Naisasiat

  • 7 504 339
  • 26 557

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hyvä kun otit tuon esille, tein nimittäin juuri näin, jäi vain tuolta viestistä. Ilmotti olevansa omasta puolestaan nyt jo täysin sinkku.

...

OK - nyt näyttää jo paremmalle, mutta kuten kerroitkin etenemisvauhdista, hiljaa hyvä, monesti parempikin, tulee, jos on jotain tullakseen...

Onnea ja menestystä niin sinulle kuin penkinlämmittäjällekin!
 
Sellasta tilannetta pukkaa, että ainakin mielenkiinto pysyy korkealla. Vähän kokemuksia kyselen tossa kohta, mutta kertaanpa vähän...

Itsellä juurikin samanlainen tapaus alla tuossa jokunen aika sitten ja voisin melkeinpä sanoa, että kannattaa ainakin varuillaan olla. Meillä meni ensimmäiset kuukaudet ihan mukavasti alku ihastuksen huumassa, kunnes naista alkoi edellinen ero ahdistamaan. Pitkästä edellisestä suhteesta ja nopeasta loikkauksesta johtuen ei ollut kerennyt purkamaan edellisen suhteen kiemuroita, joka taas heijastui helvetin viileänä ja välinpitämättömänä käytöksenä minua kohtaan. Ennen pitkää sitä huomasi toimivansa jonkin näköisenä laastarina toiselle ja eipä aikaakaan kun samalla tavalla reilun puolenvuoden jälkeen jo hyppäsi toisen matkaan.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Itsellä juurikin samanlainen tapaus alla tuossa jokunen aika sitten ja voisin melkeinpä sanoa, että kannattaa ainakin varuillaan olla. Meillä meni ensimmäiset kuukaudet ihan mukavasti alku ihastuksen huumassa, kunnes naista alkoi edellinen ero ahdistamaan. Pitkästä edellisestä suhteesta ja nopeasta loikkauksesta johtuen ei ollut kerennyt purkamaan edellisen suhteen kiemuroita, joka taas heijastui helvetin viileänä ja välinpitämättömänä käytöksenä minua kohtaan. Ennen pitkää sitä huomasi toimivansa jonkin näköisenä laastarina toiselle ja eipä aikaakaan kun samalla tavalla reilun puolenvuoden jälkeen jo hyppäsi toisen matkaan.

Juuri tuon toivon välttäväni avoimella suhteella. Sitten joskus tulevaisuudessa kun tuntuu ajankohtaiselta, niin kenties.
 

Pataprinsessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko vastaavista tilanteista minkälaisia kokemuksia? Etenkin se mietityttää, että minkä prosenttiosuuden sauma tässä mahtaa olla jäädä ajoittaiseksi panoksi? Nainen on aivan mahtava ja mielellään jossain vaiheessa virittäisin jotain komiampaa ;)

Prosenttiosuuksia en uskalla lähteä heittämään, mutta vaihtoehtoja on kaksi.
a) Nainen on löytänyt sinusta unelmiensa miehen, ja entinen mieskin sai jäädä sinun tieltäsi. Joku "järjen ääni" takaraivossa kuitenkin käskee naista aloittamaan rauhassa, eikä hän uskalla heittää 4 vuoden suhdetta kertalaakista menneisyyteen.

b) Olet mielenkiintoista vaihtelua edelliseen, jo vähän väljähtäneeseen suhteeseen. Jonkun ajan kuluttua nainen kuitenkin toteaa, että se edellinen mies oli kuitenkin se, jonka kanssa haluaa loppuelämänsä jakaa. Välillä vaan piti käydä kokeilemassa muutakin, että tajuaa tämän.


Molemmista vaihtoehdoista on tuttavapiirissä esimerkkejä, toivottavasti vaihtoehto A käy toteen kohdallasi! :)
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juuri tuon toivon välttäväni avoimella suhteella. Sitten joskus tulevaisuudessa kun tuntuu ajankohtaiselta, niin kenties.

Eli nainen haluaa olla sinun kanssasi, mutta koska edellisestä suhteesta on niin vähän aikaa, hän haluaa saman aikaisesti parrua myös muilta. Sitten kun edellisestä suhteesta on kulunut vähän enemmän aikaa ja parruterapia on tehnyt tehtävänsä, hän haluaa edelleen olla sinun kanssasi, mutta lopettaa kuin taikaiskusta muiden kanssa vehtaamisen. Näinkö se meni?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Erottiin tossa vajaa viikko sitten tyttöystävän kanssa, kun hän sanoi tuntevansa oikeastaan ainoastaan kaveritunteita minua kohtaan enää. Kirjoittelinkin aiheesta yllä. Eroon ei liittynyt mitään dramatiikkaa, juteltiin hyvillä fiiliksin ja sovittiin, että ollaan edelleen kavereita. Hän on myös ollut viimeaikoina pistämässä pystyyn toiminimeä, ja ollut sen takia melko kiireinen/stressaantunut. Ei myöskään ollut 100% varma tunteistaan, mutta kuulemma ollut enemmän vaan niitä kaverifiiliksiä.

Sanoin, että ei kannata polttaa siltoja ja että lähdetään rakentamaan tätä ystävyyttä avoimin mielin, onhan noita eroja ja paluita ennenkin tapahtunut, kun on päässyt erilaisesta näkökulmasta tunteitaan tulkitsemaan. En siis kuitenkaan ole epätoivoinen, tai ala ruikuttamaan, mutta kai sitä sisällä pieni toivonkipinä palaa aina. Ainahan sitä itselleen toivoo hyvää. Hänkin oli äärimmäisen iloinen, että voidaan pysyä ystävinä, viettää aikaa jne, sillä kuitenkin edelleen pitää ja välittää minusta.

Ollaan tänään menossa leffaan, kun oltiin jo aiemmin sovittu ja niin edelleen, ja on ihan kiva nähdä häntä jokatapauksessa. Siitä en tiedä, onko se järkevää, kun itsellä vielä niin vahvat tunteet häntä kohtaan. Joku sanoikin, että vitut ystävyydestä, se loppuu kuitenkin viimeistään sitten, kun toinen löytää jonkun uuden. Sekin voi olla totta.

Ei ole tullut mitään äärimmäisiä surufiiliksiä oikeastaan tässä, vaikka sain tiedon faijan kuolemastakin samana päivänä kun erottiin, mutta sellaista tiettyä tyhjyyden tunnetta on tullut. Se vituttaa ehkä eniten, kun ei tiedä miten päin pitäisi olla, toisaalta helvetinmoinen ikävä sitä ihmistä, etenkin illalla, kun menee yksin nukkumaan. Sitten on nämä kaikki kliseet, kesä tulossa jne, eikä kiinnosta kyllä vittuakaan suoraan sanottuna. Tälläinen turtuneisuuden tunne on kyllä aivan paskaa. Synttäritkin edessä ensi viikolla, "jippii". Voisi johonkin toiseenkin ketjuun tämän postin laittaa, mutta koska nämä fiilikset johtuvat tuosta naisesta suurimmilta osin, niin laitetaan tänne.
 

Carlos

Jäsen
Nyt sitten mietitään, että missä vaiheessa ne ensimmäiset negatiiviset asiat paljastuu, mutta kun on näin paljon hyvää pohjalla niin en voi välttyä ajatukselta toooooodella pitkästä suhteesta.

Älä suotta mieti niitä "negatiivisia" asioita, kyllä niitä mahtuu joka suhteeseen ja ihmiseen. Nauti nyt vaan täysillä tuosta uuden suhteen tuomasta huumasta, varsinkin jos teillä menee hyvin niin tuo on viimeinen kerta kun tulet sen kokemaan. :-)

Ja rakkaus on myöskin oikeasti sokea, ihastuksen huumassa et halua pitää mitään esiintulevaa seikkaa huonona.

Onnea ja menestystä vaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joku sanoikin, että vitut ystävyydestä, se loppuu kuitenkin viimeistään sitten, kun toinen löytää jonkun uuden. Sekin voi olla totta.

Minulla on paremmat välit exään nykyään kuin vaikka puoli vuotta sitten ja käyn siellä välillä katsomassa kissoja ja sellaista. Sen olen sanonut aivan suoraan, että käynnit loppuvat seinään, jos ja kun löydät jonkun uuden.

Ei se ole mitään uhkailua tai kiristystä tai yhtään mitään. Asiat asioina, minä en todellakaan mene enää koskaan hänen kotiinsa sen jälkeen, kun siellä alkaa ravaamaan ja yönsä nukkumaan joku kuka ties urpo.

Mielestäni tässä ei edes ole mitään ihmeellistä, niin se vain menee.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minulla on paremmat välit exään nykyään kuin vaikka puoli vuotta sitten ja käyn siellä välillä katsomassa kissoja ja sellaista. Sen olen sanonut aivan suoraan, että käynnit loppuvat seinään, jos ja kun löydät jonkun uuden.

Ei se ole mitään uhkailua tai kiristystä tai yhtään mitään. Asiat asioina, minä en todellakaan mene enää koskaan hänen kotiinsa sen jälkeen, kun siellä alkaa ravaamaan ja yönsä nukkumaan joku kuka ties urpo.

Mielestäni tässä ei edes ole mitään ihmeellistä, niin se vain menee.

Ja tämä on mielestäni oikein myös sinun exääsi ja hänen tulevaa miestään kohtaan sekä heidän parisuhdettaan kohtaan.
 
Suosikkijoukkue
NY Jets, Knicks, Yankees, Islanders, Chelsea & TPS
Eli nainen haluaa olla sinun kanssasi, mutta koska edellisestä suhteesta on niin vähän aikaa, hän haluaa saman aikaisesti parrua myös muilta. Sitten kun edellisestä suhteesta on kulunut vähän enemmän aikaa ja parruterapia on tehnyt tehtävänsä, hän haluaa edelleen olla sinun kanssasi, mutta lopettaa kuin taikaiskusta muiden kanssa vehtaamisen. Näinkö se meni?

Tossa tuli ylempänä aika kova esimerkki siitä, miksen pistänyt vastaan kun halusi avointa suhdetta. Kuitenkin mitä nyt rivien välistä olen lukenut, niin kyllä siitä reaktio irtoaisi, jos meikäläinen suuretkin orgiat pistäisi pystyyn. Tosiaan meikäläiselle uusi tilanne ja siksi täällä kyselenkin ;)

Siihen tähdätään, että saisi eronsa käsiteltyä pudottamatta allekirjoittanutta kyydistä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tarvitsisin hieman viisaiden aikuisten apua, tässä on vähän muutakin mietittävää kuin huominen.

Minusta on alkanut tuntua, että eräs nainen saattaisi olla kiinnostunut minusta. Saattaisin minäkin olla, ei kai siinä mitään. Asiassa on vain yksi erittäin huono juttu eikä mikään ihan pienikään. Hän on raskaana. Joo, kyllä. Tuleva isä tietää, mutta ei halua olla missään tekemisissä tapauksen kanssa, joten siitä ei koituisi haittaa.

Eihän tämmöisestä kai vain voi tulla mitään? Itse en missään tapauksessa halua lapsia, mutta ei se sinänsä sitä tarkoita, että en niitä voisi sietää. Ongelmalliseksi asia tulee jo pelkästään siinä, kun nainen oletettavasti haluaisi toisenkin. Olen sitä koittanut miettiä, että kun kaikki iältään minulle sopivat ovat kuitenkin yh-äitejä tai haluavat lapsia, niin onko tässä minkä verran eroa siihen, jos lapsi olisi sen muutaman vuoden verrattuna loppukesästä syntymiseen?

Soppaa lisää vielä sekin, että on toinenkin ehdokas, ja tietenkin, yh-äiti. Naiset ovat aivan erilaisia, mutta omalla tavallaan hyviä. Periaatteessa pitäisi vähän turhankin nopeasti tietää, koska mitään pelejä en rupea pelaamaan.

Todennäköisintä tietenkin on, että molemmat menevät puihin, mutta jos jostain ihmeen syystä niin ei kävisikään, niin mitä tässä oikein tekisi. Semmoista vihjettä tuli raskaana olevalta tänään, että ei se vain voi olla tarkoittamatta mitään muuta.

Isäksi en rupea eikä semmoiselle ole tarvettakaan, ei henkistä eikä taloudellista. Varmasti järkevintä olisi vain antaa asian olla vai olisiko sittenkään. Onko muka varaa jättää yksikään kortti katsomatta.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat

Tuota noin...

Mitäpä, jos lukisit tuon kirjoittamasi tekstin ajatuksella uudestaan ja vastaisit itse esittämiisi kysymyksiin.

Toisaalta - omana mielipiteenäni:
Ihan kaikkien mainittujen, myös syntymättömien, kannalta sinulla ei kannattaisi olla varaa käännellä tällaisia kortteja, ei ainakaan "just in case"-periaatteella - sorry!
 

Soolo

Jäsen
Pernaveikolle. Älä lähde tällaiseen hommaan mukaan, sillä eihän raskaana olevalla naisella ole mitään muuta mielessä kuin se lapsi, ja sen hoitaminen syntymisen jälkeen on mielettömän raskasta. Varsinkaan jos et lasta rakasta, kakkojen vaihtaminen ei kauaa nappaa. Sinun oletetaan tietysti ottavan tähän osaa tähän kaikkeen, jos kyseisen naisen kanssa parisuhteeseen rupeat.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Jatkaakseni hieman kevyemmissä tunnelmissa tuota äskeistä toivettani olla parisuhteiden analysoinnissa mr. Spock: vielä parempaa olisi tietysti löytää itsestään sisäinen kapteeni Kirk. Sitten voisi näyttävän naisen kohdalla vain hymyillä reteästi, repäistä jossain vaiheessa paitansa, hoidella naisen ja siirtyä seuraavalla viikolla taas täysin uuteen naiseen, kunnes puoli galaksia olisi käyty läpi. Tosin tässä vaiheessa varmaan pään sisällä alkaisi kuiskutella tohtori Leonard "Bones" McCoy, joka muistuttelisi kyynisesti siitä, että toivottavasti ei tullut paljaalla vedettyä sitä puolta galaksia.

Star Trek -viittaukset taitavat valitettavasti osoittaa, että kuulun jatkossakin Naisasiat-ketjuun, tieteisnörttihenkiset vertaukset eivät taida olla mikään seksikkyyden riemuvoitto.

EDIT: Kyllä sitä Uhurakin kelpaisi kovassa hädässä.

Hehe, tuli heti mieleen eräs joskus näkemäni puskuritarra...
"Just Don't Let captain Kirk Show You What He Calls "The Captain's Log"
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Isäksi en rupea eikä semmoiselle ole tarvettakaan, ei henkistä eikä taloudellista. Varmasti järkevintä olisi vain antaa asian olla vai olisiko sittenkään. Onko muka varaa jättää yksikään kortti katsomatta.

Ja meinasit vakavasti rakentaa parisuhdetta jomman kumman kanssa? Ei sinun luulisi tarvitsevan apua kun luet tuon viimeisen lauseesi edes kerran uudestaan..
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Koko teksti

Hyvä puoli noissa on se, että todistetusti molemmat tykkäävät, tai ainakin ovat tykänneet munasta.

Mutta asiaan. Ihan siltä varalta kun ei ole varaa jättää kokeilematta, meinaat siis potentiaalisesti sotkea isostikkin muitten elämää. Näihin ei paranisi lähteä jos ei kerran oikeasti ole uskoa asiaan eikä muksutkaan kiinnosta.

Toki, tämä vain minun mielipiteeni
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minusta on alkanut tuntua, että eräs nainen saattaisi olla kiinnostunut minusta. Saattaisin minäkin olla, ei kai siinä mitään. Asiassa on vain yksi erittäin huono juttu eikä mikään ihan pienikään. Hän on raskaana. Joo, kyllä. Tuleva isä tietää, mutta ei halua olla missään tekemisissä tapauksen kanssa, joten siitä ei koituisi haittaa.
Tässä ei nyt ole jaossa valttikortit. Pysy kaukana, ihan oikeasti.

Soppaa lisää vielä sekin, että on toinenkin ehdokas, ja tietenkin, yh-äiti. Naiset ovat aivan erilaisia, mutta omalla tavallaan hyviä. Periaatteessa pitäisi vähän turhankin nopeasti tietää, koska mitään pelejä en rupea pelaamaan.
Treffailu tämän jälkimmäisen kanssa on luultavasti hyvä idea. Kun siellä on jo yksi tenava, etene hitaasti. Ei se ole "pelien pelaamista". Katsot rauhassa miten homma kehittyy.
 

Birchman

Jäsen
Meni jo Vitutusketjuun, kopsataan anyway tännekin.

Vituttaa naiset ihan yli kaiken. Noi helvetin vänkääjät, jänkääjät ja tällaisten hölmöjen päänsekoittajat! Vittu sentään ihan oikeasti!!!

Aina kun niiden kanssa yrittää ihan tosissaan jotain tutustumista, koittaa jopa kuunnella mitä niillä on sanottavana, niin vituiksi menee - aina! Ei perkele sentään ei oo mitään logiikkaa, järkeä tai muutakaan näissä asioissa.

Nytkin tuli naisen aloitteesta hetki tapailtua ja alkuun oli niin ruusuista ai että. Ja voi vittu kun alkaa itsekin sitten vähän sulattamaan jäätä ja laskemaan suojamuureja, siis alkaa ihastua. Ei mene kuin nanosekuntti ja toinen kääntää kelkan 180 astetta ympäri ja huutaa olan yli adios! Siis vittu soikoon! Jumalauta uskomatonta käytöstä, ei voi muuta sanoa.

Yleisesti ottaen joka ainoa tapailu tai seurustelu on lopulta aiheuttanut enemmän paskaa kuin hyvää. Jos ei muija dumppaa kuten yllä, alkaa se joka vitun asiasta tappeleminen ja omien menojen rajoittaminen. Ihan vitun hienoa logiikkaa oli aikanaan exän alkuaikojen "Haluan olla itsenäinen ja tehdä mitä haluan". Kun sitten oli vähän vakavoitu niin yhtäkkiä ne mun viikonloput poikien kanssa oli meikäläisen itsekkyyttä ym enkä huomioinut häntä tarpeeksi. Voi perkele!

Nyt sitten tietty vituttaa vielä sekin, että tiedän niitä hyviäkin naisia olevan. Niitä joita ihan oikeasti saattaisi meikäläiseen haluta tutustua, ehkä jopa rakastua. Mutta ei tämän raivon takaa nyt näe asioita objektiivisesti. Sen ekan hymyn aikana jo kelaa koko yllä olevan tekstin mielessään ja juo mieluummin kaljaa kuin lähtee limboon mukaan!

Niin joo ja sitten vielä yksi juttu. Vituttaa se, että suurin osa ainakin näistä 20-25 muijista suorastaan nauttii siitä, että niitä kohdellaan huonosti. Kiertää kuin kissa kuumaa puuroa, kunhan ei vahingossakaan kuuntele niiden juttuja, vittuilee päin naamaa, vetää treffit pystyyn ym. Ei saatana missä on se arvostus omaa itseään kohtaan?! Mutta voi jumalauta kun erehdyt oikeasti kysymään miten päivä on mennyt tai muuta, niin jo syttyy ahdistussireeni ja alkaa luritus siitä, miten nyt edetään liian nopeasti, ei tiedetä mitä halutaan elämältä, tarvitsee keskittyä opiskeluun, on niin kova kiire. Niinpä! Fuck off vaan kaikki jotka tunnistaa itsensä meikäläisen vuodatuksesta!
 

ace

Jäsen
Heh.. Birchmanin teksti on kuin omalta näppäimistöltäni vuosi, pari sitten. Samanlaisia kokemuksia yllinkyllin takana ja kun viimeinen pidempiaikainen suhde päättyi sotatilan vallitessa, päätin että riitti tämä pelleily minun osaltani.

Nyt olen parin vuoden ajan ollut onnellisesti sinkkuna ja tehnyt itseni kanssa rauhan siinä, etten ainakaan tarkoituksella hae vakavampaa seuraa naisista. Muutamaa on tullut tapailtua viimeisen kahden vuoden aikana hieman pidempään, mutta kummassakaan tapauksessa en sallinut itseni ihastua kunnolla, saati sitten rakastua.

Se, onko tälläisen suojakuoren rakentamisessa oikeasti järkeä, on tietysti vähän niin ja näin. Mitta tuli vain niin totaalisesti täyteen kaikkia hameväen edustajia kohtaan, kuten ilmeisesti myös Birchmanilla, että en nähnyt muuta keinoa. Helposti ihastuva luonteeltani aikaisemmin olin, mutta nyt on jonkinlainen mielenrauha siitä, että parempi vaikka yksin loppu elämän ajan, kuin väkisin paskassa suhteessa.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kaipa tänne voisi tulla postailemaan omia vuodatuksiakin...

Tarina menneisyydestä:

Olin vähän nuorempana kundina duunissa paikassa X, siellä tapasin yhden jäbän jonka kanssa ystävystyin todella nopeasti, hengailtiin siis duunin ohella paljon vapaa-aikanakin ja käytiin baareissa pyörittelemässä gimmoja. Eli nastaa ja huoletonta oli, kunnes eräänä päivänä duunissa pomo tuli sanomaan että esittele tälle uudelle tytölle paikat, se alottaa täällä tänään työt. Voitte varmaan nähdä mun kasvot nyt ruudun läpi, kun mä käännyin tsiigaamaan sitä tyttöä. Kutsutaan sitä tässä vuodatuksessa vaikka Virpiksi. En ole koskaan uskonut mihinkään rakastumiseen ensisilmäyksellä, paitsi tässä tapauksessa. Se näky oli silloin maailman kaunein, samalla myös suloisin, sen ääni oli ihana ja kun se oli siinä tilanteessa vielä vähän ujo, oli se oikeasti maailman söötein gimma. Noh, anyway...Siitä tuli sitten osa meidän duuniporukkaa. Oikeastaan se alkoi hengailemaan tosi paljon mun ja mun yllämainitun frendin kanssa, kutsutaan sitä tässä vuodatuksessa vaikka Jarmoksi. Mä olin ihan hiuksista varpaisiin ihastunut siihen, mutten uskaltanut oikein sanoa mitään, halusin vain nauttia sen seurasta ja kaikista hetkistä. Mutta Jarmolle mä kyllä toitottelin lähes joka päivä, miten täydellinen se gimma on. Että koskaan ei ole kenenkään kanssa ollut tällaista fiilistä...

Noh...aika kuluu noin parin kuukauden verran, kun saan tietää että Jarmo ja Virpi seurustelevat. Mitä vittua? Yritin aluksi olla sinut asian kanssa. Tai no, oikeastaan vain sen että en tehnyt aloitetta missään vaiheessa, ottanut riskiä ja yrittänyt saada sitä gimmaa, koska oikeasti aistin että sekin diggaisi musta. Sen pystyi aistimaan ihan selkeästi kaikista sen puheista ja halauksista ja eleistä mua kohtaan. Noh...aika kuluu taas jonkin verran, Virpi ja Jarmo ovat olleet yhdessä nyt noin 3-4 kk. Yhtenä iltana me mennään baariin ja messiin tulee muitakin duunikavereita. Jossain vaiheessa iltaa mä lähden röökille ja Virpi tulee sitten perässä. Jubaillaan pihalla niitä näitä, kunnes Virpi alkaa vuodattamaan jotain omia ongelmiaan ja selittelemään parisuhteestaan. Mä kuuntelen siinä sen juttuja ja tokaisen lohduttavasti ja ennenkaikkea rehellisestä, että ei sussa ole mitään vikaa. Sä olet ihana ja tällasia...noh...perusjuttuja. Sitten seuraavaksi Virpi kysyy multa että jos oon niin ihana, niin miksen koskaan pyytänyt sitä ulos. Tässä vaiheessa voitte varmaan taas nähdä mun kasvot ruudun läpi? Mä jotain mutisin, että en tiedä, ehkä pelkäsin vaan pakkeja. Siihen Virpi vastaa, että en olisi koskaan saanut pakkeja ja että on ekasta duunipäivästä lähtien toivonut, että pyytäisin sitä ulos. Näättekö vielä mun ilmeen? Me jatketaan juttelua todella pitkään siinä, kunnes mä alan kuulemaan siltä asioita, joita en todellakaan osannut odottaa.

Ne jutut liittyy kaikki Jarmoon. Kävi ilmi, että silloin kun mä puhuin Jarmolle Virpistä, oli Virpi tehnyt silloin täsmälleen samoin. Puhunut musta Jarmolle, kysellyt musta kaikkea, kertonut että on ihastunut muhun ja ennenkaikkea kysynyt sitä, että kun olet niin hyvä kaveri sen kanssa, niin tiedätkö, että onkse puhunut musta mitään? Jarmo vastaa: Ei ole, et ole sen tyyppiä. Ja siihen tämä homma sitten jäi. Eli valehtelemalla tämä kaverini playasi Virpin itselleen. Hetken aikaa meni asioita miettiessä.

Mutta nyt kun tiesin totuuden, alkoi aika kova kamppailu järjen ja sydämen välillä. Järki: Jarmo oli ollut mulle tosi hyvä frendi, jeesannut aina ongelmien kanssa, ollut hyvin tukena ja oikeasti oltiin vietetty varmaan parhaat päivät kimpassa. Sydän: Voinko koskaan löytää muka samanlaista tyttöä? Ehkä voin, mutta ei sitä silloin uskonut. En ole ollut koskaan noin ihastunut tai rakastunut keneenkään ja siihen päälle vielä fakta, että voisin oikeasti saada sen tytön. Virpi oli jo tässä vaiheessa sanonut, että haluaa nähdä mua. Taistelin noin 2-3 viikkoa järjen kanssa, että kusin homman itse kun en tehnyt aloitetta, kunnes yhden duunipäivän jälkeen Virpi otti mun kädestä kiinni, katsoi hetken aikaa syvälle silmiin ja antoi mulle pari hentoa pusua. Näättekö ilmeen jne...Tähän se kamppailu sitten päättyi. Piti puhua Jarmolle, kovasti mä yritin, mutta tähän sitä sitten tultiin. Ei ole varmaan vaikea arvata, että meillä meni Jarmon kanssa välit poikki. Tästä piti oikeasti maksaa todella kova hinta, josta olen vieläkin pahoillani. Mutta tiedän myös Jarmon tehneen todella väärin mua kohtaan. Anyway, nyt mulle kuuluu sellaista, että olen edelleen yhtä rakastunut kuin ensimmäisenä päivänä, toteutin siis päiväunet. Ollaan nyt neljättä vuotta yhdessä, muutettu uuteen kotiin ja ensimmäinen muksu on tulossa. :-) Eli hyvin menee! Onko tällä tarinalla opetuksia? Mä löydän ainakin kaksi:

1. Ottakaa ny helvetti kiinni palleista ja sanokaa gimmoille suoraan miltä tuntuu, ettei käy niinkuin meitsille.
2. Sydän vs. Järki -kamppailut on kyllä vittumaisinta ikinä. Koska sydän voittaa aina.

Mutta tosiaan, tämä tarina tuli mieleen siitä syystä, että aloitin eilen uudessa duunissa, jossa yllätysyllätys, yksi esimiehistäni on Jarmo, jonka näin ensimmäistä kertaa nyt noin neljään vuoteen.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Ne jutut liittyy kaikki Jarmoon. Kävi ilmi, että silloin kun mä puhuin Jarmolle Virpistä, oli Virpi tehnyt silloin täsmälleen samoin. Puhunut musta Jarmolle, kysellyt musta kaikkea, kertonut että on ihastunut muhun ja ennenkaikkea kysynyt sitä, että kun olet niin hyvä kaveri sen kanssa, niin tiedätkö, että onkse puhunut musta mitään? Jarmo vastaa: Ei ole, et ole sen tyyppiä. Ja siihen tämä homma sitten jäi. Eli valehtelemalla tämä kaverini playasi Virpin itselleen. Hetken aikaa meni asioita miettiessä.

Mikä ihmeen järjen ja sydämen välinen taistelu tuo on? Kusipää (muka)kaverisi valehteli sinulle, että saa naisen jonka sinä haluat.... Se on kaukana hyvästä kaverista, vaikka kuinka kivaa olisi ollut joskus aikoinaan. Minulla on kaksi todella hyvää ystävää, jotka molemmat ovat samalla tavalla tukeneet minua kun on ollut vaikeaa naisten ja kaikkien muiden asioiden kanssa, mutta en minä ikinä edes haluaisi nähdä kumpaakaan ihmistä, jos he tahallaan valehtelisivat minun selkäni takana. Jos suoraan tulevat puhumaan, niin kaikki okei, mutta tuo Jarmon toiminta on kuin jostain teinikomediasta. Hyvä vaan kun pääsit eroon, vaikka nyt joudutkin katselemaan Jarmoa esimiehenä. Onneksi ei tarvitse kuitenkaan mitään kontaktia ottaa jos ei ole ihan pakko.
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Tulipa lisäboostia itselle tuosta Iriksen kirjoituksesta. Itsellä samanlainen keissi tavallaan mebossa myös duunikaverin kanssa, josta on eräs toinenkin kiinnostunut. Kovasti olen kyllä saanuy pallini kaivettua naftaliinista ja saanu aloitteita tehtyä. Pallo on naisella (yllätys?) tässäkin tapauksessa. Toivotaan parasta, pelätään pahinta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös