Joo. Voisihan sitä taas tulla tänne kertoilemaan omat kuulumiset. Eli paljon on taas tapahtunut. Meni poikki tyttöystävän kanssa tovi sitten. Sinänsä ihan oikea ratkaisu, kun ei homma toiminut niin jotenkin tuntuu, että onnelisempi on nyt. Pientä haikeutta toki ilmassa, koska kyllähän siinä suhteessa hyvääkin oli. No ei siinä kauaan mennyt, kun löysin itseni työkaverin sängystä, jolla siis mennyt myös poikki suhde. No siinä sitten nähtiin aika pikaisesti uudestaan ja vielä uudestaan ja pari kertaa vielä lisääkin. Sitten sovittiin, että ei ihastuta että ei tässä elämäntilanteessa voi alkaa seurustelemaan ja ihastumaan. Heh. Itse olen koettanut olla ihastumatta uuteen tyttöön liian nopeasti, kun pari kertaa näpit palanut naisasioissa. No meniköhän tästä sopimuksesta pari päivää niin tyttö ilmoittikin, että on ihastunut ja huomasin hänen olemuksestaan, että hän haluaa minun sanovan samat sanat. Tuntuu että hän halusi kuulla sen myös siksi, että minä en olisi pelkästään sen yhden asian perässä. No pakkohan se on myöntää, että vähän olen tähän ihastunut, mutta silti koetan pitää jäitä hatussa. Kaikki tämän naisen kanssa on niin luontevaa. Saa nauraa hänen kanssaan kunnolla ja pystyy olla aivan oma itsensä ja muutkin asiat toimii. Silti selkärangassa joku pistää. En tiedä mikä, mutta jotenkin tuntuu, että tyyntä myrskyn edellä tai jotain vastaavaa. Tai sitten perusnegatiivinen asenne vaan puskee itsellä esiin. En tiedä pitäisikö tässä sopia jotain pelisääntöjä, mutta ne kuulostaa niin tyhmiltä jotenkin, että en ole jaksanut edes asiasta kauheasti keskustella.
Toivon vain, että en nyt sitten ihastu niin kunnolla, että mustasukkaisuus puskisi päälle, jos tällä naisella on muita juttuja muiden miehien kanssa. Jotenkin sitä on itselleen koettanut toistaa, että rauhassa vaan ja sinkkujahan tässä molemmat ollaa, joten saa tehdä periaatteessa mitä itse haluaa. Miettinyt myös tämän naisen mustasukkaisuutta. Sitä ei siis ole havaittavaissa pikemminkin kannustaa välillä, että miksi en vietä kunnon sinkkuelämää ja pokaile naisia. Silti mietityttää, että onko nainen ihan sinut tämän asian kanssa. No eipä tuota voi tietää. En edes osaa määritellä tätä suhdetta. Onko tämä nyt sitten joku työkaveriseksiläheisyys-suhde. Vaikea sanoa :D Vai kaipaako molemmat vain läheisyyttä, kun suhteet tullut päätökseen aka laastarisuhde. Jaa-a.
Kellään muilla kokemuksia työkaverin kanssa suhteista? Ehkä eniten tässä toivoo, että pysyttäisiin kummiskin kavereina kävi miten kävi, mutta mistä näistä tietää pheww....