Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
Koska haluan olla fiksu ja pyöriä fiksujen kanssa. Ei minulla itsellä mitään vastaan muunlaisiakaan henkilöitä ole, voisin heidänkin kanssaan olla. Mutta tällä hetkellä kun he ovat ne ainoat henkilöt, keiden kanssa voin olla. Fiksummat eivät ota porukkaan mukaan ja muista luopumalla saa olla yksin. Montaa kaveria siis itsellä ei ole, mutta eivät kyllä millään muotoa edusta mitään järkevää tyyppiä.
Enkä tarkoita, että heistä olisin koskaan luopumassa, vaikka pääsisin mihin porukkaan hyvänsä. Itse vain en ole koskaan päässyt yhteenkään sellaiseen porukkaan mukaan, mihin olisin halunnut. En mihinkään. Vierestä vain joutunut katsomaan, kun toisten kaveripiiri laajenee, mutta koskaan ei itse siihen pääse. Tavallisia henkilöitä kaikki, mutta eipä heistä kukaan minun seurasta ole kiinnostunut. Opiskelumaailmat, inttikaverit, jne. Mihinkään vain ei ole koskaan päässyt mukaan.
Edes että pääsisi ihan perusfiksujen ihmisten kanssa kaveeraamaan, olisi jo jotain. Tällä hetkellä kaveripiirissä on jotain huumeidenkäyttäjää, 24/7 koneella istuvaa henkilöä, työtöntä alkoholistia, jne. Ne ovat vain ainoita, mitkä ovat mukaan tarttuneet. Eihän missään opiskelupaikoissa, työpaikoissa tai missään armeijassa tuollaisista kavereista tiedetty, mutta ne ovat ainoita, mitkä olen saanut.
Sä oot päässyt mukaan futisporukkaan yms, mutta nyt lähe jo meneen, jos ei tän palstan neuvot saa sussa mitään aikaiseksi. Ei täällä vaan voi enää enempää auttaa!