Naisasiat

  • 7 571 195
  • 26 605
Suosikkijoukkue
KK
Tyhmä kysymys, mutta ilmeisesti oikea ketju:

Kumpi tuntuu paremmalta: a) se, kun teini-ikäisenä alkaa ensimmäisen kerran seurustelemaan vai b) se, kun 30-vuotiaana alkaa ensimmäisen kerran seurustelemaan?
Tarkoitan siis sitä, että molemmissa tapauksissa kyseessä on ihan ensimmäinen kerta, kun ryhtyy parisuhteen toiseksi osapuoleksi.
Eihän sitä voi kukaan tietää. Mutta varmaan yhtä hienolta?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tyhmä kysymys, mutta ilmeisesti oikea ketju:

Kumpi tuntuu paremmalta: a) se, kun teini-ikäisenä alkaa ensimmäisen kerran seurustelemaan vai b) se, kun 30-vuotiaana alkaa ensimmäisen kerran seurustelemaan?
Tarkoitan siis sitä, että molemmissa tapauksissa kyseessä on ihan ensimmäinen kerta, kun ryhtyy parisuhteen toiseksi osapuoleksi.
Pystyykö joku kentien vastaamaan tähän mielestäsi? Ehkä joku hindu, mutta joudut parhaimmassakin tapauksessa odottamaan vähintään sen viitisentoista vuotta.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Juuri näin itsekin ajatellen asian. Olen jossitelevaa ihmistyyppiä, ja haluan katsoa tämän kortin loppuun asti, päättyi se sitten miten tahansa.
Itse koen eron helpompana, jos on saanut käsitellä asiaa oman pään sisällä aikaisemmin.

Saattaa tulla vähän myöhässä tämä mielipide, mutta sanonpahan kuitenkin. Mielestäni tilanteessasi on kaksi mahdollista vaihtoehtoa: A) Teet kuten viisaat sanovat ja lopetat leikin. tai B) Jatkat leikkiä ja kokeilet kantapään kautta, kuten moni muukin ennen kuin heistä tuli viisaita.

Toki olisi hienoa, jos kohdallasi tapahtuisikin hypoteettittinen vaihtoehto C) häpilieveräftör. C-vaihtoehdossa on vain se huono puoli, että niitä on oman elämäni piirissä esiintynyt vieläkin harvemmin kuin vaihtoehtoja A, joita on esiintynyt 1 kpl.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Niin mitkä asiat?

Ei ole, ei sitten millään. Toki työvuorot ovat hyvässä asemassa torpedoimasta mitään järkevää, nyttenkin kirjoitan tätä töistä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minusta tuntuu, että näen punahiuksisia naisia joka paikassa. Juuri nytkin TV1:llä pyörii joku punahiuksinen Merilei. Ohjelman juontajakin on kai jossain määrin punahiuksinen. Minun kolme viimeistä naissäätöäni - ja nykyinen - ovat punahiuksisia. Onko täällä Suomessa muiden mielestä punahiuksisten naisten määrä lisääntynyt vai onko asia niin, että minulla on nyt fiksaatio punahiuksisiin naisiin, josta syystä näen niitä vähän joka paikassa ja tapailenkin näemmä lähinnä punahiuksisia naisia?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Onko täällä Suomessa muiden mielestä punahiuksisten naisten määrä lisääntynyt vai onko asia niin, että minulla on nyt fiksaatio punahiuksisiin naisiin, josta syystä näen niitä vähän joka paikassa ja tapailenkin näemmä lähinnä punahiuksisia naisia?

No, ei minun mielestäni ole eli sinulla on.

Minulle taas tuppaa käymään niin, että muutamat naiset miehensä käsikynkässä ohitseni kulkiessaan punastuvat rajusti ja sanovat minulle tosi vaivautuneesti: "Hei!" ja mutisevat sen jälkeen itsekseen:
"Ei, vittu, oo todellista! Mikä mä tossa idiootissa oikein näin?"

Eli, onko minulle fiksaatio herkästi punasteleviin naisiin, vai mitä tuo oikein johtuu?
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tyttöystäväni on armeijassa, olen korviani myöten rakastunut, ja niin on myöskin toinen osapuoli. Viikonloput on yhtä juhlaa, meillä on hauskaa yhdessä ja seksiäkin harrastetaan vähintäänkin riittävästi, joten kaikki on siltä osin kohdallaan. Mutta kaikki (eli siis ne harvat) tietää kuinka vaikeita nämä viikot on, kun tyttöystävä on lukemattomien miesten keskellä kaikki viikot. Tälläkin hetkellä hän on leirillä, minkä takia kirjoitankin. Heräsin aamulla hänen lähettämään tekstiviestiin, kuinka paha mieli hänellä on, kun yöllä oli käynyt niin että hän oli nähnyt unta minusta ja oli painautunut vierustoveria vasten (mies totta kai) ja oli herännyt siihen että mies pussasi häntä otsalle. Totta kai hän oli heti mennyt kauemmaksi nukkumaan ja muutenkin olen tyytyväinen että hän kertoi tuosta minulle heti, eikä jäänyt hautomaan tai salaamaan sitä. Ei tämä minun mielestäni mitään jatkotoimenpiteitä vaadi, varsinkaan kun hän kertoi siitä heti minulle, mutta teki vaan mieli avautua. Toki tuon jätkän haluaisin tavata, kun siellä on aika hyvin yleisessä tiedossa että me seurustellaan. Haluaisin vähän kertoa hänelle reviireistä ja niiden kunnioittamisesta.

Te varmaan ajattelette, että tuo nainen on joku lutka, joka on mennyt munan perässä inttiin, mutta ei hän sitä ole. Hän on aina sanonut että hän ei pidä miesten huomiosta, ja hän oikeasti tarkoittaa sitä. Hän meikkaa todella harvoin (itse olen nähnyt kaksi kertaa hänet meikattuna) ja pitää aika peittäviä ja neutraaleja vaatteita. Hän jopa pelkää, että minä kyllästyn häneen, kun hän ei "ole kauniimpi", mutta mielestäni nainen on täydellinen silloin kun hänen ei tarvitse meikata näyttääkseen hyvältä. Ja hän näyttää oikeasti hyvältä, eikä ole mikään ruma rekkalesbo, niinkuin inttitytöt monesti ovat.

Vielä meidän suhteesta sen verran, että en ole koskaan ennen tuntenut oloani näin onnelliseksi kenenkään kanssa. Ensimmäistä kertaa elämässäni tuntuu että olen löytänyt sen oikean, jonka kanssa voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta, mikä kuullostaa vähän pelottavalta, kun olen vasta 19 -vuotias. Tämä on vain niin vahva tunne, eikä tämä ole enää edes mitään ihastumisen huumaa, tämä on erilaista. Olen jopa sanonut rakastavani häntä, ja hän minua. Tätä en ole koskaan ennen kenellekään sanonut, koska en ole halunnut sanoa sitä, jos en tarkoita sitä. En ole oikein ulkopuolisille hehkuttanut kuinka tosissani olen, sillä veikkaan että he ei tajuaisi kuinka tosissani me molemmat oikeasti olemme. Osaako kukaan samaistua tilanteeseeni?

Ei tämä suhde muutenkaan liian helppo ole, sillä hän lähtee tammikuussa Joensuuhun opiskelemaan, ja tällä hetkellä siis asumme Tampereella, eri osoitteissa. Hän yrittää hakea opiskelupaikkaa Tampereelta heti seuraavassa haussa, mutta vähintään tuon puoli vuotta tulisi lisää etäsuhdeaikaa väkisinkin. Ollaan myöskin puhuttu, että jos opiskelupaikka täältä ei irtoa, niin muutan luultavasti hänen perässään Joensuuhun, vaikka en ole ikinä pystynyt kuvittelemaan, että muuttaisin pois Tampereelta, mutta hän on vienyt sydämeni täydellisesti.

Olen rakastunut.

On tämä loistava ketju, kun pääsee purkamaan tuntojaan, kiitos ja anteeksi.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Minulle taas tuppaa käymään niin, että muutamat naiset miehensä käsikynkässä ohitseni kulkiessaan punastuvat rajusti ja sanovat minulle tosi vaivautuneesti: "Hei!" ja mutisevat sen jälkeen itsekseen:
"Ei, vittu, oo todellista! Mikä mä tossa idiootissa oikein näin?"

Avaatko tätä hieman lisää, kun ainakin itseltä meni vähän pointti ohi? Sanotko sä noille muijille hei vaikka menevät miehensä käsikynkässä ja sulla on tosi hyvä kuulo millä kuulet sen jälkeiset muminatkin vai mitä ajat takaa :D Jos ne on sulle entuudestaan tuntemattomia, niin en yhtään ihmettele tota punastumista ja ihmettelyä että mikä hörhö sä oot..
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Avaatko tätä hieman lisää, kun ainakin itseltä meni vähän pointti ohi? Sanotko sä noille muijille hei vaikka menevät miehensä käsikynkässä ja sulla on tosi hyvä kuulo millä kuulet sen jälkeiset muminatkin vai mitä ajat takaa :D Jos ne on sulle entuudestaan tuntemattomia, niin en yhtään ihmettele tota punastumista ja ihmettelyä että mikä hörhö sä oot..

Hörhö toki voin olla - pahastikin - mutta en niin hörhö, ettenkö huomaisi, että pointin lisäksi sulla on mennyt ohi ainakin sisälukutaito opinnoissasi - tai sitten et ole vielä kerinnyt sinne asti...

Jaksamista!
 

Carlos

Jäsen
Toki tuon jätkän haluaisin tavata, kun siellä on aika hyvin yleisessä tiedossa että me seurustellaan. Haluaisin vähän kertoa hänelle reviireistä ja niiden kunnioittamisesta.

Te varmaan ajattelette, että tuo nainen on joku lutka, joka on mennyt munan perässä inttiin, mutta ei hän sitä ole.

Kun itse olin armeijassa, meidän saapumiserässä oli n. 20 naista, joista n. 2kpl EI ollut siellä PELKÄSTÄÄN munan perässä. Ehkä asiat ovat muuttuneet, mutta ainakin silloin oli näin. Vastaavasti taas intissä hyvin harva mies jossain metsäleirillä kiinnostuu siitä onko jollain naikkosella kotona poikaystävä, jos toinen painautuu kiinni yöllä teltassa. Siellä ajatellaan että jokainen tsäänssi on mahdollisuus, ja näistä tsäänsseistä saa mahtavia inttimuistoja.

Että lepo vaan jos luotat tyttöystävääsi. Yrittäjiä tulee varmasti riittämään ja paljon, turha siitä sen enempää hermostua. Se on vain inhimillistä.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Kun itse olin armeijassa, meidän saapumiserässä oli n. 20 naista, joista n. 2kpl EI ollut siellä PELKÄSTÄÄN munan perässä. Ehkä asiat ovat muuttuneet, mutta ainakin silloin oli näin.
Täytyy antaa vastakkainen näkökulma. Minä kävin intin viisi vuotta sitten, ja silloin meidän tuvan kesken ihmeteltiin näitä "nainen armeijassa"-legendoja. Emme nimittäin havainneet mitään em. kuvatun kaltaista. Toki meidän joukkueessa ei naisia ollut, joten sikäli en ole ehkä paras arvioimaan asiaa. Olin kuitenkin samassa virka-apuosastossa parin naisen kanssa ja huolto-osastossamme oli naisia. En sitten tiedä, oliko siellä sitten muhinat iltaisin menossa, mutta ainakaan mitään viitettä siihen emme havainneet.

Muutenkin kavereiden kesken kun on tullut inttijuttuja muisteltua, niin harvemmalla on oikeasti ns. ensikäden tietoa näistä "munan perässä" juoksevista naisista. Juttuja toki aina kiertää, mutta olen taipuvainen uskomaan, että jutut usein suurentelevat todellisuutta.

Munan perässä juoksijoita armeijasta varmasti löytyy, mutta uskon että myös "kilttejä" tyttöjä. Suhdelukua en uskalla lähteä arvioimaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Munan perässä juoksijoita armeijasta varmasti löytyy, mutta uskon että myös "kilttejä" tyttöjä. Suhdelukua en uskalla lähteä arvioimaan.
Suurin osa varusmiespalveluksen käyvistä naisista kyllä varmasti valitsee sen intin ihan urasuunnitelmiensa takia. Siitä varmasti on apua tietyissä esimiestehtävissä tai esim. poliisikouluun hakiessa.

Jotenkin nyt luulisi, että munaa nainen saa ihan muutenkin, eikä tarvitse inttiin saakka vaivautua sen vuoksi menemään ja siellä oleilemaan vuoden päivät. Vaan mistäpäs minä sen varmasti tietäisin, voihan joillain toki olla mielihalu olla miesten ympäröimänä ja sillä tapaa haluttuna riistana.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Minun inttiaikanani meillä oli siellä muutama nainen. Pari oli sellaisia, jotka tulevan uransa vuoksi halusivat käydä intin läpi. Toinen näistä oli oikeasti kaunis ja häntä kohtaan oli yrityksiä todella usein. Tietääkseni ei lämmennyt, koska oli kuitenkin vain uraansa varten armeijassa. Itse en tietenkään mitään yrittänyt, koska olin silloin vakituisessa parisuhteessa. Mitä nyt juttelin mukavia ilman mitään taka-ajatuksia.

Kolmas nainen oli alikersanttina ja tuo alikersantti mm. harrasti seksiä kahden eri varusmiehen kanssa metsäleirillä yhtä aikaa. Päällystön jäsen yllätti tämän toiminnan tapahtuessa ja seurauksena hän sai leirikiellon. Sen jälkeen oli kuulemma vielä harrastanut seksiä suihkutiloissa jonakin yönä erään varusmiehen kanssa. Molempia tapauksia varmaan löytyy jatkossakin.
 

Jeffrey

Jäsen
Omana inttiaikoina samassa saapumiserässä oli myös tuo noin 20 tytsyä. Jos lasketaan ne pois jotka haihtui muutaman ekan viikon aikana pois. Näistä yksi taisi olla ns. munanperässä. Tai oli ainakin minun munani perässä ja legendojen mukaan oli iltavapaiden jälkeen jonkun munan löytänytkin kuivaushuoneesta.

Toinen asia on se, että itse ainakaan en osannut suhtautua mitenkään seksuaalisesti yhteenkään inttitytsyyn. Itse olen erittäin seksuaalinen mies ja siviilissä runkin minkä kerkeän, mutta kyllä siitä oli kaikki seksuaalisuus hyvin kaukana jossain metsäleirillä. Vituttaa, paleltaa, nälättää, väsyttää ja viimeksi on peseytynyt muutama päivä sitten. Siitäkö vielä pitäisi panohommiin keritä?

Itselläni sattui myös tällainen lusikoituminen AUK 1 aikana. En tiedä kumpi oli hakeutunut kumpaan, mutta yöllä tuli herättyä juuri tämän munasta kiinostuneen kanssa lusikasta. Ei siinä sen kummempaa kuin pikkasen etäisyyttä. Täytyy kyllä myös todeta, että tuli sitä vuoden aikana muutama kerta herättyä myös ihan pojan kanssa lusikasta. No big deal!

Meidän inttiaikana taisi yksi nainen olla parisuhteessa. Tuo hoisi hommansa esimerkillisesti ja kaikki sujui hyvin. Tietysti tuollaisessa yhteisössä tietty avoimuus on selviö. Kyllä me tiedettiin milloin naisilla oli menkat tai joku muu pillutulehdus. Ja kyllä joku oli joskus tissiä, pakaraa ja ilmeisesti pimppiäkin vilaukselta vahingossa nähnyt. Nuo nyt ovat sellaisia asioita joista ei vain pääse irti silloin kun ollaan noin tiiviisti tekemisissä, vaikka olisi naisten tuvat, suihkuvuorot jne.

Esimerkiksi suihkuvuorojen kanssa meni niin, että naisilla oli aina paskimmat vuorot. Joissain tilanteissa sitten osa naisista päätti tulla suihkuun miestenvuorolla jotta ei tarttisi odottaa omaansa, tai herätä puolituntia aikaisemmin. Esimerkiksi joltain viikon mittaiselta leiriltä tultiin kerran skappareiden virheen takia reilusti myöhässä kasarmille. Tuolloin lomalle sai lähteä heti kun oli peseytynyt ja näytti sotilaalliselta. Ei ne naiset jääneet odottamaan, että se vika tumpelo kerkiää sieltä suihkusta pois ennen kuin itse pääsee lomille.

Tuollainen tietysti saattaa tuntua nuoresta miehestä pahalta, että toinen mies on nähnyt sen sinun oman tissisi. Ei sitä nyt kuitenkaan pidä ottaa liian vakavasti. Kuitenkin melko luonnollinen asia. Onhan se niinkin, että toiset menee sekasaunaan uikkarit päällä ja toiset niinkuin saunaan kuuluukin.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Toinen asia on se, että itse ainakaan en osannut suhtautua mitenkään seksuaalisesti yhteenkään inttitytsyyn.

Eipä nuo löysät inttivaatteetkaan paljoa imartele. Jos on typy vielä leikannut tukkansa niin saa aika lähelle kävellä vastaan, että erottaa edes sukupuolen. Ei todellakaan ollut houkuttelevan näköisiä. Mitä taas tulee legendoihin noista munahaukoista, niin en usko että on niin yleistä kuin puhutaan. Minunkin aikanani oli juttua jostain lämärineitosesta joka vuodeosastolla päivystäessään kävi ratsastelemassa punkkaan joutuneita poikia. Toki voi olla mahdollista, mutta aika epätodennäköistä. Lisäksi ne intin tornarit tiedettiin.

Yksi sopimuskessu oli kyllä ihan huikea naikkonen, joka taisi intin jälkeen voittaa pitsimissitittelin raumalla ja siitä sitten johonkin miss suomi/neito finaaliin. Hänen vetämät jumpat oli huikeutta. Tornareita kanssa tuosta tytöstä löytyi ja toivottavasti piti paikkansa, sillä fantasia on kiva laji.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen päässyt seuraamaan naisvarusmiesten touhuja jo useamman saapumiserän otannalla. Tämän perusteella voin sanoa nimimerkille Kummeli, että voi olla oman tyttönsä suhteen melko rauhassa. Arvioisin että noin 10% varusnaisista, ovat sen yhden asian perässä siellä. Siis yksi kymmenestä. Arvioni perustuu yli kymmenen vuoden ajalta koettuun ja nähtyyn. En ole itse ns. syönyt kuormasta, mutta tiedän varmuudella tapauksia jossa lihaa on käyty piilottamassa palvelusaikana tai ainakin "aitojen sisäpuolella". Varusmiehenä ollessani jopa yllätin yhden pariskunnan lapsentekopuuhista. Tosin biologian tunneilta nämä henkilöt olivat koulussa olleet poissa, koska lapsia ei tule sillä kyseisellä tyylillä. Munan perässä juoksijoihin, ei ehkä kuitenkaan voitane laskea sellaisia naisia, jotka palveluksensa aikana vain sattuvat rakastumaan palvelustoveriinsa ja tätä kautta aloittavat aktiivisen toiminnan suhteessaan myös palveluksen aikana. Nämä naiset eivät välttämättä olisi saksia avanneet muussa tapauksessa. Kiistattomasti tähän voidaan lukea semmoiset, jotka ovat huomaavaisia useaa palvelustoveriaan kohtaan ilman sen kummempaa suhdetta. Ne naiset, joiden tiesin olevan jonkintasoisessa suhteessa siviilimaailmassa, eivät näyttäneet ulospäin mitään kiinnostuksen merkkejä palvelustovereitaan kohtaan. Enhän minä tietysti 24/7 näiden varusmiesten ja -naisten kanssa ole ollut, joten virheen mahdollisuus lienee noin 5%:n luokkaa. Sen verran hyvin asioita olen kuitenkin päässyt seuraamaan ja henkilöihin tutustumaan, että huomaan kyllä kysymättäkin kaikenlaista varusmiehen elämästä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt en pysy ollenkaan kärryillä. Miksi ihmeessä joku nainen menisi säätämään armeijaan kikkelin perässä? Aivan kuin sitä ei helpommalla saisi, vaikka olisi minkälainen sotanorsu.

Olin itse vain muutaman naisen kanssa (en siis sillä tavalla yhtään kenenkään), kun se oli uusi juttu silloin ja ei niitä niin montaa ollut. Mitään huhujakaan ei kantautunut ainakaan minun korviini.

Totta kai siellä nussitaan yhtään, mutta vaikea uskoa mehevimpien juttujen olevan millään tavalla totta.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt en pysy ollenkaan kärryillä. Miksi ihmeessä joku nainen menisi säätämään armeijaan kikkelin perässä? Aivan kuin sitä ei helpommalla saisi, vaikka olisi minkälainen sotanorsu.

Kun varusmies on ollut vaikka viikonkin metsässä tai pari viikkoa gineksessä, alkavat ne kaikista vanhmimmankin saapumiserän sotilaskotisisaret kuulemma näyttämään aika hehkeiltä. Tämä siis useammankin varusmiehen suusta kuultuna. Tästä voit päätellä että tuommoinen parikymppinen tyttö kun oikeassa paikassa tuo esille haluaan päästä levittämään lemmen ilosanomaa, ei hän varmasti tule saamaan pakkeja. Vaikka näyttäisi Tuksulta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kun varusmies on ollut vaikka viikonkin metsässä tai pari viikkoa gineksessä, alkavat ne kaikista vanhmimmankin saapumiserän sotilaskotisisaret kuulemma näyttämään aika hehkeiltä. Tämä siis useammankin varusmiehen suusta kuultuna. Tästä voit päätellä että tuommoinen parikymppinen tyttö kun oikeassa paikassa tuo esille haluaan päästä levittämään lemmen ilosanomaa, ei hän varmasti tule saamaan pakkeja. Vaikka näyttäisi Tuksulta.

Kyllä, kyllä, tietenkin näin. Mutta ei kai kukaan mieti hakevansa ensi vuonna inttiin, kun siellä voi kuulema sekstaillakin? Baariin mennään helposti tuo ajatus mielessä ja joku saattaa ajatella vaikka tulevia opiskelubileitä.

Vaan armeijaan samoilla mietteillä?
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä, kyllä, tietenkin näin. Mutta ei kai kukaan mieti hakevansa ensi vuonna inttiin, kun siellä voi kuulema sekstaillakin? Baariin mennään helposti tuo ajatus mielessä ja joku saattaa ajatella vaikka tulevia opiskelubileitä.

Vaan armeijaan samoilla mietteillä?

Hitostako sitä tietää mitä naiset ajattelevat. Itsekin opin uutta naisten ajattelusta lähes joka päivä. Ei varmaankaan se inttiin meno ole ainoastaan sen takia että pääsisi ruudullista päiväpeittoa heiluttelemaan muutenkin kuin pinkkaa tehdessä. Se voi olla yhtenä asiaa puoltavana seikkana kun nainen miettii hakeeko palvelukseen vai ei.

Sitä paitsi jotkut tykkäävät kettingeistä tai sidonnasta ja jotkut leikkimisestä erilaisten eritteiden kanssa. Saattaahan sitä joku nainen haaveilla kunnon talkoista puolijoukkueteltassa. Talkoilla ei tässä yhteydessä tarkoiteta joidenkin youngboyssien järjestämiä nyrkkitalkoita päiväkotiryhmän kanssa jonkun jäähallin nurkalla. Mistä näitä tietää, perversionsa kullakin.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä paitsi jotkut tykkäävät kettingeistä tai sidonnasta ja jotkut leikkimisestä erilaisten eritteiden kanssa. Saattaahan sitä joku nainen haaveilla kunnon talkoista puolijoukkueteltassa. Talkoilla ei tässä yhteydessä tarkoiteta joidenkin youngboyssien järjestämiä nyrkkitalkoita päiväkotiryhmän kanssa jonkun jäähallin nurkalla. Mistä näitä tietää, perversionsa kullakin.

Just näin. Lisäksi taitaa olla niin, että kaikki sellaiset asiat, jotka ovat jollain tavalla kuviteltavissa, joku on jossain päin maailmaa jo ehtinyt toteuttaa. En usko, että ihmiskunnan on tässä mielessä enää mahdollista keksiä täysin uusia ja ennen kuulumattomia perversioita.

Näitä vartenhan Jatkoajassa on ihan oma ketjunsakin, mutta ketjun anti on kyllä toistaiseksi ollut varsin kesyä kamaa. Ja ehkä ihan hyvä niin.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Jaha, oma rakkaudenlaivani taisi seilata juuri jäävuoreen. Tytön kaverit olivat päättäneet vähän jauhaa minusta paskaa, ja kaikki meni vissii läpi suodattimesta tälle naiselle. Mitäpä tässä enään voi muuta kuin pyytää puolustuksen puheenvuoroa vai kannattaako?
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jaha, oma rakkaudenlaivani taisi seilata juuri jäävuoreen. Tytön kaverit olivat päättäneet vähän jauhaa minusta paskaa, ja kaikki meni vissii läpi suodattimesta tälle naiselle. Mitäpä tässä enään voi muuta kuin pyytää puolustuksen puheenvuoroa vai kannattaako?
Kannattaa puolustautua. Ja samalla kyseenalaistaa tytön kaveripiirin älykkyys ja lojaalius.
 
Jaha, oma rakkaudenlaivani taisi seilata juuri jäävuoreen. Tytön kaverit olivat päättäneet vähän jauhaa minusta paskaa, ja kaikki meni vissii läpi suodattimesta tälle naiselle. Mitäpä tässä enään voi muuta kuin pyytää puolustuksen puheenvuoroa vai kannattaako?

Puhuivatko ne totta? Olen joskus itsekin ollut samanlaisessa tilanteessa, silloin selvisin ehjin nahoin käyttämällä perinteisiä keinoja; matelua ja nöyristelyä. Kyllähän se vitutti ja vieläkin on ehkä jotain hampaankolossa. Enää koko jutulla ei ole mitään väliä koska en tapaile enää tarinan naista.

Jos tytön kaverit puhuivat paskaa niin ei nyt kuulosta kovin hyvältä tapaukselta jos on noin helposti vietävissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös