehkä jopa saman päivän myöhäisiltaa, ja pitää siitä sitten kiinni kynsin ja hampain.

Myöskin sitten siinä esim. kahvipöydässä istuessa bodilängvitsista näkee tosi nopeasti missä mennään, ja mennäänkö missään. Kuin myös siitä miten juttu yleensä luistaa, ja miten kiinnostunut toinen osapuoli on vuorokeskusteluun. Jos nainen vaan höpöttää jotain väsynyttä läppää jostain mielikuvituskavereistaan, se ei tarkoita että olisi paikalla sinun kanssa ja sinua varten, hän vain tappaa aikaa voidakseen sanoa että "mun täytyy nyt mennä, oli kivaa, moi".

Säästä itsesi turhalta mielipahalta.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Allekirjoitan kaiken mitä Carlos yllä kirjoittaa. Tuo on niin tuttu kuvio. Jälkeenpäin on sitten aina tyhmä olo että "No olihan se nyt ihan selvä. Olinpas minä epätoivoinen". Joskus se coolina olo ei vaan onnistu ja sitä vaan jotenkin ajautuu tuohon luuserin asemaan, mutta eipä siinä muu auta kuin nauraa koko jutulle ja lähteä pää pystyssä kohti uusia nöyryytyksiä. Sitten kun se oikea sattuu kohdalleen, niin siinä ei todellakaan tarvitse kummankaan miettiä että mikähän tässä on niinkuin homman nimi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Allekirjoitan kaiken mitä Carlos yllä kirjoittaa. Tuo on niin tuttu kuvio. Jälkeenpäin on sitten aina tyhmä olo että "No olihan se nyt ihan selvä. Olinpas minä epätoivoinen". Joskus se coolina olo ei vaan onnistu ja sitä vaan jotenkin ajautuu tuohon luuserin asemaan, mutta eipä siinä muu auta kuin nauraa koko jutulle ja lähteä pää pystyssä kohti uusia nöyryytyksiä. Sitten kun se oikea sattuu kohdalleen, niin siinä ei todellakaan tarvitse kummankaan miettiä että mikähän tässä on niinkuin homman nimi.
Ihan oikeassa olette. En itsekään tiedä miksi vaivuin tuohon epätoivoiseen tilaan. Olen nimenomaan aina ollut tuollainen cool, jolla on hyvä huumorintaju ja joka on aina ollut hiukan mystinen ja yllätyksellinen. Siihenhän tuokin neiti taisi ihastua ja tosiaan hän tämän koko jutun aloitti ja oli pitkään se, joka teki ne aloitteet sun muut. Jossain vaiheessa tilanne vain kääntyi siihen, että huomasin olevani se joka yrittää epätoivoisesti saada juttua toimimaan.
Silti ärsyttää myös tapa, jolla hän hoiti tätä asiaa. Yhdessä kohtaa sanoi minulle, että oltaisiin vain kavereita "kun elämäntilanne on vaikea blaablaablaa" ja se oli itselle ihan okei. Silloin tajusi, että ei tästä mitään tule. Viikko meni ja häneltä tuli pe-iltana viestiä siitä, kuinka on koko viikon katsellut minua yms. Ehkä rupesi mustasukkaiseksi, kun juttelin muillekin naisille töissä.
Tunteita oli vielä tuolloin jäljellä, joten taashan sitä oltiin samassa junassa.
Nyt ehkä itsekin tajuaa mikä se tilanne oikeasti on.

Kuten sanoit olihan niitä merkkejä ilmassa, muttei niitä siinä "huumassa" tajunnut lukea oikein. Esimerkiksi kertaakaan hän ei ehdottanut uutta ajankohtaa tapaamiselle, kun perui aiemmin päivällä töissä sovitun tapaamisen.

Lisätään vielä sen verran, että sitä on kyllä helvetin vaikea ymmärtää miten pystyy tuollaisesta coolista kaverista, josta monet naiset ovat kiinnostuneet, niin pystyy valumaan näinkin "alas". Ruikuttavaksi luuseriksi. Joskus vaan tulee sellainen nainen, joka kolahtaa ja kunnolla. Vielä kun se sama nainen aloittaa koko jutun ja on aluksi se, joka on enemmän kiinnostunut...
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisätään vielä sen verran, että sitä on kyllä helvetin vaikea ymmärtää miten pystyy tuollaisesta coolista kaverista, josta monet naiset ovat kiinnostuneet, niin pystyy valumaan näinkin "alas". Ruikuttavaksi luuseriksi. Joskus vaan tulee sellainen nainen, joka kolahtaa ja kunnolla. Vielä kun se sama nainen aloittaa koko jutun ja on aluksi se, joka on enemmän kiinnostunut...

Olin aivan hemmetin ihastunut työkaveriini. Minulle oli ihan ok, että nyhjättiin meillä ja aloin jo tottumaan siihen. Sitten alkoi pieni mustasukkaisuuskin puskea jo päälle. Kaikki alkoi oikeastaan siitä, että nainen ensin kertoi ihastuneensa minuun. Ja se oli minulle hyvää matkaa ja silmät meni niin umpeen, että olisin voinutkin vaan olla hänen kanssaan kokoajan. Suostuin aina kaikkeen ja olin, että käy se ja tehdään niin jne. Lopulta aloin huomata, että ainakun hän oli baareissa ym. niin ei minun seura kiinnostanut. Silti vielä ihastuneena olin, että joo kaikki hyvin. Lopulta ne minun silmät alkoivat avautua. Saatoin baareissakin olla, että muiden seura ei kiinnostanut koska halusin juuri tämän naisen. No tuli vuoden viimeinen päivä ja ajattelin, että tänään olen aivan oma itseni. Eli siis sinkku, koska parisuhdetta meillä ei ollut. No tapasin muutaman mukavan tytön ja kotimatkalla tapasin sitten jotain vielä mukavampaa. Seuraavalla viikolla tajusin, että ei saisi jäädä roikkumaan noin pahasti. Tuntui että teen itsestäni idiootin olemalla niin ihastunut ja kaikkeen suostuva, kun taas toinen ei sitä ollut. Ja ei hänen pitänytkään, mutta minkäs teet omille tunteillesi. No meidän suhde loppuikin sitten seuraavana päivänä uudesta vuodesta hänen soittoonsa, että hän ei pääsekkään tulemaan kun on niin kiire siellä ja täällä. Sen jälkeen emme ole puhuneet mistään. Ehkä moi on tullut pari kertaa töissä ja se siitä. Oma ihastuminenkin vaan katosi tai ainakin haihtuu kokoajan. En tiedä millä tavalla tämä tähän liittyy, mutta ehkä sillä että itsestäni tuli ruikuttava luuseri lopulta tai ainakin kovaa vauhtia oli tulossa semmoinen. Tai jotain. Naiset...
 

scholl

Jäsen
Alkaa olla toivoton fiilis. Mua yritettiin eilen taas kusettaa, toisen kerran tällä viikolla. Mihinkään ei oikein voi mennä, jotta olisin turvassa. Sellainen olo, että mut ois raiskattu. No onneksi ei tullut mitään drinkkipummaamisia, koska pidin asiasta jo etukäteen hänelle puheen, mutta jotain hemmetin servettejä muka baaritiskiltä piti hakea. Siis minun, vaikka hän halusi niitä. Jäin saatana sen häviölle. Sitten kun pidin sen jälkeen ihan ystävällismielisesti puhetta siitä, että multa ei mitään drinkkejä pummita niin nainen väitti, että rehentelen rahalla ja haluan osoittaa, että olen muiden yläpuolella. Vittu. Mähän vain yritin pitää puoliani, ettei hän lähde pummimaan, kun oli jo servettigaten kehittänyt pääni menoksi. Aina tulee jotain naisia mun luo, jotka yrittävät niin, että jäisin jossakin asiassa tappiolle ja minua voisi jotenkin näpäyttää. Onhan tää ihmeellinen maa, että on suorastaan ihme, jos asiat päättyvät edes tasan, puhumattakaan, että jäisin voitolle. Mitä helvetin tasa-arvoa se on, jos yritetään huorata ja kusettaa. Vittu.

edit. ja sattumaltako tullaan kadulta sisään just mun pöytään. Ajoi muka autolla ohitse ja päätti tulla kyseiseen mestaan. Miten voi ajaa autolla, jos sitten yhden drinkin jälkeen oli niin huono olo, että piti mennä mukamas oksentamaan. Tosin en tiedä uskonko sitäkään. Mitä naiset sanoo, on vaikea uskoa. Tullaan lyhyessä mekossa siihen ja sitten kerrotaan epäuskottavia juttuja ja just nimenomaan minulle, eikä jollekin toiselle. Se on kumma, että ne jutut tapahtuvat niin usein just mulle. Se laittoi muuten mun kännykkään jonkun puhelinnumeronkin. Kaunis se oli kyllä kuin mikä, mutta varmaan aika epärehellinen. Vituttaa taas ihan kybällä. Hyvin alkanut ilta päättyi taas katastrofiin
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Kaunis se oli kyllä kuin mikä, mutta varmaan aika epärehellinen. Vituttaa taas ihan kybällä. Hyvin alkanut ilta päättyi taas katastrofiin

Legendaarista. :-) Susta sais varmaan aika hyvän leffan, tulee mieleen jotenkin joku Juoksuhaudantie tms.

Mutta asiaan, ehkä otat tämän nyt hiukan liian vakavasti. Siis "tasa-arvo" on lepakko-femmareiden keksimä muotijuttu, jota nyt ajetaan viherkommariyhteiskunnassa kovasti kaikkien mieliin. Joka on siis ihan täyttä roskaa. Naiset ja miehet eivät koskaan tule olemaan tasavertaisia missään päin maailmaa, siksi että se on vaan mahdotonta.

Miehet on vaan parempia monissa asioissa, ja naiset vastaavasti monissa muissa. Kaiken huippuna naisilla on "se", jolla saavat niin monta miesten "sitä" kuin vain haluavat. Jo se yksinään pitää huolen siitä että täydellinen harmonia ja tasa-arvo ei voi koskaan toteutua.

1. Geneettisesti naisiin on ohjelmoitu tarve etsiä itselleen mies joka kantaa peuran keittiöön, ja joka suojelee naista ja perheen jälkeläisiä ulkoiselta väkivallalta. Miksi näet asian sellaisena mörkönä? Se on ihmisen luonnollinen perustarve, pitääkö se kokonaan haudata vain siksi että se ei ole enää "nykyaikaan sopivaa"?

2. Ja vastaavasti taas miehiin on ohjelmoitu erittäin vahva suvunjatkamisvietti, tosin siten että se suvun jatkuvuus itsessään ei ole se liikkeellepaneva voima. Sitten jälkeläisten ilmaantuessa myös ne vanhemmanvaistot heräävät. Tässäkään ei ole mitään väärää tai pahaa.

3. Kun nainen löytää miehen, hänelle tulee tarve varmistaa että jatkossa miehen kohdassa 2 kuvattu vaisto kohdistuu vain häneen. Siinä kohdassa kuvioon mukaan tulee "se", jonka jakamista kuuluu säännellä siten että sitä on tarpeeksi mutta ei liikaa, jotta elättäjä ja suojelija pysyy tuvassa. Myöhemmin sitten nainen kokee (edelleen geneettisesti) pesänehostustarvetta, jolloin huolehtimalla lapsista ja kodista hän kokee tekevänsä oman osuutensa perheen hommista. Mies hoitaa perusedellytykset, nainen tekee parhaansa annetuilla edellytyksillä.


Näin se loppupeleissä menee, parisuhde puhtaimmillaan on antamista ja ottamista, itsekkäistä syistä. Se on elämää. Mukavaa elämää. Ei sitä tarvitse pelätä.

Sen sijaan jos tähtäimessä on löytää kumppani jolla ei ole mitään geneettisiä naisellisia vaistoja, vaan on ulkoisesti viehättävä naista muistuttava eliö tms icequeen, mutta sisältä puoliksi mies, puoliksi kyborgi, niin voipi olla himpun verran vaikeampaa. Siihenkin sopivia naisia varmasti on, mutta ei helppo löytää.

Onnea silti etsintään, kukin tyylillään.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toki on paljon järkeviäkin naisia, jotka tietävät itse mitä elämästään haluavat jne. mutta yllättävän paljon on tosiaan tälläisiä tapauksia. Eli pitäkää silmällä naistenne kaveripiiriä.

Totta joka sana. Kertaakaan en kyseenalaistanut ex-kumppanin menoja, mieluummin rohkaisin häntä käymään enemmän ulkona, mutta aina tuon yhden tyypin kohdalla oli sellainen jännä fiilis, liekö näin tulevan ennalta:) Oltiin perjantaina baarissa exän opiskelukaverin kumppanin kanssa, ja tuli sitten puhuttua kyseisestä henkilöstä ja hänen pelailuistaan. Silloin viimeistään sitten huomasin, etten ole ainut, jota tyypin toimintatavat ärsyttävät.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vituttaa ihan suunnattomasti, kuinka vitun paskahousu olen. Ei paljon muuta pyöri päässä kuin tämä upea nainen, mutta sitten kun jotain pitäs saada juteltua, nii tää pelkuri(minä) paskoo housuihinsa, eikä tuloksena ole kuin jotain sellaista mitä minä en ole.

En edes voi kuvitella sitä aikaa, kun hän poistuu koulustamme lukulomalle muutaman viikon kuluttua.......... Huoh, tuntuu pahalta. Aina päivän kohokohta on se hetki, kun katseemme kohtaa, ja pääsen sekunniksi hymyilemään hänelle. Oli aivan huikean etuoikeutettua päästä tanssimaan Wanhat vuoden aikaisemmin hänen kanssaan ja vielä hänen pyytämänään. <3.


Haaveilu ei auta mitään, turhauttavaa!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vituttaa ihan suunnattomasti, kuinka vitun paskahousu olen. Ei paljon muuta pyöri päässä kuin tämä upea nainen, mutta sitten kun jotain pitäs saada juteltua, nii tää pelkuri(minä) paskoo housuihinsa, eikä tuloksena ole kuin jotain sellaista mitä minä en ole.

Yksi asia näihin tilanteisiin on kehitetty. Leffatreffit. Pyydät leffaan. Ennen elokuvan katsomista ei paljon tarvi puhua, mutta leffan jälkeen teillä on yksi yhteinen puheenaihe, josta helposti siirtyy toiseen. Tyhjältä pöydältä on hirmuisen hankala ujon ihmisen ruveta juttua vääntämään. Yksi kysymys, yksi tapaaminen ja homma on jo helpompaa. Just be nice and cool.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oli aivan huikean etuoikeutettua päästä tanssimaan Wanhat vuoden aikaisemmin hänen kanssaan ja vielä hänen pyytämänään. <3.

Miten tuosta voi enää epäonnistua, oletko joku narri? Tietenkin kaverikortin tulo on todennäköisempää kuin tuon onnistuminen, mutta mene nyt heti kysymään.

Mene heti. Nyt.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Miten tuosta voi enää epäonnistua, oletko joku narri? Tietenkin kaverikortin tulo on todennäköisempää kuin tuon onnistuminen, mutta mene nyt heti kysymään.
Kyllä. Jos tyttö pyytää wanhojentanssipariksi, niin siinä on aina taka-ajatuksia. Vai onko täällä muka joku, jota tyttö olisi pyytänyt, mutta sitten tyttö olisi kieltäytynyt tanssiakselin kääntämisestä? Ei ole.

edit: en ajatellutkaan tuota ajankohtaa, eli wanhoista on pian vuosi aikaa. Tätä ei hypoteesini kata.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Miten tuosta voi enää epäonnistua, oletko joku narri? Tietenkin kaverikortin tulo on todennäköisempää kuin tuon onnistuminen, mutta mene nyt heti kysymään.

Mene heti. Nyt.
Kaverikortin pöytään lätkähtäminen on nyt huomattavasti todennäköisempää kuin vuosi sitten olisi ollut, homma olisi pitänyt hoitaa heti himaan niiden tanssien jälkeen.
 

Carlos

Jäsen
Kaverikortin pöytään lätkähtäminen on nyt huomattavasti todennäköisempää kuin vuosi sitten olisi ollut, homma olisi pitänyt hoitaa heti himaan niiden tanssien jälkeen.

Kyllä se on juuri näin, mutta silti vaan reippaasti yrittämään. Ja nyt kun tansseista on mennyt näin kauan, on tärkeää tehdä pyynnöstä semmoinen puolihuolimaton mutta innostunut. Jos lähestyt häntä kuolemanvapinan kanssa ja ääni väpättäen kysyt että haluaisiko hän lähteä, ja jos ei halua niin ei sekään mitään koska ollaan vaan kavereita, mutta kuitenkin mä ajattelin että jos me mentäs kun tossa lähikinossa on se yks leffamenossajokaonsaanuthyvätarvostelutvissiinjajoo... niin saanet "emmänytehdi"-kortin. Tai sitten vielä kipeämmän kortin, "mennään vaan, mutta saanks mä ottaa mun kaverin kans mukaan"? Napakymppibonuksena kaveri on jopa poika.

Voit myöskin yrittää jotain vanhanaikaista tyyliin "hei mun piti mennä mun kaverin kans leffaan mutta sille tapahtui _________" tai "sain kaks lippua paikasta _____". Lähtisit mun kanssa leffaan? Mutta en ehkä ole paras neuvomaan näissä. Osaan varmasti sanoa vaan mikä ei AINAKAAN toimi. :-)
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Osaan varmasti sanoa vaan mikä ei AINAKAAN toimi. :-)

Tossahan oli ihan asiallinen setti vinkkejä nuorelle ylkälle. En usko lopputulokseen vaikuttavan kauheasti käyttääkö tuossa kikkakolmosta tai kakkosta, mimmin etukäteisfiiliksestä tuo riippuu. Mikäli kokee että kysyjä on ainakin joltain osin "kuumaakamaa" suostuu se treffeille ja saattaa vaikka antaakin ekoilla treffeillä...
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Pistä vaikka fb-viesti. Jos tyttö haluaa lähteä, se lähtee. Tutustuttuanne voitte sitten yhdessä ihanasti päivitellä ujouttasi.

***

Naiset ja varatut miehet on kumma juttu. Tuntuu, että olisi jos jonkinlaista tarjousta ja pitkää katsetta tarjolla nyt kun ei pysty. Ehkä se johtuu siitä, että koko hommaan saa jonkinlaisen henkisen yliotteen, kun ei ole tarvetta.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Yksi asia näihin tilanteisiin on kehitetty. Leffatreffit. Pyydät leffaan. Ennen elokuvan katsomista ei paljon tarvi puhua, mutta leffan jälkeen teillä on yksi yhteinen puheenaihe, josta helposti siirtyy toiseen. Tyhjältä pöydältä on hirmuisen hankala ujon ihmisen ruveta juttua vääntämään. Yksi kysymys, yksi tapaaminen ja homma on jo helpompaa. Just be nice and cool.

Suosittelen leffatällejä. Nykymenon mukaisesti muistat, että kumpikin maksaa omansa (nykynainen ei halua jäädä kenellekään velkaa). Hyvä tapa on sitten saattaa neitokainen kotiinsa (niin minäkin olen tehnyt). Herrasmies on aina herrasmies.
 

scholl

Jäsen
Suosittelen leffatällejä. Nykymenon mukaisesti muistat, että kumpikin maksaa omansa (nykynainen ei halua jäädä kenellekään velkaa). Hyvä tapa on sitten saattaa neitokainen kotiinsa (niin minäkin olen tehnyt). Herrasmies on aina herrasmies.

Mua ne yrittää kusettaa. Siis ne eivät edes pohdi, että jäävät velkaa, vaan moni haluaa kusettaa. Tuossa kotiin saattamisessa on rakenteellinen ongelma. Et ehdi viihteelle jos ajat naisen jonnekin hevon kuuseen. Mulla toimi hyvin ei treffimielessä, vaan ihan normileffatapailussa joskus 2003 tai 2004 se, että sovittiin sama parkkihalli, mihin jätetään autot. Käytiin hakee liput tuntia ennen, sitten jonnekin Hutiin, katsoo leffa, parkkihalliin ja siellä moidot. Sitten ajoin himaan, otin muutamat ja ehdin loistavasti vielä yökerhoon kavereiden kanssa. Tosin se nainen ei kusettanut leffalipuista, mutta sen kanssa toisaalta ei kyse ollut treffeistä. Mulle on moni velkaa kyllä.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kyllä mulla oli suunnitelmissakin hoitaa homma HETI tanssien jälkeen, mutta jännitys vei (taas) voiton. FB:ssä tuli juteltua hänen kanssaan satunnaisesti, mutta ajatuksen tasolle jäi se ulospyytäminen sielläkin.

Viime keväänä ajauduimme muutamalle samalle kurssille. Tottakai hakeuduimme vierekkäin istumaan. Lainasin myös hänelle omia koulukirjojani kyseisillä kursseilla. Muutamaan otteeseen sitten oli vihkoon ilmestynyt tekstejä "olet ihq t. XXXX" tai jotain sen suuntaista, tiedä sitten mitä meinasi.....

Kesäloman alettua meni muutama päivä, ja fb:ssä hän kysyi puhelinnumeroani, ja sanoi että "ilmoita joskus, jos sulla on tylsää kesän aikana, nii ois kiva nähä suaki!". Kyllä tapasimmekin, kävimme jäätelöllä. Kaikki voi arvata sen, että miten nämä "treffit" meni. Relaaminen, ja omana itsenä oleminen oli suorastaan mahdoton ajatus. Normaalisti pystyn heittämään ihan jotain juttua, mutta pää löi aivan tyhjää, sanaa saanut suustani sanotuksi......



Nykyään koulussa katson häntä AINA silmiin ja aina saan vastauksen, ja se on silmiin katsominen. En mitään muuta. Tosin sekin saa minut hyvälle tuulelle.


Tämä poika haluaisi niin paljon enemmän, mutta kaatuu omaan paskahousumaisuuteensa.....


Etiäppäin, ei ole paljoakaan vaihtoehtoja.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä. Jos tyttö pyytää wanhojentanssipariksi, niin siinä on aina taka-ajatuksia. Vai onko täällä muka joku, jota tyttö olisi pyytänyt, mutta sitten tyttö olisi kieltäytynyt tanssiakselin kääntämisestä? Ei ole.

Pakko sen verran kommentoida, että meikäläisen wanhojentanssipari kostautui aikanaan jonkin ajan kuluttua lesboksi, joten ei kai siinä aina mitään taka-ajatuksia ole. (tyttö siis pyysi minua pariksi, ja itseasiassa koko lukioajan alkutaipaleen ajan luulin hänen olevan kiinnostuneen minusta.) Toki prosentuaalisesti tuo mun tapaus lienee aika pieni.

Miun naisrintamalla on hiljaista kuin Siperiassa, joten sen enempää ei tähän ketjuun olekaan asiaa.
 

Ameno

Jäsen
Kyllä. Jos tyttö pyytää wanhojentanssipariksi, niin siinä on aina taka-ajatuksia. Vai onko täällä muka joku, jota tyttö olisi pyytänyt, mutta sitten tyttö olisi kieltäytynyt tanssiakselin kääntämisestä? Ei ole.

Omista wanhojentansseista on kyllä jo aika monta vuotta aikaa, mutta silloinen tanssiparini pyysi minua parikseen. Tämä kyllä tapahtui ensimmäisellä tanssiharjotustunnilla, kun siinä oli parittomien tyttöjen ja poikien ryhmät, poikia oli minun lisäksi eräs toinen ja minäkin olisin meistä kahdesta itseni valinnut... ja tyttöjä oli siis enemmän. Ujona poikana en sitten suutanu koskaan saanut kunnolla avattua tälle mielestäni oikein viehättävälle neidolle. Joskus tanssien jälkeen sitten tein melko tökerön tekstarilähestymisen ja tuloksena ei napsahtanut edes kaverikorttia. Tätä en haluakaan tämän enempää sitten muistella. Piti vaan sanoa että kyllä on.

Niin, nykyään naisrintamalla on yhtä hiljaista, tai itse asiassa paljon hiljaisempaa kuin tuolloin, joten eipä mullakaan sitten muuta.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Lainasin myös hänelle omia koulukirjojani kyseisillä kursseilla. Muutamaan otteeseen sitten oli vihkoon ilmestynyt tekstejä "olet ihq t. XXXX" tai jotain sen suuntaista, tiedä sitten mitä meinasi.....

:D Ei se meinannu mitään. Kuhan huvikseen raapusteli niitä näitä. Ja ihan huvikseen pyysi vanhojen tansseihin.

Lähtökohtaisesti nuori neito ei voi paljon suorempaan asioita ilmaista ja sanoa. Olet joko todella ujo, jolloin laitat facebookin kautta viestin ja kerrot niin sinäkin olet ihana. Jos et vielä tajunnut että jos olisit saanut suusi auki, niin seurustelisit jo neidon kanssa.
 

redzel777

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä. Jos tyttö pyytää wanhojentanssipariksi, niin siinä on aina taka-ajatuksia.

Wanhat ovat loistava tapa hankkia kontaktia tyttöön johon olet ihastunut. Itse pyysin erästä neitoa, joka silloin seurusteli, mutta yrittänyttä ei laiteta, joten kaksi vuotta wanhoista ja rupesimme seurustelemaan ja nyt on yhteiseloa takana jo 4 vuotta. Yhteiselomme ei alkanut heti wanhoista, mutta jonkinlaisen vaikutuksen kai onnistuin silloin tekemään.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Naiset ja varatut miehet on kumma juttu. Tuntuu, että olisi jos jonkinlaista tarjousta ja pitkää katsetta tarjolla nyt kun ei pysty. Ehkä se johtuu siitä, että koko hommaan saa jonkinlaisen henkisen yliotteen, kun ei ole tarvetta.

Tää on muuten totta. Itsekin olen huomannut nyt kun olen seurustellut vähän päälle 4kk (pisin aika tähänastisessa elämssäni muuten), että muutaman kerran on ollut sellainen tilanne josta sinkkumiehenä olisin ollut kovinkin innoissani, mutta nyt ei voi, eikä todellakaan edes kiinnosta. Perjantaina junassa, kun olin menossa tyttöystävän luokse, niin joku naikkonen katseli vähän väliä minua ja hymyili. En tiedä olinko sitten vaan niin hölmön näköinen vai yrittikö hän flirttailla, mutta teki mieli käydä sanomassa että turhaan tytteli tuhlaa hymyään, ei irtoo.

Tästä tulikin mieleen, että on ihan tajuttoman ärsyttävää, kun joku yrittää iskeä tyttöystävää, vaikka tietää hänen olevan varattu. Koko tämän 4kk ollaan eletty etäsuhteessa ja sinä aikana on ollut varmaan sellaiset viisi sitkeämpääkin yrittäjää. Tyttöystäväni on vieläpä sellainen ihminen, että hänellä on enemmän miespuolisia kavereita, kuin naisia ja varmaan 95% miehistä kuvittelee että jos nainen haluaa olla kaveri, niin hän haluaa jotain muutakin ja sitten kun petytään, niin vedellään esiin jotain kaverikorttia ja ruinataan siitä Jatkoajassa. Yhdelle näistä sain heitettyä jauhot suuhun tyttöystäväni suostumuksella, vastaamalla tyttöystäväni puhelimeen kun tämä piirittävä herrasmies soitti. Saunaseuraa kovasti kaipasi, mutta ei ollut kuulemma edes sauna päällä, kun tarjouduin seuraksi.
Joten, älkäähän koskeko niihin varattuihin naisiin, vaikka tekisikin mieli. Ajatelkaa naisten miesystäviä ja ajatelkaa tilanne omalle kohdallenne.

P.S. On erittäin epämukavaa elää etäsuhteessa, mutta kovasti on pyörät pyörimässä ettei tarvitsisi enää kovin kauaa ravata tätä 400km välimatkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös