Naisasiat

  • 7 492 319
  • 26 542

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kiitoksia vaan vinkeistä. Sen verran pohjustuksena että olen kuitenkin tuntenut sen neidin jo 6-7 vuotta, että ainakin omasta mielestä olen odotellut jo aivan tarpeeks. Varsinkin kun meidän välillä on kipinää ja onhan sitä kipinääkin lentänyt ihan alusta lähtien. Sen verran munaton paska olen ollut että vasta nyt sain elämäni ekat rehvit aikaseksi ja nehän meni niin hyvin, että vois vaan antaa palaa ja kattoo mihin päädytään.

No tämä tieto saattaa tietysti hieman muuttaa mielipidettä :D silti kannattaa pitää sillä tasolla ettei toinen pelästy..toki onhan se hyvä kertoa kiinnostuksesta, mutta suutelemisen yms kanssakäymisen luulisi tuovan tämän asian suht selvästi esille..
 
Viimeksi muokattu:

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Kiitoksia vaan vinkeistä. Sen verran pohjustuksena että olen kuitenkin tuntenut sen neidin jo 6-7 vuotta, että ainakin omasta mielestä olen odotellut jo aivan tarpeeks. Varsinkin kun meidän välillä on kipinää ja onhan sitä kipinääkin lentänyt ihan alusta lähtien. Sen verran munaton paska olen ollut että vasta nyt sain elämäni ekat rehvit aikaseksi ja nehän meni niin hyvin, että vois vaan antaa palaa ja kattoo mihin päädytään.

Vaikka sä olisitkin tuntenutkin neitosi jo pitempään niin ei sun silti hosua kannata. Vedä toiset ja kolmannetkin treffit ihan iisisti toisiinne eri tavalla tutustuen. Kyllä se neiti sun tunteet tunnistaa vaikka sä et niitä niin ääneen sanoisikaan. Kevyttä, huoletonta hauskanpitoa ensialkuun. Keilailut ja vastaavat voi olla varsin jees jos ne on sellaisia tilanteita jossa sä pystyt olemaan rentona, omana itsenäsi. Uuteen leffailtaan en kyllä kannustaisi.
 
Viimeisimmästä ja ainoasta suhteesta kulunut jo kohta pari vuotta, eikä sekään ollut kuin muutaman kuukauden juttu. Kovin pitkälle ei päästy, eikä oikein missään vaiheessa oltu samalla aaltopituudella. Parempi näin.

Tällä hetkellä olen ihastunut tyttöön, joka on jo parisuhteessa. Vähän yritin hänelle vinkkailla noin vuosi sitten, että kiinnostusta olis, mutta aika heti perään sain tiedon sillä on jo joku toinen. En oikein tiedä miten tähän tilanteeseen pitäisi suhtautua. Välillä järki käskee jo unohtamaan, mutta sydän ei vain tahdo tehdä sitä. Välillä olen saanut jo hänet pois mielestäni, mutta aina kun satun näkemään häntä kaupungilla, on hän mielessäni ainakin seuraavan viikon. Ja tämä sama tarina on toistunut kohta jo vuosia.

En tiedä olenko asettanut rimani liian korkealle, sillä kyseinen tyttö on varmasti yksi kaupungin kauneimmista ja jotenkin tuntuisi väärältä, jos tälläinen paskahousu lopulta hänet saisi. Muutamia kyselyitä on mulle viime aikoina tullut, mutta ne olen hylännyt pikemmiten sillä haluan katsoa tämän kortin loppuun asti. Mutta missä vaiheessa on parempi luovuttaa tämän tytön suhteen?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muutamia kyselyitä on mulle viime aikoina tullut, mutta ne olen hylännyt pikemmiten sillä haluan katsoa tämän kortin loppuun asti. Mutta missä vaiheessa on parempi luovuttaa tämän tytön suhteen?
Olisi kannattanut luovuttaa jo vuosi sitten. Tapaile muita naisia, unohda seurusteleva nainen ja tee itsesi onnelliseksi. Jos nainen ei ole vuoden aikana vielä sinusta kiinnostunut, ei hän sinusta tule kiinnostumaan näillä pelikorteilla. Mahdollista on, että kun tapailet muita hän tulee mustasukkaiseksi ja kiinnostuu. Vaikka ei kiinnostuisikaan niin itse seurustelet ja olet jo onnellinen. Win-win.

Voi tuntua pahalta, mutta näin se menee. Et voi jäädä roikkumaan johonkin seurustelevaan tyttöön, joka ilmiselvästi on tarpeeksi onnellinen omalla tahollaan. Satutat vain itseäsi.


Kiitoksia vaan vinkeistä. Sen verran pohjustuksena että olen kuitenkin tuntenut sen neidin jo 6-7 vuotta, että ainakin omasta mielestä olen odotellut jo aivan tarpeeks. Varsinkin kun meidän välillä on kipinää ja onhan sitä kipinääkin lentänyt ihan alusta lähtien. Sen verran munaton paska olen ollut että vasta nyt sain elämäni ekat rehvit aikaseksi ja nehän meni niin hyvin, että vois vaan antaa palaa ja kattoo mihin päädytään.

Kipinän saa helposti sammutettua kun alat puhumaan tunteista, jotka mahdollisesti hänelle on vasta kehittymässä. Jos lätkäpelissä olet kahden hyökkääjätoverin kanssa 2-1 hyökkäyksessä maalivahtia vastaan, et varmaankaan anna palaa ja lämää ennen siniviivaa? Tietenkin pitää rakentaa hyvä paikka ja odottaa puolustajan sekä maalivahdin reaktiota. Vaikka olisi vaikeaa, niin muutamat treffit nyt ainakin ihan rennosti puuhailette kaikenlaista mukavaa ja vietätte aikaa yhdessä. Kyllä nainen siitä ihastuu ja ottaa varmasti tunteetkin puheeksi kunhan vain et häntä ahdista. 99 % naisista ahdistuu jos liian aikaisin alkaa tunteista puhumaan. Eikä asiaa mielestäni muuta mitenkään, että olette jo vuosia tunteneet. Samat virhe tuli joskus tehtyä itse, eikä silloin Tadu seurusteluun saakka päässyt. Nykyisin ei ongelmia kun on tarpeeksi chilli ja antaa naisen tehdä aloitteen noissa asioissa. Nopeammin vain pääsee/joutuu seurustelemaan.
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Huh, ei olis viikko takaperin uskonut, että elämä hymyilee nyt tällä tavoin. Muijasta tuli siis erottua, elämä tuntu turhalta paskalta, ja tuntui ettei enää mikään ole järkevää. Olin pettynyt, turhautunut, väsynyt ja vihainen. Pari päivää eron jälkeen, exäni kertoi että hänellä on juttua uuden miehen kanssa. Ensimmäinen ajatus oli että ei vittu, mutta toinen ajatus oli että "jes". Tajusin, että mulle annettiin mahis päästä tosta muijasta eroon, kun erottiin. Kuinka kauan olisin vielä tuhlannut aikaa tuohon naiseen, pelkkä ajatuskin pelottaa.

Tuon tiedon jälkeen elämäni on ollut yhtä hymyä. Minua onnisti, ja eräs nainen, josta muutamia vuosia sitten olen haaveillut, kertoi pitävänsä todella minusta. Yksi asia johti toiseen, ja nyt mulla on kyseisen naisen kanssa seksisuhde, ja sovittiin ettei mitään enempää, only sex. Me like.

Mutta sitten kummallisempia asioita. Ex-naiseni koulukaverit, jotka exäni mukaan ovat hänen hyviä kavereita, ovat alkaneet molemmat viestitellä minulle, milloin fb, milloin puhelimitse. Nämä naiset ovat keskenään todella hyviä ystäviä, ja tuskin kumpikaan tietää, että toinenkin tekstailee.. En oikein tiedä mitähän minun nyt pitäisi tehdä. Näille molemmille naisille ilmoitin, että kannattanee varmaan vähän pitää etäisyyttä minuun jollei halua rikkoa ystävyyttä Exääni, johon molemmat totesivat, ettei exäni edes ole heidän hyvä kaveri, ja etteivät he edes ole jutelleet hänen kanssaan juuri mitään. Outoa. Nyt sitten nämä molemmat tekstailevat kanssani, toinen huomattavasti enemmän, ja tekee kokoajan itse aloitteen. Toisen kanssa olen myös tekstaillut, mutta hän ei niin usein tee itse aloitetta, enkä sitten myöskään tee minäkään, koska minä en tällä hetkellä kaipaa elämääni yhtään naista vakituiseksi suhteeksi, olen sen kokenut, ja nyt haluan pitää hauskaa, se kertokoot kaiken siitä, miten perseestä suhteeni oli, mutta rakkaus sokaisee.

Muutenkin on hassua, miten hauskaa mulla on ollut. Hauskin viikko noin puoleen vuoteen. Ainoastaan joku satunnainen hetki menee edelle, kun on oltu exäni kanssa jossain reissussa, mutta muutoin tämä kyllä pesee kaikki 100-0, tottakai, ensimmäinen viikko sinkkuna, mutta silti.


Tämä olkoon vinkkinä kaikille erosta kärsiville, olkaa ystävienne kanssa, tutustukaa uusiin ihmisiin, myös naisiin, vaikkei seurustelu kiinnostaisikaan, ja puhukaa suoraan. Olen tällä viikolla kuullut kolmelta eri naiselta, että arvostaa sitä että puhun suoraan enkä ala kiertelemään. On tottakai ihan eri asia erota esim vaimostaan, kuin minä tyttöystävästäni jonka kanssa seurustelin 1,5v, mutta silti. Älkää koskaan unohtako, että toivoa on aina, Hope dies last.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Kiitoksia vaan vinkeistä. Sen verran pohjustuksena että olen kuitenkin tuntenut sen neidin jo 6-7 vuotta, että ainakin omasta mielestä olen odotellut jo aivan tarpeeks. Varsinkin kun meidän välillä on kipinää ja onhan sitä kipinääkin lentänyt ihan alusta lähtien. Sen verran munaton paska olen ollut että vasta nyt sain elämäni ekat rehvit aikaseksi ja nehän meni niin hyvin, että vois vaan antaa palaa ja kattoo mihin päädytään.


Ymmärrän toki, että jos olet koko tuon ajan ollut ihastunut, niin sinulla on kova paine päästää patoutuneet tunteet pihalle. Koita kuitenkin vielä vähän chillailla. Jos treffejä vielä seuraa, ja jopa orastava tapailu seurusteluksi muuttuu, ja sitten jossain vaiheessa yhteiselämäksi, niin sitten voit kertoa että olit oikeastaan ihastunut koko ajan. Mutta muuten anna vain palaa, hyvällä mallillhan tuo on, kun toinenkin kerran on viihtynyt. Jätä vaan sanalliset rakkauden tunnustamiset vielä vähän myöhemmäksi.
 
Suosikkijoukkue
Semo tutti parrucchieri.
Kiitoksia vaan vinkeistä. Sen verran pohjustuksena että olen kuitenkin tuntenut sen neidin jo 6-7 vuotta, että ainakin omasta mielestä olen odotellut jo aivan tarpeeks.

Joku joskus totesi täällä, että ainakin kun tekee mieli sanoa naiselle jotain, niin se on merkki pitää turpa kiinni. Ymmärrettävää, että haluat kailottaa kaikki patoutuneet tunteesi ulos, mutta tee itsellesi palvelus ja anna naiselle aikaa tutustua sinuun syvemmin, ennenkin dumppaat painolastin hänen syliinsä prosessoitavaksi. Ja tutustumisen jälkeen palastele tunteesi, ettet aiheuta jyrkkää vastareaktiota.

Muista, että olet ihastunut mielikuviin, et siihen mitä nainen todella on. Se selviää vasta syvässä parisuhteessa.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
Kiitoksia vaan vinkeistä. Sen verran pohjustuksena että olen kuitenkin tuntenut sen neidin jo 6-7 vuotta, että ainakin omasta mielestä olen odotellut jo aivan tarpeeks.
No se toki muuttaa hieman asiaa. Se että olet saanut pyydettyä reffeille on kuitenkin mielestäni nyt alkuun ihan tarpeeksi. Kyllä siitä tyhmempikin jo tajuaa että jotain taka-ajatusta on, kun pyytää vuosien tuttavuuden jälkeen toisen treffeille. Eli kyllä se tyttö nyt ainakin arvelee, että sulla jotakin tunteita voisi olla. Neuvoni on kuitenkin se että vältä sitä r-sanan sanomista edelleen. Jos tyttö on kiinnostunut myös jatkossa tapailusta, se on ihan hyvä merkki ja indikoi että myös hänen puoleltaan voi olla jotakin kiinnostusta. Ja jos näin on, sun lähtökohdat on ihan hyvät, sillä siinä tapauksessa tyttö tuskin on karkaamassa ja tulette tapaamaan myös jatkossa useammin.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Tällä hetkellä olen ihastunut tyttöön, joka on jo parisuhteessa.

Paras kikka varatun naisen iskemiseen on meikäläisen mielestä se, että pidät sopivasti yhteyttä, läväytät itsellesi kaverikortin ja pyrit siihen asemaan, että kun tämä puolustava mestari joskus virheen tekee, nainen avautuu siitä sinulle. Tässä vaiheessa pääset niinsanotusti juoksemaan sen pallon kanssa.

Tuokin tietysti kusee, mikäli se ihan ensimmäinen vaatimus ei ole kohdillaan - eli, että naisella olisi edes kaverimielessä kiinnostusta teikäläiseen. Jos se uupuu, niin sitten vaan bileissä ja baareissa kaveripohjaa luomaan ;)

Ja kyllä, ko. pelikirjaa on käytetty onnistuneesti.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Paras kikka varatun naisen iskemiseen on meikäläisen mielestä se, että pidät sopivasti yhteyttä, läväytät itsellesi kaverikortin ja pyrit siihen asemaan, että kun tämä puolustava mestari joskus virheen tekee, nainen avautuu siitä sinulle. Tässä vaiheessa pääset niinsanotusti juoksemaan sen pallon kanssa.

Näinhän se on. Itse huomasin aikanani ex avokin kanssa saman. Aikanaan, kun olin hänestä kiinnostunut, sain kaverikortin pöytään. Jatkettiin lähes vuosi kaveri/tuttava linjalla ja tällä naisella oli tapana aina silloin tällöin avautua minulle asiasta kuin asiasta. Ajan myötä kävi niin, että hän erosi exästään. Tällöin me jatkettiin edelleen kaveripohjalta, mutta eräässä vaiheessa yksi asia johti toiseen jne.

Eli joskus kyllä kannattaa pitää jäitä hatussa näissä asioissa, etenkin jos varatusta naisesta sattuu olemaan kiinnostunut. Koska eihän sitä ikinä tiedä, että mitä tulevaisuudessa käy.
 
Kiitoksia vinkeistä.

Jos nyt ihan varmuuden selitän tilanteen uudelleen, sillä tuo edellinen viesti oli aika sekava johtuen kellonajasta ja silloisesta olotilasta.

Eli: Ensimmäisen kerran näin tytön kolme vuotta sitten. Ihastuin heti ensi silmäyksellä. Olin tuolloin varsin ujo, enkä uskaltanut ottaa minkäänlaista kontaktia häneen. Itseasiassa en tiennyt tuolloin edes hänen nimeään. Pari vuotta sitten, sain selville hänen nimensä ja lisäsin hänet samantien Facebook-kaverikseni (+ myös mesekaveriksi). Otin häneen yhteyttä, kyselin miten menee jne. Hän ei juurikaan ilmaissut kiinnostusta minua kohtaan, mutta vastaili kysymyksiin kiltisti, eli toisaalta hän ei myöskään kieltänyt minua. Samaa jatkui noin kuukauden, kunnes kuulin hänen olevan parisuhteessa erään kavereni kanssa (saattoi olla syy tuohon "hiljaisuuteen"). Vähän aikaa jatkoin vielä kyselyjä kunnes päätin katkaista välit. Noin vuoden he seurustelivat, kunnes erosivat. Tällöin oli minun saumani iskeä, mutta käytännössä paskoin housuihini ja muutaman kuukauden päästä hän oli jo uudessa (nykyisessä) suhteessa. Hän on siis ollut nykyisessä suhteessa kohta puolitoista vuotta ja ainakin tällä hetkellä he näyttäisivät olevan onnellisia.

Eli tunnen siis hänet hyvin, mutta emme ole varsinaisesti kavereita. Joskus olemme heitettäneet sanan sinne tänne, mutta ei mitään sen suurempia viritelmiä. En siis tiedä, olisiko tässä vaiheessa sen kaverikortin pelaaminen vähän tyhmää. Eli kannaattako pysytellä taka-alalla ja sitten iskeä kiinni sitten joskus baarissa tai bileissä?
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli tunnen siis hänet hyvin, mutta emme ole varsinaisesti kavereita. Joskus olemme heitettäneet sanan sinne tänne, mutta ei mitään sen suurempia viritelmiä. En siis tiedä, olisiko tässä vaiheessa sen kaverikortin pelaaminen vähän tyhmää. Eli kannaattako pysytellä taka-alalla ja sitten iskeä kiinni sitten joskus baarissa tai bileissä?

Rakkautta koleran aikaan -kirjassa päähenkilö odottaa 51 vuotta 9 kuukautta ja neljä päivää saadakseen rakkautensa kohteen. Jos ei ole aikeissa odotella tuota suuruusluokkaa olevaa ajanjaksoa, niin ehkäpä fiksuinta olisi kuitenkin lopettaa se odottaminen ihan tähän paikkaan ja alkaa katsella ympärilleen entistä ahnaammin. Kevät tekee tuloaan, ja kyllähän lammikossa kaloja riittää.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Rakkautta koleran aikaan -kirjassa päähenkilö odottaa 51 vuotta 9 kuukautta ja neljä päivää saadakseen rakkautensa kohteen. Jos ei ole aikeissa odotella tuota suuruusluokkaa olevaa ajanjaksoa, niin ehkäpä fiksuinta olisi kuitenkin lopettaa se odottaminen ihan tähän paikkaan ja alkaa katsella ympärilleen entistä ahnaammin. Kevät tekee tuloaan, ja kyllähän lammikossa kaloja riittää.

Tämä unohtui itseltä mainita tuossa aiemmassa viestissä. Ei kannata tosiaankaan liikaa tuudittautua siihen, että se nainen joskus eroaa ja pääset osingoille. Se kun ei tosiaan ole mikään kiveen hakattu juttu, vaikka nainen eroaisi. Toki se riippuu teidän sen hetkisen ystävyyden/tuttavuuden laadusta. Mutta jos liikaa jää odottelemaan ja haihattelemaan, niin sitä saattaa joskus huomata, että olisi ollut monta muutakin mukavaa naista. Totta kai kannattaa pysyä tuttavana/kaverina, niin kuin aiemmin mainitsin, mutta kyllä niitä naisia tosiaan riittää. Joten silmät auki vaan ja avoimin mielin.

Omat naisasiat on sillä tolalla etteipä noita hirveästi ole. Sen yhden neitosen tapasin tuossa viikko pari sitten, mutta jotenkin nainen vaikuttaa sellaiselta, että en taida jaksaa tällä hetkellä hänen vauhdissa. Joten jäissä tämä tällä hetkellä on.
 
Kevät tekee tuloaan, ja kyllähän lammikossa kaloja riittää.

Riittää, mutta hänessä on sitä jotakin, mistä minä hänessä tykkään. On toki äärimmäisen kaunis, mutta myös luonteltaan hän juuri se mistä tykkään (toki voi olla oma mielikuva, eihän mulle ole juurikaan vertailukohtia). Esimerkiksi tällä hetkellä sydämeni tykyttää parikymmentä lyöntiä ylimääräistä minuutissa. Lisäksi olen menettänyt monet yöunet hänen takiaan.

Toki jossain vaiheessa on pakko ymmärtää luovuttaa, mutta mun mielestä vielä nyt ei kannata.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Riittää, mutta hänessä on sitä jotakin, mistä minä hänessä tykkään. On toki äärimmäisen kaunis, mutta myös luonteltaan hän juuri se mistä tykkään (toki voi olla oma mielikuva, eihän mulle ole juurikaan vertailukohtia). Esimerkiksi tällä hetkellä sydämeni tykyttää parikymmentä lyöntiä ylimääräistä minuutissa. Lisäksi olen menettänyt monet yöunet hänen takiaan.

Toki jossain vaiheessa on pakko ymmärtää luovuttaa, mutta mun mielestä vielä nyt ei kannata.

Kyllä kannattaa. Yleensäkin varattujen naisten perään haikailu on arvelluttavaa puuhaa, mutta varsinkin tässä tilanteessa jossa ei näkyisi olevan pieniäkään takuita siitä että neitosella olisi sinuun päin mitään intressejä, niin koitappa nyt hieman ryhdistäytyä. Hanki kokemuksia, ehkä sitten kun seuraavan kerran unelmiesi nainen on vapaalla jalalla, et tule jäätymään yhtä pahasti.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Lisätään edeltäviin vielä se, että vastakkaisen sukupuolen varatut yksilöt tunnetusti kiinnostavat enemmän. Vaikket suhdetta hankkisi, niin tuskin ajoittainen paneminen häiritsee saumojasi itse kultamitaliin.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ihmetyttää välillä että naisilla on omat sääntönsä pari- että panosuhteissa. Ja vaikka on jotain sovittua niin heillä on lupa muuttaa sääntöjä mieleisikseen.

Hengasin tuossa erään naaraan kanssa jokusen kuukauden, kaverin emännän kaveri, eli samasta kaveripiiristä. Ja jo ennen kuin pistettiin pissavehkeitä yhteen ilmoitin että tästä on turha odottaa mitään sen kummempaa sitten, vaan ajoittaista paneskelua ja yhdessä vietettyä aikaa.

Eihän siinä sitten mennyt kuin pari viikkoa kun ensimmäisen kerran alkoi näkymään kiintymisen merkkejä jolloin otin ensimmäisen puhuttelun ja homma kuulemman mukaan jatkuisi entisellään.

Sitten alkoikin tulemaan sydämiä tekstiviesteissä, fb:ssa ja kun pääsin ovesta sisään oli kaulassa takiainen kiinni ennen kuin sain kengät jalasta ja homma jatkui. Oli sitten äärimmäisen läheisyydenkipeä narttu.

Toinen puhuttelu ei auttanut, vaan se menikin siihen että yritettiin kääntää mun päätä parisuhteeseen, niin nyt sitten kävi niin että ilmoitin että tämä oli tässä. Tästähän suututtiin niin että poistettiin numerot, fb-kaveruudet ja kaikki.

Myöhemmin osuttiin samoihin illanistujaisiin tuossa pari viikkoa sitten ja tämä naaras vetäisi pari pulloa viiniä jonka jälkeen sitten avautui koko porukan edessä musta että mä olen mielialahäiriöinen biseksuaali. Perustelematta tietenkin, mutta oletan syyn olleen se ettei hän ei mulle kelvannut ja piti päästä niskan päälle kavereitten edessä.
Tämä riitti mulle enkä jäänyt kuuntelemaan humalaisen, katkeran naisen tilitystä vaan lähdin sitten baariin.

No, nyt tulee sitten anteeksipyyntöjä ovista, ikkunoista ja kavereitten kautta. Toivoo edelleen että saisi musta miehen itselleen, not gonna happen.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Kyseessä on biologinen reaktio. Seksin harrastaminen vapauttaa aivoista jotain hormoonia, joka aiheuttaa kiintymystä ja lopulta nainen ihastuu näiden hormonien takia sinuun. Tästä oli vasta lehdessä juttua, kun jokin iltapäivälehti julkaisi kirjoituksen, jossa oli syitä siihen, miksi naiset eivät pääse naimisiin.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyseessä on biologinen reaktio. Seksin harrastaminen vapauttaa aivoista jotain hormoonia, joka aiheuttaa kiintymystä ja lopulta nainen ihastuu näiden hormonien takia sinuun. Tästä oli vasta lehdessä juttua, kun jokin iltapäivälehti julkaisi kirjoituksen, jossa oli syitä siihen, miksi naiset eivät pääse naimisiin.
Eikös tuo sama voi käydä myös miehille?
Ainakin omalta osaltani, pahaa pelkään, on käymässä niin.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Ja muutenkin, kentsu sekä muutkin miehet, kannattaa välttää naisia, joilla on taipumusta nolata äijiään julkisesti. Ei jatkoon.

Tää tuli kyllä ihan puskista, viina ja katkeruus teki tehtävänsä vissiin ja akka alkoi avautumaan, yritti illalla sitten baarissa mun frendiä iskeä, heikoin lopputuloksin.

Muuten on tullut oltua kovin varovainen noiden naaraitten kanssa ettei tule mitään kilareita tai muuten vain henkisesti epätasapainoisia versioita.
 

scholl

Jäsen
Ihmetyttää välillä että naisilla on omat sääntönsä pari- että panosuhteissa. Ja vaikka on jotain sovittua niin heillä on lupa muuttaa sääntöjä mieleisikseen.

Hengasin tuossa erään naaraan kanssa jokusen kuukauden, kaverin emännän kaveri, eli samasta kaveripiiristä. Ja jo ennen kuin pistettiin pissavehkeitä yhteen ilmoitin että tästä on turha odottaa mitään sen kummempaa sitten, vaan ajoittaista paneskelua ja yhdessä vietettyä aikaa.

Miksei muuten seksi voi olla harrastus niinkuin vaikkapa lenkkeily tai jalkapallo? Se on nimittäin fakta, että tyyppejä, joiden kanssa voisi ajatella seurustelevansa, on hyvin vähän, koska silloin pitää läpäistä joku valtavan pitkä, monen sivun kysymyslista. Sen sijaan seksiä voisi mainitsemallasi tavalla ehkä ajatella harrastavansa vaikkei seurustelisikaan eli se olisi ns. friends with benefits tyylinen juttu, jos kummatkin ovat sinkkuja ja ovat ajatelleet olevansa jatkossakin sinkkuja. Ongelma on vain juuri toi mitä sanot: naiset valehtelevat ulospäin. Jo pelkästään leffassa käyminen ilman seksiä saattaa olla tilanne, josta nainen kertoo kavereilleen, että hän seurustelee. Niinpä ainoa keino on joko pidättäytyä tapaamasta naisia kahden kesken tai sitten ottaa alussa nimi paperiin. Jos sinulla on nimi paperissa, jossa nainen tunnustaa, ettei ole seurustelusuhdetta niin jos tulee jotain erilaisia lausuntoja jatkossa niin voit kuvitella, etkä joudu epäilyksenalaiseksi, että seurustelisit sellaisen henkilön kanssa, joka ei ole seurustelumielessä ns. naisystäväainesta.
 

scholl

Jäsen
Kyllä kannattaa. Yleensäkin varattujen naisten perään haikailu on arvelluttavaa puuhaa, mutta varsinkin tässä tilanteessa jossa ei näkyisi olevan pieniäkään takuita siitä että neitosella olisi sinuun päin mitään intressejä, niin koitappa nyt hieman ryhdistäytyä. Hanki kokemuksia, ehkä sitten kun seuraavan kerran unelmiesi nainen on vapaalla jalalla, et tule jäätymään yhtä pahasti.

Entä jos hän tekee paremman tarjouksen? Toki voidaan ajatella, että on arveluttavaa, että se henkilö, jota kirjoittaja haikailee, on seurustelevaa sorttia eli tälle naiselle kelpaa kuka vain ja hän purjehtii koko ajan suhteesta toiseen. Laadukkaammalta kuulostaisi, jos nainen olisi sinkkuna, eikä kelpuuttaisi miehiä. Mutta siitäkin huolimatta kirjoittaja voi analysoida asioita ja kokea, että hän on parempi kuin se nykyinen mies, on vain tapahtunut niin, että nainen on valinnut epähuomiossa väärin aiemmin.
 

scholl

Jäsen
Rakkautta koleran aikaan -kirjassa päähenkilö odottaa 51 vuotta 9 kuukautta ja neljä päivää saadakseen rakkautensa kohteen. Jos ei ole aikeissa odotella tuota suuruusluokkaa olevaa ajanjaksoa, niin ehkäpä fiksuinta olisi kuitenkin lopettaa se odottaminen ihan tähän paikkaan ja alkaa katsella ympärilleen entistä ahnaammin. Kevät tekee tuloaan, ja kyllähän lammikossa kaloja riittää.

Joo ja lotossakin kannattaa satsata seitsemän oikein sijaan vaikkapa kolme oikein -tuloksiin. Erinomaisia neuvoja! Annettiin surkea muija, mutta oli pakko ottaa, kun oli helposti saatavilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös