Naisasiat

  • 7 519 430
  • 26 580

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se, että on älykäs koulutuksellisesti, ei takaa sosiaalista älykkyyttä. Ts. mittavissa oleva ÄO ei ole suoraan verrannollinen siihen, kuinka mukava ja miellyttävä ihminen on sosiaalisesti. Monet lääkäksissä tai oikiksessa opiskelevat voivat olla kyvyttömiä a) luomaan ihmisuhteita ja b) pitämään niitä yllä avioliiton tms. kautta.
En tiedä, mutta allekirjoittaneesta tuntuu siltä, että se nimimerkki jolle koulutustausta on tärkeä tarvitsisi itselleen sosiaalisesti hyvinkin älykkään ihmisen, jotta voisi tulla tämän nimimerkin kanssa toimeen. Sitten "pienehkö" ristiriita on siinä, että pitäisi olla hyvinkin rajallinen älykkyys, että moiseen suhteeseen lähtisi ja toisaalta taas korkeasti koulutettu.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas pitkästä aikaa foorumilla sisäänkirjautuneena. Täyty päästä ajatuksia purkamaaan, tai eipä välttämättä olis tarvinnu, mutta kirjotan siltikin. Itse tulee näköjään aina sorruttua vääriin naisiin tai sitten tällänen rento elämänasenne tekee naisista tilanteen "hyväkskäyttäjiä". Voi myös olla, että naiset on salakavalia ja muuttuu toiseks ihmiseks kun on saanut saaliin omakseen. Vihdosta viimein sain tunteet tapettua ja naisen pihalle, järjellä ajateltuna asia olis pitänyt jo viime kesänä tehdä, mutta sen siitä saa kun panostaa parisuhteeseen.

Tällä kertaa oon terapiana pyöritellyt naisia, lupaamatta yhtään mitään ja jos nainen on alkanut jotain toiveita elättämään, niin ne on ammuttu alas, koska en kuitenkaa halua olla naisille mulkku.

Eli kai nyt voisi sanoa, että naisasiat on hyvällä mallilla, koska en oo parisuhteessa ja naisseuraa riittää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä oonko mä joku luonnonoikku vai mikä, mutta mua ei oikein innosta naisen vieressä nukkuminen. Tympeähän sitä on kuunnella toisen kuorsailuja tai heräillä jos se toinen pyörii yöllä tai herää aiemmin kuin sinä, puhumattakaan jos siinä sängyssä pitäis kestää toisen hiplailuja. Eikä se varmaan siitä toisestakaan ole kivaa kun keskellä yötä kännipäissäsi kömmit siihen toisen viereen. Kyllä omat sängyt pitää olla, ja mieluiten omat huoneetkin. Ei miesten kannata kaikkeen paskaan suostua, vaikka suurin osa muista tekisikin niin.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ex-vaimo aikoinaan lähti toisen ukon matkaan ja on uusissa naimisissa.... Nyt on alkanut vonkaamaan takaisin meikäläistä. Mitä vittua? Itse teki valintansa, joten eläköön sen kanssa. Panna voin ihan vaan sen äijän kiusaksi..... Luulin, että ikinä ei erosta selviä, mutta selvitty on ja hyvä niin. Niin siis kiusaksi sen takia, että itse kävi duunaamassa kun oltiin exän kanssa vielä yhdessä....
 
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Panna voin ihan vaan sen äijän kiusaksi...

Joku sanoisi, että älä alennu samalle tasolle kuin se vittupää äijä aikoinaan. Se on ihan hieno ja ylevä ajatusmalli, mutta kyllä mä ainakin ajattelen samalla lailla kuin sinä. Jos paikka tulee, niin pane pane. Vaikka sitten ihan molempienkin kiusaksi. Mutta ole varovainen, ettei tunnepuolella ala vanha suola janottaa. Akka petti sua ja nyt on pettämässä äijää, jonka kanssa sua petti. Voisin lyödä vetoa, että on pettänyt jotain ennen sua ja tulee pettämään seuraavaakin äijäänsä. Älä ole se äijä.

Olen varmaan omien kokemuksien takia liian kyyninen. Kuitenkin, ei tiikeri raidoistaan pääse, kuten ei tuo nainenkaan pääse seikkailunhalustaan. Sylettävää touhua. Siis häneltä, ei sulta, vaikka panemaan päätyisitkin. Muuten sanoisin Jutin tavoin "älä lähre sinne" mutta koska tilanne on tuo, on kosto ihan oikeutettu.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku sanoisi, että älä alennu samalle tasolle kuin se vittupää äijä aikoinaan. Se on ihan hieno ja ylevä ajatusmalli, mutta kyllä mä ainakin ajattelen samalla lailla kuin sinä. Jos paikka tulee, niin pane pane. Vaikka sitten ihan molempienkin kiusaksi. Mutta ole varovainen, ettei tunnepuolella ala vanha suola janottaa. Akka petti sua ja nyt on pettämässä äijää, jonka kanssa sua petti. Voisin lyödä vetoa, että on pettänyt jotain ennen sua ja tulee pettämään seuraavaakin äijäänsä. Älä ole se äijä.

Olen varmaan omien kokemuksien takia liian kyyninen. Kuitenkin, ei tiikeri raidoistaan pääse, kuten ei tuo nainenkaan pääse seikkailunhalustaan. Sylettävää touhua. Siis häneltä, ei sulta, vaikka panemaan päätyisitkin. Muuten sanoisin Jutin tavoin "älä lähre sinne" mutta koska tilanne on tuo, on kosto ihan oikeutettu.

Näinhän se menee. Mikä asiassa on parasta, että olen päässyt asiasta yli ja vanha suola ei ala enää janottamaan. Ei pitäisi todellakaan alentua sänkyhommiin, mutta se piru olkapäällä sanoo, että anna mennä vaan. Kiitti tsempistä. Kerran löin käteni paskaan, niin opin kerrasta.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näinhän se menee. Mikä asiassa on parasta, että olen päässyt asiasta yli ja vanha suola ei ala enää janottamaan. Ei pitäisi todellakaan alentua sänkyhommiin, mutta se piru olkapäällä sanoo, että anna mennä vaan. Kiitti tsempistä. Kerran löin käteni paskaan, niin opin kerrasta.

Eikö "kosto" pitäisi osoittaa kohti naista, joka sinua petti. Jos hänen ehdotuksena on panna, ja te panette, niin sinähän myönnät jälleen hänen tahtoonsa. Torju hänen yrityksensä niin hän loukkaantuu paljon enemmän. Tai sitten ei. Mistä minä tietäisin.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö "kosto" pitäisi osoittaa kohti naista, joka sinua petti. Jos hänen ehdotuksena on panna, ja te panette, niin sinähän myönnät jälleen hänen tahtoonsa. Torju hänen yrityksensä niin hän loukkaantuu paljon enemmän. Tai sitten ei. Mistä minä tietäisin.

Totta on tuokin. Ehkä tässä on se oman egon kohotus ja itselleen todistelu, että olisin parempi makuuhuoneessa kuin mihin vaihtoi aikanaan.... Mistä näistä tietää.... Kumpikin ratkaisu olisi omalla tavallaan ihan jees.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaikista vittumaisin kosto olisi, että kertoisit sen exäsi miehelle, että nainen ehdotti yhteenpaluuta ja aluksi panemista mutta et kuitenkaan alkanut yhtään millekään. Siinä nainen kärsisi molemmista suunnista, miestä vituttaisi ,naista vituttaisi ja sinä pysyisit erossa exästäsi.

Minä en toimisi noin, kerroin vain, että mikä olisi reaalimaailmassa vittumaisin kosto sekä naiselle, että sille miehelle.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikista vittumaisin kosto olisi, että kertoisit sen exäsi miehelle, että nainen ehdotti yhteenpaluuta ja aluksi panemista mutta et kuitenkaan alkanut yhtään millekään. Siinä nainen kärsisi molemmista suunnista, miestä vituttaisi ,naista vituttaisi ja sinä pysyisit erossa exästäsi.

Minä en toimisi noin, kerroin vain, että mikä olisi reaalimaailmassa vittumaisin kosto sekä naiselle, että sille miehelle.

Toimisin juurikin näin mikäli heillä ei olisi lapsia. Tämä kävi mielessä erittäin vakavasti. Paras vaihtoehto kaikista, mutta mutta.....
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikista vittumaisin kosto olisi, että kertoisit sen exäsi miehelle, että nainen ehdotti yhteenpaluuta ja aluksi panemista mutta et kuitenkaan alkanut yhtään millekään.

Tämä on muuten ihan totta! Olisi todella vittumainen ja napakymppiin osuva kosto sille ämmälle ja sille mulkulle, joka Killerin kanssa suhteessa ollutta naista pani. Oletan nyt, että hän tiesi, että nainen oli silloin varattu, jolloin äijäkin ansaitsee nenilleen.

Jos sattuu olemaan tallessa tekstiviestejä, sähköpostia tai muuta "mustaa valkoisella" -todisteita missä nainen ehdottelee, niin aina parempi. Mies kun ei välttämättä usko Killeriä ilman todisteita. Ajattelee, että Killeri on edelleen katkera ja jauhaa paskaa saadakseen suhteessa eripuraa aikaan.

*edit*

Jaa, että lapsia. Se muuttaa asiaa, ei lasten pitäisi joutua aikuisten erimielisyyksistä ja pippelinmittailuista kärsimään. Visainen paikka kieltämättä.
 
Viimeksi muokattu:

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on muuten ihan totta! Olisi todella vittumainen ja napakymppiin osuva kosto sille ämmälle ja sille mulkulle, joka Killerin kanssa suhteessa ollutta naista pani. Oletan nyt, että hän tiesi, että nainen oli silloin varattu, jolloin äijäkin ansaitsee nenilleen.

Jos sattuu olemaan tallessa tekstiviestejä, sähköpostia tai muuta "mustaa valkoisella" -todisteita missä nainen ehdottelee, niin aina parempi. Mies kun ei välttämättä usko Killeriä ilman todisteita. Ajattelee, että Killeri on edelleen katkera ja jauhaa paskaa saadakseen suhteessa eripuraa aikaan.

*edit*

Jaa, että lapsia. Se muuttaa asiaa, ei lasten pitäisi joutua aikuisten erimielisyyksistä ja pippelinmittailuista kärsimään. Visainen paikka kieltämättä.

Löytyy textareita sekä meilejä. Omalla kohdalla rajan vedin juuri siihen, että lasten vika asia ei ole. Rajansa kaikella.
 

Nypsi

Jäsen
Ex-vaimo aikoinaan lähti toisen ukon matkaan ja on uusissa naimisissa.... Nyt on alkanut vonkaamaan takaisin meikäläistä. Mitä vittua? Itse teki valintansa, joten eläköön sen kanssa. Panna voin ihan vaan sen äijän kiusaksi..... Luulin, että ikinä ei erosta selviä, mutta selvitty on ja hyvä niin. Niin siis kiusaksi sen takia, että itse kävi duunaamassa kun oltiin exän kanssa vielä yhdessä....
Luulisi, että jos asiasta olet yli päässyt eikä vanha suola janota, niin miksi edes vastaat mitään tämän naisen viesteihin? Eikö olisi helpompi vaan ignoorata kyseinen henkilö?
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Luulisi, että jos asiasta olet yli päässyt eikä vanha suola janota, niin miksi edes vastaat mitään tämän naisen viesteihin? Eikö olisi helpompi vaan ignoorata kyseinen henkilö?

Olisi. Kaikki ideat ovat olleet hyviä. Nyt tässä on varmaankin taas se oma ego. Mutta kun omalle kohdalle sattuu, niin minkäänlaisen päätöksen teko ei olekaan enää niin helppoa. Tämä ratkaisu olisi ehdottomasti järkevin, mutta kun egoa on loukattu, niin järki yleensä jää vähemmälle kun olisi mahdollisuus maksaa takaisin....
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
mutta kun egoa on loukattu, niin järki yleensä jää vähemmälle kun olisi mahdollisuus maksaa takaisin....

Fiksuja puhelet, tämä on kyllä niin totta. Tai ei varmaan kaikkien kohdalla, ihmiset ovat erilaisia. Mutta kyllä järki jää taka-alalle, kun egoa on tuolla lailla loukattu ja olisi mahdollisuus tasata tilit. Kyllä se ego kaikenlaista muuta kestää, mutta pettämistä ei. Ei ainakaan mun. Olen sitten varmaan heikko ihminen, joka ei ole sinut itsensä kanssa.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Fiksuja puhelet, tämä on kyllä niin totta. Tai ei varmaan kaikkien kohdalla, ihmiset ovat erilaisia. Mutta kyllä järki jää taka-alalle, kun egoa on tuolla lailla loukattu ja olisi mahdollisuus tasata tilit. Kyllä se ego kaikenlaista muuta kestää, mutta pettämistä ei. Ei ainakaan mun. Olen sitten varmaan heikko ihminen, joka ei ole sinut itsensä kanssa.

Tähän vahva sama. Vaikka asian yli ollaan menty aikoja sitten, niin silti tilien tasaus houkuttaa.... Ja pelkästä vahingonilosta. Säälittävää ehkä, mutta totta.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olisi. Kaikki ideat ovat olleet hyviä. Nyt tässä on varmaankin taas se oma ego. Mutta kun omalle kohdalle sattuu, niin minkäänlaisen päätöksen teko ei olekaan enää niin helppoa. Tämä ratkaisu olisi ehdottomasti järkevin, mutta kun egoa on loukattu, niin järki yleensä jää vähemmälle kun olisi mahdollisuus maksaa takaisin....
Mikä ego? Jos sulla on oikeasti ego, niin miksi ylipäätään haluaisit hänen kanssaan mihinkään tekemisiin?

En oikein ymmärrä, miksi miehet ajattelevat tämän olevan jotenkin hyvä kosto. Itse en olisi ikimaailmassa alentunut vehtaamaan exäni kanssa vaikka tämä olisi ryöminyt kikkeli kourassa nakuna oveni taakse. Kun kerran lähti silloisen "kaverini" matkaan, niin sitten lähti.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä ego? Jos sulla on oikeasti ego, niin miksi ylipäätään haluaisit hänen kanssaan mihinkään tekemisiin?

En oikein ymmärrä, miksi miehet ajattelevat tämän olevan jotenkin hyvä kosto. Itse en olisi ikimaailmassa alentunut vehtaamaan exäni kanssa vaikka tämä olisi ryöminyt kikkeli kourassa nakuna oveni taakse. Kun kerran lähti silloisen "kaverini" matkaan, niin sitten lähti.

Tämä on juuri yksi miesten ja naisten välisistä eroista...... Erittäin vaikea asia selittää.

EDIT: Ja se, että oltiin naimisissa tekee asiasta vaikeamman.....
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Mikä ego? Jos sulla on oikeasti ego, niin miksi ylipäätään haluaisit hänen kanssaan mihinkään tekemisiin?

En oikein ymmärrä, miksi miehet ajattelevat tämän olevan jotenkin hyvä kosto. Itse en olisi ikimaailmassa alentunut vehtaamaan exäni kanssa vaikka tämä olisi ryöminyt kikkeli kourassa nakuna oveni taakse. Kun kerran lähti silloisen "kaverini" matkaan, niin sitten lähti.

Tämä on niitä hetkiä jolloin olen samaa mieltä Alamummon kanssa.

Jos joku ex tuli ovelleni kiemurtelemaan ja pyytämään panoa niin en todellakaan viitsisi alentua moiseen hommaan vaan tylysti jättäisin raapimaan ovenkarmeja. Vaikka kuinka olisin puutteessa niin en tällaisessa tilanteessa panokaveriksi ryhtyisi.

Paras "kosto" on se kun ei noteeraa näitä ruikuttajia laisinkaan. Sitähän ne haluavat, huomiota, mutta kun sitä huomioita ei anna niin se on niille kuin työntäisi puukkoa kylkiluiden väliin.

vlad.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on niitä hetkiä jolloin olen samaa mieltä Alamummon kanssa.

Jos joku ex tuli ovelleni kiemurtelemaan ja pyytämään panoa niin en todellakaan viitsisi alentua moiseen hommaan vaan tylysti jättäisin raapimaan ovenkarmeja. Vaikka kuinka olisin puutteessa niin en tällaisessa tilanteessa panokaveriksi ryhtyisi.

Paras "kosto" on se kun ei noteeraa näitä ruikuttajia laisinkaan. Sitähän ne haluavat, huomiota, mutta kun sitä huomioita ei anna niin se on niille kuin työntäisi puukkoa kylkiluiden väliin.

vlad.

Edelleenkin painotan, että kyse on EX-VAIMOSTA eikä EX-TYTTÖYSTÄVÄ. Uskokaa kun sanon, että siinä on iso ero. Mutta silti teidän ajatukset on ihan hyviä ja kaikista järkevin vaihtoehto olisi toimia juurikin niin.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiitos kaikille asiallisista neuvoista. Päätin laittaa stopin koko hommalle ja jätän "kostot" yms. muut laskuista tällä kertaa. Ilmoitin, että kiitos, mutta ei kiitos. Toivottavasti en kadu, mutta tehty mikä tehty. Kuten sanottu, paljon tuli neuvoja ilman kuittailua. Kiitos siitä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelleenkin painotan, että kyse on EX-VAIMOSTA eikä EX-TYTTÖYSTÄVÄ. Uskokaa kun sanon, että siinä on iso ero. Mutta silti teidän ajatukset on ihan hyviä ja kaikista järkevin vaihtoehto olisi toimia juurikin niin.

En nyt ihan ymmärrä, millä tavalla ex-vaimon paukuttelu eroaa ex-tyttöystävän paukuttelusta? Ero vaimosta on toki vähän eri juttu kuin tyttöystävästä, mutta ei kai tämä kysymys siihen liity. Siis nyt kun olet sinut ko. tapahtuman kanssa elelet onnellisena ja muina miehinä elämääsi eteenpäin.

Paneminen noin ylipäätään on minusta vähän huono asia käytettäväksi esimerkiksi koston välineenä, ja kosto nyt muutenkin on ajatuksena vähän naurettava ja lapsellinen. Paneminenhan on toiminto, josta on käsittääkseni tarkoitus nauttia ihan sellaisenaan. Jos tekee mieli panna eikä omatunto soimaa muiden miesten akkojen nakuttelusta, niin miksipä ei. Jos taas toisten omaan koskeminen on sinusta lähtökohtaisesti kyseenalaista, niin kuin ilmeisesti on kun kerran mielesi pahoitit joutuessasi itse uhriksi, niin miehekästä ja ryhdikästä on toimia tuon periaatteen mukaisesti, eli jättää väliin.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Kiitos kaikille asiallisista neuvoista. Päätin laittaa stopin koko hommalle ja jätän "kostot" yms. muut laskuista tällä kertaa. Ilmoitin, että kiitos, mutta ei kiitos. Toivottavasti en kadu, mutta tehty mikä tehty. Kuten sanottu, paljon tuli neuvoja ilman kuittailua. Kiitos siitä.

Eiköhän tuo ollut loppujen lopuksi kaikkien kannalta paras ratkaisu. Propsit tuosta päätöksestä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä on ehkä vähän ot, mutta mitä ihmettä täällä sekoillaan joistain kostoista? Onko asialle olemassa omaa ketjua, jos ei ole niin pitäisi avata. Kostaminen siis missä tahansa asiassa.

Jollain tasolla yritän ymmärtää joissain tapauksissa kostamisen, mutta että nussimalla ja panemalla kostettaisiin jotain? Onneksi ei tässä tapauksessa ainakaan.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos kaikille asiallisista neuvoista. Päätin laittaa stopin koko hommalle ja jätän "kostot" yms. muut laskuista tällä kertaa. Ilmoitin, että kiitos, mutta ei kiitos. Toivottavasti en kadu, mutta tehty mikä tehty. Kuten sanottu, paljon tuli neuvoja ilman kuittailua. Kiitos siitä.

Respectiä tuosta päätöksestä, vaikka aluksi hyvin kärkkäästi toisin neuvoinkin. Viimeistään tuo lapsien mainitseminen kallisti vaa'an ignooraamisen ja unohtamisen puolelle. Olin neuvoineni niin tunteella mukana, koska tilanne toi mieleen omat paskat kokemukset exän touhuista. Kuitenkin hienosti toimittu, ennen kaikkea siksi, että lapset eivät nyt ainakaan sinun takiasi kärsineet. Luultavasti kärsivät kyllä myöhemmin, mutta silloin se ei enää ole sinun vikasi. Veikkaan meinaan, että kyllä tuo muija jonkun toisen vaihtoehdon jostain kaivaa ja touhuaa sitten sen kanssa. Ja tosiaan uskon, että jää jossain vaiheessa nalkkiin, ellei se äijä sitten ole joku täysin sinisilmäinen urpo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös