Naisasiat

  • 7 519 348
  • 26 580

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vaan ylivoimaisesti kaikista urpoin on se, joka antaa kusettaa itseään 500 euroa, eikä esimerkiksi siinä 10-15 euron kieppeillä ala vastavuoroisesti odotella omiansa takaisin esimerkiksi toisen ostamien drinkkien muodossa.

Scholl ei istukaan rahvaan kanssa samoissa baareissa, vaan esimerkiksi Palacen ginibaarissa, jossa Hendrick's tonic maksaa muistaakseni 15-16 euroa.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itseäni on tässä viime aikoina mietityttänyt, että millainen miehen pitäisi olla parisuhteessa ja naisen silmissä, jotta se mielenkiinto pysyisi yllä?
Seuraavassa jotain vinkkiä, suuntaan jos toiseenkin.

Kolme ystävystä, sinkku, kihlattu morsian sekä jo vuosia aviossa ollut vaimo tapasivat toisensa.
Jutustellessaan elämästään he päättivät keksiä jotain kivaa yllätystä sekä itselleen, että miehilleen, parisuhteen piristykseksi.
Pienen neuovonpidon jälkeen naiset päättivät kokeilla miten saisivat miehensä parhaiten vieteltyä. Naiset päättivät pukeutua mustaan nahasta tehtyyn, paljastavaan bodyyn, korkkareihin sekä panostaa taidokkaasti tehtyyn, viettelevään meikkiin. Suunnitelma toteutettaisiin jo samana päivänä.

Seuraavana päivänä naiset kokoontuivat vertailemaan kokemuksiaan.
Sinkku kertoi: Kutsuin silloin tällöin tapailemani miehen kotiini iltaa istumaan.
Olin pukeutunut sovitulla tavalla ja kun mies tuli ovesta kiljaisin villisti ja hän kaatoi minut eteisen lattialle. Rakastelimme kahdesti ennen kuin jatkoimme makuuhuoneeseen. Iltamme oli ihana.

Morsian kertoi: Pukeuduin bodyyn, korkkareihin ja meikkasin silmiini viettelevät rajaukset. Odotin sulhastani eteisessä mutta minulle tuli kylmä ja kietaisin soopeliturkin harteilleni. Mies halusi heti nähdä mitä minulla oli turkin alla ja riisui turkin, karjahti villisti ja suuteli minut pökerryksiin kantaessaan hellästi makuuhuoneeseen. Rakastelimme hurjasti koko yön.

Naimisissa oleva kertoi, hieman pettyneellä äänellä: Puin sen mustan, nahkaisen, upeasti paljastavan bodyn. Rohkaistuin myös korkeimpiin korkokenkiin mitä omistin. Meikkasin huolella ja näytin tosi hyvältä ja seksikkäältä. Kun mieheni tuli kotiin hän meni suoraan sohvalle maata, otti kaukosäätimen ja huusi "kuules batman, mitä meillä on ruokana tänään?

terveisin koo
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa naisten aloitekyvyttömyys. Siis tilanne, jossa nainen selvästi osoittaa kiinnostuksensa baarissa esim. sivullekirjoittanutta kohtaan mm. intensiivisin katsein, elein jne. Mutta miksi sitä hommaa ei sitten voi hoitaa loppuun asti, ts. miksi nainen ei tässä tilanteessa itse tule tekemään aloitetta? Ei se ole aina miesten tehtävä juosta naisten perässä huomiota ja suosiota kerjäämässä. Toki aloitekykyisiäkin naisia on, mutta eniten tosiaan vituttaa tilanteet, joissa selvästi annetaan ymmärtää, mutta sitten homma jätetään siihen. Sitä tuijotusta voi jatkua vaikka valomerkkiin asti, mutta juttelemaan ei, ei sitten vahingossakaan vaivauduta itse tulemaan.

Olkoon vaikka minkälainen silikoniblondi osoittamassa kiinnostusta, mutta jos ei sitä aloitekykyä hitustakaan löydy, niin antaa koko asian sitten olla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Sitä tuijotusta voi jatkua vaikka valomerkkiin asti, mutta juttelemaan ei, ei sitten vahingossakaan vaivauduta itse tulemaan.

Johtuu ainakin osaltaan siitä, että (suomalaiset) naiset ovat niin kateellisia ja vittumaisia toisilleen, että sanan huora lausumiseen riittää sekin, että puhuu miehelle, jota ei ennestään tunne. On helpompaa olla yksin hylättynä nurkassa tai vetää lärvit kavereidensa kanssa kuin saada huoran maine - etenkin jos käy samassa baarissa usein.

Muistan, kuinka aikoinaan ensimmäisenä lukiopäivänä tietty porukka päätti välittömästi, että olen "huora" ja olen pannut puolta koulua ennen kuin ensimmäinen lukiovuosi on ohi. Päätöksen syntymiseen riitti se, että mulla oli hieman meikkiä (ei lähellekään mitään sotamaalausta à la Tuksu), korkokengät ja vaihdoin pari sanaa sellaisen pojan kanssa, jota en ennestään tuntenut. Muuten vaatetus koostui farkuista (mitään siveetöntä ei näkynyt), nahkatakista ja jostain tavallisesta paidasta, josta ei näkynyt edes rintojenväliä, saati nännejä. Ja lukion kävin Helsingin keskustassa, joten syynä huoran leimaan ei ollut edes se, että olisin muuttanut pienelle paikkakunnalle isommasta kaupungista. Silti olin sille tietylle porukalle "huora" koko lukioajan.

Aiheesta kiinnostuneille kerrottakoon vielä, etten koko lukioaikana harrastanut seksiä kenenkään samaa lukioa käyneen kanssa enkä muutoinkaan "jaellut" ympäriinsä.

"Huoran" maine tuntui silloin aika pahalta, etenkin kun en ainakaan omasta mielestäni ollut tehnyt mitään, mikä oikeasti olisi antanut syyn pitää "huorana". Joten voin hyvin kuvitella, ettei se ole aikuisiälläkään mukavaa, jos huoraksi kutsutaan, edes selän takana.
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Azul:in avautumisesta voi vetää jonkin sortin päättelyn, että hän on joutunut henkisen kiusaamisen kohteeksi ? Ja henkinen kiusaaminenhan on se kaikkein pahin, naurua selän takana, kuiskuttelua, ivailua, pilkkaamista muun porukan ulkopuolelle jättämistä etc.
Jostain "syystä" sinut valittiin kohteeksi, jota pilkataan ja väitetään "huoraksi"
Asiahan voi olla niinkin että tämä tietty porukka oli itse näitä jotka duunasivat kaikkien jannujen kanssa jotka vastaan tulivat?

Ja mitä tulee tahtookirjoittaa -nimimerkin kirjoitukseen. Tuttu tunne. Tuohon olen törmännyt useita kertoja, että kukaan naispuoleinen henkilö ei sitten millään ilveellä tule tekemään sitä aloitetta että tulisi keskustelemaan...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Asiahan voi olla niinkin että tämä tietty porukka oli itse näitä jotka duunasivat kaikkien jannujen kanssa jotka vastaan tulivat?

Itseasiassa satun tietämään, että ainakin yksi siihen porukkaan kuulunut likka sitten viimeisenä vuonna testaili kolmen, samaa lukiota käyneen pojan kanssa sängyn jousituksia ollessaan varattu (neljännelle samaa lukiota käyneelle)... reilun vuorokauden aikana. Teki mieli käydä kysäisemässä, että kuka nyt on huora, mutta en sitten viitsinyt. Sen verran kuitenkin piti maksaa kalavelkoja, että päivittelin ko. likan käytöstä kavereilleni "ihan vaan vahingossa" sen poikaystävän kuullen.

Kavereita siis oli kyllä, eikä lainkaan häirinnyt, ettei se yksi tietty porukka välittänyt musta, koska en heidän seuranssaan olisi halunnutkaan liikkua. Vittumaista tuossa oli, kuten kirjoitinkin, se, että syyttä syytettiin huoraksi, vailla minkäänlaisia perusteita.
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itseasiassa satun tietämään, että ainakin yksi siihen porukkaan kuulunut likka sitten viimeisenä vuonna testaili kolmen, samaa lukiota käyneen pojan kanssa sängyn jousituksia ollessaan varattu (neljännelle samaa lukiota käyneelle)... reilun vuorokauden aikana. Teki mieli käydä kysäisemässä, että kuka nyt on huora, mutta en sitten viitsinyt. Sen verran kuitenkin piti maksaa kalavelkoja, että päivittelin ko. likan käytöstä kavereilleni "ihan vaan vahingossa" sen poikaystävän kuullen.

No tuohan on paras keino "lipsauttaa" vahingossa ko. typyn poikaystävän kuullen että se on duunaillu kolmen muun jannun kanssa. Saa olla ilkeä ja kelju jos syyttä syytellään itseä. Kalavelkoja saa ja pitääkin maksaa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
tahtookirjoittaa kirjoitti:
Sitä tuijotusta voi jatkua vaikka valomerkkiin asti, mutta juttelemaan ei, ei sitten vahingossakaan vaivauduta itse tulemaan.

Tähän törmäsin itsekin usein ja törmään usein vieläkin. Nainen katsoo toisesta pöydästä kiinteästi silmiin koko ajan, mutta ei millään tule lähemmäs.

Miellyttävänä poikkeuksena tosin nykyinen tyttöystäväni, joka iski minut aikanaan baarista. Silmäpeliä siinä ensin käytiin ja sitten tyttö avasi suunsa ja tuli uskaliaasti luokseni. Ja loppu on historiaa...
 

HangoverFairy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miehethän eivät keskustele keskenään mistään henkilökohtaisista asioista tai juoruile, vaan katsovat urheilua, vetävät viinaa ja pitävät hauskaa.

Tähän on pakko puuttua. Kyllä sitä sauna-illoissa puheet pysyvät hetken aikaa töissä,urheilussa, autoissa ja alkoholijuomissa. Viiden minuutin lauteilla istumisen jälkeen puhutaan pillusta tai sitte siellä lauteilla istujat ole miehiä ollenkaan!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
No tuohan on paras keino "lipsauttaa" vahingossa ko. typyn poikaystävän kuullen että se on duunaillu kolmen muun jannun kanssa. Saa olla ilkeä ja kelju jos syyttä syytellään itseä. Kalavelkoja saa ja pitääkin maksaa.
Niin, suomalaiset naisethan ovat kateellisia ja vittumaisia toisilleen.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
julle-jr kirjoitti:
Mitäs tämä historiaa edeltävä aika oli? Esihistoriaa(ko)?

Jonkinasteista painajaista, ainakin mitä tulee entiseen muijaan.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
MarkusMaggot kirjoitti:
Mitähän sillon pitäisi tehdä, jos historia tuntuu toistavan kerta toisensa jälkeen itseään ja painajainen jatkuu ja jatkuu ja jatkuu?

Sinun tilanteesta ei tietenkään ole mitään tarkempia tietoja, mutta sen voin sanoa, että jos suhde ei vaan toimi, niin turha sitä on jollakin ihme tempuilla yrittää korjata.

Suhde toimii heti, jos on toimiakseen... sen olen oppinut.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Sinun tilanteesta ei tietenkään ole mitään tarkempia tietoja

Niinno ku itelläkään ei ole ajatusta ja tietoa nykyisestä tilanteesta, ihan sama miten yritit puhua mistä tahansa niin ei mitään tolkkua. Yhdessä ollessa kaikki toimii (fyysisesti ja henkisesti) mutta muuten on sit niin vitusti kysymysmerkkejä. Ei voi käsittää.

Mut ei se mitään, eiköhän tästäkin saada jotenkin "miehet on sikoja"-tapaus aikaan, ihan sama mitä tein.
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa naisten aloitekyvyttömyys. Siis tilanne, jossa nainen selvästi osoittaa kiinnostuksensa baarissa esim. sivullekirjoittanutta kohtaan mm. intensiivisin katsein, elein jne. Mutta miksi sitä hommaa ei sitten voi hoitaa loppuun asti, ts. miksi nainen ei tässä tilanteessa itse tule tekemään aloitetta? Ei se ole aina miesten tehtävä juosta naisten perässä huomiota ja suosiota kerjäämässä. Toki aloitekykyisiäkin naisia on, mutta eniten tosiaan vituttaa tilanteet, joissa selvästi annetaan ymmärtää, mutta sitten homma jätetään siihen. Sitä tuijotusta voi jatkua vaikka valomerkkiin asti, mutta juttelemaan ei, ei sitten vahingossakaan vaivauduta itse tulemaan.

Olkoon vaikka minkälainen silikoniblondi osoittamassa kiinnostusta, mutta jos ei sitä aloitekykyä hitustakaan löydy, niin antaa koko asian sitten olla.

Omasta puolestani voin ainakin sanoa, että enemmän kiinnostavat miehet, jotka ovat tekevät aloitteen. Se kertoo miehen luonteesta jo paljon. Tämän takia en itse halua aloitetta tehdä, sillä mielenkiinto loppuisi samantien
 

julle-jr

Jäsen
Omasta puolestani voin ainakin sanoa, että enemmän kiinnostavat miehet, jotka ovat tekevät aloitteen. Se kertoo miehen luonteesta jo paljon. Tämän takia en itse halua aloitetta tehdä, sillä mielenkiinto loppuisi samantien
No mitäköhän tämä aloitteentekeminen sitten kertoo miehen luonteesta?
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mitäköhän tämä aloitteentekeminen sitten kertoo miehen luonteesta?

Aloitteellisuudesta! Eikös se lue siinä..? Alkaa kyllästyttää tämä nykymiesten saamattomuus, esimerkiksi että nainen joutuu nykyään kosimaan, kun miehestä ei vaan jostain syystä ole siihen. Tämä tuntuu olevan aika yleinen ongelma nykyään, kun on kuulostellut ystäviä ja tuttuja. Minähän en kosi, vaikka vanhapiiaksi jäisin, prkl!
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kerrotko sitten miksi miehen pitäisi kosia jos naisen ei mielestäsi tarvitse? Miksi siis juuri miehen pitää kosia? onko tämä jotain niitä tasa-arvojuttuja vai mistä on kyse?

Miksi ei mies voisi osoittaa jonkinlaista heikkoutta naista kohtaan? Lisäksi pidän sitä yhtälailla etikettinä ja kohteliaisutena, kuin esim. oven avaamista. Ehkäpä olen vain siinä mielessä vanhanaikainen, että se kuuluu niihin "miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä"- juttuihin.
 

sake

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on just tätä. Naiset haluaa tasa-arvosta vain hyvät puolet.

Ei vaan kyse on siitä, että kiinnostaako sellainen mies, joka ei aloitetta pysty tekemään missään asiassa.. Jos ei pysty, kyseessä on vaan joojoo-mies, josta ei yllätyksiä saati romantiikkaa irtoa.
 

julle-jr

Jäsen
Ei vaan kyse on siitä, että kiinnostaako sellainen mies, joka ei aloitetta pysty tekemään missään asiassa.. Jos ei pysty, kyseessä on vaan joojoo-mies, josta ei yllätyksiä saati romantiikkaa irtoa.
Sama ongelmahan on sitten niissä naisissa, jotka eivät tee aloitetta. Eihän kukaan halua joojoo-naista, joista ei irtoa mitään yllätyksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös