Naisasiat

  • 7 505 036
  • 26 557

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuo nainen ei lapsia hanki, joten sen option voi jättää pois teoreettisestä viitekehyksestä. Eikä sen pillukaan varsinaisesti niin pieni ollut. Emme siis voi päätellä tämän perusteella, että naisen exät olisivat olleet pienimunaisia...

Eipä se Musta Nuoli tietäisi mitä se nainen raportoi. Voi olla, ettei nainen raportoi tuota asiaa muile kuin minulle, ainakin jos miehistä puhutaan. Monet naisethan toki kertovat toisille naisille tuommoisia.

Nössö hiirulainen on semmoinen Nokian insinööri, jolla on sankalasit eikä hän puhu tunteistaan. Eikä mielellään paljon muustakaan, paitsi arjen asioista. Ne ovat niitä miehiä, joista tehdään elokuva Rankka päivä.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
"Minä ainakin ajattelen, että oot liian iso mahtuaksesi muhun kunnolla. :)

...

Onko jollain lisää hyviä tekstari/viestintämalleja, joita toivoisi saavansa niiden tavanomaisten kliseiden ja kaverikorttien sijasta?

Hiukan mukaillen ehdotustasi:

"Minä ainakin ajattelen, että tykkäät liikaa anaaliseksistä... :)"

Voiko siitä muuten tykätä liikaa?

vlad.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Se aina kertoo minulle jos miehellä ei ollutkaan tosi pieni muna. Sen lisäksi miehen pitää olla sellainen hiirulainen, nössö. Nainen on itse sellainen 175 cm, pitkät vaaleat hiukset ja hyvin valoisa ja avoin persoona. Ja sitten haluaa tuollaisen miehen. Ei helevettiläenen.
No eikö tuollaisia miehiä ole Jatkoaika pullollaan? Että yksärillä vaan yhteistietoja tulemaan, jos et vielä naista parittanut jonkun Jatkoajan nössön kanssa. Tosin olisin liian isomunainen hänelle, mutta sittenpähän saisi vain tuntea omistavansa tosi ison.
 
Silti voinee sanoa, että keskimäärin nainen löytää aina seurustelukumppanin niin halutessaan, mutta mies ei.

Katsopa Yle Areenasta sarjaa nimeltä "Parittomat". Siinä kerrotaan ryhmästä, joka on toinen nykyajan parisuhdemarkkinoiden häviäjistä: korkeasti koulutetut uranaiset, joita on nykyään niin paljon, ettei kaikille mitenkään löydy riittävän sivistynyttä ja kyldyrelliä miesseuraa. Tämä tuottaa paljon vanhojapiikoja. Miehistä häviäjiä taas ovat kouluttamattomat matalapalkkaduunarit ja työttömät, jotka ovat niin köyhiä ja juntteja, ettei kukaan nainen sellaista huoli.

Ei sellainen maisteris- tai tohtorisnainen oikein voi ryhtyä Popedaa ja formuloita fanittavan persaukisen juntin puolisoksi vain siksi, että "haluaa seurustelukumppanin". Pakko on joku taso pitää.

Toki tältä palstalta sitten löytyy sellainenkin poikkeusyksilö kuin scholl, jolla on samansuuntaisia ongelmia kuin noilla uranaisilla: ei löydy riittävän sivistynyttä seuraa vastakkaisesta sukupuolesta. Normaalille miehelle riittää se, että nainen näyttää hyvältä ja on joten kuten tolkuissaan. Kuten sanoittajalegenda lauloi:
Sinä typerä olla saat, kanamainen hölmö nainen,
sun turha on luulla mun tahtovan kuulla jotain järkevää.

miehet keskimäärin pärjäävät mukavasti yksinkin kun taas nainen kaipaa suhdetta herkemmin.

Mitä nyt vakavat sosiaaliset ja taloudelliset ongelmat tuppaavat kasautumaan nimenomaan yksin asuville miehille.
 
Viimeksi muokattu:

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Meillä rouva muotoili joskus asian nasevasti. "Ihan sama mistä ruokahalusi hankit, kunhan vaan syöt kotona".

Rouvaltasi tervehenkinen neuvo, tosin hiukan heikommin noudatettavaksi niille, jotka niin tykkäävät nautiskella ja syödä ulkona, pikaruokaakaan väheksymättä... Itse toki olen kotiruoan suuri ystävä ja onneksi noita koteja onkin kertynyt tarpeeksi monta vuosien varrella.

Mutta nyt loppuu tämä off-topic, kun kerta naisketjussa ollaan. Sen verran nälkä kuitenkin tuli, että lounaalla pitää mennä himaan katsomaan, löytyisikö sieltä mitään suuhunpantavaa.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Minä ainakin ajattelen, että oot liian iso mahtuaksesi muhun kunnolla. :)

Tätä jokaisen miehen unelmaa ei ihan oikeasti ole kauhean mukava kuulla, jos se sattuu osumaan omalle kohdalle. Siinä missä melkein kaikkiin muihin ongelmiin voidaan keksiä jokin ratkaisu ei tuolle vain mahda mitään. Käytännössä se tekee suhteesta mahdottoman, vaikka molemmat sen tahtoisivat jatkuvan. Trust me. Edes rakkaus ei voi muuttaa ihmisten fyysisiä mittoja.

Toisaalta en myöskään haluaisi naista, joka raportoisi partneriensa kullien pituuden eteenpäin miespuolisille kavereilleen. Kuka haluaisi?

Heh, uskon että tämä ei nykyään ole enää mikään harvinaisuus. Monella ihmisellä on erilaisia seksisuhteita, jotka mahdollistavat hyvin kattavat keskustelut tämän aihepiirin ympärillä, koska kummallakaan ei ole mitään tunteita ja näin asioista voidaan puhua rehellisesti. Myös naiset haluavat puhua näistä asioista, mutta eivät välttämättä julkisesti, joten jo valmiiksi vähän salainen seksisuhde on loistava ympäristö sen toteuttamiseen. Jos sekin häiritsee, että nainen puhuu naispuolisille kavereilleen, niin kannattaa pysyä erossa naisista joilla on kavereita.
 

Carlos

Jäsen
Joo. Mun mielestä naisen pitää olla mukava, fiksu ja nätti. Lisäksi sen pitää osata juoda kaljaa. Ja mitään mököttäjää mä en jaksa katsella. Eikä se saa puhua mitään hemmetin murretta. Mä en ainakaan jaksa kuunnella mitään mie sie nunnuka nunnuka lailai -juttuja. Ja olis ihan kiva jos se tykkäisi matkustella ja muutenkin käydä ulkona. Ja omat laskut pitää osata maksaa. Hitto jos muiden rahoilla haluaa elellä niin menis saatana hattu kourassa steissin kulmalle kyykkimään kuten muutkin kerjäläiset. Ja ai niin, ihanista muodoista tietenkin plussaa. Eihän sellaiset laihat luikut edes tunnu alla miltään, vaikka kieltämättä onhan niitäkin joskus kiva paukutella.

Ei ole kovat kriteerit. Paljoa en vaadi.

Jos itse lähtisin nyt etsimään naista (mitä en ole tekemässä), niin haluaisin ihan vaan semmoisen jonka kanssa on mukavaa olla, ja jonka kanssa uskoo pärjäävänsä loppuikänsä myös tiukassa tilanteessa. Meillä muuten naimisiin mennessä vannottiin valat mallia "kunnes kuolema meidät erottaa". Ei siksi että vannottiin ikuista rakkautta, vaan tämä oli siis purkuklausuuli. Se moderni versio ilman tuota rajoitetta vähän niinkuin velvoittaa olemaan yhdessä vielä rajan tuollapuolenkin.

Ei loppupeleissä väliä miltä näyttää, ok ikä voisi olla mielellään aika lähellä omaani mutta ei niin tarkkaa.

Nämä pikkujutut sitten kuten että; pitää olla huumorintajuinen, pitää osata saksaa, pitää olle pinkit silmäripset, pitää tykätä Pinot Noir -viineistä, ei saa olla liian tiukkis, pitää tykätä kiinalaisesta ruuasta, ei saa tykätä sienistä, pitää olla semmonenjatämmönenjne, ovat totaalisen yhdentekeviä. Kun vaan yhdessä viihdytään, niin kumpikin muokkaa asenteensa ja mielihalunsa sen mukaan että sovitaan yhteen, ei se sen kummempaa ole. Oikeastaan loppupeleissä se taitaa lähteä siitä kemiasta, jos toisen "ominaishaju" miellyttää puolin ja toisin, kaiken muun saa sopimaan.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Minulla on yksi naispuolinen ex-työkaveri, joka on sinkku. Tämä nainen valittaa koko ajan yksinäisyyttä ja sitä ettei ole seuraa. Ehdotin sitten hänelle, että lähdetään ulos vaikka pizzalle. Ei lähtenyt. Ihme valittaja. Kitisee yksinäisyydestä ja seuran puutteesta, ja sitten ei seura kelpaa kun sitä tarjotaan. Pariin muuhunkin otteeseen olen tuolle naiselle ehdottanut esim. leffailtaa, mutta ei. Kun en kelpaa, niin ei sitten.

Olen ehkä vähän ollut hänestä kiinnostunut kun meillä on synkannut pirun hyvin, mutta minkäs teet kun en minä kiinnosta sitä. Ts. tämä nainen ei sitä synkkaamista huomaa vaikka on sinkku ja seuraa vailla.

Vaikeapa tuollaiseen on vaikutusta tehdä, joka ei vaan kertakaikkiaan huomaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KK
Minulla on yksi naispuolinen ex-työkaveri, joka on sinkku. Tämä nainen valittaa koko ajan yksinäisyyttä ja sitä ettei ole seuraa. Ehdotin sitten hänelle, että lähdetään ulos vaikka pizzalle. Ei lähtenyt. Ihme valittaja. Kitisee yksinäisyydestä ja seuran puutteesta, ja sitten ei seura kelpaa kun sitä tarjotaan. Pariin muuhunkin otteeseen olen tuolle naiselle ehdottanut esim. leffailtaa, mutta ei. Kun en kelpaa, niin ei sitten.

Olen ehkä vähän ollut hänestä kiinnostunut kun meillä on synkannut pirun hyvin, mutta minkäs teet kun en minä kiinnosta sitä. Ts. tämä nainen ei sitä synkkaamista huomaa vaikka on sinkku ja seuraa vailla.

Kai se on niin, ettei joillekin vaan kelpaa kuin ne isot lihakset.
No minusta sinun pitäisi suoraan sanoa ko. naiselle, kun seuraavan kerran valittaa. Tuollainen on nimittäis pirun ärsyttävää. Itselläni oli aikoinaan samanlainen tilanne. Kun sitten hermo meni ja sanoin naiselle, niin tämä kyllä lopetti valittamisen. Sitten seuraavalla viikolla nainen pyysi minua ulos pizzalle ja tarjosi vielä sen.

Tästä on jo aikaa eikä siintä sen kummempaa tullut, kuin että nyt ollaan hyviä ystäviä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Täysin ketjun aiheen ohi menevänä kommenttina haluaisin vaan muistuttaa, että nimimerkki HIFK:llä on porttikielto vapaan keskustelun puolelle. Hän ei voi siis kommentoida mitään vapaassa keskustelussa eikä myöskään Kierrätyskeskuksessa.

Minulla ei ole omia naisasioita kerrottavana, koska mitään ei ole tapahtunut.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
oiler99:n tilanteessa en lähtisi kyllä sille avautumaan siitä että valittaa, vaan kohtelisin todella kylmästi (varsinkin jos se synkkaaminenkin on ennen ollut hyvää ja molemminpuoleista). Muutat lähestymistapaasi, tai oikeastaan et lähesty ollenkaan, ja kun sieltä jotain narinaa taas kuuluu niin vetoat kiireisiin ja häivyt paikalta, töksäytät jotain semisti törkeää ettei nyt ole aikaa tai ei nappaa kun on paljon muutakin tässä, ja annat asian olla.

Ainakin oman kokemani mukaan naisiin uppoaa paljon helpommin sellainen snadisti vähättelevä ja törkeähkö käytös, eli jos se tarvitsee jotain hyötyolkapäätä niin älä helvetissä alistu sitä sille tarjoamaan. Muutenkin nuo saakelin olennot on vitun ärsyttäviä päästessään vetelemään naruista sillä tavoin että antaa pakkeja ja sitten lopuksi pelaavat "tarvitsen tukea"-kortin. En voi sietää. Mutta sitten jos vähän leikkii kusipäätä niin kyllä aika useasti niitä alkaa joku sinussa kiinnostaa. Sitä ilmiötä en osaa selittää, en itsekään tajua miksi se toimii, mutta mikäs siinä.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
tämä nainen ei sitä synkkaamista huomaa vaikka on sinkku ja seuraa vailla.

Ei huomaa, vai ei sitä synkkaamista hänen puoleltaan ole? Miehillä on joskus kumma tapa olettaa ,että jos omasta mielestä on toisen kanssa hauskaa niin automaattisesti se toinenkin ajattelee niin.
 

Jushka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katsopa Yle Areenasta sarjaa nimeltä "Parittomat". Siinä kerrotaan ryhmästä, joka on toinen nykyajan parisuhdemarkkinoiden häviäjistä: korkeasti koulutetut uranaiset, joita on nykyään niin paljon, ettei kaikille mitenkään löydy riittävän sivistynyttä ja kyldyrelliä miesseuraa. Tämä tuottaa paljon vanhojapiikoja. Miehistä häviäjiä taas ovat kouluttamattomat matalapalkkaduunarit ja työttömät, jotka ovat niin köyhiä ja juntteja, ettei kukaan nainen sellaista huoli.

Ei sellainen maisteris- tai tohtorisnainen oikein voi ryhtyä Popedaa ja formuloita fanittavan persaukisen juntin puolisoksi vain siksi, että "haluaa seurustelukumppanin". Pakko on joku taso pitää.

Vastalause!
Korkeasti koulutettu uranainen täällä hei, mä ainakin haluan (ja olen saanutkin) rinnalleni just tuollaisen formuloita fanittavan (onneks sentään) keskituloisen "juntin" puolisokseni. En voisi kuvitellakaan itselleni mitään tohtorismiestä, ne on niin kuivakoita ja tylsiä ja kauheita juoppoja...
Toisaalta, mä en ehkä ole tyypillisin nuista maisterisnaisista, kun mä opiskeluajankin roikuin mieluummin lätkäkaukalon laidalla enkä haalaribileissä tai muissa yliopistopiireissä. Ja sama jatkuu edelleen, mieluummin mä meen lätkämatsiin kun akateemisiin pippaloihin.
 

julle-jr

Jäsen
Vastalause!
Korkeasti koulutettu uranainen täällä hei, mä ainakin haluan (ja olen saanutkin) rinnalleni just tuollaisen formuloita fanittavan (onneks sentään) keskituloisen "juntin" puolisokseni. En voisi kuvitellakaan itselleni mitään tohtorismiestä, ne on niin kuivakoita ja tylsiä ja kauheita juoppoja...
Vastustit yleistystä, mutta kuitenkin itse teit vastaavanlaisen yleistyksen laittamalla yhtäläisyysmerkin tohtorintutkinnon ja kuivakkuuden sekä juoppouden välille.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nämä pikkujutut sitten kuten että; pitää olla huumorintajuinen, pitää osata saksaa, pitää olle pinkit silmäripset, pitää tykätä Pinot Noir -viineistä, ei saa olla liian tiukkis, pitää tykätä kiinalaisesta ruuasta, ei saa tykätä sienistä, pitää olla semmonenjatämmönenjne, ovat totaalisen yhdentekeviä. Kun vaan yhdessä viihdytään, niin kumpikin muokkaa asenteensa ja mielihalunsa sen mukaan että sovitaan yhteen, ei se sen kummempaa ole. Oikeastaan loppupeleissä se taitaa lähteä siitä kemiasta, jos toisen "ominaishaju" miellyttää puolin ja toisin, kaiken muun saa sopimaan.

Viisas viesti. Ei parisuhteilu loppujen lopuksi ole mitään rakettitiedettä, kunhan on valmis tajuamaan sen, että kumppanikin on vain ihminen vahvuuksien ja heikkouksineen. Loppujen lopuksi on hyvin vähän asioita, jotka tekevät yhteiselon mahdottomaksi oikeasti. Jos vaatimuslistalla on kovin yksityiskohtainen ja ehdoton, saa puolisoa varmasti etsiä aika kauan. Aikuisten ihmisten suhteessa kun tuppaa muokkaantumaan siihen suuntaan, että ne omatkin jutut onnistuvat, vaikkei kyseessä olisikaan molempien ykkösasia.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ainakin oman kokemani mukaan naisiin uppoaa paljon helpommin sellainen snadisti vähättelevä ja törkeähkö käytös
Mä en ymmärrä näitä kommentteja. Minuun on ainakin aina uponnut parhaiten hyvät käytöstavat ja toisen huomioonottaminen. Töykeys sekä vähättely eivät tee miehestä todellakaan kiinnostavaa vaan lähinnä typeränoloisen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvät käytöstavat ovat a ja o naisten kanssa. Löyhäjärkiset bimbot ovat sitten asia erikseen, puhun nyt ns. normaaleista naisista. Käytöstapojen lisäksi kun on vielä itsevarma, huumorintajuinen ja nokkelasanainen, niin siinähän se on. Tietty sekin on plussaa, jos naama ei näytä persreiältä.

Ehkä se hiuksenhieno ero käytöstapojen ja tylyyden välillä on siinä, että ei pidä olla mikään kynnysmatto, joka palvoo maata naisen jalkojen alla. Tohvelisankaruus ei ole oikeaa sankaruutta. Pitää olla kohtelias sopivassa määrin, mutta samankaltaista kohteliaisuutta odotetaan myös naisilta. Jos nainen käyttäytyy minua kohtaan koppavasti ja töykeästi, saa hän yleensä samalla mitalla takaisin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Minusta on ihan sama, millä meinaa naisensa hurmata. Jos uskoo vakaasti siihen, että naiset rakastuvat renttuihin, niin siitä vaan. Varmaan joku nainen niin tekeekin. Mutta siinä vaiheessa, kun tuota annetaan neuvoksi oman elämänsä hifkeille ja jomppakoille, niin ollaan aika pahasti metsässä. En siis yritä käännyttää ketään, jokainen tyylillään. Joillekin toimii teeskentely, joillekin omana itsenään oleminen. Minä suosin tuota jälkimmäistä. Jos on hiukan juntti maalaispoika sisimmiltään, niin ollaan sitten rehellisesti sitä.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Minusta on ihan sama, millä meinaa naisensa hurmata. Jos uskoo vakaasti siihen, että naiset rakastuvat renttuihin, niin siitä vaan. Varmaan joku nainen niin tekeekin. Mutta siinä vaiheessa, kun tuota annetaan neuvoksi oman elämänsä hifkeille ja jomppakoille, niin ollaan aika pahasti metsässä. En siis yritä käännyttää ketään, jokainen tyylillään. Joillekin toimii teeskentely, joillekin omana itsenään oleminen. Minä suosin tuota jälkimmäistä. Jos on hiukan juntti maalaispoika sisimmiltään, niin ollaan sitten rehellisesti sitä.

Totta! Sitä saa, mitä (ja miten) tilaa!
 

scholl

Jäsen
Minusta on ihan sama, millä meinaa naisensa hurmata. Jos uskoo vakaasti siihen, että naiset rakastuvat renttuihin, niin siitä vaan. Varmaan joku nainen niin tekeekin.

Annan ilmaisen vinkin: kapea vyötärö! Iltalehdessä kerrotaan jostain tutkimuksesta, jossa on selvinnyt, että miehen kapea vyötärö on kaikista suurinta valuuttaa naisten keskuudessa. Eli kun farkkujen vyötärökoko alkaa kakkosella niin olette seksipommeja. Kokeilin tänään kun olin suihkussa niin tuosta selkärangan vierestä sellaisella peukalo etusormi -otteella ja täytyy myöntää, että on vielä vähän läskiä, koska sai selkeästi otteen sormien väliin. No minulla onkin osa farkuista kokoa 30, tosin ne eivät ole kireet vyötäröltä, vaan pitää vetää vyö viimeiseen reikään saakka, mutta pointti on selvä.

Tästä pääsemmekin sitten seksiin sujuvasti siirtyen. Mietin eilen, miksei seksi voi olla puhtaasti harrastus. Piti keksiä melko tylsälle, pitkälle treenille tekemistä, joten ajattelin niitä ja näitä. Siinä sitten kun käveli vastaan sellaisia suhteellisen ok-näköisiäkin neitokaisia ja joitain ohitin heittämällä, kaikki eivät todellakaan olleet jokinorsuja niin mietin, että jos ja kun se on niin hankalaa löytää sellaista naista, joka täyttää kaikki kriteerit, jotka vaaditaan esimerkiksi seurustelusuhteelta, enkä edes halua seurustella niin miksei voisi olla ilman mitään hempeilyitä puhdas seksi harrastuksena. Sitä voisi harjoitella niinkuin urheilua ja pyrkiä mestariksi. Voisi sitten laittaa kalenteriin. Perjantaina klo 19-20 seksitunti x:n kanssa ja keskiviikkona 21-22 seksitunti y:n kanssa tai jotakin vastaavaa. En tajua, että siitä seksistä pitää tehdä niin ihmeellinen juttu. Olen toki rajoittanut seksiä, enkä ole viime aikoina hirveästi suostunut, mutta se ei johdu minusta, vaan naisista. Ensinnäkin he yrittävät jotain suhdetta tai sitten yrittävät kusettaa jollain tavalla.

Yhden illan jutut ovat kaikista älyttömintä touhua. Kännissä seksi ei ole nimittäin yhtään hauskaa. En tiedä miksi naiset juuri niitä yhden illan juttuja hakevat. Aina välillä baarissa joku jurrinen nainen tulee väkisin kiinni. En diggaa yhtään seksistä kännissä. Se ei ole hauskaa ja siinä voi olla sydänkohtauksen tms. riski.

Leonilta muuten kysyisin vielä sellaisen enemmän perustavaa laatua olevan kysymyksen, miksi nainen pitäisi yrittää hurmata? Eikö olennaisinta ole se, että mies itse tulee hurmatuksi. Olen huomannut, että naisille keskimäärin kelpaa kuka vain, joten se naispuoli on paljon helpompi osa yhtälöä. Olennainen on se, että nainen täyttää miehen eli herran itsensä kriteerit ja että mies tuntee jotain sitä naista kohtaan. Sellaisia naisia on todella harvassa, ehkä yksi aina miljoonassa tai jotain, joten kyllähän se kaikista isoin urakka on juuri siinä, että mies tulee hurmatuksi, eikä nainen. Kuten sanottua niin heille kelpaa kuka vain ja voivat mennä suhteesta toiseen ja rampata treffeillä koko ajan. Itse olin viimeksi treffeillä 2001 ja sekään nainen ei ollut potentiaalinen. Menin vähän harrastuksen vuoksi. Sittemmin olen käynyt vain esim. leffassa tai muuten hengaillut, enkä ole treffeillä viitsinyt käydä, kun ei kerran mitään potentiaalia ole.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Annan ilmaisen vinkin: kapea vyötärö! Iltalehdessä kerrotaan jostain tutkimuksesta, jossa on selvinnyt, että miehen kapea vyötärö on kaikista suurinta valuuttaa naisten keskuudessa. Eli kun farkkujen vyötärökoko alkaa kakkosella niin olette seksipommeja. Kokeilin tänään kun olin suihkussa niin tuosta selkärangan vierestä sellaisella peukalo etusormi -otteella ja täytyy myöntää, että on vielä vähän läskiä, koska sai selkeästi otteen sormien väliin. No minulla onkin osa farkuista kokoa 30, tosin ne eivät ole kireet vyötäröltä, vaan pitää vetää vyö viimeiseen reikään saakka, mutta pointti on selvä.
Annan vastavinkin: älä kerro meille, mitä puuhailet suihkussa. Meillä päin muuten tuollaisia ruipeloita sanotaan ruipeloiksi eikä seksipommeiksi.

Leonilta muuten kysyisin vielä sellaisen enemmän perustavaa laatua olevan kysymyksen, miksi nainen pitäisi yrittää hurmata?
Koska juuri siitä oli kysymys, mikä edesauttaa ko. aktiviteettia. Minähän en moista harrasta, koska olen jo onnellisesti naimisissa.
 

jiihoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Itse olin viimeksi treffeillä 2001 ja sekään nainen ei ollut potentiaalinen. Menin vähän harrastuksen vuoksi. Sittemmin olen käynyt vain esim. leffassa tai muuten hengaillut, enkä ole treffeillä viitsinyt käydä, kun ei kerran mitään potentiaalia ole.
Mites sen yhden italialaisen vai oliko ranskalaisen naisen kanssa kävi? Jäi joskus tästä ketjusta vaan mieleen, että löysit jonkun riittävän potentiaalisen ja saksaa puhuvan naisen, jota oli sitten tarkoitus tavata jossain italialaisessa rantakaupungissa, kunhan molempien aikataulut vain natsaavat yhteen.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä se hiuksenhieno ero käytöstapojen ja tylyyden välillä on siinä, että ei pidä olla mikään kynnysmatto, joka palvoo maata naisen jalkojen alla. Tohvelisankaruus ei ole oikeaa sankaruutta. Pitää olla kohtelias sopivassa määrin, mutta samankaltaista kohteliaisuutta odotetaan myös naisilta. Jos nainen käyttäytyy minua kohtaan koppavasti ja töykeästi, saa hän yleensä samalla mitalla takaisin.

Vaikka viestisi alussa yleistitkin aika raskaasti, niin voin olla tästä samaa mieltä. Pitänee korjata sen verran, että mikään umpimulkku tuskin saa aikaan mitään suurempia värähtelyjä naisessa, mutta kyllä olen itse kokenut niin, että muutkin naiset kuin bimbot blondit, vai miksi niitä Simon tuossa kutsuikaan, kiinnostuvat jos malttaa olla vähän salaperäisempi ja koppavampi. Tietysti jos itseä kiinnostaa se, mihin ensivaikutelma saattaa johtaa, pitääkin muistaa että käytöstavat pitävät koko hommaa jossain vaiheessa kasassa.

Mä en ymmärrä näitä kommentteja. Minuun on ainakin aina uponnut parhaiten hyvät käytöstavat ja toisen huomioonottaminen. Töykeys sekä vähättely eivät tee miehestä todellakaan kiinnostavaa vaan lähinnä typeränoloisen.

Onneksi teitäkin on moneen lähtöön. Tai onneksi ja onneksi. Ymmärrän hyvin miksi olet tuota mieltä, eikä siinä mitään. En mä muutenkaan tuota ilmiötä osaa selittää, mutta ei se mun mielestä mitenkään epätavanomaista ole, että tuollainen "toimii".
 
Vastalause!
Korkeasti koulutettu uranainen täällä hei, mä ainakin haluan (ja olen saanutkin) rinnalleni just tuollaisen formuloita fanittavan (onneks sentään) keskituloisen "juntin" puolisokseni.

Keskituloinen on tosiaan ihan eri asia kuin matalapalkkaduunari. Ammattimies tienaa duunarialoillakin helposti enemmän kuin moni kreikkalaisen savitaiteen maisteri.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pitääpä tulla vähän avautumaan tähän ketjuun, vaikka ei isoista asioista (ainakaan minun mielestä) olekkaan kyse. Olen tapaillut/seurustellut noin nelisen kuukautta erästä oikein viehättävää naista/naisen kanssa. Olemme olleet noin kolme viikkoa suhteellisen tiiviisti yhdessä, koska kummallakaan ei ole kauheasti menoja ollut. Käytetty ns. aikaa hyväksi. Pääosin meillä menee erittäin hyvin, eikä nytkään ole mistään isoista asioista kyse. Lähinnä yhdestä pienestä lipsahduksesta, jota kyllä häpeän ja olen anteeksikin pyytänyt, mutta tuntuu naista välillä kalvaavan.

Asiaan. Oltiin naiseni ja hänen eräiden sukulaisten kanssa katsomassa muuatta bändiä. Siinä sitten otettiin muutamat fiilistelyjuomat. Naiseni kuitenkin pahastui, kun menin hänen läheiselle sukulaiselle heittämään ihan normaalisti huulta. Kuulemma hävetti, kun tätinsä (joka on erittäin nuorekas ja huumorintajuinen viisikymppinen) joutui kuuntelemaan minun paria vitsiä. Missään huomattavassa humalassa en ollut ja muistan kyseisestä illasta kaiken. Tämä asia tuli ilmi, kun hän sanoi ettei ole hetkeen nähnyt kavereitaan ja sanoin, että minustakin olisi heitä ihan kiva joskus nähdä, kun hänkin on nähnyt minun. Hän sitten kertoi, että ei ole kauheasti tehnyt mieli esitellä minua kavereilleen tuon yllä kertomani tapauksen takia. Ihmetyttää vain, kun olen pyytänyt asiaa häneltä anteeksi ja myöntänyt, että kyllähän sitä tuli virhe tehtyä, ettei olisi välttämättä tarvinut heittää huulta, vaikka toinen osapuoli kertoikin suhtautuvan siihen ihan hyvin.

Naisella on kyllä tällä hetkellä melkoisesti stressiä, sillä sen verran paljon asioita hänellä on tällä hetkellä selvitettävänä. Lähinnä opiskelu-/työasioita. Sanoo, että hän on välillä kauhea, kun on niin kärttyinen välillä. Joku minussa tai minun käytöksessä kaihertaa, kun hän on kertonut, että häntä ärsyttää vähän kaikki. Lisäksi hän sanoi, ettei ainakaan juuri nyt jaksa asioista puhua.

Tekipä hyvää avautua edes tänne. Eiköhän nämä asiat tästä taas lutviudu, kuten totesin niin pienistä asioista tässä on vain kyse. Illalla nähdään naisen kanssa, kun hän on tulossa tänne yöksi, joten eiköhän näihin asioihin joku selvyys saada. Ei viitsi turhia panikoida, vaikka vähän hermon päälle tämmöiset asiat ottaakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös