Naisasiat

  • 7 511 983
  • 26 572

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuli tässä mieleeni, että eräs Jatkoaikaan nais"asioistaan" kirjoittanut ja sittemmin vapaan puolelle bannattu nimimerkki on melkein samanikäinen kuin tuo Oriveden ampuja. On se näemmä nykyaikana vaikeaa tuo naisten kanssa värkkääminen, kun yksi jankutti täällä ja toinen ampui siellä. Toista se oli ennen, kun oli ihan samat ongelmat. Silloin ei ammuttu kouluilla eikä vängätty netissä, silloin luisteltiin kaukalossa, juostiin pallon perässä ja mentiin vaikka satamaan töihin. Kännissä yritettiin vähän tyttöjä tanssittaa mutta jos ei onnistunut, niin sitten ei muuta kuin vähän rähinäviinaa ja se siitä. No ok, joskus saattoi puukko heilua mutta sen pahempaa ei sattunut.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuli tässä mieleeni, että eräs Jatkoaikaan nais"asioistaan" kirjoittanut ja sittemmin vapaan puolelle bannattu nimimerkki on melkein samanikäinen kuin tuo Oriveden ampuja.
Ennen kuin joku suorittaa yhteenlaskua, huudetaan tähän väliin että muilla palstoilla käyttämänsä nimimerkin perusteella tämä IFK-kannattaja on vuoden liian vanha. Sitäpaitsi ei se Milla tjsp. olisi tarpeeksi kaunis hänelle ollutkaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No ok, joskus saattoi puukko heilua mutta sen pahempaa ei sattunut.
Ja sitten loppujen lopuksi asuttiin äidin hoivissa peräkammarinpoikana. Syötiin jauhelihakastiketta tai makaroonilaatikkoa joka päivä ja runkattiin omassa huoneessa samalla kun "lueskeltiin" Kallea ja Rattoa.

Ajat muuttuu, tavatkin hieman, mutta tulos on sama. Osa ei vaan saa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ennen kuin joku suorittaa yhteenlaskua, huudetaan tähän väliin että muilla palstoilla käyttämänsä nimimerkin perusteella tämä IFK-kannattaja on vuoden liian vanha. Sitäpaitsi ei se Milla tjsp. olisi tarpeeksi kaunis hänelle ollutkaan.
Niinhän nuo ovat, vuosina 1988 ja 1989 ovat syntyneet, sen toki tiesinkin jo. Monikossa puhuinkin, ei ollut tarkoitus antaa ymmärtää, että kyse olisi samasta henkilöstä. Eikä olisi ollutkaan tarpeeksi kaunis tuo neito. Ja pakithan se olisi antanut jo kättelyssä, ei mitään karkumatkoja olisi ollutkaan.
Ja sitten loppujen lopuksi asuttiin äidin hoivissa peräkammarinpoikana. Syötiin jauhelihakastiketta tai makaroonilaatikkoa joka päivä ja runkattiin omassa huoneessa samalla kun "lueskeltiin" Kallea ja Rattoa.
Siinäpä kyllä kuvasit wanhan hyvän ajan poikamieselämän kauniisti, ihan tässä liikutun!
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitäpaitsi ei se Milla tjsp. olisi tarpeeksi kaunis hänelle ollutkaan.

Vakavalla asialla ei saa pelleillä.. mutta jos kyse olisi ollut samasta henkilöstä, olisi luultavasti inttikaverillakin ollut merkittävä rooli koko hässäkässä. Ellei sitten olisi ollut juuri sattumalta samaan aikaan jossain piilossa nussimassa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitkästä aikaa tännekkin joutuu avautumaan. Tuonne vitutusketjuun jo avaudunkin. Ongelmana on tuon vaimoke-ehdokkaan rahankäyttö. Tänäänkin sai tuhlattua lähemmäs 200e turhuuksiin. noista noin 50e oli oikeasti hyödyllisiä ostoksia sitten loput menikin heseilyyn, karkkiin "ruokaan", viinaan ja kaikkeen muuhun pikkukivaan, kuten johonkin helvetin kukkasiin. Ymmärrän, että on hänen omat rahansa, mutta jos ollaan yli kuukausi puhuttu, että mentäisiin pääsiäisenä laivalle ja nyt ei voidakkaan mennä, kun ei ole kuulemma rahaa.

Kyrpä otsassani kasvaa sentti sentiltä isommaksi. Ymmärtäisin kyllä, jos laivalle meno idea olisi minun suustani ja muija olisi ollut hieman niin ja näin, mutta ei. Muija on siitä hehkuttanut tuon kuukauden ajan ja hups miten kävikään. Taidanpa mennä niiden muiden kanssa, jotka sinne laivalle menee ja pidän ihan helvetin hauskaa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitkästä aikaa tännekkin joutuu avautumaan. Tuonne vitutusketjuun jo avaudunkin. Ongelmana on tuon vaimoke-ehdokkaan rahankäyttö. Tänäänkin sai tuhlattua lähemmäs 200e turhuuksiin. noista noin 50e oli oikeasti hyödyllisiä ostoksia sitten loput menikin heseilyyn, karkkiin "ruokaan", viinaan ja kaikkeen muuhun pikkukivaan, kuten johonkin helvetin kukkasiin. Ymmärrän, että on hänen omat rahansa, mutta jos ollaan yli kuukausi puhuttu, että mentäisiin pääsiäisenä laivalle ja nyt ei voidakkaan mennä, kun ei ole kuulemma rahaa.

Kyrpä otsassani kasvaa sentti sentiltä isommaksi. Ymmärtäisin kyllä, jos laivalle meno idea olisi minun suustani ja muija olisi ollut hieman niin ja näin, mutta ei. Muija on siitä hehkuttanut tuon kuukauden ajan ja hups miten kävikään. Taidanpa mennä niiden muiden kanssa, jotka sinne laivalle menee ja pidän ihan helvetin hauskaa.
Ei kuulosta vaimomatskulta rahankäytön, suunnitelmallisuuden eikä ruokavalion osalta.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Pitkästä aikaa tännekkin joutuu avautumaan. Tuonne vitutusketjuun jo avaudunkin. Ongelmana on tuon vaimoke-ehdokkaan rahankäyttö. Tänäänkin sai tuhlattua lähemmäs 200e turhuuksiin. noista noin 50e oli oikeasti hyödyllisiä ostoksia sitten loput menikin heseilyyn, karkkiin "ruokaan", viinaan ja kaikkeen muuhun pikkukivaan, kuten johonkin helvetin kukkasiin. Ymmärrän, että on hänen omat rahansa, mutta jos ollaan yli kuukausi puhuttu, että mentäisiin pääsiäisenä laivalle ja nyt ei voidakkaan mennä, kun ei ole kuulemma rahaa.

Kyrpä otsassani kasvaa sentti sentiltä isommaksi. Ymmärtäisin kyllä, jos laivalle meno idea olisi minun suustani ja muija olisi ollut hieman niin ja näin, mutta ei. Muija on siitä hehkuttanut tuon kuukauden ajan ja hups miten kävikään. Taidanpa mennä niiden muiden kanssa, jotka sinne laivalle menee ja pidän ihan helvetin hauskaa.

Kuulostaa kyllä tyypilliseltä tilanteelta parisuhteessa ja tyypilliseltä naisten rahankäytöltä. Sori, jos kuulostaa stereotyyppiseltä mielipiteeltä, mutta ainakin minun kokemuksieni mukaan tuo menee juuri noin. Nainen voi hassata turhuuksiin rahaa huomattavasti, ja sitten hupsista keikkaa rahaa ei enää olekaan, vaikka olisi joku pidemmän tähtäimen tavoite aiemmin asetettukin.

Aiemmassa parisuhteessani tuli kieltämättä turhankin paljon riitaa rahankäytöstä, mikä ei voinut siihen olla vaikuttamatta. Kyse on kuitenkin niin oleellisesta asiasta (perheen talous ja rahojen riittäminen ilman mitään velanottoa), että ei sitä voi toisaalta vierestäkään katsella kun jatkuvasti on tili nollilla/miinuksella ja luottokortilla piikki auki. Omassa tapauksessani se aiheutti vielä ristiriitoja, että tienasin vähemmän kuin puolisoni ja yritin jollain lailla laatia taloudelle budjettia, jotta konkurssi ei uhkaisi. Siinä sitten kieltämättä kupla nousi otsaan kun kuuli lauseen "ostin nyt 200 euron laukun kun sen halusin, omatpa ovat rahani" ja tiesi, että tili on taas ylittymässä ja loppukuu eletään velaksi.

Ei siinä mitään, jos nyt jonkun laukun/esineen haluaa välttämättä, mutta ostamisen ajoitusta voi harkita ja joihinkin hankintoihin voi jopa säästää rahaa, kaikkea ei ole pakko ostaa impulsiivisesti ja saman tien. Ja jos säästää muutenkin vähän rahaa pahan päivän varalle, niin sitten on varaa myös lähteä tarvittaessa esim. reissuun.

Sinuna lähtisin hyvässä kaveriporukassa laivalle pitämään hauskaa. Jätä nainen rannalle ja käske pitämään hauskaa kukkastensa ja roinansa kanssa. Tämä tosin johtanee jonkinasteiseen mykkäkouluun, mutta lienee sen arvoista.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Tilannehan on se, että kummatkin opiskelijoita ja muutenkin siis tuo rahatilanne niukka. Muijalla on tällä hetkellä noin 50 euroa ja on lähdössä tänään vielä baariin eli luultavammin huomen aamulla, sillä on noin 20euroa rahaa. Sitten ihmetellään, kun ei olekkaan rahaa syödä päivittäin. Yhdessä ei siis asuta, joten yhteinen rahatili mahdotonta enkä edes itse sitä haluaisi.

Nyt asia on siis kääntynyt siten, että minä olen se idiootti pallinaama, kun olen ehkä hieman vittuuntunut tuosta rahankäytöstä. Ei kuulemma kuulu minulle minne hän rahansa tuhlaa. Ei kyllä kuulu, mutta kuitenkin pistää vituttamaan tuollainen juurikin impulsiivinen rahankäyttö "pakko-ostoksiin". Joitakin asioita voisi joskus priorisoida. Oliko juuri nyt pakko ostaa mm. "vitun hieno kasvia".

Saa nähdä mikä on fiilikset aamulla. Vaikuttaa, että rahankäytöstä puhuminen on suurikin tabu hänelle. Ei tämä nyt suuri kriisi ole, mutta vitutuksen ja pienen riidan poikinut jo.

P.S Se vielä tästä puuttuisi, että muija vaikka "kostoksi", jonkun miehen kanssa käpelöisi baarissa, kun en tullut mukaan rahaa säästääkseni. Tuskin, mutta ei naisista ikinä tiedä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muijalla on tällä hetkellä noin 50 euroa ja on lähdössä tänään vielä baariin eli luultavammin huomen aamulla, sillä on noin 20euroa rahaa.
No tuo on jo hyvä suoritus, viime lauantaina tuli pitkästä aikaa lähdettyä liikkeelle paikallissarjan kakkosmatsin jälkeen ja tasan parikymppiä meni jo baariin sisään. Siitä sitten täysipainoinen yö eikä ollut kuin 120 euroa kadonnut tililtä yön aikana, eli kunnioitettava suoritus selvitä baarista 30 eurolla. Oikeasti.

Mutta joo, ymmärrän että opiskelijabudjetilla tilanne on mitä on ja niukempi linja on pakollinen vaihtoehto. On sitä aikanaan tullut samanlaisessa tilanteessa painettua ja jotenkin sitä vaan pystyi välillä käymään vaikka rahanmeno oli pakon edestä paljon pienempää. Kuulosti vaan äkkiseltään ihan kohtuusuoritukselta selvitä noin vähällä rahanmenolla baari-illasta, jos nyt sinne on kerran mentävä.

Kun nyt naisasiat-kejussa ollaan, niin onhan tuo naisten rahankäyttö ainakin meilläpäin onneksi aikalailla erilaista näissä viihdeasioissa. Kuukauden päästä tulee seuraavan kerran jotain ryypiskeltyä kun luvassa on perinteinen duunipaikan virkistysristeily, hirvittää paljon tuollainen parin päivän viihtyminen taas tulee lompakkoa keventämään varsinkin kun sitä vertaa vaimon vastaaviin toimintoihin jossa mennään aikalailla säästölinjalla ihan jo hitaan ja niukan juomistyylin vuoksi. Muutama siideri illassa tasan tarkkaan omaan kurkkuun kaadettuna on aika halpaa siihen verrattuna, että kiskoo kavereiden kanssa parisataa euroa kurkusta alas illassa. Varsinkin tuo kierrosten ostaminen on miehillä sen verran avokätisempää touhua eikä niin tarkkaa kuka on ostanut ja mitä, että yleisesti ottaen naiset tarkan rahankäyttönsä kanssa ei koskaan lähtisi moiseen toimintaan jossa joku vuorollaan hakee porukalle kierroksen ja laittaa sen 60 euroa kerralla likoon. Käsitykseni mukaan naisosastolla pidetään kirjaa varmaan pienimmästäkin ostoksesta ja tasataan vaikka samantien jollain pikkuhiluilla tilit jos toisella breezeri olikin vähän kalliimpi kuin toisen nauttima siideri jne.

Naisasiat osaltani hyvin, vaimo nukkuu sängyssään ja kohta kolmekuukautinen tytär omassaan, vielä kun saataisi isällekin unta jostain niin ei tarvitsisi tässä notkua.
 
Viimeksi muokattu:

Birchman

Jäsen
Kirjoitellaanpa tännekin pienimuotoisesta naisongelmasta.

Vuosi takaperin tutustuin yhteen nuoreen naikkoseen. Todella nopea treffailu päättyi sitten naisen aloitteesta. Enemmänkin homma vain hiipui, eli mitään suoranaista kaverikorttia ei lätkäisty naamalle.

Noh meni vuosi enkä oikeastaan ollut missään tekemisissä ko. henkilön kanssa. Sen verta ehdin kuitenkin ihastua aiemmin, että tämä likka kävi tasaisin väliajoin mielessä. Tammikuussa alkoi tulla sieltä suunnalta viestiä. Olisi kiva nähdä ja vaihtaa kuulumisia. Meikä oli aika WTF, yleensä naisista ei kauheasti kuulu perästä...

Nähtiinkin sitten ja todella hyvin tultiin juttuun taas kerran. Meikäläinen on syyllistynyt aika usein kiltteyteen, helppouteen, mitä näitä nyt on. Ei ole tarpeeksi kertynyt kokemusta, jotta osaisi koko ajan pitää ohjakset käsissä. Ja jotenkin sitä ei edes haluaisi ajatella, että on jonkun jatkuvan testauksen kohteena. Näistä viisastuneena päätin kuitenkin pitää hieman etäisyyttä ja olla hieman sulkeutuneempi omien asioideni kanssa.

Alku vaikutti lupaavalta. Mimmi lähetteli viestejä, oli halukas näkemään koko ajan ja niin edelleen. Aina kun nähtiin, sai kuulla suunnitelmia tulevasta, vanhemmille esittelystä ym. Minä sitten mielessäni muutaman viikon kissa-hiiri-leikin jäljiltä päätin alkaa lähentyä ja olemaan avoimempi. Ja siitä se sitten alkoi...

Ensimmäiset "ööh mulla on sitten hirvee kiire ettei kyllä ehditä varmaan hetkeen näkemään". Muutaman kerran kun soitin hänelle, sai kuunnella haukotusta ja selitystä omista "todella tärkeistä hommistaan". Yhteisille viikonlopuille ei enää ollutkaan aikaa. Noh tämä oli jo tuttua aiemmalta kerralta, joten annoin asian vaan olla. Pidin radiohiljaisuutta ja sieltä se mimmi sitten ottikin yhteyttä. Noh mua vitutti se käytös aika paljon, joten en jaksanut heti sopia mitään näkemisiä. Kunnes sitten parin viikon tauon jälkeen nähtiin taas. Ja hienosti meni. Pakko myöntää, että meikäläinen oli jo tässä vaiheessa korvia myöten ihastunut toiseen. Voittekin vain kuvitella kuinka vitun tuskallista oli olla kova ja blokata treffit toisen kanssa. Mutta kun näissä asioissa on aina kaksi osapuolta, ei hommat voi mennä pelkästään toisen pillin mukaan.

Noh sitten meikä kirjoittamalla avasi vähän peliä tämän likan suuntaan. Jälkeenpäin se oli virhe (olisi pitäny puhua), mutta mulla alkoi kieltämättä olla pääkoppa aika juntturassa. Kerroin vähän omista fiiliksistäni ja siitä, että meidän pitäis oikeasti vähän miettiä ja puhua tästä asiasta... Mimmi soitti, mutta ei me oikeastaan mitään saatu avattua. Sovittiin kuitenkin, että nähdään ja vähän vahingossa tuli sitten tutustuttua tämän likan ystäviinkin. Meillä oli aivan huippu ilta, vaikka aistin selvästi ettei kaikki ole kuten pitäisi... Kuitenkin yö vietettiin yhdessä, mimmi löpisi niin ihastuneena kaikkea mahdollista. Meikä ajatteli, että nyt tää homma oikeasti tuntuu taas hyvältä.

Mitäs sitten? Viikonloppu oli taas tuloillaan ja sovittiin, että ollaan yhteydessä. Sovittiin treffit ja treffipäivänä sitten puhelin soi. "Moi hei mun pitää perua tää meidän näkeminen". Mä en suutu kovin helposti (vaikka opettelen sitä aktiivisesti), mutta nyt meni hermot. Nähtiin sitten ja todetessani kannattaako tätä oikeasti jatkaa, vastaus oli erittäin suora - ei.

Eikä sitä sitten jatkettu. Kerroin sitten, että yhteydenpito loppuu myös samalla ja tätä on nyt pari viikkoa harjoitettu. Aika oudot fiilikset. Meillä oli joka kerta helvetin hauskaa. En ollut kovinkaan aktiivinen ts. pommittanut viesteillä tai muutakaan. Päätin, että tällä kertaa annan ihan oikeasti tilaa. Pari kuukautta tätä kesti ja lopulta olen sinänsä tyytyväinen siihen, että se loppui. Alkoi oikeasti kaikki ajatukset pyörimään tämän ailahtelevan naisen ympärillä ja siitä sitten kärsi koko muu elämä.

Tässä on nyt vuoronperään oltu surullisia ja vihaisia. Nyt ensinmainittu nostaa taas päätään. Mä en kovin helpolla päästä ketään lähelleni, joten se pienikin läheisyys, jota sai sellaiselta ihmiseltä josta oikeasti alkoi tykätä, tuntui helvetin hyvältä. Ja siitä luopuminen sattuu tottakai. Vihan tunteet taas liittyvät siihen, miten oikeasti pyrin uskomaan kaikki toisen puheet tykkäämisestä, tulevasta, treffaamisesta. Ja miten lopulta tulikin aika kusetettu olo. Mulla oli vilpittömästi puhtaat jauhot pussissa ja ajattelin, että tässä voi rauhassa katsoa mitä tuleman pitää. Eipä sitä kovin rauhallisena kuitenkaan enää tullu oltua, kun toisen kommunikaatio muuttuu jäätäväksi sekamelskaksi.

Miten sitten jatkossa. Naisista ei ole pulaa, mutta mä oon kyllästynyt kaikkeen yhden illan säätöön. Sitten kun sellaisen ns. hyvän likan löytää, menee se järjestäen ihan päin vittua. Oli sitten miten päin tahansa. Aiemmin mä oon ollut aika tossukka, tehnyt toisen eteen helvetisti ja muutenkin nostanut toisen jalustalle. Varmasti toinen nousee vieläkin jalustalle kun ihastuu, mutta en nyt ihan kuuhun asti ole seuraamassa. Eli sinänsä voi todeta kehittyneensä. Tosin tämänkin likan suusta kuultu "Tykkään susta kun oot tollanen kiltti nallekarhu" sai kylmät väreet menemään. Eikä siitä sitten viikkoa kauemmin mennytkään, kun ei mussa enää ollut "sitä jotain"... Ikää on neljännesvuosisata, panoja on joo, yksi sekamelskainen reilun vuoden juttu ja niin surullista kuin se mun parisuhdemaailmassa on, meikä laskee tämän kahden kuukauden tapailunkin yhdeksi vakavaksi jutukseni.

Nyt sitten tietää saavansa taas naisia, kun kiinnostus niitä kohtaan on tasan nolla. Mutta se ei vaan tunnu oikealta. Enemmänkin alkaa vituttamaan tämä paradoksi, jossa mahdollisimman öykkärimäinen käytös saa naisten sukat pyörimään. Auta armias kun oikeasti näytät todellisen itsesi, niin toinen lähtee karkuun kuin Maantiekiitäjä. Oikeastaan itselle on aikamoinen turn-off, kun toinen huumantuu enemmän ja enemmän, mitä huonompaa kohtelua sille tarjoaa. Kait tämä on kuitenkin lopulta ihan vaan siitä kiinni, että luovuttaa ajatukset romanttisesta rakkaudesta.

Ja kyllä mä tottakai tiedän, että jossain vaiheessa natsaa. Nyt on vaan jotenkin vitun väsynyt ja kyllästynyt olla. Lisättäköön vielä, etten mä kyllä ala itseäni tieten tahtoen muuttamaan. Ne kerrat, mitä me kimpassa oltiin, meni oikeasti helvetin hyvin. Mimmi diggas kun hullu puurosta. Ehkä se sitten olisi vielä halunnut katsella kauemmin, tuleeko tästä mitään. Mulle kuitenkin alkoi tulla epäilyksiä kun yhtäkkiä nähdäänkin harvemmin ja itse on jo tosi ihastunut, joten ihan hyvä lyödä peli poikki. Jotenkin mulla alkoi hiipua ajatus takaraivoon, että jos ei toinen monen viikon jälkeen ala innostua, odottaa se ehkä sellaista tyyppiä, joka oikeasti saa sen sukat pyörimään.

Joskus on ollut tällainen, jossa toinen lämpenee hitaammin kuin toinen, mutta en mä sitä tähän vertaisi. Silloin mimmi ei halunnut meikästä irti päästää kun lopulta olin valmis laittamaan pillit pussiin. Tällä kertaa ratkaisu oli ihan oikea, koska mitään suurta tuskaa tästä ei hänelle syntynyt.

Harmittaa vaan kun kaikki muut elämän osa-alueet ovat vuodesta toiseen kunnossa, oikeastaan paranevat vain. Olisi se helvetin hienoa saada vastakaikua sellaiselta ihmiseltä, johon itsekin on aika huumassa. En mä halua lähteä mihinkään "paremman puutteessa"-juttuun kusettamaan itseäni ja satuttamaan toista.
 
Viimeksi muokattu:

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
No tuo on jo hyvä suoritus, viime lauantaina tuli pitkästä aikaa lähdettyä liikkeelle paikallissarjan kakkosmatsin jälkeen ja tasan parikymppiä meni jo baariin sisään. Siitä sitten täysipainoinen yö eikä ollut kuin 120 euroa kadonnut tililtä yön aikana, eli kunnioitettava suoritus selvitä baarista 30 eurolla. Oikeasti.

Mutta joo, ymmärrän että opiskelijabudjetilla tilanne on mitä on ja niukempi linja on pakollinen vaihtoehto. On sitä aikanaan tullut samanlaisessa tilanteessa painettua ja jotenkin sitä vaan pystyi välillä käymään vaikka rahanmeno oli pakon edestä paljon pienempää. Kuulosti vaan äkkiseltään ihan kohtuusuoritukselta selvitä noin vähällä rahanmenolla baari-illasta, jos nyt sinne on kerran mentävä.

Kyllähän siitä selviää kun vaan on nainen. Juomantarjoajia riittää joka kuppilassa kun vähän osoittaa kiinnostusta.

Tästä asiasta oli muuten muijan kanssa vääntöä männä kesänä. Tein sen silloin vaimolle hyvin selväksi eli keneltäkään runkkarilta ei oteta juotavaa vastaan, käyttää vaikka sitten sitä mun luottokorttia, jos ei muuten. Muija oli hieman ihmeissään, mutta aikani rautalangasta väännettyäni kyllä uskoi tilanteen. Ja kerrotaan sen verran, että takana on kohta 12 vuotta, pari asuntolainaa ja kaksi pikkukundia eli jotain painoa munkin sanoilla näissä asioissa on oltava. Hieman ihmetytti silloin tuo pelisilmän puute. Se tosin lienee noilla yyttömillä ominaisuus.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tyttö taitaa olla aika nuori? Luultavasti hän ei ole vielä tarpeeksi kypsä sitoutumiseen ja kannattaa olla tyytyväinen, että tämä jäi tähän. Luultavasti seurustelu olisi tehnyt sinulle vielä kipeämpää, sillä hän ei selvästikään ollut se tasapainoisin yksilö. Voi myös olla mahdollista, että hänellä oli jokin toinenkin mieskuvio vireillä eikä osannut päättää.
 

Birchman

Jäsen
Joo oli kyllä nuori. 21v ikää mittarissa. Tollasia ne naiset oli silloinkin kun mä oon ollu ton ikänen. Tänään tätä, huomenna sitä. Ja helvetin naivi maailmankatsomus. Eli varmasti pitkässä juoksussa helpommalla pääsin.

Mimmissä oli vain helvetisti sellaisia ominaisuuksia, joista meikä diggaa. Oli urheilullinen, kohtelias, alkuun ujo ja pidättyväinen luonne, sattui opiskelemaan korkeakoulussa ja niin edelleen. Ja tottakai se hiveli itsetuntoa, kun aivan helvetin kaunis nainen on aivan huumissa meikäläisestä ensialkuun. Noh näin tällä kertaa.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Kyllähän siitä selviää kun vaan on nainen. Juomantarjoajia riittää joka kuppilassa kun vähän osoittaa kiinnostusta.

Tästä asiasta oli muuten muijan kanssa vääntöä männä kesänä. Tein sen silloin vaimolle hyvin selväksi eli keneltäkään runkkarilta ei oteta juotavaa vastaan, käyttää vaikka sitten sitä mun luottokorttia, jos ei muuten. Muija oli hieman ihmeissään, mutta aikani rautalangasta väännettyäni kyllä uskoi tilanteen. Ja kerrotaan sen verran, että takana on kohta 12 vuotta, pari asuntolainaa ja kaksi pikkukundia eli jotain painoa munkin sanoilla näissä asioissa on oltava. Hieman ihmetytti silloin tuo pelisilmän puute. Se tosin lienee noilla yyttömillä ominaisuus.

Heitä ulos se nainen välittömästi. Itse olen ainakin täysin huoraavia naisia vastaan. Jos nainen ei maksa omia juomiaan niin laitettakoon hänet vaikka kuritushuoneeseen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kirjoitellaanpa tännekin pienimuotoisesta naisongelmasta.
Tuossa tietenkin vaikuttaa se neitokaisen vähäinen ikä mutta pääsyy sille, miksi hän otti yhteyttä, on se, että olet varmasti kova panemaan. Etkä varmaan pienimunainen. Siksi jotkut naiset ottavat sinuun joskus yhteyttä, kun se hyvä paneminen niitä kiinnostaa ja sitten jopa itselleen valehtelevat, että voisi se muutenkin toimia. Ne ovat vasta nussineet paskojen nussijoiden kanssa ja sinä tulet mieleen justiin sillä kohtaa. Sitä neitoa kiinnostavat seurusteluharjoitusmielessä tässä kohtaa vaikeasti tavoiteltavat ja kusipäisemmät tyypit. Se on sitä evoluutiota, osaavat sitten isona arvostaa meitä hyviä tyyppejä, kun on kokemusta meistä huonoista tyypeistä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatkoa eiliseen iltaa. Oli ihan helvetin hauska yö. Herään ekaks yhdeltä, kun kämppään tulee muijan kämppiksen kaverit ja vitunmoinen mölö... sitten valvottiinkin taas parisen tuntia ja juuri, kun olin saanut unesta kiinni niin ämmä pamahtaa kämppään ja alkaa kiehnäämään sitte ku siitä heräsin niin lähtikin olohuoneeseen jatkamaan ja mölöä sai kuunnella jonnekkin yli neljään ja unta tuli kuuppaan joskus viiden aikaan. Herätys 7.30klo ja nyt ihmettelee et miksi vitussa olen niin äreällä päällä. Tilannetta helpottaa, että nyt kämppä on täynnä krapulaisia ihmisiä. Ai, että voi joku henkilö vituttamaan noin paljon.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Sellasta tilannetta pukkaa, että ainakin mielenkiinto pysyy korkealla. Vähän kokemuksia kyselen tossa kohta, mutta kertaanpa vähän...

Hoohhoh, onpas viikossa setti muuttunu aika kovasti. Sunnuntaina oli hauskaa, nyt tulee näitä yhden sanan vastauksia, nekin silloin tosiaan kun meikäläinen on jotain ensin kysynyt. Perjantaiaikataulu ei kiinnostanut ja vähän sellanen fiilis, että vittu mitä paskaa.

Noo, katellaan. Eipä tässä vielä tosiaan sitouduttukaan, mutta silti pistää ärsyttämään, ei tosiaan kiinnosta itseänikään 24/7 tekstareilla pommittaa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jatkoa eiliseen iltaa. Oli ihan helvetin hauska yö. Herään ekaks yhdeltä, kun kämppään tulee muijan kämppiksen kaverit ja vitunmoinen mölö... sitten valvottiinkin taas parisen tuntia ja juuri, kun olin saanut unesta kiinni niin ämmä pamahtaa kämppään ja alkaa kiehnäämään sitte ku siitä heräsin niin lähtikin olohuoneeseen jatkamaan ja mölöä sai kuunnella jonnekkin yli neljään ja unta tuli kuuppaan joskus viiden aikaan. Herätys 7.30klo ja nyt ihmettelee et miksi vitussa olen niin äreällä päällä. Tilannetta helpottaa, että nyt kämppä on täynnä krapulaisia ihmisiä. Ai, että voi joku henkilö vituttamaan noin paljon.

Käsite "kämppis" on ihmisarvoisen elämän vastainen. Just say NO to room mates!

Ikinä en kämppiksien kanssa yhteen olisi nuorempana muuttanut, enkä myöskään suvaitsisi mitään kutsumattomia ylimääräisiä yövieraita asunnossani. Ovesta ulos vain kaikki rauhanhäiritsijät. Jos on tyttöystävä jne, niin sen voi päästää asuntoon ja viereen nukkumaan, mutta silloinkaan mitään naikkosten BFF-hännystelijöitä ei sisään karkaa.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Heitä ulos se nainen välittömästi. Itse olen ainakin täysin huoraavia naisia vastaan. Jos nainen ei maksa omia juomiaan niin laitettakoon hänet vaikka kuritushuoneeseen.

Silloinen saarna meni siis perille ja muija ymmärsi yskän. Meillä on hyvin tasa-arvoinen fyrkankäyttökulttuuri, tosin mä vedän toki ne isot linjat.

Enemmän tosiaan hämäsi toi pelisilmättömyys asia(oi)ssa. Muijan mielestä ei ollut mitään pahaa siinä, että random-runkkarit tarjoaa juotavaa. Mitään sen kummempaa muijalla ei ole ollut mielessä ja siksi mä sen täysin turhana dumasinkin. Mun luottokortti nyt oli lähinnä heitto, koska eihän se nyt fyrkasta kiinni ole.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsite "kämppis" on ihmisarvoisen elämän vastainen. Just say NO to room mates!

Ikinä en kämppiksien kanssa yhteen olisi nuorempana muuttanut, enkä myöskään suvaitsisi mitään kutsumattomia ylimääräisiä yövieraita asunnossani...
Mä asuin opiskeluaikana solussa ja se oli kyllä ihan kivaa aikaa. Olihan siinä tietenkin välillä omia pieniä ongelmia, mutta mielummin mä asuisin jonkun kaverin kanssa kuin vaikkapa naisen, tai sitten sen naisen pitäisi olla ns. poikatyttö.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt tämä menee kerrankin aivan putkeen. Ei mitenkään liian kovaa, vaan sillä lailla juuri oikein. Nettideitti on konkretisoitunut ja hyvää vauhtia ollaan suhdetta rakentamassa. Fyysistä läheisyyttäkin on jo kokeiltu ja molemilla oli kivaa.

Viimeksi on tuntunut tältä viime keväänä ennen neljättä finaalia. Se tunne, että tästä voi todella tulla jotain ja tuleekin. On tämä vain hienoa, mutkia voi tietenkin tulla matkaan ja niitäkin tulee, mutta turha niistä on etukäteen murehtia.

Tämä on nyt se toinen tyttö mistä mainitsin jokin aika sitten, kun tuli selväksi, että raskaana olevaan ei kannata koskea, vaikka saisikin. Olemme hämmentävän erilaisia, mutta sitä suuremmalla syyllä sitä on kiinnostunut toisen maailmasta. Yhtäläisyyksiä löytyy tietenkin myös ja niistä tärkeimpänä urheilu.
 

Birchman

Jäsen
Tossa aamulla tuli kirjoiteltua edelliselle sivulle helvetin pitkä teksti. Meikäläinen on kokenut megaihastumisen neljä kertaa elämässäni. Luovuttu siis on ja sen verta on alkanut tajuamaan, että elämä aina jatkuu senkin jälkeen.

Mutta mutta, tunnevaihtelut on aika metkoja. Kuten yllä jo mainitsin, normaali päivittäinen elämä on pitkälti loogista järjen avulla suoritettavaa toimintaa. Sitä aina yllättyy, kuinka paljon tunnekuohua toiseen ihmiseen ihastuminen saa aikaan omassa mielessä. Kun aamulla olo oli suoraan sanottuna paska, on nyt taas aivan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Muistaa taas, että oma elämä tässä on tärkeintä ja koostuu aika monen asian summasta. Yksittäiset pakit ei sitä murenna. Omia tunteita ei silti pidä väheksyä. Jos surettaa niin sure, jos vituttaa niin hakkaa nyrkkeilysäkkiä ja niin edelleen.

Tunteista jos nyt vielä kirjoittelee, niin mun mielestä meidän yhteiskunnassa vähän vähätellään sitä, mitä mies saa ja voi tuntea. Voi toki olla, että olen vain kasvanut sellaisessa ympäristössä... Itse ainakin on oppinut siihen, että aina vain pitää olla naama peruslukemilla, oli fiilis millainen tahansa. Tästä tulee vieläkin kärsittyä, vaikkakin kovin opettelen olemaan aidompi. Lähinnä nämä huonot tunteet kuten suru ja viha ja niihin liittyvä tukahduttaminen sitten luo erilaisia lieveilmiöitä, kuten masennusta, alkoholismia, väkivaltaisuutta ja niin edelleen. Viimeisen vuoden aikana kun on tullut käytyä vähän omaa elämää läpi ja siihen liittyviä hyviä ja huonoja asioita, on ainakin oma olo parantunut helvetisti. Heiluriliike hyvän ja huonon välillä on tasaantunut helvetisti.

Palatakseni ketjun aiheeseen. Ihan rehellisesti sanottuna, enemmän taisin ihastua siihen rakkauden huumaan ja janoon. Ei siinä, tosi hauska likka tietty. Mutta kuten jo sanottiin, nuori ja tuskin siitä mitään sen pysyvämpää olisi edes tullut. Ja veikkaanpa ihan rehellisesti olevani jatkossa viisaampi taas näissä asioissa. Tietää vähän mikä on normaalia käytöstä ja missä vaiheessa taas kannattaa alkaa vetää itsekin sitä käsijarrua kaksin käsin. Ja toisaalta, tiedostan tämän oman fiilikseni liittyen mun all-in mentaliteettiin. Jos meikä tykkää, niin näytän sen vähän turhankin kovaa. Toiset tykkää, toiset ei. Nykyään kuitenkin osaa edes vähän enemmän ajatella, miltä siltä toisesta mahtaa tuntua ne omat "hyvät aikeet".

Kattellaan siis mitä kevät tuo tullessaan. Mulla on jotenkin ihan hyvät fibat koko vuodesta 2012. Tähän mennessä mulle on tapahtunut enemmän hyvää kuin viime vuonna yhteensä. Naisiin liittyen: tällä hetkellä en ajatellut alkaa sekoilemaan minkään laastarin tai yhden illan jutun kanssa. Kun tietää, miltä tuntuu olla ihmisen vieressä josta tykkää, luo sellainen vain helvetin tyhjän olon sisälle. Ehkä hetken päästä ajattelen taas toisin, mutta toisaalta sitä arvostaa itseään sen verran enemmän nykyään, ettei omaa arvoa tarvitse mitata pantujen dooriksien määrässä.

Tai ehkä mulla on väärä kuva yhden illan jutuista. Yleensä ne on niitä vähemmän hohdokkaita. Ei jaksa nähdä eforttia ja nappaa sellaisen messiin. Tottakai jos joku hemaiseva mimmi haluaa vain seksiä, niin sopii mulle!
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tuli äsken pudisteltua päätä, kun luin tätä ketjua nämä neljä viimeisintä sivua. Ihan uskomatonta, kuinka monella on samanlaisia kokemuksia naisten suhteen, eli siis näitä, että pitäisi esittää välinpitämätöntä ja kylmää, että nainen ihastuisi. Vittu mitä paskaa, siinä mun mielipide. Eikö naarailta löydy rahtustakaan rationaalisuutta näissä asioissa, mikä siinä on, että miehen pitäisi kohdella jotenkin huonosti, ollakseen kiinnostava? Eikö se ole paljon upeampaa, jos on huomaavainen, hauska ja jopa luotettava?

Omasta erosta nyt pari viikkoa, mutta kun tapailtiin, niin ei ollut käynnissä mitään chinese fuckin' mindgameseja. Rehellisesti sitä vaan viihtyi toisen seurassa, ei tarvinnut yrittää olla cool saati kusipää. En ollut ikinä meidän lyhyehkön (5kk) suhteen aikana kusipää tyttöä kohtaan. Enkä silloinkaan, kun tapailtiin. Miksi olisin ollut ihmistä kohtaan, josta niin paljon pidän?

Mitä tuohon eroon tulee, niin sitä on nyt tullut tässä parisen viikkoa sulateltua.. ja kyllähän edelleen pahaa tekee. Ehkä se suurin ikävän tunne on jo vähän hiipunut, mutta edelleen voisin antaa vaikka mitä, että voisin palata siihen mitä oli, että saisin sen ihmisen viereeni yöksi nukkumaan. En tiedä mistä johtui tuo hänen puoleltaan tunteiden hiipuminen, ehkä se kuuluu tuohon ikään (20), ettei oikein tiedetä mitä halutaan, naisten tapauksissa erityisesti siis. Muutoin tyttö ei ollut turhan naiivi ja muutenkin varsin täysijärkinen. Oikeastaan sen ohella, että ajattelee mitä tuli missäkin tehtyä hänen kanssaan jne, niin pahimmalta tuntuu ajatus siitä, että hän saattaa olla kohta jo jonkun toisen kanssa. Alkaa vituttaa ihan todenteolla ajatuskin, että hän olisi jonkun yanarin kainalossa saati sängyssä. Varmaan ihan luonnollisia ajatuksia ja reaktioita?

Tämä on hyvä ketju kyllä, pystyy saamaan vertaistukea ja samaistumaan toisten tilanteisiin.. harmi vain, että monet tekstit koskevat juuri noita naisten soutu ja huopaamisjuttuja.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä mistä johtui tuo hänen puoleltaan tunteiden hiipuminen, ehkä se kuuluu tuohon ikään (20), ettei oikein tiedetä mitä halutaan, naisten tapauksissa erityisesti siis.
Jos tunteet hiipuu, niin todennäköisesti olit hänelle liian hyvä. Eivät naiset halua sellaista ihmistä. Naiset haluavat miehen, jossa on nk. särmää, jotta he voivat muuttaa ja tehdä miehestä sellaisen kuin haluavat. Lopulta kun miehestä on tehty naiselle "täydellinen", kyllästyy nainen ja etsii uuden.

Faktaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös