Naisasiat

• 7 587 953
  • 26 609

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En millään tavalla tahdo lannistaa, enkä mitään, mutta kokemuksen syvällä rinta-äänellä nuo hyvännäköiset YH-äidit kyllä tekevät ratkaisun puolestasi :P

Heh, eihän tässä vielä kommenteista lannistuta ja se on erittäin todennäköstä että ratkasu tehdään mun puolesta.

Kisapuisto kirjoitti:
Jos todella haluat valita tuon yh-äidin, niin oletko miettinyt lapsia ollenkaan? Haluatko olla niille isä? Ja aiotko olla?....Tai vuoden-parin seurustelun jälkeen mies huomaa naisessa jonkun sellaisen piirteen, jota ei voi sietää ja ottaa ja lähtee.

Oon ihan suoraan sanonutkin, että mää en ala minään varaisänä toimimaan ennenkuin tunnen tosi hyvin tän neidon ja muutenkaan mun ei oo tässä iässä vielä tarkotuksena mihinkään perhe-elämään alkaa. Eli kyllä tää nainen on tästä tietonen. Mitä tuohon vuoden-parin seurusteluun tulee, niin eiköhän sitä ole ehtinyt aikasemmin huomaamaan toisen ikävät piirteet. Lapsille on lähestulkoon aina pahasta, jos oikeat vanhemmat eroaa. Enitenhän tässä tuo lapsi mietityttää.. Ja niinkun sanoin aiemmin, niin jos järjellä pelaa niin valinta on todella helppo mutta jostain kumman syystä tuntuu olevan järki jäässä..

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Pitkästä aikaa kuuluu hyvää tällä osastolla, muutama viikonloppu tullut vietettyä yhden ihkun naisen kanssa, ja tuntuisi ainakin tällä hetkellä olevan about kaikkea sitä mitä naiselta toivonkin.

Ainoa huono puoli on tuo 200 km välimatkaa, joka nyt tietty alkuun ei niin huono juttu ole, kun hitaasti aloitellaan, mutta en tiedä miltä mahtaa tuntua jossain vaiheessa myöhemmin. Edellisestä kaukosuhteesta on kuitenkin melkein 10 vuotta aikaa ja silloinkin välimatka oli puolet lyhyempi...

Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä on vaikeita nämä naisasiat.
Tässä ollut puolisen vuotta sellaista on/offia erään neidon kanssa. Yleensä vain kuningas alkoholin alaisena molemmat aina eli sellaista viatonta säätämistä, mutta tuossa joulun alla tämä neiti alkoi puhumaan kuinka haluaisi seurustella ja sen sellaista, mutta itse olin silloin kiinnostunut eräästä toisesta ja tämän takia lemppasin hänet.
Olin pienessä suhteessa tämän kiinnostuksen kohteeni kanssa, mutta hän osoittautui aika tylsäksi ja paskaksi ihmiseksi ja samoihin aikoihin tämä minun kanssa seurustelua halunnut myös alkoi seurustelemaan. Siinä sitten olin itse sinkkuna ja menikin ihan hyvin ja tuli huomattua, että aika moni siinä oli kiinnostunut minusta, mutta tämän paskan suhteeni takia olin hiukan ajatuksessa, että olisin sinkkuna jonkun aikaa ja katselisin tarkemmin jospa löytyisi jotain varteenotettavaa.
Tämä joulun aikoihin minusta kiinnostunut alkoi taas lähentelemään minua vaikka hänellä poikaystävä olikin. Meillä olikin siinä sitten sellaista kaikenlaista pientä ohjelmaa aina viime aikoihin asti ja sain kuulla, kuinka hän oli (on) ollut minusta kiinnostunut jo pitkän aikaa.
Pidimme yhteyttä lähinnä sillä, että soittelimme toisillemme päissämme ja kyselimme missä toinen oli ja sitten saatoimme jossain nähdä ja tehdä kaikkea pientä laitonta. Hänellä oli kyllä poikaystävä, mutta hän puhui jatkuvasti, että on tämän kanssa vain sen takia, koska haluaa olla jonkun kanssa, mutta ajattelee minua koko ajan. Tätä asiaa olen yrittänyt selvitellä, että miksi näin.

Viime aikoina olen tutustunut häneen myös ihmisenä ja hän on mahtava tyyppi ja myös todella hieno (kaunis) pakkaus. Viime viikkoina olenkin alkanut tuntea enemmän ja enemmän häntä kohtaan ja tätä tilannetta auttoi sekin asia, että olemme samassa oppilaitoksessa opiskelemassa ja täten näemmä muutamia kertoja päivässä.
Perjantaina olin taas tapojeni mukaisesti aika kujalla ja tuli sitten vain mieleen lähettää tekstiviesti tälle neidille. Viestin sisältö meni suurin piirtein "tiedetään molemmat kenen kanssa haluat olla. miksi leikit mun kanssa kissaa ja hiirtä, kun haluat että oltaisiin yhdessä"-tyylisesti. Tähän viestiin hän ei vastannut ja ajattelin tänään sitten selitellä koulussa hänelle asiaa. Yritys oli kova, mutta huomasi selvästi, kuinka hän vältteli minua ja livisti aina jostain suoraan sanoen.
Nyt pelkäänkin, että kusin tämän homman tuolla viestillä.

Ehkä hän haluaa leikkiä sitä kissaa ja hiirtä kanssani, kun viime syksynä itse pelasin hänellä aika paljon. Hän halusin nähdä ja sellaista ja sitten itse suostuin tähän, kun itseäni huvitti ja halutti vähän saada säätöä viikonloppuun.

Eihän tuosta tekstistä saa selvää kukaan, mutta sovitaan sen menevän 3 tunnin yöunien piikkiin.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos King of the Jungle lyöt ns. "liinat kiinni" etkä tee ainuttakaan aloitetta kyseisen varatun neidon suhteen ja olet muutenkin mahdollisimman vaikeasti saavutettava, niin lopulta löydät hänet ainakin jonkin aikaa seurastasi. Niin vaikea ei toki saa olla, että neito menettää toivonsa mutta niillä rajoilla kannattaa liikkua. Mitä enemmän kiinnostut ja osoitat kiinnostuksesi, sitä etäämpänä hän tulee olemaan nyt ja tulevaisuudessa. Kyllä se siinä lähellä kolmeakymppiä ehkä osaa jo olla ilman kissa ja hiiri -leikkiä mutta sinne lienee vielä aikaa.

Joten ei muuta kuin kaljaa kitusiin, antaa ajan kulua ja otat lunkisti, niin maksimoit neidon kanssa viettämäsi ajan. Ja koulussa et lähiaikoina edes vilkaise hänen suuntaansa. Tämä on tärkeää. Muista se!

Nää on testattu ja koettu. Näin se homma toimii. Tuossa muuten esimerkkinä: puoli vuotta sitten eräs pitkä, hoikka ja hyvännäköinen nainen halusi nähdä minut toistekin, ajaa 140km päästä arki-iltana luokseni(!!!), kun vain kieltäydyin koko ajan, niin lopulta se vaan sanoi: "No jos edes sekstailtaisiin yhdessä, muuta ei tarttis ja sit voit valita mun ja sen toisen väliltä". Kieltäydyin siitäkin... Kaikkea sitä tulee tehtyäkin kun tarpeeksi elää.

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joopa joo, eihän tästä mitään tuu.. Kokoajan tippuu ehdottelua ja onhan se melkosen läpinäkyvää mitä tolla naisella on mielessä... Eli jos vaan mieli on se mikä pysyy kovana, niin tässä täytyis pari askelta ottaa takavasemmalle...?

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Azul kirjoitti:
Pysy kaukana siitä naisesta. Ihan oikeasti.

Sama. Ei tule tuo juttu toimimaan ikinä. Sori vaan, mutta näin se on. Nainen, joka pettää sinun kanssasi nykyistä poikakaveriaan, tulee pettämään aivan 110% varmuudella myös sinua!

Suosikkijoukkue
HIFK
Sama. Ei tule tuo juttu toimimaan ikinä. Sori vaan, mutta näin se on. Nainen, joka pettää sinun kanssasi nykyistä poikakaveriaan, tulee pettämään aivan 110% varmuudella myös sinua!
Samaa asiaa olen itsekin miettinyt. Ikävä kyllä.
Harmillinen koko juttu, sillä on alkanut kasvamaan tunteita häntä kohtaan ja todella toivoisi, että voisimme yrittää.
Riski vain on se, että se päättyy pahaan pettymykseen...

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nainen, joka pettää sinun kanssasi nykyistä poikakaveriaan, tulee pettämään aivan 110% varmuudella myös sinua!

Ei välttämättä ihan noinkaan, sillä itse petin edellistäni nykyiseni kanssa, mutta nykyistä ei tulisi mieleenkään pettää.

Petin kylläkin vain kerran, ja heti seuraavana päivänä ilmoitin silloiselle, että tämä oli sitten tässä. Ei pettäminen tietenkään oikein ole, mutta silloin se oli se, mikä herätti ajattelemaan, että haluanko todella elää suhteessa, jossa valehdellaan ja kiristetään, ja jossa muukin henkinen väkivalta on arkipäivää. Nykyisen kautta tajusin, ettei suhteeseen ihan oikeasti kuulu kaikki se paska, mitä edellisessä suhteessa oli.

Mitä King of the junglen tilanteeseen tulee, enemmän olisin huolissani tuon mimmin asenteesta: "no mä nyt oon tän kans, kun en osaa olla yksin, eikä kukaan muu oo mua huolinut". Ei voi tietää hyvää.

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues

Tai joka on jonkun äijän kanssa vain sen takia, ettei osaa olla yksin, tai "kun on vaan pakko olla joku". Sellaista ihmistä et kyllä varmasti halua omille kontoillesi.

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Samaa asiaa olen itsekin miettinyt. Ikävä kyllä.
Harmillinen koko juttu, sillä on alkanut kasvamaan tunteita häntä kohtaan ja todella toivoisi, että voisimme yrittää.
Riski vain on se, että se päättyy pahaan pettymykseen...
Hiero sitä munalla kun sille tuntuu, mutta älä helvetissä ala suunnittelemaan mitään vakavaa tai pysyvää. Pettää takuulla myös sinua.

Suosikkijoukkue
HIFK
Hiero sitä munalla kun sille tuntuu, mutta älä helvetissä ala suunnittelemaan mitään vakavaa tai pysyvää. Pettää takuulla myös sinua.
Niin...Hän kuitenkin on jo yli vuoden ajan aika hyvin tehnyt minulle selväksi sen, että olisin se hänen haluamansa. Tietysti kaikki voi olla vain jotain pelaamista minulla, mutta en usko siihen/en halua uskoa.
Tyhmää se vain on, että sitten kun itse avaudun "vahingossa" hänelle, niin tämä laittaa ovet ja liinat kiinni ja välttelee minua. Ehkä pitää joku päivä käydä siinä nokan edessä sanomassa ihan suoraan "mitä tää nyt on ? missä me mennään?". Ehkä silloin saisi niitä kunnon vastauksia aikaan.
Tässä vain on käynyt sen verran perinteiset, että kun hän ja minä olimme sinkkuja ja hän ilmaisi kiinnostuksen minuun, niin hylkäsin hänet, vaikka olisin saanut hänet. Nyt hän on suhteessa ja olen kiinnostunut, mutta hänestä ei ota mitään selvää. Välillä tulee suoraakin ilmaisua siitä, että minä kiinnostan ja välillä olen vain rasite.
Sitä yleensä tajuaa haluavansa juuri sen, mitä "ei voi" saada. Itsellä on vaistomaisesti tapana kiinnostua varatuista. En tiedä mistä johtuu, mutta ehkä sitten siitä, kun tavallaan joku muukin huolii tämän ja itsellä herää sellainen "kilpailuajatus".

Kysymys: Kenen miehen mielestä huulikoru muijalla, siis semmoinen pallo tossa ylähuulessa, on hieno?
Muija on nyt päättänyt ottaa sellaisen, vaikka olen moneen kertaan ilmaissut, etten pidä yhtään moisesta. Välttämättä ei näitä juttuja kannattaisi ääneen sanoa, mutta allekirjoittanut on tottunut sanomaan mielipiteensä ääneen. Nyt ollut kiukuttelua ko. asian tiimoilta puolin ja toisin.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kysymys: Kenen miehen mielestä huulikoru muijalla, siis semmoinen pallo tossa ylähuulessa, on hieno?
Ei ole hieno. En tiedä yhtäkään naista, joka näyttäisi kauniilta sellaisen kanssa. Tietty jos joku nyt on hyvännäköinen, niin ei se suoranaisesti rumenna, mutta luo häiritsevän yksityiskohdan kasvoihin.

En ole muutenkaan lävistysten suhteen ihan kauhean lämpenevää sorttia. Korvakorut on ihan jees, mutta muut jutut alkaa olla kaikki vähän niin ja näin. Nenään voi sopia jonkinlainen koru, kunhan ei mitään sellaista härän rengasta.

Ei ole hieno. En tiedä yhtäkään naista, joka näyttäisi kauniilta sellaisen kanssa. Tietty jos joku nyt on hyvännäköinen, niin ei se suoranaisesti rumenna, mutta luo häiritsevän yksityiskohdan kasvoihin.

En ole muutenkaan lävistysten suhteen ihan kauhean lämpenevää sorttia. Korvakorut on ihan jees, mutta muut jutut alkaa olla kaikki vähän niin ja näin. Nenään voi sopia jonkinlainen koru, kunhan ei mitään sellaista härän rengasta.

Täysin samaa mieltä olen itsekin ja olen myös monilta muilta miehiltä tämän kuullut. Kai se on sitten joku naisten oma juttu, että tuommoinen on pakko ottaa kun muillakin on. Pitää kai vaan koittaa totutella tohon koruun, mutta muijan pitää myös totutella siihen, että tuskin allekirjoittanut tulee siitä koskaan pitämään.

dimmu

Jäsen
Muija on nyt päättänyt ottaa sellaisen, vaikka olen moneen kertaan ilmaissut, etten pidä yhtään moisesta. Välttämättä ei näitä juttuja kannattaisi ääneen sanoa, mutta allekirjoittanut on tottunut sanomaan mielipiteensä ääneen. Nyt ollut kiukuttelua ko. asian tiimoilta puolin ja toisin.

Kaksi sanaa: Hyi saatana!

Kai se on joku naisten juttu, että pitää saada, koska muillakin on samanlainen. Itse en ymmärrä yhtään, enkä tiedä yhtäkään miestä, kuka moisesta tykkäisi. Eli ehdoton ei

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Eipä voi huulipalloja erityisen komeaksi kehua.

Kysyikö muuten naisesi mielipidettäsi tuosta asiasta vai ilmoititko kantasi kysymättä? Naisilla on usein äärimmäisen kiusallinen tapa saattaa miehensä todella hankalaan tilanteeseen. Kysytään mielipidettä asiassa, johon olemassa vain yksi sallittu vastaus. Jos mies vastaa totuudenmukaisesti kieltävästi, alkaa kauhea napina siitä kuinka mies on kaikkea vastaan. Jos taas erehtyy vastaamaan totuudenvastaisesti, mutta naisen mieliksi myöntävästi, alkaa napina siitä, että ei kerrota omaa mielipidettä rehellisesti. Ihmetyttää, miksi kysyä mielipidettä, jos se ei kuitenkaan kelpaa.

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Hyi helvetti. Nuo on niitä pahimmasta päästä, ainoa huulipalloa inhottavampi on kielilävistys. Yngh, ajattele nyt suutelevasi sellaista!

Ylipäänsä kaikki lävistykset ovat inhottavia. Näyttää hirveältä, ja mielessä pyörii vain bakteerit ja tulehdukset.

Korvakorut on ainoita jotka ei varsinaisesti kantajiaan rumenna, eivät tosin kaunistakaan.

Fordél

Jäsen
Itse en ymmärrä yhtään, enkä tiedä yhtäkään miestä, kuka moisesta tykkäisi. Eli ehdoton ei

En nyt sano, että erityisesti tykkään, mutta ei mulla ole mitään tollasia vastaankaan. Riippuu tietysti täysin siitä, että kenelle sellaisen tyrkkää. Jos se korostaa hyvin kantajansa persoonaa niin onhan se ihan hyvä lisä vielä siihen. Esimerkiksi eksälläni on moinen ja mielestäni se näyttää hänellä hyvältä.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Täällä on poikia, jotka eivät pidä neitosten lävistyksistä. Mä lämpenen todella paljon nänni- ja genitaliläväreille. Ei voi mitään mutta nämä kuumentavat jostain syystä...

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Henkilökohtainen näkemykseni on että korvakorut käy, muut lävistykset ovat paskanjoutavaa kikkailua. Jokin kulmakarvojen reunalla oleva rengas tms on siinä kintaalla, mutta melkein laitan sillekin peukkua alaspäin. Suun seutuville ja nenään ripustettavat pallot, kivet ynnä muut releet ovat epäesteettisiä, ja lisäksi potentiaalisia liankerääjiä. Teinipissikseltä nyt voi odottaa mitä tahansa, mutta vähän kypsemmän iän saavuttanutta naista on aika vaikea ottaa vakavasti, jos lävistyksiä on kielessä, navassa tai pillussa. Yksikin nainen +30vee selitti ravintolassa joskus vuoden varrella, että nämä kaikki löytyy häneltä. Mikä helvetti ihmisiä riivaa? Voi olla että tuommoinen kielikoru voi tuntua jännältä fellaatiohommeleissa, mutta omasta mielestäni touhu on aika etovaa. Siis kielilävistys, ei toki fellaatio.

Huulen pieleen niitattu hopeinen tai mikä lie peltinen pallo näyttää lähinnä joltakin finniltä tai paiseelta. Ei mitään ideaa. Saa olla aika ruma nainen jos tuollainen kaunistaa kantajaansa.

Toisaalta: Jos oma vaimoni jostain syystä haluaisi tuollaisen (tosin 100% varmaa ettei halua), niin omapa olisi asiansa. En varmasti estelisi jos itse tienaamillaan rahoilla kuvittelisi saavansa tällä tavalla hyvän vastineen. Ihmisen pitää saada tehdä elämässä tällaisia juttuja jos tuntee sellaisiin vetoa. Omasta mielestäni naamaan tehtävät lävistykset ovat huono homma ja virhe, ja tähän päätelmään saattaa tulla myös lävistyksen ottajakin joskus myöhemmin. Elämässä pitää olla mahdollisuus tehdä pieniä virheitäkin, ja niitä (huoh) pitää voida suoda toisillekin.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Teinipissikseltä nyt voi odottaa mitä tahansa, mutta vähän kypsemmän iän saavuttanutta naista on aika vaikea ottaa vakavasti, jos lävistyksiä on kielessä, navassa tai pillussa.
Puhumattakaan nänneistä. Mielestäni tissit on pilalla jos niissä on renkuloita tai mitä lie tappeja.

Tissit tisseinä ja nännit lävistyskieltoon!

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Täällä on poikia, jotka eivät pidä neitosten lävistyksistä. Mä lämpenen todella paljon nänni- ja genitaliläväreille. Ei voi mitään mutta nämä kuumentavat jostain syystä...

Makuasioitahan nämä. Itse pidän hyvin paljon lävistyksistä. Ne jotenkin sytyttävät, niin kuin Vanha Len totesi. Toki riippuu vähän minkä näköisen korun laittaa. Mua ei haittaa vaikka muijalla on naamaa raudassa, kunhan sitä ei ole liikaa ja lävistykset ovat hienoja. Kieli-, nenä- ja huulikorut ovat juuri sellaisia mitä mielellään katselee. Puhumattakaan sitten kaulan alapuolelle menevistä lävistyksistä..!

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Puhumattakaan nänneistä. Mielestäni tissit on pilalla jos niissä on renkuloita tai mitä lie tappeja.

Tissit tisseinä ja nännit lävistyskieltoon!
Jee Ted, sä olet meidän miehiä. Tissit ja tussut luomuna kiitos! Ikävä olisi peuhata sellaisen joulukuusen kanssa joka kilisee vähän joka suunnasta, ja varoa ettei tule vahingossa repineeksi mitään paikkaa rikki.

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK

Sama täällä. Varsinkin kun tulee odottamatta vastaan. Tuli tuossa kerran peuhattua erään itseäni vanhemman opettaja(!)-naikkosen kanssa, ja yllätys oli suuri kun alkoi löytyä nänneistä, ja alapäästä läväreitä. Ja kielessäkin oli. Antoi kyllä extra säväreitä touhuihin.

Naamalävärit ei innosta. Nenäkoru menee, mutta huulipallot sun muut ei nappaa, ja harvemmin näyttävätkään hyvältä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy