Naisasiat

  • 7 503 484
  • 26 557

Jeffrey

Jäsen
Omana inttiaikoina samassa saapumiserässä oli myös tuo noin 20 tytsyä. Jos lasketaan ne pois jotka haihtui muutaman ekan viikon aikana pois. Näistä yksi taisi olla ns. munanperässä. Tai oli ainakin minun munani perässä ja legendojen mukaan oli iltavapaiden jälkeen jonkun munan löytänytkin kuivaushuoneesta.

Toinen asia on se, että itse ainakaan en osannut suhtautua mitenkään seksuaalisesti yhteenkään inttitytsyyn. Itse olen erittäin seksuaalinen mies ja siviilissä runkin minkä kerkeän, mutta kyllä siitä oli kaikki seksuaalisuus hyvin kaukana jossain metsäleirillä. Vituttaa, paleltaa, nälättää, väsyttää ja viimeksi on peseytynyt muutama päivä sitten. Siitäkö vielä pitäisi panohommiin keritä?

Itselläni sattui myös tällainen lusikoituminen AUK 1 aikana. En tiedä kumpi oli hakeutunut kumpaan, mutta yöllä tuli herättyä juuri tämän munasta kiinostuneen kanssa lusikasta. Ei siinä sen kummempaa kuin pikkasen etäisyyttä. Täytyy kyllä myös todeta, että tuli sitä vuoden aikana muutama kerta herättyä myös ihan pojan kanssa lusikasta. No big deal!

Meidän inttiaikana taisi yksi nainen olla parisuhteessa. Tuo hoisi hommansa esimerkillisesti ja kaikki sujui hyvin. Tietysti tuollaisessa yhteisössä tietty avoimuus on selviö. Kyllä me tiedettiin milloin naisilla oli menkat tai joku muu pillutulehdus. Ja kyllä joku oli joskus tissiä, pakaraa ja ilmeisesti pimppiäkin vilaukselta vahingossa nähnyt. Nuo nyt ovat sellaisia asioita joista ei vain pääse irti silloin kun ollaan noin tiiviisti tekemisissä, vaikka olisi naisten tuvat, suihkuvuorot jne.

Esimerkiksi suihkuvuorojen kanssa meni niin, että naisilla oli aina paskimmat vuorot. Joissain tilanteissa sitten osa naisista päätti tulla suihkuun miestenvuorolla jotta ei tarttisi odottaa omaansa, tai herätä puolituntia aikaisemmin. Esimerkiksi joltain viikon mittaiselta leiriltä tultiin kerran skappareiden virheen takia reilusti myöhässä kasarmille. Tuolloin lomalle sai lähteä heti kun oli peseytynyt ja näytti sotilaalliselta. Ei ne naiset jääneet odottamaan, että se vika tumpelo kerkiää sieltä suihkusta pois ennen kuin itse pääsee lomille.

Tuollainen tietysti saattaa tuntua nuoresta miehestä pahalta, että toinen mies on nähnyt sen sinun oman tissisi. Ei sitä nyt kuitenkaan pidä ottaa liian vakavasti. Kuitenkin melko luonnollinen asia. Onhan se niinkin, että toiset menee sekasaunaan uikkarit päällä ja toiset niinkuin saunaan kuuluukin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Toinen asia on se, että itse ainakaan en osannut suhtautua mitenkään seksuaalisesti yhteenkään inttitytsyyn.

Eipä nuo löysät inttivaatteetkaan paljoa imartele. Jos on typy vielä leikannut tukkansa niin saa aika lähelle kävellä vastaan, että erottaa edes sukupuolen. Ei todellakaan ollut houkuttelevan näköisiä. Mitä taas tulee legendoihin noista munahaukoista, niin en usko että on niin yleistä kuin puhutaan. Minunkin aikanani oli juttua jostain lämärineitosesta joka vuodeosastolla päivystäessään kävi ratsastelemassa punkkaan joutuneita poikia. Toki voi olla mahdollista, mutta aika epätodennäköistä. Lisäksi ne intin tornarit tiedettiin.

Yksi sopimuskessu oli kyllä ihan huikea naikkonen, joka taisi intin jälkeen voittaa pitsimissitittelin raumalla ja siitä sitten johonkin miss suomi/neito finaaliin. Hänen vetämät jumpat oli huikeutta. Tornareita kanssa tuosta tytöstä löytyi ja toivottavasti piti paikkansa, sillä fantasia on kiva laji.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen päässyt seuraamaan naisvarusmiesten touhuja jo useamman saapumiserän otannalla. Tämän perusteella voin sanoa nimimerkille Kummeli, että voi olla oman tyttönsä suhteen melko rauhassa. Arvioisin että noin 10% varusnaisista, ovat sen yhden asian perässä siellä. Siis yksi kymmenestä. Arvioni perustuu yli kymmenen vuoden ajalta koettuun ja nähtyyn. En ole itse ns. syönyt kuormasta, mutta tiedän varmuudella tapauksia jossa lihaa on käyty piilottamassa palvelusaikana tai ainakin "aitojen sisäpuolella". Varusmiehenä ollessani jopa yllätin yhden pariskunnan lapsentekopuuhista. Tosin biologian tunneilta nämä henkilöt olivat koulussa olleet poissa, koska lapsia ei tule sillä kyseisellä tyylillä. Munan perässä juoksijoihin, ei ehkä kuitenkaan voitane laskea sellaisia naisia, jotka palveluksensa aikana vain sattuvat rakastumaan palvelustoveriinsa ja tätä kautta aloittavat aktiivisen toiminnan suhteessaan myös palveluksen aikana. Nämä naiset eivät välttämättä olisi saksia avanneet muussa tapauksessa. Kiistattomasti tähän voidaan lukea semmoiset, jotka ovat huomaavaisia useaa palvelustoveriaan kohtaan ilman sen kummempaa suhdetta. Ne naiset, joiden tiesin olevan jonkintasoisessa suhteessa siviilimaailmassa, eivät näyttäneet ulospäin mitään kiinnostuksen merkkejä palvelustovereitaan kohtaan. Enhän minä tietysti 24/7 näiden varusmiesten ja -naisten kanssa ole ollut, joten virheen mahdollisuus lienee noin 5%:n luokkaa. Sen verran hyvin asioita olen kuitenkin päässyt seuraamaan ja henkilöihin tutustumaan, että huomaan kyllä kysymättäkin kaikenlaista varusmiehen elämästä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt en pysy ollenkaan kärryillä. Miksi ihmeessä joku nainen menisi säätämään armeijaan kikkelin perässä? Aivan kuin sitä ei helpommalla saisi, vaikka olisi minkälainen sotanorsu.

Olin itse vain muutaman naisen kanssa (en siis sillä tavalla yhtään kenenkään), kun se oli uusi juttu silloin ja ei niitä niin montaa ollut. Mitään huhujakaan ei kantautunut ainakaan minun korviini.

Totta kai siellä nussitaan yhtään, mutta vaikea uskoa mehevimpien juttujen olevan millään tavalla totta.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt en pysy ollenkaan kärryillä. Miksi ihmeessä joku nainen menisi säätämään armeijaan kikkelin perässä? Aivan kuin sitä ei helpommalla saisi, vaikka olisi minkälainen sotanorsu.

Kun varusmies on ollut vaikka viikonkin metsässä tai pari viikkoa gineksessä, alkavat ne kaikista vanhmimmankin saapumiserän sotilaskotisisaret kuulemma näyttämään aika hehkeiltä. Tämä siis useammankin varusmiehen suusta kuultuna. Tästä voit päätellä että tuommoinen parikymppinen tyttö kun oikeassa paikassa tuo esille haluaan päästä levittämään lemmen ilosanomaa, ei hän varmasti tule saamaan pakkeja. Vaikka näyttäisi Tuksulta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kun varusmies on ollut vaikka viikonkin metsässä tai pari viikkoa gineksessä, alkavat ne kaikista vanhmimmankin saapumiserän sotilaskotisisaret kuulemma näyttämään aika hehkeiltä. Tämä siis useammankin varusmiehen suusta kuultuna. Tästä voit päätellä että tuommoinen parikymppinen tyttö kun oikeassa paikassa tuo esille haluaan päästä levittämään lemmen ilosanomaa, ei hän varmasti tule saamaan pakkeja. Vaikka näyttäisi Tuksulta.

Kyllä, kyllä, tietenkin näin. Mutta ei kai kukaan mieti hakevansa ensi vuonna inttiin, kun siellä voi kuulema sekstaillakin? Baariin mennään helposti tuo ajatus mielessä ja joku saattaa ajatella vaikka tulevia opiskelubileitä.

Vaan armeijaan samoilla mietteillä?
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä, kyllä, tietenkin näin. Mutta ei kai kukaan mieti hakevansa ensi vuonna inttiin, kun siellä voi kuulema sekstaillakin? Baariin mennään helposti tuo ajatus mielessä ja joku saattaa ajatella vaikka tulevia opiskelubileitä.

Vaan armeijaan samoilla mietteillä?

Hitostako sitä tietää mitä naiset ajattelevat. Itsekin opin uutta naisten ajattelusta lähes joka päivä. Ei varmaankaan se inttiin meno ole ainoastaan sen takia että pääsisi ruudullista päiväpeittoa heiluttelemaan muutenkin kuin pinkkaa tehdessä. Se voi olla yhtenä asiaa puoltavana seikkana kun nainen miettii hakeeko palvelukseen vai ei.

Sitä paitsi jotkut tykkäävät kettingeistä tai sidonnasta ja jotkut leikkimisestä erilaisten eritteiden kanssa. Saattaahan sitä joku nainen haaveilla kunnon talkoista puolijoukkueteltassa. Talkoilla ei tässä yhteydessä tarkoiteta joidenkin youngboyssien järjestämiä nyrkkitalkoita päiväkotiryhmän kanssa jonkun jäähallin nurkalla. Mistä näitä tietää, perversionsa kullakin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä paitsi jotkut tykkäävät kettingeistä tai sidonnasta ja jotkut leikkimisestä erilaisten eritteiden kanssa. Saattaahan sitä joku nainen haaveilla kunnon talkoista puolijoukkueteltassa. Talkoilla ei tässä yhteydessä tarkoiteta joidenkin youngboyssien järjestämiä nyrkkitalkoita päiväkotiryhmän kanssa jonkun jäähallin nurkalla. Mistä näitä tietää, perversionsa kullakin.

Just näin. Lisäksi taitaa olla niin, että kaikki sellaiset asiat, jotka ovat jollain tavalla kuviteltavissa, joku on jossain päin maailmaa jo ehtinyt toteuttaa. En usko, että ihmiskunnan on tässä mielessä enää mahdollista keksiä täysin uusia ja ennen kuulumattomia perversioita.

Näitä vartenhan Jatkoajassa on ihan oma ketjunsakin, mutta ketjun anti on kyllä toistaiseksi ollut varsin kesyä kamaa. Ja ehkä ihan hyvä niin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Jaha, oma rakkaudenlaivani taisi seilata juuri jäävuoreen. Tytön kaverit olivat päättäneet vähän jauhaa minusta paskaa, ja kaikki meni vissii läpi suodattimesta tälle naiselle. Mitäpä tässä enään voi muuta kuin pyytää puolustuksen puheenvuoroa vai kannattaako?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jaha, oma rakkaudenlaivani taisi seilata juuri jäävuoreen. Tytön kaverit olivat päättäneet vähän jauhaa minusta paskaa, ja kaikki meni vissii läpi suodattimesta tälle naiselle. Mitäpä tässä enään voi muuta kuin pyytää puolustuksen puheenvuoroa vai kannattaako?
Kannattaa puolustautua. Ja samalla kyseenalaistaa tytön kaveripiirin älykkyys ja lojaalius.
 
Jaha, oma rakkaudenlaivani taisi seilata juuri jäävuoreen. Tytön kaverit olivat päättäneet vähän jauhaa minusta paskaa, ja kaikki meni vissii läpi suodattimesta tälle naiselle. Mitäpä tässä enään voi muuta kuin pyytää puolustuksen puheenvuoroa vai kannattaako?

Puhuivatko ne totta? Olen joskus itsekin ollut samanlaisessa tilanteessa, silloin selvisin ehjin nahoin käyttämällä perinteisiä keinoja; matelua ja nöyristelyä. Kyllähän se vitutti ja vieläkin on ehkä jotain hampaankolossa. Enää koko jutulla ei ole mitään väliä koska en tapaile enää tarinan naista.

Jos tytön kaverit puhuivat paskaa niin ei nyt kuulosta kovin hyvältä tapaukselta jos on noin helposti vietävissä.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhuivatko ne totta? Olen joskus itsekin ollut samanlaisessa tilanteessa, silloin selvisin ehjin nahoin käyttämällä perinteisiä keinoja; matelua ja nöyristelyä. Kyllähän se vitutti ja vieläkin on ehkä jotain hampaankolossa. Enää koko jutulla ei ole mitään väliä koska en tapaile enää tarinan naista.

Jos kaverit puhuivat totta, niin toimivinta on turvautua Spice Girls -sitaattiin: "If you want my future, forget my past..."

Jos taas eivät, niin uhkailukin voi toimia:"Jos et usko minua, olen pakotettu harkitsemaan edellytyksiä suhteemme jatkumiselle." Tärkeintä on pitää aloite omissa käsissä!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Puhuivatko ne totta? Olen joskus itsekin ollut samanlaisessa tilanteessa, silloin selvisin ehjin nahoin käyttämällä perinteisiä keinoja; matelua ja nöyristelyä. Kyllähän se vitutti ja vieläkin on ehkä jotain hampaankolossa. Enää koko jutulla ei ole mitään väliä koska en tapaile enää tarinan naista.

Jos tytön kaverit puhuivat paskaa niin ei nyt kuulosta kovin hyvältä tapaukselta jos on noin helposti vietävissä.

Paskaa jauhoivat ihan oikeasti. Olemme puhuneet molemmat rehellisesti omasta elämästä ennen tätä juttua, joten mitään salattavaa ei ole. Miksi vitussa naisten kaverit tekee noin? Onko se kateus oikeasti noin paha? Ajattelin ehdottaa ihan juttelutuokiota jossa saan myös omat näkemykseni esille, jos ei passaa niiin pitäköön tunkkinsa saatana. Ei minunkaan tarvitse kaikkeen paskaan suostua.
 
Onko se kateus oikeasti noin paha?

On. Naisilla on joku ihmeellinen juttu että yleensä kavereille halutaan hyvää, mutta siinä vaiheessa kun kuvioihin ilmaantuu joku potentiaalinen mies tai poikaystäväehdokas selkäänpuukottaminen alkaa. Itse harrastin aikoinaan tuota nöyristelyä samankaltaisessa tilanteessa mutta siinä oli muutakin taustalla mitä en nyt tässä avaa sen enempää. Ota Snaksterin neuvosta vaari ja pidä langat omissa käsissä. Agressiivisella asiallisuudella uskon että voit selvittää tämän, eli juttutuokiota kehiin vaan. Mitä ystäviä ne on jotka ei loppupeleissä halua tyttösi parasta?
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Moro vaan tähän ketjuun!

Ollaan seurusteltu 3,5 vuotta tyttöystäväni kanssa, ja tuo aika on ollut aivan mahtavaa - riitoja ei ole ollut, eikä muitakaan ongelmia. Kuten arvata saattaa, asiat ei kuitenkaan oo enää niin, kun tähän ketjuun päädyin kirjoittamaan.

Lähdin heinäkuussa inttiin hieman pelonsekaisin tuntein tulevasta: pelko armeijan vaikutuksesta omaan parisuhteeseen ahdisti. Tyttöystävä oli tekemässä tuolloin juuri muuttoa Helsinkiin. Nyt asun Nykäskyläs, mutta olen muuttamassa Turkuun ens kesänä ja puheeksi tulikin tulevaisuutemme. Itse olin optimistinen sen suhteen, vaikka etäsuhde olisikin edessä. Naiseni lähetyi asiaa huomattavasti skeptisemmin ja minulle tulikin olo, haluaako hän kenties vaihtelua?

Emme puhuneet asiasta viikonloppulomilla, koska itse en ainakaan muistanut koko keskustelua enää kuukausien jälkeen. VLV:t tuntuivat aivan uskomattoman hyviltä hänen kanssaan ja rakkautemme tuntui roihuavan samaan tapaan kuin alkuaikoina. Syntymäpäivänäni hän totesi: "En pysty kuvittelemaan mun tulevaisuutta ilman sua". Mun fiilikset oli aivan uskomattomat, ja rakastin mun naista enemmän kuin koskaan.

Kuitenkin jutut lähtivät sivuraiteille muutama viikko sitten. Itse olin himassa viettämässä lomaani, kun muijani oli naisystäviensä kanssa viettämässä tyttöjeniltaa Stadin yössä. No, tyttöystäväni soitti minulle 4:30 kun hän oli menossa himaan. Hän kertoi frendiensä lähteneen miesporukan matkaan ja tunnusti myös että joku äijä oli tarjonnut myös hänelle majasijaa yöksi. Arvostin että hän tunnusti asian. Puhelun jälkeen sain viestin: "En voisi kuvitella lähetäväni toisen matkaan. Rakastan sua". Seuraavana päivänä koin ahdistusta puhelusta, vaikka mitään ei ollut tapahtunut. Kerroin siitä hänelle, ja hän ymmärsi minua.

Sitten edessä olikin kahden viikon gines intissä. Muutama päivä ennen kuin lähdin lomille, huomasin naiseni lisänneen tämän em. Jätkän Facebookissa kaverikseen. Joojoo, mitä se muka kertoo jos on sosiaalisessa mediassa kaverina? No ei mitään, mutta silti se herätti mussa ajatuksia... ja peräti epäilyjä.

Paska osuikin sitten tuulettimeen viime viikonloppulomilla. Tyttöystäväni oli mun luona ja meillä oli taas mukavaa. Hän lähti käymään kaupassa ja jätti FB:n auki. Tein elämäni typerimmän tempun ja katsoin hänen keskustelujaan. Siellä hän oli puhunut naisystävänsä kanssa (joka oli em. naistenillassa) siitä Jätkästä, kuinka komea se on ja kuinka syntisiä ajatuksia sillä tulee siitä, ja myös siitä, kuinka hänestä tuntuu aina puolen vuoden välein että meidän suhde pitäis pistää poikki. Ja kaiken huippuna oli viesti, jossa hän toivoi minun pettävän häntä, että asiat sujuisivat silloin helpommin...

En uskaltanut tunnustaa omaa hävettävää temppuani, vaan pidin sen paskan sisälläni. Kuitenkin meille syntyi koko vkl kestänyt keskustelu meidän tulevaisuudesta, jonka itse aloitin, ja tyttöystäväni sanoi pitäneensä keskustelun poissa sen takia, ettei meidän välille syntyisi parisuhdekriisiä. Jälleen hän kertoi rakastavansa minua ja haluavansa yrittää toimisiko tämä suhde jatkossa. Kaikki se tuntui feikiltä, heijastellen noita sanoja, mitkä hän kirjoitti ystävättärelleen. Parisuhteemme ongelmana hän pitää etäsuhdetta, mutta samalla hän puhuu myös sitoutumiskammosta, jolla hän tarkoittaa saman katon alla asumista. Eikö hän voisi sanoa suoraan, että hän haluaa uutta verta.

Oloni on suoraan sanottuna paska ja petetty, vaikka mitään ei ole tapahtunut varsinaisesti. Mun on vaan kaiketi tunnustettava mun paskamainen temppu ja puhuttava asiasta. Jos hän tarkoitti niitä sanoja, minä olen se joka pistää tälle jutulle pisteen - vaikka se tuntuu aivan saatanan pahalle ja jotenkin mahdottomalta, niin paljon mä välitän hänestä... Ja vaikka ne olisikin vain yhden illan menkkapäissään kirjoitettuja angstiviestejä, voinko mä enää luottaa häneen? Jos tämä viimeinen puoli vuotta onkin ollut vain minun säälimistäni ja vastentahtoista roikkumista suhteessa? Vai onko tässä oikeasti vielä mahiksia saada toisen luottamus takaisin?

" All those fairytales are full of shit."

Kiitos ja anteeksi.
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitkästi en tätä puhelimella kommentoi, mutta jäitä hattuun nurmos888.

Kyllä tytötkin puhuvat eri tavalla kavereilleen kuin poikaystävilleen. Kuten miehetkin. Kyllä minä voin kuvitella sanovani kaikenlaista kaverilleni hyvännäköisestä naisesta joka lähestyi minua baarissa, mutta luultavasti vähän eri sävyyn kertoisin siitä vaimolleni.

Edit. Ja lisätään nyt, että jos nainen sanoo kaverilleen haluavansa erota sinusta, ei se sitä välttämättä tarkoita.
Hän voi joko haluta katsoa mitä kaveri on siitä mieltä tai vaikka vain keskustella asiasta. Tai voihan hän tarkoittaa joka sanaa. Pähkinänkuoressa, älä mene lukemaan naisen viestejä kavereilleen.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Parisuhteemme ongelmana hän pitää etäsuhdetta, mutta samalla hän puhuu myös sitoutumiskammosta, jolla hän tarkoittaa saman katon alla asumista. Eikö hän voisi sanoa suoraan, että hän haluaa uutta verta.

Oloni on suoraan sanottuna paska ja petetty, vaikka mitään ei ole tapahtunut varsinaisesti. Mun on vaan kaiketi tunnustettava mun paskamainen temppu ja puhuttava asiasta.
Kyse ei välttämättä ole ihan niin yksinkertaista. Toki tuo etäsuhde ei välttämättä ole helppoa. Silloin läheisyyden tarve voi ajaa vieraisiin syleihin. Ehkä hänellä oikeasti on pelko siitä, että näin käy. Hän ei haluaisi sitä tehdä. Ei ainakaan kirjoituksesi perusteella. Hän ei halua enää etäsuhdetta. Hän haluaa muuttaa sinun kanssasi yhteen, mutta ehkä pelkää hieman miten suhteen sitten käy kun näkee sinun tavallista karvaista naamaasi joka ikinen päivä. Siltä ainakin vaikuttaa tuon kirjoituksesi perusteella.

Sinuna minä en muuttaisi Turkuun (kuka sinne oikeasti haluaa muuttaa?) vaan puhuisin hänen kanssaan yhteisestä asunnosta joko Helsingistä tai Jyväskylästä. Pääasia tässä nyt on, että keskustelette asiasta ja teette päätökset YHDESSÄ. Mua voi kutsua parantumattomaksi romantikoksi, mutta näkisin tuossa nyt selkeän mahdollisuuden yrittämiseen. Ja sitten jos se toimii, niin odotan kutsua häihin (jonka voin sitten tyypilliseen tapaani unohtaa täysin).

Edit: Ai niin. Älä tunnusta tuota lukemista. Siitä ei aiheudu muuta kuin järkyttävä paskamyrsky, joka varmasti luo leiman teikäläisen otsaan hänen silmissään.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Sinuna minä en muuttaisi Turkuun (kuka sinne oikeasti haluaa muuttaa?) vaan puhuisin hänen kanssaan yhteisestä asunnosta joko Helsingistä tai Jyväskylästä. Pääasia tässä nyt on, että keskustelette asiasta ja teette päätökset YHDESSÄ. Mua voi kutsua parantumattomaksi romantikoksi, mutta näkisin tuossa nyt selkeän mahdollisuuden yrittämiseen. Ja sitten jos se toimii, niin odotan kutsua häihin (jonka voin sitten tyypilliseen tapaani unohtaa täysin).

Kukapa ei haluaisi asua Turussa? Täällä ovat Suomen kauneimmat naisetkin ja tätä kautta sivistys on levinnyt muualle Suomeen (jos on levinnyt).

Kaikkein pahin virhe olisi minusta hommata joku yhteinen asunto tässä vaiheessa kun suhde on täysin epävakaalla pohjalla ja viittä vaille vainaa. Se ei muuta kuin lisäisi ongelmia, kärjistäisi ne ja johtaisi pikaisiin uusien omien asuntojen hankkimiseen. Lisäksi ei missään nimessä kannata jättää opiskeluja (Turussa tai muualla) väliin sen takia, että sillä yritetään paikkailla huonosti voivaa suhdetta, koska sitten se vasta vituttaakin jos jättää oman elämänsä ja oman opiskelunsa/uransa kesken sen takia, että saa hieman lisää armonaikaa suhteelle.

Suhteen tilasta voi ja kannattaa keskustella, mutta mitään yhteenmuuttoa ei kannata harkita, jos toiset miehet kiinnostavat naista jo enemmän ja nainen harkitsee eroa. Tosin toisaalta hyvin monet naisethan tuntuvat olevan kylmäverisesti laskelmoivia darwinistisen evoluutioteorian kiteytymiä, joiden päässä on excel-taulukko. Tähän taulukkoon syötetään jatkuvasti uusia muuttujia ja uusien, kohdattujen miehien ominaisuuksia ja jos joku muu mies saa kovemmat pisteet kuin oma mies, niin oma mies pistetään YT-neuvotteluihin tai pahimmassa tapauksessa irtisanotaan kertomatta tälle ennen kuin viime tipassa.


Edit: Ai niin. Älä tunnusta tuota lukemista. Siitä ei aiheudu muuta kuin järkyttävä paskamyrsky, joka varmasti luo leiman teikäläisen otsaan hänen silmissään.

Ei missään nimessä kannata tosiaan tunnustaa mitään lukeneensa, ei missään olosuhteissa. Se antaa naiselle vain henkisen lyömäaseen koko parisuhteen loppukestoksi. Jos suhde jatkuu, niin tähän vedotaan sitten vastedeskin, ja jos ei jatku, niin tätä voi nainen käyttää tekosyynä ja kammeta kaiken miehen viaksi.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Kyse ei välttämättä ole ihan niin yksinkertaista. Toki tuo etäsuhde ei välttämättä ole helppoa. Silloin läheisyyden tarve voi ajaa vieraisiin syleihin. Ehkä hänellä oikeasti on pelko siitä, että näin käy. Hän ei haluaisi sitä tehdä. Ei ainakaan kirjoituksesi perusteella. Hän ei halua enää etäsuhdetta. Hän haluaa muuttaa sinun kanssasi yhteen, mutta ehkä pelkää hieman miten suhteen sitten käy kun näkee sinun tavallista karvaista naamaasi joka ikinen päivä. Siltä ainakin vaikuttaa tuon kirjoituksesi perusteella.

Sinuna minä en muuttaisi Turkuun (kuka sinne oikeasti haluaa muuttaa?) vaan puhuisin hänen kanssaan yhteisestä asunnosta joko Helsingistä tai Jyväskylästä. Pääasia tässä nyt on, että keskustelette asiasta ja teette päätökset YHDESSÄ. Mua voi kutsua parantumattomaksi romantikoksi, mutta näkisin tuossa nyt selkeän mahdollisuuden yrittämiseen. Ja sitten jos se toimii, niin odotan kutsua häihin (jonka voin sitten tyypilliseen tapaani unohtaa täysin).

Edit: Ai niin. Älä tunnusta tuota lukemista. Siitä ei aiheudu muuta kuin järkyttävä paskamyrsky, joka varmasti luo leiman teikäläisen otsaan hänen silmissään.

Turussa on koulu, mitä Jyväskylässä ei ole, mutta Helsingissä on ja sinne on taas helvetin vaikea päästä. Kysyinkin hänen mielipidettään siitä, että hakisin Helsinkiin, ja hän totesi, että se olisi vain uhkarohkeaa ja typerää... Olen harkinnut asiaa, mutta haluan asioihin ensin selvyyttä.

Mutta kiitos Pakkipari. Meitä on sitten kaksi, jotka vielä uskovat, että tämä saadaan kuntoon. Enkä mainitse hänelle noista viesteistä...
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Mun mielestäni toisen ihmisen henkilökohtaisten kirjeiden/tekstareiden/emailien/some-päivitysten lukeminen toisen tietämättä, ilman lupaa on yksi alhaisimmista asioista, joita voi tehdä. Oksettava ja halveksuttava teko, johon en voisi kuvitella missään tilanteessa alentuvani.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nurmos_888, kyllä tuo vielä vaikuttaisi olevan ihan korjattavissa. Koska naisesi ei ole sua pettänyt, vaikka mielessä ilmeisesti onkin käynyt. Eikä tuo ystävälle kirjoitettu juttu välttämättä tarkoita yhtään mitään, typylläsi on saattanut olla huono päivä ja on sitten tuolla lailla purkautunut kaverilleen. Olette verrattain pitkään olleet yhdessä, joten jonkinlainen ajoittainen tympääntyminen on ihan normaalia. Väkisin ei mikään onnistu, eikä hampaat irvessä voi rakastaa, mutta sinuna yrittäisin kaikkeni saadakseni jutun toimimaan ja vielä kun onnistut nostamaan kissan pöydälle vaimokkeesi kanssa, niin olette samalla sivulla asian suhteen.

Siitä olen palstaveljien kanssa samaa mieltä, että ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ tunnusta tuota lukemista. Siitä ei aiheudu kuin haittaa, pahimmassa tapauksessa luottamus tuhoutuu kokonaan ja voitte saman tien laittaa lusikoita jakoon. Toki voit tuoda esille, että olet jonkin verran hänestä mustasukkainen, joka tietenkin johtuu suurimmaksi osaksi epävarmuudesta omaa itseäsi kohtaan. Mutta älä tunnusta.
 

Nurmos_888

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Ducks
Mun mielestäni toisen ihmisen henkilökohtaisten kirjeiden/tekstareiden/emailien/some-päivitysten lukeminen toisen tietämättä, ilman lupaa on yksi alhaisimmista asioista, joita voi tehdä. Oksettava ja halveksuttava teko, johon en voisi kuvitella missään tilanteessa alentuvani.
Kiitos mielipiteestäsi. Niinhän se oli oksettava temppu, kuten itsekin totesin viestissäni, jota kommentoit. Tehtyä kun ei tekemättömäksi saa. Pidähän sinä periaatteistasi kiinni paremmin niin hyvin menee.

Ja Trenchtown: puhuin aikaisemmin mustasukkaisuudesta hänen kanssaan, mutta voisin asian nostaa pöydälle taas. Voi olla että vedän liikaa yksinkertaisia johtopäätöksiä, mutta jotenkin tuntuu siltä, että naiseni on ollut minulle rakastava vain suojellakseen mua pahalta totuudelta... tai sitten mä olen vaan aivan hakoteillä, mitä itse toivonkin. Toivon parasta, odotan pahinta, mutta haluan vain totuuden, mitä hän oikeasti ajattelee meidän suhteestamme.

Onneksi kohta on viikonloppu.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja Trenchtown: puhuin aikaisemmin mustasukkaisuudesta hänen kanssaan, mutta voisin asian nostaa pöydälle taas. Voi olla että vedän liikaa yksinkertaisia johtopäätöksiä, mutta jotenkin tuntuu siltä, että naiseni on ollut minulle rakastava vain suojellakseen mua pahalta totuudelta... tai sitten mä olen vaan aivan hakoteillä, mitä itse toivonkin. Toivon parasta, odotan pahinta, mutta haluan vain totuuden, mitä hän oikeasti ajattelee meidän suhteestamme.

Ja nyt salaman nopeudella jäitä hattuun. Myös parisuhteessa olevilla on lupa fantasioida. Sallittua on myös jakaa sekä fantasiansa että parisuhteessa lähes poikkeuksetta toisinaan iskevän satunnaisen ahdistuksen jonkun läheisen ystävän kanssa.

Lähtökohta noin muuten on kai se, että siihen, mitä toinen sanoo, tulee suhtautua vakavasti. Eli jos tyttösi kertoo rakastavasi sinua, niin sitä on uskominen ja muu spekulaatio kannattaa lopettaa.

Ja kuten Alamummo totesikin, toisen henkilökohtaisia viestejä ei lueta missään olosuhteissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös