Naisasiat

  • 7 519 855
  • 26 580

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mikä tuo kahvijuttu on? Kuinka moni oikeassa elämässä juo muka kahvia?
Minä juon. Ja se on kahvia eikä mitään kapusiiniä tai ekspressaa. Ukkivainaa, silloinen eläkeläinen, opetti ettei saa syyä tai juua sellaista mitä ei kykene lausumaan.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mikä tuo kahvijuttu on? Kuinka moni oikeassa elämässä juo muka kahvia?

Kahvin kulutus suhteutettuna asukaslukuun on meillä suomessa maailman kärkeä eli vedä siitä johtopäätöksiä. Aika yllättävää, että tällaisen yleisen faktan osalta olet täysin ulkona. Varsinkin kun kahvi on kansallisesti niin tärkeä juoma meille.

Mut oikeesti sä tiesit tuon...kunhan vedät jotain roolia:D
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Minä juon. Ja se on kahvia eikä mitään kapusiiniä tai ekspressaa. Ukkivainaa, silloinen eläkeläinen, opetti ettei saa syyä tai juua sellaista mitä ei kykene lausumaan.

Samaa mieltä. Kuka helvetti niitä kapusinoja ja esressoja edes juo, jos on oikeaakin kahvia tarjolla? Ei kyllä kukaan ole koskaan kysynytkään, että mennäänkö ottamaan kupposet kapusinoa, kahville sen sijaan pyydetään melkein jokapäivä.

Mutta tuohon Captain Slown appivanhempien tapaamiseen sanoisin, että sen kun käyt tapaamassa. Tee kuitenkin emännälle selväksi, että vähän vauhti hirvittää, mutta jos se on hänelle niin tärkeää, miksipä et sitä hänelle soisi. Itsellesi älä ota hommasta paineita. Voivathan ne toki olla pian entisiä appivanhempia, mutta väliäkö tuolla.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta tuohon Captain Slown appivanhempien tapaamiseen sanoisin, että sen kun käyt tapaamassa. Tee kuitenkin emännälle selväksi, että vähän vauhti hirvittää, mutta jos se on hänelle niin tärkeää, miksipä et sitä hänelle soisi. Itsellesi älä ota hommasta paineita. Voivathan ne toki olla pian entisiä appivanhempia, mutta väliäkö tuolla.

Tähän pitää lisätä oma kokemus vuosien takaa, kun ilmeisesti jollain tavalla seurustelin yhden mimmin kanssa ja kävin sitten parin viikon tuntemisen jälkeen kahvit juomassa ja senhän jälkeen tuo suhde kestikin enää toiset pari viikkoa. Turha noista on stressata.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tossa viikko takaperin kävi se mitä olin niin kauan pelännyt, näin exäni, vaihdettiin pari sanaa ja lähdettiin omille teillemme. Minua ei vituttanut ihan yhtään, minä olin vaan huojentunut kun hänet näin ja tajusin, että olin luonut päässäni ihan vääränlaisen kuvan hänestä. Muistelin häntä todella kauniiksi ja ihanaksi ihmiseksi, ei se totuus ihan sellainen ollutkaan. Kaikki mahdollinen ikävä lähti heti pois eikä ole palannut hetkeksikään.

Tähän kaikkeen toki vaikuttaa se, että olen aivan palavasti ihastunut erääseen tyttöön. Tiedän myöskin, että hän on minuun myös lääpällään jonkun verran. Olemme puhuneet paljon puhelimessa ja koneella ja tulemme aivan mielettömän hyvin juttuun! Tässä on vain ongelma. Hän seurustelee. Tämä tuntuu tosi väärältä sitä poikaystävää kohtaan, vaikkakaan emme edes ole nähneet tämän tytön kanssa (nettituttu), emmekä siten tehneet mitään väärää eikä meidän puheetkaan mitenkään sellaisia erityisiä ole, juttelemme elämästä, rakkaudesta ja muista asioista ihan yleisellä tasolla. Nämä tunteet vaan tuntuu vahvistuvan päivä päivältä. Tämä tyttö ei vaan oikein osaa päättää, että mitä tekisi.. Heillä on mennyt poikaystävän kanssa melko huonosti ja olen kyllä yrittänyt heitä yrittää auttaa ihan vain ystävänä, enkä heidän suhdettaan halua rikkoa, mutta kuitenkin omatkin tunteet nousee välillä liian paljon pintaan. Tuntuu vaan, että tämän tytön kanssa voisi tapahtua todella kauniita asioita ja meidän elämän haaveet on hyvin samanlaiset. Aika näyttää mitä tässä tapahtuu, en kuitenkaan pitkään kestä tätä tilannetta ja lähden kalastelemaan muille vesille, jos tämä juttu ei tästä etene.

Orpo, sä olit niin oikeassa siinä, kun sanoit, että yliopistolla murheet unohtuu ja allekirjoitan tämän täysin. Meinaan rakastua siellä joka päivä eri tyttöön, ihan niinku olisi pikkulapsena karkkikaupassa!
 
Tossa viikko takaperin kävi se mitä olin niin kauan pelännyt, näin exäni, vaihdettiin pari sanaa ja lähdettiin omille teillemme. Minua ei vituttanut ihan yhtään, minä olin vaan huojentunut kun hänet näin ja tajusin, että olin luonut päässäni ihan vääränlaisen kuvan hänestä. Muistelin häntä todella kauniiksi ja ihanaksi ihmiseksi, ei se totuus ihan sellainen ollutkaan. Kaikki mahdollinen ikävä lähti heti pois eikä ole palannut hetkeksikään.

Tähän kaikkeen toki vaikuttaa se, että olen aivan palavasti ihastunut erääseen tyttöön. Tiedän myöskin, että hän on minuun myös lääpällään jonkun verran. Olemme puhuneet paljon puhelimessa ja koneella ja tulemme aivan mielettömän hyvin juttuun! Tässä on vain ongelma. Hän seurustelee. Tämä tuntuu tosi väärältä sitä poikaystävää kohtaan, vaikkakaan emme edes ole nähneet tämän tytön kanssa (nettituttu), emmekä siten tehneet mitään väärää eikä meidän puheetkaan mitenkään sellaisia erityisiä ole, juttelemme elämästä, rakkaudesta ja muista asioista ihan yleisellä tasolla. Nämä tunteet vaan tuntuu vahvistuvan päivä päivältä. Tämä tyttö ei vaan oikein osaa päättää, että mitä tekisi.. Heillä on mennyt poikaystävän kanssa melko huonosti ja olen kyllä yrittänyt heitä yrittää auttaa ihan vain ystävänä, enkä heidän suhdettaan halua rikkoa, mutta kuitenkin omatkin tunteet nousee välillä liian paljon pintaan. Tuntuu vaan, että tämän tytön kanssa voisi tapahtua todella kauniita asioita ja meidän elämän haaveet on hyvin samanlaiset. Aika näyttää mitä tässä tapahtuu, en kuitenkaan pitkään kestä tätä tilannetta ja lähden kalastelemaan muille vesille, jos tämä juttu ei tästä etene.

Orpo, sä olit niin oikeassa siinä, kun sanoit, että yliopistolla murheet unohtuu ja allekirjoitan tämän täysin. Meinaan rakastua siellä joka päivä eri tyttöön, ihan niinku olisi pikkulapsena karkkikaupassa!
Jos olisin tuon naisen poikaystävä, sinä saisit jo turpaasi. Ei sentään :D. Hyvin tyypillinen tarina sanoisinko, hyvin tyypillinen. Itselleni ei ole onneksi moisia hirvityksiä sattunut, että varatun tytön puolesta joutuisi tappelemaan. Tosin eipä minulla tyttöystävääkään ole.

Sinkkuna on kuulkaas paljon parempi, todella paljon parempi!
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Orpo, sä olit niin oikeassa siinä, kun sanoit, että yliopistolla murheet unohtuu ja allekirjoitan tämän täysin. Meinaan rakastua siellä joka päivä eri tyttöön, ihan niinku olisi pikkulapsena karkkikaupassa!

Oonko tosiaan sanonu noin!? :D Jos sanoin niin varmaan tarkotin sitä, että kun sinne fuksina meet niin siellä on kyllä kivan näköstä tsubua liikenteessä ja eri meininki ku lukiossa/ammattikoulussa tms.

Itse taapeerran edelleenkin eikä exä tunnu unohtuvan mitenkään, vaan kaipaan häntä edelleenkin. En edelleenkään pysty kiinnostumaan saati ihastumaan muista tytöistä. Jotenki kukaan ei vaan säväytä ensinnäkään ulkonäöllisesti ja se oikeastaan riittääkin, kun en halua/pysty kehenkään syvällisemmin tutustumaan, jossei ensivaikutelma (lue ulkonäkö sytytä).

Mutta jotten ihan paskaa puhuis, niin eräs naikkonen mut sai syttymään ja teinkin itselle harvinaisen ratkasun ja menin reteesti puhumaan ja iskemään. Ja kyllähän siinä sitten ilosesti juteltiin ja tuntu,että kyllähän tästä jotain vois irrota. Mutta kun koitin kysellä kahville ym. niin aina oli kiirettä. Noh käytiin me pari kertaa kahvitteleen mutta kokoajan tytöstä huokui se,ettei oikein kiinnosta. Ja niinhän se lopulta olikin kun asiasta kysyin. Vastauksena oli, että ei oikein jaksa kiinnostua kenestäkään...johon luonnollisesti totesin, että sittehän meitä on kaksi ja voit kutsua itseäsi etuoikeutuksi ku susta kiinnostuin. En nyt ihan täysin oo kirvestä kaivoon heittäny, mutta pitää kattoa josko sitä joskus baarissa menis jututtaan ja katteleen että irtoaako sitä lämpöä. Positiivista tässä hommassa oli se, että sen pienen hetken ajan kun kuvittelin että tässä on jotain sutinaa, en miettinyt exää! Siihenpä se positiivisuus sitten jääkin, kun en tuota yhtä naista lukuunottamatta jaksa todellakaan syttyä kenestäkään. Tuntuu vaan, ettei kukaan yllä exän tasolle.

Tänään näin itsekkin pitkästä aikaa, lähes pariin kuukauteen exää. Tilanne oli aika aika omituinen ja molemmat melkolailla vaitonaisia. Itse toki sen takia, että eron jälkeen oon miettiny häntä lähestulkoon kokoajan ja kun näin hänet niin yhtä ihanalta ja kauniilta hän näytti edelleenkin. Eli samaa efektiä kuin Numella ei tapahtunut. Toki toivoin, että hän olisi lihonut ja muutenki rumentunut..mutta paskat. Kyllähän tässä todellakin haluaisi siirtyä jo eteenpäin ja unohtaan naisen, jolla ei kiinnosta olla mun kanssa. Olen edelleenkin todella vittuuntunut itteeni ja siihen, että murehdin jonkun naisen perään. Tässä neidossa oli vaan kaikki niin kohdallaan juuri mun mielestä. Ja jottei mun puheista nyt saa semmosta käsitystä, että seurustelisin vaan missien ym. kanssa, niin sanottakoon että exä oli ja on erittäin kaunis nainen, mutta ei missään mallinmitoissa (ei myöskään lihava), joskaan se ei mua koskaan haitannut. Koko paketti, ulkonäkö, luonne ja yhteiset mielenkiinnon kohteet ym. on syynä tähän, että pidän häntä "sinä oikeana".
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Orpo, sä olit niin oikeassa siinä, kun sanoit, että yliopistolla murheet unohtuu ja allekirjoitan tämän täysin. Meinaan rakastua siellä joka päivä eri tyttöön, ihan niinku olisi pikkulapsena karkkikaupassa!
Haha, minulla on ihan sama fiilis. Valikoima on vähän toista kuin jossain Imatran sedulassa. Ovat vielä aika reippaita ja sanavalmiita tyttöjä pääsääntöisesti. Sääli vaan, että nämä kaunokaiset ovat aika pitkälti varattuja, mutta sehän ei ole este vaan hidaste jne.

"Ulkokuori painaa ja sisältökin menee"
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Päivitystä tilanteeseen, huhhhuuh... Nyt on mun pää sekaisin. Eilen sitten tapahtui jotain, jota en ikinä ole kokenut. Ainakin eilen hyvännäköinen nainen oli meidän kaveriporukassa ja hän oli yhden kaverini kaveri. Siinä hetki juteltiin ja oltiin, kunnes sitten loppuilta meni enemmän ja vähemmän hellissä merkeissä, suudelmia ja sen sellaista, onneksi sentään eri sänkyihin päädyttiin yöksi olosuhteiden pakosta, mutta nyt en tiedä mitä miettiä. Tämä varattu tyttö, josta pari viestiä sitten puhuin on ihastunut muhun nyt entistä enempi, mutta nyt toisaalta kun oli eilen säätöä toisen tytön kanssa niin minä en oikein tiedä miten tästä pitäisi edetä.

Toisen tunnen todella hyvin, mutten ole "oikeassa elämässä" häntä nähnyt ja hän on varattu. Toisen kanssa olen tehnyt lähempää tuttavuutta, mutten tunne häntä kuin yhden illan perusteella. Molemmilta tulee viestiä tasaiseen tahtiin ja en tiedä, että pitäisikö mun sille varatulle tytölle tästä jutusta kertoa vai ei..

Ja orpo, hyvällä sen yliopistossa on paljon tyttöjä-jutun vain silloin otin ja ihan naulan kantaan osuit, ei siinä mitään! :)
 

CtrlAltDel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mikä tuo kahvijuttu on? Kuinka moni oikeassa elämässä juo muka kahvia? Itse saatan joskus aamulla juoda jossain kahvilassa cappuccinon ja espressoa saatan ottaa useamminkin päivän aikana, mutta varsinkin espresso menee ihan sekunnissa vaikka seisaaltaan. Ei tulisi mieleenkään lähteä jonnekin kahville. Sehän kuulostaa joltain sodanaikaiselta eläkeläismeiningiltä.

Mielikuva Speedo-Schollista pikkuririlli pystyssä lipittämässä espressoa saa eläkeläismeiningin kuulostamaan oikein hyvältä vaihtoehdolta.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Toisen tunnen todella hyvin, mutten ole "oikeassa elämässä" häntä nähnyt ja hän on varattu. Toisen kanssa olen tehnyt lähempää tuttavuutta, mutten tunne häntä kuin yhden illan perusteella. Molemmilta tulee viestiä tasaiseen tahtiin ja en tiedä, että pitäisikö mun sille varatulle tytölle tästä jutusta kertoa vai ei..

Toi nyt on ihan yksilökohtaista. Jos susta tuntuu et sun pitäis kertoa tälle varatulle naiselle siitä et oot vähän "säätäny" toisen muijan kanssa niin kerro ihmeessä. Tai sit voit jatkaa vaan rauhassa säätämistä molempien kanssa ja katot ajan kanssa kumpi on parempi vaihtoehto.
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Noniin tulipa nyt käytyä vieraissa. Hirveessä jurrissa oon päässy jonkun viiskymppisen milfin kämpille, naitiin saunassa, suihkussa ja sohvalla. Ajelin tietenkin pelkillä vanteilla. Hirveen huonoa seksiä kyllä, paskat fiilarit jäi. Valehtelin oman nimen ja asuinpaikan, eikä onneksi puhelinnumeroita vaihdettu. Sieltä lähtiessä tajusin, että en tullut edes sen naisen nimeä kysyneeksi.

Kotia matkatessa toivoin, että joku vois vaikka ampua mut metrossa, kun en meinaa kestää tätä morkkista. No mutta, kerrankos sitä.
 

Jättikukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Florida Panthers (HIFK symp.)
Noniin tulipa nyt käytyä vieraissa. Hirveessä jurrissa oon päässy jonkun viiskymppisen milfin kämpille, naitiin saunassa, suihkussa ja sohvalla. Ajelin tietenkin pelkillä vanteilla. Hirveen huonoa seksiä kyllä, paskat fiilarit jäi. Valehtelin oman nimen ja asuinpaikan, eikä onneksi puhelinnumeroita vaihdettu. Sieltä lähtiessä tajusin, että en tullut edes sen naisen nimeä kysyneeksi.

Kotia matkatessa toivoin, että joku vois vaikka ampua mut metrossa, kun en meinaa kestää tätä morkkista. No mutta, kerrankos sitä.

Pettäminen ilman kumia on huomattavasti pahempi asia kuin pettäminen itsessään. Tässä tapauksessa sinulle ei jää vaihtoehtoja, vaan sinun on pakko tunnustaa. HIV-testin tulokset kestävät kai pari kuukautta, joten...
 

Samsonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
HFBoards oikeinkirjoitus
Pettäminen ilman kumia on huomattavasti pahempi asia kuin pettäminen itsessään. Tässä tapauksessa sinulle ei jää vaihtoehtoja, vaan sinun on pakko tunnustaa. HIV-testin tulokset kestävät kai pari kuukautta, joten...

Lompsin maanantaina terveysasemalle, kyllähän se pitää testeissä käydä.

Vituttaa, kuinka sitä on pakko aina tehdä omasta elämisestä niin helvetin vaikeeta.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pettäminen ilman kumia on huomattavasti pahempi asia kuin pettäminen itsessään. Tässä tapauksessa sinulle ei jää vaihtoehtoja, vaan sinun on pakko tunnustaa. HIV-testin tulokset kestävät kai pari kuukautta, joten...

Todennäköisempää on saada lotossa seitsemän oikein kuin saada HIV-tartunta Suomessa naiselta. Ei sillä että tuo ilman kumia pettäminen fiksua olisi. Tai pettäminen noin muutenkaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Todennäköisempää on saada lotossa seitsemän oikein kuin saada HIV-tartunta Suomessa naiselta. Ei sillä että tuo ilman kumia pettäminen fiksua olisi. Tai pettäminen noin muutenkaan.
Lotossa 7 oikein saa noin 1 : 16 000 000 todennäköisyydellä. Suomessa on huomattavasti vähemmän kuin 16 miljoonaa naista, vaikka turistit ja sen sellaiset otttaisiin huomioon. Osa naisista ei kuulu elämäntapojensa puolesta riskiryhmään, mutta osa taas selkeästi kuuluu, joskaan tätä ei aina päältä katsoen voi todeta.

Pitäisin selvästi todennäköisempänä HIV-tartunnan saamista kuin lottopotin kohdalle osumista. Kannattaa pukeutua kortonkiin tai suosia Kyllikkiä. Voi myös laittaa ylimääräiset fyrkat lottoon ja katsoa kuinka käy.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Lotossa 7 oikein saa noin 1 : 16 000 000 todennäköisyydellä. Suomessa on huomattavasti vähemmän kuin 16 miljoonaa naista, vaikka turistit ja sen sellaiset otttaisiin huomioon. Osa naisista ei kuulu elämäntapojensa puolesta riskiryhmään, mutta osa taas selkeästi kuuluu, joskaan tätä ei aina päältä katsoen voi todeta.

Pitäisin selvästi todennäköisempänä HIV-tartunnan saamista kuin lottopotin kohdalle osumista. Kannattaa pukeutua kortonkiin tai suosia Kyllikkiä. Voi myös laittaa ylimääräiset fyrkat lottoon ja katsoa kuinka käy.
Ensin pitää saada siltä naiselta, että on toivoa jättipotista. Tai siis HIVistä. Lotota voi ihan jokainen, jolla löytyy edes se yksi euro.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Lotossa 7 oikein saa noin 1 : 16 000 000 todennäköisyydellä. Suomessa on huomattavasti vähemmän kuin 16 miljoonaa naista, vaikka turistit ja sen sellaiset otttaisiin huomioon. Osa naisista ei kuulu elämäntapojensa puolesta riskiryhmään, mutta osa taas selkeästi kuuluu, joskaan tätä ei aina päältä katsoen voi todeta.

Pitäisin selvästi todennäköisempänä HIV-tartunnan saamista kuin lottopotin kohdalle osumista. Kannattaa pukeutua kortonkiin tai suosia Kyllikkiä. Voi myös laittaa ylimääräiset fyrkat lottoon ja katsoa kuinka käy.

Laskelmassa tulisi ottaa huomioon, että HIV ei tartu kovinkaan herkästi naisesta mieheen. Muistelen sellaistakin lukua nähneeni, että mahdollisuus saada tartunta HIV-positiiviselta naiselta olisi 1:100. Aivan suotta ei siis puhuta homojen taudista. Mutta tämä spekulaatio kuuluisi jo muualle kuin naisasia-ketjuun eli lopetan tähän.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mutta tämä spekulaatio kuuluisi jo muualle kuin naisasia-ketjuun eli lopetan tähän.
Vähintään välillisesti kuuluu. On joskus hyvä todeta naissuhdekeskustelunkin yhteydessä, että kortonkia on tärkeää muistaa käyttää satunnaisempien tuttavuuksien kanssa touhutessa.

Joskus tänä syksynä YLE Puheen haastattelussa joku asiantuntija totesi HIV-tartuntatapausten olevan nuorissa ikäluokissa voimakkaassa nousussa. Ilmiö johtuu välinpitämättömyydestä. Jengi kuvittelee ettei HIV koske tavallisia siistejä ihmisiä, korkeintaan homoja, pervoilijoita, tummaihoisia, ulkomaalaisia ja sellaisia joiden epämääräisen habituksen perusteella voi muutenkin epäillä kantavan kaikenlaisia pöpöjä mukanaan. Samalla porukat ovat oivaltaneet, että HIV:n voi pitää kurissa lääkkeillä eikä tartunta välttämättä merkitse hengenlähtöä.

Toisaalta, mitäpä se minulle kuuluu. Nussikaa paljaalla ja lototkaa ahkerasti.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Lompsin maanantaina terveysasemalle, kyllähän se pitää testeissä käydä.

HIV ja muutkin sukupuolitaudit näkyvät testeissä vasta viikkojen tai kuukausien päästä tartunnasta, että ihan turhaan menet huomenna minnekään. Eli joko pihtaat ensi vuoden puolelle asti tai kerrot totuuden ja käytätte kortsua kunnes totuus selviää - edellyttäen, että emäntäsi enää ikinä haluaa olla niin läheisissä tekemisissä kanssasi.

Älä ainakaan tartuta hänelle mitään tautia. Pettäminen on jo tarpeeksi paha, saati että viet vielä tuliaisena jonkun taudin, joka pahimmillaan sekä on elinikäinen että lyhentää elinikää huomattavasti.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uskoisin, että todennäköisempää on saada joku klamydia tai muu sukupuolitauti, kuin HIV. Toki se on hyvä varmistaa tuokin, jos asia huolettaa, mutta ei sitä ehkä kannata heti ensimmäisenä pelätä. Kyllä itseäni nuo sukupuolitaudit mietityttäisi ensimmäisenä tuossa kohtaa...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Uskoisin, että todennäköisempää on saada joku klamydia tai muu sukupuolitauti, kuin HIV. Toki se on hyvä varmistaa tuokin, jos asia huolettaa, mutta ei sitä ehkä kannata heti ensimmäisenä pelätä. Kyllä itseäni nuo sukupuolitaudit mietityttäisi ensimmäisenä tuossa kohtaa...
On tietysti ihan sama mikä tauti erityisesti huolestuttaa tai tuntuu todennäköisimmältä. Siinähän ne tulevat hoidettua kaikki suojaukset yhdellä kertaa, samalla sadetakilla.

Tosin perinteinen kigulin ylle puettava suojaväline ei ole patenttiratkaisu aivan kaikkeen. Viime aikoina on julkisesti aprikoitu myös suuseksin yhteydessä tarttuvan papilloomaviruksen yhteyttä suun ja kurkun alueen syöpiin. Ei passaa mennä nuoleksimaan tulehtuneen näköistä genitaaliseutua. Jos nyt kumminkin tekee kovasti mieli, niin onhan noita merkillisiä kielikumejakin ollut markkinoilla. Joissakin lehdyköissä on myös neuvottu miehiä saksimaan tavallisesta skordarista jokin neliskanttinen kuminpala, joka sitten asetellaan kielen päälle ennen räpsän kimppuun käymistä. Todella machoa meininkiä tällainen näpertely. Sama hoituu niinkin, että cunnilingukseen ryhtyvä mies verhoilee kielensä tyhjällä ruisleipäpussilla. Lisäjippona leivänmurut voivat tuntua naisesta jännältä, veikkaisin, ja jännältä voi kuulostaa naiselta saatava palautekin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tosin perinteinen kigulin ylle puettava suojaväline ei ole patenttiratkaisu aivan kaikkeen. Viime aikoina on julkisesti aprikoitu myös suuseksin yhteydessä tarttuvan papilloomaviruksen yhteyttä suun ja kurkun alueen syöpiin. Ei passaa mennä nuoleksimaan tulehtuneen näköistä genitaaliseutua.

Kondomi suojaa papilloomavirukselta vain noin 70-prosenttisesti. Papillooma ei myöskään välttämättä näy ulospäin ollenkaan. Miehillä se voi olla täysin oireetonkin, mutta tarttuu sitten seuraavaan naispartneriin. Joten be careful out there!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös