Naisasiat

  • 7 520 198
  • 26 580

dimmu

Jäsen
Kysymys: Kenen miehen mielestä huulikoru muijalla, siis semmoinen pallo tossa ylähuulessa, on hieno?
Muija on nyt päättänyt ottaa sellaisen, vaikka olen moneen kertaan ilmaissut, etten pidä yhtään moisesta. Välttämättä ei näitä juttuja kannattaisi ääneen sanoa, mutta allekirjoittanut on tottunut sanomaan mielipiteensä ääneen. Nyt ollut kiukuttelua ko. asian tiimoilta puolin ja toisin.

Kaksi sanaa: Hyi saatana!

Kai se on joku naisten juttu, että pitää saada, koska muillakin on samanlainen. Itse en ymmärrä yhtään, enkä tiedä yhtäkään miestä, kuka moisesta tykkäisi. Eli ehdoton ei
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kysymys: Kenen miehen mielestä huulikoru muijalla, siis semmoinen pallo tossa ylähuulessa, on hieno?
Muija on nyt päättänyt ottaa sellaisen, vaikka olen moneen kertaan ilmaissut, etten pidä yhtään moisesta. Välttämättä ei näitä juttuja kannattaisi ääneen sanoa, mutta allekirjoittanut on tottunut sanomaan mielipiteensä ääneen. Nyt ollut kiukuttelua ko. asian tiimoilta puolin ja toisin.
Eipä voi huulipalloja erityisen komeaksi kehua.

Kysyikö muuten naisesi mielipidettäsi tuosta asiasta vai ilmoititko kantasi kysymättä? Naisilla on usein äärimmäisen kiusallinen tapa saattaa miehensä todella hankalaan tilanteeseen. Kysytään mielipidettä asiassa, johon olemassa vain yksi sallittu vastaus. Jos mies vastaa totuudenmukaisesti kieltävästi, alkaa kauhea napina siitä kuinka mies on kaikkea vastaan. Jos taas erehtyy vastaamaan totuudenvastaisesti, mutta naisen mieliksi myöntävästi, alkaa napina siitä, että ei kerrota omaa mielipidettä rehellisesti. Ihmetyttää, miksi kysyä mielipidettä, jos se ei kuitenkaan kelpaa.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Kysymys: Kenen miehen mielestä huulikoru muijalla, siis semmoinen pallo tossa ylähuulessa, on hieno?
Hyi helvetti. Nuo on niitä pahimmasta päästä, ainoa huulipalloa inhottavampi on kielilävistys. Yngh, ajattele nyt suutelevasi sellaista!

Ylipäänsä kaikki lävistykset ovat inhottavia. Näyttää hirveältä, ja mielessä pyörii vain bakteerit ja tulehdukset.

Korvakorut on ainoita jotka ei varsinaisesti kantajiaan rumenna, eivät tosin kaunistakaan.
 

Fordél

Jäsen
Itse en ymmärrä yhtään, enkä tiedä yhtäkään miestä, kuka moisesta tykkäisi. Eli ehdoton ei

En nyt sano, että erityisesti tykkään, mutta ei mulla ole mitään tollasia vastaankaan. Riippuu tietysti täysin siitä, että kenelle sellaisen tyrkkää. Jos se korostaa hyvin kantajansa persoonaa niin onhan se ihan hyvä lisä vielä siihen. Esimerkiksi eksälläni on moinen ja mielestäni se näyttää hänellä hyvältä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Täällä on poikia, jotka eivät pidä neitosten lävistyksistä. Mä lämpenen todella paljon nänni- ja genitaliläväreille. Ei voi mitään mutta nämä kuumentavat jostain syystä...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kysymys: Kenen miehen mielestä huulikoru muijalla, siis semmoinen pallo tossa ylähuulessa, on hieno?
Muija on nyt päättänyt ottaa sellaisen, vaikka olen moneen kertaan ilmaissut, etten pidä yhtään moisesta. Välttämättä ei näitä juttuja kannattaisi ääneen sanoa, mutta allekirjoittanut on tottunut sanomaan mielipiteensä ääneen. Nyt ollut kiukuttelua ko. asian tiimoilta puolin ja toisin.
Henkilökohtainen näkemykseni on että korvakorut käy, muut lävistykset ovat paskanjoutavaa kikkailua. Jokin kulmakarvojen reunalla oleva rengas tms on siinä kintaalla, mutta melkein laitan sillekin peukkua alaspäin. Suun seutuville ja nenään ripustettavat pallot, kivet ynnä muut releet ovat epäesteettisiä, ja lisäksi potentiaalisia liankerääjiä. Teinipissikseltä nyt voi odottaa mitä tahansa, mutta vähän kypsemmän iän saavuttanutta naista on aika vaikea ottaa vakavasti, jos lävistyksiä on kielessä, navassa tai pillussa. Yksikin nainen +30vee selitti ravintolassa joskus vuoden varrella, että nämä kaikki löytyy häneltä. Mikä helvetti ihmisiä riivaa? Voi olla että tuommoinen kielikoru voi tuntua jännältä fellaatiohommeleissa, mutta omasta mielestäni touhu on aika etovaa. Siis kielilävistys, ei toki fellaatio.

Huulen pieleen niitattu hopeinen tai mikä lie peltinen pallo näyttää lähinnä joltakin finniltä tai paiseelta. Ei mitään ideaa. Saa olla aika ruma nainen jos tuollainen kaunistaa kantajaansa.

Toisaalta: Jos oma vaimoni jostain syystä haluaisi tuollaisen (tosin 100% varmaa ettei halua), niin omapa olisi asiansa. En varmasti estelisi jos itse tienaamillaan rahoilla kuvittelisi saavansa tällä tavalla hyvän vastineen. Ihmisen pitää saada tehdä elämässä tällaisia juttuja jos tuntee sellaisiin vetoa. Omasta mielestäni naamaan tehtävät lävistykset ovat huono homma ja virhe, ja tähän päätelmään saattaa tulla myös lävistyksen ottajakin joskus myöhemmin. Elämässä pitää olla mahdollisuus tehdä pieniä virheitäkin, ja niitä (huoh) pitää voida suoda toisillekin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teinipissikseltä nyt voi odottaa mitä tahansa, mutta vähän kypsemmän iän saavuttanutta naista on aika vaikea ottaa vakavasti, jos lävistyksiä on kielessä, navassa tai pillussa.
Puhumattakaan nänneistä. Mielestäni tissit on pilalla jos niissä on renkuloita tai mitä lie tappeja.

Tissit tisseinä ja nännit lävistyskieltoon!
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Täällä on poikia, jotka eivät pidä neitosten lävistyksistä. Mä lämpenen todella paljon nänni- ja genitaliläväreille. Ei voi mitään mutta nämä kuumentavat jostain syystä...

Makuasioitahan nämä. Itse pidän hyvin paljon lävistyksistä. Ne jotenkin sytyttävät, niin kuin Vanha Len totesi. Toki riippuu vähän minkä näköisen korun laittaa. Mua ei haittaa vaikka muijalla on naamaa raudassa, kunhan sitä ei ole liikaa ja lävistykset ovat hienoja. Kieli-, nenä- ja huulikorut ovat juuri sellaisia mitä mielellään katselee. Puhumattakaan sitten kaulan alapuolelle menevistä lävistyksistä..!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Puhumattakaan nänneistä. Mielestäni tissit on pilalla jos niissä on renkuloita tai mitä lie tappeja.

Tissit tisseinä ja nännit lävistyskieltoon!
Jee Ted, sä olet meidän miehiä. Tissit ja tussut luomuna kiitos! Ikävä olisi peuhata sellaisen joulukuusen kanssa joka kilisee vähän joka suunnasta, ja varoa ettei tule vahingossa repineeksi mitään paikkaa rikki.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Täällä on poikia, jotka eivät pidä neitosten lävistyksistä. Mä lämpenen todella paljon nänni- ja genitaliläväreille. Ei voi mitään mutta nämä kuumentavat jostain syystä...

Sama täällä. Varsinkin kun tulee odottamatta vastaan. Tuli tuossa kerran peuhattua erään itseäni vanhemman opettaja(!)-naikkosen kanssa, ja yllätys oli suuri kun alkoi löytyä nänneistä, ja alapäästä läväreitä. Ja kielessäkin oli. Antoi kyllä extra säväreitä touhuihin.

Naamalävärit ei innosta. Nenäkoru menee, mutta huulipallot sun muut ei nappaa, ja harvemmin näyttävätkään hyvältä.
 
Korvakorut on ainoita jotka ei varsinaisesti kantajiaan rumenna, eivät tosin kaunistakaan.

Se johtunee aika pitkälle siitä, että korvikset ovat vain niin yleiset, etteivät ne sävähdytä enää ketään - plus että monesti eivät edes hiusten alta näy. Niitä myös pidetään monesti ihan yhtälailla asustekoruina kuin esimerkiksi kaula- tai rannekoruja.

On aika rankkaa sanoa, että kasvolävistykset rumentavat. Koru voi olla kuulkaas kauniskin, kun se on mietitty ja otettu ammattilaisittain. Kysymys on tyylitajusta ja siitä, miten ja millainen koru lävistetyn persoonaan sopii.
 
Joo'o. Aika samoilla linjoilla täällä näköjään allekirjoittaneen kanssa ollaan. Nyt kun koitin puhua emäntää ympäri, ettei ota tuota niin olen kuulema pinnallinen ja hänelle tulee sorrettu olo jos mies käskee. Naiset on kivoja välillä.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joo'o. Aika samoilla linjoilla täällä näköjään allekirjoittaneen kanssa ollaan. Nyt kun koitin puhua emäntää ympäri, ettei ota tuota niin olen kuulema pinnallinen ja hänelle tulee sorrettu olo jos mies käskee. Naiset on kivoja välillä.
Printtaa täältä muutama kommentti paperille ja ojenna nämä "kolmansina ja riippumattomina osapuolina toimivien konsulttien lausunnot" emännän analysoitaviksi. Onpahan jonkinlainen näyte yleisön reaktioista, täällähän on tullut perusteluja sekä puolesta että vastaan.
 

Fordél

Jäsen
Printtaa täältä muutama kommentti paperille ja ojenna nämä "kolmansina ja riippumattomina osapuolina toimivien konsulttien lausunnot" emännän analysoitaviksi. Onpahan jonkinlainen näyte yleisön reaktioista, täällähän on tullut perusteluja sekä puolesta että vastaan.

Niin...Tai sitten annat vain asian olla. Kannattaa kuitenkin jollain tasolla aina kunnioittaa toisen päätöksiä ja tekemisiä. Kaikesta ei tarvitse pitää, mutta kunnioittaa kannattaa. Ja mitä ihmettä siitä hyötyy, että näyttää näitä meidän mielipiteitä asiasta? Tuskin tämä kyseinen nainen niistä piittaa paskan vertaa ja ihan oikein. Oma naama ja omat ratkaisut. Yleensän homma menee niin, että makuasioista ei kannata kiistellä, mutta huonosta mausta voi vittuilla. Tässä tapauksessa tuskin kannattaa lähteä vittuilulinjallekaan.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itse tavallaan jopa haluaisin pitää noista ylähuulilävistyspalloista naisilla, mutta kun jumankauta ne kaukaa katsottuna suurimmaksi osaksi näyttää aivan luomelle. Hyi h..., sitten vasta lähempää huomaa että se onkin lävistyskoru. En käsitä kuka haluaa ylimääräisen luomen lärviinsä.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Puhumattakaan nänneistä. Mielestäni tissit on pilalla jos niissä on renkuloita tai mitä lie tappeja.

Tissit tisseinä ja nännit lävistyskieltoon!

100% match

Ihan samat ajatukset, jos miettii missä lävistykset aiheuttavat eniten vahinkoa esteettisesti niin minunkin mielestä tissit on aivan omassa kastissaan. En osaa edes perustella tätä sen enempää, on niin fiilispuolen juttu. Joku siinä vaan on, hirveä turn-off.

Muutenkin aika samoilla linjoilla. Pieni nenänappi (eli ei mikään pallo vaan nenän pinnassa oleva tasaisen flätti) voi olla ihan söpö muutenkin söpöllä tytöllä. Tulin juuri Intiasta ja Nepalista. Siellä jostain syystä tämmöinen on suurinpiirtein puolilla naisista ikään katsomatta. Ehkä tuossa mittakaavassa käy jopa vähän tylsäksi vaikka osittain ihan kivalta näyttääkin.

Ainoa asia mikä on nostanut riemunkiljahduksia on kielilävistys. Toki juttua olin kuullut, että tuntuu hyvältä suuseksissä mutta pidin sitä lähinnä huhupuheena ym. roskana kunnes semmonen tuli ensimmäisen kerran eteen. Olin aina ollut myös siinä uskossa, että tuo tuntuisi enemmänkin häiritsevältä kuin hyvältä. Kuinka väärässä olinkaan!

Eipä se silti siitäkään sen esteettisempää tee, mutta saahan siitä ainakin alkuvaiheessa hyvät huumorit irti kun toinen yrittää suhistella s:nsä kanssa arkitilanteissa. "Ssssshaisssinko yhden pikkuasshkin ssshinisstä ällämmää" lienee tuttua kamaa kiskanpitäjälle josta teinit koittavat käydä ostamassa tupakkaa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kysymys: Kenen miehen mielestä huulikoru muijalla, siis semmoinen pallo tossa ylähuulessa, on hieno?
Muija on nyt päättänyt ottaa sellaisen, vaikka olen moneen kertaan ilmaissut, etten pidä yhtään moisesta. Välttämättä ei näitä juttuja kannattaisi ääneen sanoa, mutta allekirjoittanut on tottunut sanomaan mielipiteensä ääneen. Nyt ollut kiukuttelua ko. asian tiimoilta puolin ja toisin.
Sano daamillesi, että lävärit kasvoissa ovat täysin passé. Ehkä ne olivat kuuminta hottia 10-vuotta sitten, mutta nyt niitä hakevat naamaansa lähinnä jotkut keravalaiset pissaliisat.
 

tsups

Jäsen
Läväreistä.

Hyöörgh. En tykkää.

Korvikset nyt vielä menee, mutta nekin mahd. pienet ja sirot. Kaikki muu on mielestäni melkoisen anti-seksikästä, varsinkin suu/huulet alueen korut.

Ja kaiken huippuna tämä uusi villitys, elikkäs niskalävärit. Eli siis piikki tai tappi tai muu törö niskalihasta läpi. Ei hemmetti! Kylmät väreet kulkee selkäpiissä kun joutuu kyseisiä "koristuksia" katselemaan. Löytyyköhän tältäkään palstalta ketään, joka kyseisistä härpäkkeistä diggaisi? Omasta (miespuolisesta) kaveripiiristä ei kyllä löydy.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Korvissa olevaa metallia ei kai kukaan kyseenalaista. Mua ei haittaa, jos joku sirkeä neito on ottanut tyyliinsä sopivan lävistyksen silmäkulmaan tai pienen napin nenään, mutta en erityisemmin pidä isoista palloista kielessä tai suupielessä. Tosin Köyhien Ritarien Meri-Tuulilla on hauska rellukka alahuulen alla, menettelee juuri ja juuri. Muuten kyllä ihan ok lyyli.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mutta se on vielä pientä verrattuna nenäkoruun. Usein kun naisella on nenäkoru niin vähän kauempaa ja joskus lähempääkin näyttää vain siltä, kuin räkä roikkuisi nenästä.

Niin tai se koru näyttää finniltä. Kuten hammaskorut hampaaseen jääneeltä oreganolta.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tarkoittaako tämä myös sitä, että tussupusikko saa mieluummin rehottaa valtoimenaan, vai otetaanko ajeltuna mieluummin vastaan? (Ei, en itsekään diggaile tissi- tai lompsalävistyksistä.)
Jaa, en ottanut suoranaisesti tähän kantaa. Ajattelin luomua lähinnä vain lävistysten ja niihin tungettavien koristeiden muodossa.

Oma kantani puskakysymykseen on liberaali. Periaatteessa kaikki käy Meissenin porsliinista aina bulgarialaisen kiekonheittäjättären mustan läpitunkemattomaan Amazonakseen. Ikinä ei ole tullut vastaan sellaista vesakkoa joka poistaisi mielenkiinnon lähemmältä tutustumiselta itse päähyödykkeeseen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tarkoittaako tämä myös sitä, että tussupusikko saa mieluummin rehottaa valtoimenaan, vai otetaanko ajeltuna mieluummin vastaan?
Kuten olen itse monta kertaa sanonut, niin tussussa olevat karvat ei minua häiritse, eikä ole menoa haitannut niiden neitokaisten kohdalla jotka sellaiset on omistaneet ja joiden kanssa on tullut juttuja harrasteltua. Tiedä sitten kuinka paljon ovat niitä pensaskasvustojaan trimmailleet, osa ehkä hieman, se ei minua kiinnosta. Se on jokaisen täysin oma valinta. En ole mikään vaikuttamaan siihen asiaan.

Joka tapauksessa ennemmin edes hieman karvoja pimpskassa kuin ihan paljas porsliini. Itseäni sytyttää enemmän, että löytyy niitä karvojakin.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän nää naisasiat on tällä hetkellä taas niin päin vittua kun olla ja voi. Tyttöystävän kanssa tulee nykyään lähes joka kerta jonkin näköistä riitaa kun nähdään, rupee olemaan jo todella turhauttavaa, yksi asia kun saadaan korjattua, niin ei mene aikaakaan kun jostain toisesta asiasta tulee riita. Kaiken lisäksi tuli tuossa tänään päivällä sattumalta vastaan eräs mimmi, johon on joskus tullut oltua vähän lääpällään, siinä kun vähän aikaa jutusteltiin ja vaihdettiin puhelinnumerot, niin tuli outo tunne ja nyt ei saa sitä muijaa pois mielestä.

Saa ny nähä mitä tässä tulee tapahtumaan. Vähän alkaa tuntumaan siltä että nykyinen suhde alkaa olemaan tässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös