Naisasiat

• 7 590 531
  • 26 615
Esim. jos ei ole opiskellut kauppakorkeakoulussa, saa niin paljon miinuspisteitä, ettei voi enää päästä jatkoon, vaikka muut kysymykset menisivät kuinka hyvin. Silloin poissuljetaan sellaiset tyypit, jotka ovat periaatteessa ihan ok, mutta joiden pässiys ärsyttää, ts. liian suuret kulttuurierot.

Ettei se nyt kuitenkin menisi niin, että oikiksen tai lääkiksen käyneet naiset ovat vähän liian älykkäitä sinulle? Kauppakorkea kun taitaa olla melkoista puuhastelua noihin verrattuna.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Viimeiset pari viikkoa naisasiat ovat olleet kunnossa - Pattayalla.

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Viimeiset pari viikkoa naisasiat ovat olleet kunnossa - Pattayalla.
Siinä pysyy samalla raha-asiatkin kunnossa.
Kuten me miehet hyvin tiedämme, maksulliset naiset tulevat halvemmaksi kuin tyttöystävät.

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Siinä pysyy samalla raha-asiatkin kunnossa.
Kuten me miehet hyvin tiedämme, maksulliset naiset tulevat halvemmaksi kuin tyttöystävät.

Sinä sen sanoit ja minä vielä lisään sen faktan että maksullisilla naisilla särkee pää paljon harvemmin kun niille ehdottaa petipuuhia.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
...Lähdin sitten hakemaan juomista, ja yllätykseksi huomasin tämän vaihtaneen seuraansa mun inttikaveriin. Farssihan päättyi siten, että nainen lähti sen matkaan...

Voi ei, nimim. HIFK:n tunnetuksi tekemä, legendaarinen naistenmies, inttikaveri on taas kuvioissa mukana.

Sori, oli pakko.

K

kiwipilot

Olen miettinyt sitä, että jos saisin todella laadukkaan, loppuun asti mietityn kysymyslomakkeen aikaiseksi ja saisin mietittyä painotukset kohdalleen niin...

...et edelleenkään saisi pillua, vaan jatkaisit muka-analyyttistä pohdintaasi ketjussa varmistaen samalla asemasi threadin kruunaamattomana viestikuninkaana.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen miettinyt sitä, että jos saisin todella laadukkaan, loppuun asti mietityn kysymyslomakkeen aikaiseksi ja saisin mietittyä painotukset kohdalleen niin kun pitäisin kirjallisia kokeita niin löytyisi paljon pätevämmin oikeat naiset kuin mitä yksikään ihminen pystyy itse löytämään. Eli siis puhtaasti lasketaan kuka on paras tyyppi ja sillä sipuli.
Oikeilla kysymyksillä saataisiin oikea tyyppi mihin? Ymmärtääkseni et halua lapsia etkä oikein seurustelusuhdettakaan. Seksin kanssakin on vähän niin ja näin. Naiset roikkuvat puntissa, mutta ei vaan nappaa (kummallisesti mieskuntoaan ja markkinavetovoimaansa esittelevät miehet rehentelevät yleensä panojensa määrällä, ei sillä kuinka monelle sutturalle on tullut annettua pakit). Lisäksi naisilla on geneettinen erityispiirre, siis kusettaminen. "Se on kromosomeissa" vai miten sen epäilyksesi asiasta ilmaisitkaan? Mihin sinä ylipäätään tarvitset niitä naisia? Kaljaseuraksi? Ymmärrykseni mukaan olet tässäkin asiassa rankannut miehet paremmin asiaan soveltuviksi. Kilpaseuraksi urheilukentille? -Hmm... jos pituutta on sen 170 ja painoa 55kg, niin tavallaan ymmärrän, vaikka en ehkä kuitenkaan siten kuin sinä.

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Scholl etsii tälläistä vanhan ajan naista ilmeisesti. Pitää itsensä kauniina, myötäilee mielipiteitä, viihdyttää makuuhuoneen puolella, tekee ruuan ja pitää huushollin siistinä. Mutta ei turhaa valita jostain verhoista, ei raahaa jonnekkin kissan ristiäisiin yms. Eli kaikki hyvät puolet, ilman huonoja puolia. hmm, mistä tuollaisia saa?

Tuo painotus voi olla kyllä huono ajatus, ainakin jos painotus-erot ovat liian isot. Voi jäädä monta hyvää huomaamatta. Kauppiksessa olleet huhujen mukaan osaavat/ymmärtävät ihan koulutukseltaankin jakaa. Ja mitä se hyödyttää jos saat jonkun kauppiksen pimun, jonka pääaine on ollut markkinointi ja sivuaineena lisäksi jotain höttöä?

Viimeksi muokattu:

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ettei se nyt kuitenkin menisi niin, että oikiksen tai lääkiksen käyneet naiset ovat vähän liian älykkäitä sinulle? Kauppakorkea kun taitaa olla melkoista puuhastelua noihin verrattuna.
Ei kai tuossa älykkyydestä ollut kyse vaan siitä, että nuo oikis- ja lääkisläiset eivät olisi riittävän samalla aaltopituudella? Muistaisin muuten joskus lukeneeni, että lääkiksessä opiskelevat ovat keskimäärin paljon älykkäämpiä kuin oikiksessa opiskelevat. Kuulostaa järkevältä, koska eikös oikiksessa lähinnä opetella asioita ulkoa eli opiskelu on siltä osin lähellä ala-asteen tasoa? Eli siellä pärjää vähemmilläkin älyn lahjoilla kunhan istumalihaksia löytyy. Tuo tutkimus tosin taisi koskea amerikkalaisopiskelijoita, mutta tosiaan tulos kuulosti järkevältä.

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ei kai tuossa älykkyydestä ollut kyse vaan siitä, että nuo oikis- ja lääkisläiset eivät olisi riittävän samalla aaltopituudella? Muistaisin muuten joskus lukeneeni, että lääkiksessä opiskelevat ovat keskimäärin paljon älykkäämpiä kuin oikiksessa opiskelevat. Kuulostaa järkevältä, koska eikös oikiksessa lähinnä opetella asioita ulkoa eli opiskelu on siltä osin lähellä ala-asteen tasoa? Eli siellä pärjää vähemmilläkin älyn lahjoilla kunhan istumalihaksia löytyy. Tuo tutkimus tosin taisi koskea amerikkalaisopiskelijoita, mutta tosiaan tulos kuulosti järkevältä.

Se, että on älykäs koulutuksellisesti, ei takaa sosiaalista älykkyyttä. Ts. mittavissa oleva ÄO ei ole suoraan verrannollinen siihen, kuinka mukava ja miellyttävä ihminen on sosiaalisesti. Monet lääkäksissä tai oikiksessa opiskelevat voivat olla kyvyttömiä a) luomaan ihmisuhteita ja b) pitämään niitä yllä avioliiton tms. kautta.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Se, että on älykäs koulutuksellisesti, ei takaa sosiaalista älykkyyttä. Ts. mittavissa oleva ÄO ei ole suoraan verrannollinen siihen, kuinka mukava ja miellyttävä ihminen on sosiaalisesti. Monet lääkäksissä tai oikiksessa opiskelevat voivat olla kyvyttömiä a) luomaan ihmisuhteita ja b) pitämään niitä yllä avioliiton tms. kautta.
En tiedä, mutta allekirjoittaneesta tuntuu siltä, että se nimimerkki jolle koulutustausta on tärkeä tarvitsisi itselleen sosiaalisesti hyvinkin älykkään ihmisen, jotta voisi tulla tämän nimimerkin kanssa toimeen. Sitten "pienehkö" ristiriita on siinä, että pitäisi olla hyvinkin rajallinen älykkyys, että moiseen suhteeseen lähtisi ja toisaalta taas korkeasti koulutettu.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taas pitkästä aikaa foorumilla sisäänkirjautuneena. Täyty päästä ajatuksia purkamaaan, tai eipä välttämättä olis tarvinnu, mutta kirjotan siltikin. Itse tulee näköjään aina sorruttua vääriin naisiin tai sitten tällänen rento elämänasenne tekee naisista tilanteen "hyväkskäyttäjiä". Voi myös olla, että naiset on salakavalia ja muuttuu toiseks ihmiseks kun on saanut saaliin omakseen. Vihdosta viimein sain tunteet tapettua ja naisen pihalle, järjellä ajateltuna asia olis pitänyt jo viime kesänä tehdä, mutta sen siitä saa kun panostaa parisuhteeseen.

Tällä kertaa oon terapiana pyöritellyt naisia, lupaamatta yhtään mitään ja jos nainen on alkanut jotain toiveita elättämään, niin ne on ammuttu alas, koska en kuitenkaa halua olla naisille mulkku.

Eli kai nyt voisi sanoa, että naisasiat on hyvällä mallilla, koska en oo parisuhteessa ja naisseuraa riittää.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä oonko mä joku luonnonoikku vai mikä, mutta mua ei oikein innosta naisen vieressä nukkuminen. Tympeähän sitä on kuunnella toisen kuorsailuja tai heräillä jos se toinen pyörii yöllä tai herää aiemmin kuin sinä, puhumattakaan jos siinä sängyssä pitäis kestää toisen hiplailuja. Eikä se varmaan siitä toisestakaan ole kivaa kun keskellä yötä kännipäissäsi kömmit siihen toisen viereen. Kyllä omat sängyt pitää olla, ja mieluiten omat huoneetkin. Ei miesten kannata kaikkeen paskaan suostua, vaikka suurin osa muista tekisikin niin.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ex-vaimo aikoinaan lähti toisen ukon matkaan ja on uusissa naimisissa.... Nyt on alkanut vonkaamaan takaisin meikäläistä. Mitä vittua? Itse teki valintansa, joten eläköön sen kanssa. Panna voin ihan vaan sen äijän kiusaksi..... Luulin, että ikinä ei erosta selviä, mutta selvitty on ja hyvä niin. Niin siis kiusaksi sen takia, että itse kävi duunaamassa kun oltiin exän kanssa vielä yhdessä....

Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Panna voin ihan vaan sen äijän kiusaksi...

Joku sanoisi, että älä alennu samalle tasolle kuin se vittupää äijä aikoinaan. Se on ihan hieno ja ylevä ajatusmalli, mutta kyllä mä ainakin ajattelen samalla lailla kuin sinä. Jos paikka tulee, niin pane pane. Vaikka sitten ihan molempienkin kiusaksi. Mutta ole varovainen, ettei tunnepuolella ala vanha suola janottaa. Akka petti sua ja nyt on pettämässä äijää, jonka kanssa sua petti. Voisin lyödä vetoa, että on pettänyt jotain ennen sua ja tulee pettämään seuraavaakin äijäänsä. Älä ole se äijä.

Olen varmaan omien kokemuksien takia liian kyyninen. Kuitenkin, ei tiikeri raidoistaan pääse, kuten ei tuo nainenkaan pääse seikkailunhalustaan. Sylettävää touhua. Siis häneltä, ei sulta, vaikka panemaan päätyisitkin. Muuten sanoisin Jutin tavoin "älä lähre sinne" mutta koska tilanne on tuo, on kosto ihan oikeutettu.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku sanoisi, että älä alennu samalle tasolle kuin se vittupää äijä aikoinaan. Se on ihan hieno ja ylevä ajatusmalli, mutta kyllä mä ainakin ajattelen samalla lailla kuin sinä. Jos paikka tulee, niin pane pane. Vaikka sitten ihan molempienkin kiusaksi. Mutta ole varovainen, ettei tunnepuolella ala vanha suola janottaa. Akka petti sua ja nyt on pettämässä äijää, jonka kanssa sua petti. Voisin lyödä vetoa, että on pettänyt jotain ennen sua ja tulee pettämään seuraavaakin äijäänsä. Älä ole se äijä.

Olen varmaan omien kokemuksien takia liian kyyninen. Kuitenkin, ei tiikeri raidoistaan pääse, kuten ei tuo nainenkaan pääse seikkailunhalustaan. Sylettävää touhua. Siis häneltä, ei sulta, vaikka panemaan päätyisitkin. Muuten sanoisin Jutin tavoin "älä lähre sinne" mutta koska tilanne on tuo, on kosto ihan oikeutettu.

Näinhän se menee. Mikä asiassa on parasta, että olen päässyt asiasta yli ja vanha suola ei ala enää janottamaan. Ei pitäisi todellakaan alentua sänkyhommiin, mutta se piru olkapäällä sanoo, että anna mennä vaan. Kiitti tsempistä. Kerran löin käteni paskaan, niin opin kerrasta.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näinhän se menee. Mikä asiassa on parasta, että olen päässyt asiasta yli ja vanha suola ei ala enää janottamaan. Ei pitäisi todellakaan alentua sänkyhommiin, mutta se piru olkapäällä sanoo, että anna mennä vaan. Kiitti tsempistä. Kerran löin käteni paskaan, niin opin kerrasta.

Eikö "kosto" pitäisi osoittaa kohti naista, joka sinua petti. Jos hänen ehdotuksena on panna, ja te panette, niin sinähän myönnät jälleen hänen tahtoonsa. Torju hänen yrityksensä niin hän loukkaantuu paljon enemmän. Tai sitten ei. Mistä minä tietäisin.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö "kosto" pitäisi osoittaa kohti naista, joka sinua petti. Jos hänen ehdotuksena on panna, ja te panette, niin sinähän myönnät jälleen hänen tahtoonsa. Torju hänen yrityksensä niin hän loukkaantuu paljon enemmän. Tai sitten ei. Mistä minä tietäisin.

Totta on tuokin. Ehkä tässä on se oman egon kohotus ja itselleen todistelu, että olisin parempi makuuhuoneessa kuin mihin vaihtoi aikanaan.... Mistä näistä tietää.... Kumpikin ratkaisu olisi omalla tavallaan ihan jees.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kaikista vittumaisin kosto olisi, että kertoisit sen exäsi miehelle, että nainen ehdotti yhteenpaluuta ja aluksi panemista mutta et kuitenkaan alkanut yhtään millekään. Siinä nainen kärsisi molemmista suunnista, miestä vituttaisi ,naista vituttaisi ja sinä pysyisit erossa exästäsi.

Minä en toimisi noin, kerroin vain, että mikä olisi reaalimaailmassa vittumaisin kosto sekä naiselle, että sille miehelle.

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikista vittumaisin kosto olisi, että kertoisit sen exäsi miehelle, että nainen ehdotti yhteenpaluuta ja aluksi panemista mutta et kuitenkaan alkanut yhtään millekään. Siinä nainen kärsisi molemmista suunnista, miestä vituttaisi ,naista vituttaisi ja sinä pysyisit erossa exästäsi.

Minä en toimisi noin, kerroin vain, että mikä olisi reaalimaailmassa vittumaisin kosto sekä naiselle, että sille miehelle.

Toimisin juurikin näin mikäli heillä ei olisi lapsia. Tämä kävi mielessä erittäin vakavasti. Paras vaihtoehto kaikista, mutta mutta.....

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikista vittumaisin kosto olisi, että kertoisit sen exäsi miehelle, että nainen ehdotti yhteenpaluuta ja aluksi panemista mutta et kuitenkaan alkanut yhtään millekään.

Tämä on muuten ihan totta! Olisi todella vittumainen ja napakymppiin osuva kosto sille ämmälle ja sille mulkulle, joka Killerin kanssa suhteessa ollutta naista pani. Oletan nyt, että hän tiesi, että nainen oli silloin varattu, jolloin äijäkin ansaitsee nenilleen.

Jos sattuu olemaan tallessa tekstiviestejä, sähköpostia tai muuta "mustaa valkoisella" -todisteita missä nainen ehdottelee, niin aina parempi. Mies kun ei välttämättä usko Killeriä ilman todisteita. Ajattelee, että Killeri on edelleen katkera ja jauhaa paskaa saadakseen suhteessa eripuraa aikaan.

*edit*

Jaa, että lapsia. Se muuttaa asiaa, ei lasten pitäisi joutua aikuisten erimielisyyksistä ja pippelinmittailuista kärsimään. Visainen paikka kieltämättä.

Viimeksi muokattu:

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä on muuten ihan totta! Olisi todella vittumainen ja napakymppiin osuva kosto sille ämmälle ja sille mulkulle, joka Killerin kanssa suhteessa ollutta naista pani. Oletan nyt, että hän tiesi, että nainen oli silloin varattu, jolloin äijäkin ansaitsee nenilleen.

Jos sattuu olemaan tallessa tekstiviestejä, sähköpostia tai muuta "mustaa valkoisella" -todisteita missä nainen ehdottelee, niin aina parempi. Mies kun ei välttämättä usko Killeriä ilman todisteita. Ajattelee, että Killeri on edelleen katkera ja jauhaa paskaa saadakseen suhteessa eripuraa aikaan.

*edit*

Jaa, että lapsia. Se muuttaa asiaa, ei lasten pitäisi joutua aikuisten erimielisyyksistä ja pippelinmittailuista kärsimään. Visainen paikka kieltämättä.

Löytyy textareita sekä meilejä. Omalla kohdalla rajan vedin juuri siihen, että lasten vika asia ei ole. Rajansa kaikella.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy