Naisasiat

• 7 587 953
  • 26 609
Korvakorut on ainoita jotka ei varsinaisesti kantajiaan rumenna, eivät tosin kaunistakaan.

Se johtunee aika pitkälle siitä, että korvikset ovat vain niin yleiset, etteivät ne sävähdytä enää ketään - plus että monesti eivät edes hiusten alta näy. Niitä myös pidetään monesti ihan yhtälailla asustekoruina kuin esimerkiksi kaula- tai rannekoruja.

On aika rankkaa sanoa, että kasvolävistykset rumentavat. Koru voi olla kuulkaas kauniskin, kun se on mietitty ja otettu ammattilaisittain. Kysymys on tyylitajusta ja siitä, miten ja millainen koru lävistetyn persoonaan sopii.

Joo'o. Aika samoilla linjoilla täällä näköjään allekirjoittaneen kanssa ollaan. Nyt kun koitin puhua emäntää ympäri, ettei ota tuota niin olen kuulema pinnallinen ja hänelle tulee sorrettu olo jos mies käskee. Naiset on kivoja välillä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joo'o. Aika samoilla linjoilla täällä näköjään allekirjoittaneen kanssa ollaan. Nyt kun koitin puhua emäntää ympäri, ettei ota tuota niin olen kuulema pinnallinen ja hänelle tulee sorrettu olo jos mies käskee. Naiset on kivoja välillä.
Printtaa täältä muutama kommentti paperille ja ojenna nämä "kolmansina ja riippumattomina osapuolina toimivien konsulttien lausunnot" emännän analysoitaviksi. Onpahan jonkinlainen näyte yleisön reaktioista, täällähän on tullut perusteluja sekä puolesta että vastaan.

Fordél

Jäsen
Printtaa täältä muutama kommentti paperille ja ojenna nämä "kolmansina ja riippumattomina osapuolina toimivien konsulttien lausunnot" emännän analysoitaviksi. Onpahan jonkinlainen näyte yleisön reaktioista, täällähän on tullut perusteluja sekä puolesta että vastaan.

Niin...Tai sitten annat vain asian olla. Kannattaa kuitenkin jollain tasolla aina kunnioittaa toisen päätöksiä ja tekemisiä. Kaikesta ei tarvitse pitää, mutta kunnioittaa kannattaa. Ja mitä ihmettä siitä hyötyy, että näyttää näitä meidän mielipiteitä asiasta? Tuskin tämä kyseinen nainen niistä piittaa paskan vertaa ja ihan oikein. Oma naama ja omat ratkaisut. Yleensän homma menee niin, että makuasioista ei kannata kiistellä, mutta huonosta mausta voi vittuilla. Tässä tapauksessa tuskin kannattaa lähteä vittuilulinjallekaan.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Itse tavallaan jopa haluaisin pitää noista ylähuulilävistyspalloista naisilla, mutta kun jumankauta ne kaukaa katsottuna suurimmaksi osaksi näyttää aivan luomelle. Hyi h..., sitten vasta lähempää huomaa että se onkin lävistyskoru. En käsitä kuka haluaa ylimääräisen luomen lärviinsä.

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Puhumattakaan nänneistä. Mielestäni tissit on pilalla jos niissä on renkuloita tai mitä lie tappeja.

Tissit tisseinä ja nännit lävistyskieltoon!

100% match

Ihan samat ajatukset, jos miettii missä lävistykset aiheuttavat eniten vahinkoa esteettisesti niin minunkin mielestä tissit on aivan omassa kastissaan. En osaa edes perustella tätä sen enempää, on niin fiilispuolen juttu. Joku siinä vaan on, hirveä turn-off.

Muutenkin aika samoilla linjoilla. Pieni nenänappi (eli ei mikään pallo vaan nenän pinnassa oleva tasaisen flätti) voi olla ihan söpö muutenkin söpöllä tytöllä. Tulin juuri Intiasta ja Nepalista. Siellä jostain syystä tämmöinen on suurinpiirtein puolilla naisista ikään katsomatta. Ehkä tuossa mittakaavassa käy jopa vähän tylsäksi vaikka osittain ihan kivalta näyttääkin.

Ainoa asia mikä on nostanut riemunkiljahduksia on kielilävistys. Toki juttua olin kuullut, että tuntuu hyvältä suuseksissä mutta pidin sitä lähinnä huhupuheena ym. roskana kunnes semmonen tuli ensimmäisen kerran eteen. Olin aina ollut myös siinä uskossa, että tuo tuntuisi enemmänkin häiritsevältä kuin hyvältä. Kuinka väärässä olinkaan!

Eipä se silti siitäkään sen esteettisempää tee, mutta saahan siitä ainakin alkuvaiheessa hyvät huumorit irti kun toinen yrittää suhistella s:nsä kanssa arkitilanteissa. "Ssssshaisssinko yhden pikkuasshkin ssshinisstä ällämmää" lienee tuttua kamaa kiskanpitäjälle josta teinit koittavat käydä ostamassa tupakkaa.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kysymys: Kenen miehen mielestä huulikoru muijalla, siis semmoinen pallo tossa ylähuulessa, on hieno?
Muija on nyt päättänyt ottaa sellaisen, vaikka olen moneen kertaan ilmaissut, etten pidä yhtään moisesta. Välttämättä ei näitä juttuja kannattaisi ääneen sanoa, mutta allekirjoittanut on tottunut sanomaan mielipiteensä ääneen. Nyt ollut kiukuttelua ko. asian tiimoilta puolin ja toisin.
Sano daamillesi, että lävärit kasvoissa ovat täysin passé. Ehkä ne olivat kuuminta hottia 10-vuotta sitten, mutta nyt niitä hakevat naamaansa lähinnä jotkut keravalaiset pissaliisat.

tsups

Jäsen
Läväreistä.

Hyöörgh. En tykkää.

Korvikset nyt vielä menee, mutta nekin mahd. pienet ja sirot. Kaikki muu on mielestäni melkoisen anti-seksikästä, varsinkin suu/huulet alueen korut.

Ja kaiken huippuna tämä uusi villitys, elikkäs niskalävärit. Eli siis piikki tai tappi tai muu törö niskalihasta läpi. Ei hemmetti! Kylmät väreet kulkee selkäpiissä kun joutuu kyseisiä "koristuksia" katselemaan. Löytyyköhän tältäkään palstalta ketään, joka kyseisistä härpäkkeistä diggaisi? Omasta (miespuolisesta) kaveripiiristä ei kyllä löydy.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Korvissa olevaa metallia ei kai kukaan kyseenalaista. Mua ei haittaa, jos joku sirkeä neito on ottanut tyyliinsä sopivan lävistyksen silmäkulmaan tai pienen napin nenään, mutta en erityisemmin pidä isoista palloista kielessä tai suupielessä. Tosin Köyhien Ritarien Meri-Tuulilla on hauska rellukka alahuulen alla, menettelee juuri ja juuri. Muuten kyllä ihan ok lyyli.

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mutta se on vielä pientä verrattuna nenäkoruun. Usein kun naisella on nenäkoru niin vähän kauempaa ja joskus lähempääkin näyttää vain siltä, kuin räkä roikkuisi nenästä.

Niin tai se koru näyttää finniltä. Kuten hammaskorut hampaaseen jääneeltä oreganolta.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tarkoittaako tämä myös sitä, että tussupusikko saa mieluummin rehottaa valtoimenaan, vai otetaanko ajeltuna mieluummin vastaan? (Ei, en itsekään diggaile tissi- tai lompsalävistyksistä.)
Jaa, en ottanut suoranaisesti tähän kantaa. Ajattelin luomua lähinnä vain lävistysten ja niihin tungettavien koristeiden muodossa.

Oma kantani puskakysymykseen on liberaali. Periaatteessa kaikki käy Meissenin porsliinista aina bulgarialaisen kiekonheittäjättären mustan läpitunkemattomaan Amazonakseen. Ikinä ei ole tullut vastaan sellaista vesakkoa joka poistaisi mielenkiinnon lähemmältä tutustumiselta itse päähyödykkeeseen.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tarkoittaako tämä myös sitä, että tussupusikko saa mieluummin rehottaa valtoimenaan, vai otetaanko ajeltuna mieluummin vastaan?
Kuten olen itse monta kertaa sanonut, niin tussussa olevat karvat ei minua häiritse, eikä ole menoa haitannut niiden neitokaisten kohdalla jotka sellaiset on omistaneet ja joiden kanssa on tullut juttuja harrasteltua. Tiedä sitten kuinka paljon ovat niitä pensaskasvustojaan trimmailleet, osa ehkä hieman, se ei minua kiinnosta. Se on jokaisen täysin oma valinta. En ole mikään vaikuttamaan siihen asiaan.

Joka tapauksessa ennemmin edes hieman karvoja pimpskassa kuin ihan paljas porsliini. Itseäni sytyttää enemmän, että löytyy niitä karvojakin.

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän nää naisasiat on tällä hetkellä taas niin päin vittua kun olla ja voi. Tyttöystävän kanssa tulee nykyään lähes joka kerta jonkin näköistä riitaa kun nähdään, rupee olemaan jo todella turhauttavaa, yksi asia kun saadaan korjattua, niin ei mene aikaakaan kun jostain toisesta asiasta tulee riita. Kaiken lisäksi tuli tuossa tänään päivällä sattumalta vastaan eräs mimmi, johon on joskus tullut oltua vähän lääpällään, siinä kun vähän aikaa jutusteltiin ja vaihdettiin puhelinnumerot, niin tuli outo tunne ja nyt ei saa sitä muijaa pois mielestä.

Saa ny nähä mitä tässä tulee tapahtumaan. Vähän alkaa tuntumaan siltä että nykyinen suhde alkaa olemaan tässä.

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Ex-tyttöystävän kanssa meni poikki helmikuun loppupuolella, ja nyt sain kuulla, että on muuttanut jo yhteen uuden poikaystävän kanssa...

Pari päivää aivan suunnattomasti vituttanut, itkettänyt ja ahdistanut, kun mietin mitä kaikkea paskaa tuo ihan mukavanoloinen nuori mies joutuu siinä suhteessa ensihuuman haihduttua kokemaan. Eipä käy kateeksi.

op777

Fordél

Jäsen
Jaa-a. Ei se helppoa ole tälläkään nimimerkillä näissä asioissa, mutta ei tässä mitää kirvestä olla kaivoonkaan heittämässä. Kyllähän tuo suhde vaatii aivan helkkaristi töitä ja varsinkin kaukosuhde. Nyt edessä v-loppu naisen kanssa ja saas nähdä kuinka käy. Kaikkensa tässä ainakin yrittää ja kaikki on laitettu tip top. Katsotaan kirjoitetaanko maanantaina vitutus- vai onnellisuusketjuun.

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Nyt se pommi sitten tippui. Olen ollut hyvänä kaverina ja ylimpänä ystävänä eräälle naiselle. Olemme olleet lähes päivittäin viimeiset kaksi vuotta yhteydessä. Olen elätellyt toiveita että hänellä olis tunteita minua kohtaan, mutta välittää kuulemma mutta ei meillä kuulemma tule koskaan olemaan mitään suhdetta. Eilen sitten tiputti pommin että on viime viikonloppuan tavannut jonkun miehen ja tekstaillut sen kanssa tämän viikon ja aikovat nyt viikonloppuna tavata.
Olo itselläni on ollut sen jälkeen aivan hirveä, näkö sumenee, oksettaa, kylmä ja kuuma hiki, heikottaa jne... En olisi koskaan uskonut että ihmisellä voi tulla tällainen olo pelkkien tunteiden takia, aivan hirveää ja jo vuorokauden tämä on jatkunut. Työpäiväkin oli yhtä helvettiä.

Viimeksi muokattu:

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Nyt täytyy kyllä sanoa, että olet kyllä antanut kusettaa itseäsi täydeltä laidalta. Mikä on se syy miksi odotat jonkun naisen kanssa kaksi vuotta ja uhraat vielä muut sosiaaliset suhteet tällaisen takia?

Ikävä kyllä kaverit ovat kavereita ja suhteet suhteita. Jos kaverikortti viuhuu niin suhteet voi unohtaa. Vain täydellinen nössö jää roikkumaan tuollaiseen "suhteeseen". Naiset osaavat kyllä käyttää hyväkseen tuollaista säälittävää heikkoutta.

Sinä tarvitset nyt helvetillisen parannuksen itseluottamukseen. Arvosta nyt hyvä mies hieman itseäsi ja jätä tuollaiset hölmöilyt nyt tähän viimeiseen kertaan. Tuolla tyylillä et saa ikinä naista, tai jos saat jonkun niin olet täysin jyrän alla ja sitten nainen lähtee kiinnostavamman miehen perään.

Haluatko oikeasti valittaa koko elämän tästä samasta asiasta vai pitäisikö asialle oikeasti tehdä jotain.

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuli jouduttua tässä vähän samaan ansaan kuin tiipii. Onneksi ei ole mitään kaveri-korttia viuhuteltu vielä sentään...

Oon kohta vuoden päivät jutellu päivittäin yhden naiseläjän kanssa, joka asuu parinsadan kilometrin päässä. Kesällä tavattiin ensi kertaa, sitä tapaamista ennen en ollut oikeastaan kiinnostunut hänestä kuin ihmisenä. Noh, kuten arvata saattaa, niin ensitapaamisen jälkeen ei päässä ole pyörinyt juuri ketään muuta.
Vaikka oon vannottanut itseäni, ettei tämä poika ala mihinkään kaukosuhteisiin, niin nyt näyttää pahalta...tosin naisen kanssa ei oo tullut juteltua että pitäisikö tästä sen suuremmin puhua, että löytyykö niitä oikeanlaisia tunteita sieltä toiseltakin suunnalta. Luultavasti pitäisi tapailla useamminkin, että niitä tunteita ja puheita alkaisi tulemaan oikealla volyymillä takaisinpäinkin. Molemmilla kuitenkin koulut ja rahatilanne aika kriittisessä pisteessä, ettei sitä voi oikeen edestakaisin reissailla alvariinsa. Nyt jos vaikka ite hoitais koulut pois alta ja sitten kattois josko tytön paikkakunnalta löytyisi pariksi vuodeksi töitä, niin saisi tähän ihmissuhteeseen selvyyden ja hieman perspektiiviä tähän elämiseen, kun on tullut kuitenkin asuttua koko elämä samassa kaupungissa ja samalla seudulla..
Noh, ohan tässä vielä sekin, että nainen saattaa koska vaan löytää jonkin inhottavan jantterin vierelleen ja minä tipun korkealta ja kovaa, vaikka sitä on kuinka luvannut itselleen pettymysten jälkeen, ettei enää koskaan menisi tykästymään tällä tapaa kehenkään. Toisaalta ei tämä tunnu ollenkaan samalta kuin aikaisemmat tykästymiset tai ihastumiset. Tässä on jotenkin eri mittakaavassa kuin muihin ihmisiin kohdistuneissa tunteissa enemmän sitä... mitä ei voi pukea sanoiksi. Sitä mistä tykkää.

Tämmöstä pohdintaa täältä.

salonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Red Wings
Oma kantani puskakysymykseen on liberaali. Periaatteessa kaikki käy Meissenin porsliinista aina bulgarialaisen kiekonheittäjättären mustan läpitunkemattomaan Amazonakseen. Ikinä ei ole tullut vastaan sellaista vesakkoa joka poistaisi mielenkiinnon lähemmältä tutustumiselta itse päähyödykkeeseen.

Niin, eihän siinä mitään jos se ykköspesä on viidakon siimeksessä, mutta jos kakkosen ympärilläkin on puskaa, niin kyllä siinä vaiheessa alkaa minun pikku-veli niveltämään....ja pahasti!! Näinkin on käynyt...

Fordél

Jäsen
Niin, eihän siinä mitään jos se ykköspesä on viidakon siimeksessä, mutta jos kakkosen ympärilläkin on puskaa, niin kyllä siinä vaiheessa alkaa minun pikku-veli niveltämään....ja pahasti!! Näinkin on käynyt...

En tiedä mikä mulla mättää, mutta jotenkin itselle tuo ykköspesä on terminä tullut tutuksi treffeistä ja tarkoittaa suutelua. Laittoi pikkasen eri valoon tämänkin viestin alun...

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari

Tämähän oli kuin suoraan omalta näppäimistöltäni.

Etäisyys, rahatilanne ja koulunkäynnin tila täsmäävät miltei yksi yhteen.
Oma tilanteeni on tosin tainnut jo valahtaa tuohon tiipiin kuvailemaan tilaan..

Mutta on se tosiaan ihmeellistä, että kuten Dominatorikin kirjoitti,
ei itsellänikään ollut sen kummempaa mielessä ennen ensimmäistä tapaamista.
Sen jälkeen ei ole tosiaan oikein pystynyt muuta ajattelemaankaan.
Joskus on ollut unensaantikin vaikeaa. Ei olisi vielä vuosi sitten uskonut..

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari

Juu en mäkään viiksistä naisilla pidä, ja jos vielä rinnatkin ovat karvoituksen peitossa, niin voisi jo alkaa ajatella, onko kyseessä nainen ollenkaan...

Pub_Winston

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juu en mäkään viiksistä naisilla pidä, ja jos vielä rinnatkin ovat karvoituksen peitossa, niin voisi jo alkaa ajatella, onko kyseessä nainen ollenkaan...

On tainnut näillä pojilla mennä pikkupoikien ja isojenmiesten "pesät" sekaisin, tai sitten nämä ihmettelijät liikkuvat vielä pikkupojan statuksella, eivätkä ole päässeet vielä toteamaan mitä tosimiehen "pesät" tarkoittaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy