Naisasiat

  • 7 523 337
  • 26 580

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja yllättäen ainoa vastaus, joka tuntuu kelpaavan on sellainen, joka myötäilee kirjoittajan tuntemuksia, antaa vähän lohduttomamman näkökannan, eikä tarjoa mitään konkreettista ratkaisua. Puolestaan vähänkin optimistisemmat viestit, joissa tarjotaan erilaisia vaihtoehtoja nykyiseen tilanteeseen, kirjoittaja tuomitsee suoralta kädeltä ja tyytyy jatkamaan tilanteensa voivottelua. Alkaa olla vaihtoehdot vähissä.

E: BitterX näköjään ylempänä kommentoi samansuuntaisesti.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ensimmäinen vastaaja? Kai magnum tiedät, että täällä on HIFKille koitettu varmaan jo toista kuukautta tarjota ties minkälaisia vinkkejä ja tarjouksia, on pyydetty kaljalle ja tutustumaan toisten nimimerkkien ystäviin ja mitä vielä. Mikään vaan ei ole kelvannut ainakaan tähän asti.

No en tosiaan ole tätä ketjua lueskellut hetkeen. Kuitenkin ihan kokemuksesta tiedän, että meissä suomalaisissa on hyvin kapeakatseisia asenteita, kuten että ellet satu täyttämään tiettyjä alfauros-kriteerejä tai jos et esimerkiksi "äijämäisesti" ajattele, että p*mppi kuin p*imppi, on osa jo pelkästään sen vuoksi leimaamassa sateenkaarikansalaiseksi.

Edit: Tietysti tuo HIFK:n asenne, että pitää ehdottomasti saada kauniimmaksi osapuoleksi joku joka edustaa jotain parempaa kuin mitä itse on, on ongelma sekin. Sitä se on aivan jokaiselle. Yleensäkin tuo on mielestäni nykyisillä pariutumismarkkinoilla kovasti yleistyvä asenne, että kumppanin pitää olla parempi kuin mitä itsellä on tarjota. Se johtaa sellaiseen suljettujen sydänten ympyrään, jossa kaikki vaan tekevät toisistaan onnettomia. Pian ihmiset eivät enää anna mitään itsestään toiselle, kun pitää saada parempaa. Ei tää elämä kyllä mitään Melrose Placea ole.
 
Viimeksi muokattu:

tutzba

Jäsen
meissä suomalaisissa on hyvin kapeakatseisia asenteita, kuten että ellet satu täyttämään tiettyjä alfauros-kriteerejä tai jos et esimerkiksi "äijämäisesti" ajattele, että p*mppi kuin p*imppi, on osa jo pelkästään sen vuoksi leimaamassa sateenkaarikansalaiseksi.

Onhan täällä kaikenlaisia juntteja ja muita. Mielestäni alfauros ja äijämäinen ovat kenties kaksi maailman ärsyttävintä sanaa, varsinkin kun itse olen tällainen mikä olen. Siltikin pitää myöntää, että onhan tuo HIFKin tilanne jo niin surkuhupaisa, että en yhtään ihmettelisi jos kaveri tykkäisikin miehistä. Onhan alan ammattilainekin sitä jo pohdiskellut!

En halunnut tätä ottaa itse esille, mutta näistä jutuista on paistanut vähän samanlainen suhtautuminen naisiin, kuin meikäläisellä ennen kuin tajusin olevani miehiin päin. Eli vain paras kelpasi ja ei aina sekään.

Lienee sanomattakin selvää, etten koskaan päässyt naista "kokeilemaan" käytännössä, vaikka nuorempana oli välillä voimakkaitakin "tuntemuksia" vastakkaista sukupuolta kohtaan. Pidin itseäni täysin kelpaamattomana ja olin vakuuttunut, etten ikinä tule löytämään ketään, joka voisi olla myös minusta kiinnostunut. Asiat helpottuivat kummasti, kun myönsin oman homouteni edes itselleni.

--

edit. HIFKlle vielä: Ei ole nyt millään tavalla tarkoitus kyseenalaistaa sun seksuaalisuuttasi, mutta toi kuulostaa kyllä erittäin tutulta. Ihan samanlaisia reaktioita itse sain aina osakseni, kun yritin pyöriä tietyissä piireissä. Kun myönsin homouteni, lakkasi (lievä) naismaisuuteni ja poikamaisuuteni häiritsemästä itseni lisäksi muitakaan.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Nyt on kyllä pakko kysyä että minkälaisista naisista pidät? Mikä tekee sun mielestä laatunaisen? Paksu meikkikerros ja päärynäsiideri handussa? Olen saanut sellaisen kuvan että "ihannoit" juurikin yökerhojen tanssilattioilta löytyviä "kaunottaria". Olenko oikeassa? Itse en näe kyseisissä naisissa mitään ihannoimisen arvoista. Ilkeästi sanottuna kertakäyttökamaa jos sitäkään. En mä ainakaan voisi olla sellaisen naisen kanssa kenestä ei löydy mitään sisältöä.

No kaunis ja seksikäs. Fiksuuttakin olisi hyvä löytyä. Siitä nyt voin sen verran joustaa, koska en itsekkään ole mikään fiksu. Mutta kyllä sitä kauneutta ja seksikkyyttä täytyy vain löytyä. Joka päivä tuollaisia tulee vastaan jossain, eli omasta mielestäni en mitenkään mitään kovia vaatimuksia laita ylipäätään. Poikkeuksetta sitten itselleni jää juuri ne muiden hylkimät naishenkilöt.

Tuota nettitreffailua nyt kokeilin, tuossa badoo-palvelussa. Ne kolme naista halusivat sentään chattailyä, mutta eivät kyllä olleet millään muotoa sellaisia joista olisin itse kiinnostunut. Laatunaiset eivät kelpuuta ihan ketä vain, enkä minäkään kelpuuta ketä hyvänsä. Ristiin menee, mutta menköön.

Itsensä alentamista olisi juuri se, että ottaisi sitten sen toisenlaisen. Kuinka oikein se sitten on sitä naista kohtaan, että otan hänet, kun en parempaakaan saa? Ei kovin mukavaa toista kohtaan. Itsensä ja sen naisihmisen alentamista vain.

Tuosta magnumin viestistä pidin sen takia, että edes joku totesi saman jutun. Ja juuri tuo, että kun nykyään miehille kelpaa se "pimppi kuin pimppi". Joskus törmännyt siihenkin, että oman ikäiseni deittailevat ja paneskelevat jotain 14-16 vuotiaita tyttöjä, koska eivät niiltä vanhemmilta tytöiltä/naisilta saa. Itse vain en todellakaan kykenisi millään muotoa vastaavaan. Vastaus sitten on yleensä, että "reikä se on rotallakin". Totta, mutta tuo kertoo jo karua kieltä siitä, miten kuka tahansa kelpaa, kunhan vain sitä pillua saa.

Itse vain en ole tuollaisesta käytöksestä kiinnostunut. Pedofilian puolellekin menee vielä. Joskus joku kysyy kavereistani (näitä pösilöitä) itseltäni, että naisia olisi ollut tarjolla, pilluakin olisi varmasti irronnut, miksi siis en ollut paikalla. Niin, kaikki naisihmiset vain olivat ala-ikäisiä. Ei kiinnosta.

Pitäisikö tuo siis tulkita niin, että jos ei rumemmat naiset ja ala-ikäiset pissikset kiinnosta, niin on automaattisesti homo?
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No en tosiaan ole tätä ketjua lueskellut hetkeen. Kuitenkin ihan kokemuksesta tiedän, että meissä suomalaisissa on hyvin kapeakatseisia asenteita, kuten että ellet satu täyttämään tiettyjä alfauros-kriteerejä tai jos et esimerkiksi "äijämäisesti" ajattele, että p*mppi kuin p*imppi, on osa jo pelkästään sen vuoksi leimaamassa sateenkaarikansalaiseksi.
Kannattaisi tutustua caseen. Aikalailla ainoa kapeakatseinen tässä on HIFK itse.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Siltikin pitää myöntää, että onhan tuo HIFKin tilanne jo niin surkuhupaisa, että en yhtään ihmettelisi jos kaveri tykkäisikin miehistä. Onhan alan ammattilainekin sitä jo pohdiskellut!

En ole keskustelua seurannut kokonaisuudessaan, mutta kun nimim. HIFK kertoo kärsivänsä siitä, ettei ole tietynlainen voidakseen vetää puoleensa tietynlaisia naisia, oletan hänen olevan vilpitön tuskansa kanssa. Minä ymmärsin ainakin lukemani niin, että hän on tyytymätön siihen millainen hän itse on, koska se riistää häneltä tietynlaisen elämän. Itse samankaltaisia tuntemuksia kokeneena ei tullut mieleenikään kyseenalaistaa hänen suuntautumistaan. Tiedän että tuollainen tuska on hyvin todellinen.

Joillekin meistä se vaan on kovempi pala kuin toisille, ettei itse kuulu sinne vaakamamboilumaailman eliittiin. Kova todellisuus on, että vaikka makuja on monenlaisia, 99% ihmisistä tietää/vaistoaa, ketkä ovat niitä jotka saavat ja keille annetaan, ja ketkä niitä, joille päällä seisoenkaan ei kuulu "tietyt etuoikeudet". Tämä riippuumatta siitä, mikä on oma sosiaalinen asemamme parittelupiireissä.

ESIMERKKI: Jenni Vartiainen vs. Maija Vilkkumaa. Kumman kanssa mamboilisit?... Ja vaikka minäkin maistaisin hunajaa Jennin kanssa, ei se tarkoita ettenkö voisi alkaa parisuhteeseen esimerkiksi. Hanna Pakarisen kanssa, koska jotenkin vaan on miun maun mukaan, vaikkei äärinaisellinen pakkaus olekaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tosimiehet ja oikeasti naisia kiinnostavat miehet saavat ihan ilmaiseksikin. Ja vielä laatunaisia.
Muistui tuosta mieleeni, kun kesällä 2008 exäni oli krapulassa ja sitä panetti. Olin juonut 4 loiventavaa olutta siinä juuri, kun hän kyseli kaupungin toiselle laidalle helpottomaan oloaan. Sanoin, että en nyt pääse, autolla en voi ajaa ja on keskiyö, en ala busseilemaankaan. Se maksoi sitten taksini (30 e) ja kun pääsin eteiseensä, niin juotti minulle kaksin käsin - siis kirjaimellisesti - olutta siinä kun pitelin lanteiltaan kiinni. Sitten se nussi kuin kiimainen kani ja vei minut aamulla kämpilleni. Nättihän tuo on ja juristi ja mutta niin vitun hullu, että jätin sen.

Kerran lähdin yksistä häistä 9 tunnin juhlinnan jälkeen ja nainen sai maksaa taksini, kun olin vieläpä bestmaninä niissä häissä. 60 euroa maksoi taksi. Jos minä lähden kesken häiden, niin siitä pitää vähän jo maksaa!

Yhtä thaihierojaa nussin pari kertaa - ilmaiseksi... Baarissa tapasimme, emme "konttorillaan". Jätin sitten, kun tuo ammattinsa oli...

Tuonlaistako elämää?

Niin, ei tässä sen parempi tai eheämpi ole noiden kanssa tai ilman noita. Turhaan tuonlaisia kokevia katsoo kaiholla.

T: internetin tosimies ja mieshuora
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No sullahan se on helppo sanoa, kun olet tuollainen. Harvoinhan henkilöt jotka saavuttavat jotain tekevät siitä mitään numeroa. Ja vähättelevätkin sitä vielä. Ethän tuollaista tekisi jos et tuollaisesta pitäisi.

Harvoin esim. ammattikiekkoilijat ja futaajatkaan tekevät omista suorituksistaan mitään numeroa, muutamaa poikkeusta tietenkin lukuunottamatta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No sullahan se on helppo sanoa, kun olet tuollainen. Harvoinhan henkilöt jotka saavuttavat jotain tekevät siitä mitään numeroa. Ja vähättelevätkin sitä vielä. Ethän tuollaista tekisi jos et tuollaisesta pitäisi
Niin no, enpä silti kokisi olevani olematon ja paska jos ei naisrintamalla yhtäkkiä tapahtuisi mitään jos vaikka tulipalon vuoksi naama palaisi. Tai jotakin. Niin että kannattaa erottaa se itsetunnon taso naisrintamamenestyksestä ihan kokonaan, piti sanomani.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
OK nimimerkki HIFK. Ei sitten matkaa, vaikka en nyt tarkoittanutkaan Thaimaata vaan ihan reissua tuonne suomenlahden toiselle puolelle jolloin olisit voinut pitää viikonlopun hauskaa kauniiden virottarien kanssa ja olla edes sen aikaa "kuningas". Tuntui että olisit juuri tätä tarvinnut, mutta ehkä väärässä sitten.

Muista nyt kuitenkin se että älä turhan korkealla pidä sitä rimaa naisten suhteen. Tekstiesi perusteella tunnut vaan vaativan naisilta aikapaljon, tai mitä nyt tarkemmin vaaditkin / haet niin ei oikein täällä tule selväksi. Vanha sananparsi menee: "ronkelit runkkaa". Tämä tästä, tsemppiä !
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vanha sananparsi menee: "ronkelit runkkaa".

Ja tämä ronkeli runkkaa ja jos vieraisiin mieli mennä niin käytän vasenta kättä, joskaan siitä ei tule mitään koska vasen on vasen, enkä ossoo tehdä sillä mitään (muuta kuin kaivaa nenää).

Näitä kaikkia satoja (?) viestejä lukiessani ymmärrän tavallaan HIFK:n tuskan, mutta jos se tuska kasvaa liian suureksi, on mielestäni syytä latoa faktat pöytään ja katsoa mitä haluaa ja mihin on mahdollisuudet. Jos on huono itsetunto tai jos on jotain muuta vikaa niin näitä puolia kehittämään, tai jos vaatimukset on asetettu kohtuuttoman korkealle - vaatii "missiä" mutta on ö-luokan mies, kannattaa laskea tavotteitaan, jollei sitten ole jotain millä korvata esim. ulkoiset avut, ja näitä avuja HIFK:lla ei ilmeisestikään ole, tai näin olen asian tulkinnut. Kaikki eivät yksinkertaisesti saa sitä kuuta taivaalta, tai jos sitä loputtomasti haluavat, itselleen on syytä tehdä selväksi se, että taistelu voi olla mahdoton ja onnistumisprosentti pieni, jos niitä tarvittavia avuja, joilla naiset hurmata ei todellakaan ole.

Tiedän puutteeni. En ole miehinen alfauros; en jaksa katsella tyhjäpäitä viikkoakaan - joskus jaksoin mutta sen oli silloin, nyt on nyt; etsin tiettyä persoonaa, tai ihmisen on oltava persoonallinen eikä muovinen nukke, jos tällaista ei löydä - runkkaan. Toisin sanoen, voi olla että vaadin liian paljon, että tavoitteeni ja todellisuus eivät koskaan kohtaa mutta toistaiseksi jaksan olla ilman, ja jos nyt todella käy vituttamaan ja on pakko sitä pillua saada niin en sen tähden ryhdy heilastelemaan minkään "ei toivotun yksilön" kanssa vaan mielummin maksan siitä, ja sen jälkeen voin sanoa, että "hei hei". Mutta toistaiseksi tällaista tilannetta ei ole tullut vastaan vaikka olen tässä sinkkuna ollut jo viitisen vuotta - runkaten.

vlad.
 

tomageeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens, Suomi, finska nhl spelarna
No kaunis ja seksikäs. Fiksuuttakin olisi hyvä löytyä. Siitä nyt voin sen verran joustaa, koska en itsekkään ole mikään fiksu. Mutta kyllä sitä kauneutta ja seksikkyyttä täytyy vain löytyä. Joka päivä tuollaisia tulee vastaan jossain, eli omasta mielestäni en mitenkään mitään kovia vaatimuksia laita ylipäätään.
Herää kysymys, mitä oikein haluat naiselta?
Ei ole niin väliä, onko nainen vähän tyhmä, kunhan on kaunis ja seksikäs? Haluatko naisilta siis muuta kuin seksiä? Vai haluatko kauniin naisen vain statuksen vuoksi, jotta itsetuntosi paranee ja voit kehua, millainen povipommi sinulla on?

Vinkki: Sanoisin että kummassakaan tapauksessa et merkittävästi paranna elämänlaatuasi, onnellisuuttasi tai hyvinvointiasi. Eniten edistät näitä asioita hankkimalla "oikean" tyttöystävän/vaimon joka ymmärtää ongelmasi ja haluaa pyyteettömästi auttaa sinua, ja vaikkapa jakaa jotain suurempaa kanssasi, kuin yhden yön.
Tätä hankintaa varten kannattaa varmaan muuttaa noita arvoja. Usko pois, jos perustat parisuhteen yksinomaan ulkonäköön ja asetat ulkonälle ehdottomia kriteereitä, et ikinä löydä mitään kestävää.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Toisin sanoen, voi olla että vaadin liian paljon, että tavoitteeni ja todellisuus eivät koskaan kohtaa

Minäkin haihattelin kyllä pitkään, vielä kompromissien tekemisen jälkeenkin, kunnes vihdoin tajusin maailman olevan jopa vielä kovempi paikka kuin mitä "kotona opetettiin". Tasan eivät karkit mene.

En minäkään oikeastaan muuta voi palstaveli HIFK:lle sanoa kuin että mitä nopeammin elämän raadollisuuden ymmärtää, sitä vähemmän tarvitsee ainakaan enää pettyä. Se ei tarkoita, ettäkö se raadollisuus pitäisi hyväksyä. Minäkään en hyväksy, mutta en voi asialle myöskään mitään tehdä. Vaihtoehdot ovat oikeastaan aika vähissä. HIFK:n mahdollisuudet elämänkumppanin löytämiseen ovat olemassa, mutta tuskin hänen kuvaamissaan olosuhteissa tulevaisuutta tuskin rakennetaan itseriittoisen kaunottaren kanssa. Samalla myös ne kevyet suhteet voi unohtaa.

Lottovoitto tai muu äkkirikastuminen voi toki muuttaa tilannetta olennaisesti :)
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Niin no, enpä silti kokisi olevani olematon ja paska jos ei naisrintamalla yhtäkkiä tapahtuisi mitään jos vaikka tulipalon vuoksi naama palaisi. Tai jotakin. Niin että kannattaa erottaa se itsetunnon taso naisrintamamenestyksestä ihan kokonaan, piti sanomani.

Mistä tiedät, kun sinulla ei sellaisesta kokemusta ole? Sama kuin, jos syntyy hyvinvoivaan perheeseen, hankkii hyvän koulutuksen ja on ollut koko elämänsä rahoissaan ja sanoisi ettei tuolla rahalla niin väliä, köyhänäkin olisi ihan ok. Mistä sen tietää, jos ei ole koskaan joutunut kokemaan?

Siinä olet oikeassa, että olisi hyvä pystyä kehittämään hyvä itsentunnon taso ilman naisrintamamenestystä ja se voisi taas poikia menestystä naisrintamalla, mutta jos tämä olisi niin yksinkertaista, kaikki miehet maan päällä saisivat pillua maksamatta siitä... Yleinen hyvä itsetunto varmasti korreloi naismenestyksen kanssa, mutta ei se aina niin yksinkertaista matematiikkaa kuitenkaan ole.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvä itsetunto on hyvin itsensä tuntemista. Kun katsoo itseään rehellisesti, ilman toiveajattelua, voi havaitsemiaan puutteita yrittää korjata. On kuitenkin asioita, joihin ei voi vaikuttaa vaikka haluaisikin. Kyky erottaa nämä kaksi toisistaan on viisautta :)

'Miksi minulle aina käy näin? Miksi en ole kuin joku toinen? Miksi aina sataa? Miksi oikea jalkani on suurempi kuin vasen?' ovat Elämän Vääryyden Uhrin kysymyksiä, eikä niiden vatkaaminen ei tuo elämään muuta kuin hyödytöntä käsien vääntelyä ja voihkimista.

Yksinkertaistettuna:
Minulla on 'tilanne'.
Voinko itse tehdä jotain tilanteen korjaamiseksi?
-Jos voin, mitä se on?
-Jos en, hyväksyn sen ja keskityn niihin asioihin, joita voin korjata.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Herää kysymys, mitä oikein haluat naiselta?
Ei ole niin väliä, onko nainen vähän tyhmä, kunhan on kaunis ja seksikäs? Haluatko naisilta siis muuta kuin seksiä? Vai haluatko kauniin naisen vain statuksen vuoksi, jotta itsetuntosi paranee ja voit kehua, millainen povipommi sinulla on?

No tekstiensä perusteellahan HIFK nimenomaan haluaa, että voisi viettää joka viikonloppu yönsä eri naisen kanssa kuten ihailemansa miehet voivat halutessaan tehdä. Eikä tietysti minkään kenen tahansa naisen kanssa vaan jonkun todella seksikkään. Kyllähän tuo noista jutuista melko selvästi paistaa läpi. En kyllä usko, että tuollaista elämää viettämällä HIFK tulisi yhtään onnellisemmaksi, mutta koska ko nimimerkki ei sitä pääse koskaan maistamaan niin mielikuvasta taitaa olla vaikea luopua. Ylipäätään naisten suosio kohdalle osuessaan varmasti sekottaisi HIFKin pasmat lopullisesti, kun ei sitten täälläkään voisi enää samalla tavalla vängätä omasta surkeudestaan.

Näyttää siis siltä, että tällä hetkellä HIFK kuvittelee haluavansa jotain mitä ei oikeasti halua ja siinä voisi terapia auttaa, että oppisi todelliset halunsa tunnistamaan. Siis sen mitä oikeasti haluaisi ihmissuhteiltaan.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Sen verran monelta suunnalta tulee viestiä tähän ketjuun, että ei oikein tiedä enää mihin kommentoisi. Käyttäjänimettömän ehkä provomielessä kirjoitettuun viestiin en voi kun todeta, että ihmetyttää jos joku kadehtii moisia tarinoita, tyyliin "panin huoraa ilmaiseksi". Teini-iässä noilla jutuilla olisi varmasti ollut ainakin jonkun porukan sankari mutta muuten ihmettelen.
Vladin kanssa olen samoilla linjoilla siitä, että jos ei yksinkertaisesti löydy sellaista ihmistä kenen kanssa haluaisi jakaa elämänsä niin mitään järkeä sitä ei ole lähteä väkipakolla tekemään. Olen myös ollut sinkkuna suurimman osan elämästäni eikä tilanne pääsääntöisesti edes harmita yhtään. HIFKin tilanteesta erona on tosin se, että yrittäjiä on ollut mutta jos homma ei ole natsannut niin olen jatkanut etsimistä. Onneksi viihdyn hyvin myös yksin, joten ei ole niin justiinsa vaikka sopivaa vastakappaletta ei vielä tähän mennessä ole löytynyt. Toki itselläkin voi olla odotukset liian korkealla mutta ainakin vielä toistaiseksi uskon siihen, että minulla on myös tarjota jotain. Voi olla, että tämä usko hiipuu jossain vaiheessa tulevaisuudessa mutta ainakaan tällä hetkellä en ole valmis mihinkään kompromissiratkaisuun vaan odottelen jos joku päivä sattuisi natsaamaan sellaisen ihmisen kanssa, joka omassa arvomaailmassa osuu lähelle kärkeä. Siitä en välitä kyllä paskaakaan onko kyseessä kaupungin parhaimman näköinen tai tunnetuin mallityttö.

Muuten täällä paljon pinnalla olleeseen HIFKin tarinaan en oikein osaa ottaa kantaa. Monet kirjoittajat ovat tarjonneet vinkkejään eri lähtökohdista, mutta mikään ei ole kelvannut. Kovasti vaan tuntuu ulkoiset asiat olevan määräävässä roolissa näissä jutuissa. Sen kai nyt tajuaa jokainen, että kenellä tahansa miehellä/naisella ei ole saumaa niihin tyyppeihin jotka ovat yleisen mielipiteen mukaan parhaimman näkösiä, koska yrittäjiä on niin monta. Sitä taas en ole ymmärtänyt miksi jokaisella pitäisi olla missi kainalossa, oli hän kuinka ilmapää tahansa.
 
Viimeksi muokattu:

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niin siis parisuhdetta olisin etsimässä, mutta sen sinkkuajankin haluaisin käyttää noihin irtosuhteisiin. Äkkiä siitäkin saattaa syntyä vaikka mitä. Ja olla ylipäänsä suosittu naisten silmissä. Niillä oikeasti suosituilla miehillä riittää naisia kavereiksi, seksikumppaneiksi, ja välillä sitten löytyy jotain pidempää. Ja tämä inttikaveri ei myöskään koske kehenkään muuhun naiseen, jos on seurustelusuhde.

Fiksuudessa voin hieman joustaa, kun en itsekkään mikään fiksu ole. En mitään tyhmää muovipäätä hyväksy, mutta kuitenkin.

Mutta ymmärrän kuitenkin sen, että jos en hyväksy sitä vähää mitä tarjotaan tai mihin on mahdollisuus, niin sitten saa vain olla. Kuten olen aiemmin jo tänne kirjoittanut, niin sehän vasta nössömäistä ja heikkoutta olisikin, jos hyväksyisi niitä huonompia juttuja, koska ei saa parempaa. Edes siinä asiassa voin olla lujana.

Ja ronkelit runkkaa, totta. Mutta siinäpähän sitten runkkaan. Mitäs en ole parempi. Itsessähän se vika silloin on eikä kenessäkään muussa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Niinpä. Tuota olen monta kertaa miettinyt. Miksi joku fiksu ja kaunis nainen valitsisi minut, kun parempaakin on aina tarjolla?

En osaa vastata.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Jos HIFK siellä treffipalvelussa kolme likkaa halusi chattailla, niin kai käytit tilanteen hyväksesi? Sehän ei ole sulta pätkääkään pois, jos joriset naisten kanssa netissä niitä näitä, ihan vaan sitä rutiinia saadaksesi. Ja luulisi, että jos ensimmäinen lopettaa juttelemisen jostain syytä, niin voit analysoida omaa toimintaa ja miettiä mitkä asiat siihen keskustelun loppumiseen johtivat, ja ehkä jopa kehittää näitä asioita. Voihan se tietysti jonkun moraalia vastaan olla, että "harjoittelee" tuolla tavalla, mutta itse en näe siinä mitään väärää, jos nyt et mitään ihmeellisyyksiä mene lupailemaan. Saattaapa jopa käydä niin, että löydät jonkun mukavan ihmisen elämääsi, ihan vaan vaikka kaveriksikin. Ja niistä kauniista ja seksikkäistä, niin... tissit, p*llu ja perse, niin kun kaikilla muillakin. Se on ihan joku muu, mikä siinä elämänkumppanin valinnassa lopulta merkitsee, ainakin omalla kohdallani.

Kaikkea hyvää joka tapauksessa, ja onnea etsintään.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vladin kanssa olen samoilla linjoilla siitä, että jos ei yksinkertaisesti löydy sellaista ihmistä kenen kanssa haluaisi jakaa elämänsä niin mitään järkeä sitä ei ole lähteä väkipakolla tekemään. Olen myös ollut sinkkuna suurimman osan elämästäni eikä tilanne pääsääntöisesti edes harmita yhtään.

Allekirjoitan tämän täysin, vaikka olen teitä kumpaakin oletettavasti paljon nuorempi. Olen tässä viimeisimmän ex-avkon jälkeen tajunnut ajan myötä, että antaa ajan viedä. Kyllä se oma rakas tulee sieltä joskus vastaan, jos on tullakseen. Aika sen näyttää. Nautin näistä nykyisistä hetkistä täysin siemauksin. Sillä, kun sen rakkaan tapaa, niin siihen osaa sitten asennoitua täysin. Eikä kalvaa se, että jotain olisi jäänyt tekemättä.
 

CaptainSlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, LeKi, Tappara
En ihan jokaista viestiä lukenut, joten nämä saattavat olla jo vanhan kertausta: Tuli vaan mieleen, että miksi ihmeessä vaadit naisilta jotain sellaisia ominaisuuksia, joita itselläkään (ainakaan omien sanojen mukaan) ei ole? Vaikka nainen ei olisikaan mikään missi, niin luonteeltaan se voi silti olla ihan yhtä hyvä tyyppi kuin kuka tahansa muukin, jopa parempi! Olet kirjoitusten perusteella varmasti pinnallisin ihminen, mitä tiedän. Enkä nyt tarkoita, että pitäisi alkaa suhteeseen jonkun sellaisen kanssa kenestä et pidä yhtään ja täten tyytyä vähempään. Tuntuu, että sua ei edes oikeasti kiinnosta tutustua mihinkään kaikin puolin normaaleihin naisiin, vaan naisen tulee olla joku Miss Universum ja ammatiltaan vähintään joku lääkäri tai juristi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuntuu, että sua ei edes oikeasti kiinnosta tutustua mihinkään kaikin puolin normaaleihin naisiin, vaan naisen tulee olla joku Miss Universum ja ammatiltaan vähintään joku lääkäri tai juristi.
Veit sanat suustani. Samaa olen miettinyt. Jokainen tietysti muodostaa itse mielessään kauneusihanteet jne. Tuntuu vaan tosiaan, että HIFK on nyt jotenkin melkoiset fantasiaraamit asettanut naiselle, joka hänelle kelpaa. Ilmeisesti siis lähinnä fyysinen kuori kelpaa, kun kerran vihjaisi, että voi olla vähän tyhmempikin. Kunhan runko on kohdallaan.

Ehkä itse olen sitten jotenkin vaatimaton, kun hyväksyn toiselle osapuolelle virheitä ja ns. "maatiaisominaisuuksia", eli riittää, kun nainen on omaan silmääni nätti ja viehättävä tai kenties söpö. Mikään varsinainen kaunotar ei tarvitse olla. Ulkonäöllä on siis nuo tietyt kriteerinsä, mutta olennaista on, että on luonteeltaan juuri se kiva tyyppi jonka kanssa keskusteleminen ja ajatusten vaihto kulkee.

Olen kyllä hyväksynyt sen, että en itse tosiaankaan ole mikään alfauros (enkä sellaiseksi tästä muutu), joten määrätynlaiset naiset on auttamattomasti ulottumattomissani ja kun usein sellaisten touhuja sivusta tarkastelen, niin eipä sen tietyn ulkoisen koreuden lisäksi olisi mitään pitkäaikaisempaa annettavaa sisältöä elämääni. Heille on oma kohderyhmänsä, minulle omani, vaikka sitten suppeakin. Keskityn siihen.
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sen verran monelta suunnalta tulee viestiä tähän ketjuun, että ei oikein tiedä enää mihin kommentoisi. Käyttäjänimettömän ehkä provomielessä kirjoitettuun viestiin en voi kun todeta, että ihmetyttää jos joku kadehtii moisia tarinoita, tyyliin "panin huoraa ilmaiseksi". Teini-iässä noilla jutuilla olisi varmasti ollut ainakin jonkun porukan sankari mutta muuten ihmettelen.
No tuota. Siellä on ymmärretty asia noin 100 % väärin ja sen perusteella annettu lausunto.

Ensinnäkään, en silloin vielä tiennyt, että se on ammatiltaan huora, kun sitä panin. Jälkeenpäin sen tiesin enkä sen jälkeen sitä pannut kertaakaan. Yrittihän se senkin jälkeen, jopa 4 vuotta sen jälkeen vielä, kun sattumoisin nähtiin. Toisekseen, en pidä sitä mitenkään(!) sankarillisena tarinana, kuten sinä ilmeisesti luulet. Jos jaksaisin hävetä ihmisten ja omia asioitani, niin varmaankin tuo olisi ennemminkin noloa mutta koska elämä nyt on monivivahteinen ja tapahtumia täynnä oleva syntymän ja kuoleman välinen neljännen ulottuvuuden vuoristorata, joillekin possujuna, niin tuollaistakin nyt on sattunut kohdalleni. Jatkoajan jotkut tyypit toki luulevat, että tuollaisen tarinan kertoessaan joko trollaa, proloilee tai leuhkii. Kujalla ovat nuo luulijat ja mielestäni heidän itsetuntonsa ei ole aivan kuosissa. Eipä kyllä hävetäkään, mitä se minulle tai muillekaan kuuluu missä sitä on joskus ollut. Nyt ollaan tässä. Elämä on tässä.

Tarkoitin esimerkeilläni sitä, jonka osa jo ehkä tajusikin mutta sinä et, että en minä koe, että noiden tapahtumien ansiosta olisi jotenkin parempi ja jännempi elämä. Ei kyllä huonompikaan. Tarkoitin sitä, että nimimerkki HIFK saisi lukea, että vaikka nyt on tuonlaisiakin kokemuksia koettuna, niin ei sitä niiden takia ole jotenkin eheämpi - tai rikkonaisempikaan - vaan että itsetunto ja omanarvontunto tulee ihan muualta. Jos itsetunto tulee siitä, että kuinka monen ja minkälaisen naisen kusivehkeissä omat kusivehkeet ovat käyneet, niin heikoilla jäilläpä ollaan, saa olla melkoiset elämänhallintanaskalit, että sieltä kompeaa itsensä kuiville.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös