Naisasiat

• 7 590 708
  • 26 615

Nypsi

Jäsen
Ex-vaimo aikoinaan lähti toisen ukon matkaan ja on uusissa naimisissa.... Nyt on alkanut vonkaamaan takaisin meikäläistä. Mitä vittua? Itse teki valintansa, joten eläköön sen kanssa. Panna voin ihan vaan sen äijän kiusaksi..... Luulin, että ikinä ei erosta selviä, mutta selvitty on ja hyvä niin. Niin siis kiusaksi sen takia, että itse kävi duunaamassa kun oltiin exän kanssa vielä yhdessä....
Luulisi, että jos asiasta olet yli päässyt eikä vanha suola janota, niin miksi edes vastaat mitään tämän naisen viesteihin? Eikö olisi helpompi vaan ignoorata kyseinen henkilö?

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Luulisi, että jos asiasta olet yli päässyt eikä vanha suola janota, niin miksi edes vastaat mitään tämän naisen viesteihin? Eikö olisi helpompi vaan ignoorata kyseinen henkilö?

Olisi. Kaikki ideat ovat olleet hyviä. Nyt tässä on varmaankin taas se oma ego. Mutta kun omalle kohdalle sattuu, niin minkäänlaisen päätöksen teko ei olekaan enää niin helppoa. Tämä ratkaisu olisi ehdottomasti järkevin, mutta kun egoa on loukattu, niin järki yleensä jää vähemmälle kun olisi mahdollisuus maksaa takaisin....

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
mutta kun egoa on loukattu, niin järki yleensä jää vähemmälle kun olisi mahdollisuus maksaa takaisin....

Fiksuja puhelet, tämä on kyllä niin totta. Tai ei varmaan kaikkien kohdalla, ihmiset ovat erilaisia. Mutta kyllä järki jää taka-alalle, kun egoa on tuolla lailla loukattu ja olisi mahdollisuus tasata tilit. Kyllä se ego kaikenlaista muuta kestää, mutta pettämistä ei. Ei ainakaan mun. Olen sitten varmaan heikko ihminen, joka ei ole sinut itsensä kanssa.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Fiksuja puhelet, tämä on kyllä niin totta. Tai ei varmaan kaikkien kohdalla, ihmiset ovat erilaisia. Mutta kyllä järki jää taka-alalle, kun egoa on tuolla lailla loukattu ja olisi mahdollisuus tasata tilit. Kyllä se ego kaikenlaista muuta kestää, mutta pettämistä ei. Ei ainakaan mun. Olen sitten varmaan heikko ihminen, joka ei ole sinut itsensä kanssa.

Tähän vahva sama. Vaikka asian yli ollaan menty aikoja sitten, niin silti tilien tasaus houkuttaa.... Ja pelkästä vahingonilosta. Säälittävää ehkä, mutta totta.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Olisi. Kaikki ideat ovat olleet hyviä. Nyt tässä on varmaankin taas se oma ego. Mutta kun omalle kohdalle sattuu, niin minkäänlaisen päätöksen teko ei olekaan enää niin helppoa. Tämä ratkaisu olisi ehdottomasti järkevin, mutta kun egoa on loukattu, niin järki yleensä jää vähemmälle kun olisi mahdollisuus maksaa takaisin....
Mikä ego? Jos sulla on oikeasti ego, niin miksi ylipäätään haluaisit hänen kanssaan mihinkään tekemisiin?

En oikein ymmärrä, miksi miehet ajattelevat tämän olevan jotenkin hyvä kosto. Itse en olisi ikimaailmassa alentunut vehtaamaan exäni kanssa vaikka tämä olisi ryöminyt kikkeli kourassa nakuna oveni taakse. Kun kerran lähti silloisen "kaverini" matkaan, niin sitten lähti.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mikä ego? Jos sulla on oikeasti ego, niin miksi ylipäätään haluaisit hänen kanssaan mihinkään tekemisiin?

En oikein ymmärrä, miksi miehet ajattelevat tämän olevan jotenkin hyvä kosto. Itse en olisi ikimaailmassa alentunut vehtaamaan exäni kanssa vaikka tämä olisi ryöminyt kikkeli kourassa nakuna oveni taakse. Kun kerran lähti silloisen "kaverini" matkaan, niin sitten lähti.

Tämä on juuri yksi miesten ja naisten välisistä eroista...... Erittäin vaikea asia selittää.

EDIT: Ja se, että oltiin naimisissa tekee asiasta vaikeamman.....

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас

Tämä on niitä hetkiä jolloin olen samaa mieltä Alamummon kanssa.

Jos joku ex tuli ovelleni kiemurtelemaan ja pyytämään panoa niin en todellakaan viitsisi alentua moiseen hommaan vaan tylysti jättäisin raapimaan ovenkarmeja. Vaikka kuinka olisin puutteessa niin en tällaisessa tilanteessa panokaveriksi ryhtyisi.

Paras "kosto" on se kun ei noteeraa näitä ruikuttajia laisinkaan. Sitähän ne haluavat, huomiota, mutta kun sitä huomioita ei anna niin se on niille kuin työntäisi puukkoa kylkiluiden väliin.

vlad.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Jos joku ex tuli ovelleni kiemurtelemaan ja pyytämään panoa niin en todellakaan viitsisi alentua moiseen hommaan vaan tylysti jättäisin raapimaan ovenkarmeja. Vaikka kuinka olisin puutteessa niin en tällaisessa tilanteessa panokaveriksi ryhtyisi.

Paras "kosto" on se kun ei noteeraa näitä ruikuttajia laisinkaan. Sitähän ne haluavat, huomiota, mutta kun sitä huomioita ei anna niin se on niille kuin työntäisi puukkoa kylkiluiden väliin.

vlad.

Edelleenkin painotan, että kyse on EX-VAIMOSTA eikä EX-TYTTÖYSTÄVÄ. Uskokaa kun sanon, että siinä on iso ero. Mutta silti teidän ajatukset on ihan hyviä ja kaikista järkevin vaihtoehto olisi toimia juurikin niin.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiitos kaikille asiallisista neuvoista. Päätin laittaa stopin koko hommalle ja jätän "kostot" yms. muut laskuista tällä kertaa. Ilmoitin, että kiitos, mutta ei kiitos. Toivottavasti en kadu, mutta tehty mikä tehty. Kuten sanottu, paljon tuli neuvoja ilman kuittailua. Kiitos siitä.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelleenkin painotan, että kyse on EX-VAIMOSTA eikä EX-TYTTÖYSTÄVÄ. Uskokaa kun sanon, että siinä on iso ero. Mutta silti teidän ajatukset on ihan hyviä ja kaikista järkevin vaihtoehto olisi toimia juurikin niin.

En nyt ihan ymmärrä, millä tavalla ex-vaimon paukuttelu eroaa ex-tyttöystävän paukuttelusta? Ero vaimosta on toki vähän eri juttu kuin tyttöystävästä, mutta ei kai tämä kysymys siihen liity. Siis nyt kun olet sinut ko. tapahtuman kanssa elelet onnellisena ja muina miehinä elämääsi eteenpäin.

Paneminen noin ylipäätään on minusta vähän huono asia käytettäväksi esimerkiksi koston välineenä, ja kosto nyt muutenkin on ajatuksena vähän naurettava ja lapsellinen. Paneminenhan on toiminto, josta on käsittääkseni tarkoitus nauttia ihan sellaisenaan. Jos tekee mieli panna eikä omatunto soimaa muiden miesten akkojen nakuttelusta, niin miksipä ei. Jos taas toisten omaan koskeminen on sinusta lähtökohtaisesti kyseenalaista, niin kuin ilmeisesti on kun kerran mielesi pahoitit joutuessasi itse uhriksi, niin miehekästä ja ryhdikästä on toimia tuon periaatteen mukaisesti, eli jättää väliin.

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Kiitos kaikille asiallisista neuvoista. Päätin laittaa stopin koko hommalle ja jätän "kostot" yms. muut laskuista tällä kertaa. Ilmoitin, että kiitos, mutta ei kiitos. Toivottavasti en kadu, mutta tehty mikä tehty. Kuten sanottu, paljon tuli neuvoja ilman kuittailua. Kiitos siitä.

Eiköhän tuo ollut loppujen lopuksi kaikkien kannalta paras ratkaisu. Propsit tuosta päätöksestä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tämä on ehkä vähän ot, mutta mitä ihmettä täällä sekoillaan joistain kostoista? Onko asialle olemassa omaa ketjua, jos ei ole niin pitäisi avata. Kostaminen siis missä tahansa asiassa.

Jollain tasolla yritän ymmärtää joissain tapauksissa kostamisen, mutta että nussimalla ja panemalla kostettaisiin jotain? Onneksi ei tässä tapauksessa ainakaan.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Respectiä tuosta päätöksestä, vaikka aluksi hyvin kärkkäästi toisin neuvoinkin. Viimeistään tuo lapsien mainitseminen kallisti vaa'an ignooraamisen ja unohtamisen puolelle. Olin neuvoineni niin tunteella mukana, koska tilanne toi mieleen omat paskat kokemukset exän touhuista. Kuitenkin hienosti toimittu, ennen kaikkea siksi, että lapset eivät nyt ainakaan sinun takiasi kärsineet. Luultavasti kärsivät kyllä myöhemmin, mutta silloin se ei enää ole sinun vikasi. Veikkaan meinaan, että kyllä tuo muija jonkun toisen vaihtoehdon jostain kaivaa ja touhuaa sitten sen kanssa. Ja tosiaan uskon, että jää jossain vaiheessa nalkkiin, ellei se äijä sitten ole joku täysin sinisilmäinen urpo.

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Aina kannattaa kostaa jos se on mahdollista. Toki voi olla ovimattona "minä en alennu, asiallista kieltä, anna kakkua anna sakkoa". Mutta oikea mies kostaisi! Panisi ja sen jälkeen kertoisi uudelle miehelle!

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aina kannattaa kostaa jos se on mahdollista. Toki voi olla ovimattona "minä en alennu, asiallista kieltä, anna kakkua anna sakkoa". Mutta oikea mies kostaisi! Panisi ja sen jälkeen kertoisi uudelle miehelle!

Tai panisi sitä äijää ja kertoisi sille exälle, loppuen lopuksi kaikkia vituttaisi..

Eiköhän Killeri tehnyt täysin oikean päätöksen. Työkaverilla oli vähän samanlainen tilanne, kun sen eukko petti ja kaveri sitten otti eron. Eron jälkeen kaverini jäi kuitenkin panokaveriksi. Vaikka kaveri kovin väitti, ettei tunteita ole ja että on ihan hauskaa, niin silti sitä miehen riutumista oli surullista seurata. Onneksi tää eukko päätti sitten paneskella kaverini bestiksen kanssa, niin kaverinikin vihdoin tuli jotenkin järkiinsä.

Joku ihmetteli että miksi tyttöystävä ja vaimo on niin eri asia, niin onhan se tyttöystävän vaimoksi tekeminen valtaosalle hyvin suuri kynnys. Aika harva menee naimisiin muuten vaan, vaan yleensä luotetaan siihen "kunnes kuolema meidät erottaa" -lupaukseen.
Itsellä ainakin sekoaisi pää, jos ajautuisin Killerin tilanteeseen ja päättäisin vielä panna ex-vaimoa, oli sitten kyse kiusanteosta tai ei.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itsesrä ainakin vielä tuntuu, että päätös oli oikea. Koston tuoma mielihyvä olisi luultavasti ollut hetkellistä eikä siitä hyvää olisi kenellekään seurannut. Näillä mennään ja elämä jatkuu.

scholl

Jäsen

Itse en panisi. Ei se mikään kosto ole, että joutuu seksiä harrastamaan. Kosto on jotain, missä jollain on nenä kipeänä tms. Tänään olin hiihtämässä ja ylämäessä joku perinteisen hiihtäjä alko talloa mun suksien päälle. Se yritti estää ohituksen niin että talloi suksilla koko ajan mun suksien päälle ja hakkasi sauvalla mua jalkaan. En jaksanut jäädä siihen asiaa selvittämään, mutta jos olisin joskus asioinut Texasissa niin minulla olisi sellainen lamautin, jolla täräyttäisin tollaisen äijän ojaan lepäämään. Se olisi kosto. Siis esimerkkinä jollekin, joka ei tajua, mitä kostaminen on.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Koston tuoma mielihyvä olisi luultavasti ollut hetkellistä eikä siitä hyvää olisi kenellekään seurannut.

Käsittääkseni olisit tuolla kostolla tuottanut mielihyvää ex-muijalle joten parempi antaa sen ruikuttaa, reisille se uusi suhde on nähtävästi karahtanut ja se että mimmi vonkaa sua ja jää ilman, on riittävä kosto

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Itsesrä ainakin vielä tuntuu, että päätös oli oikea. Koston tuoma mielihyvä olisi luultavasti ollut hetkellistä eikä siitä hyvää olisi kenellekään seurannut. Näillä mennään ja elämä jatkuu.

Täältä ääni sille, että oikein teit. Kostamisen ja panemisen tuomat mieli- ja muut hyvät olisi kestäneet vain hetken, kun taas tuon päätöksen kanssa on helpompi jatkaa matkaa. Ja onhan sekin kosto tavallaan, että et antanut, vaikka toinen vonkasi. Asiaan liittyvien lasten kannalta ehdottomasti paras ratkaisu myös.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

vlad.
Tuollaisen lahnan, joka kuvittelee miehen olevan hänen edessään automaattisesti polvillaan, pitää antaa maistaa omaa lääkettään. Esitetään kiinnostunutta sen houkutuksille ja sovitaan kuumista panosessioista. Sitten, kun muija makaa arpi auki sängyssä, mennään kylmän viileästi kattelemaan telkkarista jotain mahdollisimman kuivakkaa ohjelmaa. Tehdään lohnakkeelle selväksi, että paskinkin tv-ohjelma on kiinnostavampaa, kuin kevytkenkäisen exän puikottaminen. Muijaa varmaan vituttaa, eipä tuollaisten tunteita kannata pehemmin murehtia.

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse en panisi. Ei se mikään kosto ole, että joutuu seksiä harrastamaan.
Ethän sinä muutenkaan pane, oli ilmassa kostoa tai ei. Harva pirkko nykypäivänä edes miettii haavan vilauttamista luurangonlaihalle alle 175 senttiselle kaverille oli tämä pukeutunut pinkkeihin speedoihin tai ei.
No Bernie Ecclestone on tietysti poikkeus mutta speedot puuttuvat häneltäkin.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Täältä ääni sille, että oikein teit. Kostamisen ja panemisen tuomat mieli- ja muut hyvät olisi kestäneet vain hetken, kun taas tuon päätöksen kanssa on helpompi jatkaa matkaa. Ja onhan sekin kosto tavallaan, että et antanut, vaikka toinen vonkasi. Asiaan liittyvien lasten kannalta ehdottomasti paras ratkaisu myös.

Samaa mieltä. Tärkeintä on olla sinut itsensä ja valintojensa kanssa. Sitä paitsi kosto on parhaimmillaan tarjoiltuna kylmänä. Voimia.

Camo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kylläpäs osaa olla taas ihmismieli ahdistunut ja mietteliäs. Seurustelua on nyt 10 kuukautta takana päin. Ei oltu nähty emännän kanssa taas viikkoon, koska asutaan eri osoitteissa ja välimatkaa on jonkin verran välissä. No, eilen tultuani naikkoseni luo, hän päätti heittää paskaa tuulettimeen ihan urakalla.

Oli kuulemma miettinyt asioita ja ehdotti, että pistettäisiin suhde tauolle toistaiseksi. Oli aikamoinen isku vasten kasvoja, kun luulin, että meillä menee hyvin. Tiedustelin syytä tähän ja hän kertoi, että olen liian kiltti. Siis mitä ihmettä? Haluaisi kuulemma tempperamenttisemman miehen jolla on enemmän särmää, joka ei olisi ihan noin kiltti. Pitäisiköhän tässä sitten mulkuksi ruveta? Meillä on reilun viikon päässä kallis lomareissu varattuna ja kysyin, että mites sen loman sitten käy. Ehdotti, että lähdetään sinne kavereina. No, voi vittu sentään!

Tästä suivaantuneena sanoin, että lähden takaisin kotiin, koska tänne on nyt turha jäädä. No, johan alkoi eukko vetämään sanoja takaisin ja halusi vielä keskustella jos tämä nyt tästä aukeaisi. Tilanne olikin illalla jo se, että eihän tässä mitään hätää ole ja jatketaan eteen päin...

Itsellä on kyllä aika ahdistunut ja neuvoton olo tällä hetkellä ja viime yö menikin sitten valvoessa, kun nämä asiat pyöri koko ajan päässä, enkä nyt oikein tiedä, että miten tässä pitäisi toimia. Omat tunteetkin meni ihan sekaisin...

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meillä on reilun viikon päässä kallis lomareissu varattuna ja kysyin, että mites sen loman sitten käy. Ehdotti, että lähdetään sinne kavereina. No, voi vittu sentään!

Tästä suivaantuneena sanoin, että lähden takaisin kotiin, koska tänne on nyt turha jäädä. No, johan alkoi eukko vetämään sanoja takaisin ja halusi vielä keskustella jos tämä nyt tästä aukeaisi. Tilanne olikin illalla jo se, että eihän tässä mitään hätää ole ja jatketaan eteen päin...

Kumpi maksaa matkan vai meneekö puoliksi?

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Oli kuulemma miettinyt asioita ja ehdotti, että pistettäisiin suhde tauolle toistaiseksi. Oli aikamoinen isku vasten kasvoja, kun luulin, että meillä menee hyvin. Tiedustelin syytä tähän ja hän kertoi, että olen liian kiltti. Siis mitä ihmettä? Haluaisi kuulemma tempperamenttisemman miehen jolla on enemmän särmää, joka ei olisi ihan noin kiltti. Pitäisiköhän tässä sitten mulkuksi ruveta? Meillä on reilun viikon päässä kallis lomareissu varattuna ja kysyin, että mites sen loman sitten käy. Ehdotti, että lähdetään sinne kavereina. No, voi vittu sentään!

Itsekin olen saanut kuulla jonkin verran tätä että olen liian kiltti ja vastaavasti naiset jotka ovat kiinnostuneet kertovat yhdeksi kiinnostuksensa syyksi sen että "olet niin kiltti ja mukava". Aina se vain jaksaa hämmästyttää. Ilmeisesti se että ei koe tarvetta käyttäytyä aggressiivisesti ja itsekkäästi muita ihmisiä kohtaan viestii jonkinlaista heikkoutta ja että ei osaa ajatella omaa etuaan. Täh.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy