Naisasiat

  • 7 516 470
  • 26 580

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ehkä se hiuksenhieno ero käytöstapojen ja tylyyden välillä on siinä, että ei pidä olla mikään kynnysmatto, joka palvoo maata naisen jalkojen alla. Tohvelisankaruus ei ole oikeaa sankaruutta. Pitää olla kohtelias sopivassa määrin, mutta samankaltaista kohteliaisuutta odotetaan myös naisilta. Jos nainen käyttäytyy minua kohtaan koppavasti ja töykeästi, saa hän yleensä samalla mitalla takaisin.
En usko kenenkään kaipaavan maata jalkojen alla palvovaa tai kenkää nuolevaa tahdotonta nössöä, puolin ja toisin. Kuitenkin huomaavaisuudesta ja hyvästä käytöksestä on aika pitkä matka tähän. Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että kohteliaisuutta on hyvä osoittaa puolin ja toisin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Pitääpä tulla vähän avautumaan tähän ketjuun, vaikka ei isoista asioista (ainakaan minun mielestä) olekkaan kyse...

Niin pahoittelet sitä että sulla oli hauskaa ja heitit muutaman läpän? Jotenkin tuli fiilis että olit tuolloin "oma itsesi" ja pitäisikö sun omaa itseäsi hävetä ja pyytää anteeksi että olet oma itsesi? Ainakaan minusta sinun ei tulisi pyytää anteeksi mitään. Jos sinulla ja hänen tädillään oli hauskaa, eikä menty yli, niin mikäs siinä. Melkein hänen kuuluisi pyytää anteeksi, että kun muilla oli hauskaa ja hän oli naama happamana. Jos hänellä tosiaan on perinteisä naisenstressiä ja kaikki vituttaa, niin ei sun todellakaan tarvitse pyydellä anteeksi hänen vitutuksiaan jos ei varsinkaan ole aihetta. Kohta häntä rupeaa vituttamaan sinun anteeksipyytely ja lemppaa sinut jos ihan matoksi heittäydyt. Ole oma itsesi ja jos oikeasti jotain mokaat niin anteeksi saa pyytää. Älä kokeile mielistellä häntä liikaa sillä paras testi on näyttää millainen olet ja hänen on se hyväksyttävä tai sitten ei. Ole oma itsesi, se on se tärkein juttu ja jos tosiaan ei kelpaa niin hyvä, et tuhlaa aikaasi. Ja jos olet kerran kysyny että mikä kaihertaa ja hän ei halua puhua, niin et kysy toista kertaa vaan odotat jos hän haluaa sinulle puhella. Anteeksi pyytelemällä ja koko ajan kyselemällä vointia tulee kyllä legendaarinen kaverikortti hyvin äkkiä.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Niin pahoittelet sitä että sulla oli hauskaa ja heitit muutaman läpän? Jotenkin tuli fiilis että olit tuolloin "oma itsesi" ja pitäisikö sun omaa itseäsi hävetä ja pyytää anteeksi että olet oma itsesi? Ainakaan minusta sinun ei tulisi pyytää anteeksi mitään. Jos sinulla ja hänen tädillään oli hauskaa, eikä menty yli, niin mikäs siinä. Melkein hänen kuuluisi pyytää anteeksi, että kun muilla oli hauskaa ja hän oli naama happamana. Jos hänellä tosiaan on perinteisä naisenstressiä ja kaikki vituttaa, niin ei sun todellakaan tarvitse pyydellä anteeksi hänen vitutuksiaan jos ei varsinkaan ole aihetta.

Pahoittelin tapahtunutta, kun hän siitä loukkaantui. Painoitin tosin sitä, että mitään pahaa ei ole tapahtunut kenellekkään. Aivan kuten hänen tätinsäkin totesi, että ihan normaalia huulenheittoa tilanteessa oli. Eikä mitään epämääräistä känniörvellystä. Asiasta on puhuttu pariinkin otteeseen, kun häntä tuntui asia niin paljon vaivaavan. Mikäli asia tulee jatkossa puheeksi, niin pistän kyllä sille pisteen.


Kohta häntä rupeaa vituttamaan sinun anteeksipyytely ja lemppaa sinut jos ihan matoksi heittäydyt. Ole oma itsesi ja jos oikeasti jotain mokaat niin anteeksi saa pyytää. Älä kokeile mielistellä häntä liikaa sillä paras testi on näyttää millainen olet ja hänen on se hyväksyttävä tai sitten ei. Ole oma itsesi, se on se tärkein juttu ja jos tosiaan ei kelpaa niin hyvä, et tuhlaa aikaasi.

Totta. Tämmöiset asiat vaan helposti unohtuu, kun itse katsoo asiaa kuitenkin aika läheltä. Muutenkin mulla on ollut lähtökohtana tässä suhteessa, että en ala liikaa kumartelemaan naista. Ensimmäisessä suhteessa niin kävi ja sittenhän sitä oltiin ihan tossun alla. Toisessa pitempi aikaisemmassa suhteessa en kumarrellut ja kuraa tuli niskaan, niin minä nostin kytkintä, kun toinen osapuoli ei halunnut keskustella asioista. Nykyinen nainen tosin on sen verran fiksu, että hän haluaa puhua asioista ennemmin tai myöhemmin, joten sikäli tässä ei hätää ole. Asioista saadaan kuitenkin selvyys ennemmin tai myöhemmin ja naisen tuntien todennäköisesti aika pian.
 

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Niin pahoittelet sitä että sulla oli hauskaa ja heitit muutaman läpän? Jotenkin tuli fiilis että olit tuolloin "oma itsesi" ja pitäisikö sun omaa itseäsi hävetä ja pyytää anteeksi että olet oma itsesi? Ainakaan minusta sinun ei tulisi pyytää anteeksi mitään.
Niin. Nyt olemme Worrellin näppäimistöltä saaneet lukea malliesimerkin eräästä ihmistyypistä.

Näitä onkin jokunen tuttavapiirissä ja esimerkiksi ex-vaimo lukeutui tähän joukkoon somaan. Nimittäin tämä ihmistyyppi ei ole enempä kuin vähempää "mitähän ne meistä/musta ajattelee" -ihmistyyppi.

Parisuhdetasolla nämä tyypit miettivät paljolti mitä suhteen ulkopuoliset tahot ajattelevat suhteesta ja tyypillisiä kysymyksiä ovatkin "nolaako toi meidät/mut?" tai "miltähän tää juttu näyttää ulospäin". Kyllä asia on niin että pitäisi ylpeästi kulkea vain se I´m With Stupid -paita päällä, jos näin on parinvalinnassa käynyt mutta homma skulaa muuten. Jos luonteessa on heittää se pari tyhmää läppää, niin mitä sitten. Ei ihmisten tarvitse alkaa teeskentelemään jotain muuta mitä on, vaikka se daami kavereineen onkin siinä vieressä. Olettaisin että neljän seinän sisällä esim. Worrell heittää daamilleen pari paskaa läppää ihan noin vaan ja homma on ok, mutta auta armias jos on joku ulkopuolinen kuulemassa.

Joo, jännä ihmistyppi on tuo.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ei ihmisten tarvitse alkaa teeskentelemään jotain muuta mitä on, vaikka se daami kavereineen onkin siinä vieressä. Olettaisin että neljän seinän sisällä esim. Worrell heittää daamilleen pari paskaa läppää ihan noin vaan ja homma on ok, mutta auta armias jos on joku ulkopuolinen kuulemassa.

Joo, jännä ihmistyppi on tuo.

Sinäpä sen sanoit. Tämä naikkonen näyttää olevan sellaista ihmistyyppiä, joka usein ajattelee noin. Kahdestaan ollessaan hän lähinnä tykkää, kun heitän omaa läppääni. Mutta näköjään se, että hänen tädilleen jotain sanon pikku sievässä, on liikaa. Onhan tyttö ujo ja siksi saattaa vähän hävetä, mutta jos kaikki osapuolet häntä lukuunottamatta eivät ole asiasta moksiskaan, niin eipä tytönkään tarvitsisi olla. Kärpäsestä härkänen, sano.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Ei huomaa, vai ei sitä synkkaamista hänen puoleltaan ole? Miehillä on joskus kumma tapa olettaa ,että jos omasta mielestä on toisen kanssa hauskaa niin automaattisesti se toinenkin ajattelee niin.

No sanotaan näin, että kemiat kohtaa enemmän kuin hyvin. Tullaan hyvin toimeen ja saan hänet jopa nauramaan (mikä ei todellakaan kaikkien naisten kohdalla onnistu).

Silti kun koetan ehdottaa että tehtäisiin jotain yhdessä, aina on jotakin esteitä. Milloin se on "olen jo kattonut sen leffan" tai "on tässä vähän töitä". Eikä ole muuten ensimmäinen kerta, kun minulle on näin käynyt naisten kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

Carlos

Jäsen
Sinäpä sen sanoit. Tämä naikkonen näyttää olevan sellaista ihmistyyppiä, joka usein ajattelee noin. Kahdestaan ollessaan hän lähinnä tykkää, kun heitän omaa läppääni. Mutta näköjään se, että hänen tädilleen jotain sanon pikku sievässä, on liikaa.

Jotkut naiset on vaan semmoisia että "mitä muut meistä ajattelee" hallitsee koko elämää. Vaikka kyseessä olisi jossain vitun Sambiassa jotain alkuasukkaita joita ei ole ikinä ennen nähty eikä ikinä enää tulla näkemään. Itse reagoin ko. tilanteisiin aikani anteeksipyydeltyäni nykyään lähinnä katkeransävyisen itkupotkuraivarin avulla. Uskomatonta tekopyhyyttä.

Ja tosiaan, olet vaan oma itsesi, et voi olla kukaan muu. Tai voit mutta päädyt todennäköisesti itsariin 5 vuoden sisään itsekunnioituksen kadottua kokonaan. Jos "sinä" et tälle tätöselle kelpaa niin olkoon sitten ilman. Parempi ilman kuin Hillman, junou.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No sanotaan näin, että kemiat kohtaa enemmän kuin hyvin. Tullaan hyvin toimeen ja saan hänet jopa nauramaan (mikä ei todellakaan kaikkien naisten kohdalla onnistu).

Silti kun koetan ehdottaa että tehtäisiin jotain yhdessä, aina on jotakin esteitä. Milloin se on "olen jo kattonut sen leffan" tai "on tässä vähän töitä". Eikä ole muuten ensimmäinen kerta, kun minulle on näin käynyt naisten kanssa.

Niin no ei millään pahalla, mutta eipä tuo nyt mitään kemiaa tarkoita vaikka saat nauramaan. Ainakin minun mielestä suht monetkin naikkoset nauraa kunhan vaan jututtaa normaalisti. Nauraahan äijäporukassakin miehet kun heittää läppää. Ei nyt sinällään pidä takertua tuollaiseen pikku pointtiin itsekään, mutta kyllä se naikkonen varmaan olisi itse ehdottanut parempaa ajankohtaa tai leffaa jos sitä kiinnostaisi. Tämä ei ole millään pahalla, mutta kannattaa siirtää tarmo seuraavaan uhriin. Varmaan itsekin menisit katsomaan vaikka jonkun jo nähdyn leffan jos olet kiinnostunut jostain tyypistä tai edes ehdotat jotain muuta leffaa tilalle?
 

scholl

Jäsen
Uusi innovaatio: treffimaksu

Luin eilen, että nainen käy ilmeisesti keskimäärin yhden vuoden aikana 24 miehen kanssa treffeillä. Kuulostaa hyvin kummalliselta. Treffeillä käydään siis epärehellisesti huvikseen. Tuota pitää jotenkin rajoittaa, joten ehdotan, että miehet alkavat perimään naisilta satasen treffimaksua, joka peritään sen vuoksi, koska ei voi olla varmoja, missä aikeissa sinne treffeille tullaan, koska naisilla ei nyt näytä olevan keskimäärin ihan vilpitön mieli tässä asiassa. Se maksu palautettaisiin sitten esim. 3. treffeillä kun huomataan, että kyseessä ei ollut mikään lämpimikseen treffeillä käynti. Niinpä kohonneiden kustannusten takia naiset harkitsevat jatkossa tarkemmin, koska pyytävät miehen treffeille ja näin ollen mies vakuuttuu siitä, että kun treffeille lähdetään niin sinne ei lähdetä turhan takia. Näinhän toimitaan monesti yritysmaailmassakin. Vaaditaan jonkinlaista käsirahaa ennen kuin aletaan mitään tekemään.
 

scholl

Jäsen
Varmaan itsekin menisit katsomaan vaikka jonkun jo nähdyn leffan jos olet kiinnostunut jostain tyypistä tai edes ehdotat jotain muuta leffaa tilalle?

Miksi joku katsoisi saman leffan kahdesti? Mielestäni ongelma joissakin ihmisissä on se, etteivät kysele, koska olisi aikaa, vaan yrittävät sanella ajankohtia. Broidini esim. on tuollainen. En jaksa nähdä häntä, kun hän ei kysy koska minulle sopii, vaan ehdottelee jotain tiettyä yhtä aikaa. Ihmisellä on muutakin elämää, joten jos joku haluaa, että se ajanvietto tapahtuu niin hänen pitää olla valmis välillä kysymään, koska sille toiselle sopii, eikä yrittää tuputtaa tapaamista tietylle päivälle tiettyyn kellonaikaan.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Miksi joku katsoisi saman leffan kahdesti? Mielestäni ongelma joissakin ihmisissä on se, etteivät kysele, koska olisi aikaa, vaan yrittävät sanella ajankohtia. Broidini esim. on tuollainen. En jaksa nähdä häntä, kun hän ei kysy koska minulle sopii, vaan ehdottelee jotain tiettyä yhtä aikaa. Ihmisellä on muutakin elämää, joten jos joku haluaa, että se ajanvietto tapahtuu niin hänen pitää olla valmis välillä kysymään, koska sille toiselle sopii, eikä yrittää tuputtaa tapaamista tietylle päivälle tiettyyn kellonaikaan.

No joo ehkä tuo saman leffan katsominen kahteen kertaan on vähän kaukaa haettua, mutta kyllä ainakin itse joskus palaneesti johonkin ihastuneena olisin voinut mennä katsomaan jotain toiseen kertaan. Yksi nainen jopa tyhmyyksissään lähti joskus aikoinaan katsomaan kanssani Taru Sormusten Herrasta viimeistä osaa vaikkei ollut nähnyt aikaisempia tai edes pitänyt mistään "fantasiaelokuvista". Yritin sanoa, että voidaan mennä katsomaan kyllä joku toinen kerta muutakin, mutta halusi lähteä viettämään aikaa väkisin.

Tuo yhden ajan ehdotus on sinällään tyhmää, mutta toisaalta mitä pahaa siinä on. Etkö sitten itse voi ehdottaa takaisin, että "kävisikö tuolloin paremmin?"..tyhmempää minusta on jättää se tekemättä ja aivan varmasti tuossakin naiscasessa muija kyllä ehdottaisi parempaa aikaa jos kiinnostaisi..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En usko kenenkään kaipaavan maata jalkojen alla palvovaa tai kenkää nuolevaa tahdotonta nössöä, puolin ja toisin.
Ei tietenkään, kun ns. normaaleista ihmisistä puhutaan. Mutta kun manipuloivia hyväksikäyttäjiäkin löytyy, jotka sitten ehdoin tahdoin puristavat kaikki mehut hyväntahtoisista reppanoista, jotka kaipaavat vain naisen hyväksyntää ja ihailua. Toki homma hoituu myös päinvastoin, eli epätoivoisia naisiakin on olemassa, mutta ei varmasti yhtä paljon.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
No joo ehkä tuo saman leffan katsominen kahteen kertaan on vähän kaukaa haettua, mutta kyllä ainakin itse joskus palaneesti johonkin ihastuneena olisin voinut mennä katsomaan jotain toiseen kertaan. Yksi nainen jopa tyhmyyksissään lähti joskus aikoinaan katsomaan kanssani Taru Sormusten Herrasta viimeistä osaa vaikkei ollut nähnyt aikaisempia tai edes pitänyt mistään "fantasiaelokuvista". Yritin sanoa, että voidaan mennä katsomaan kyllä joku toinen kerta muutakin, mutta halusi lähteä viettämään aikaa väkisin.

Kyllä Sormusten Herrat nyt vähintään kahdesti tulee käydä katsomassa, minä ainakin kävin. Toisella kerralla voi nauttia huikaisevasta elämyksestä ja maisemista, toisella kerralla keskittyä paremmin yksityiskohtiin, elokuvan rytmitykseen ja muuhun vastaavaan.

Mutta mitään bimbonaikkosia ei elokuvateatteriin kaivata, saatana. Ei mikään ole typerämpää kuin lähteä väkisin katsomaan jotain elokuvaa, jota ei halua nähdä ja josta ei mitään ymmärrä, siinä vain pilaa toisenkin elokuvanautinnon. Väkisin mukaan änkeminen "ajan yhdessä viettämisen" takia on naiselta (tai mieheltä) typerimpiä tekoja mitä voi tehdä, siinä toinen tuntee olonsa vaivautuneeksi kun ei luultavasti kehtaa suoraan sanoa, että haluaisi ihan oikeasti katsoa elokuvaa elokuvan vuoksi.

Jos on samanhenkinen tyttöystävä/puoliso, joka on aidosti elokuvasta kiinnostunut, niin silloin voi naisen ottaa mukaan, mutta eivät elokuvateatterit ole muutenkaan mitään seurustelupaikkoja. Siellä kuuluu pitää turpa tukossa ja keskittyä tiukasti elokuvaan. Mainoksien ja trailerien aikana voi vielä keskustella hillitysti, sen jälkeen sanainen arkku suljetaan ja se avataan kun elokuvan lopputekstit ovat rullanneet. Leffasta voi keskustella kotimatkalla tai vaikka kahvin/teen ääressä, mutta ei elokuvan aikana. Se nainen, joka ei tätä lainalaisuutta tajua, ei ole treffien tai leffareissun arvoinen nainen. Jos nainen alkaa kaivamaan kännykkää, niin sen jälkeenhän on hyvä syy olla tapaamatta enää.

Ylipäätään kännyköiden räpeltäjät pitäisi lopettaa vaivihkaa niskalaukauksella, jotta maksavalla yleisöllä olisi rauha nauttia elokuvasta. Äänenvaimennin tietysti käytössä, jotta niskalaukaus ei aiheuta isompaa pamahdusta.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Olipahan pyhät...miten alottaisin. Muutin naisystäväni ja hänen kolmen alaikäisen lapsen kanssa yhteen noin 3kk sitten. Epäilin aluksi, että haluaa minun muuttavan vain rahan takia, mutta onnistui vakuuttamaan minut, että haluaa perustaa perheen minun kanssa. Ok, muutin ja siitä lähti alamäki...muija rupesi juoksemaan joka viikonloppu ulkona ja vakuutteli, että haluaa vain tanssimaan.
Muutama yö venyi ja tuli himaan vasta aamukuudelta, siitä lähti epäilyni liikkelle. Muutti samoihin aikoihin myös omat FB-sivunsa niin etten nähnyt enää hänen kavereitaan, siihenkin löytyi heti joku selitys.
Viime viikon keskiviikkona sitten lähti risteilylle ja jotenkin epäilykseni heräsi. Ok, kirjoiteltiin ihan normaalisti viestejä kuten aikaisemminkin...hyvä ruokaa buffetissa ym ym. Seuraavana päivänä hän tuli kotiin suklaan kera ja oli ihan normaalin oloinen. Illalla olin menossa nukkumaan ja nostin rotsin narikkaan, jolloin hänen takkinsa putosi lattialle ja taskusta tippui kuitti...katoin ihan mielenkiinnosta, oliko ostanut vaikka laivalta jotain. Ei ollut, kuitti oli stadin kebabmestasta samana yönä jolloin piti olla laivalla!! Vittu, meikäläinenhän kilahti siinä vaiheessa ja herätin muijan ja vaadin selvitystä. Huusi takaisin, että anna mun olla...siinä vaiheessa tein virheen, tarrasin häntä kädestä kiinni ja vaadin selitystä...en saanut.
Nyt syyttää minua väkivaltaiseksi ja väittää, että olen muka lyönyt...sitähän en ole tehnyt enkä naiselle tee.
Vituttaa, miten kieroja ihmisiä on olemassa, kaiken lisäksi on ollut helvetin mustasukkainen minulle, vaikka en käy kuin lätkämateissa ja salilla. Mutta tajusin, että on omaa syyllisyyttään kääntänyt tällä.
Nyt haen kämppää, että pääsisin mahdollisimman nopeasti jatkamaan elämää...
 

scholl

Jäsen
Nyt haen kämppää, että pääsisin mahdollisimman nopeasti jatkamaan elämää...

joo naisten kanssa ei kannata ikinä muuttaa yhteen ellei oo nimi paperissa ja silloinkin kannattaa olla tarkkana. Yh-tyypeistä pitää pysyä erossa. Jotain ne aina haluaa. Joko lisää lapsia, sulta rahaa tai lastenvahtia. Ei kai ne alunperin olisi yh:iksi päätyneet, jos jotain ei olisi vialla.

Tuosta väkivallastakin on ollut juttua. Naiset ovat paljon väkivaltaisempia kuin miehet ja sitten vielä sinua syytetään. Moni nainen hakkaa jne. Ehdotan, että kostat tuon jollain tavalla. Tilaa vaikka hänelle Maaseudun Tulevaisuus -sanomalehti jne. juttuja sen verran, että saat hyvityksen mielessäsi 3kk kusetukselle. Muuten et voi jatkaa matkaa hyvillä mielin.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Hyvä idea...joku kosto on käynyt mielessä, toisaalta nyt on päällimäisenä vitutus, joka varmasti helpottaa kun tajuan, että onneksi kaikki tuli näin aikaisessa vaiheessa julki. Tarkennan, että oltiin seurusteltu ennen yhteen muuttoa vuoden päivät omissa kämpissä...
 

scholl

Jäsen
Mites sen yhden italialaisen vai oliko ranskalaisen naisen kanssa kävi? Jäi joskus tästä ketjusta vaan mieleen, että löysit jonkun riittävän potentiaalisen ja saksaa puhuvan naisen, jota oli sitten tarkoitus tavata jossain italialaisessa rantakaupungissa, kunhan molempien aikataulut vain natsaavat yhteen.

Aivan. Tavattiin, mutta ongelmia on kaksi. Toinen on aikataulut, pitäisi matkustaa koko ajan suhteellisen lähiseudulla, jotta tulisi tavattua ja toinen on se, että vanhempani tuntevat hänen mutsin. Haluan pitää asiat erillään. Nainen on kyllä tosi loistava tyyppi. Italialainen, joka on asunut lapsuuden Saksassa. Osaa lisäksi luonnollisesti espanjaa ja englantiakin sujuvasti. Naisten "nico rosberg", kansainvälinen, tyylikäs ja kaunis nainen, joka on tottunut liikkumaan esimerkiksi juuri Välimeren meiningeissä. Vähän ehkä huono ottamaan brenkkua. Se on joillekin naisille tietynlainen ongelma, etteivät keitota riittävästi. Tosin ehkä voi olla sen henkinen nainen, joka haluaa jotain vakavampaa juttua, joten se on vähän huonompi juttu, joten siksi olen pitänyt vähän vähemmän yhteyttä. En halua pienintäkään sellaista mahdollisuutta, että joku asia estäisi minua tekemästä, mitä tahansa valintoja. Olen huomannut, että Suomi on persläpi ja haluan rauhassa miettiä, missä olisi kaikista fiksuinta asustella. Sitä ennen en ainakaan ala mihinkään tapailuun, koska haluan, että voin muuttaa vaikka huomenna niin, että kellään ei ole nokan koputtamista.

Katoitteko muuten eilen leffan, missä se britgetjones semiläskinäyttelijä asui aluksi Miamissa, josta hän joutui sitten duuniin jonnekin kylmään Minnesotaan, 13000 asukkaan mestaan? Se mesta Minnesotassa oli kuin Suomi, yhtä kiva paikka. Kyllä alkoi vähän Miami kyllä mullakin loistaa silmissä, kun sitä leffaa katsoin. No vedin pari Desperadosta ihan nimen takia sitä tuskaa lievittämään. Sitten katsoin ulos ikkunasta, pimeys ja kylmyys eivät olleet kadonneet. Saakeli.
 

Carlos

Jäsen
Juu kyllähän suhteessa pitää puhua, meitsi on avautunut ihan kaikesta, oon paljastanut kaikki ja aina pitänyt puhelinjaa pystyssä. Ja sitten tuo helvetin akka, en edes tunne sitä. Ja tuolle uhrasin kaikki.

Varmaan parempi että annat asian vaan olla, nimittäin sen puhumisen. Pakkaat vaan kamat ja muutat takaisin Suomeen tai jonnekin muualle, voit lähettää sitten vaikka oven sulkiessa viimeisen tekstiviestin ennenkuin leikkaat sim-kortin kahtia.

Olet varmasti kokenut monenmoista siellä reissussa mitä aika harva normaalisti pääsee kokemaan, ota se kokemuksena ja mene eteenpäin. On sitä naisen perässä ihmisille paljon huonomminkin käynyt. Elämä on.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ei muutakuin takaisin tänne pohjolaan vaan. Kyllä täälläkin kauniita naisia löytyy ja varmasti myös semmoisia joilla ei kaikille alapää kutise. Jaksamista sinne.
 

jallu48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Voimapelaajat
Squitille voimia, tarjoan bisset jos Stadissa joskus pyörit.

Aihetta hieman sivuuttaen, onko teidän muiden naiset näin yleisesti yhtään ns. villejä Skypessä? En nyt puhu Villeistä, vaan niistä naisista jotka näyttävät muutakin kuin naamaa siellä. Oma naiseni on kyllä hurjan villi makkarissa ja muutenkin elämässä, mutta skypessä ei ole ikinä halunnut olla hurja ja irrotella, vaikka muutaman kerran puolivitsillä olenkin ehdotellut. Taustatietona sanottakoon, että olimme 9kk etäsuhteessa opiskeluiden takia muutamia vuosia sitten.
 

Hemingway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sapko
Naisasiat ovat objektiivisesti mitaten erinomaisesti, mutta ei käy kieltäminen, etteikö Meriluodon kuvaamia fiiliksiä silloin tällöin puskisi pintaan.

KAHLAAJATYTTÖ

Kahlasin veteen miettivin jaloin.
Katselin kauan. Nähdä aloin.

Ehtoo läheni aaltojen myötä
paeten jäljessä liukuvaa yötä.

Tyyntyi läike ja kuvasti saaret,
taivaan, rannat, kaislojen kaaret.

Kaiken omistin, kuin veden pinta.
Kirkasta rauhaa, hiljaisinta.

Katsoin sieluuni, katsoin eteen.
Solahti vieras airo veteen:

mies tuli soutaen selkiä pitkin.
Kuvastin särkyi. - Aamulla itkin.

(1946)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös