Mainos

Naisasiat

• 7 593 428
  • 26 620

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olen siitä mun ihastuksestani hehkuttanut niin ehkä on aika avata itselle tänne muistoja, joita voi tulla joskus lukemaan.

Voi kuulostaa kliseeltä, mutten ole ikinä ollut näin ihastunut, ihastuminen on saanut aivan uuden käsityksen pääni sisässä. Tämä neito on hurmannut mut ajatuksillaan sekä ulkonöllään, hänen vartalonsa on suoraan kuin unelmistani ja rehellisesti en ikinä uskonut saavani tuollaista naista kuin hän on. Kaukosuhdetta pukkaisi taas, mutta välimatkaa ei ole kuin 150km ja junat kulkee erinomaisesti. Exien kanssa ei ole tuntunut näin hyvältä oikeasti ikinä, joka on todella hämärä fiilis. Kaikki tulevaisuuden suunnitelmat yms. on aivan samankaltaisia ja en pysty enää näkemään tulevaisuutta ilman häntä. Tämä on jopa vähän liiankin suurta ihastumista näin alkuvaiheessa, mutta minkäs sitä tunteilleen voi! Pitäisi edetä hitaasti ja sitä kyllä yritetäänkin, molemmilla on selvä visio yhteisestä tulevaisuudesta ja siitä, että miten yhteisiin päämääriin päästään. Edellisiin suhteisiin verrattuna loistavaa on sekin, miten kypsästi hän käyttäytyy, molemmat voi mennä omiin menoihinsa ja se on molemmille täysin ok, tätä mä olen kaivannut, jota ennen en ole kokenut,

Miten te jaksatte heittää tällaista analyysia tänne? Itse en ainakaan enää jaksa. Kun ei naisia tunne, niin miksi pitäisi enää yrittää? Pari naista joita olen yrittänyt, niin he eivät edes kysy minulta kuulumisia. Toinen ei suostu vastaamaan viestiin, vaikka olisin kuinka asiallinen. Jonkun toisen viestiin kyllä vastataan, haha. Niin hyvin menee, jipii.

Totta joka sana, älkää sitä epäilkö.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Varattiin flamingosta viikonloppu joulun alle, tämä olisi nyt neljäs kerta.

Nainen on onneksi pysynyt samana, mutta tittelit on vaihdellut, Potenttiaalia omaava kokelas -> tyttöystävä -> kihlattu -> vaimo.

Näillä, ja tämän naisen kanssa mennään.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Miten te jaksatte heittää tällaista analyysia tänne? Itse en ainakaan enää jaksa. Kun ei naisia tunne, niin miksi pitäisi enää yrittää?.

Niin, taisit vastata itse omaan kysymykseesi. Tämä on siis Naisasiat-ketju, miehet kertoilevat todellisista kokemuksistaan naisten kanssa.

scholl

Jäsen
Ei kannata muuten pyytää ikinä naista luokseen. Iltalehdessä on juttua, että poliisi oli joutunut viemään jonkun alastoman naisen pois käsi- ja jalkaraudoissa, kun tämä ei ollut antanut miehen nukkua. Jos menee naisen luokse niin sieltä pääsee aina lähtemään veke (sanoo vaikka, että menee vessaan, mutta lähteekin menee, se toimii tai sitten ei sano mitään, lähtee vaan menemään), mutta siinä on aina riski tietysti lähteä tuntemattoman luokse jonnekin hämärään mestaan ja se vasta on veemäistä, jos herää jostain, joka ei ole hima. Eli parasta on ehkä se, ettei ole ollenkaan tekemisissä tuntemattomien kanssa.

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
...siinä on aina riski tietysti lähteä tuntemattoman luokse jonnekin hämärään mestaan ja se vasta on veemäistä, jos herää jostain, joka ei ole hima.

Välillä on ollut pelottaviakin tapauksia, mutta mistäs noista tietää ennenkuin kokeilee. Muutamia tapoja miten heränny vieraasta paikasta: kahvin tuoksu, ison koiran haukkuminen, suudelma, huutava miesääni, intiimihieronta ja ehkä paras: muija vaan herättää ilmoittaakseen, että taksi odottaa ulkona. Itse voitte päättää mitkä on mukavia tapoja.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
... Nyt kuitenkin mielessä pomppii kysymys siitä, oliko tämä oikea ratkaisu? Onko se normaalia, että asiaa alkaa miettimään noin heti eron jälkeen, vaikka eroa onkin itse suunnitellut aikansa?

Tekisi mieleni heittäytyä hieman filosofiseksi ja todeta tähän, ettei tällaisessa tilanteessa ole olemassa varsinaisesti oikeaa tai väärää ratkaisua, on vain ratkaisuja ja sinä teit nyt yhden ratkaisun.
Hyvä niin, sillä epätietoisuudessa eläminen on yksi ihmiselon kuluttavimpia tilanteita ja tiloja, mikä voi johtaa pitkittyessään hankalasti hoidettaviin häiriöihin.
Olet siis tehnyt ratkaisun/päätöksen ja nyt olet vapaa rakentamaan elämääsi tästä eteenpäin. Lievä epävarmuus päätöksen järkevyydestä kai kuuluu inhimillisen elon kirjoihin, mutta parempi on kuitenkin keskittyä enemmän tulevaan kuin murehtia menneitä - eli rohkeasti vain.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Järjellä jos tilannetta pyrkii miettimään, niin samat ongelmat tulisi nousemaan ennemmin tai myöhemmin esille, mitkä nyt on aiheuttanut tämän eron. Eli tilanne tulisi olemaan sama. Nyt täytyy vaan pysyä miehenä, vaikka halu olisikin kova soittaa ja perua.

Ne samat ongelmat sieltä nousisivat esiin nopeammin kuin haluatkaan, ja lisänä vielä "sä paska jätitkin mut jo kerran" -ase. Usko pois, et halua sitä. Tietenkään en tiedä tapahtumista mitään muuta kuin sen, mitä olet tänne kertonut, mutta kertomasi perusteella ero oli kannaltasi hyvä ratkaisu ja edes yritys perua sitä olisi todella typerää.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ville#41 kirjoitti:
Itse olin se, joka eron halusi. Nainen loppuun asti yritti toista ratkaisua. Nyt kuitenkin mielessä pomppii kysymys siitä, oliko tämä oikea ratkaisu? Onko se normaalia, että asiaa alkaa miettimään noin heti eron jälkeen, vaikka eroa onkin itse suunnitellut aikansa?

Totta tämä. Ajattelin tämän olevan helppo ero, koska itse olin varma päätöksestäni... Sitä vain haluaisi ottaa yhteyttä naiseen ja kertoa halusta yrittää sittenkin.

Täytyy tähän sanoa kokemuksen äänellä, että tuo eron järkevyyden pohtiminen on normaalia. Varsinkin, jos se toinen osapuoli ei ole ollut erosta täysin samaa mieltä ja olisikin halunnut suhdetta jatkaa. Sitä ilmeisesti haluaa jotenkin suojella edelleen sitä toista osapuolta tms. Tässä vaiheessa lienee kuitenkin parasta kuunnella sitä järjen ääntä ja olla ehdottelematta mitään paluita yhteen. Kyllä noiden tekstiesi perusteella olet tehnyt oikean päätöksen ja siinä kannattaa nyt pitäytyä. Siinä vaiheessa kun alat nähdä suhteelle enemmän lopettamis- kuin jatkamissyitä, niin suhde on aika valmista kamaa ja se ei siitä soutamalla ja huopaamalla parane.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ensin meinasin kirjoittamaan tämän tuonne vitutusketjuun, mutta kyllä tämä enempi tänne kuuluu.

Exä nostaa verenpainetta välillä aivan järjettömästi. Ollaan erottu jo hyvän aikaa sitten ja mulla menee loistavasti ilman sitä naista. Yksi asia vaan pistää korpemaan välillä ja pahasti. Välillä se kyselee, että "voitko neuvoa mua tässä ja tässä asiassa...". Sitten joskus menen tyhmänä ja hyvää hyvyyttäni niihin vastaamaan ja sitten alkaa hirveä anteeksipyytely ja "mutta kun minä halusin katsoa sitten kun tulen ulkomailta tätä meidän juttua..". Olen tehnyt sille varmaan semmoiset sata kertaa selväksi, että hänen tekemisensä eivät ole minua pitkiin aikoihin liikuttaneet, koska minulla on oikeitakin ongelmia joissa on ihan tarpeeksi ja kaikki voimavarani menee niihin.

Jotenkin tuntuu käsittämättömältä, että miksi 23-vuotias nainen ei voi ymmärtää mitään kerrasta, vaan ne asiat pitää sanoa useaan otteeseen. Silloinkaan ei näköjään mene välttämättä mikään perille. Mitä muuten mun naisasioihin tulee, niin ihan hyvin menee. Ei ole ketään erityistä näköpiirissä. Vaikka yhden kivan naisen tiedänkin, niin sen kanssa ei viitsi lähteä hätäilemään nyt. Aika näyttää, jos siitä jotain joskus tulee.

Greffin

Jäsen
Puolisentoista kuukautta on tapailtu erästä naista. Kaikki on mennyt mukavasti ja olen melkoisen ihastunut tyyppiin. Nyt on jostain tullut sellainen fiilis, että mitä jos olen tunteideni kanssa yksin. Olen itse myöntänyt hänelle pitäväni hänestä paljon ja alussa kuulin samaa häneltäkin.

Voi olla, että epäilyni on aivan aiheeton. Mutta toisaalta tällainen epävarmuuskin on aika vehkeestä, vaikka aikahan tähänkin vastauksen ennen pitkää antaisi. Mutta mokaanko, jos jotenkin hienovaraisesti kysyn tätä häneltä suoraan? Siinä mielessähän olisi hyvä kysyä, jos epäilyni on totta niin tietäisi jättää leikin sikseen. Mutta jos näin ei olekaan, niin olenko aivan hölmö, että olen edes miettinyt tällaista, saati sitten mennyt kysymään. Eli pilaanko jotain jos kysyn? En kuitenkaan todellakaan tarkoita sitä, että tarvisin mitään tunnustuksia tunteista koko ajan. Ei vaan haluaisi olla häiriöksikään, jos tunteita on vain minun puolelta pelissä...

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Mutta mokaanko, jos jotenkin hienovaraisesti kysyn tätä häneltä suoraan? Siinä mielessähän olisi hyvä kysyä, jos epäilyni on totta niin tietäisi jättää leikin sikseen. Mutta jos näin ei olekaan, niin olenko aivan hölmö, että olen edes miettinyt tällaista, saati sitten mennyt kysymään.

Ilman muuta kysyt. Muijaan kiinni, tiukka katsekontakti ja sanoja perätysten tyyliin: "Mulla on hyvä fiilis meistä, mitä sä olet mieltä?. Suhteellisen helposti pystyy tulkitsemaan naista reaktioiden jälkeen.

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
Mutta toisaalta tällainen epävarmuuskin on aika vehkeestä, vaikka aikahan tähänkin vastauksen ennen pitkää antaisi. Mutta mokaanko, jos jotenkin hienovaraisesti kysyn tätä häneltä suoraan? Siinä mielessähän olisi hyvä kysyä, jos epäilyni on totta niin tietäisi jättää leikin sikseen. Mutta jos näin ei olekaan, niin olenko aivan hölmö, että olen edes miettinyt tällaista, saati sitten mennyt kysymään.
Mun mielestä ei välttämättä kannattaisi kysyä. Siitähän tiedät, että se tykkää olla sun seurassa, jos se haluaa tavata mahdollisimman paljon, eikä peru niitä mihinkään tekosyihin vedoten. Kuten sanoit, niin ajan kanssahan tuon luulisi ennen pitkää selviävän.

Toisaalta eihän se välttämättä ole pahastakaan, jos jotenkin pystyt vain hienovaraisesti urkkimaan, mutta jos sen suoraa vain täräyttää hänelle, tyyliin ota tai jätä, niin todennäköisesti se on Game over sen jälkeen.

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
Itsekin kysyisin tai en kysyisi vaan toteaisin. Se on hölmöä tapailla turhaan, jos ei ole mitään tulevaisuutta. Ensimmäisellä tapaamisella voi selvittää jo taustatiedot. Sen jälkeen voidaan jo saman tien todeta, että aloitetaan ns. merger talks eli laitat tarjouksen pöytään. Se tapailu sen jälkeen kertoo sitten, onko henkilö sellainen kuin pitäisi olla ja tuleeko siitä mitään. Mitäänsanomaton, pitkään jatkuva tapailu ilman tavoitteita on ihan ok, jos se on vain tapailua tai vain seksiä tai vain mitä vain, mutta jos on tavoite aloittaa esim. seurustelu niin sen voi ihan hyvin lyödä pöytään ensimmäisellä tapaamisella tai on mikä tahansa tavoite niin miksei sitä voisi mainita. Eihän siinä nyt kauan mene, kun haastattelet naisen niin tarkkaan, että tiedät, mikä hän on naisiaan ja sitten sanot, että ok: ehdotan, että aloitamme tarkempi tutustuminen, sopiiko? Tämä kaikki tosin vaatii sen, että henkilö on sellainen joka vie ne toisessa ketjussa mainitut "jalat alta" välittömästi, eikä ihan perusnainen, joita on katukuva täynnä.

Greffin

Jäsen
Mun mielestä ei välttämättä kannattaisi kysyä. Siitähän tiedät, että se tykkää olla sun seurassa, jos se haluaa tavata mahdollisimman paljon, eikä peru niitä mihinkään tekosyihin vedoten. Kuten sanoit, niin ajan kanssahan tuon luulisi ennen pitkää selviävän.

Tätä meinasi myös kaveritytttönikin keiden kans asiasta puhuin. Melkoisen lyhyt aika kuitenkin sen näyttää, että mikä on tilanne ja juuri kuten sanoit, niin helppo se on aistia mitä mieltä nainen asioista on. Eli menemme näillä, enkä puhu ajatuksista sen kummemmin mitään. Ajan kanssa asiat selviää ja jos ei selviä, niin sitten voi asia ottaa hienovaraisesti puheeeksi.

Turhia murehtimatta eteenpäin...

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Paha tilanne päällä. Tapailin kuukauden päivät mielestäni maailman ihaninta naista. Rakastuin häneen korviani myöten. Kaikki oli hyvin. Hänelläkin on/oli vahvoja tunteita minua kohtaan. Hän sen minulle sanoi ja sen näki hänen silmistäänkin. "Sun kanssa kaikki tuntuu niin oikealta", hän sanoi. Sitten, eräänä päivänä hänen exänsä tuli hakemaan tavaroitaan hänen asunnoltaan. He juttelivat, mies jäi yöksi. Seuraavana päivänä nainen sanoi ettei pysty enää ajattelemaan kuin sitä toista miestä. Hän sanoi myös että hänellä on minua kohtaan romanttisia tunteita mutta ei anna niille valtaa ennen kuin tietää mitä lopulta haluaa. Sillä hetkellä halusi enemmän kuin ystävyyttä sen ex-miehen kanssa. Hänen aikaisemman kertoman mukaan tuo ex-mies on narsisti. On kohdellut häntä todella huonosti.

Pari päivää se ahdistus kasvoi molemmilla. Sanoi että petin hänen luottamuksensa kun soitin auttavaan puhelimeen purkaakseni pahaa oloani. Kerroin sen hänelle. Siinä samalla kerroin tuolle työntekijälle hänen ex-miehestään ja mitä tuo mies oli hänelle tehnyt. Hän puolestaan petti luottamukseni mennessään sänkyyn sen ex-miehen kanssa. Lopulta emme osannut kuin loukata toisiamme. Siitä seurauksena hän suuttui minulle ja sulki minut elämästään.

Minä en puolestani ole kuin ajatellut häntä. En ole saanut nukuttua ja olen syönytkin todella huonosti. En haluaisi häntä kokonaan elämästäni menettää. Muutama ystäväni sanoo että minun pitäisi jättää hänet rauhaan. "Kyllä hän ottaa yhteyttä jos tuntee tarvetta siihen". Minä puolestaan haluaisin ottaa häneen yhteyttä jokainen sekunti. Haluaisin pyytää anteeksi. Sanoa mitä tunnen. Sanoa että olen pahoillani, loukkasimme molemmat toisiamme. Antaa ajan parantaa ja että ottaa minuun yhteyttä kun tuntee ettei ole enää vihainen minulle. Haluaisin sopia. Mutta kuitenkin, tiedän että ystäväni ovat tavallaan oikeassa. Pitäisi antaa ajan kulua. Hän kuitenkin on sanonut minulle kerran, siis silloin kun kaikki on vielä hyvin, että hän kaipaa huomiota. Jos jättää huomioimatta moneen päivään, hänen tunteensa viilenevät. Mitä tässä voin tehdä?

Hänen aikaisemman kertoman mukaan tuo ex-mies on narsisti. On kohdellut häntä todella huonosti... Hän puolestaan petti luottamukseni mennessään sänkyyn sen ex-miehen kanssa.

Mitä tässä voin tehdä?

Kyllähän tuo ylempi lainaus kertoo ko. naisen älykkyydestä sen verran, että sinuna yrittäisin kovasti vain jatkaa omaa elämää ilman häntä.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Paha tilanne päällä. Tapailin kuukauden päivät mielestäni maailman ihaninta naista. Rakastuin häneen korviani myöten. Kaikki oli hyvin. Hänelläkin on/oli vahvoja tunteita minua kohtaan. Hän sen minulle sanoi ja sen näki hänen silmistäänkin. "Sun kanssa kaikki tuntuu niin oikealta", hän sanoi. Sitten, eräänä päivänä hänen exänsä tuli hakemaan tavaroitaan hänen asunnoltaan. He juttelivat, mies jäi yöksi. Seuraavana päivänä nainen sanoi ettei pysty enää ajattelemaan kuin sitä toista miestä. Hän sanoi myös että hänellä on minua kohtaan romanttisia tunteita mutta ei anna niille valtaa ennen kuin tietää mitä lopulta haluaa. Sillä hetkellä halusi enemmän kuin ystävyyttä sen ex-miehen kanssa. Hänen aikaisemman kertoman mukaan tuo ex-mies on narsisti. On kohdellut häntä todella huonosti.

Pari päivää se ahdistus kasvoi molemmilla. Sanoi että petin hänen luottamuksensa kun soitin auttavaan puhelimeen purkaakseni pahaa oloani. Kerroin sen hänelle. Siinä samalla kerroin tuolle työntekijälle hänen ex-miehestään ja mitä tuo mies oli hänelle tehnyt. Hän puolestaan petti luottamukseni mennessään sänkyyn sen ex-miehen kanssa. Lopulta emme osannut kuin loukata toisiamme. Siitä seurauksena hän suuttui minulle ja sulki minut elämästään.

Minä en puolestani ole kuin ajatellut häntä. En ole saanut nukuttua ja olen syönytkin todella huonosti. En haluaisi häntä kokonaan elämästäni menettää. Muutama ystäväni sanoo että minun pitäisi jättää hänet rauhaan. "Kyllä hän ottaa yhteyttä jos tuntee tarvetta siihen". Minä puolestaan haluaisin ottaa häneen yhteyttä jokainen sekunti. Haluaisin pyytää anteeksi. Sanoa mitä tunnen. Sanoa että olen pahoillani, loukkasimme molemmat toisiamme. Antaa ajan parantaa ja että ottaa minuun yhteyttä kun tuntee ettei ole enää vihainen minulle. Haluaisin sopia. Mutta kuitenkin, tiedän että ystäväni ovat tavallaan oikeassa. Pitäisi antaa ajan kulua. Hän kuitenkin on sanonut minulle kerran, siis silloin kun kaikki on vielä hyvin, että hän kaipaa huomiota. Jos jättää huomioimatta moneen päivään, hänen tunteensa viilenevät. Mitä tässä voin tehdä?
Siis ymmärsinkö oikein, että muija petti sinua sen exänsä kanssa? Hohhoijaa, sinunhan se jättävä osapuoli tulisi tässä olla. Kuinka ihana onkaan, en itse katsoisi sormien läpi tälläistä, koska kun se kerran tapahtuu, niin ainakin omassa päässäni pystyn kuvittelemaan sen tapahtuvan uudemmankin kerran ja suuremmalla varmuudella.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Me ei vielä seurusteltu, tapailtiin kyllä. Se ei kuitenkaan ole se pointti. Kyllä, koin itseni petetyksi ja loukatuksi. Silti, tiedän minkälaisen otteen narsisti voi saada. Tiedän että narsistit ovat erittäin hyviä manipuloimaan. Sanovat mitä ja miten se uhri haluaa kuulla. Hän sanoi minulle kerran ennen kuin se mies oli ottanut yhteyttä että hän haluaa päästä siitä miehestä eroon. Hän ei ollut siihen tarpeeksi vahva vielä. Ja kuitenkin sisimmässäni tiedän että hän on se oikea minulle. Siksi tässä asiaa mietinkin. Jos kyseessä ei olisi tälläinen tunne, olisi ollut suorastaan helppo vain tuo nainen unohtaa. Nyt ei ole todellakaan helppoa, koska en edes sitä halua. Tahtoisin vaan sen yhden mahdollisuuden vielä...

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Me ei vielä seurusteltu, tapailtiin kyllä. Se ei kuitenkaan ole se pointti. Kyllä, koin itseni petetyksi ja loukatuksi. Silti, tiedän minkälaisen otteen narsisti voi saada. Tiedän että narsistit ovat erittäin hyviä manipuloimaan. Sanovat mitä ja miten se uhri haluaa kuulla. Hän sanoi minulle kerran ennen kuin se mies oli ottanut yhteyttä että hän haluaa päästä siitä miehestä eroon. Hän ei ollut siihen tarpeeksi vahva vielä. Ja kuitenkin sisimmässäni tiedän että hän on se oikea minulle. Siksi tässä asiaa mietinkin. Jos kyseessä ei olisi tälläinen tunne, olisi ollut suorastaan helppo vain tuo nainen unohtaa. Nyt ei ole todellakaan helppoa, koska en edes sitä halua. Tahtoisin vaan sen yhden mahdollisuuden vielä...

Eikös tuo ole kuitenkin itsensä huijaamista? Miten voit tietää, että juuri hän on se "oikea", kun et tällä hetkellä seurustele toisen naisen kanssa? Eikö nainen ole aina "se oikea", kun alkaa tapailemaan häntä ja siitä sitten seurustelemaan? Vai onko sulla useinkin tapana seurustella läpällä ja todellisuudessa etsiä "sitä oikeaa". Täyttä hölynpölyä tuollaiset selitykset. Ongelmana on se, että tällä hetkellä katsot kaikkea rakastuneen silmin, ja se on kyllä aivan sokeata toimintaa. Jos pääsisit edes hiukan eroon ja unohtaisit hänet, saattaisit tuntea ja ajatella toisin. Olen sitäpaitsi lähes varma, että kirjoittaisit siinä tapauksessa ihan erilaista tekstiä.

Mulla on itsellänikin ollut tälläisiä tilanteita ja sormien läpi on tullut katsottua kaikenlaista (tosin ei koskaan mitään niin vakavaa kuin pettämistä, vaikkette seurustelleetkaan silloin). Näin jälkikäteen onkin ihan hölmöä muistella, kuinka tyhmä sitä on ollut rakastuneena. Mutta joo, ratkaiseva tekijähän tässä lienee se, että te vaan tapailitte joten se ei kai oikein voi olla pettämistä silloin. Kuitenkin, itse jättäisin sellaisen naisen hyllylle.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Hän teki kyllä valintansa ja ilmoitti siitä tänään minulle. Hän haluaa yrittää kolmannen kerran exänsä kanssa ja sanoi että jos haluan olla hänen kanssaan vielä tekemisissä, minun on vain hyväksyttävä se. Joten ratkaisut tehtiin minun puolestani. Nyt kai se toipuminen hiljalleen alkaa... Taas.

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hän teki kyllä valintansa ja ilmoitti siitä tänään minulle. Hän haluaa yrittää kolmannen kerran exänsä kanssa ja sanoi että jos haluan olla hänen kanssaan vielä tekemisissä, minun on vain hyväksyttävä se. Joten ratkaisut tehtiin minun puolestani. Nyt kai se toipuminen hiljalleen alkaa... Taas.

Tietenkin teet niin kuin parhaaksi näet, mutta itse en suosittele pitämään häntä elämässäsi pienimmässäkään määrin. Kaveria hänestä et saa senkään takia, että omat tunteesi haluavat muuta ja jos jäät tuohon roikkumaan, niin ruokit vaan omaa tuskaasi. Lisäksi tuossa saattaa käydä vielä niinkin, että exä osoittautuu jälleen kerran aivan mahdottomaksi kumppaniksi ja sitten tuo on taas sinun oven takanasi. Kunnes exä taas ilmestyy kuvioihin ja merry go round. Eli et nyt jättäydy miksikään epätoivoiseksi reserviksi, vaan alat funtsailla muita juttuja. Unohtaminen onnistuu, mutta siihen menee aikaa parista viikosta muutamaan vuoteen.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hän haluaa yrittää kolmannen kerran exänsä kanssa ja sanoi että jos haluan olla hänen kanssaan vielä tekemisissä, minun on vain hyväksyttävä se.

Tiedän kyllä, miten vaikeaa se on kun tunteet ottavat vallan. Saattaa olla, että tuo nainen olisikin sinulle täydellinen. Muista kuitenkin, että on niitä muitakin täydellisiä. Jos exä on narsisti ja tämä nainen tietää sen ja silti haluaa kokeilla kolmannen kerran tämän miehen kanssa, niin se kertoo näin ulkopuoliselle aika paljon.

Tuokin, että sinun olisi vain hyväksyttävä asia, haisee paskalle tänne asti. Oletko varma, että eukossa itsessään ei ole pientä narsistin vikaa? Tuolla lailla se satuttaa sua ihan helvetisti ja samalla ujuttaa köyden kaulasi ympärille, jotta voi roikottaa sua mukanaan elämässään ja saat sitten vierestä katsella. Voi olla, että pääset lohduttamaan jossain välissä ja varmaan pääsetkin, jolloin kaveriraja on kätevästi ylitetty ja köysi kaulassa kiristyy. Mitään et voi tehdä ja muija sanoo, että sä oot aivan ihana kaveri. Tämän jälkeen saat sitten katsella eukon säätämistä mahdollisesti muidenkin miesten kanssa ja samalla saat toimia olkapäänä.

Mun neuvo on, että unohda kyseinen eukko. Ei se tietenkään helppoa ole, varsinkin jos elättelet toiveita, että ehkä sittenkin joskus...

Tuolla lailla satutat vaan itseäsi.

*edit*

Unohtaminen onnistuu, mutta siihen menee aikaa parista viikosta muutamaan vuoteen.

+1

Viimeksi muokattu:

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Eli et nyt jättäydy miksikään epätoivoiseksi reserviksi, vaan alat funtsailla muita juttuja. Unohtaminen onnistuu, mutta siihen menee aikaa parista viikosta muutamaan vuoteen.

Ja veikkaisin unohtamisen tässä kuukauden tapauksessa olevan huomattavasti lähempänä tuota aikaisempaa aikamäärettä. Vaikka nyt maailma mureneekin, ei kuukauden (varsinkin vain) tapailulla saa vielä itseään loppuelämäksi ketään murehtimaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy