Niin. Tässähän kävi nyt ilmeisesti itselleni tutun perinteisesti.
Pari kuukautta tapailtiin, alussa kaikki oli niin hienoa kuin voi ikinä olla. Sitten toisesta tuli yhtäkkiä paljon etäisempi, en sanonut mitään ensiksi. Sitten oli sanonu kaverille että ei ole sittenkään eksästä yli, eikä olisi valmis mihinkään vakavampaan. Kysyin tästä ja niinhän se oli. Sanoin, etten itsekään tarvi nyt mitään vakavampaa mutta minulla lähtökohtana on ollut se, että ehkä joskus. Eksän kanssa ei mitään yhteenpaluuhaluja ole, mutta siis vissiin aika rankka ero ollut puoli vuotta sitten niin ei vain jaksa ajatella tulevaisuutta sen kummemmin.
Tuli viestiä, että olen auttanut häntä ja ollut niin hyvä ja on huono fiilis siitä mitä puhuttiin ku on itse ollut mua kohtaan paska. Sanoin, että paska fiilis on mullakin kun haluaisin olla lähellä mutta toinen vaikuttaa niin etäiseltä, että silloin on varmaan parempi jatkaa kavereina jos toinen ei tykkää samalla tavalla toisesta. Että jos haluaa, niin jatketaan kavereina, enkä häiritse enempää. Noh, sitten ei kuulemma halua kaverilinjallekaan ja jos minulla ei oo kiire ja voin antaa aikaa.
Mutta jos näin alkuun jo tulee tuollaista ja tunteet heittelee toisella kuin tuuliviirillä, niin ehkä minun pitää yrittää päästä pois tästä kiltin pojan syndroomasta ja sanoa, että hoida asiasi kuntoon en pysty sopeutumaan siihen, että välillä toinen on aivan etäinen ja näkemiset on samanlaisia kuin muiden kaverityttöjen kanssa.
Itsekkäistä syistä en jaksaisi antaa aikaa, jos meidän näkemiset on tulevaisuudessakin samanlaisia. Nuori mies tarvitsee seksiä ja kun tarjolla sitä olisi kaveripohjaisista suhteista muilta tytöiltä, niin en tiedä kuinka kauan jaksan sitten odotella ja kieltäytyä muiden wanna go-kutsuista.
En sen koommin ole ottanut yhteyttä, eilen tuli kyselyitä kuulumisista viestillä. Vastailin ympäripyöreästi, enkä jaksanut itse kysyä mitään takaisin. Otan etäisyyttä, saa luvan näyttää jos tunteita minua kohtaan enää on. Varmasti painostavaa jos nyt sanon, että jätetään homma tähän, joten koitan pelata aikaa nyt viikon verran ja jos mitään vastakaikua ei minun tunteille näy, niin sitten laitan homman jäihin ja keskityn muihin naisiin.