Kaipa olen sitten erilainen - muutamien oheen - koska en nyt vielä laske kuukausien kuhertelua minään. Jos ystäväni haluaa kuherrella puolikin vuotta niin kuherrelkoon. Ei minua haittaa se, että ei tavata jokainen viikonvaihde tai edes jokainen kuukausi.
Tähän sama. Tätä ketjua kun lukee niin saa olla kyllä tyytyväinen ystävä tilanteeseeni. Itse olen onnellinen jos ystäväni on löytänyt jonkun ja mun puolesta saa kuherrella niin paljon kuin lystää. Ei se ole minulta pois. Jos taas toisen onni saa toisen surulliseksi, niin ihmetellä täytyy. Ehkä myös olen sen tyyppinen, että minun ei tarvitse väkisin saada seuraa kun sitä haluan. En hajoa siitä palasiksi jos minulle sanotaan "ei käy nyt". Ystäväni ovat minulle kuin perhettä, eli side pysyy ja se ei ole riippuvainen siitä, että miten paljon ollaan yhteydessä ja kuinka usein. Lisäksi meidän ystäväpiirissä ei lasketa sitä, että kuka on yhteydessä enemmän toiseen jne. Ei se ole mikään kilpailu, että kuka on "parempi ystävä".
Ps. Tämä "tossun alla" -heitto on kyllä legendaarinen. Ihan ihme äijäilyä. Taitaa vain ottaa koville, että muijan kanssa leffan katsominen on kivempaa, kuin ainaisten pillujuttujen kuuntelu oluen äärellä.