Naisasiat

  • 7 519 855
  • 26 580

Maastomasto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei seksistä maksamisessa ole mitään ihmeellistä. Paljon säälittävämpää on se, kun jotkut jätkät ostelevat baareissa tytöille drinkkejä ja kutittelevat korvan takaa ja rapsuttelevat niskasta ja silittelevät hiuksia ja kehuskelevat silmiä jne. Itse en enää siihen skeidaan alistu.

Kaikki jatkoajan nössöt tms. pitäisi koota yhteen ja lähteä vaikka Tallinnaan viettämään viikonloppua tai jotain. Ajella limusiinilla ympäri kyliä stripparit kainalossa ja vuokrata vaikka joku sauna ja tilata sinne pari tyttöä jne. Perkele ette te mitään terapiaa tarvitse, pimppaa te tarvitsette. Ja heti paikalla.

Tää oli kyllä niin asiaa joka sana. Vielä parempi on lähtee jonnekkin Thaimaaseen pariksi viikoksi ja panna niin että palleja särkee. Sieltä irtoo helvetin hyvännäköstä pimua halvalla ja osaa temput. Ihan pokkana voi lähtee ja ostaa vaikka joka ikiseksi yöksi naikkosen. Tai sitten jonkun useemmaksi yöksi - miksei vaikka päiviksikin...

Ja ei ole vittu rahasta kiinni. Poikamies säästää moiset hilut jos jättää pikkasen elektroniikkaa päivittämättä jne.

Oma mielipiteeni on se, että ei mies tartte mitään naisystävää/vaimoa, sotkee vaan kaikki kuviot.

Ittellä kyllä on nyt tommonen puolimaksullinen venakko kierrossa, katotaan nyt kuoriutuuko sieltä myöhemmin pirulainen alta. Tällä hetkelle mahtava mimmi. Aina tiptop kunnossa, sängyssä unelma. Ruokaa ei osaa laittaa ja prinsessameininkiä kyllä piisaa, mutta toisaalta petipuolella tulee kaksinverroin takas.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tämähän ei nyt paljoa maksullisesta seksistä poikkea. Ei tainnut HIFK:lla olla riittävästi massia lähteä tuolle linjalle. Ulkomaisista suosittelisin kyllä ennemmin thaimaalaisia yms. aasialaisia naisia. Luonteeltaan paljon mukavampia kuin nuo venäläiset prinsessat.

Itse en ole aasialaisia tavannut kuin yhden joka oli ihan mukava, mutta ovat ne muutamat tapaamani venäläisetkin olleet ihan mukavia. Tosin, taitaa olla niin, että melkein mikä tahansa muu kansa on suomalaista kansaa mukavampi.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Hyviä ideita nuo ovat, ainakin siinä mielessä, että jos nuo kaikki naisasiat ovat täysin hukassa, niin sitten voisi mennä tuonne itärajan taakse, tai thainaisia katsomaan. Myös tuo muutto toiselle paikkakunnalle olisi varmasti fiksua.

Mutta kuitenkin mitä itse haluaisin ensin, olisi se, että ylipäätään tuo ihmisten suhtautuminen muuttuisi täysin. Eli naisasiat ihan täällä kotimaan kamaralla kuntoon ja ilman mitään maksullisia hommia. Kun nuo ihan ilmaiset on kondiksessa sun muuta, niin jos haluaisi (tuskin koskaan), niin sitten ne maksulliset. Ja ulkomaalaisiakin miksei, ihan mieluusti. Mutta mitään ongelman ratkaisuja ne eivät ole. Lopulta koko homma kiertää vain kehää, niin kuin nyt tietysti tämäkin keskustelu. Maksullisia ja pelkkiä ulkomaalaisia, mutta ongelma vain on ja pysyy.

Sama tuossa toiselle paikkakunnalle muuttamisessa. Voihan olla, että sieltä joku järkevämpikin löytyisi, mutta ongelma on edelleen sama: ihmisten suhtautuminen. Sama idea on monesti pyörinyt päässä, mutta ongelmiaan vain ei voi paeta minnekkään. Se on fakta. Jossain vaiheessa ne tulevat enemmän tai vähemmän eteen taas eteen.

En vain millään muotoa ala hyväksymään sitä, että olen tällainen, jota ei huolita mihinkään kaveriporukkaan mukaan. Jos tuolla toisella paikkakunnalla pääsisi johonkin mukaan, niin ongelma olisi edelleen sama. Muutama kaveri ja siinä se. Eli ensin vain pitäisi tämä oma kokonaisuus saada kuntoon ja sitten vasta alkaa miettimään moisia juttuja. Samat ongelmat sitä kohtaisi, kun kuitenkin monellakin paikkakunnalla on tullut aikaa vietettyä jopa useita vuosiakin.

Tietysti tuossa voi monella tapaa siis olla perääkin, että kun kaveripiirissä on huumeidenkäyttäjää ja työtöntä alkoholistia, niin sinne sitten kuulunkin. Kun ne kuitenkin ovat ainoita, keiden kanssa voin viettää aikaa. Eli pitäisi sitten ryhtyä samanlaiseksi, vaikkei haluaisikaan. Jonkinlaista perää tuossa voi hyvinkin olla. Eli hyväksyisi sitten vain sen, mitä on.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Kaikki jatkoajan nössöt tms. pitäisi koota yhteen ja lähteä vaikka Tallinnaan viettämään viikonloppua tai jotain. Ajella limusiinilla ympäri kyliä stripparit kainalossa ja vuokrata vaikka joku sauna ja tilata sinne pari tyttöä jne. Perkele ette te mitään terapiaa tarvitse, pimppaa te tarvitsette. Ja heti paikalla.

Ehkä paras kirjoitus tällä palstalla. Kyllä siinä itsetunto nousee ja omatuntokin häviää kun tosiaan käväisisi jossakin tallinassa viikonlopun ja pistäis rahansa turhuuteen, olisi sen yhden pienen viikonlopun kuningas, panomies, ja naiset pyörisi jaloissa ja samppakalja virtaisi, kallista todellakin mutta tässä vaiheessa suosittelisin HIFKILLE juuri tätä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ehkä paras kirjoitus tällä palstalla. Kyllä siinä itsetunto nousee ja omatuntokin häviää kun tosiaan käväisisi jossakin tallinassa viikonlopun ja pistäis rahansa turhuuteen, olisi sen yhden pienen viikonlopun kuningas, panomies, ja naiset pyörisi jaloissa ja samppakalja virtaisi, kallista todellakin mutta tässä vaiheessa suosittelisin HIFKILLE juuri tätä.

Tuo vois olla HIFK:lle sopiva juttu, kun ei mikään muu ehdotus tällä palstalla ole kelvannut niin pitää ilmeisesti mennä äärimmäisyyksiin.

Kerran kerroin kaverille, että jäin ilman, vaikka kunnolla vonkasin.
Kaveri kysyy, että tarjosinko rahaa? Vastasin, että en.
Tähän kaverini sanoi ettethän sä sitten edes yrittänyt.
Jotenkin alkaa tuntumaan, että tuo alkaa olemaan HIFK:n ainoa toivo.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tietysti tuossa voi monella tapaa siis olla perääkin, että kun kaveripiirissä on huumeidenkäyttäjää ja työtöntä alkoholistia, niin sinne sitten kuulunkin. Kun ne kuitenkin ovat ainoita, keiden kanssa voin viettää aikaa. Eli pitäisi sitten ryhtyä samanlaiseksi, vaikkei haluaisikaan.

Mä en oikein tiedä mitä sun päässäsi liikkuu kun tällaisia tänne kirjoitat. No, huumorilla jo tekstisi otan eli mitäs siitä. Jos nyt kuitenkin mietit tuota kirjoittamaasi läppää niin luuletko oikeasti, että voisit olla naismarkkinoilla kovaa valuttaa? Älä nyt vittu pästä tuollaista paskaa vaan suustasi missään porukassa.

Olin väärässä kun aikaisemmin kirjoitin, että luonto hoitaa asiat. Ei hoida.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No nii-in, tuo on totta mitä kirjoitin. Yksi on huumeidenkäyttäjä ja sitten on työtöntä alkoholistia. Niin mitä johtopäätöksiä tuosta sitten voi vetää? En ole koskaan halunnut yksin olla, joten on vain ollut pakko ottaa se mitä saa. Eihän missään armeijoissa, opiskelupaikoissa, tms. tuollaisista tiedetty, joten eivät ole koskaan vaikuttaneet ihmissuhteiden luomiseen. Ts. niiden yrittämiseen.

Eli siinähän tuo on, jos on henkilö, joka saa sitten kavereikseen vaan tuon tason tyyppejä, niin mitenhän sitten naiset ikinä kiinnostuvat?

Ehkä tuossa nyt sitten olisi osviittaa siitä, millainen ihan oikeasti sitten olen. En nyt mitään huumeita todellakaan käytä, edes kokeillut. Ja alkoholiakin tulee otettua suht vähän ja töitäkin löytyy. Mutta kaveripiiri on tuota sarjaa.
 
Jos yhtään lohduttaa, niin kadulla kyllä usein näkee jotakin tikkunörttejä, joilla on kainalossa aikamoine malligf. Siinä kohtaa usein minäkin ajattelen, että johan kävi paskiaisella tuuri ja mun kuuluis olla hänen paikalla. Eihän ne joka kerta sisaruksia olla...? Joten pää pystyyn, jokaiselle jotakin on hyvä sanonta.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No nii-in, tuo on totta mitä kirjoitin. Yksi on huumeidenkäyttäjä ja sitten on työtöntä alkoholistia. Niin mitä johtopäätöksiä tuosta sitten voi vetää? En ole koskaan halunnut yksin olla, joten on vain ollut pakko ottaa se mitä saa. Eihän missään armeijoissa, opiskelupaikoissa, tms. tuollaisista tiedetty, joten eivät ole koskaan vaikuttaneet ihmissuhteiden luomiseen. Ts. niiden yrittämiseen.

Eli siinähän tuo on, jos on henkilö, joka saa sitten kavereikseen vaan tuon tason tyyppejä, niin mitenhän sitten naiset ikinä kiinnostuvat?

Ehkä tuossa nyt sitten olisi osviittaa siitä, millainen ihan oikeasti sitten olen. En nyt mitään huumeita todellakaan käytä, edes kokeillut. Ja alkoholiakin tulee otettua suht vähän ja töitäkin löytyy. Mutta kaveripiiri on tuota sarjaa.

No just ton takia muutat pois sieltä, että pääset eroo tollasesta luuserijengistä. Ei kai kukaan nainen suhun halua tutustuakaan jos sun kaverit on jotai narkkeja tai alkoholisteja.
 

Andrew

Jäsen
Itse en ole aasialaisia tavannut kuin yhden joka oli ihan mukava, mutta ovat ne muutamat tapaamani venäläisetkin olleet ihan mukavia. Tosin, taitaa olla niin, että melkein mikä tahansa muu kansa on suomalaista kansaa mukavampi.

Toi on kyllä ihan naulan kantaan sanottu. Itsekin olen ajatellut, että jos vielä seurustelen niin en ota suomalaista katkeraa ja pahansuopaista naista... tietenkin poikeuksiakin on mutta mielummin deittirintamalla, jos joskus sinne palaan niin katselen niitä ulkomaalaisia vaihtoehtoja.

Omasta mielestäni suomalaiset naiset ei ole edes ulkoisesti mitään kauniita, en sitten tiedä pitävätkö nekään minua komeana mutta ei se haittaa....
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No just ton takia muutat pois sieltä, että pääset eroo tollasesta luuserijengistä. Ei kai kukaan nainen suhun halua tutustuakaan jos sun kaverit on jotai narkkeja tai alkoholisteja.

Noita tyyppejä ei täällä tunneta oikeastaan lainkaan. Eivät ihmiset täällä tiedä, että olen joskus noiden tyyppien kanssa. En käy heidän kanssaan ikinä missään. Muuten kaveripiiri koostuu juuri muutamasta itseni kaltaisesta tyypistä, joiden kanssa sitten hengailen monessa paikassa. Eli tuota noita alkoholisteja sun muita ei voi pistää sen piikkiin etteivät naiset halua tutustua tai että en saa kavereita. Sen voisi helposti pistää sen syyksi, mutta siitä ei kuitenkaan ole kyse.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noita tyyppejä ei täällä tunneta oikeastaan lainkaan. Eivät ihmiset täällä tiedä, että olen joskus noiden tyyppien kanssa. En käy heidän kanssaan ikinä missään. Muuten kaveripiiri koostuu juuri muutamasta itseni kaltaisesta tyypistä, joiden kanssa sitten hengailen monessa paikassa. Eli tuota noita alkoholisteja sun muita ei voi pistää sen piikkiin etteivät naiset halua tutustua tai että en saa kavereita. Sen voisi helposti pistää sen syyksi, mutta siitä ei kuitenkaan ole kyse.

Ensin sulla ei oo muita kavereita kuin narkkarit ja alkkikset. Niin ja sitten tietty se inttikaveri. Nyt yhtäkkiä kukaan ei oikeastaan tunne niitä narkkeja ja alkkiksia tai tiedä, että hengaat niiden kanssa. Muuten kaveripiiri koostuu itsesi kaltaisista tyypeistä...

Sut on niin nähty!!!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Siis tuo huumeidenkäyttäjä ja alkoholisti nyt oli ne esimerkit. Ja kuten aiemmin jo sanoin, niin mukaan on myös tarttunut noita samanlaisia nörttikavereita kuin itse. Annoin nyt nuo esimerkkihenkilöt sen takia, että onko todellakin ainoa ratkaisu sitten olla tällaisten tyyppien kanssa? Kun ne kuitenkin ovat ainoat, ketkä mukaan kelpuuttavat?

Ja tuo inttikaveri oli vain samassa joukkueessa kuin itse. Eli ei kuulu millään muotoa omaan kaveripiiriin, vaikka sen ilman muuta kelpuuttaisinkin. Eli vaikka intistä ei mitään kavereita tullutkaan, niin käytän nyt vain nimitystä inttikaveri. Tai joukkuekaveri.

No eipä niitä ketään oikein tunnekkaan, kun pyörivät niissä omissa huume -ja ryyppypiireissään. Eipä niihin ketään oikeasti järkevä mukaan mene. Itse nyt vain satuin tapaamaan nekin henkilöt.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nimimerkki HIFK on ollut allapäin siitä, että häntä pilkataan ja haukutaan minne hän meneekin.

Nyt sitten Jatkoajassa naisasia-ketjussa ja jo muissakin ketjuissa häntä pilkataan ja hänelle nauretaan.

Et sinä HIFK ihan ulapalla siis ole ollut...

Mutta aika pitkälti olet sitä mitä ajattelet. Kun ajattelet olevasi tyhmä ja tylsä yms. niin tokihan sinä tulet sitä niin kauan olemaan kuin niin ajattelet.

En kyllä haluaisi olla kukaan niistä sinun nörttikavereistasi (jos nyt oletetaan, että olisin nörtti) koska et heitäkään pidä minään.
 

Andy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alan ymmärtää miksi nimimerkki HIFK:ta karttavat kaikki fiksut. Vaikka kaverilla on ihan hyvä ulosanti, hän ei yhtään kuuntele muiden mielipiteitä vaan toistelee omia juttujaan viikosta toiseen. Eipä ihme että muut kyllästyvät ja alkavat kartella. Parin viikon päästä kukaan ei jaksa täälläkään enää kommentoida ja sitten on taas yksi todiste lisää siitä kuinka hän ei kelpaa mihinkään porukkaan.

Järkyttävän itsetunnon puutteen lisäksi listaisin siis toiseksi ongelmaksi itsekeskeisyyden. Noilla eväillä on ihan turha haikailla parisuhdetta.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
No, tällaiseksi tämä nyt on mennyt. En siis kenenkään ala toistelemaan tai jankkaamaan mitään, mutta tällaiseksi tämä on nyt sitten täällä mennyt.

Eli tuollaista puolta ei kukaan muu ole vielä huomannut, kun en ole sellaista tehnytkään. Eli tuokaan ei voi olla millään lailla syynä.

Uskon kyllä, että syy löytyy pelkästään ulkonäöstä ja tyhmyydestä. Suotta en ole saanut aikoinaan koulunkäyntiavustajaa tai joutunut tekemään kokeita kirjaa apuna käyttäen, että saisin parempia numeroita. Siinäkin voi oikeasti miettiä, että missä mättää, kun noin on tapahtunut.

Eli onko tuollainen fiksun ihmisen merkki? Henkilökohtaista koulunkäyntiavustajaa ei ole kovin monella, itse olin yksi niistä. Tai onko joku täällä tehnyt joskus kokeita koulussa kirjan kanssa, jotta olisi saanut parempia numeroita? Tämä siis ihan opettajan käskystä.

Nuo kaksikin asiaa kertovat aika lailla oleellisen, mikä on meininki.
 
Tai onko joku täällä tehnyt joskus kokeita koulussa kirjan kanssa, jotta olisi saanut parempia numeroita? Tämä siis ihan opettajan käskystä.

Kyllä olen, mutta meillä päin sitä kutsuttuun luntaamiseksi.

Jankkausta, jankkausta, jankkausta. Ota nyt joku ryhti tähän touhuun, ei täältä kukaan tule ja anna sulle pillua(?) + aloita seurustelusuhdetta sinun kanssasi (?)

Laivaliput Viroon tai johonkin vaikka Saksaan nyt äkkiä!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kyllä olen, mutta meillä päin sitä kutsuttuun luntaamiseksi.

Siis tarkoitan sitä, että jouduin tekemään kokeen eri luokassa kuin muut ja opettaja antoi oppikirjan käteen ja sanoi, että teen kokeen kirjaa apuna käyttäen. Ja tämä vain sen takia, että oppisin asiat ja todistukseen voisi laittaa parempia numeroita. Eli siis mistään lunttaamisesta ei ole kysymys.

Tuon jälkeen sitten luokkakavereiden käsitys entistä tyhmemmästä tyypistä vain vahvistui.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Keräys pystyyn?

Mä alan olla sitä mieltä, ettei HIFK saa enää edes rahalla, ainakaan jollei lupaa olla kommunikoimatta suullisesti tai kirjallisesti koko aktin ajan. Tai sitten etsitään kuuro huora.

Ei kukaan tuollaista soopaa kuuntele edes rahasta. Johan siinä alkaa huorankin päätä kivistää.
 

Soolo

Jäsen
Useimmat varmaan tietävätkin tämän mieshenkilön, joka on hemmetin hyvä jäbä, ja aina messissä, kunnes tapaa naisen. Siis mitä helvettiä, kaverista ei kuulu enää pihaustakaan, ei vastaa kyselyihin kuin kieltävän arasti, ja tahtoo siis vaan viettää kaiken aikansa naisensa kanssa. Kaveri siis käytännössä hylkää kaverinsa totaalisesti ykkösen tullessa kehiin.

Hyväksyttävää? Rehtiä? Äijää? Normaalia? Mulkkua?
 

M#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR
HIFK, nyt on pakko kysyä sinulta, että oletko henkisesti tai fyysisesti jälkeenjäänyt? Kukaan ei voi olla noin säälittävä ulkonäöllisesti tai henkisesti kuin kerrot. Taidat liioitella? En tarkoita pahalla, mutta neuvoja on näyttänyt satavan vaikka kuinka paljon ja mikään niistä ei kelpaa.
 

passenger

Jäsen
Useimmat varmaan tietävätkin tämän mieshenkilön, joka on hemmetin hyvä jäbä, ja aina messissä, kunnes tapaa naisen. Siis mitä helvettiä, kaverista ei kuulu enää pihaustakaan, ei vastaa kyselyihin kuin kieltävän arasti, ja tahtoo siis vaan viettää kaiken aikansa naisensa kanssa. Kaveri siis käytännössä hylkää kaverinsa totaalisesti ykkösen tullessa kehiin.

Hyväksyttävää? Rehtiä? Äijää? Normaalia? Mulkkua?

No eikös tuo aika tavallista ole. Kaikilla ei ole se side kaveriporukkaan niin vahva ja viihtyy paremmin siinä parisuhteessa. En minä ainakaan ole ketään kaveria hylännyt tai kokenut mustasukkaisuutta/harmitusta sen takia, että hän on lakannut pitämästä yhteyttä "elämänsä rakkauden" takia. Jotkut tuntuvat vain heittäytyvän täysillä aina siihen suhteeseen ja jotkut taas tarvitsevat sitä kaveriporukan kanssa oloa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Useimmat varmaan tietävätkin tämän mieshenkilön, joka on hemmetin hyvä jäbä, ja aina messissä, kunnes tapaa naisen. Siis mitä helvettiä, kaverista ei kuulu enää pihaustakaan, ei vastaa kyselyihin kuin kieltävän arasti, ja tahtoo siis vaan viettää kaiken aikansa naisensa kanssa. Kaveri siis käytännössä hylkää kaverinsa totaalisesti ykkösen tullessa kehiin.

Hyväksyttävää? Rehtiä? Äijää? Normaalia? Mulkkua?

Jos tosiaan on kaverisuhde kyseessä niin hommaa uusia kavereita. Ihmisellä on elinaikanaan satoja, ehkä tuhansia kaverisuhteita ja ne loppuvat kun loppuvat. Ystävät on taasen täysin eri asia. Hänellä on selvästi mukava olla tuon naisen kanssa, ehkä hän on jopa onnellinen, joten haluan kysyä sinulta, haluatko että kaverisi on onneton? Jos vastasit "en", niin silloin odotat ja annat hänen nauttia välillä toisenlaisesta elämästä. Jos vastasit "kyllä", niin minkäläinen kaveri sellainen on, joka haluaa kaverinsa olevan onneton? Onko se hyväksyttävää? Rehtiä? Äijää? Normaalia? Mulkkua?

Edit: täytyy vielä sanoa, että itselle kun tuli nainen kuvioihin, niin kaveriporukka häipyi, mutta ne ystävät jäi. Kavereilta kuuli kyllä porua, mutta ystäviltä ei koskaan. Ystävän kanssa kun ei tarvitse olla joka päivä tekemisissä. Sitten kun tavataan niin jatketaan siitä mihin viimeksikin jäätiin.
 
Viimeksi muokattu:

kharon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps
Hifkin tapaukseen vain sellainen kommentti, että itse tiedän ainakin paljon rumia, tyhmiä, idiootteja eikä edes rikkaita roskaläjiä, jotka ovat itselleen kuitenkin ihan kelpo naiset saaneet jonkun kiven alta kaivettua.


Mitä sitten tulee tuohon kaveriporukasta jättäytymiseen. Ainakin itse aikoinaan kun aloin seurustelemaan, väheni yhteydenpito kavereihin aika radikaalisti. Minusta on selvää, että sinkkuna tulee vietetty vauhdikkaampaa elämää ja käytyä enemmän kavereiden kanssa baareissa. Sitten kun tapaa oikeasti sellaiset naisen, josta välittää... Ainakin alkuvaiheessa kaikki muu jää toissijaiseksi. Kaiken mahdollisen ylimääräisen ajan tahtoo viettää vällyjen välissä.

Miehissä harvemmin on tuollaisia "kaksi parasta ystävää" pareja, joten minusta on ainakin ihan ok, että joku pitää pienen paussin rellestämisestä. Kyllä siihen poikaporukkaan sitten taas mahtuu, kun parisuhde alkaa arkiintua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös