Mainos

Naisasiat

• 7 601 142
  • 26 641

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tyttö taitaa olla aika nuori? Luultavasti hän ei ole vielä tarpeeksi kypsä sitoutumiseen ja kannattaa olla tyytyväinen, että tämä jäi tähän. Luultavasti seurustelu olisi tehnyt sinulle vielä kipeämpää, sillä hän ei selvästikään ollut se tasapainoisin yksilö. Voi myös olla mahdollista, että hänellä oli jokin toinenkin mieskuvio vireillä eikä osannut päättää.

Birchman

Jäsen
Joo oli kyllä nuori. 21v ikää mittarissa. Tollasia ne naiset oli silloinkin kun mä oon ollu ton ikänen. Tänään tätä, huomenna sitä. Ja helvetin naivi maailmankatsomus. Eli varmasti pitkässä juoksussa helpommalla pääsin.

Mimmissä oli vain helvetisti sellaisia ominaisuuksia, joista meikä diggaa. Oli urheilullinen, kohtelias, alkuun ujo ja pidättyväinen luonne, sattui opiskelemaan korkeakoulussa ja niin edelleen. Ja tottakai se hiveli itsetuntoa, kun aivan helvetin kaunis nainen on aivan huumissa meikäläisestä ensialkuun. Noh näin tällä kertaa.

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Kyllähän siitä selviää kun vaan on nainen. Juomantarjoajia riittää joka kuppilassa kun vähän osoittaa kiinnostusta.

Tästä asiasta oli muuten muijan kanssa vääntöä männä kesänä. Tein sen silloin vaimolle hyvin selväksi eli keneltäkään runkkarilta ei oteta juotavaa vastaan, käyttää vaikka sitten sitä mun luottokorttia, jos ei muuten. Muija oli hieman ihmeissään, mutta aikani rautalangasta väännettyäni kyllä uskoi tilanteen. Ja kerrotaan sen verran, että takana on kohta 12 vuotta, pari asuntolainaa ja kaksi pikkukundia eli jotain painoa munkin sanoilla näissä asioissa on oltava. Hieman ihmetytti silloin tuo pelisilmän puute. Se tosin lienee noilla yyttömillä ominaisuus.

Heitä ulos se nainen välittömästi. Itse olen ainakin täysin huoraavia naisia vastaan. Jos nainen ei maksa omia juomiaan niin laitettakoon hänet vaikka kuritushuoneeseen.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kirjoitellaanpa tännekin pienimuotoisesta naisongelmasta.
Tuossa tietenkin vaikuttaa se neitokaisen vähäinen ikä mutta pääsyy sille, miksi hän otti yhteyttä, on se, että olet varmasti kova panemaan. Etkä varmaan pienimunainen. Siksi jotkut naiset ottavat sinuun joskus yhteyttä, kun se hyvä paneminen niitä kiinnostaa ja sitten jopa itselleen valehtelevat, että voisi se muutenkin toimia. Ne ovat vasta nussineet paskojen nussijoiden kanssa ja sinä tulet mieleen justiin sillä kohtaa. Sitä neitoa kiinnostavat seurusteluharjoitusmielessä tässä kohtaa vaikeasti tavoiteltavat ja kusipäisemmät tyypit. Se on sitä evoluutiota, osaavat sitten isona arvostaa meitä hyviä tyyppejä, kun on kokemusta meistä huonoista tyypeistä.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatkoa eiliseen iltaa. Oli ihan helvetin hauska yö. Herään ekaks yhdeltä, kun kämppään tulee muijan kämppiksen kaverit ja vitunmoinen mölö... sitten valvottiinkin taas parisen tuntia ja juuri, kun olin saanut unesta kiinni niin ämmä pamahtaa kämppään ja alkaa kiehnäämään sitte ku siitä heräsin niin lähtikin olohuoneeseen jatkamaan ja mölöä sai kuunnella jonnekkin yli neljään ja unta tuli kuuppaan joskus viiden aikaan. Herätys 7.30klo ja nyt ihmettelee et miksi vitussa olen niin äreällä päällä. Tilannetta helpottaa, että nyt kämppä on täynnä krapulaisia ihmisiä. Ai, että voi joku henkilö vituttamaan noin paljon.

Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Sellasta tilannetta pukkaa, että ainakin mielenkiinto pysyy korkealla. Vähän kokemuksia kyselen tossa kohta, mutta kertaanpa vähän...

Hoohhoh, onpas viikossa setti muuttunu aika kovasti. Sunnuntaina oli hauskaa, nyt tulee näitä yhden sanan vastauksia, nekin silloin tosiaan kun meikäläinen on jotain ensin kysynyt. Perjantaiaikataulu ei kiinnostanut ja vähän sellanen fiilis, että vittu mitä paskaa.

Noo, katellaan. Eipä tässä vielä tosiaan sitouduttukaan, mutta silti pistää ärsyttämään, ei tosiaan kiinnosta itseänikään 24/7 tekstareilla pommittaa.

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Jatkoa eiliseen iltaa. Oli ihan helvetin hauska yö. Herään ekaks yhdeltä, kun kämppään tulee muijan kämppiksen kaverit ja vitunmoinen mölö... sitten valvottiinkin taas parisen tuntia ja juuri, kun olin saanut unesta kiinni niin ämmä pamahtaa kämppään ja alkaa kiehnäämään sitte ku siitä heräsin niin lähtikin olohuoneeseen jatkamaan ja mölöä sai kuunnella jonnekkin yli neljään ja unta tuli kuuppaan joskus viiden aikaan. Herätys 7.30klo ja nyt ihmettelee et miksi vitussa olen niin äreällä päällä. Tilannetta helpottaa, että nyt kämppä on täynnä krapulaisia ihmisiä. Ai, että voi joku henkilö vituttamaan noin paljon.

Käsite "kämppis" on ihmisarvoisen elämän vastainen. Just say NO to room mates!

Ikinä en kämppiksien kanssa yhteen olisi nuorempana muuttanut, enkä myöskään suvaitsisi mitään kutsumattomia ylimääräisiä yövieraita asunnossani. Ovesta ulos vain kaikki rauhanhäiritsijät. Jos on tyttöystävä jne, niin sen voi päästää asuntoon ja viereen nukkumaan, mutta silloinkaan mitään naikkosten BFF-hännystelijöitä ei sisään karkaa.

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Heitä ulos se nainen välittömästi. Itse olen ainakin täysin huoraavia naisia vastaan. Jos nainen ei maksa omia juomiaan niin laitettakoon hänet vaikka kuritushuoneeseen.

Silloinen saarna meni siis perille ja muija ymmärsi yskän. Meillä on hyvin tasa-arvoinen fyrkankäyttökulttuuri, tosin mä vedän toki ne isot linjat.

Enemmän tosiaan hämäsi toi pelisilmättömyys asia(oi)ssa. Muijan mielestä ei ollut mitään pahaa siinä, että random-runkkarit tarjoaa juotavaa. Mitään sen kummempaa muijalla ei ole ollut mielessä ja siksi mä sen täysin turhana dumasinkin. Mun luottokortti nyt oli lähinnä heitto, koska eihän se nyt fyrkasta kiinni ole.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsite "kämppis" on ihmisarvoisen elämän vastainen. Just say NO to room mates!

Ikinä en kämppiksien kanssa yhteen olisi nuorempana muuttanut, enkä myöskään suvaitsisi mitään kutsumattomia ylimääräisiä yövieraita asunnossani...
Mä asuin opiskeluaikana solussa ja se oli kyllä ihan kivaa aikaa. Olihan siinä tietenkin välillä omia pieniä ongelmia, mutta mielummin mä asuisin jonkun kaverin kanssa kuin vaikkapa naisen, tai sitten sen naisen pitäisi olla ns. poikatyttö.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt tämä menee kerrankin aivan putkeen. Ei mitenkään liian kovaa, vaan sillä lailla juuri oikein. Nettideitti on konkretisoitunut ja hyvää vauhtia ollaan suhdetta rakentamassa. Fyysistä läheisyyttäkin on jo kokeiltu ja molemilla oli kivaa.

Viimeksi on tuntunut tältä viime keväänä ennen neljättä finaalia. Se tunne, että tästä voi todella tulla jotain ja tuleekin. On tämä vain hienoa, mutkia voi tietenkin tulla matkaan ja niitäkin tulee, mutta turha niistä on etukäteen murehtia.

Tämä on nyt se toinen tyttö mistä mainitsin jokin aika sitten, kun tuli selväksi, että raskaana olevaan ei kannata koskea, vaikka saisikin. Olemme hämmentävän erilaisia, mutta sitä suuremmalla syyllä sitä on kiinnostunut toisen maailmasta. Yhtäläisyyksiä löytyy tietenkin myös ja niistä tärkeimpänä urheilu.

Birchman

Jäsen
Tossa aamulla tuli kirjoiteltua edelliselle sivulle helvetin pitkä teksti. Meikäläinen on kokenut megaihastumisen neljä kertaa elämässäni. Luovuttu siis on ja sen verta on alkanut tajuamaan, että elämä aina jatkuu senkin jälkeen.

Mutta mutta, tunnevaihtelut on aika metkoja. Kuten yllä jo mainitsin, normaali päivittäinen elämä on pitkälti loogista järjen avulla suoritettavaa toimintaa. Sitä aina yllättyy, kuinka paljon tunnekuohua toiseen ihmiseen ihastuminen saa aikaan omassa mielessä. Kun aamulla olo oli suoraan sanottuna paska, on nyt taas aivan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Muistaa taas, että oma elämä tässä on tärkeintä ja koostuu aika monen asian summasta. Yksittäiset pakit ei sitä murenna. Omia tunteita ei silti pidä väheksyä. Jos surettaa niin sure, jos vituttaa niin hakkaa nyrkkeilysäkkiä ja niin edelleen.

Tunteista jos nyt vielä kirjoittelee, niin mun mielestä meidän yhteiskunnassa vähän vähätellään sitä, mitä mies saa ja voi tuntea. Voi toki olla, että olen vain kasvanut sellaisessa ympäristössä... Itse ainakin on oppinut siihen, että aina vain pitää olla naama peruslukemilla, oli fiilis millainen tahansa. Tästä tulee vieläkin kärsittyä, vaikkakin kovin opettelen olemaan aidompi. Lähinnä nämä huonot tunteet kuten suru ja viha ja niihin liittyvä tukahduttaminen sitten luo erilaisia lieveilmiöitä, kuten masennusta, alkoholismia, väkivaltaisuutta ja niin edelleen. Viimeisen vuoden aikana kun on tullut käytyä vähän omaa elämää läpi ja siihen liittyviä hyviä ja huonoja asioita, on ainakin oma olo parantunut helvetisti. Heiluriliike hyvän ja huonon välillä on tasaantunut helvetisti.

Palatakseni ketjun aiheeseen. Ihan rehellisesti sanottuna, enemmän taisin ihastua siihen rakkauden huumaan ja janoon. Ei siinä, tosi hauska likka tietty. Mutta kuten jo sanottiin, nuori ja tuskin siitä mitään sen pysyvämpää olisi edes tullut. Ja veikkaanpa ihan rehellisesti olevani jatkossa viisaampi taas näissä asioissa. Tietää vähän mikä on normaalia käytöstä ja missä vaiheessa taas kannattaa alkaa vetää itsekin sitä käsijarrua kaksin käsin. Ja toisaalta, tiedostan tämän oman fiilikseni liittyen mun all-in mentaliteettiin. Jos meikä tykkää, niin näytän sen vähän turhankin kovaa. Toiset tykkää, toiset ei. Nykyään kuitenkin osaa edes vähän enemmän ajatella, miltä siltä toisesta mahtaa tuntua ne omat "hyvät aikeet".

Kattellaan siis mitä kevät tuo tullessaan. Mulla on jotenkin ihan hyvät fibat koko vuodesta 2012. Tähän mennessä mulle on tapahtunut enemmän hyvää kuin viime vuonna yhteensä. Naisiin liittyen: tällä hetkellä en ajatellut alkaa sekoilemaan minkään laastarin tai yhden illan jutun kanssa. Kun tietää, miltä tuntuu olla ihmisen vieressä josta tykkää, luo sellainen vain helvetin tyhjän olon sisälle. Ehkä hetken päästä ajattelen taas toisin, mutta toisaalta sitä arvostaa itseään sen verran enemmän nykyään, ettei omaa arvoa tarvitse mitata pantujen dooriksien määrässä.

Tai ehkä mulla on väärä kuva yhden illan jutuista. Yleensä ne on niitä vähemmän hohdokkaita. Ei jaksa nähdä eforttia ja nappaa sellaisen messiin. Tottakai jos joku hemaiseva mimmi haluaa vain seksiä, niin sopii mulle!

Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tuli äsken pudisteltua päätä, kun luin tätä ketjua nämä neljä viimeisintä sivua. Ihan uskomatonta, kuinka monella on samanlaisia kokemuksia naisten suhteen, eli siis näitä, että pitäisi esittää välinpitämätöntä ja kylmää, että nainen ihastuisi. Vittu mitä paskaa, siinä mun mielipide. Eikö naarailta löydy rahtustakaan rationaalisuutta näissä asioissa, mikä siinä on, että miehen pitäisi kohdella jotenkin huonosti, ollakseen kiinnostava? Eikö se ole paljon upeampaa, jos on huomaavainen, hauska ja jopa luotettava?

Omasta erosta nyt pari viikkoa, mutta kun tapailtiin, niin ei ollut käynnissä mitään chinese fuckin' mindgameseja. Rehellisesti sitä vaan viihtyi toisen seurassa, ei tarvinnut yrittää olla cool saati kusipää. En ollut ikinä meidän lyhyehkön (5kk) suhteen aikana kusipää tyttöä kohtaan. Enkä silloinkaan, kun tapailtiin. Miksi olisin ollut ihmistä kohtaan, josta niin paljon pidän?

Mitä tuohon eroon tulee, niin sitä on nyt tullut tässä parisen viikkoa sulateltua.. ja kyllähän edelleen pahaa tekee. Ehkä se suurin ikävän tunne on jo vähän hiipunut, mutta edelleen voisin antaa vaikka mitä, että voisin palata siihen mitä oli, että saisin sen ihmisen viereeni yöksi nukkumaan. En tiedä mistä johtui tuo hänen puoleltaan tunteiden hiipuminen, ehkä se kuuluu tuohon ikään (20), ettei oikein tiedetä mitä halutaan, naisten tapauksissa erityisesti siis. Muutoin tyttö ei ollut turhan naiivi ja muutenkin varsin täysijärkinen. Oikeastaan sen ohella, että ajattelee mitä tuli missäkin tehtyä hänen kanssaan jne, niin pahimmalta tuntuu ajatus siitä, että hän saattaa olla kohta jo jonkun toisen kanssa. Alkaa vituttaa ihan todenteolla ajatuskin, että hän olisi jonkun yanarin kainalossa saati sängyssä. Varmaan ihan luonnollisia ajatuksia ja reaktioita?

Tämä on hyvä ketju kyllä, pystyy saamaan vertaistukea ja samaistumaan toisten tilanteisiin.. harmi vain, että monet tekstit koskevat juuri noita naisten soutu ja huopaamisjuttuja.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En tiedä mistä johtui tuo hänen puoleltaan tunteiden hiipuminen, ehkä se kuuluu tuohon ikään (20), ettei oikein tiedetä mitä halutaan, naisten tapauksissa erityisesti siis.
Jos tunteet hiipuu, niin todennäköisesti olit hänelle liian hyvä. Eivät naiset halua sellaista ihmistä. Naiset haluavat miehen, jossa on nk. särmää, jotta he voivat muuttaa ja tehdä miehestä sellaisen kuin haluavat. Lopulta kun miehestä on tehty naiselle "täydellinen", kyllästyy nainen ja etsii uuden.

Faktaa.

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Meni reilu vuoden suhde poikki. Fiilis on helvetin huono, tyhjä, ahdistunut ja kaipaava. Päätettiin laittaa suhde poikki jatkuvien riitelyiden takia. Ehkä parempi näin. Olo nyt vaan on helvetin huono, kun viikko sitten lähti pappa, ja nyt tulee ero tyttöystävän kanssa. Huhhuh, voiko elämä mennöä enää huonompaan suuntaan, tuskin. Ehkä sitten joskus löytyy vielä joku jonka kanssa jakaa elämä, nyt vaan on olo sellainen ettei tiedä oikeen että mitä pitäis tehdä että saa pään kasaan.

scholl

Jäsen
Tuli äsken pudisteltua päätä, kun luin tätä ketjua nämä neljä viimeisintä sivua. Ihan uskomatonta, kuinka monella on samanlaisia kokemuksia naisten suhteen, eli siis näitä, että pitäisi esittää välinpitämätöntä ja kylmää, että nainen ihastuisi. Vittu mitä paskaa, siinä mun mielipide.

Miksi? Miksi pitää heittää jotain kärrynpyöriä saadakseen nainen ihastumaan? Miksi pitää ylipäätänsä pohtia ihastuuko nainen vai eikö? Olennaista on ihastuuko herra itse. Pitää tehdä omia asioita ja se on sitten ihan sama, mitä nainen tekee. En tajua tuollaista pelleilyä yhtään. Itse olen enemmän kyllä siinä positiossa, jossa huomaan naisten yrittävän saada minut ihastumaan, mutta kun se ei mene niin. Ei sitä voi yrittää, vaan pitää mennä eteenpäin kunnes on vastassa se, joka on ohjelmoitu samalla tavalla. Jos toista ei nappaa niin yrittäminen ei auta, en tajua, miksei se mene jengille perille.

scholl

Jäsen
Silloinen saarna meni siis perille ja muija ymmärsi yskän. Meillä on hyvin tasa-arvoinen fyrkankäyttökulttuuri, tosin mä vedän toki ne isot linjat.

Enemmän tosiaan hämäsi toi pelisilmättömyys asia(oi)ssa. Muijan mielestä ei ollut mitään pahaa siinä, että random-runkkarit tarjoaa juotavaa. Mitään sen kummempaa muijalla ei ole ollut mielessä ja siksi mä sen täysin turhana dumasinkin. Mun luottokortti nyt oli lähinnä heitto, koska eihän se nyt fyrkasta kiinni ole.

Hyvä vertaus. Tarjoajat ovat kyllä runkkareita, mutta vastaanottajat ovat huoria. Eriasia on ystävien kesken, koska ne menevät pitkässä juoksussa tasan. Ainakin mulla on valokuvamuisti ja muistan, jos joku on tarjonnut tai jos mä olen tarjonnut ja se voidaan sitten tasata vaikka 10v päästä, mutta en tajua miksi joku yksipuolisesti tarjoaisi tai ottaisi vastaan. Viime kesänä yksi nainen tarjosi mulle muutamat niin lähetin rahaa perässä kirjekuoressa siihen osoitteeseen. As simple as that vaikken edes halunnut niitä juomia tilata.

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
. Viime kesänä yksi nainen tarjosi mulle muutamat niin lähetin rahaa perässä kirjekuoressa siihen osoitteeseen.

Uskomatonta. Enpä olisi ikinä uskonut, että nimimerkki Jomppa Koon menetelmä saisi jäljittelijän, vieläpä lähes epätodennäköisimmän sellaisen kaikista JA:n kirjoittajista...

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä kun olen ollut hieman yli vuoden ilman pillua, niin on tuo aina luotettava oikea käsi tullut tutuksi, todella tutuksi. Ja en edes halua mitään biaatchia elämääni, hyvin menee ilmankin. Eikä mulla ole ollut kuin yksi kohtuu pitkä suhde (yli 10v sitten), muuten on ollut yhden yön suhteita tai joitakin kuukausia kestäviä suhteita. En tiedä, en osaa elää parisuhteessa kun ämmät kyllästyy, kait mä oon vaikea ihminen, jonka kanssa on mahdoton seurustella. Näin sen täytyy olla.

Just nyt en siis halua mitään seurustelua, mutta oishan se ihan kiva jossakin vaiheessa kokeilla taas, että onnistuuko. Nyt aluksi vaan pitäisi päästä kämpästä pihalle, niin kyllä niitä naisiakin olisi elämässä enemmän kuin nyt. Pitäisi saada pää kondikseen (kun tuo mielenterveys reistailee:/), niin sitten olisi helpompaa kytätä uutta parisuhdettakin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Uskomatonta. Enpä olisi ikinä uskonut, että nimimerkki Jomppa Koon menetelmä saisi jäljittelijän, vieläpä lähes epätodennäköisimmän sellaisen kaikista JA:n kirjoittajista...

Lue nyt uudelleen, tuo ei liity Jomppaan millään tavalla. Tuskin on edes totta, mutta se ei toisaalta taas liity mihinkään.

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Hyvä vertaus. Tarjoajat ovat kyllä runkkareita, mutta vastaanottajat ovat huoria. .....

...Viime kesänä yksi nainen tarjosi mulle muutamat niin lähetin rahaa perässä kirjekuoressa siihen osoitteeseen. As simple as that vaikken edes halunnut niitä juomia tilata.

Minun mielestä huora on edelleen huora, vaikka palauttaisikin rahat seuraavana aamuna. Tuollaisellella toiminnalla voisi tosin ansaita "tyhmä"-etuliitteen.

scholl

Jäsen
Siis tapahtuma meni niin että yritin päästä lähtemään sieltä naisen luota veke, mutta se ei onnistunut. Hän ehdotti jonnekin terassille menemistä ja otinkin siellä yhden juotavan. Sitten kävin jossakin vessassa ja nainen oli tilannut siinä vaiheessa lisää juomaa ja maksanut ne. Sitten hän haki vielä jonkun pizzan, joka syötiin hänen luonaan ja sitten jossakin vaiheessa karkasin sieltä niin, että sanoin, että menen vessaan ja meninkin ulos. En ollut sanonut nimeäni, mutta koska minulla on hyvä muisti niin muistin mikä nimi siinä ovessa oli ja lähetin sinne parikymppiä. Eli en muista oliko kyse yhdestä juomasta terassilla, pizzasta ja jostain juomasta siellä kämpällä, ihan sama, mutta en halunnut sellaiselle tyypille jäädä velkaa ja koska minulla ei ollut pientä seteliä mukanani niin en voinut jättää rahaa silloin kun sieltä pakenin.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Meni reilu vuoden suhde poikki. Fiilis on helvetin huono, tyhjä, ahdistunut ja kaipaava. Päätettiin laittaa suhde poikki jatkuvien riitelyiden takia. Ehkä parempi näin. Olo nyt vaan on helvetin huono, kun viikko sitten lähti pappa, ja nyt tulee ero tyttöystävän kanssa. Huhhuh, voiko elämä mennöä enää huonompaan suuntaan, tuskin. Ehkä sitten joskus löytyy vielä joku jonka kanssa jakaa elämä, nyt vaan on olo sellainen ettei tiedä oikeen että mitä pitäis tehdä että saa pään kasaan.

Ei voi muuta sanoa kuin otan osaa molempiin. Ja tsemppiä jatkoon. Nyt vain päivä ja asia kerrallaan eteenpäin. Jos itkettää ja vituttaa, niin anna tunteille valta vain. Se on ainakin minulla auttanut.
Toisaalta, jos jatkuvasti riitelitte, niin suhde olisi varmaan ennemmin tai myöhemmin päättynyt. Parempi ennemmin kuin myöhemmin voi tässä vaiheessa sanoa. Kyllä tuolla jossain on se tyttö sinullekin, mutta anna sen asian nyt odottaa. Älä lähde hätiköiden uusiin suhteisiin, älä ota itsellesi ns. laastaria, vaikka siihen saattaa mahdollisuus nopeasti tarjoutua. Turha aiheuttaa paskaa fiilistä enää ulkopuolisille ihmisille.
En tiedä toimiiko sinulla, mutta minulla kyllä toimi.
Vielä kerran, tsemppiä, leuka ylös ja asia kerrallaan kohti parempaa ajanjaksoa.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS

Kuulostaapa tutulta, itsellä meni ensimmäinen vakava suhde poikki 13.3. Saman päivän aamuna klo 7.30 poliisit tulivat kertomaan, että isäni on kuollut. Siinä on aika paljon yhdelle päivälle, vaikkei oltukkaan isän kanssa kovin läheisiä johtuen kuningas alkoholista.

Tässä nyt pari viikoa erosta, ja edelleen harmittaa pirusti, kun päätös erosta tuli täysin yksipuolisesti tytön puolelta. Tosin voin jonkin verran paremmin jo, kuin silloin pari viikkoa sitten. Tottakai hirveä ikävä valtaa aika ajoin koko miehen, mutta minkäs teet.

Paras lääke tuohon on, että koitat viettää kavereidesi kanssa aikaa mahdollisimman paljon. Niiden kavereiden, kenen kanssa pystyt nauramaan ja elämään hetkessä. Itselle ainakin toiminut niin, kaverit jaksaa tsempata ja piristää päivää. Itsellä toiminut lääkkeenä myös uudehko työpaikka, jossa on kiva porukka ja mieluisia työtehtäviä.

Itseäni ahdistaa tällä hetkellä eron lisäksi myös kaikki kuoleemaan liittyvät järjestelyt, jotka minulle lankeavat suurimmilta osin, lähin omainen kun olen. Toivottavasti sillä saralla sinun ei tarvitse hirveästi päätäsi vaivata tuossa tapauksessa! Ei muuta kuin roppakaupalla tsemppiä, kai se aurinko meillekkin paistaa taas jonain päivänä, ei auta jäädä tuleen makaamaan!

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Siis tapahtuma meni niin että yritin päästä lähtemään sieltä naisen luota veke, mutta se ei onnistunut. Hän ehdotti jonnekin terassille menemistä ja otinkin siellä yhden juotavan. Sitten kävin jossakin vessassa ja nainen oli tilannut siinä vaiheessa lisää juomaa ja maksanut ne. Sitten hän haki vielä jonkun pizzan, joka syötiin hänen luonaan ja sitten jossakin vaiheessa karkasin sieltä niin, että sanoin, että menen vessaan ja meninkin ulos. En ollut sanonut nimeäni, mutta koska minulla on hyvä muisti niin muistin mikä nimi siinä ovessa oli ja lähetin sinne parikymppiä. Eli en muista oliko kyse yhdestä juomasta terassilla, pizzasta ja jostain juomasta siellä kämpällä, ihan sama, mutta en halunnut sellaiselle tyypille jäädä velkaa ja koska minulla ei ollut pientä seteliä mukanani niin en voinut jättää rahaa silloin kun sieltä pakenin.

Mä meen vessaa ja livahdetaan ulos :) Tosi miehekästä ja suoraselkästä toimintaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy