Mjahas, olen kusessa. Kolmiodraamaa pukkaa. Hyvin mietoa ja lievää kolmiodraamaa eikä varsinaisesti mitään ole vielä(kään) tapahtunut, mutta koska haluan tylsään ja arkiseen elämääni hieman säpinää, niin olen nyt päättänyt kutsua tätä kenties hieman liioitellen kolmidraamaksi.
Joskus loppukesästä ikivanhaan nettideitti-ilmoitukseeni vastasi nainen. Mukava mimmi, joskin melkoinen hissukka ja aavistuksen persoonaton. Olemme kommunikoineet internetitse jo useamman kuukauden. Ensimmäisen kerran ehdotin jonkinlaista kahvitapaamista varmaankin jo elokuussa, mutta nainen kertoi olevansa kiireinen ja melkoisen ujokin. Tapaaminen kuulemma voisi onnistua, mutta mimmi halusi edetä omaan tahtiinsa ja lähteä vasta kun on itse "valmis" treffeille. No mikä ettei, olen vain odotellut ja jatkanut viestittelyä, kun ei tässä nyt mitään muutakaan ole ollut meneillään.
Viime viikolla alkoikin sitten tapahtua. Samaiseen ilmoitukseen, joka on päivittämättömänä ja liki käyttämättömänä lojunut tietoverkkojen sopukoissa, vastasi toinenkin nainen. Todella persoonallinen, hauska ja miellyttävä hahmo, jonka tapaan ilmaista itseään ihastuin miltei välittömästi. Hänen mielestään meidän tulisi tavata jo tulevana viikonloppuna, ja sen haluaisinkin tehdä.
Paha vaan, että nyt tuo ensimmäisenä yhteyttä ottanut nainenkin on alkanut vähitellen lämmetä ja vähitellen vihjailemaan oma-aloitteisesti treffeistä, siis vain noin kolmen kuukauden yhteydenpidon jälkeen. Paha siksi, että olen nyt huomattavasti kiinnostuneempi tästä jälkimmäisestä naisesta.
Tuntuisi melkoisen tökeröltä ja tahdittomalta tokaista useamman kuukauden yhteydenpidon jälkeen nainen numero ykköselle, että "Joo, emmä nyt lähdekään minnekään treffeille, sorry!", kun toinen on vihdoinkin saanut kerättyä tarpeeksi rohkeutta ja päättänyt minut tavata. Sehän nyt olisi ihan mulkkua toimintaa semmoinen.
Toisaalta taas nainen numero kaksi on niin paljon kiinnostavampi ja tulkintani mukaan minulle sopivampi persoona, että häntä minä enemmän haluaisin tapailla. Tietty en ole vielä kumpaakaan "livenä" päässyt jututtamaan, mutta tällä hetkellä tilanne vaikuttaisi olevan näin. Kasvotusten kohtaaminenhan voi toki kääntää asiat ihan toisinpäin ja toisenlaiseksi.
Nyt täytyy sitten laatia suunnitelma, jonka avulla tilanne ratkeaa joka suhteessa parhain päin. Ehkä pitää tavata molemmat, mutta möhliä treffit nainen numero ykkösen kanssa tahallaan, jotta tilanne ratkeaa itsestään. Tai sitten siirtyä samaan taktiikkaan nainen numero ykkösen kanssa ja ryhtyä siirtelemään treffiajankohtaa kohti tulevaisuutta siihen malliin, että hän kyllästyy odottelemaan. Tai sitten pyytää molemmat yhtäaikaisesti treffeille ja ehdottaa kimppakivaa.
Vai pitäisikö vain olla mies ja kertoa nainen#1:lle, miten asiat ihan oikeasti ovat menneet, eikä kehitellä mitään ihme taktiikoita.
Enpähän tiedä. Joka tapauksessa on selvää, että nainen numero kakkosen haluan tavata ja hurmata hänet, koska hän vaikuttaa juuri sellaiselta naiselta, jonka kanssa voisi vaikka vähäsen seukkailla.