Mukavaa, että edes jollain onnistuu. Edes jollain tavalla.
Tuossa tuli tutustuttua uuteen henkilöön, tai siis pikemminkin juteltua. Olen tämän mieshenkilön nähnyt monta kertaa, mutta mitään keskustelua ei olla koskaan käyty.
Olen pistänyt merkille sen, että tämäkin tyyppi on melkein joka kerta eri naisen kanssa. Pitempiä parisuhteita tällä on ollut jo ainakin 5, se mitä olen itse nähnyt. Sitten on tällaisia yhden illan juttuja.
Siinä sitten juteltiin ja hän sanoi, kun kyselin vinkkejä, että kuinka hän sen tekee. Hän vain sanoi että on vain tuollainen. Naiset vain kiinnostuvat hänestä. Luoja on luonut hänet tuollaiseksi. Pillua saa melkein kun sormia napsauttaa, ja on erittäin vaikea väittää vastaan. Sen verran eräskin nainen ehdotteli ihan julkisesti.
Monet naiset ovat kehuneet häntä oikeasti seksikkääksi. Senkin olen kuullut monta kertaa.
Eli tuossa on oikeastaan juuri se, mitä olen hakenut monta kertaa. Toiset vain ovat luotuja tuollaisiksi. Toiset on sitten taas luotuja itseni kaltaiseksi. Toiset vain houkuttelevat niitä naisia puoleensa ja toiset taas luotaantyöntävät niitä jo pelkällä ulkonäöllään.
En nyt tiedä kuinka paljon voi antaa painoarvoa seuraavalle, mutta tuolla Facebookin Badoo-palvelussa peräti 3 naista haluaisi jotain chat-keskustelua kanssani. Juuri sen näköisiä naisia, joita en nimenomaan halua. Sellaisia epätoivoisia naisia, jotka eivät uskalla lähettää niille komeimmille miehille ehdotuksia, kun saavat pakit kuitenkin. Ei oikeasti suosittujen miesten tarvitse tuollaisten kohdalla vaivautua. He saavat paljon parempiakin.
Tässä on juuri se, että naiset eivät ketä tahansa huoli. Mutta en huoli minäkään. En todellakaan halua tuon näköisiä naisia, kun maailmassa on paljon parempiakin. En sitten tiedä onko itselleni, mutta on olemassa kuitenkin.
Tässä on juuri se karu puoli, että paremmat saa ja huonommat jäävät ilman tai vähemmälle huomiolle. Kaikkia ei ole luotu samanlaisiksi. Jos on naisten suosimia miehiä, niin on myös niiden hyljeksimiä. Aina on olemassa vastakohtia. Toisia suositaan, toisia ei. Toiset onnistuvat, toiset eivät. Karu fakta.
En vain ole millään lailla tyytyväinen itseeni. Enkä voikkaan. Niin paljon olen ulkopuolisilta ihmisiltä saanut palautetta niskaan, että tyytyväinen ei voi millään mittarilla olla. Itsessäni pitäisi tapahtua täysmuutos ja täysremontti. Uudistaa niin monta eri asiaa. Enkä siis itsekkään ole millään tavoin tyytyväinen tähän tilanteeseen. Haluan nimenomaan olla toisenlainen ihminen ja henkilö.
Mitään asiaa ei vain oteta todesta mitä yritän tehdä tai sanoa. Kaikki jotka tietävät rauhanturva-aikeistani, kommentoivat, että se ei sovi mammanpojille tai tyhmille ihmisille. Mitä jos joku muiden ihmisten silmissä oikeasti fiksu ja miehinen mies kertoisi vastaavaa? Ei olisi palaute ihan samanlaista.
En ihmisten silmissä näytä millään muotoa sellaiselta, jonka kuvittelisi käyvän salilla tai haaveilevan sotilasuraa. Koska näytän nössöltä ja vielä olenkin sellainen. Se vaikuttaa sitten myös naisasioihin. Kyllähän naiset jo huomaavat ulkonäöstä ja olemuksesta ja käytöksestä, onko minusta oikeasti mihinkään naissuhteisiin. Samalla se vaikuttaa myös viehätysvoimaan, yms. Nössöt miehet eivät vain ole niitä naisten suosikkeja.
Monesti sitä miettii, että minkä takia enää edes yrittää. Samahan se on vaikka lopettaisi kaikki. Oman itseni takiakaan ei jaksaisi tehdä enää mitään. Kaiken saman saisi nytkin ihan tekemättä mitään. Yksinäisyyden, naisten epäsuosion, valitsematta jättämisen noihin sotilasoperaatioihin, jne. Voin mennä tapahtumiin sun muihin tutustumaan uusiin ihmisiin ja ottaa kontaktia Facebookissa, sun muissa nettijutuissa. Mikä on tulos ollut kaikessa tässä? Nolla naista ja nolla kunnon kaveria. Yksinäisyyttä ja sinkkuutta vuodesta toiseen. Nuo molemmat saan ihan ilman mitään yrittämistäkin. Ja ilman sitä epäonnistumisen jatkuvaa tuskaa.