Mainos

Naisasiat

• 7 600 167
  • 26 641

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Enpähän tiedä. Joka tapauksessa on selvää, että nainen numero kakkosen haluan tavata ja hurmata hänet, koska hän vaikuttaa juuri sellaiselta naiselta, jonka kanssa voisi vaikka vähäsen seukkailla.
Käyt molempien kanssa treffeillä ja ilmoitat vähemmän kiinnostavalle, että sori.

Käyt molempien kanssa treffeillä ja ilmoitat vähemmän kiinnostavalle, että sori.

Noinhan sitä kyllä kannattaisi toimia.

Ja tilastollisesti mahdollisuus sille, että ainakin nyt toinen, ellei peräti molemmat, päätyvät tuohon sori-vaihtoehtoon, on melko suuri, mikä sekin toki olisi ihan okei. Terveisin nimimerkillä Aika monien yksien treffien mies.

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa

Ilman muuta näin. Tokihan saa käydä useammalla treffeillä ja kannattaakin. Vaikka toinen nyt kiinnostaa enemmän kuin toinen, niin kannattaa yrittää lähteä "nollilta" liikenteeseen, koska nyt tapaatte livenä ja se on ihan eri juttu kuin nettikirjoittelu. Ei ikinä tiedä minkäläinen villikissa siitä hiljaisesta tulee, kun pääset livenä sen kanssa höpöttään.

Tästä tuli mieleeni eräs vastaava tapaus, jossa kirjoittelin erittäin tylsän naikkosen kanssa netin kautta. Tytteli kirjoitteli lyhesti ja jotenkin "ei kiinnosta yhtään mikään" asenne paistoi läpi. Noh ajattelin mennä silti live treffeille ja kappas, sieltä paljastui erittäin puhelias ja hauska tyttönen. Jossain välissä muuten kertoi, että häntä vituttaa netin kautta kirjoittelu ja ettei tykkää siitä yhtään ja pahoitteli jos antoi jotenkin väärän kuvan. Että tälläistäkin voi käydä.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Eipä tuossa välttämättä edes tarvitse molempien kanssa treffeille mennä, jos et sitä varsinaisesti ole vielä luvannut #1:lle. Pikapikaa viimeistään ensi viikonloppuna treffeille #2:n kanssa, siinä kyllä näkee haluaako juttua pitemmälle jatkaa. Jos ei halua, voit jatkaa #1:n kanssa kuten ennenkin. Jos lähtee jalat alta, #1:lle suoraselkäinen ilmoitus että nopeat syövät hitaat, tsori.

Nähdäkseni kuitenkin helpompi antaa rukkaset ennen ensimmäistä livetapaamista kuin sen jälkeen.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kannattaa myös muistaa, että kyseessä on vain ja ainoastaan nettideittailu. Se, kuten joku täällä jo kertoikin, on hyvin epämääräinen tapa tutustua ihmiseen "oikeasti". Netissähän voi esittää ja kertoa vaikka mitä, mutta todellisuudessa onkin ihan eri ihminen kyseessä. Se on toki ihan ookoo tapa tutustua ihmisiin, mutten itse kauheasti siihen kyllä luottaisi... Ei ainakaan kannata ottaa mitään stressiä ja paineita, vaan pitää jalat maassa ja suhtautua nettitreffailuun nettitreffailuna. Miten ylipäätään voi syntyä ongelmia nettituttavuuden kanssa?

Täältäkin sellainen neuvo, että treffaile ihmeessä kumpaakin ja ota parempi. Tai älä ota kumpaakaan. Se selviää sitten myöhemmin :)

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehkä pitää tavata molemmat, mutta möhliä treffit nainen numero ykkösen kanssa tahallaan, jotta tilanne ratkeaa itsestään.

Eihän tuossa tosiaan ole mitään pahaa, että käy katsomassa molemmat. Mutta kannattaa kyllä mennä ensiksi niille treffeille, joista odottaa enemmän. Eli sinun tapauksessasi tämän uudemman kanssa.

Ne ovat nimittäin aivan turhat treffit sen ekan kanssa, jos meet sinne ajatuksella, että hoidetaan nämä pois ennen kunnon tsäänssiä. Been there, done that, mut t-paitaa en saanut.

Ja jos ne lupaavammat treffit menee hyvin, niin voit ihan hyvin perua sen ujomman tapauksen kanssa. Kertoa pahoitellen aloittaneesi tapailun tjsp, etkä olisi edes mitenkään kusipää naisten yleisen ajattelumallinkaan mukaan. (Tai mistä mä tiedän.. :) )

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei naisia. Ei huolia. Jonkinlaista tarjontaa on. Kai sitä vaan on liian kranttu. Mitäs tässä kiirehtimään.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nämä asiat.

Mitenkä tän ny laittais. Olen huono ihminen. Vähän niinku seurustelua, vähän niinku ei. Vitusti vonkaamista silloin sun tällöin, melkoisesti hetkellisiä tuttavuuksia ja jokunen "vanha tuttu", jotka kertovat, että "suhun ois niin helppo rakastua". Hyi helvetti. Mutta se varsinainen vikahan taitaa sittennii olla allekirjoittaneessa. Kysyntää olis, tarjontaa ei niinkään. Siinä välimaastossa - tarjonnan sijaan - annan ymmärtää yhtä sun toista ja päädyn kuitenkin kusettamaan. Tahattomasti. Käsittämätöntä.

Tämä on itseasiassa lähes tulkoon kuin omasta kynästä kirjoitettua. Ei vaan oikein tiedä, yksi nainen olisi, jonka haluaisin, mutta hän ei halua kuin ystävyyden ja satunnaista seksiä. Sitten on näitä, jotka haluais enemmän, mutta minä en taas halua kuin ystävyyden ja satunnaista seksiä. Ei mene tasan nallekarkit.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulla on niin, että seksiä ja jonkinmoista läheisyyttä kyllä saa ja löytyy. Muuten ei sitten kyllä kiinnosta rakentaa siihen mitään vakavempaa. Yleensä ne, kenestä olen itse vakavissani kiinnostunut, ei sitten halua muuta kuin kaveruutta.

Ja olen kyllä tosiaan kranttu myös. Jos ei sytytä ihan täysillä (yleensä jo aika alkuvaiheessa), niin turha edes yrittää jotenkin ihastua. Mieluummin olen sitten yksin ja harrastan satunnaista paneskelua. Ehkä vähän kyynistä, mutta ainakin rehellistä.

scholl

Jäsen
Miten voi olla liian kranttu? Jos joku ei täytä jotain peruskriteereitä niin eikö vika ole silloin jokussa, eikä kriteereissä? Tulee mieleen yläasteen matemaatikan valtakunnallinen koe, jossa minua ja yhtä toista henkilöä lukuunottamatta kaikki muut menestyivät huonosti. Vika ei ollut silloinkaan mukamas niissä henkilöissä, vaan kokeessa. Niinpä heidän numeroitaan parannettiin ja minä sekä yksi toinen henkilö, jotka saimme kokeesta about täydet pisteet, saimme 11. Jotain kasia sai varmaan 1/3 niistä pisteistä, millä irtosi 11. Eli fakta on nyt se, että naisten pitää kehittyä, eikä arvostelua pidä lieventää. Kannattaa selvittää ensiksi heti se saksankielen taito. Aika hyvä nyrkkisääntö on se, että henkilö on jossain määrin tyhmä, jos ei osaa kunnolla saksaa. Lähes kaikki merkittävimmät keksinnöt on tehty saksaa taitavien keskuudessa, joten jos joku osaa huonosti kieltä niin henkilö on todennäköisesti retardi.

Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä tietää, ettei tapella samoista naisista edellisen kirjoittajan kanssa. Tyydyn mielihyvin leppoisiin retardimuijiin.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Scholl on oikeassa. Tiettävästi luolamies Urggh, joka keksi tulenteon, ärisi saksaksi. Myös ruudin keksinyt kiinalainen Hui Lai Lee puhui sujuvaa saksaa.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Eli fakta on nyt se, että naisten pitää kehittyä, eikä arvostelua pidä lieventää. Kannattaa selvittää ensiksi heti se saksankielen taito. Aika hyvä nyrkkisääntö on se, että henkilö on jossain määrin tyhmä, jos ei osaa kunnolla saksaa. Lähes kaikki merkittävimmät keksinnöt on tehty saksaa taitavien keskuudessa, joten jos joku osaa huonosti kieltä niin henkilö on todennäköisesti retardi.
En tiedä miten schollia neuvottiin, mutta meillä faija opasti että pätevä nainen tykkää yli kaiken tiskaamisesta ja poskeenotosta. Saksan kielen taito tuo toki mukavan mausteen näihinkin harrasteisiin, mutta ei yhtään naurata jos se Dummkopf jättää sottaa lautasiin tai on varomaton hampaidensa kanssa.

Temptation

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Scholl on oikeassa. Tiettävästi luolamies Urggh, joka keksi tulenteon, ärisi saksaksi. Myös ruudin keksinyt kiinalainen Hui Lai Lee puhui sujuvaa saksaa.

Jumantsuikkeli! En siis turhaan käynyt saksankielen tunneilla ala- ja yläasteella, vaikkei paljoa mitään sieltä mukaan tarttunutkaan viidessä vuodessa. Tosin olen mies, mutta kai tämä pätee myös vice versa ;)

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Jumantsuikkeli! En siis turhaan käynyt saksankielen tunneilla ala- ja yläasteella, vaikkei paljoa mitään sieltä mukaan tarttunutkaan viidessä vuodessa. Tosin olen mies, mutta kai tämä pätee myös vice versa ;)

Voit heti tänään ravintolassa kokeilla seuraavaa repliikkiä:

"Möchtest du 'ne Runde blasen?"

Jos nainen ymmärtää, olette samalla aaltopituudella ja kas, schollin kriteerien mukaan uusi α -pari on syntynyt.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners

Kuten myös mies, joka ompeli ekat nahkahousut taittoi saksan längvitsin. Saksaa puhuva valtakunnankansleri taas keksi keinon, miten riistää henki itseltään bunkkeriolosuhteissa...eli onhan noita pelle pelottomia, jotka saksaa taitavat.

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Avataanpa tätä hiljattain eroon päättynyttä juttua. Ihan vain terapeuttisista syistä, ei sillä että itseäni juurikaan harmittaisi. Pahoittelut sekavasta tekstistä, mutta olkoot.

Exäni siis on tuolla rapakon toisella puolella ollut jo hyvän tovin. Reissu ei sillä mennyt ihan putkeen ja tuli kaikenlaisia ongelmia. Koki ettei pysty minun tukenakaan olemaan, vaikka en sitä edes vaatinut. Kauanhan sillä kesti tehdä selväksi, että haluaa täysin omaa aikaa ja sitä ennen tuli aika paljon riitoja pienistäkin jutuista.

Omassa päässäni mietin asioita selväksi ja kun hän oli eräänä aamuyönä minut haukkunut kaverinsa(!) kanssa pystyyn, päätin, että tämä oli tässä. Sanoin hänelle, että saa nyt täysin sitä omaa aikaa, koska me emme tule enää koskaan näkemään. Kielsin häntä jopa juttelemasta minulle missään, ellei hänellä ole jotain järkevää sanottavaa. Häneltä, kun viime aikoina tuli lähinnä vain kitinää ja vittuilua. Jotenkin meni luottamus tähän naiseen lopullisesti tuon episodin jälkeen. Lisäksi hän väitti, että on kertonut porukoillensa ihan kaiken meistä. Tuollaisten jälkeen on todella vaikea jatkaa enää mitään, kun ei tiedä milloin hän kenetkin sotkee suhteeseemme. Ei uskoisi, että nainen on 23-vuotias, vaikka eihän se ikä kaikkea kerro...

En edes oikeastaan muista, milloin olen aidosti häntä viimeksi rakastanut/pitänyt hänestä. Koko nainen tuntuu olevan minulle ihan yhdentekevä, kun minulla on omiakin murheita riittämiin.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokin tässä nyt alkaa allekirjoittajaa pelottamaan, koska tapasin viime viikolla jälleen vaihto-oppilaan ja tälläkin kertaa oli saksalainen. Tällä kertaa treffit on perjantaina ja paikkanaa toimii kotini ja ajattelin kokata hänelle. Pienen haasteen tästä tekee hänen kasvisruokavalionsa. Tekisi mieli pyytää hänet kyllä kävelylle tai vastaavalle tänään tai huomiseksi, mutta katsellaan katsellaan.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Onpahan tuota iteki tullu säädettyä taas naisten kanssa. Yhtä muijaa olen tässä "tapaillu" muutaman viikon. Oikeastaan homma toimii muuten ihan helvetin hyvin, mutta mulla ei vain taida tuntua missään koko homma. Ihan mielenkiintoinen ja omaperäinen tyyppi, mut mulla vaan ei oikein tunnu missään. Toisaalta hyvää on se ettei tarvi joka vitun päivä tekstailla/tms. vaan nähdään n. kerran viikossa ja siinä sivussa lähinnä vaan sovitaan et koska nähdään seuraavan kerran. Ei siis tarvi koko aikaa jutella kaikesta mahdollisesta jossain facebookissa tai vastaavassa. Mitään fyysistäkään ei oo vielä tapahtunu vaan ainoastaan ollaan halattu treffien päätteeksi.

Toinen muija onki sit kaverin exä josta on tullu mulle ihan helvetin hyvä kaveri tässä viime aikoina. Ja vaik tässä tapauksessa toi mun "kaveri" on sen verta mulkku jätkä ettei missään tuntuis vaik painaisin sen exää niin tää nainen vaan tuntuu liian hyvältä kaverilta et sitä kannattais riskeerata turhaan. Tunteitahan mulla on tätä naista kohtaan ja pari yötä ollaan vietetty samassa sängyssä, ihan vaan nukkuen siis. Tunteet haluais taas vaik mitä, mut järki sanoo ettei kannattais.

Tänään oli säätöä yhen muijan kanssa joka vaikuttaa aika skitsolta tapaukselta.. tosin hullujen kanssa on yleensä ihan hyvää seksiä jos sinne asti selviää.

Exäki laitteli eilen viestiä (tää jonka jälkeen olin ihan paskana silloin keväällä) ja toisaalta taas se edelleenki tuntuu ainoalta oikealta vaihdoehdolta.

Eipä täs taas mitään järkeä ole ja parempi ois ku ei edes yrittäis mitään vakavaa kenenkään kanssa.

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Viime viikko ja viikonloppu oli varsin erikoista aikaa. Tuntu että naisia ois riittäny joka ilta ja jopa useampi kerralla. Mutta lopulta ei vaan kiinnostanu. Yksiki tapaus oli tässä neljä yötä mun luona, mutta vaan nukuttiin koska en jaksanu alkaa lämmitteleen ja nainen ei ite tehny mitään, vihjaili kyllä että mieli tekisi. Naista kyllä tekee mieli, mutta en ilmeisti tiedä että mitä haluun? Edelleenkin exä pyörii liikaa mielessä, enkä varmaan sen takia anna mahdollisuutta kenellekkään. Tai sitten vaan odotan jotain semmosta, mitä ei ole olemassa.

Mutta se tuli todistetuksi taas, että välinpitämättömyys ja pieni kusipäisyys vaan kiihottaa naisia enemmän ku turha lepertely. Tää asia, mikä mua kyllä vituttaa koska mieluummin sitä ois kiltti,mukava ja ihana. Mut vedetään sit tuota kusipään roolia.

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toinen muija onki sit kaverin exä josta on tullu mulle ihan helvetin hyvä kaveri tässä viime aikoina. Ja vaik tässä tapauksessa toi mun "kaveri" on sen verta mulkku jätkä ettei missään tuntuis vaik painaisin sen exää niin tää nainen vaan tuntuu liian hyvältä kaverilta et sitä kannattais riskeerata turhaan. Tunteitahan mulla on tätä naista kohtaan ja pari yötä ollaan vietetty samassa sängyssä, ihan vaan nukkuen siis. Tunteet haluais taas vaik mitä, mut järki sanoo ettei kannattais.

Kyllä järki sanoo, että kannattaisi. Ei hyviä kaveruussuhteita voi säilöä lasipurkkiin, ja odotella ettei mikää riko illuusiota best-friends-for-evö. Joku toinen äijä, ja tietenkin ääliö, sen kuitenkin pokaa, jos sinä et sitä tee. Vaikka ääliö onkin, heti ekana se äijä näkee, että sullakin olisi ollut tunteita, ja sitten se järkkää sut paitsioon niin nopeasti ettet ehdi kissaa sanoa. Sitten sua vituttaa. :) Sua vituttaa a) se että nyt joku ääliö on siellä missä sun pitäisi olla ja se että b) ääliölle tsäänssin antaminen kun itse ei tehnyt mitään tekee susta vielä suuremman ääliön. :(

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Vaikka käsittääkseni et minulta neuvoja haluakaan, niin sanon nyt kuitenkin. Minusta on niin, että jos ilmassa on hellien tunteiden lisäksi myös kaveruutta, toveruutta, kumppanuutta ja ystävyyttä, niin sitten kannattaa lyödä kiinni saatanan nopsasti. Tämä siis etenkin, jos tarkoitus on tavoitella pidempää suhdetta, koska intohimoisinkin rakkaus aikaa myöten ainakin tasoittuu ja noiden muiden elementtien merkitys kasvaa.

Se tosin on aina riskinä, että ei tule suhdetta ja kaveruuskin lakkaa, mutta joskus jos kerroin on riittävän hyvä, niin kannattaa pelata vähän isommallakin panoksella ja pienellä riskillä.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli vietettyä tuon vaihto-oppilaan kanssa sellaiset 6 tuntia. Syötiin ja juotiin hyvin, jonka jälkeen leffaa katsottiin ja loppuajasta menikin musiikkia kuunelles ja jutellessa sängyssä. Pari pusuakin siinä vaihdettin ja alustavasti sovittiin jo uusista reffeistä. Tai siis, että sillaiset tulee olemaan jossain kohtaan. Parhaimmassa tapauksessa huomenna jo. Nyt vaan pää kylmänä ettei kiinny liikaa tuohon, kun joulukuussa lähtee takaisin.

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Kulkijalle suosittleisin että mahdollisiman äkkiä käy uusilla "treffeillä" eli panemassa. Ennen kuin ko. henkilö(oletan että kyseessä on nainen, edellisiä viestejä lukematta). Tuollaisista harmi vaan kehittyy harvoin mitään vakavaa.

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oletan ainakin itse, että kummallakin on hyvin selvästi tiedossa ettei tästä voi oikeastaan sen vakavampaa tulla, kunhan pidetään yhdessä hauskaa etc. Eihän noista naisista kyllä mitään tiedä, mutta saapa nähdä miten tänään käy, jos hän tulee kaverin tupareihin ja illan aikana kuitenkin tuota alkomahoolia otettu suht koht enemmän, kuin eilen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy