Kyllä on vaikeita nämä naisasiat.
Tässä ollut puolisen vuotta sellaista on/offia erään neidon kanssa. Yleensä vain kuningas alkoholin alaisena molemmat aina eli sellaista viatonta säätämistä, mutta tuossa joulun alla tämä neiti alkoi puhumaan kuinka haluaisi seurustella ja sen sellaista, mutta itse olin silloin kiinnostunut eräästä toisesta ja tämän takia lemppasin hänet.
Olin pienessä suhteessa tämän kiinnostuksen kohteeni kanssa, mutta hän osoittautui aika tylsäksi ja paskaksi ihmiseksi ja samoihin aikoihin tämä minun kanssa seurustelua halunnut myös alkoi seurustelemaan. Siinä sitten olin itse sinkkuna ja menikin ihan hyvin ja tuli huomattua, että aika moni siinä oli kiinnostunut minusta, mutta tämän paskan suhteeni takia olin hiukan ajatuksessa, että olisin sinkkuna jonkun aikaa ja katselisin tarkemmin jospa löytyisi jotain varteenotettavaa.
Tämä joulun aikoihin minusta kiinnostunut alkoi taas lähentelemään minua vaikka hänellä poikaystävä olikin. Meillä olikin siinä sitten sellaista kaikenlaista pientä ohjelmaa aina viime aikoihin asti ja sain kuulla, kuinka hän oli (on) ollut minusta kiinnostunut jo pitkän aikaa.
Pidimme yhteyttä lähinnä sillä, että soittelimme toisillemme päissämme ja kyselimme missä toinen oli ja sitten saatoimme jossain nähdä ja tehdä kaikkea pientä laitonta. Hänellä oli kyllä poikaystävä, mutta hän puhui jatkuvasti, että on tämän kanssa vain sen takia, koska haluaa olla jonkun kanssa, mutta ajattelee minua koko ajan. Tätä asiaa olen yrittänyt selvitellä, että miksi näin.
Viime aikoina olen tutustunut häneen myös ihmisenä ja hän on mahtava tyyppi ja myös todella hieno (kaunis) pakkaus. Viime viikkoina olenkin alkanut tuntea enemmän ja enemmän häntä kohtaan ja tätä tilannetta auttoi sekin asia, että olemme samassa oppilaitoksessa opiskelemassa ja täten näemmä muutamia kertoja päivässä.
Perjantaina olin taas tapojeni mukaisesti aika kujalla ja tuli sitten vain mieleen lähettää tekstiviesti tälle neidille. Viestin sisältö meni suurin piirtein "tiedetään molemmat kenen kanssa haluat olla. miksi leikit mun kanssa kissaa ja hiirtä, kun haluat että oltaisiin yhdessä"-tyylisesti. Tähän viestiin hän ei vastannut ja ajattelin tänään sitten selitellä koulussa hänelle asiaa. Yritys oli kova, mutta huomasi selvästi, kuinka hän vältteli minua ja livisti aina jostain suoraan sanoen.
Nyt pelkäänkin, että kusin tämän homman tuolla viestillä.
Ehkä hän haluaa leikkiä sitä kissaa ja hiirtä kanssani, kun viime syksynä itse pelasin hänellä aika paljon. Hän halusin nähdä ja sellaista ja sitten itse suostuin tähän, kun itseäni huvitti ja halutti vähän saada säätöä viikonloppuun.
Eihän tuosta tekstistä saa selvää kukaan, mutta sovitaan sen menevän 3 tunnin yöunien piikkiin.