Naisasiat

  • 7 518 931
  • 26 580

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Omasta puolestani voin ainakin sanoa, että enemmän kiinnostavat miehet, jotka ovat tekevät aloitteen. Se kertoo miehen luonteesta jo paljon.
Yhtälailla sekin kertoo, jos mies ei tee aloitetta. Silloin mies haluaa olla se, joka alistuu ja jää tavallaan naisen vietäväksi.

Silloin niitä parhaita pareja muodostuu, kun kemiat kohtaavat sopivassa suhteessa. Toinen on määräävä osapuoli, ja toinen taas alistuvampi. Harvoin kuitenkin tulee sellaisia pareja, että molemmat ovat niin täysin samalaisia, ettei mitään eroja ole. Monasti siltä voi tuntua, mutta kun tarkemmin katsotaan, niin pieniä eroja saadaan aikaiseksi. Voihan toki esim. kaksi alistuvaa luonnetta pärjätä keskenään, mutta se ei ole kovin todennäköistä.

Pitkissä avioliitoissa puhutaan suvaitsevaisuudesta, mutta ei niissäkään siitä ole kysymys, että oltaisiin täysin samanlaisia luonteeltaan. Kaksi ihmistä vain täydentää toisiaan sopivassa suhteessa, ja edellytykset pitkään avioliitoon luodaan tätä kautta.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei vaan kyse on siitä, että kiinnostaako sellainen mies, joka ei aloitetta pysty tekemään missään asiassa.. Jos ei pysty, kyseessä on vaan joojoo-mies, josta ei yllätyksiä saati romantiikkaa irtoa.

Itse satun olemaan aloitekyvyttömistä naisista juuri samaa mieltä: kaavoihin kangistuneita, pinnallisia ja saamattomia tapauksia. Aloitekykyiset naiset ovat jo ensitutustumisesta asti (siis hetkestä, jolloin tekevät aloitteen) yllätyksellisiä ja sitä kautta mielenkiintoisia.
 
Viimeksi muokattu:

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse satun olemaan aloitekyvyttömistä naisista juuri samaa: kaavoihin kangistuneita, pinnallisia ja saamattomia tapauksia. Aloitekykyiset naiset ovat jo ensitutustumisesta asti (siis hetkestä, jolloin tekevät aloitteen) yllätyksellisiä ja sitä kautta mielenkiintoisia.

Tässä se taitaa villakoiran ydin ollakin. On niitä ihmisiä, jotka haluavat itse tehdä aloitteen ja sitten niitä jotka haluavat olla kiinnostuksen kohteena (lue: huomion keskipisteenä). Luen itseni ylpeänä jälkimmäisiin. Vähän prinsessaideologiaa saa ja pitää naisen elämässä olla!
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Itse satun olemaan aloitekyvyttömistä naisista juuri samaa: kaavoihin kangistuneita, pinnallisia ja saamattomia tapauksia. Aloitekykyiset naiset ovat jo ensitutustumisesta asti (siis hetkestä, jolloin tekevät aloitteen) yllätyksellisiä ja sitä kautta mielenkiintoisia.

Näinhän se menee. Itse kutsun aloitekyvytöntä naista kohteliaasti nimellä "lahna". Jos nainen tulee itse tekemään aloitetta keskustelun aloittamiseksi, niin voi olla miltei 100% varma, että naiselta löytyy myös oma persoona ja omat mielipiteet. Henkilökohtaisesti en voisi edes kuvitella eläväni ihmissuhteessa, jossa toinen osapuoli ei saa mitään omaa ajatusta aikaiseksi mistään. Pitää osata sanoa ei, pitää osata myöntää toisen hyvä ajatus, pitää osata myös tehdä kompromisseja. Jos haluaisin jonkun vanhan kansan periaatteisiin juurtuneen naisen, jossa mies on kaikessa aloitteentekijänä ottaisin kuvaston käteen ja tilasin filippiineiltä postimyyntivaimon. Olisiko elämä sitten hänenkään kanssa mitenkään antoisaa, veikkaan, että ei.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tässä se taitaa villakoiran ydin ollakin. On niitä ihmisiä, jotka haluavat itse tehdä aloitteen ja sitten niitä jotka haluavat olla kiinnostuksen kohteena (lue: huomion keskipisteenä). Luen itseni ylpeänä jälkimmäisiin. Vähän prinsessaideologiaa saa ja pitää naisen elämässä olla!

No minkähän takia mies ei saisi pitää "huomion keskipisteenä" olemisesta? Siinä vaiheessa, kun nainen aloittaa sen himokkaan silmäpelinsä, ollaan jo naisen huomion kohteena. Ihmettelen siis sitä, että minkä ihmeen takia se nainen ei sitten voi itse hoitaa tilannetta loppuun asti, ja tehdä sitä konkreettista aloitetta?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nää aloitekysymykset voidaan heittää samantien 1800-luvulle tai kunniakkaalle ritariajalle. Jos pariskunta ovat yhdessä olleet jo tovin ja mahdollisesti kihloissakin niin kyllä tuo vihille meno syntyy yhteisestä päätöksestä ja sitä todennäköisesti yhdessä suunnitellaan. Jos tuossa vaiheessa ei vielä ole tiedossa mikä mies tai nainen on miehiään tai naisiaan niin voi voi.
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomionkipeydestä en tiedä, mutta eikös siinä vaiheessa, kun nainen sen himokkaan silmäpelinsä aloittaa, olla jo naisen huomion kohteena? Eli miksei hommaa sitten voi hoitaa loppuun asti, kun kerran selvästi kiinnostuneita ollaan? Syy: naisten itsetunto ei kestä sitä, että he joutuvat tekemään aloitteen. Vaikka nainen tavallaan tekee jo silmäpelin aloittaessaan aloitteen, pitää kuitenkin edetä protokollan mukaan, että mies on se, joka ensimmäisenä heittää sen "käyt sä usein täällä" -repliikin.

Voi se olla itsetunnostakin kiinni, totta. Mutta itselläni ainakin huomionkipeys ja se että joku tavoittelee juuri MINUN huomiota ja seuraa on jo esileikkiä.

Ja toivottavasti et koskaan käytä "käytsä usein täällä"-replaa.. Mulle on myös kokeiltu "minkä kirjan luit viimeksi"? Ei hyvä.
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No minkähän takia mies ei saisi pitää "huomion keskipisteenä" olemisesta? Siinä vaiheessa, kun nainen aloittaa sen himokkaan silmäpelinsä, ollaan jo naisen huomion kohteena. Ihmettelen siis sitä, että minkä ihmeen takia se nainen ei sitten voi itse hoitaa tilannetta loppuun asti, ja tehdä sitä konkreettista aloitetta?

Saa tottakai. Mutta aika usein miehet on enemmän näitä metsästäjä-tyyppejä, eli se naisen huomiosta kilpaileminen on iso osa kiinnostusta. Riippuu siis täysin ihmistyypeistä. Minä puhuin täysin omasta mielipiteestäni, että miksi en itse hevillä aloitetta halua alussa tehdä. Nykyään kyllä sängyssä (5v seurustelua ja yhdessäasumista) minä olen se aloitteentekijä :)

Mitäs kysyit?
 

julle-jr

Jäsen
Voi se olla itsetunnostakin kiinni, totta. Mutta itselläni ainakin huomionkipeys ja se että joku tavoittelee juuri MINUN huomiota ja seuraa on jo esileikkiä.
Veikkaan vain, että harva mies haluaa aloittaa esileikin joojoo-naisen kanssa josta ei irtoa mitään yllätyksiä. Siis jos aloitteentekemättömyys nyt sitten tarkoittaa yllätyksetöntä joojoo-ihmistä, kuten sinä asian esitit.
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkaan vain, että harva mies haluaa aloittaa esileikin joojoo-naisen kanssa josta ei irtoa mitään yllätyksiä. Siis jos aloitteentekemättömyys nyt sitten tarkoittaa yllätyksetöntä joojoo-ihmistä.

Miehessä se usein tuntuu sitä tarkoittavan. Naisista ei ole kokemusta.
 

julle-jr

Jäsen
Miehessä se usein tuntuu sitä tarkoittavan. Naisista ei ole kokemusta.
Ahaa, tuo sana "usein" muuttaakin tilanteen täysin. Ymmärsin alunperin jutuistasi, että olet sitä mieltä, että se, että mies ei tee aloitetta kertoo luonteesta jotain. Arvelin siis, että olet sitä mieltä, että 100% miehistä, jotka eivät tee aloitetta, ovat tietynlaisia. Nyt kuitenkin lievensit kantaasi ja sanoit, että USEAT aloitteettomat miehet ovat tietynlaisia. Sitten voikin kysyä, että miten voit olla varma, että kiinnostus aloitteettomia miehiä kohtaan lopahtaa välittömästi, jos kerran et enää olekaan varma, että KAIKKI aloitteentekemisen väliinjättävät miehet ovat tietynlaisia, vaan olet sitä mieltä, että pelkästään USEAT kyseisentyyppiset miehet ovat tietynlaisia.
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ahaa, tuo sana "usein" muuttaakin tilanteen täysin. Ymmärsin alunperin jutuistasi, että olet sitä mieltä, että se, että mies ei tee aloitetta kertoo luonteesta jotain. Arvelin siis, että olet sitä mieltä, että 100% miehistä, jotka eivät tee aloitetta, ovat tietynlaisia. Nyt kuitenkin lievensit kantaasi ja sanoit, että USEAT aloitteettomat miehet ovat tietynlaisia. Sitten voikin kysyä, että miten voit olla varma, että kiinnostus aloitteettomia miehiä kohtaan lopahtaa välittömästi, jos kerran et enää olekaan varma, että KAIKKI aloitteentekemisen väliinjättävät miehet ovat tietynlaisia, vaan olet sitä mieltä, että pelkästään USEAT kyseisentyyppiset miehet ovat tietynlaisia.

Mähän kirjoitin, että se kertoo luonteesta JOTAIN. Tarkoittaako se 100%? Ei mun mielestä, vaan todennäköisyys saamattomaan mieheen vaan on silloin suurempi. Lakkaa n*ssimasta pilkkua, niin voit ehkä ymmärtää muitakin.
 

julle-jr

Jäsen
Mähän kirjoitin, että se kertoo luonteesta JOTAIN. Tarkoittaako se 100%? Ei mun mielestä todennäköisyys saamattomaan mieheen vaan on silloin suurempi. Lakkaa n*ssimasta pilkkua, niin voit ehkä ymmärtää muitakin.
No eihän ole järkevää sanoa, että se kertoo luonteesta jotain, jos kuitenkaan ei ole varma, että se kertoo luonteesta jotain. Jos tämä on pilkunnussimista niin minkäs minä sille voin.
Tässä tapauksessahan pitäisi juuri sanoa, että se kertoo, että on suurempi todennäköisyys, että aloitteentekemättömällä miehellä on tietynlainen luonne. Siitä taas ei voi tietää, että kiinnostus lopahtaa välttämättä välittömästi, jos siis ei ole varma, että luonne on juuri tämä suuremman todennäköisyyden mukainen.

Tässä taas ei ole mitään pilkunnussimista, tämä on ihan puhdasta tilastollista päättelyä.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko tulla näin viereisestä pöydästä huutelemaan väliin, mutta tässä lähestymisasiassa kannattanee huomioida myös se seikka, että ei se miehelle ole läheskään aina samanlainen juttu se lähestyminen kuin naiselle. Kun nainen lähestyy miestä jossain niin miehen kaverithan ovat tästä vähintäänkin yhtä täpinöissä kuin itse lähestymisen kohteena oleva mies. Jos nainen ei ole totaalinen rekkalesbo niin ei siinä äijäporukassa kukaan pistä hanttiin jos kaverille on tarjolla muutakin kuin oma käsi. Menepä sitten taas miehenä heittämään sitä juttua kavereidensa kanssa istuvalle naiselle.. Ei ole varsin tavatonta, että sillä hetkellä nämä porukan muut naiset tajuavat elämäntehtäväkseen tehdä ystävättärelleen selväksi että mies on täysi nolla, ruma, tyhmä, haluaa vain pillua, jne jne.. Onneksi näin ei sentään aina ole, mutta kuten sanoin, huomattavasti yleisempää ko. toiminta näin päin on. No, kertonee jotain miesten ja naisten luonne-eroista tämäkin..
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pakko tulla näin viereisestä pöydästä huutelemaan väliin, mutta tässä lähestymisasiassa kannattanee huomioida myös se seikka, että ei se miehelle ole läheskään aina samanlainen juttu se lähestyminen kuin naiselle. Kun nainen lähestyy miestä jossain niin miehen kaverithan ovat tästä vähintäänkin yhtä täpinöissä kuin itse lähestymisen kohteena oleva mies. Jos nainen ei ole totaalinen rekkalesbo niin ei siinä äijäporukassa kukaan pistä hanttiin jos kaverille on tarjolla muutakin kuin oma käsi. Menepä sitten taas miehenä heittämään sitä juttua kavereidensa kanssa istuvalle naiselle.. Ei ole varsin tavatonta, että sillä hetkellä nämä porukan muut naiset tajuavat elämäntehtäväkseen tehdä ystävättärelleen selväksi että mies on täysi nolla, ruma, tyhmä, haluaa vain pillua, jne jne.. Onneksi näin ei sentään aina ole, mutta kuten sanoin, huomattavasti yleisempää ko. toiminta näin päin on. No, kertonee jotain miesten ja naisten luonne-eroista tämäkin..

Tämä piirre naisissa ärsyttää minuakin todella paljon. Sen vuoksi en koskaan lähestykään mielenkiintoisen oloista naista, joka on kaveriporukassaan. Ne kaverit todellakin tekevät kaiken mahdollisen estääkseen mitään syntymästä miehen ja miehen kiinnostuksen kohteena olevan naisen kanssa. Onko se kateutta miehen kiinnostuksen kohteena olevaa naista kohtaan, vai kuvittelevatko he tekevänsä hyvän työn "suojellessaan" kaveriaan "känniääliön hyökkäykseltä"? Palstan naisväki valaiskoon minua känniääliötä.

On kyllä todettava, että tätä esiintyy miestenkin keskuudessa. Muutaman kerran, kun nainen on lähestynyt minua, on kaverinani pitämäni jätkä häirinnyt naisen ja minun välistä jutustelua, joskus jopa suorastaan ryhtynyt tyrkyttämään itseään naiselle. En tosin ole näiden tyyppien kanssa enää missään tekemisissä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pakko tulla näin viereisestä pöydästä huutelemaan väliin, mutta tässä lähestymisasiassa kannattanee huomioida myös se seikka, että ei se miehelle ole läheskään aina samanlainen juttu se lähestyminen kuin naiselle. Kun nainen lähestyy miestä jossain niin miehen kaverithan ovat tästä vähintäänkin yhtä täpinöissä kuin itse lähestymisen kohteena oleva mies. Jos nainen ei ole totaalinen rekkalesbo niin ei siinä äijäporukassa kukaan pistä hanttiin jos kaverille on tarjolla muutakin kuin oma käsi. Menepä sitten taas miehenä heittämään sitä juttua kavereidensa kanssa istuvalle naiselle.. Ei ole varsin tavatonta, että sillä hetkellä nämä porukan muut naiset tajuavat elämäntehtäväkseen tehdä ystävättärelleen selväksi että mies on täysi nolla, ruma, tyhmä, haluaa vain pillua, jne jne.. Onneksi näin ei sentään aina ole, mutta kuten sanoin, huomattavasti yleisempää ko. toiminta näin päin on. No, kertonee jotain miesten ja naisten luonne-eroista tämäkin..

Tulihan se pimperokin kaivettua sieltä esiin. Tekstisi pitää paikkaansa nimen omaan siinä mielessä, että jos mies todellakin menee heittään juttua jollekin naisporukalle ja tahtoo tarjota jollekin tietylle specialli leidille tästä porukasta juotavaa, tulkitaan se muiden osalta ilman muuta pimperon haku keinoksi. Tyyliin, taas tohon tuli joku spede pelle hermanni vonkaamaan ja kuolaamaan, menisi jo v*ttuun siitä. Miksi näin ? Arvon naiset kertokaa te.

Omasta mielestäni mies voi ihan hyvin tarjota juotavaa naiselle ilman minkään sortin takaa-ajatuksia. Mies on havainnut että tuohan onkin mukava hauska iloisen sorttinen leidi johon olisi kiva tutustuta etc. Itse olen ilmeisesti outo tapaus, mutta jos tarjoan baarissa jollekkin neidolle juotavaa en tee sitä sen takia että mun pitää korvaukseksi päästä kairaan sitä jompaan kumpaan reikään samana iltana. Ja jos sattuu käymään niin että herra X on tarjonnut juotavaa ja heittänyt juttua vaikka Neiti A:lle koko illan ja tekee sen "virheen" että tarjoutuu saattamaan Neiti A:n kotio, niin Neiti A:n ystävät B, C ja D tulkitsevat asian niin että joo se tahtoo saattaa sut kotio että pääsisi kairaan sua. Mieshän ei voi saattaa naista kotio sen takia, että tahtoo varmistaa että hän pääsee turvallisesti kotio...

Lisättäköön vielä jälkikätteen että tämän miehen joka tulee tarjoamaan juotavaa pitää ainakin muiden mielestä oltava joku Mister Finland tai vastaava malli. Tavallinen kadun tallaaja tulkitaan ilman muuta löysän lerssin omaavaksi pimperon perässä juoksevaksi pelleksi. Sellaiseksi jonka juttuja ei kannata alkaa kuunteleen...
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään ärsytti jossain määrin, kun tuli parin kuukauden tauon jälkeen käväistyä läheisessä olutbaarissa..

Lauma helvetin kivannäköisiä 20-30v tytsejä ehdottelemassa kaikenlaista, samalla, kun oma muija soittelee vihaisena, että no ootko kohta tulossa himaan..

Ette voi uskoa miten paljon tahdonlujuutta tarvitsi, että pääsi himaan. :/
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tänään ärsytti jossain määrin, kun tuli parin kuukauden tauon jälkeen käväistyä läheisessä olutbaarissa..

Lauma helvetin kivannäköisiä 20-30v tytsejä ehdottelemassa kaikenlaista, samalla, kun oma muija soittelee vihaisena, että no ootko kohta tulossa himaan..

Ette voi uskoa miten paljon tahdonlujuutta tarvitsi, että pääsi himaan. :/

Sulla on pullat hyvin sitten uunissa =) kun oma kissa on kotona ja muut mirrit kehrää jaloissa... Jotkut on siinä tilanteessa että kumpikaan ei noista ole aiheellisia tällä hetkellä
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Mikäs kysymys tuo oli? Kun suhde on ok niin mies ei näe/kuule muita naisia saati tunne mitään heitä kohtaan? Ok, osin noin saattaa mennä sen kiihkeimmän ihastuskauden aikana, mutta sen jälkeen arki palaa.
Nimenomaan. Ja pitkän parisuhteen aikana tulee väkisinkin vaiheita, jolloin seksi ei suju toivotulla tavalla, vaikka suhde muuten olisi kunnossa. Esim. loppuraskaus ja synnytyksen jälkeinen aika, sairastelut, lasten vauva-aika, työpaineet yms. Tietysti voi hoitaa itsensä hanskalla, mutta ei sekään pitkälle kanna, jos on saanut säännöllisesti naista.

Nämä ei ole mitään puolusteluja pettämiselle sinänsä, vaan elämän tosiasioita. Minä olen todella tyytyväinen vaimooni, perheeseeni ja arkeeni, mutta erinäisistä syistä seksielämään voi tulla pitkiäkin katkoja. Tuollaiseen saumaan konkreettinen valintatilanne kassien tyhjentämisestä vieraaseen vakoon voi olla aika kova koettelemus, vaikka kuinka rakastaisi omaa vaimoaan. Itse en harrasta baareja, eikä muissakaan yhteyksissä onneksi ole tullut vastaavia tilanteita eteen, mutta kyllä sen fiiliksen tunnistaa jo naisasiakkaan lievän flirtin aikana. Painotan nyt vielä, etten hyväksy pettämistä, mutta en voi täysin allekirjoittaa sitä, että se johtuisi suoraan toimimattomasta parisuhteesta.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Nyt kun tässä naisten haukkumisessa on vauhtiin päästy, niin pitääpä avautua vielä yhdestä piirteestä, joka sivullekirjoittanutta naisissa ärsyttää: naisia on uskomattoman vaikea "karkottaa" omasta seurasta. Joskus baarissa on seuraani lyöttäytynyt nainen, jonka läsnäolo ei miellytä. Mutta eroon siitä ei meinaa päästä millään ilveellä. Ei auta, vaikka kohteliaasti pyytää naista poistumaan. Siinä on sitten joko itse lähdettävä menemään, tai ajaa nainen tylyin sanoin tiehensä.

Mitäs naiset yleensä ajattelevat humalaisesta miehestä, joka ei heidän seurastaan poistu karkottamisyrityksistä huolimatta? Muistan joskus kuulleeni sanaa "känniääliö" käytettävän myös tässä yhteydessä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saamari sentään nyt on tunteet pinnassa. Ämmä ärsyttää. Mikä se on kun akan pitää monena viikonloppuiltana mennä autolla ajelemaan ympäriinsä ilman mitään tarkoitusta. Siis ihan oikeasti kuin päätön kana ravaa pitkin kyliä ja katuja kuin mikäkin riivattu vailla minkäänlaista päämäärää. Tai no ei ehkä ihan nyt noin, mutta vähintäänkin kerran tai parikin kertaa kuukaudessa. Ja muutenhan se olisi ymmärrettävämpää, mutta tässähän on kyse myös siitä, ettei naiset tunnetusti ole niin hyviä ajajia. Ja ehkä vähän myös siitäkin, että juuri viikonloppuisin teillä on enemmän rattijuoppoja, joiden sekaan sitten pitää kiilata kuin mikäkin kankkunen konsanaan. Ja onko kukaan jatkoaikalaisista koskaan käynyt viikonloppuiltana abc.llä? Tai no tota en kehtaa kertoa. Ehkä noilla Pohjois-Helsingissä syntyneillä on vaan jokin landenkaipuu sydämmessään, että amisviikset hulmuten pitää mennä keuhkot pakokaasussa ajelemaan pillurallia. Tai ehkä tähän mun ärsytykseen vaikuttaa toi big brother. Kuinka moni jätkä jaksaa katsoa ämmää, joka on kiinnostunut big brotherista? Siis ihan oikeasti muuten toi ämmä on monesti jopa ihmeellisen paljon normimuijia fiksumpi, monissa asioissa lähes jopa miesten tasoa, mutta sitten välillä tulee esiin jotain aivan käsittämättömiä juttuja.

Noh, asiasta toiseen. Ihmetyttää tuo aikaisempi naisille pitää aukaista ovi -keskustelu. Siis sehän ei tietenkään ole missään nimessä mitään kohteliaisuutta, vaan alistumisen näyttämistä ja tossun alle suostumisen julkista tunnustamista, sekä vähän myöskin sitä, että tulevaisuutta silmällä pitäen ilmoittaa teoillaan, että nörttinä suostuu tottelemaan ja palvelemaan naisen tahtoa. Siis esimerkiksi jos on homppeli ja kehtaa tunnustaa sen, tulee siis kaapista ulos, niin se voi jollain tapaa olla jopa kova juttu, mutta nörttiyden tunnustaminen ei missään olosuhteissa voi olla.

Monia näitä viestejä lukiessa on kyllä tullut ihmeteltyä, miten paljon täällä oikein onkaan nörttejä. Kuitenkin jäähallissa pyörii jotenkin aivan erilaista porukkaa kuin täällä jatkoajassa. Tai no ei välttämättä ehkä jossakin hartwall areenassa, mutta siis kuitenkin. Tai no kyllähän Helsingin jäähallissakin näkee nykyään useinkin niitä huopikkaat jalassa sukat farkkujen päälle -spedejä, jotka ärsyttävät aivan suunnattomasti. Mun mielestä tässä jatkoajassa pitäisi kyllä näkyä kaikkien kirjoittajien ikä vaikkapa tossa nimimerkin perässä. Tai jos ei olisi vielä täysi-ikäinen, niin olisi iän mukaan vaikka jotkut logot, esimerkiksi tuttipullo, legopalikka, ja pleikkari-ohjain. Kun eihän nyt voi tietää heittääkö sitä jollekkin 13-vuotiaalle vedä kakkoseen ja ota huikka -ehdotuksia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ihmetyttää tuo aikaisempi naisille pitää aukaista ovi -keskustelu. Siis sehän ei tietenkään ole missään nimessä mitään kohteliaisuutta, vaan alistumisen näyttämistä ja tossun alle suostumisen julkista tunnustamista (...)

Sinulla ei varmaan sitten ole mitään jurputtamista asiaan, jos naisesi kieltäytyy antamasta suuseksiä vedoten siihen, että se on "alistumisen näyttämistä ja tossun alle suostumista"?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös