Nyt on kyllä pakko kysyä että minkälaisista naisista pidät? Mikä tekee sun mielestä laatunaisen? Paksu meikkikerros ja päärynäsiideri handussa? Olen saanut sellaisen kuvan että "ihannoit" juurikin yökerhojen tanssilattioilta löytyviä "kaunottaria". Olenko oikeassa? Itse en näe kyseisissä naisissa mitään ihannoimisen arvoista. Ilkeästi sanottuna kertakäyttökamaa jos sitäkään. En mä ainakaan voisi olla sellaisen naisen kanssa kenestä ei löydy mitään sisältöä.
No kaunis ja seksikäs. Fiksuuttakin olisi hyvä löytyä. Siitä nyt voin sen verran joustaa, koska en itsekkään ole mikään fiksu. Mutta kyllä sitä kauneutta ja seksikkyyttä täytyy vain löytyä. Joka päivä tuollaisia tulee vastaan jossain, eli omasta mielestäni en mitenkään mitään kovia vaatimuksia laita ylipäätään. Poikkeuksetta sitten itselleni jää juuri ne muiden hylkimät naishenkilöt.
Tuota nettitreffailua nyt kokeilin, tuossa badoo-palvelussa. Ne kolme naista halusivat sentään chattailyä, mutta eivät kyllä olleet millään muotoa sellaisia joista olisin itse kiinnostunut. Laatunaiset eivät kelpuuta ihan ketä vain, enkä minäkään kelpuuta ketä hyvänsä. Ristiin menee, mutta menköön.
Itsensä alentamista olisi juuri se, että ottaisi sitten sen toisenlaisen. Kuinka oikein se sitten on sitä naista kohtaan, että otan hänet, kun en parempaakaan saa? Ei kovin mukavaa toista kohtaan. Itsensä ja sen naisihmisen alentamista vain.
Tuosta magnumin viestistä pidin sen takia, että edes joku totesi saman jutun. Ja juuri tuo, että kun nykyään miehille kelpaa se "pimppi kuin pimppi". Joskus törmännyt siihenkin, että oman ikäiseni deittailevat ja paneskelevat jotain 14-16 vuotiaita tyttöjä, koska eivät niiltä vanhemmilta tytöiltä/naisilta saa. Itse vain en todellakaan kykenisi millään muotoa vastaavaan. Vastaus sitten on yleensä, että "reikä se on rotallakin". Totta, mutta tuo kertoo jo karua kieltä siitä, miten kuka tahansa kelpaa, kunhan vain sitä pillua saa.
Itse vain en ole tuollaisesta käytöksestä kiinnostunut. Pedofilian puolellekin menee vielä. Joskus joku kysyy kavereistani (näitä pösilöitä) itseltäni, että naisia olisi ollut tarjolla, pilluakin olisi varmasti irronnut, miksi siis en ollut paikalla. Niin, kaikki naisihmiset vain olivat ala-ikäisiä. Ei kiinnosta.
Pitäisikö tuo siis tulkita niin, että jos ei rumemmat naiset ja ala-ikäiset pissikset kiinnosta, niin on automaattisesti homo?