Tässä vähän aikaa sitten tuli kerrottua täälä naisasioista. Sen jälkeen pidimme pienen tauon, jonka jälkeen päätettiin jatkaa, ja suhde toimi kuin unelma. Kunnes...
Kuukausi sitten muija oli jossain bileissä eikä uskaltanut kertoa että oli siellä. No kiinni jäi valehtelusta, koska sanoi että on kaverillaan vaikka samaan aikaan olin samoissa bileissä moikkaamassa kavereita ulkona. Kaverit tietenkin sanoivat että sieltä hän löytyy. Ei siinä mitään vaikka olikin siellä, mitä minä siihen voin sanoa, mutta valehteli että on kaverillaan. No siellä hän tapasi erään äijän ja jotain tekstailua tapahtui pari viikkoa bileiden jälkeen.
Sitten tänä viikonloppuna satuin näkemään, että saapuneissa oli taas viestejä tältä jätkältä. Sain sitten luvan lukea ne viestit ja ei saatana. Oli semmoista viestiä tullut jätkältä että oksat pois. Lähes suoraa ehdottelua, selvää flirttailua jne. No annoin puhelimen takaisin muijalle ja sitten katsoin uudestaan, niin lähetetyt viestit olikin jo poistettu. No kysyin että mitä sä oot sille lähettäny, hän sanoi että pelkästään ei kiinnosta jne. No sitten hän tunnusti että kaverinsa kanssa halusi kiusata tätä jätkää. No sitähän minä en usko. Aluksi uskoin, että hän oli tosiaan vaan lähettänyt takaisin tälle jätkälle jotain tyyliin, että ei kiinnosta, mutta sitten luin niitä saapuneita, niin ei ne siltä vaikuttanut että olisi pelkästään "ei kiinnosta" lähetetty.
Tämä kaikki puhelimen katsominen tapahtui tyttöystäväni luvalla, itse en penkonut sitä.
Nyt on sitten mieli aika maassa ja akka sai kuulla kunniansa kyllä. Hän kyseli miksi nöyryytän häntä näin kavereideni edessä, mutta jotenkin tuntuu että minua tässä nöyryytetään. Sitten hän vikisi, että en luota häneen, eikä hän näköjään ymmärrä mistähän tämä saattaa johtua. Kuukauden sisällä valehtelua, selän takana toimimista, valehtelua lisää jne.
Tässä nyt pari päivää olen yrittänyt miettiä onko järkeä antaa vielä mahdollisuus. Hän sanoi että ei halua menettää minua koska olen tärkein asia elämässä. Kysyin sitten, että miksi valehtelet ja nöyryytät tärkeintä asiaa elämässä. Vastaukseksi sain pelkästään muminaa ja valittamista etten luota.
Tätä ennen ei ole ollut mitään syytä, miksi en luottaisi, mutta tätä hän ei ymmärrä.
Mitä siis tässä tilanteessa tulisi tehdä? En haluaisi erota, haluaisin yrittää vielä, mutta mitä mieltä te olette? Idols-tuomarin sanoin, jatkoon vai ei jatkoon? Eli leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä, vai nokka pystyyn ja kohti uusia tuulia?