Naisasiat

• 7 587 929
  • 26 609

scholl

Jäsen
Toi on totta, pahin mahdollinen treffien viettopaikka on kyllä leffateatteri..

Treffeillä käyminen on ihan urpoa.

Varsinkin tollaisessa tilanteessa, missä joku on jo jutellut messengerissä pidemmän aikaa niin on jo siinä määrin tutustunut, että voi siirtyä suoraan asiaan. Leffassa käyminen voi olla ihan ok juttu, samoin esim. lenkillä käyminen. Riippuu mitkä ne yhteiset mielenkiinnonkohteet ovat. Tai jos on kaunis sää niin voi lähteä tuonne ulos syyspäivään vaikkapa tunniksi pariksi kävelemään ja juttelemaan.

Joku sellainen vastakkain pöydän takana virallisesti istuskelu/kököttäminen on aika syvältä ja varsinkin jos messengerissä on jo tutustuttu niin miksei sitä treffitilannetta voisi skipata kokonaan. Niin itse ainakin tekisin.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Treffeillä käyminen on ihan urpoa.

Varsinkin tollaisessa tilanteessa, missä joku on jo jutellut messengerissä pidemmän aikaa niin on jo siinä määrin tutustunut, että voi siirtyä suoraan asiaan.
Minä kun luulin että nykyään käytetään kaiken maailman nettikameroita, ja että ne römpelit on nähty jo moneen kertaan ennen kuin päästään treffipöydän tms. ääreen. Voin olla väärässäkin.

Joku tapa kuitenkin pitää olla, jotta osapuolten fyysiset olemukset kohtaavat ensi kerran. Ihan sama kutsuuko niitä treffeiksi vaiko miksi.

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Avaudutaanpa toisen kerran tähän ketjuun.

Noin pari vuotta tässä on tullut heiluttua poikamiehenä. Tämän ajan sydämeni on kuulunut suvun prinsessalle eli 2-v siskontytölle sekä systerin koiralle. Viime keväästä lähtien yksi ruotsinsuomalainen tyttö on tosin osittain onnistunut varastamaan tärkeimmän sisäelimeni. Vapaamuotoista suhdetta ollaan jatkettu edelleen, mutta sisimmässäni tunnen, että meillä on jotain suurempaakin taustalla.

Noh, totuushan on se, että oma "wanna-be kultaseni" on tällä hetkellä noin 4300km matkan päässä. Lähdin kuin lähdinkin pikku hiprakassa käymään kapakassa, vaikka KKK:ssa jotain muuta yritinkin selittää. Kuinka ollakaan: minuthan tunnistettiin. Kapakassa yksi töistä puolituttu kaveri, jota en ole nähnyt lähemmäs puoleen vuoteen, nappasi hihasta kiinni. Aivan ihana naikkonen, jonka tiesin seurustelevan! Olenko mä sitten se "helppo uhri", jolle on hyvä tulla kertomaan suhteensa huonoja puolia vai oliko kyseessä jotain muutakin? Siinä pikku-pikku huulikontaktissa on vain paha mennä miettimään kaikkia elämän perustotuuksia. Jotenkin vaivihkaa onnistuin irroittamaan itseni "pahemmilta" seuraamuksilta, vaikka molemminpuolisia haluja olisi näemmä ollut. Tietenkään en pysty aivan varmaksi sanomaan kuin omasta puolestani, mutta kyllä merkit oli todella selvät.

Toisaalta tuntuu hyvältä, että istun tällä hetkellä yksin kotona Karhu-pullon seurassa, toisaalta taas... Niin no, varmasti jokainen kolmijalkainen voi kuvitella toisen puolen tunteistani! Edelleen mä pidän itseäni täysin vapaana poikamiehenä, jonka menojen perään ei kysele muut naiset kuin äiti tai systeri silloin tällöin. Toisaalta noin suoran (yllättävän) kontaktin tullessa kaikki ei olekaan aivan niin mustavalkoista...

Vittu, taidan edelleenkin vain pysyä poikamiehenä!

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tiedät varmaan itsekkin sen jälkeen, että haluaako nainen mitä (...)?

Ei välttämättä tiedä, jollei suoraan kysytä ja suoraan vastata.

Juuri eilen tuli aiheesta puhetta, kun istuttiin kaverin ja viinipullon kanssa tyttöjen iltaa. Todettiin, että jostakin täysin käsittämättömästä syystä fiksuillakin miehillä on ajoittain todella suuria vaikeuksia huomata ensitapaamisella, etteivät kemiat pelaa ja että nainen on ystävällinen vain koska se on kohteliasta, ei koska on kiinnostunut.

Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Todettiin, että jostakin täysin käsittämättömästä syystä fiksuillakin miehillä on ajoittain todella suuria vaikeuksia huomata ensitapaamisella, etteivät kemiat pelaa ja että nainen on ystävällinen vain koska se on kohteliasta, ei koska on kiinnostunut.

Miksi? Voit varmasti valistaa wanhaa. Olen tosin itse ollut treffeille viimeksi toistakymmentä vuotta sitten, mutta tätä en ymmärrä. Rehellinen "et ole minun tyyppiäni" on mielestäni parempi kuin, "öööö...tota...oot tosi herrasmies ja sun kanssa on mukava olla...totanoin...katsellaan...soittelen sulle...ehkä..."-meininki.
Jostain käsittämättömästä syystä naisilta puuttuu suora (rehellinen? Tai varmaan toi on naisten kannalta rehellistä, mutta...) meininki. Sano mitä ajattelet ja jos mies menee sirpaleiksi, niin kyllä se siitä nousee (minun mielestäni). Jojottelu on syvältä sieltä.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi? Voit varmasti valistaa wanhaa. Olen tosin itse ollut treffeille viimeksi toistakymmentä vuotta sitten, mutta tätä en ymmärrä.

Niin, jo yllä olevassa viestissäni mainitsen tuosta suoraan kysymisestä ja suoraan vastaamisesta...

Pointti oli siis se, että naiset tajuavat kemian olemassaolon tai sen puuttumisen sanomattakin, miehet eivät välttämättä, vaikka kuinka fiksu tapaus muuten olisikin kyseessä.

Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Niin, jo yllä olevassa viestissäni mainitsen tuosta suoraan kysymisestä ja suoraan vastaamisesta...

Pointti oli siis se, että naiset tajuavat kemian olemassaolon tai sen puuttumisen sanomattakin, miehet eivät välttämättä, vaikka kuinka fiksu tapaus muuten olisikin kyseessä.

Azul, olet 100% nainen ja pakko nostaa hattua sinulle!

P.S. En ymmärtänyt virkettäkään tästä vastauksesta. Puhut toki suoraan kysymisestä ja vastaamisesta, mutta samaan hengenvetoon kemioiden ymmärtämisestä. Miehet EI tunne kemiaa ;-)

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Azul, olet 100% nainen ja pakko nostaa hattua sinulle!

Kiitän. Tosin huolestuttavaahan se olisi, jos olisin osaksi mies. Hymiö.

P.S. En ymmärtänyt virkettäkään tästä vastauksesta. Puhut toki suoraan kysymisestä ja vastaamisesta, mutta samaan hengenvetoon kemioiden ymmärtämisestä. Miehet EI tunne kemiaa ;-)

Kokeillaan toista tapaa, jossa on mahdollisesti miehille helpommin tunnistettavia sanoja. Toinen hymiö.

Kun nainen on ensimmäistä kertaa treffeillä miehen kanssa, hän huomaa välittömästi kaksi asiaa, ilman että sanaakaan aiheesta on tarvinnut sanoa ääneen: 1) onko mies pantava ja 2) onko nainen miehen mielestä pantava.

Mies olleessaan ensimmäistä kertaa treffeillä naisen kanssa huomaa välittömästi vain yhden asian, ilman että sanaakaan aiheesta on tarvinnut sanoa ääneen: 1) onko nainen pantava.

Siispä miehille pitää aina vääntää rautalangasta mutta naiset ymmärtävät sanomattakin, onko jollakin aikavälillä luvassa seksiä vai ei. Siksi jo ensimmäisessä viestissäni otin esille ne paljon puhutut suorat kysymykset ja suorat vastaukset.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Siispä miehille pitää aina vääntää rautalangasta mutta naiset ymmärtävät sanomattakin, onko jollakin aikavälillä luvassa seksiä vai ei. Siksi jo ensimmäisessä viestissäni otin esille ne paljon puhutut suorat kysymykset ja suorat vastaukset.

Puhut tässä kyllä yhdestä parinmuodostuksen perustotuudesta, mutta emme me ihmiset sentään ihan noin mustavalkoisia kuitenkaan ole. Kyllä tilanne voi muuttua, vaikka ensivaikutelma (lue: naisten maailmassa kemia) on usein tärkein, ja jota on vaikea myöhemmin muuksi muuttaa. Kyllä kahden ihmisen välit voivat romantisoitua myös ajan kanssa. Ei minun vaimonikaan minua aikoinaan välittömästi katsonut "sillä silmällä".

Muuten kyllä allekirjoitan täysin sen, että me miehet emme tajua "merkkejä" samoin kuin naiset. Naisten kommunikaatio on suurelta osin sanatonta bodylanguagea ja sen sellaista, mitä me miehet emme ymmärrä samassa määrin. Meille riittää, että itse koemme jonkun naisen kiinnostavana, niin tämä sisäinen alfauroksemme (joka myös jokaisessa nörtissä asustaa), alkaa pyörittää mielessä tarinaa mahdollisuuksista saada ko. nainen valloitettua samalla kun jätämme kokonaan huomioimatta tai vähintäänkin aliarvoimme pahasti ne merkit, jotka viittaavat siihen, ettei ko. nainen voisi ajatellakaan mitään kuvioita tämän miehen kanssa vaan on ainoastaan kohteliaan ystävällinen. Useinhan tämä yrittäminen, joka menee vieläpä toisinaan vähän yli, kuten aina allekirjoittaneella meni, on miehen kannalta aivan turhaa energian tuhlausta, mutta poikkeuksiakin on.

edit. Ruumiin kieli on naisille siis joku ihme elämän suola. Sen vuoksi monet naiset ovat hulluna flirttailuun, pitävät tanssimisesta jne. Siksi naiset ovat myös monimutkaisia. Miehelle ruumiin kieli on sitä, että jos nainen on minarissa kynnet huolella lakattuna, niin sehän tarkoittaa sitä, että nainen on mehuissansa metsällä, ja kuka tahansa könsikäs käy. HYMIÖ.

Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä tilanne voi muuttua, vaikka ensivaikutelma (lue: naisten maailmassa kemia) on usein tärkein, ja jota on vaikea myöhemmin muuksi muuttaa. Kyllä kahden ihmisen välit voivat romantisoitua myös ajan kanssa. Ei minun vaimonikaan minua aikoinaan välittömästi katsonut "sillä silmällä".

Oikeassa olet, tosin se edellyttää sitä, että mies jaksaa uskottavasti antaa ymmärtää olevansa vain kaveri, joka ei halua ainakaan seksiä, sillä muuten naista alkaa ahdistaa ja hän lakkaa vastaamasta puheluihin.

Aiheesta on omakohtaistakin kokemusta, sillä tutustuessani tuohon nykyiseen avomieheen en jaksanut "katsoa ketään sillä silmällä", kun silloisessa (todella huonossa) parisuhteessa, hankalissa sukulaisissa ja työasioissa oli jo valmiiksi ihan tarpeeksi ajateltavaa. Nykyisen kanssa käytiin siis baareissa ja peleissä "ihan vaan kavereina" - tosin myöhemmin mies on tunnustanut, että päätti päästä Azulin pöksyihin edes käymään jo silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa...

Joku vähän viisaampi olisi kyllä voinut herätellä jo aiemmin ja kysellä, että mikä on homman nimi, kun aikaa tulee vietettyä reippaasti enemmän jonkun muun miehen kuin silloisen seurustelukumppanin kanssa, joten muutama kuukausi siinä meni, ennen kuin totuus selvisi sivuunkirjoittaneellekin. Kuukautta myöhemmin vaihdettiin kotiavaimia ja paria kuukautta myöhemmin edessä oli vuokrasopimus, jossa oli kummankin nimet. Ja nyt, reilut 1,5 vuotta myöhemmin, rakastetaan edelleen ja tällä hetkellä vaikuttaa siltä, että rakastetaan jatkossakin.

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Oikeassa olet, tosin se edellyttää sitä, että mies jaksaa uskottavasti antaa ymmärtää olevansa vain kaveri, joka ei halua ainakaan seksiä, sillä muuten naista alkaa ahdistaa ja hän lakkaa vastaamasta puheluihin.

Aiheesta on omakohtaistakin kokemusta...mies on tunnustanut, että päätti päästä Azulin pöksyihin edes käymään jo silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa...

Ja mies sai varmasti rehellisyydestään sitten Azulilta ympäri korvia, kun oli alusta saakka ollut noin epärehellinen ja leikkinyt vain ystävää..

Heh, mutta tosiasiassa tuossa on nyt ehkä alleviivattava sisäpiirin tieto kaikille miehille, kun mitä olen huomannut, on tässäkin ketjussa paljon puhuttu tuosta, miten te naiset yrittätte pyörittää meitä miehiä näillä ystävyys-korteillanne jne. Ehkäpä sitäkään ei pidä yleistää liikaa, vaikka itselläkin on valitettava historia poikamiehenä, missä jouduin aina siihen ystävä/kuuntelija hädässä -asemaan naiskuvioissani.

Mitään ehdottomia sääntöjä ei siis näistä asioista ole. Yleistäminen voi pahimmillaan vaan viedä loputkin mahdollisuudet ja katkeroittaa ihmisen, jota ei ole siunattu Love Magnet -ominaisuuksilla.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja mies sai varmasti rehellisyydestään sitten Azulilta ympäri korvia, kun oli alusta saakka ollut noin epärehellinen ja leikkinyt vain ystävää...

Ei, vaan oli oikeastaan söpöä saada tietää jotain tuollaista sekä se, että miehellä on useampaan otteeseen jäänyt työpaikallaan (ravintolassa) kaikki muut hommat kesken, kun Azul on astunut sisään ja on tullut hirveä kiire palvella Azulia ensin. Jos mies oli hieman kauempana, työkaverit olivat kuulemma menneet sanomaan, että "se sun tuleva paistisi tulee, menepäs myymään sille".

Oli sen verran söpöä (joo joo, miehet eivät ole söpöjä eivätkä tee mitään söpöä), että tuon paisti-sanankin olen ottanut vaan hauskana juttuna.

dimmu

Jäsen
Tässä vähän aikaa sitten tuli kerrottua täälä naisasioista. Sen jälkeen pidimme pienen tauon, jonka jälkeen päätettiin jatkaa, ja suhde toimi kuin unelma. Kunnes...

Kuukausi sitten muija oli jossain bileissä eikä uskaltanut kertoa että oli siellä. No kiinni jäi valehtelusta, koska sanoi että on kaverillaan vaikka samaan aikaan olin samoissa bileissä moikkaamassa kavereita ulkona. Kaverit tietenkin sanoivat että sieltä hän löytyy. Ei siinä mitään vaikka olikin siellä, mitä minä siihen voin sanoa, mutta valehteli että on kaverillaan. No siellä hän tapasi erään äijän ja jotain tekstailua tapahtui pari viikkoa bileiden jälkeen.

Sitten tänä viikonloppuna satuin näkemään, että saapuneissa oli taas viestejä tältä jätkältä. Sain sitten luvan lukea ne viestit ja ei saatana. Oli semmoista viestiä tullut jätkältä että oksat pois. Lähes suoraa ehdottelua, selvää flirttailua jne. No annoin puhelimen takaisin muijalle ja sitten katsoin uudestaan, niin lähetetyt viestit olikin jo poistettu. No kysyin että mitä sä oot sille lähettäny, hän sanoi että pelkästään ei kiinnosta jne. No sitten hän tunnusti että kaverinsa kanssa halusi kiusata tätä jätkää. No sitähän minä en usko. Aluksi uskoin, että hän oli tosiaan vaan lähettänyt takaisin tälle jätkälle jotain tyyliin, että ei kiinnosta, mutta sitten luin niitä saapuneita, niin ei ne siltä vaikuttanut että olisi pelkästään "ei kiinnosta" lähetetty.

Tämä kaikki puhelimen katsominen tapahtui tyttöystäväni luvalla, itse en penkonut sitä.

Nyt on sitten mieli aika maassa ja akka sai kuulla kunniansa kyllä. Hän kyseli miksi nöyryytän häntä näin kavereideni edessä, mutta jotenkin tuntuu että minua tässä nöyryytetään. Sitten hän vikisi, että en luota häneen, eikä hän näköjään ymmärrä mistähän tämä saattaa johtua. Kuukauden sisällä valehtelua, selän takana toimimista, valehtelua lisää jne.

Tässä nyt pari päivää olen yrittänyt miettiä onko järkeä antaa vielä mahdollisuus. Hän sanoi että ei halua menettää minua koska olen tärkein asia elämässä. Kysyin sitten, että miksi valehtelet ja nöyryytät tärkeintä asiaa elämässä. Vastaukseksi sain pelkästään muminaa ja valittamista etten luota.

Tätä ennen ei ole ollut mitään syytä, miksi en luottaisi, mutta tätä hän ei ymmärrä.

Mitä siis tässä tilanteessa tulisi tehdä? En haluaisi erota, haluaisin yrittää vielä, mutta mitä mieltä te olette? Idols-tuomarin sanoin, jatkoon vai ei jatkoon? Eli leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä, vai nokka pystyyn ja kohti uusia tuulia?

Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Sitten tänä viikonloppuna satuin näkemään, että saapuneissa oli taas viestejä tältä jätkältä. Sain sitten luvan lukea ne viestit ja ei saatana.

Eh, sait luvan, mutta miten ihmeessä olet voinut yleensäkään päästä käsiksi saapuneisiin?

Olisin mielummin vaikka demari kuin tutkisin toisen luuria.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jos naisesi on valehdellut, on hänellä jotain syytä salailla asioita. Ei kukaan nimittäin turhan päiten valehtele, joten elä tämän mukaan.

Joo, jäi itsellä sanomatta. Tuo luuska ei todellakaan jatkoon. Ratkaisu voi tuntua kovalta, mutta eipä niitä muitakaan ole.

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Naisasioita? Mitäs naisasioita? Kesäkissa oli ja meni, sen jälkeen ollutkin erittäin hiljaista. Jotain sutinaahan tässä pikkuhiljaa taas kaipaisi mutta kaikki ajallaan, kai. Töissä pitää kiirettä ja harrastukset on erittäin miesvoittoisia, hiukan jopa haastavaa tavata ketään kiinnostavaa naista.

Kahtellaan mitä tuleman pitää. Voin toki olla niinkin hölömö että ei tule katsottua riittävän tarkkaan tai oikeaan paikkaan...

Fordél

Jäsen
Mitä siis tässä tilanteessa tulisi tehdä? En haluaisi erota, haluaisin yrittää vielä, mutta mitä mieltä te olette? Idols-tuomarin sanoin, jatkoon vai ei jatkoon? Eli leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä, vai nokka pystyyn ja kohti uusia tuulia?

Erittäin kimurantti tilanne. Tietysti se kannattaa aina muistaa, että ihmiset tekevät virheitä. Vaikka he ovat kuinka rakastuneita niin joskus vain niitä virheitä tulee tehtyä. Ehkä tässäkin kuitenkin pätee jollain tavalla se mikä pätee myös urheilussa eli tärkeää ei ole se tekeekö virheitä, koska niitä käy kaikille vaan se, että mitä tekee niiden jälkeen? Eli jos siitä naisesta todellakin näkee, että hän katuu tekemisiään ja haluaa parantaa omaa toimintaansa suhteessanne niin miksipä sitä ei antaisi anteeksi.

Ja tuohon anteeksiantamiseen liittyen niin suhteessa luottamus on kaiken perusta (rakkauden ohella tietenkin). Jotta voi antaa anteeksi niin täytyy luottaa toiseen. Eli jos et pysty enää jatkossa täysin luottamaan naiseesi niin edessä on paljon paskoja aikoja ja fiiliksiä. Aina kun jokin asia haiskahtaa hieman omituiselta, herää sulla fiilikset, että taasko tässä on jotain taustalla? Noiden tuntemusten kanssa ei ole helppo elää ja ne eivät tee hyvää suhteelleenne.

Eli jos pystyt edelleen luottamaan ja antamaan sitä kautta anteeksi niin tee se ja älä vedä jatkossa tota korttia enää esiin. Se, mikä on anteeksi annettu, on ollutta ja mennyttä eikä niitä kannata enää muistella. Parempi alkaa rakentamaan uutta ja tulevaa. Sen sijaan jos et pysty luottamaan enää naiseesi niin parempi antaa koko homman mennä. Kyse ei ole siitä etteikö rakastaisi kun se harvoin on ongelma vaan kaikki nämä muut jutut tekevät asioista kimurantteja. Viisautta sinne toivotan ma!

Mitä tulee omiin naisasioihin niin edelleen sama meno: kaukosuhteet ovat kaikkea muuta kuin helppoja, sillä vaativat hitosti työtä ja kärsivällisyyttä. Todella opettavaista aikaa ja tässä alkaa oppia itsestäänkin monia uusia asioita. Ja kun tunteet ovat niin vahvat kuin mitä ne ovat niin ei tässä paljoa tarvi edes miettiä, että jaksaako. Toki joskus on heikompia hetkiä, mutta niistäkin on aina selvitty ja toivottavasti selvitään jatkossakin.

dimmu

Jäsen
Fordelilta hyviä pointteja. Olen toitottanut hänelle, että mistä johtuu etten voi luottaa jne? Hän kyllä näyttää katuvan, sanoo ettei enää ikinä tee mitään yhtä tyhmää. Testasin häntä kyselemällä samoja kysymyksiä koko ajan mutta erimuodoissa ja kyselemällä väliin ihan eri aiheista. Tulihan sitä kautta sitten tietoon muutakin.... Ei mitään erikoisen pahaa mutta taas oli tullut valehdeltua.

No lupasin antaa anteeksi ja luottaa, katsotaan miten käy..

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Fordél kirjoitti:
Eli jos et pysty enää jatkossa täysin luottamaan naiseesi niin edessä on paljon paskoja aikoja ja fiiliksiä. Aina kun jokin asia haiskahtaa hieman omituiselta, herää sulla fiilikset, että taasko tässä on jotain taustalla? Noiden tuntemusten kanssa ei ole helppo elää ja ne eivät tee hyvää suhteelleenne.

Tämän on kyllä niin totta. Ilman luottamusta ei suhde tule toimimaan, se on täysin selvä juttu.

dimmulle voisin oikeastaan myös sanoa, että itse olin aiemmassa suhteessani täysin samanlaisessa tilanteessa. Yhtenä uutenavuotena menimme silloisen muijan kanssa yksiin bileisiin, jossa sitten muutamia kaljoja myöhemmin löysin silloisen naiseni yhden parhaimman (silloin luulin niin) kaverini kanssa aika kiusallisissa tunnelmissa. En tarkkaan pystynyt siinä humatilassani määrittämään tilannetta, mutta sen tajusin heti, ettei siellä nyt pelkästään oltu keskustelua käyty.

No, ne bileet meni ja seuraavien viikkojen aikana tämä muija väitti usein olevansa kaverinsa luona, mutta sainkin selville, että tämä jätkä oli hänen luonaan. Myös tekstarit astuivat mukaan kuvioon. Lopulta tämä akka lupasi olla olematta missään tekemisissä tämän jätkän kanssa ja minä hölmön uskoin. Jokunen kuukausi meni ja minulle valkeni koko juttu; yhteydenpito ja joku muukin oli silti ollut hyvinkin aktiivista, mutta se oli toteututtu niin, etten minä huomannut mitään.

Annoin kaksikin kertaa nämä seikkailut anteeksi, mutta lopulta päädyin pitkällisen taistelun jälkeen eroon ja enkä ole katunut tätä päätöstä sekuntiakaan. Toki tämähän ei ole ainoa skenaario, mutta ikävä kyllä mahdollinen. Olen saanut myöhemmin tietää, että tämä eukko ja entinen kaverini päätyivät myös ihan seksiin asti. Olo oli pitkän varsin vittumainen ja petytty, mutta nyt uuden rakkauden löydettyäni haavat ovat hyvin parantuneet, joskaan eivät vieläkään kokonaan.

Elikkä dimmulle: Anteeksi antaminen on hieno ele ja kaikki eivät siihen pysty. Eroaminen tuntuu aina hemmetin raskaalle, mutta aina siitäkin selvitään yli. Erokaan ei tietysti ole ainoa ratkaisu, sillä tämä ihminen saattaa oikeasti pystyäkin muutokseen, mutta aina ei näinkään käy. Anna tytölle (naiselle?) vielä yksi ja viimeinen mahdollisuus, ehkä se kannattaa!

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Naisasiat, hyvin nimenomaan muotoiltu otsikko allekirjoittaneen nykytilanteeseen.
Pariin vuoteen ei ole ollut kunnon seurustelusuhdetta ja jos niitä aikaisempiakin alkaa katsomaan niin olen alkanut kyseenalaistamaan käsitettä "seurustelu" niihinkin tapauksiin.
No jooh, kun on kyse päälle parikymppisestä kaverista, niin eipä tuota vakituista heilaa vielä ole "tarvinnutkaan" löytää. Yhden illan juttuja on tosin ollut sitäkin enemmän ja olen alkanut miettimään että olenko sijoittanut riman liian korkealle. Ymmärrän, että parin haussa kyllä pitää kriteerit olla, että minkälaisen emännän sitä haluaa, mutta sitten on turha alkaa unelmoimaan mistään sellaisesta mistä tietää, ettei sellasta kävele ikinä vastaan.
Kun tutustuu uuteen naiseen niin kaikki näyttää hyvältä, kunnes sabbra cadabra (hieno kappale), huomaan, että nainen vaikkapa polttaa ensimmäisellä tapaamisella. Okei se nyt oli yksi esimerkki ja pieni yksityiskohta ehkä, mutta henkilökohtaisesti lemppaan tuollaiset alkuunsa syystä, että itse en polta/nuuskaa. Sitten loppujen lopuksi myös huomaa sen, että eihän tuo olisi ollutkaan minunlaistani tyyppiä, alkuhuuma vaan vie mennessään, tuttu tunne monelle varmasti. Näin ollen olen tullut siihen johtopäätökseen, että yökerhot (joissa on myös mukava käydä) ei ole todellakaan mitään ikuisen rakkauden tapaamispaikkoja. Itsestään selvä asia, mutta minä olen sen vasta nyt pistänyt huomioksi. Jos haluaa päästä paneelin päälle, niin yökerhot ovat juuri kuin sitä varten. Ilmapiiri/lähestyminen on jo ihan erilainen kun tapaat naisen yökerhossa, kun taas vaikkapa noin muuten vaan vapaa-ajalla.

Nooh, kai tänne voi sitten aikanaan raportoida lisääkin minunkin puolestani, kun vaihdan opiskelujen takia paikkakuntaa ja nyt tulee nämä sinkkuuden hyvät puolet esille. Huonojakin puolia löytyy, mutta silloin, kun vaikkapa vähän ahdistaa ja vituttaa niin lähtee puntille tai lenkille niin olo on jo much better.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy