Naisasiat ovat seesteisellä mallilla, koska 1.1. soiteltiin Helsingin Tuomiokirkon kelloja häidemme merkiksi. Mukavalta tuntuu, eipähän tarvitse näitäkään juttuja enää miettiä (kop kop).
Naisasiat ovat seesteisellä mallilla, koska 1.1. soiteltiin Helsingin Tuomiokirkon kelloja häidemme merkiksi. Mukavalta tuntuu, eipähän tarvitse näitäkään juttuja enää miettiä (kop kop).
Onneks olkoon!Naisasiat ovat seesteisellä mallilla, koska 1.1. soiteltiin Helsingin Tuomiokirkon kelloja häidemme merkiksi. Mukavalta tuntuu, eipähän tarvitse näitäkään juttuja enää miettiä (kop kop).
Kaverikorttihan sieltä sitten heilahti. Saatana. Ja ihan itse tyrin tämänkin homman. Noh, onhan tuo tyttö kyllä sen verran hyvä tyyppi, että kyllä varmaan kaverinakin pystyn olemaan. Tai oikeastaan hän sanoi, että "Ollaan kavereita ainakin vielä", mutta minusta ainakin tuo "ainakin vielä" tuolla lopussa on vain joku kohteliaisuus tai vastaava.Tietysti sitten on olemassa tämä pahempi skenaario, jota edellinen kirjoittaja kuvaili. Eli jos olet joutunut kaverilokeroon, ja tyttö ei vain halua suoraan sanoa sitä, koska ei halua loukata, tai haluaa säilyttää "kaverivälit" tms. Mun mielestä kantsii kuitenkin ajatella sen positiivisen kauta, pessimismillä ei voita mitään.
Kaverikorttihan sieltä sitten heilahti. Saatana. Ja ihan itse tyrin tämänkin homman. Noh, onhan tuo tyttö kyllä sen verran hyvä tyyppi, että kyllä varmaan kaverinakin pystyn olemaan. Tai oikeastaan hän sanoi, että "Ollaan kavereita ainakin vielä", mutta minusta ainakin tuo "ainakin vielä" tuolla lopussa on vain joku kohteliaisuus tai vastaava.
Kävisikö Frau Farbissina?Lanseeraan ehkä Frau schollin.
Lanseeraan ehkä Frau schollin. Ihan typerää käyttää mitään "kysymyslomaketta" ja ottaa selvää millaisia tyyppejä naiset ovat. Parempi luoda itse se nykynaisen ihanne ja kun miljoonat naiset sitten haluavat olla kuten hän niin sehän on helppoa kuin heinänteko sitten. Valitsee niistä jonkun.
Siinä on lopuilla miljoonilla Frau scholleilla kusiset paikat kun sinua on vain yksi, eihän heille kelpaa kuin paras.
Suosittelen radiohiljaisuutta. Jos se ei ota yhteyttä, niin ei sitä varmaan kiinnostanutkaan. Toki kaikki naishommat olen kyllä aikojen saatossa kussut, joten en ole paras ihminen neuvomaan.Mitenhän tässä nyt oikein pitäisi edetä?
Suosittelisin kanssa tätä keinoa. Sillä voidaan tosiaan mitata asioita. Jotkut naiset saattaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Jos sitä kuitenkin kiinnostaa tarpeeksi, niin se hiljaisuuden laskeuduttua alkaa hiukan huolestumaan ja miettimään, jos on mokannut jotain. Tällöin joutuu sitten nielemään ylpeytensä ja kysellä perään.Suosittelen radiohiljaisuutta. Jos se ei ota yhteyttä, niin ei sitä varmaan kiinnostanutkaan.
Itse tiedän kyllä monessa tapauksessa, että neidistä ei sitten kuulukaan mitään. Mikä tietysti kertoo vaan sen, että olen ollut silkka hyvän päivän tuttu ja en ole merkinnyt mitään erityisempää. Surettaa monesti, mutta näin se helposti vaan menee.
Suosittelisin kanssa tätä keinoa. Sillä voidaan tosiaan mitata asioita. Jotkut naiset saattaa leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa. Jos sitä kuitenkin kiinnostaa tarpeeksi, niin se hiljaisuuden laskeuduttua alkaa hiukan huolestumaan ja miettimään, jos on mokannut jotain. Tällöin joutuu sitten nielemään ylpeytensä ja kysellä perään.
Mulle ei ole ihan avautunut tällainen saalisjuttu tai saalistamisen helppouden ja vaikeuden merkitys. Jos yksinkertaisesti kaksi ihmistä viihtyy toistensa kanssa, niin miksi siinä kummankaan pitää olla sen enempää vaikea tai helppo? Luulisi sen riittävän, että on mahdollisuus olla yhdessä, jos kerran molemmat oikeasti toisistaan pitävät. Miksi jomman kumman pitää saalistaa tai olla saalistettavana? Minusta tuollaisessa tilanteessa todellista kiinnostusta ainakaan vakavaan suhteeseen ei jommalla kummalla ole, koska jos oikeasti kiinnostaa, ei silloin tarvitse mitään kissa-hiiri -leikkejä leikkiä.Saalis ei saa olla liian helppo, muttei karatakaan.
Tämä on ihan totta ja miksei muukin mitä sanoit. Kyllä noillakin asioilla tosiaan on painoarvoa ja liian kiinni ei tietenkään saisi olla naisessa. Se voi vaan olla vaikeata jos sattuu olemaan yltiöromanttinen miehenpuolikas ja jos on erittäin otettu jostain naisihmisestä. Silloin usein ehkä käyttäytyy liian innokkaasti. Pitää osata sopivin väliajoin vetäytyä. Kyllä se tosiaan voi lisätä kiinnostusta. Ihminen on juuri niin mutkikas olento. Kyllä se sama miehissäkin vetoaa naisiin, jos heissä on tiettyä etäisyyttä, eivätkä koko ajan huhuile perään.Naisen on kuitenkin hyvä huomata, että miehellä on elämää myös hänen ulkopuolellaan. Se jos jokin pitää varmasti mielenkiinnon korkealla.Kaikki ei olekaan itsestäänselvää.
Mulle ei ole ihan avautunut tällainen saalisjuttu tai saalistamisen helppouden ja vaikeuden merkitys. Jos yksinkertaisesti kaksi ihmistä viihtyy toistensa kanssa, niin miksi siinä kummankaan pitää olla sen enempää vaikea tai helppo? Luulisi sen riittävän, että on mahdollisuus olla yhdessä, jos kerran molemmat oikeasti toisistaan pitävät. Miksi jomman kumman pitää saalistaa tai olla saalistettavana?
Tämä on ihan totta ja miksei muukin mitä sanoit. Kyllä noillakin asioilla tosiaan on painoarvoa ja liian kiinni ei tietenkään saisi olla naisessa. Se voi vaan olla vaikeata jos sattuu olemaan yltiöromanttinen miehenpuolikas ja jos on erittäin otettu jostain naisihmisestä. Silloin usein ehkä käyttäytyy liian innokkaasti. Pitää osata sopivin väliajoin vetäytyä. Kyllä se tosiaan voi lisätä kiinnostusta. Ihminen on juuri niin mutkikas olento. Kyllä se sama miehissäkin vetoaa naisiin, jos heissä on tiettyä etäisyyttä, eivätkä koko ajan huhuile perään.
Omissa naisasioissa ehkä on tapahtunut edistystä parempaan. Liikaa ei uskalla vielä toivoa, mutta on vähän sellainen positiivinen hyrinä päällä... Elämme mielenkiintoisia aikoja. =)
No kyllä minä tuon ymmärrän. Omaa tilaa tarvitaan totta kai. Kiinnitinkin huomiota tuohon saalistukseen, josta tulee mieleen joku lasten kissa-hiiri -leikki. Sitä en ole oikein ikinä hiffannut, enkä myöskään mitään vaikeasti tavoiteltavuutta. Oma tila on minusta aika lailla eri asia. Ja toki ymmärrän senkin, että ihmisellä on oltava myös ns. oma elämä ollakseen kiinnostava ihminen. Siltikin aikuiset ihmiset voivat minusta ihan vain sanoa toisilleen, että kiinnostaako toinen vai ei ilman sen kummempia vaikeasti tavoiteltavuuksia. No joo, ehkä tästä ei tämän enempää ole syytä spekuloida.EIJEI!En todellakaan ajatellut mitään pikapanoa ja sen näkökulmasta katsottua saalistusta. Ehkä tuo sana ei sitten ole oikea kuvaamaan tarkoitustani. Kuitenkin meissä ihmisissä asuu olento, joka jossain määrin tarvitsee sen oman tilan ja toisaalta läheisyyttä. Kyse onkin näiden asioiden balanssista.
Nojoo, hiljaista on edelleen. Ollaan oltu päivittäin yhteyksissä (tai oikeastaan minä olen ollut häneen) ja nyt on ollut pari päivää aika hiljaista (yhtä parin virkkeen mittaista mesekeskustelua lukuunottamatta). Pitää vielä pari päivää tässä katsella ja jos ei mitään kuulu, niin sitten pitää vaan koettaa unohtaa koko homma. Fiilikset alkaa muutenkin olla jo hieman kaksijakoiset... Toisaalta vituttaa melko paljonkin, mutta toisaalta tuntuu ettei minua oikeastaan haittaa ollenkaan.Okei. Kiitoksia taas! :)
Pitääpä kokeilla tuota sitten. Saa nähdä miten onnistuu, kun kuitenkin tekisi mieli olla kokoajan tuon tytön kanssa jossain. Mutta tosiaan, nythän se sitten varmaan selviää, että onko noissa sen puheissa mitään perää, vai onko tuo käyttäytyminen sitten luonteenomaista kyseiselle neidolle.
Fiilikset alkaa muutenkin olla jo hieman kaksijakoiset... Toisaalta vituttaa melko paljonkin, mutta toisaalta tuntuu ettei minua oikeastaan haittaa ollenkaan.