Naisasiat

  • 7 519 430
  • 26 580

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinulla ei varmaan sitten ole mitään jurputtamista asiaan, jos naisesi kieltäytyy antamasta suuseksiä vedoten siihen, että se on "alistumisen näyttämistä ja tossun alle suostumista"?
Tai sitten voidaan tuokin ajatella niin, että Peten ei ole mikään pakko alistua ja suostua muijansa edessä imettäväksi, vaikka akka kuinka polvistuu ja haluaa sykkivää suuhunsa.

Vittu kaikkeahan täällä voidaan käännellä ja väännellä alistumiseksi tai henkisen ylivallan ja dominoinnin näyttämiseksi, mutta osa meistä onneksi vaan elää elämäänsä normimeiningillä ja kohtelee toisiaan hyvin niin parisuhteessa kuin muuallakin. Kaiken voi tehdä luontevasti, ei tarvitse pohtia päätään räjähdyspisteeseen asti epäolennaisuuksia ja omia vainoharhojansa pyöritellessään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinulla ei varmaan sitten ole mitään jurputtamista asiaan, jos naisesi kieltäytyy antamasta suuseksiä vedoten siihen, että se on "alistumisen näyttämistä ja tossun alle suostumista"?
No en mä nyt edes tiedä onko suuseksi mitenkään alistumista tai tossun alla olemista. Ja toisaalta sehän on vaan yksi pieni juttu, kuten esimerkiksi tuo naisille ovien aukaiseminenkin, josta en siis tarkoittanut että se olisi mitenkään isoin tai olennaisin asia parisuhteessa, vaan esimerkiksi yksi sadasta tai tuhannesta pienestä ja turhasta ja ylimääräisestä asiasta, joita tossun alla olevat jätkät tollona tekevät naistensa eteen. Miksi suhde ei voi olla tasa-arvoinen, vaan miesten pitää totella naisia. Ei parisuhteen päätösvallasta jää puolet miehille, jos naiset päättävät 80%. Nykyajan tollot jätkät sitten raukkana tottelee. Ja sitten kun kynnys ylittyy niin kirves heiluu.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt oon kyllä melkosen oudon tilanteen edessä.. Tässä on tullu liikuttua muutaman naikkosen seurassa, jotka on joiltain osin toistensa peilikuvia. Toinen on yliopistossa opiskeleva kaikinpuolin fiksu ja mukava neito, joka on ihan hyvännäkönen. Toinen on mua jonkin verran vanhempi, yh-äiti ja ihan uskomattoman hyvännäkönen.. Normaalisti valinta olis ihan helppo, eli yh-äiti jäis toiseks. Mutta nyt jostain kumman syystä tää vanhempi nainen sytyttää ihan eri tavalla kun tää yliopisto nainen.. Järjelläkin kun ajattelee, niin tää on helppo valinta. Toisaalta taas nää on näitä once in a lifetime kokemuksia, kun noin hyvännäkönen nainen kiinnostuu.. Tietysti luonnekin on sitten hankala, diivamaisuus paistaa jonkinverran läpi. Sellasta päätöstä tässä ei varmaan pysty tekemään, mitä ei jälkeenpäin katuis..
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt oon kyllä melkosen oudon tilanteen edessä.. Tässä on tullu liikuttua muutaman naikkosen seurassa, jotka on joiltain osin toistensa peilikuvia. Toinen on yliopistossa opiskeleva kaikinpuolin fiksu ja mukava neito, joka on ihan hyvännäkönen. Toinen on mua jonkin verran vanhempi, yh-äiti ja ihan uskomattoman hyvännäkönen.. Normaalisti valinta olis ihan helppo, eli yh-äiti jäis toiseks. Mutta nyt jostain kumman syystä tää vanhempi nainen sytyttää ihan eri tavalla kun tää yliopisto nainen.. Järjelläkin kun ajattelee, niin tää on helppo valinta.

Valintahan on todella helppo. Ota vaan se mukava neito ja jätä se sua vanhempi yh ettimään muita.Koska jotakin vikaa siinä yh:ssa täytyy olla kun vielä hakee uutta kumppania. :)
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mun mielestä tässä jatkoajassa pitäisi kyllä näkyä kaikkien kirjoittajien ikä vaikkapa tossa nimimerkin perässä. Tai jos ei olisi vielä täysi-ikäinen, niin olisi iän mukaan vaikka jotkut logot, esimerkiksi tuttipullo, legopalikka, ja pleikkari-ohjain. Kun eihän nyt voi tietää heittääkö sitä jollekkin 13-vuotiaalle vedä kakkoseen ja ota huikka -ehdotuksia.

Hupaisa heitto. Teksti muutenkin aika huikeaa. Eipä tule omasta nimimerkistäsikään ikäsi selville. Teksti kyllä viittaa johonkin teiniangstaajaan, mutta et kai sentään neljävuotias ole?

Hirvittävää paskaa, että kohteliaisuus tekisi miehestä nörtin. Kyllä minäkin usein avaan naiselleni oven. Jos yhdessä kuljetaan, niin päästän hänet ovesta ensin. Pikku juttu, mutta antaa hienon fiiliksen molemmille. Nöyrtymistä tai nöyryyttämistä ei ole havaittavissa ollut. Eikä varsinkaan mitään viitteitä nörtteilyyn, kuten yllä nasevasti mainitsit. Voisit varmaan tarkemminkin erotella, että miten oven avaaminen tekee miehestä nörtin?

Tuntuu, että oikein yrität sovinistisilla heitoilla repiä jotain tunnetta tähän keskusteluun. Vai lieneekö idolisi muuan nimim. Scholl?

En ihmettelisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä minäkin usein avaan naiselleni oven. Jos yhdessä kuljetaan, niin päästän hänet ovesta ensin. Pikku juttu, mutta antaa hienon fiiliksen molemmille.

Oven avaaminen naisille perustuu siihen, etta vahempipatoinen sukupuoli laitetaan menemaan linnaan ja luoliin ensimmaisena. Jos han tapetaan, niin silla ei ole taistelun kannalta ratkaisevaa merkitysta ja vihollisen sijainti huomataan.

Jokaisen itseaan kunnioittavan naisen tulisi kieltaytya tuommoisesta mukapalvelusta. Avaan itsekin ovet, koska yhteiskuntamme normit vaativat sita. Mutta miksi vaativat?
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Nyt oon kyllä melkosen oudon tilanteen edessä.. Tässä on tullu liikuttua muutaman naikkosen seurassa, jotka on joiltain osin toistensa peilikuvia. Toinen on yliopistossa opiskeleva kaikinpuolin fiksu ja mukava neito, joka on ihan hyvännäkönen. Toinen on mua jonkin verran vanhempi, yh-äiti ja ihan uskomattoman hyvännäkönen.. Normaalisti valinta olis ihan helppo, eli yh-äiti jäis toiseks. Mutta nyt jostain kumman syystä tää vanhempi nainen sytyttää ihan eri tavalla kun tää yliopisto nainen.. Järjelläkin kun ajattelee, niin tää on helppo valinta. Toisaalta taas nää on näitä once in a lifetime kokemuksia, kun noin hyvännäkönen nainen kiinnostuu.. Tietysti luonnekin on sitten hankala, diivamaisuus paistaa jonkinverran läpi. Sellasta päätöstä tässä ei varmaan pysty tekemään, mitä ei jälkeenpäin katuis..

En millään tavalla tahdo lannistaa, enkä mitään, mutta kokemuksen syvällä rinta-äänellä nuo hyvännäköiset YH-äidit kyllä tekevät ratkaisun puolestasi :P
Nimittäin, eivät ne loppupeleissä nuorta kollia halua, kuin sänkypuuhiin jos edes siihenkään pidemmän päälle.

Sitten taas jos ne saa päähänsä, että tulet niiden lasten kanssa hyvin toimeen, voi olla, että joudut tekemään päätöksen itse.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt oon kyllä melkosen oudon tilanteen edessä.. Tässä on tullu liikuttua muutaman naikkosen seurassa, jotka on joiltain osin toistensa peilikuvia. Toinen on yliopistossa opiskeleva kaikinpuolin fiksu ja mukava neito, joka on ihan hyvännäkönen. Toinen on mua jonkin verran vanhempi, yh-äiti ja ihan uskomattoman hyvännäkönen.. Normaalisti valinta olis ihan helppo, eli yh-äiti jäis toiseks. Mutta nyt jostain kumman syystä tää vanhempi nainen sytyttää ihan eri tavalla kun tää yliopisto nainen.. Järjelläkin kun ajattelee, niin tää on helppo valinta. Toisaalta taas nää on näitä once in a lifetime kokemuksia, kun noin hyvännäkönen nainen kiinnostuu.. Tietysti luonnekin on sitten hankala, diivamaisuus paistaa jonkinverran läpi. Sellasta päätöstä tässä ei varmaan pysty tekemään, mitä ei jälkeenpäin katuis..

Jos todella haluat valita tuon yh-äidin, niin oletko miettinyt lapsia ollenkaan? Haluatko olla niille isä? Ja aiotko olla? Ja ennen mahdollista valintaa kannattaa tutustua siihen yh-äidin luonteeseen ja muuhunkin kunnolla. Nimittäin mahdollinen vakavampi seurustelusi vaikuttaa itsesi ja yh-äidin lisäksi niihin lapsiin, ja helvetin paljon vaikuttaakin. Ei ole lapsille hyväksi, jos äidin seurustelukumppani ei olekaan äidin kanssa tosissaan. Tai vuoden-parin seurustelun jälkeen mies huomaa naisessa jonkun sellaisen piirteen, jota ei voi sietää ja ottaa ja lähtee. Lapset kärsii siitä eniten.

Yh-äidin ottaessaan ottaa myös aina lapset, halusi sitä tai ei.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Nyt kun tässä naisten haukkumisessa on vauhtiin päästy, niin pitääpä avautua vielä yhdestä piirteestä, joka sivullekirjoittanutta naisissa ärsyttää: naisia on uskomattoman vaikea "karkottaa" omasta seurasta. Joskus baarissa on seuraani lyöttäytynyt nainen, jonka läsnäolo ei miellytä. Mutta eroon siitä ei meinaa päästä millään ilveellä. Ei auta, vaikka kohteliaasti pyytää naista poistumaan. Siinä on sitten joko itse lähdettävä menemään, tai ajaa nainen tylyin sanoin tiehensä.

Mitäs naiset yleensä ajattelevat humalaisesta miehestä, joka ei heidän seurastaan poistu karkottamisyrityksistä huolimatta? Muistan joskus kuulleeni sanaa "känniääliö" käytettävän myös tässä yhteydessä.

Kännimammat on aika rasittavia. Tosin aika rauhassa niiltäkin saa olla. On kivaa olla ruma -lauloi joku joskus.

Kyllä minäkin usein avaan naiselleni oven. Jos yhdessä kuljetaan, niin päästän hänet ovesta ensin. Pikku juttu, mutta antaa hienon fiiliksen molemmille. Nöyrtymistä tai nöyryyttämistä ei ole havaittavissa ollut.

Tuohon oven avaamiseen liittyy sellainen dilemma, että aika moni 16-40 vuotias tyttö/nainen jättää kiittämättä kun pidän ovea auki. Se, johtuuko tämä asia nimenomaan minusta vai onko kyseessä yleismaailmallinen ilmiö, en osaa suoralta kädeltä vastata.
 
Viimeksi muokattu:

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En millään tavalla tahdo lannistaa, enkä mitään, mutta kokemuksen syvällä rinta-äänellä nuo hyvännäköiset YH-äidit kyllä tekevät ratkaisun puolestasi :P

Heh, eihän tässä vielä kommenteista lannistuta ja se on erittäin todennäköstä että ratkasu tehdään mun puolesta.

Kisapuisto kirjoitti:
Jos todella haluat valita tuon yh-äidin, niin oletko miettinyt lapsia ollenkaan? Haluatko olla niille isä? Ja aiotko olla?....Tai vuoden-parin seurustelun jälkeen mies huomaa naisessa jonkun sellaisen piirteen, jota ei voi sietää ja ottaa ja lähtee.

Oon ihan suoraan sanonutkin, että mää en ala minään varaisänä toimimaan ennenkuin tunnen tosi hyvin tän neidon ja muutenkaan mun ei oo tässä iässä vielä tarkotuksena mihinkään perhe-elämään alkaa. Eli kyllä tää nainen on tästä tietonen. Mitä tuohon vuoden-parin seurusteluun tulee, niin eiköhän sitä ole ehtinyt aikasemmin huomaamaan toisen ikävät piirteet. Lapsille on lähestulkoon aina pahasta, jos oikeat vanhemmat eroaa. Enitenhän tässä tuo lapsi mietityttää.. Ja niinkun sanoin aiemmin, niin jos järjellä pelaa niin valinta on todella helppo mutta jostain kumman syystä tuntuu olevan järki jäässä..
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pitkästä aikaa kuuluu hyvää tällä osastolla, muutama viikonloppu tullut vietettyä yhden ihkun naisen kanssa, ja tuntuisi ainakin tällä hetkellä olevan about kaikkea sitä mitä naiselta toivonkin.

Ainoa huono puoli on tuo 200 km välimatkaa, joka nyt tietty alkuun ei niin huono juttu ole, kun hitaasti aloitellaan, mutta en tiedä miltä mahtaa tuntua jossain vaiheessa myöhemmin. Edellisestä kaukosuhteesta on kuitenkin melkein 10 vuotta aikaa ja silloinkin välimatka oli puolet lyhyempi...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä on vaikeita nämä naisasiat.
Tässä ollut puolisen vuotta sellaista on/offia erään neidon kanssa. Yleensä vain kuningas alkoholin alaisena molemmat aina eli sellaista viatonta säätämistä, mutta tuossa joulun alla tämä neiti alkoi puhumaan kuinka haluaisi seurustella ja sen sellaista, mutta itse olin silloin kiinnostunut eräästä toisesta ja tämän takia lemppasin hänet.
Olin pienessä suhteessa tämän kiinnostuksen kohteeni kanssa, mutta hän osoittautui aika tylsäksi ja paskaksi ihmiseksi ja samoihin aikoihin tämä minun kanssa seurustelua halunnut myös alkoi seurustelemaan. Siinä sitten olin itse sinkkuna ja menikin ihan hyvin ja tuli huomattua, että aika moni siinä oli kiinnostunut minusta, mutta tämän paskan suhteeni takia olin hiukan ajatuksessa, että olisin sinkkuna jonkun aikaa ja katselisin tarkemmin jospa löytyisi jotain varteenotettavaa.
Tämä joulun aikoihin minusta kiinnostunut alkoi taas lähentelemään minua vaikka hänellä poikaystävä olikin. Meillä olikin siinä sitten sellaista kaikenlaista pientä ohjelmaa aina viime aikoihin asti ja sain kuulla, kuinka hän oli (on) ollut minusta kiinnostunut jo pitkän aikaa.
Pidimme yhteyttä lähinnä sillä, että soittelimme toisillemme päissämme ja kyselimme missä toinen oli ja sitten saatoimme jossain nähdä ja tehdä kaikkea pientä laitonta. Hänellä oli kyllä poikaystävä, mutta hän puhui jatkuvasti, että on tämän kanssa vain sen takia, koska haluaa olla jonkun kanssa, mutta ajattelee minua koko ajan. Tätä asiaa olen yrittänyt selvitellä, että miksi näin.

Viime aikoina olen tutustunut häneen myös ihmisenä ja hän on mahtava tyyppi ja myös todella hieno (kaunis) pakkaus. Viime viikkoina olenkin alkanut tuntea enemmän ja enemmän häntä kohtaan ja tätä tilannetta auttoi sekin asia, että olemme samassa oppilaitoksessa opiskelemassa ja täten näemmä muutamia kertoja päivässä.
Perjantaina olin taas tapojeni mukaisesti aika kujalla ja tuli sitten vain mieleen lähettää tekstiviesti tälle neidille. Viestin sisältö meni suurin piirtein "tiedetään molemmat kenen kanssa haluat olla. miksi leikit mun kanssa kissaa ja hiirtä, kun haluat että oltaisiin yhdessä"-tyylisesti. Tähän viestiin hän ei vastannut ja ajattelin tänään sitten selitellä koulussa hänelle asiaa. Yritys oli kova, mutta huomasi selvästi, kuinka hän vältteli minua ja livisti aina jostain suoraan sanoen.
Nyt pelkäänkin, että kusin tämän homman tuolla viestillä.

Ehkä hän haluaa leikkiä sitä kissaa ja hiirtä kanssani, kun viime syksynä itse pelasin hänellä aika paljon. Hän halusin nähdä ja sellaista ja sitten itse suostuin tähän, kun itseäni huvitti ja halutti vähän saada säätöä viikonloppuun.

Eihän tuosta tekstistä saa selvää kukaan, mutta sovitaan sen menevän 3 tunnin yöunien piikkiin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos King of the Jungle lyöt ns. "liinat kiinni" etkä tee ainuttakaan aloitetta kyseisen varatun neidon suhteen ja olet muutenkin mahdollisimman vaikeasti saavutettava, niin lopulta löydät hänet ainakin jonkin aikaa seurastasi. Niin vaikea ei toki saa olla, että neito menettää toivonsa mutta niillä rajoilla kannattaa liikkua. Mitä enemmän kiinnostut ja osoitat kiinnostuksesi, sitä etäämpänä hän tulee olemaan nyt ja tulevaisuudessa. Kyllä se siinä lähellä kolmeakymppiä ehkä osaa jo olla ilman kissa ja hiiri -leikkiä mutta sinne lienee vielä aikaa.

Joten ei muuta kuin kaljaa kitusiin, antaa ajan kulua ja otat lunkisti, niin maksimoit neidon kanssa viettämäsi ajan. Ja koulussa et lähiaikoina edes vilkaise hänen suuntaansa. Tämä on tärkeää. Muista se!

Nää on testattu ja koettu. Näin se homma toimii. Tuossa muuten esimerkkinä: puoli vuotta sitten eräs pitkä, hoikka ja hyvännäköinen nainen halusi nähdä minut toistekin, ajaa 140km päästä arki-iltana luokseni(!!!), kun vain kieltäydyin koko ajan, niin lopulta se vaan sanoi: "No jos edes sekstailtaisiin yhdessä, muuta ei tarttis ja sit voit valita mun ja sen toisen väliltä". Kieltäydyin siitäkin... Kaikkea sitä tulee tehtyäkin kun tarpeeksi elää.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joopa joo, eihän tästä mitään tuu.. Kokoajan tippuu ehdottelua ja onhan se melkosen läpinäkyvää mitä tolla naisella on mielessä... Eli jos vaan mieli on se mikä pysyy kovana, niin tässä täytyis pari askelta ottaa takavasemmalle...?
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Azul kirjoitti:
Pysy kaukana siitä naisesta. Ihan oikeasti.

Sama. Ei tule tuo juttu toimimaan ikinä. Sori vaan, mutta näin se on. Nainen, joka pettää sinun kanssasi nykyistä poikakaveriaan, tulee pettämään aivan 110% varmuudella myös sinua!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama. Ei tule tuo juttu toimimaan ikinä. Sori vaan, mutta näin se on. Nainen, joka pettää sinun kanssasi nykyistä poikakaveriaan, tulee pettämään aivan 110% varmuudella myös sinua!
Samaa asiaa olen itsekin miettinyt. Ikävä kyllä.
Harmillinen koko juttu, sillä on alkanut kasvamaan tunteita häntä kohtaan ja todella toivoisi, että voisimme yrittää.
Riski vain on se, että se päättyy pahaan pettymykseen...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nainen, joka pettää sinun kanssasi nykyistä poikakaveriaan, tulee pettämään aivan 110% varmuudella myös sinua!

Ei välttämättä ihan noinkaan, sillä itse petin edellistäni nykyiseni kanssa, mutta nykyistä ei tulisi mieleenkään pettää.

Petin kylläkin vain kerran, ja heti seuraavana päivänä ilmoitin silloiselle, että tämä oli sitten tässä. Ei pettäminen tietenkään oikein ole, mutta silloin se oli se, mikä herätti ajattelemaan, että haluanko todella elää suhteessa, jossa valehdellaan ja kiristetään, ja jossa muukin henkinen väkivalta on arkipäivää. Nykyisen kautta tajusin, ettei suhteeseen ihan oikeasti kuulu kaikki se paska, mitä edellisessä suhteessa oli.

Mitä King of the junglen tilanteeseen tulee, enemmän olisin huolissani tuon mimmin asenteesta: "no mä nyt oon tän kans, kun en osaa olla yksin, eikä kukaan muu oo mua huolinut". Ei voi tietää hyvää.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sama. Ei tule tuo juttu toimimaan ikinä. Sori vaan, mutta näin se on. Nainen, joka pettää sinun kanssasi nykyistä poikakaveriaan, tulee pettämään aivan 110% varmuudella myös sinua!

Tai joka on jonkun äijän kanssa vain sen takia, ettei osaa olla yksin, tai "kun on vaan pakko olla joku". Sellaista ihmistä et kyllä varmasti halua omille kontoillesi.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Samaa asiaa olen itsekin miettinyt. Ikävä kyllä.
Harmillinen koko juttu, sillä on alkanut kasvamaan tunteita häntä kohtaan ja todella toivoisi, että voisimme yrittää.
Riski vain on se, että se päättyy pahaan pettymykseen...
Hiero sitä munalla kun sille tuntuu, mutta älä helvetissä ala suunnittelemaan mitään vakavaa tai pysyvää. Pettää takuulla myös sinua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiero sitä munalla kun sille tuntuu, mutta älä helvetissä ala suunnittelemaan mitään vakavaa tai pysyvää. Pettää takuulla myös sinua.
Niin...Hän kuitenkin on jo yli vuoden ajan aika hyvin tehnyt minulle selväksi sen, että olisin se hänen haluamansa. Tietysti kaikki voi olla vain jotain pelaamista minulla, mutta en usko siihen/en halua uskoa.
Tyhmää se vain on, että sitten kun itse avaudun "vahingossa" hänelle, niin tämä laittaa ovet ja liinat kiinni ja välttelee minua. Ehkä pitää joku päivä käydä siinä nokan edessä sanomassa ihan suoraan "mitä tää nyt on ? missä me mennään?". Ehkä silloin saisi niitä kunnon vastauksia aikaan.
Tässä vain on käynyt sen verran perinteiset, että kun hän ja minä olimme sinkkuja ja hän ilmaisi kiinnostuksen minuun, niin hylkäsin hänet, vaikka olisin saanut hänet. Nyt hän on suhteessa ja olen kiinnostunut, mutta hänestä ei ota mitään selvää. Välillä tulee suoraakin ilmaisua siitä, että minä kiinnostan ja välillä olen vain rasite.
Sitä yleensä tajuaa haluavansa juuri sen, mitä "ei voi" saada. Itsellä on vaistomaisesti tapana kiinnostua varatuista. En tiedä mistä johtuu, mutta ehkä sitten siitä, kun tavallaan joku muukin huolii tämän ja itsellä herää sellainen "kilpailuajatus".
 
Kysymys: Kenen miehen mielestä huulikoru muijalla, siis semmoinen pallo tossa ylähuulessa, on hieno?
Muija on nyt päättänyt ottaa sellaisen, vaikka olen moneen kertaan ilmaissut, etten pidä yhtään moisesta. Välttämättä ei näitä juttuja kannattaisi ääneen sanoa, mutta allekirjoittanut on tottunut sanomaan mielipiteensä ääneen. Nyt ollut kiukuttelua ko. asian tiimoilta puolin ja toisin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kysymys: Kenen miehen mielestä huulikoru muijalla, siis semmoinen pallo tossa ylähuulessa, on hieno?
Ei ole hieno. En tiedä yhtäkään naista, joka näyttäisi kauniilta sellaisen kanssa. Tietty jos joku nyt on hyvännäköinen, niin ei se suoranaisesti rumenna, mutta luo häiritsevän yksityiskohdan kasvoihin.

En ole muutenkaan lävistysten suhteen ihan kauhean lämpenevää sorttia. Korvakorut on ihan jees, mutta muut jutut alkaa olla kaikki vähän niin ja näin. Nenään voi sopia jonkinlainen koru, kunhan ei mitään sellaista härän rengasta.
 
Ei ole hieno. En tiedä yhtäkään naista, joka näyttäisi kauniilta sellaisen kanssa. Tietty jos joku nyt on hyvännäköinen, niin ei se suoranaisesti rumenna, mutta luo häiritsevän yksityiskohdan kasvoihin.

En ole muutenkaan lävistysten suhteen ihan kauhean lämpenevää sorttia. Korvakorut on ihan jees, mutta muut jutut alkaa olla kaikki vähän niin ja näin. Nenään voi sopia jonkinlainen koru, kunhan ei mitään sellaista härän rengasta.

Täysin samaa mieltä olen itsekin ja olen myös monilta muilta miehiltä tämän kuullut. Kai se on sitten joku naisten oma juttu, että tuommoinen on pakko ottaa kun muillakin on. Pitää kai vaan koittaa totutella tohon koruun, mutta muijan pitää myös totutella siihen, että tuskin allekirjoittanut tulee siitä koskaan pitämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös