Naisasiat

  • 7 503 712
  • 26 557

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No nää on taas niin vaikeita pukea sanoiksi että mikä on se perustava yhteenkuuluvuuden tunne. Se että tämä ei ole missään tapauksessa perustunut seksin harrastamiseen, se on vaan ollut sen muun hyvän sivutuote. Se syy miksi olemme olleet yhteydessä ei ole seksi, ja syytä siihen miksi olemme olleet yhteydessä on ollut monen asian summa joita en tässä ala kertomaan. Sekä myös seksin harrastamisesta on meillä yhteinen käsitys, sitä ei harrasteta ellei ole tunteita toista kohtaan.

Niin en ymmärrä mikä tuolla naisella on ongelma? Kyllähän teillä nyt selvästi on suhde päällä, sanotte mitä sanotte. Ei kaverin kanssa harrasteta seksiä, pyöritä joka päivä yhdessä ja tunneta syvää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta.

Ilmeisesti nainen haluaa kuitenkin pitää kaikki optiot avoimina. Hän käyttäytyy kanssasi kuin olisi suhteessa, mutta kieltää suhteen. Hän ei pidä sinua riittävän hyvänä vakavaan suhteeseen, mutta tällä hetkellä ei parempiakaan miehiä ole saatavilla sänkyä lämmittämään.

Näissä tapauksissa on vain pidettävä pää kylmänä. Liikaa tunteita ei saisi päästää peliin. Todella epäreilua tuolta naiselta pitää tuollaista menoa, kun tietää sinulle tästä kuitenkin aiheutuvan ongelmia tunnetasolla. Onko tämä sinun mielestäsi välittämistä toisesta ihmisestä. Minusta tuo on puhdasta itsekkyyttä naisen kohdalta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Se on sitten suhde paketissa. Annoin kesällä pettämisen anteeksi ja homma jatkui aina tähän päivään saakka ns. normaalina parisuhteena kunnes muija sitten tänään ilmoittaa että suhde on lopullisesti ohi. Pelannut varmasti kokoajan mun selän takana peliä sen saatanan punapersepaviaanin kanssa minkä kanssa meni mua pettämään. Jotenkin osasin aavistaa jotain tällaista mutta nyt vituttaa ja tuntuu saatanan pahalta.
 
Jaaha, kaippa sitä voisi päivittää tämänkin osion. Aiemminhan oli se parisuhdeuhka päällä, mut "onneksi" siltä nyt taas vältyttiin. Toisaalta, enpä ehkä kuitenkaan niin innoissani ollut siitä, tai ei ainakaan ole kummemmin harmittanut. Hetken aikaa olikin siinä pajatso tyhjänä, mutta nyt on taas uusi viritys päällä. Ehkä extremein suoritukseni tällä saralla toistaiseksi, kun intouduin pyytämään kahville/piimälle tyttöä, josta en sen kummemmin tiennyt kuin etunimen ja pari kertaa lyhyesti jutellut hänen työpaikallaan asioidessa. Mutta suostuikin vielä! Katotaas kuin käy.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Se on sitten suhde paketissa. Annoin kesällä pettämisen anteeksi ja homma jatkui aina tähän päivään saakka ns. normaalina parisuhteena kunnes muija sitten tänään ilmoittaa että suhde on lopullisesti ohi. P

Paska homma, pahalta kuulostaa. Hyvänä puolena tuossa erossa on se, että sulla tuskin lienee ongelmia herätellä negatiivisia fiiliksiä tuota eukkoa kohtaan. Selkeästi osoitti, että ei ole kaiken arvoinen - anna siis mennä rauhassa. Better off, kuten jenkki sen sanoisi.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Pakko avautua.

Olen seurustellut nyt 1,5 vuotta. Suhde on ollut lievästi sanottuna myrskyistä. Poikki on mennyt parikin kertaa. Syyt johtuvat ihan meikäläisestä. On tullut mentyä vieraalle kupille. Ei kuitenkaan mitään suutelua vakavampaa.

Olen yrittänyt etsiä teolleni syitä. Muija asuu 350 km päässä, joten näemme n. kerran 2 viikkoon 2-5pvä. Ehkä tämä harvoin näkeminen on syy teolleni. En siis millään tavalla puolustele mitä olen tehnyt. Aina kun olen jotain hommaillut vieraan tytön kanssa, niin tuntuu että oma suhde paranee samantien.Silloin tajuaa kuinka paljon välittää tyttöystävästään.Vai onko niin, etten välitä hänestä ollenkaan

Olenko paska? Mitä tehdä? Apua..
 

tutzba

Jäsen
Olenko paska? Mitä tehdä? Apua..

Hyvä SeitsemäsPakki,

onko suutelussa ollut tunnetta mukana? Jos on, olisi ehkä paikallaan kertoa tytöllesi että nyt kävi näin. Toki silloin voi suhde päättyä, mutta ainakin säilyttäisit miehisen arvokkuutesi.

Tietysti voit olla kertomatta asiasta, jolloin saat sekä tyttöystäväsi että nämä vieraat naiset. Ei se nimittäin lopu tuo suutelu, jos et kerro. Siitä tulee tapa.

Mieti myös sitä, olisiko mahdollista että tyttöystäväsi olisi samanlaisia leikkejä pitänyt. Jos on, niin onnittelut, teillä on vapaa suhde!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Aina kun olen jotain hommaillut vieraan tytön kanssa, niin tuntuu että oma suhde paranee samantien. Silloin tajuaa kuinka paljon välittää tyttöystävästään.

"Kulta mä rakastan sua niin paljon, että oli ihan pakko panna sitä toista ämmää ja tuoda tippuri sullekin."

Anna sen naisen mennä ja etsiä itselleen joku sellainen, joka on tarpeeksi kypsä olemaan vain yhden ihmisen kanssa ja etsi itsellesi joku sellainen, joka haluaa vapaan suhteen. Nykyinen ei halua, onhan teille pariin otteeseen tullut erokin hölmöilyjesi takia.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jaaha, kaippa sitä voisi päivittää tämänkin osion. Aiemminhan oli se parisuhdeuhka päällä, mut "onneksi" siltä nyt taas vältyttiin. Toisaalta, enpä ehkä kuitenkaan niin innoissani ollut siitä, tai ei ainakaan ole kummemmin harmittanut. Hetken aikaa olikin siinä pajatso tyhjänä, mutta nyt on taas uusi viritys päällä. Ehkä extremein suoritukseni tällä saralla toistaiseksi, kun intouduin pyytämään kahville/piimälle tyttöä, josta en sen kummemmin tiennyt kuin etunimen ja pari kertaa lyhyesti jutellut hänen työpaikallaan asioidessa. Mutta suostuikin vielä! Katotaas kuin käy.

Itsekin muutaman kerran vastaavan tehnyt onnistuneesti. Hyvät kokemukset kyllä jäi!

Pidä vain huoli, että jos/kun itse asiaan pääset ei kädet ole liian väsyneet :P
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Pakko avautua.

Olen seurustellut nyt 1,5 vuotta. Suhde on ollut lievästi sanottuna myrskyistä. Poikki on mennyt parikin kertaa. Syyt johtuvat ihan meikäläisestä. On tullut mentyä vieraalle kupille. Ei kuitenkaan mitään suutelua vakavampaa.
...
Olenko paska? Mitä tehdä? Apua..

Olet paska. Ei sillä ettei normaalille miehelle/naiselle voisi tulla houkutuksia, mutta eri asia on toimia kikkelin tai järjen mukaan. Olen ollut samaisessa tilanteessa sinun kanssasi sekä tekevänä että vastaanottavana osapuolena. Vastaanottavana osapuolena annoin anteeksi ja koin saman paskan uudestaan = tuplakärsimys. Tekijänä sain itse mojovat tunnontuskat jotka aiheuttivat tappelua, epäilyä ja kärsimystä ja lopulta eron = triplakärsimys. Päätä nyt sitten noista mitä haluat. Tietysti jos edustat sitä kansanosaa jota ei omatunto paina, niin anna mennä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Miten muuten suhtautua, jos oma tyttöystävä pitää raukkana? Oli puhetta turvallisuuden tunteesta ja mutkien kautta tyttöystävä vihjaili, ettei tunne oloaan oikein turvalliseksi minun kanssa. Se tieto oli jumalaton kolaus itsetunnolle. Mitä tehdä?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, listaako hän noin yleisesti sinun heikkouksiksesi piirteitä, joita arvostat itse itsessäsi?

Nosta kytkintä. Jos hän noin ajattelee, niin ehkä se kertoo enemmän siitä, mitä asioita hän kaipaa miehestä, kuin sinusta ja sinun antamastasi turvallisuuden tunteista. Varmasti jostain löytyy naisia, jotka eivät kaipaa mieheltään sitä turvallisuuden tunnetta, vaan pärjäävät ihan omillaan.

Itselläni oli samoja kokemuksia edellisessä suhteessani, enkä pistänyt naista pihalle, vaan kuuntelin kritiikin ja keskustelimme asioista. Vituiksihan se meni, ja myöhemmin selvisi naisen pettäneen minua. Paska muija, muuta en osaa sanoa, mutta otin onkeeni ja ensi kerralla sitten vähän paremmalla tiedolla siitä, miten asioita voisi käsitellä.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Ihan mielenkiinnosta kysyn, listaako hän noin yleisesti sinun heikkouksiksesi piirteitä, joita arvostat itse itsessäsi?

Ei listaa, onneksi. Kyllä molemmat osapuolet ovat onnellisia tässä parisuhteessa, mutta tuo turvallisuuden tunteesta ja sen olemassaolon puuttumisesta, voisiko sanoa lipsauttaminen, oli kuitenkin kolaus itsetunnolle.

Kovasti vakuutteli, ettei tarkoittanut sitä. Mutta niin. Ehkä tarkoitti, ehkä ei.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ahdistaa niin vitusti. Kaikki asiat ovat tällä hetkellä ihan sekaisin. Vituttaa että otan aina kaiken niin saatanan raskaasti, mutta minkäs sitä ihminen tunteilleen mahtaa. Voisin väittää että en ole vielä koskaan ollut näin hajalla naisen takia. Eniten ahdistaa mennä himaan, isoon asuntoon missä ei enää olekaan sitä mitä on pitänyt kaikista tärkeimpänä ja ketä ei ole koskaan lakannut rakastamasta.
 

scholl

Jäsen
Se johtunee aika pitkälle siitä, että korvikset ovat vain niin yleiset, etteivät ne sävähdytä enää ketään .

Useimmilla on tavoitteena olla tekemisissä naisen kanssa, jonka ulkonäkö ja muut ominaisuudet säväyttää, eikä korut.

Itselleni kyllä tulisi lävistyksistä kuten tatuoinneistakin sellainen kuva, että onpas likainen nainen.
 

Meikä83

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Calgary
Vituttaa että otan aina kaiken niin saatanan raskaasti, mutta minkäs sitä ihminen tunteilleen mahtaa. Voisin väittää että en ole vielä koskaan ollut näin hajalla naisen takia. Eniten ahdistaa mennä himaan, isoon asuntoon missä ei enää olekaan sitä mitä on pitänyt kaikista tärkeimpänä ja ketä ei ole koskaan lakannut rakastamasta.

Täällä on ihan samanlainen tilanne, viime viikonloppuna meni suhde poikki ja nyt ei tiedä mitä tehdä tai mistä aloittaisi. Kotona vain ahdistaa kun on vaan niin tyhjää. Tieto erosta tuli todellisena yllätyksenä ja nainen oli suunnitellut elämäänsä eteenpäin jo ennen kuin kertoikaan minulle, että hän pakkaa kamansa. En vaan voi ymmärtää tätä, todella rauhaton ja huono olo.
 
Se johtunee aika pitkälle siitä, että korvikset ovat vain niin yleiset, etteivät ne sävähdytä enää ketään - plus että monesti eivät edes hiusten alta näy. Niitä myös pidetään monesti ihan yhtälailla asustekoruina kuin esimerkiksi kaula- tai rannekoruja.

On aika rankkaa sanoa, että kasvolävistykset rumentavat. Koru voi olla kuulkaas kauniskin, kun se on mietitty ja otettu ammattilaisittain. Kysymys on tyylitajusta ja siitä, miten ja millainen koru lävistetyn persoonaan sopii.
Meikälle kyllä toimii, jos tytöllä on semmoiset kivat riippuvat rimpsakekorvikset, kunhan ei ole liian isot. Ja kaulakorut on monesti hyvännäkösiä, jos pysyvät asiallisina.

Naamalävistykset.. Joku pieni nenänappi on ihan ok.. Mutta näitä keskelle poskea tm. laitettavia palluroita en kyllä käsitä. Ei istu mun kauneuskäsitykseen ollenkaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
tuo turvallisuuden tunteesta ja sen olemassaolon puuttumisesta, voisiko sanoa lipsauttaminen, oli kuitenkin kolaus itsetunnolle.

Kovasti vakuutteli, ettei tarkoittanut sitä. Mutta niin. Ehkä tarkoitti, ehkä ei.

Tietenkin tarkoitti, se nyt on täysin selvää, mutta millä tavalla? Pitäisikö sinun tapella snägärillä ja olla äijä vai sillä tavalla, että hän pelkää sinun lähtevän menemään?
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Veikkaanpa kyllä, että kohta ollaan vitutusketjussa ko. asian takia. Jos ei, niin riipaisen kyllä kovat kännit sen kunniaksi. Tai no, ehkäpä riipaisen ne joka tapauksessa...

Ahistaa. Mulla on selvästi joku kuudes aisti. Tässä sitä taas ollaan. Eihän tämä muija sitten tosissaan ollutkaan tai saattoi ollakkin, mutta viikonlopun suunnitelmat nyt ainakin meni puihin. Naikkosen piti tulla tänne viikonloppua viettämään, mutta vitut. Ei se halua tai ei "uskalla". Koko homma taisi taas loppua ennen kuin alkoikaan.

Ei tässä muuten mitään, mutta kun aina samat asiat toistuvat kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Väkisinkin sitä miettii, että olenko totaalisen paska mies vai mikä tässä oikein mättää.
 

tsups

Jäsen
Ei tässä muuten mitään, mutta kun aina samat asiat toistuvat kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Väkisinkin sitä miettii, että olenko totaalisen paska mies vai mikä tässä oikein mättää.

No jos samat asiat toistuu kuukaudesta toiseen, ongelma tuskin on ainakaan ulkonäössä tai muussa "pintapuolisessa" asiassa, juttelun sujuvuudessa tms.?
Olisko mahdollista, että asenteessasi olisi korjattavaa? Jatkuvat vastoinkäymiset voi tietty masentaa, ja jos asenne uutta naista kohtaan on aina "voi kun tästä nyt tulis jotai, mut tuskinpa tulee..." ei nainen tuskin lähde kelkkaasi. Koita olla murehtimatta että, "jos tämä nyt taas menee vituiksi", vaan nauti tilanteesta. Tämän nainen/tyttö myös luultavasti huomaa ja vaikutukset tuskin ainakaan olisi negatiivisia?


Tai enhän mä tällä elämän/naiskokemuksella mitään mistään tiedä. Tollasta vaan tuli mieleen :)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lisäksi liika yrittäminen ja seurahakuisuus voi aiheuttaa ongelmia. Se voi jotenkin näkyä ja kuulua ihmisestä päällepäin. Käyttäytyy helposti epätoivoisesti ja hermostuneesti.

Ei nuo helppoja juttuja ole, varsinkaan joillekin. Mitään täysin pomminvarmaa neuvoa ei löydy. Ei voi muuta olla kuin oma itsensä ja toivoa, että sattuma tuo eteen oikeanlaisen ihmisen.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Lisäksi liika yrittäminen ja seurahakuisuus voi aiheuttaa ongelmia. Se voi jotenkin näkyä ja kuulua ihmisestä päällepäin. Käyttäytyy helposti epätoivoisesti ja hermostuneesti.

No joo, pitää kyllä myöntää, että joskus ennen olin melkoinen "yliyrittäjä" suhteissa, kun ei aina ole hommat mennyt toivotulla tavalla. Nykyään tosin en tätä hermostuneisuuttani ulospäin näytä. Sen näistä useista kokemuksista ainakin on oppinut, että vaikka kuinka joskus hermostuttaa ja on pieni pelko pussissa, niin ei kannata ruveta niistä toiselle osapuolelle angstaamaan. Se kun voi aiheuttaa sellaisen tunteen, että toinen ei luota toiseen ja siitä ei yleensä seuraa mitään hyvää.

Mitä tulee tähän ko. tilanteeseen, niin naikkonen sanoi haluavansa tutustua lähemmin etc. etc. ennen kuin alkaa tapaileen missään vakavammassa mielessä. Jotenkin tälläiset tilanteet on raastavia, kun ensin suunnitellaan yhtä ja toista ja sitten perutaankin suunnitelmat h-hetkellä. Noh, aika näyttää kuinka tässä hommassa käy, jos tästä nyt mitään vakavampaa tulee. Luovuttaa ei kuitenkaan tässä vaiheessa passaa, sen verran hyvin on elämänarvot naisella kohillaan.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Naikkosen piti tulla tänne viikonloppua viettämään, mutta vitut. Ei se halua tai ei "uskalla". Koko homma taisi taas loppua ennen kuin alkoikaan.

Ei tässä muuten mitään, mutta kun aina samat asiat toistuvat kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Väkisinkin sitä miettii, että olenko totaalisen paska mies vai mikä tässä oikein mättää.

Jotenkin tälläiset tilanteet on raastavia, kun ensin suunnitellaan yhtä ja toista ja sitten perutaankin suunnitelmat h-hetkellä. Noh, aika näyttää kuinka tässä hommassa käy, jos tästä nyt mitään vakavampaa tulee. Luovuttaa ei kuitenkaan tässä vaiheessa passaa, sen verran hyvin on elämänarvot naisella kohillaan.

Niinpä niin. Näin käy kerrasta toiseen, jos antaa naisen kävellä itsensä yli mennen tullen. Jos mies näyttää, että on lääpällään naiseen ja ajautuu täysin tunteidensa vietäväksi, on lopputulos juuri tämä. Aivan sama luovutatko tai et, mutta tuolla tyylillä nainen on jo kaukana. Ei sovittuja suunnitelmia peruta noin vain. Kai nyt teit selväksi, ettei tuollainen käytös ole sopivaa

Pitäkää pojat pää kylmänä näissä tilanteissa. Liika innokkuus ja takertuminen on naisten mielestä iso turn off. Vaikka kuinka tekisi mieli soittaa ja lähetellä tekstareita tunnin välein niin kannataa kuitenkin jättää väliin. Antakaa naisten ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamisia. Jos naiset eivät näin tee, et ole hävinnyt mitään. Uutta matoa koukkuun vaan.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Eipä ole naisasiatkaan maailmassa kuten ennen. Kyllähän naiset edelleenki saattaa sanoa, että haluavat miehen olevan romanttinen yms. No sitten jos mies todella alkaa hempeäksi niin onkin hyvin usein naisen silmissä turn off nössökkä. Kai se on aina ollut näin, mutta jotenkin tämä nykyään ylikorostuu. Miehenä sanoisin, että naisten arvomaailmassa on tapahtunut jonkinlainen muutos. Joku täällä aiemmin mainitsi, että kaikki jotuu naisten lisääntyneestä epävarmuudesta oman itsensä suhteen. Uskon sen kyllä olevan yksi selittävä tekijä.

Ja usein tuntuu että se on me miehet, kun ollaan ennemmänkin taipuvaisia tunteilemaan. Kun mies rakastaa naistaan, niin sitten menee tosiaan lujaa. Naiset ovat sitten miesasioissaan jotenkin enemmän pragmaattisia. Moni nainen pyrkii viimeiseen asti peittämään todellisia tunteitaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös