Naisasiat

  • 7 488 527
  • 26 542
Siis häh. Sun mielestä enemmän merkkaa se, lähteekö tyttö kanssasi jonnekin yhtenä iltana, kuin se että puhutte puhelimessa tunnin (!) päivittäin?

Mikäli et liioitellut tuossa yhteydenpidon määrässä niin et tarvitse mitään ihme testailua.

Ja vielä ihan ylipäätään, yleensä ottaen paras tapa selvittää asiat on käydä kysymässä. Tämäkin kansa tuhertaa suhteissansa ihan turhaan, helpommalla pääsisi kun vain sanoisi/kysyisi suoraan.
Niin.. Ajattelen sen niin, että siinä on tavallaan se "esilletulon" kynnys, eli mennä yhdessä kyseisiin juhliin, jossa on omia kavereitani useampia. Ainakin itse kokisin sen tietynlaisena "statementtina", jos(/kun) hän esittelisi minut kavereilleen -vaikkakin jo nyt ainakin osa hänen kavereistaan tietää olemassaoloni hänen puheiden kautta.
Joo, onhan se tietty ihan mukava juttu, että yhteydenpito pelaa. Eikä tuossa ole keskiarvolta liioittelua, eilen tosin jäi vähemmälle, mutta parinakin päivänä on sitten ollut parikin tuntia höpötyksiä.

Normaalistihan kysyisinkin suoraan, mutta nyt en jostain syystä vielä moiseen rohkene.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Mä luulin että on paljon sellasia naisia jotka tykkää seurata urheilua. Olenko muka erehtyny?

Onhan niitä. Yleensä se vain menee niin, että kun "kiinnostus urheilusta"-arvo menee ylös, niin "ulkonäkö ja täysipäisyys"-arvo menee samassa suhteessa alas. Toki poikkeushan aina ja niin edelleen. Olisihan se nyt aivan käsittämättömän friikkiä jauhaa tyttöystävän tai vaimon kanssa kiekosta illat pitkät. Yök. IMO.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Olisihan se nyt aivan käsittämättömän friikkiä jauhaa tyttöystävän tai vaimon kanssa kiekosta illat pitkät. Yök. IMO.

Aivan. Jos on liian paljon samanlaisia asioita joista kumpikin osapuoli on kiinnostunut, niin ei se viime kädessä ole niin ihanaa. En minä henk. koht. ainakaan jaksaisi jauhaa joka päivä samoista asioista, jotka minua eniten kiinnostaa. Ja mikäli toinenkin osapuoli olisi useassa samassa asiassa yhtä "friikki" niin ottaisi vaan päähän, kun toinen on liian samanlainen ja samoista asioista kiinnostunut. Sehän siinä viehättävää onkin, kun toinen on vähän erilainen. Muuten homma kusee reisille jo alussa.

Niin ja jottei menisi aivan turhan päiväiseksi mussuttamiseksi tämä viesti, niin pitänee todeta että onhan tuolla naisrintamalla aika hiljaista ollut viime aikoina. Mutta mikäpä siinä, kesä tulee ja naisia siinä sivussa etc. Toivoa sopii ainakin.
 

Fordél

Jäsen
Mulle riittää ihan hyvin se, että toinen on aidosti kiinnostunut mun asioista ja kunnioittaa tekemisiäni ja intohimon kohteita. Ei mulla ole mitään intressiä lähteä jauhamaan sen suuremmin lätkästä tyttöystäväni kanssa. Kyllähän sitä voi asioista yleisellä tasolla selittää, mutta jotku asiat kuitenkin pitää vain olla omia eikä kaikkea tarvi eikä pidä jakaa.

Se on hienoa, että intressit kohtaa yleisellä tasolla kuten niin, että molemmat ovat liikunnallisia, mutta se riittääkin. Täytyy olla niitä omia asioita, joihin voi välillä paeta. Ja niin kauan kun se vastapuoli tämän ymmärtää eikä ota asiasta nokkiinsa niin homma toimii. Toistaiseksi se on toiminut jokaisen pirkon kanssa suht ongelmitta. Ei sellaisen pirkon kyytiin kannata edes lähteä, jonka kanssa intsessit eivät kohtaa edes yleisellä tasolla tai jos tämä ei tarpeeksi kunnioita toisen intohimoja.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vaikka nyt nainen olenkin, niin pakko tulla avautumaan kun vituttaa niin maan perkeleesti.

Jotenkin olen helvetin turhautunut tähän tilanteeseen. Olen tullut siihen tulokseen, että jotenkin "oma tasoni" miesten suhteen on aika korkealla. Aina tutustuttuani johonkin sopivaan seurustelukumppaaniin, ennen edes kunnollista tutustumista, alan etsiä vikoja luonteesta, asemasta, ulkonäöstä tai mistä vaan pienestäkin asiasta ja paisutan ne mielessäni ylipääsemättömiksi esteiksi.

Tapanani on myös ihastua joko heti tai ei ollenkaan. Tämähän on tietenkin aika ongelmallista - monenkin asian suhteen. Enhän edes tunne koko henkilöä syvemmältä, hyvä että edes pienten asioiden suhteen. Oikean luonteen valjetessa kiinnostus päättyy yleensä aika lyhyeen.

Joku vaan nappaa heti tai on nappaamatta. Tämä saattaa johtaa siihen, että sen kerran kun kiinnostun, näytän sen liiankin avoimesti. Tällöin mies saattaa perääntyä (kuten itsekin tekisin) ja itseäni alkaa vain vituttaa ja sen suuremmat tutustumiset jäävät siihen. Toisaalta taas saatan ihastua vain kuvitelmissani, ja oikeastaan minua kiehtoo vain se ns. tavoittelu. Kun on jotain saavutettavaa, on jännä mitata omaa haluttavuuttaan. Sitten kun huomaankin miehen vastaavan flirttailuihini, alankin epäröidä ja se jää taas siihen.

Suuri ongelma taitaa kuitenkin olla se, että moni miehistä on täsmälleen samanlainen kuin minä (noiden aikaisemmin mainittujen tilanteiden suhteen).

Tuntuu, että helvetin liian moni asia pitää lutviutua, että mistään tulisi yhtään mitään. Oikeassa paikassa (esim. laivalta harvoin löytää mitään kestävämpää), oikeaan aikaan (ei esim. edellisiä suhteita mielen perukoilla) ja oikean henkilön kanssa (rikolliset, naistenmiehet jne - no thanks). Niin, ja oikeassa mielentilassa tietenkin. Mikäs olisikaan sen vittumaisempaa, kun juuri hävitettyäsi puhelimesi ja lompakkosi sinua tulee auttamaan joku mukava ja hyvännäköinen mies, johon normaaliolosuhteissa syttyisit heti ja joka voisi olla vaikka tuleva aviomiehesi, kaikkoisi vittuilujesi ja manailujesi takia harvinaisen kauas. Niin, on se vaikeaa.

Kaikista suurimpana ongelmani pidän kuitenkin ehkä liikaa hakemista. Kaikki on suhteellista, mutta omasta mielestäni olen ollut tarpeeksi kauan sinkkuna ja harvinaisen kyllästynyt kaikenmaailman humalasäätöihin. Tämän takia saatan liikaakin haeskella juuri "sitä oikeaa", enkä vain ole rento oma itseni. Tämä on todistettavissa ainakin omalla kohdallani mm. siitä, että yllättävän moneen otteeseen on tullut samalla kertaa monia minusta/minua kiinnostuneita/kiinnostavia miehiä pörräämään ympärille. Kun ei ole paineita mistään, kun joku mies jo takataskusta löytyy, niin ehkä sitä osaa olla jollain tapaa rennompi jne, mene ja tiedä.

Ainoastaan yhden ainoan kerran on kaikki natsannut täydellisesti. Kipinä iski heti, mutta suhde eteni hitaasti, ehti kumpikin tutustua toisiinsa, enkä etsinyt kertaakaan minkäännäköisiä vikoja. Se suhde sitten kestikin suht pitkään.

Kuitenkin koen olevani suht hyvää seuraa, ihan (ihan vain siksi, etten kuulosta liian ylimieliseltä ;) hyvännäköinen, todella huumorintajuinen, ulospäinsuuntautunut, seuraan kaikennäköistä urheilua jne, että luulisi perkele miehille kelpaavan! Vaan ei. Ehdokkaita? :)

Huhhuh. Nyt olisi jotain tehtävä. Mutta mitä?
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitenkään olematta palstapoliisi, niin täällä Jatkoajassa taisi olla muuten jossain Miesasiat -ketju. Mietin vaan, että ehkä naisten hätähuudot kuuluisi siellä paremmin? Muutenkin sen ketjun soisi elpyvän... hyvää tarinaa sielläkin, vaikka usein aika samaa kuin täällä. No, tulipahan mainittua.

Jatkakaa.

***

Itse ketjun aiheeseen, niin hyvältä näyttää täällä suunnalla... pitkästä aikaa ja vihdoinkin. =) Edetään silti rauhallisesti ja ns. askel kerrallaan.
 

Fordél

Jäsen
Itse ketjun aiheeseen, niin hyvältä näyttää täällä suunnalla... pitkästä aikaa ja vihdoinkin. =) Edetään silti rauhallisesti ja ns. askel kerrallaan.

In Finland we have this thing called hyssyttely...Heh, melkein järjestään se tuntuu menevän niin, että kun siinä ongen kohossa alkaa näkymään kunnolla liikettä niin silloin pitää suomalaisen tradition mukaan olla naama peruslukemilla ja kaikki turha iloitseminen on silloin kiellettyä. Vasta kun saalis on saatu väsytettyä, nostettua haavilla veneeseen ja mielellään vielä löyty halolla tajuttomaksi, voi suomalainen mies todeta, että se on siinä. Siihen asti eletään mahdollisimman peruslinjalla ettei vaan vahingossakaan liiallisella innostuksella tuhota mitään. Sinänsä sääli kun tuo kohon jojo-liike on juuri sitä parasta ja antoisinta aikaa. Silloin sitä tuntee pystyvänsä vaikka mihin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heh, no voi olla. Tämä kuitenkin on kaikki niin alkutekijöissään, että en tiedä mitä vielä ajatella. No, enpä ajattele mitään. On vaan hyvä mieli ja fiilis. Se on jotain, mikä on totta.

Mahtavan ihmisen tapasin. Henkilökohtainen maailmankatsomuskin lähestulkoot samanlainen, käsittämätöntä.
 

Fordél

Jäsen
Mahtavan ihmisen tapasin. Henkilökohtainen maailmankatsomuskin lähestulkoot samanlainen, käsittämätöntä.

Hieno homma ja toivotaan, että natsaa! Kyllähän sen ymmärtää, että kun kyseessä on näinkin erityislaatuinen tapaus niin sitä ei halua lähteä riskeeraamaan hommaa ylimääräisellä intoilulla. Kannattaa kuitenkin nauttia tilanteesta ja onnesta.

Itsellä aikalailla sama tilanne menossa. Vaikka käsissä on todella hieno tapaus niin turhia paineita en suostu ottamaan. Täytyy vain olla oma itsensä ja katsoa jahka se riittäisi. Urheilutermein sanottuna pelataan meiän oma peli.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Ei sellaisen pirkon kyytiin kannata edes lähteä, jonka kanssa intsessit eivät kohtaa edes yleisellä tasolla tai jos tämä ei tarpeeksi kunnioita toisen intohimoja.

Itse olen tällä hetkellä pitkältikin juuri tällaisessa tilanteessa, että tapailen/seurustelen, tyttö on luonteeltaan aika suloinen ja ihana, mutta tuntuu, ettei meillä ole juurikaan muuta yhteistä kuin keskinäinen tykästys. Ja vieläpä niin, ettei oikeastaan ole merkkejäkään mistään sen suuntaisesta, että jotain löytyisi.

Joten saapa nähdä, periaatteessa homma tuntuu ihan hyvältä ja on kiva olla yhdessä, mutta samaan aikaan tuntuu, että tämä ei ehkä tule olemaan Se Juttu. Juurikin siksi, kun yhteisiä kiinnostuksen kohteita ei oikeastaan ole.
 
Vaikka nyt nainen olenkin, niin pakko tulla avautumaan kun vituttaa niin maan perkeleesti....Huhhuh. Nyt olisi jotain tehtävä. Mutta mitä?
Ja vaikka olenkin mies, niin oikeastaan täysin sanasta sanaan oisin voinut juttusi kirjoittaa. (no joo, ehkä naiset vois vaihtaa miehiks ja toisinpäin)
Olen näköjään täysin samanlainen tässä asiassa ja samalla tavalla puihin meni useammankin kivan tytön kanssa, kun ei sitä ihastusta tullut, niin ei sitä tullut.
Mutta nythän sitten tosiaan kiva tyttö löyty ihan täysin sattumalta, ohikulkiessa. Ja sehän vasta sitten onkin ihmetyttämään laittanut - mutta en valita. Paitsi, jos onnistun homman kusemaan jotenkin.
 

Fordél

Jäsen
Toista kertaa ei kyllä tee mieli langeta samaan ansaan, että ihastuu naiseen joka on varattu. Myöskin eettisesti pidän vääränä, että olisin hänen "salarakas", kuten nykyään tavataan ilmaista.

Edelleen Jutin sanoin: "Älä lähre shinne!" Jos pirkko on teikäläiselle tarkoitettu niin kyllä se sieltä tippuu sun syliin. Jos se tietää sun tunteet niin antaa hänen tehdä valinta ja parempi itse olla tunkematta siihen väliin. Kärsivällisyyttä tarvittas.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Parin viikon aktiivisen yhteydenpidon ja tapaamisten jälkeen sain kuitenkin tietää, että hänellä on toinen mies jonka kanssa hän on yhdessä. En tiedä oikein miten pitäisi edestä. Hän kuitenkin osoitti todella näkyvästi kiinnostuksensa.

Toista kertaa ei kyllä tee mieli langeta samaan ansaan, että ihastuu naiseen joka on varattu. Myöskin eettisesti pidän vääränä, että olisin hänen "salarakas", kuten nykyään tavataan ilmaista.

Niinkuin nimim. Fordélkin tuossa sanoi, niin kerrot vaan tytölle, että game over sun osalta siihen asti, kunnes tyttö on vapaa. Ja näköjäänhän olet sen jo itsekin ymmärtänyt.
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
Nyt sitten homma on mennyt ihan ihmeelliseksi... Kirjoittelin tuossa jokin aika sitten, että reipas kuukausi ollaan pidetty naisen kanssa yhteyttä ja hyvin on mennyt. On päästy lähitaisteluunkin jne. , mutta nyt sitten viime viikolla alkoi ihme soutaminen ja huopaaminen ja yhtäkkiä yhteistä aikaa ei löytynyt ja hän tuntui välttelevän tapaamisia vaikkei mistään vakavammasta olla edes vielä keskusteltu. Kaiken lisäksi ei vastaillut puhelimeenkaan (vaikka puhelin on sille kaikki kaikessa) ja selitti ihme selityksiä miksei puhelimeen vastannut jne. Eilen sit juteltiin kunnolla ja itelle tuli sellainen käsitys ettei kiinnostusta ole ja jäi semmonen maku suuhun, että se oli sit siinä. Sitten tapahtuikin illalla ihme ja tyttö ottikin uudestaan yhteyttä ja keskusteltiin toista tuntia ja se osoitti taas kiinnostusta!?! (Löytyisköhän yliopiston/amk:n kurssitarjonnasta jotain signaalinkäsittelyn kurssia naisten aivoista...)

Ehdin jo ennen eilisiltaa "heittää pyyhkeen kehään", mutta se iltakeskustelu rupesi nyt sit mietityttämään, josko sittenkin... Ja jottei homma menisi liian helpoksi niin tänään tuli vielä uusi juonne juttuun kun yks toinen tyttö (pari vuotta sitten treffailtiin mut vakavampi jäi kun kaukosuhdetta ei haluttu, nyt asuu taas samalla paikkakunnalla) soitti ja kyseli josko vappuna vois nähdä ja lähteä piknikille ja oikein härnäsi,että on tulossa kaverin kanssa ikävä sinkkuvappu jne.

Nyt on sit meikäpoika ihan pihalla mitä tehdä... Taustatietona voin mainita, että molempien kanssa kemiat synkkaa loistavasti ja tosi mukavaa on. Lisäksi molemmat ovat hyvännäköisiä ja tasavertaisia kaikin puolin. Itteä vituttaa just tällainen säätäminen, mutta nyt tuntuu siltä, että teen ensin asiat selväksi tän säätäjän kanssa ja sit vasta katon mitä tästä toisesta kehkeytyy... Huoh tulipas avauduttua vaihteeksi:)
 
Itse tekisin niin, että löisin liinoja kiinni sen jahkaajan kanssa ja menisin vappuna sen toisen kanssa höntyilemään - mitään vakavaahan ei siis sen toisen kanssa ollut vielä?
Siinä samalla sitten saisi a) vähän tietoa, että kuinka kiinnostunut se jahkaaja on b) näkisi, että tulisiko vielä parempaa kipinää sen piknik-tytön kanssa, jolloin sen jahkaajan voisi huoletta lempata.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jahkaajat yleensä kannattaa unohtaa pitkässä juoksussa, koska se jahkaaminen yleensä kertoo siitä, että ihminen ei ole varma. Saattaa esim. väijyä sitä, että se joku parempi tapaus nappaa koukkuun. Ei välttämättä toki, joku voi olla myös puhtaasti epävarma käänteissään, mutta tuo on silti mahdollisuus, että elättelee toiveita paremmasta ja olet vasta se kakkos- tai kolmosvaihtoehto.

En tosin jo aiemmin mainituista itsensätyrkyttäjistäkään pidä, koska ne ovat yleensä sitten tosi epätoivoisia tapauksia jotka rupeavat roikkumaan jatkuvasti ja eivät kestä yhtään itsekseenoleilua. Jotenkin luotto sellaisia ihmisiä kohtaan ei ole se kaikkein suurin mahdollinen.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Itse tekisin niin, että löisin liinoja kiinni sen jahkaajan kanssa ja menisin vappuna sen toisen kanssa höntyilemään - mitään vakavaahan ei siis sen toisen kanssa ollut vielä?
Siinä samalla sitten saisi a) vähän tietoa, että kuinka kiinnostunut se jahkaaja on b) näkisi, että tulisiko vielä parempaa kipinää sen piknik-tytön kanssa, jolloin sen jahkaajan voisi huoletta lempata.

Itse tekisin myös näin. Tällä sinä näytät jahkaajalle, että on muitakin vaihtoehtoja ja et ole valmis katsomaan mitään jahkailuja.

Joskus jos joku nainen on alkanut pitämään jotain ihme peliä ja vittuilemaan, olen mennyt esim. jonkun kaverinaisen kanssa Suokkiin piknikille tai baariin. Tämä on selkeä viesti, ettei kannata alkaa vittuilemaan tai käy kylmät.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Nyt kun tunteet ovat hieman laantuneet, tapasin pitkästä aikaa todella hyvän tyypin. Heti tuntui, että tästä voisi tulla jotain koska tunsin tämän henkilön kyllä menneisyydestä mutta viime vuosina ei ole tullut pidettyä yhteyttä. Parin viikon aktiivisen yhteydenpidon ja tapaamisten jälkeen sain kuitenkin tietää, että hänellä on toinen mies jonka kanssa hän on yhdessä. En tiedä oikein miten pitäisi edestä. Hän kuitenkin osoitti todella näkyvästi kiinnostuksensa.

Toista kertaa ei kyllä tee mieli langeta samaan ansaan, että ihastuu naiseen joka on varattu. Myöskin eettisesti pidän vääränä, että olisin hänen "salarakas", kuten nykyään tavataan ilmaista.

Tulipas nyt sekava teksti.

Mahdollisimman nopeasti teet selväksi, että vaihtoehdot ovat sinä tai toi nykyinen, molempia muija ei voi saada. Tällä tavalla asia hoituu vähän kuin itsestään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse tekisin niin, että löisin liinoja kiinni sen jahkaajan kanssa ja menisin vappuna sen toisen kanssa höntyilemään - mitään vakavaahan ei siis sen toisen kanssa ollut vielä?
Siinä samalla sitten saisi a) vähän tietoa, että kuinka kiinnostunut se jahkaaja on b) näkisi, että tulisiko vielä parempaa kipinää sen piknik-tytön kanssa, jolloin sen jahkaajan voisi huoletta lempata.


Kyllä kyllä, worst case scenariohan on sitten se että, jahkaaja olikin vain mennyt puihin kun tyköstelee niin hirveesti, ja nyt sitten pahoittaa mielensä kun miehellä onkin toinen vappuheila jo kuvioissa. Ja se vappuheila saa tietysti kuulla että sitä pyöritellään kahta naista samanaikaisesti ja game over. Tää on tätä.
 
Itse tekisin myös näin. Tällä sinä näytät jahkaajalle, että on muitakin vaihtoehtoja ja et ole valmis katsomaan mitään jahkailuja.
...
Mutta siitähän lähdetään, ettei sille jahkaajalle kerrota, että muitakin on. Eikä mitään muutakaan. Eli kontaktointi täysin yksipuoleiseksi ja sen sillä tolalla pitäen, kunnes selkiää mimmin aikeet - ja samalla sitten voi tunnustella meininkejä toisen minkin kanssa.
Tai sitten täräyttää jahkaajalle, että mitkäs sillä oikein on fiilikset - sua kyllä kiinnostaa, mutta ihmetyttää tommonen jahkailu.
(jesh, meikänhän on hyvä sanoa...)
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Nyt sitten homma on mennyt ihan ihmeelliseksi... Kirjoittelin tuossa jokin aika sitten, että reipas kuukausi ollaan pidetty naisen kanssa yhteyttä ja hyvin on mennyt. On päästy lähitaisteluunkin jne. , mutta nyt sitten viime viikolla alkoi ihme soutaminen ja huopaaminen ja yhtäkkiä yhteistä aikaa ei löytynyt ja hän tuntui välttelevän tapaamisia vaikkei mistään vakavammasta olla edes vielä keskusteltu. Kaiken lisäksi ei vastaillut puhelimeenkaan (vaikka puhelin on sille kaikki kaikessa) ja selitti ihme selityksiä miksei puhelimeen vastannut jne. Eilen sit juteltiin kunnolla ja itelle tuli sellainen käsitys ettei kiinnostusta ole ja jäi semmonen maku suuhun, että se oli sit siinä. Sitten tapahtuikin illalla ihme ja tyttö ottikin uudestaan yhteyttä ja keskusteltiin toista tuntia ja se osoitti taas kiinnostusta!?! (Löytyisköhän yliopiston/amk:n kurssitarjonnasta jotain signaalinkäsittelyn kurssia naisten aivoista...)
2 vaihtoehtoa, nainen on joko epävarma mitä sinä haluat/hän haluaa, tai sitten sillä on toinen mies kierroksessa. Nähnyt naispuolisten ystävien touhuja vuosia niin läheltä että tuo jälkimmäinen kuulostaa oikeammalle.. (puhelimeen ei vastata kun on toinen mies himassa/ollaan treffeillä.. ym ym..)
 

Fordél

Jäsen
Nyt sitten homma on mennyt ihan ihmeelliseksi... Kirjoittelin tuossa jokin aika sitten, että reipas kuukausi ollaan pidetty naisen kanssa yhteyttä ja hyvin on mennyt. On päästy lähitaisteluunkin jne. , mutta nyt sitten viime viikolla alkoi ihme soutaminen ja huopaaminen ja yhtäkkiä yhteistä aikaa ei löytynyt ja hän tuntui välttelevän tapaamisia vaikkei mistään vakavammasta olla edes vielä keskusteltu. Kaiken lisäksi ei vastaillut puhelimeenkaan (vaikka puhelin on sille kaikki kaikessa) ja selitti ihme selityksiä miksei puhelimeen vastannut jne. Eilen sit juteltiin kunnolla ja itelle tuli sellainen käsitys ettei kiinnostusta ole ja jäi semmonen maku suuhun, että se oli sit siinä. Sitten tapahtuikin illalla ihme ja tyttö ottikin uudestaan yhteyttä ja keskusteltiin toista tuntia ja se osoitti taas kiinnostusta!?! (Löytyisköhän yliopiston/amk:n kurssitarjonnasta jotain signaalinkäsittelyn kurssia naisten aivoista...)

Tämän kappaleen viimeiseen kysymykseen voin vastata, että ainakin yliopistoista löytyy aine nimeltä naistutkimus, jonka kurssien läpikäynti voisi helpottaa naisten ymmärtämistä. Ei muuta kun siitä sulle pääaine ja horologin paperit kouraan niin alkaa nämäkin asiat luistamaan!

Mutta jos ihan tosissaan ollaan niin kun sulla näyttää olevan jonkinlainen yhteys tuohon naiseen niin kysäseppä ihan suoraan, että mättääkö sitä joku asia ja mitä se tältä suhteelta haluaa? Jos jahkaaminen jatkuu niin anna sitten asian olla ja tarkista vappuna toisen pirkon tilanne jahka siitä muodostuisi jotain. Mutta varmuuden vuoksi suosittelen, että käyt tuon ensimmäisen kanssa asiat läpi niin saat asioihin selvyyden ja vapun, tuon juhlista turhimman, juhlinta sujuu paremmilla mielin kun ei tarvi kelailla asioita.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mutta siitähän lähdetään, ettei sille jahkaajalle kerrota, että muitakin on. Eikä mitään muutakaan. Eli kontaktointi täysin yksipuoleiseksi ja sen sillä tolalla pitäen, kunnes selkiää mimmin aikeet - ja samalla sitten voi tunnustella meininkejä toisen minkin kanssa.

Tottakai tämä jahkaaja kysyy joko ennen vappua suunnitelmista tai vapun jälkeen mitä vappuna tuli tehtyä. En lähtisi valehtelemaan, enkä perumaan sovittuja menoja, jos toinen on jahkaillut liian kauan. Pahin virhe on sopia ensin toisen kanssa piknikistä ja sitten perua piknikki jahkailijan vuoksi. Tuossa skenaariossa menettää sen piknikkinaisen ja näyttää jahkailijalle, että jahkailu on ok ja sitä voi harrastaa ilman seuraamuksia.

Naiset(mitä kauniimpi sen enemmän) ovat tottuneet hännystelijöihin, jotka ovat täysin pompoteltavissa ja hyväksikäytettävissä. Hännystelijät ostavat drinkkejä ja illalisia, peruvat menonsa naisen mielen mukaan jne...

Miehen pitää tehdä nämä asiat selväksi heti kun tapaa potentiaalisen naisen. Näyttää ettei kiinnosta paskaakaan kuunnella vittuilua tai ostella drinkkejä yökerhoissa. Jos jo ostelit drinkkejä ja annoit pompotella, niin homma on menetetty ja nainen jahkailee/etsii parempaa miestä. Toinen vaihtoehto on suora tie tossun alle.
 
Tottakai tämä jahkaaja kysyy joko ennen vappua suunnitelmista tai vapun jälkeen mitä vappuna tuli tehtyä. En lähtisi valehtelemaan, enkä perumaan sovittuja menoja, jos toinen on jahkaillut liian kauan. Pahin virhe on sopia ensin toisen kanssa piknikistä ja sitten perua piknikki jahkailijan vuoksi. Tuossa skenaariossa menettää sen piknikkinaisen ja näyttää jahkailijalle, että jahkailu on ok ja sitä voi harrastaa ilman seuraamuksia. ..
Tähänhän siis liittyy nyt vahvana se oletus, että se jahkaaja todella kysyisi vappusuunnitelmista tai jälkeenpäin meiningeistä. Mikäli kyseinen kysymys esitetään, niin silloin toki rehellisesti vastataan - valehtelu on perseestä. Itse vastaisin, että "yhden tutun/kaverin kanssa vietetään/vietin vappua/-un". Tuon tarkemmin asia ei mielestäni edes sille mimosalle kuulu, jos ei kerta mitään sen isompaa ole menossa.
Olen samaa mieltä tuosta, että sopimisperumismeininkiin ei kannata lähteä. Pieni itsetutkiskelu tänään, että mitkä ovat näiden tyttöjen kiinnostavuustasot - ja jos on tämä piknik-tyttö samalla tasolla, niin itse lähtisin siihen. Koska todnäk on meininki hyvä, ja kiinnostus varmasti kasvaa - kun taas jahkaajan kanssa (joko yhdessa fyysisesti tai "henkisesti") meininki on vaisumpaa epävarman tilanteen takia.

Eli mee sinne piknikille!
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
2 vaihtoehtoa, nainen on joko epävarma mitä sinä haluat/hän haluaa, tai sitten sillä on toinen mies kierroksessa. Nähnyt naispuolisten ystävien touhuja vuosia niin läheltä että tuo jälkimmäinen kuulostaa oikeammalle.. (puhelimeen ei vastata kun on toinen mies himassa/ollaan treffeillä.. ym ym..)

Olen kyllä osoittanut kiinnostukseni, mutta pitää vielä verbaalisesti varmistaa tilanne, niin ei jää mitään sen kohdalta hampaankoloon jos on jäädäkseen. Samaa olen itsekin miettinyt, että joko sillä on epävarmuus tai sitten on toinen mies kierroksella. Ajattelin itsekin jälkimmäistä, mutta asiasta tekee monimutkaisen se, että muija on ollut jo useamman vuoden sinkkuna, joten mahdollisesti sitoutumiskammoisuus tms. on iskenyt vakkei tässä nyt vielä mitään vakavampaa ole tapahtunutkaan. Mielenkiintoinen pointti on myös että känässä (kolmenkympin kriisi tulossa) lirkutteli ja kyseli sit kaikennäköistä aina haluatko lapsia -teemasta alkaen:)

Pikniktyttöstä näen kyllä jatkuvasti myös harrastuksen puolesta ja sitä kautta tulee heitettyä läppää hänen kanssaan, joten en usko, että hän ihan vielä epätoivoinen on, koska ikääkään ei ole lähelläkään kolmeakymppiä.

Ei perhana, pitää kysäistä jahkaajalta ennen vappua, jotta saa pelin selväksi ja voi rauhallisin mielin viettää vappua vappuheila kainalossa=)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös