Katsopa Yle Areenasta sarjaa nimeltä "Parittomat". Siinä kerrotaan ryhmästä, joka on toinen nykyajan parisuhdemarkkinoiden häviäjistä: korkeasti koulutetut uranaiset, joita on nykyään niin paljon, ettei kaikille mitenkään löydy riittävän sivistynyttä ja kyldyrelliä miesseuraa. Tämä tuottaa paljon vanhojapiikoja. Miehistä häviäjiä taas ovat kouluttamattomat matalapalkkaduunarit ja työttömät, jotka ovat niin köyhiä ja juntteja, ettei kukaan nainen sellaista huoli.
Ei sellainen maisteris- tai tohtorisnainen oikein voi ryhtyä Popedaa ja formuloita fanittavan persaukisen juntin puolisoksi vain siksi, että "haluaa seurustelukumppanin". Pakko on joku taso pitää.
Vastalause!
Korkeasti koulutettu uranainen täällä hei, mä ainakin haluan (ja olen saanutkin) rinnalleni just tuollaisen formuloita fanittavan (onneks sentään) keskituloisen "juntin" puolisokseni. En voisi kuvitellakaan itselleni mitään tohtorismiestä, ne on niin kuivakoita ja tylsiä ja kauheita juoppoja...
Toisaalta, mä en ehkä ole tyypillisin nuista maisterisnaisista, kun mä opiskeluajankin roikuin mieluummin lätkäkaukalon laidalla enkä haalaribileissä tai muissa yliopistopiireissä. Ja sama jatkuu edelleen, mieluummin mä meen lätkämatsiin kun akateemisiin pippaloihin.