Hän on urheilullinen eli toisaalta joku keilaus voisi kai sopia, voiko semmoiseen paikkaan mennä tapaamaan?
Ilman muuta voi ja minun mielestäni se olisikin loistava ensitreffipaikka, yhteistä tekemistä aika rennossa tilanteessa!
Hän on urheilullinen eli toisaalta joku keilaus voisi kai sopia, voiko semmoiseen paikkaan mennä tapaamaan?
Onko vastaavista tilanteista minkälaisia kokemuksia? Etenkin se mietityttää, että minkä prosenttiosuuden sauma tässä mahtaa olla jäädä ajoittaiseksi panoksi?
97,5% on melko tarkka prosentti tässä kohtaa. Eli siis pane vielä kun ehdit. Kyllä se sitten kotiin loikkii ilman routaakin.
No eipä sekään ihan putkee menny. Katsellaan mitä tulee ;)
Joo kyllähän se niin menee, että rakastunut tai perheen perustamisesta haaveileva nainen ei mitään avoimia suhteita ehdottele (ehkä promilleissa on laskettavissa poikkeustapaukset), joten pidä hauskaa rennolla otteella ja jos haaveilet vakavasti parisuhteesta, niin sitten vaan silmiä auki samaan aikaan kun tuota kutittelet.
Niin siis mikäli selitin heikosti tuossa aiemmin, avoin suhde-ehdotus johtui siitä, ettei neiti kokenut pystyvänsä sitoutumaan vielä, oltuaan tosiaan juuri neljä vuotta saman sankarin kanssa suhteessa. Mielelläni olisin kuvioissa sitten kun on saanut tuon eronsa käsiteltyä, mutta sitä tosiaan kyselen, että mahtaako tämä nykysetti vaikuttaa siihen, suuntaan tai toiseen.
...
Siinä sitten joku kaunis perjantai, tämä alun kaveripariskunnan hamepuolikas ilmoitti, että meikäläisen kohde oli lyönyt "täysi tauko"-leiman suhteelleen kuukaudeksi. Olivat siis neljä vuotta olleet yhdessä. Tuona iltana meikäläinen sitten otti asian puheeksi ja naksahtihan ne fiilikset aika loistavasti yksiin. Lauantaina ja maanantaina nähtiin vielä uusiksi.
...
"Täysi tauko" kuukaudeksi - hoh!
Klassisen kusetuksen ainekset ilmassa eli jos ei ole tuon kummempaa saanut sovittua entisen kanssa, minä ainakin ilmoittaisin kylmän viileästi, että palataan sitten tuon kuukauden jälkeen asiaan, jos aihetta lienee.
Mutta - eihän näitä koskaan kylmän viileästi ole mietitty ja tuskin vastakaan...
"Täysi tauko" kuukaudeksi - hoh!
Klassisen kusetuksen ainekset ilmassa eli jos ei ole tuon kummempaa saanut sovittua entisen kanssa, minä ainakin ilmoittaisin kylmän viileästi, että palataan sitten tuon kuukauden jälkeen asiaan, jos aihetta lienee.
Mutta - eihän näitä koskaan kylmän viileästi ole mietitty ja tuskin vastakaan...
Jaahas, sit olis kierrokses brunetti suomenruotsalainen, tatuoitu ja isotissinen kampaaja. Edellinen olikin blondi, pienirintainen hovimestari. Saa nähdä mitä tällä kertaa käy.
Miten näiden kolmen pyörittäminen onnistuu/onnistui?
Hyvä kun otit tuon esille, tein nimittäin juuri näin, jäi vain tuolta viestistä. Ilmotti olevansa omasta puolestaan nyt jo täysin sinkku.
...
Sellasta tilannetta pukkaa, että ainakin mielenkiinto pysyy korkealla. Vähän kokemuksia kyselen tossa kohta, mutta kertaanpa vähän...
Itsellä juurikin samanlainen tapaus alla tuossa jokunen aika sitten ja voisin melkeinpä sanoa, että kannattaa ainakin varuillaan olla. Meillä meni ensimmäiset kuukaudet ihan mukavasti alku ihastuksen huumassa, kunnes naista alkoi edellinen ero ahdistamaan. Pitkästä edellisestä suhteesta ja nopeasta loikkauksesta johtuen ei ollut kerennyt purkamaan edellisen suhteen kiemuroita, joka taas heijastui helvetin viileänä ja välinpitämättömänä käytöksenä minua kohtaan. Ennen pitkää sitä huomasi toimivansa jonkin näköisenä laastarina toiselle ja eipä aikaakaan kun samalla tavalla reilun puolenvuoden jälkeen jo hyppäsi toisen matkaan.
Onko vastaavista tilanteista minkälaisia kokemuksia? Etenkin se mietityttää, että minkä prosenttiosuuden sauma tässä mahtaa olla jäädä ajoittaiseksi panoksi? Nainen on aivan mahtava ja mielellään jossain vaiheessa virittäisin jotain komiampaa ;)
Juuri tuon toivon välttäväni avoimella suhteella. Sitten joskus tulevaisuudessa kun tuntuu ajankohtaiselta, niin kenties.
Nyt sitten mietitään, että missä vaiheessa ne ensimmäiset negatiiviset asiat paljastuu, mutta kun on näin paljon hyvää pohjalla niin en voi välttyä ajatukselta toooooodella pitkästä suhteesta.
Joku sanoikin, että vitut ystävyydestä, se loppuu kuitenkin viimeistään sitten, kun toinen löytää jonkun uuden. Sekin voi olla totta.
Minulla on paremmat välit exään nykyään kuin vaikka puoli vuotta sitten ja käyn siellä välillä katsomassa kissoja ja sellaista. Sen olen sanonut aivan suoraan, että käynnit loppuvat seinään, jos ja kun löydät jonkun uuden.
Ei se ole mitään uhkailua tai kiristystä tai yhtään mitään. Asiat asioina, minä en todellakaan mene enää koskaan hänen kotiinsa sen jälkeen, kun siellä alkaa ravaamaan ja yönsä nukkumaan joku kuka ties urpo.
Mielestäni tässä ei edes ole mitään ihmeellistä, niin se vain menee.
Eli nainen haluaa olla sinun kanssasi, mutta koska edellisestä suhteesta on niin vähän aikaa, hän haluaa saman aikaisesti parrua myös muilta. Sitten kun edellisestä suhteesta on kulunut vähän enemmän aikaa ja parruterapia on tehnyt tehtävänsä, hän haluaa edelleen olla sinun kanssasi, mutta lopettaa kuin taikaiskusta muiden kanssa vehtaamisen. Näinkö se meni?