Naisasiat

  • 7 503 938
  • 26 557
Scholl on oikeassa. Tiettävästi luolamies Urggh, joka keksi tulenteon, ärisi saksaksi. Myös ruudin keksinyt kiinalainen Hui Lai Lee puhui sujuvaa saksaa.

Jumantsuikkeli! En siis turhaan käynyt saksankielen tunneilla ala- ja yläasteella, vaikkei paljoa mitään sieltä mukaan tarttunutkaan viidessä vuodessa. Tosin olen mies, mutta kai tämä pätee myös vice versa ;)
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Jumantsuikkeli! En siis turhaan käynyt saksankielen tunneilla ala- ja yläasteella, vaikkei paljoa mitään sieltä mukaan tarttunutkaan viidessä vuodessa. Tosin olen mies, mutta kai tämä pätee myös vice versa ;)

Voit heti tänään ravintolassa kokeilla seuraavaa repliikkiä:

"Möchtest du 'ne Runde blasen?"

Jos nainen ymmärtää, olette samalla aaltopituudella ja kas, schollin kriteerien mukaan uusi α -pari on syntynyt.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Scholl on oikeassa. Tiettävästi luolamies Urggh, joka keksi tulenteon, ärisi saksaksi. Myös ruudin keksinyt kiinalainen Hui Lai Lee puhui sujuvaa saksaa.

Kuten myös mies, joka ompeli ekat nahkahousut taittoi saksan längvitsin. Saksaa puhuva valtakunnankansleri taas keksi keinon, miten riistää henki itseltään bunkkeriolosuhteissa...eli onhan noita pelle pelottomia, jotka saksaa taitavat.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Avataanpa tätä hiljattain eroon päättynyttä juttua. Ihan vain terapeuttisista syistä, ei sillä että itseäni juurikaan harmittaisi. Pahoittelut sekavasta tekstistä, mutta olkoot.

Exäni siis on tuolla rapakon toisella puolella ollut jo hyvän tovin. Reissu ei sillä mennyt ihan putkeen ja tuli kaikenlaisia ongelmia. Koki ettei pysty minun tukenakaan olemaan, vaikka en sitä edes vaatinut. Kauanhan sillä kesti tehdä selväksi, että haluaa täysin omaa aikaa ja sitä ennen tuli aika paljon riitoja pienistäkin jutuista.

Omassa päässäni mietin asioita selväksi ja kun hän oli eräänä aamuyönä minut haukkunut kaverinsa(!) kanssa pystyyn, päätin, että tämä oli tässä. Sanoin hänelle, että saa nyt täysin sitä omaa aikaa, koska me emme tule enää koskaan näkemään. Kielsin häntä jopa juttelemasta minulle missään, ellei hänellä ole jotain järkevää sanottavaa. Häneltä, kun viime aikoina tuli lähinnä vain kitinää ja vittuilua. Jotenkin meni luottamus tähän naiseen lopullisesti tuon episodin jälkeen. Lisäksi hän väitti, että on kertonut porukoillensa ihan kaiken meistä. Tuollaisten jälkeen on todella vaikea jatkaa enää mitään, kun ei tiedä milloin hän kenetkin sotkee suhteeseemme. Ei uskoisi, että nainen on 23-vuotias, vaikka eihän se ikä kaikkea kerro...

En edes oikeastaan muista, milloin olen aidosti häntä viimeksi rakastanut/pitänyt hänestä. Koko nainen tuntuu olevan minulle ihan yhdentekevä, kun minulla on omiakin murheita riittämiin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokin tässä nyt alkaa allekirjoittajaa pelottamaan, koska tapasin viime viikolla jälleen vaihto-oppilaan ja tälläkin kertaa oli saksalainen. Tällä kertaa treffit on perjantaina ja paikkanaa toimii kotini ja ajattelin kokata hänelle. Pienen haasteen tästä tekee hänen kasvisruokavalionsa. Tekisi mieli pyytää hänet kyllä kävelylle tai vastaavalle tänään tai huomiseksi, mutta katsellaan katsellaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Onpahan tuota iteki tullu säädettyä taas naisten kanssa. Yhtä muijaa olen tässä "tapaillu" muutaman viikon. Oikeastaan homma toimii muuten ihan helvetin hyvin, mutta mulla ei vain taida tuntua missään koko homma. Ihan mielenkiintoinen ja omaperäinen tyyppi, mut mulla vaan ei oikein tunnu missään. Toisaalta hyvää on se ettei tarvi joka vitun päivä tekstailla/tms. vaan nähdään n. kerran viikossa ja siinä sivussa lähinnä vaan sovitaan et koska nähdään seuraavan kerran. Ei siis tarvi koko aikaa jutella kaikesta mahdollisesta jossain facebookissa tai vastaavassa. Mitään fyysistäkään ei oo vielä tapahtunu vaan ainoastaan ollaan halattu treffien päätteeksi.

Toinen muija onki sit kaverin exä josta on tullu mulle ihan helvetin hyvä kaveri tässä viime aikoina. Ja vaik tässä tapauksessa toi mun "kaveri" on sen verta mulkku jätkä ettei missään tuntuis vaik painaisin sen exää niin tää nainen vaan tuntuu liian hyvältä kaverilta et sitä kannattais riskeerata turhaan. Tunteitahan mulla on tätä naista kohtaan ja pari yötä ollaan vietetty samassa sängyssä, ihan vaan nukkuen siis. Tunteet haluais taas vaik mitä, mut järki sanoo ettei kannattais.

Tänään oli säätöä yhen muijan kanssa joka vaikuttaa aika skitsolta tapaukselta.. tosin hullujen kanssa on yleensä ihan hyvää seksiä jos sinne asti selviää.

Exäki laitteli eilen viestiä (tää jonka jälkeen olin ihan paskana silloin keväällä) ja toisaalta taas se edelleenki tuntuu ainoalta oikealta vaihdoehdolta.

Eipä täs taas mitään järkeä ole ja parempi ois ku ei edes yrittäis mitään vakavaa kenenkään kanssa.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Viime viikko ja viikonloppu oli varsin erikoista aikaa. Tuntu että naisia ois riittäny joka ilta ja jopa useampi kerralla. Mutta lopulta ei vaan kiinnostanu. Yksiki tapaus oli tässä neljä yötä mun luona, mutta vaan nukuttiin koska en jaksanu alkaa lämmitteleen ja nainen ei ite tehny mitään, vihjaili kyllä että mieli tekisi. Naista kyllä tekee mieli, mutta en ilmeisti tiedä että mitä haluun? Edelleenkin exä pyörii liikaa mielessä, enkä varmaan sen takia anna mahdollisuutta kenellekkään. Tai sitten vaan odotan jotain semmosta, mitä ei ole olemassa.

Mutta se tuli todistetuksi taas, että välinpitämättömyys ja pieni kusipäisyys vaan kiihottaa naisia enemmän ku turha lepertely. Tää asia, mikä mua kyllä vituttaa koska mieluummin sitä ois kiltti,mukava ja ihana. Mut vedetään sit tuota kusipään roolia.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen muija onki sit kaverin exä josta on tullu mulle ihan helvetin hyvä kaveri tässä viime aikoina. Ja vaik tässä tapauksessa toi mun "kaveri" on sen verta mulkku jätkä ettei missään tuntuis vaik painaisin sen exää niin tää nainen vaan tuntuu liian hyvältä kaverilta et sitä kannattais riskeerata turhaan. Tunteitahan mulla on tätä naista kohtaan ja pari yötä ollaan vietetty samassa sängyssä, ihan vaan nukkuen siis. Tunteet haluais taas vaik mitä, mut järki sanoo ettei kannattais.

Kyllä järki sanoo, että kannattaisi. Ei hyviä kaveruussuhteita voi säilöä lasipurkkiin, ja odotella ettei mikää riko illuusiota best-friends-for-evö. Joku toinen äijä, ja tietenkin ääliö, sen kuitenkin pokaa, jos sinä et sitä tee. Vaikka ääliö onkin, heti ekana se äijä näkee, että sullakin olisi ollut tunteita, ja sitten se järkkää sut paitsioon niin nopeasti ettet ehdi kissaa sanoa. Sitten sua vituttaa. :) Sua vituttaa a) se että nyt joku ääliö on siellä missä sun pitäisi olla ja se että b) ääliölle tsäänssin antaminen kun itse ei tehnyt mitään tekee susta vielä suuremman ääliön. :(
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen muija onki sit kaverin exä josta on tullu mulle ihan helvetin hyvä kaveri tässä viime aikoina. Ja vaik tässä tapauksessa toi mun "kaveri" on sen verta mulkku jätkä ettei missään tuntuis vaik painaisin sen exää niin tää nainen vaan tuntuu liian hyvältä kaverilta et sitä kannattais riskeerata turhaan. Tunteitahan mulla on tätä naista kohtaan ja pari yötä ollaan vietetty samassa sängyssä, ihan vaan nukkuen siis. Tunteet haluais taas vaik mitä, mut järki sanoo ettei kannattais.

Vaikka käsittääkseni et minulta neuvoja haluakaan, niin sanon nyt kuitenkin. Minusta on niin, että jos ilmassa on hellien tunteiden lisäksi myös kaveruutta, toveruutta, kumppanuutta ja ystävyyttä, niin sitten kannattaa lyödä kiinni saatanan nopsasti. Tämä siis etenkin, jos tarkoitus on tavoitella pidempää suhdetta, koska intohimoisinkin rakkaus aikaa myöten ainakin tasoittuu ja noiden muiden elementtien merkitys kasvaa.

Se tosin on aina riskinä, että ei tule suhdetta ja kaveruuskin lakkaa, mutta joskus jos kerroin on riittävän hyvä, niin kannattaa pelata vähän isommallakin panoksella ja pienellä riskillä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli vietettyä tuon vaihto-oppilaan kanssa sellaiset 6 tuntia. Syötiin ja juotiin hyvin, jonka jälkeen leffaa katsottiin ja loppuajasta menikin musiikkia kuunelles ja jutellessa sängyssä. Pari pusuakin siinä vaihdettin ja alustavasti sovittiin jo uusista reffeistä. Tai siis, että sillaiset tulee olemaan jossain kohtaan. Parhaimmassa tapauksessa huomenna jo. Nyt vaan pää kylmänä ettei kiinny liikaa tuohon, kun joulukuussa lähtee takaisin.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Kulkijalle suosittleisin että mahdollisiman äkkiä käy uusilla "treffeillä" eli panemassa. Ennen kuin ko. henkilö(oletan että kyseessä on nainen, edellisiä viestejä lukematta). Tuollaisista harmi vaan kehittyy harvoin mitään vakavaa.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oletan ainakin itse, että kummallakin on hyvin selvästi tiedossa ettei tästä voi oikeastaan sen vakavampaa tulla, kunhan pidetään yhdessä hauskaa etc. Eihän noista naisista kyllä mitään tiedä, mutta saapa nähdä miten tänään käy, jos hän tulee kaverin tupareihin ja illan aikana kuitenkin tuota alkomahoolia otettu suht koht enemmän, kuin eilen.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olen siitä mun ihastuksestani hehkuttanut niin ehkä on aika avata itselle tänne muistoja, joita voi tulla joskus lukemaan.

Voi kuulostaa kliseeltä, mutten ole ikinä ollut näin ihastunut, ihastuminen on saanut aivan uuden käsityksen pääni sisässä. Tämä neito on hurmannut mut ajatuksillaan sekä ulkonöllään, hänen vartalonsa on suoraan kuin unelmistani ja rehellisesti en ikinä uskonut saavani tuollaista naista kuin hän on. Kaukosuhdetta pukkaisi taas, mutta välimatkaa ei ole kuin 150km ja junat kulkee erinomaisesti. Exien kanssa ei ole tuntunut näin hyvältä oikeasti ikinä, joka on todella hämärä fiilis. Kaikki tulevaisuuden suunnitelmat yms. on aivan samankaltaisia ja en pysty enää näkemään tulevaisuutta ilman häntä. Tämä on jopa vähän liiankin suurta ihastumista näin alkuvaiheessa, mutta minkäs sitä tunteilleen voi! Pitäisi edetä hitaasti ja sitä kyllä yritetäänkin, molemmilla on selvä visio yhteisestä tulevaisuudesta ja siitä, että miten yhteisiin päämääriin päästään. Edellisiin suhteisiin verrattuna loistavaa on sekin, miten kypsästi hän käyttäytyy, molemmat voi mennä omiin menoihinsa ja se on molemmille täysin ok, tätä mä olen kaivannut, jota ennen en ole kokenut,
 
Miten te jaksatte heittää tällaista analyysia tänne? Itse en ainakaan enää jaksa. Kun ei naisia tunne, niin miksi pitäisi enää yrittää? Pari naista joita olen yrittänyt, niin he eivät edes kysy minulta kuulumisia. Toinen ei suostu vastaamaan viestiin, vaikka olisin kuinka asiallinen. Jonkun toisen viestiin kyllä vastataan, haha. Niin hyvin menee, jipii.

Totta joka sana, älkää sitä epäilkö.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Varattiin flamingosta viikonloppu joulun alle, tämä olisi nyt neljäs kerta.

Nainen on onneksi pysynyt samana, mutta tittelit on vaihdellut, Potenttiaalia omaava kokelas -> tyttöystävä -> kihlattu -> vaimo.

Näillä, ja tämän naisen kanssa mennään.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Miten te jaksatte heittää tällaista analyysia tänne? Itse en ainakaan enää jaksa. Kun ei naisia tunne, niin miksi pitäisi enää yrittää?.

Niin, taisit vastata itse omaan kysymykseesi. Tämä on siis Naisasiat-ketju, miehet kertoilevat todellisista kokemuksistaan naisten kanssa.
 

scholl

Jäsen
Ei kannata muuten pyytää ikinä naista luokseen. Iltalehdessä on juttua, että poliisi oli joutunut viemään jonkun alastoman naisen pois käsi- ja jalkaraudoissa, kun tämä ei ollut antanut miehen nukkua. Jos menee naisen luokse niin sieltä pääsee aina lähtemään veke (sanoo vaikka, että menee vessaan, mutta lähteekin menee, se toimii tai sitten ei sano mitään, lähtee vaan menemään), mutta siinä on aina riski tietysti lähteä tuntemattoman luokse jonnekin hämärään mestaan ja se vasta on veemäistä, jos herää jostain, joka ei ole hima. Eli parasta on ehkä se, ettei ole ollenkaan tekemisissä tuntemattomien kanssa.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
...siinä on aina riski tietysti lähteä tuntemattoman luokse jonnekin hämärään mestaan ja se vasta on veemäistä, jos herää jostain, joka ei ole hima.

Välillä on ollut pelottaviakin tapauksia, mutta mistäs noista tietää ennenkuin kokeilee. Muutamia tapoja miten heränny vieraasta paikasta: kahvin tuoksu, ison koiran haukkuminen, suudelma, huutava miesääni, intiimihieronta ja ehkä paras: muija vaan herättää ilmoittaakseen, että taksi odottaa ulkona. Itse voitte päättää mitkä on mukavia tapoja.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Nyt kuitenkin mielessä pomppii kysymys siitä, oliko tämä oikea ratkaisu? Onko se normaalia, että asiaa alkaa miettimään noin heti eron jälkeen, vaikka eroa onkin itse suunnitellut aikansa?

Tekisi mieleni heittäytyä hieman filosofiseksi ja todeta tähän, ettei tällaisessa tilanteessa ole olemassa varsinaisesti oikeaa tai väärää ratkaisua, on vain ratkaisuja ja sinä teit nyt yhden ratkaisun.
Hyvä niin, sillä epätietoisuudessa eläminen on yksi ihmiselon kuluttavimpia tilanteita ja tiloja, mikä voi johtaa pitkittyessään hankalasti hoidettaviin häiriöihin.
Olet siis tehnyt ratkaisun/päätöksen ja nyt olet vapaa rakentamaan elämääsi tästä eteenpäin. Lievä epävarmuus päätöksen järkevyydestä kai kuuluu inhimillisen elon kirjoihin, mutta parempi on kuitenkin keskittyä enemmän tulevaan kuin murehtia menneitä - eli rohkeasti vain.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Järjellä jos tilannetta pyrkii miettimään, niin samat ongelmat tulisi nousemaan ennemmin tai myöhemmin esille, mitkä nyt on aiheuttanut tämän eron. Eli tilanne tulisi olemaan sama. Nyt täytyy vaan pysyä miehenä, vaikka halu olisikin kova soittaa ja perua.

Ne samat ongelmat sieltä nousisivat esiin nopeammin kuin haluatkaan, ja lisänä vielä "sä paska jätitkin mut jo kerran" -ase. Usko pois, et halua sitä. Tietenkään en tiedä tapahtumista mitään muuta kuin sen, mitä olet tänne kertonut, mutta kertomasi perusteella ero oli kannaltasi hyvä ratkaisu ja edes yritys perua sitä olisi todella typerää.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ville#41 kirjoitti:
Itse olin se, joka eron halusi. Nainen loppuun asti yritti toista ratkaisua. Nyt kuitenkin mielessä pomppii kysymys siitä, oliko tämä oikea ratkaisu? Onko se normaalia, että asiaa alkaa miettimään noin heti eron jälkeen, vaikka eroa onkin itse suunnitellut aikansa?

Totta tämä. Ajattelin tämän olevan helppo ero, koska itse olin varma päätöksestäni... Sitä vain haluaisi ottaa yhteyttä naiseen ja kertoa halusta yrittää sittenkin.

Täytyy tähän sanoa kokemuksen äänellä, että tuo eron järkevyyden pohtiminen on normaalia. Varsinkin, jos se toinen osapuoli ei ole ollut erosta täysin samaa mieltä ja olisikin halunnut suhdetta jatkaa. Sitä ilmeisesti haluaa jotenkin suojella edelleen sitä toista osapuolta tms. Tässä vaiheessa lienee kuitenkin parasta kuunnella sitä järjen ääntä ja olla ehdottelematta mitään paluita yhteen. Kyllä noiden tekstiesi perusteella olet tehnyt oikean päätöksen ja siinä kannattaa nyt pitäytyä. Siinä vaiheessa kun alat nähdä suhteelle enemmän lopettamis- kuin jatkamissyitä, niin suhde on aika valmista kamaa ja se ei siitä soutamalla ja huopaamalla parane.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ensin meinasin kirjoittamaan tämän tuonne vitutusketjuun, mutta kyllä tämä enempi tänne kuuluu.

Exä nostaa verenpainetta välillä aivan järjettömästi. Ollaan erottu jo hyvän aikaa sitten ja mulla menee loistavasti ilman sitä naista. Yksi asia vaan pistää korpemaan välillä ja pahasti. Välillä se kyselee, että "voitko neuvoa mua tässä ja tässä asiassa...". Sitten joskus menen tyhmänä ja hyvää hyvyyttäni niihin vastaamaan ja sitten alkaa hirveä anteeksipyytely ja "mutta kun minä halusin katsoa sitten kun tulen ulkomailta tätä meidän juttua..". Olen tehnyt sille varmaan semmoiset sata kertaa selväksi, että hänen tekemisensä eivät ole minua pitkiin aikoihin liikuttaneet, koska minulla on oikeitakin ongelmia joissa on ihan tarpeeksi ja kaikki voimavarani menee niihin.

Jotenkin tuntuu käsittämättömältä, että miksi 23-vuotias nainen ei voi ymmärtää mitään kerrasta, vaan ne asiat pitää sanoa useaan otteeseen. Silloinkaan ei näköjään mene välttämättä mikään perille. Mitä muuten mun naisasioihin tulee, niin ihan hyvin menee. Ei ole ketään erityistä näköpiirissä. Vaikka yhden kivan naisen tiedänkin, niin sen kanssa ei viitsi lähteä hätäilemään nyt. Aika näyttää, jos siitä jotain joskus tulee.
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Puolisentoista kuukautta on tapailtu erästä naista. Kaikki on mennyt mukavasti ja olen melkoisen ihastunut tyyppiin. Nyt on jostain tullut sellainen fiilis, että mitä jos olen tunteideni kanssa yksin. Olen itse myöntänyt hänelle pitäväni hänestä paljon ja alussa kuulin samaa häneltäkin.

Voi olla, että epäilyni on aivan aiheeton. Mutta toisaalta tällainen epävarmuuskin on aika vehkeestä, vaikka aikahan tähänkin vastauksen ennen pitkää antaisi. Mutta mokaanko, jos jotenkin hienovaraisesti kysyn tätä häneltä suoraan? Siinä mielessähän olisi hyvä kysyä, jos epäilyni on totta niin tietäisi jättää leikin sikseen. Mutta jos näin ei olekaan, niin olenko aivan hölmö, että olen edes miettinyt tällaista, saati sitten mennyt kysymään. Eli pilaanko jotain jos kysyn? En kuitenkaan todellakaan tarkoita sitä, että tarvisin mitään tunnustuksia tunteista koko ajan. Ei vaan haluaisi olla häiriöksikään, jos tunteita on vain minun puolelta pelissä...
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Mutta mokaanko, jos jotenkin hienovaraisesti kysyn tätä häneltä suoraan? Siinä mielessähän olisi hyvä kysyä, jos epäilyni on totta niin tietäisi jättää leikin sikseen. Mutta jos näin ei olekaan, niin olenko aivan hölmö, että olen edes miettinyt tällaista, saati sitten mennyt kysymään.

Ilman muuta kysyt. Muijaan kiinni, tiukka katsekontakti ja sanoja perätysten tyyliin: "Mulla on hyvä fiilis meistä, mitä sä olet mieltä?. Suhteellisen helposti pystyy tulkitsemaan naista reaktioiden jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös