Vaikka nyt nainen olenkin, niin pakko tulla avautumaan kun vituttaa niin maan perkeleesti.
Jotenkin olen helvetin turhautunut tähän tilanteeseen. Olen tullut siihen tulokseen, että jotenkin "oma tasoni" miesten suhteen on aika korkealla. Aina tutustuttuani johonkin sopivaan seurustelukumppaaniin, ennen edes kunnollista tutustumista, alan etsiä vikoja luonteesta, asemasta, ulkonäöstä tai mistä vaan pienestäkin asiasta ja paisutan ne mielessäni ylipääsemättömiksi esteiksi.
Tapanani on myös ihastua joko heti tai ei ollenkaan. Tämähän on tietenkin aika ongelmallista - monenkin asian suhteen. Enhän edes tunne koko henkilöä syvemmältä, hyvä että edes pienten asioiden suhteen. Oikean luonteen valjetessa kiinnostus päättyy yleensä aika lyhyeen.
Joku vaan nappaa heti tai on nappaamatta. Tämä saattaa johtaa siihen, että sen kerran kun kiinnostun, näytän sen liiankin avoimesti. Tällöin mies saattaa perääntyä (kuten itsekin tekisin) ja itseäni alkaa vain vituttaa ja sen suuremmat tutustumiset jäävät siihen. Toisaalta taas saatan ihastua vain kuvitelmissani, ja oikeastaan minua kiehtoo vain se ns. tavoittelu. Kun on jotain saavutettavaa, on jännä mitata omaa haluttavuuttaan. Sitten kun huomaankin miehen vastaavan flirttailuihini, alankin epäröidä ja se jää taas siihen.
Suuri ongelma taitaa kuitenkin olla se, että moni miehistä on täsmälleen samanlainen kuin minä (noiden aikaisemmin mainittujen tilanteiden suhteen).
Tuntuu, että helvetin liian moni asia pitää lutviutua, että mistään tulisi yhtään mitään. Oikeassa paikassa (esim. laivalta harvoin löytää mitään kestävämpää), oikeaan aikaan (ei esim. edellisiä suhteita mielen perukoilla) ja oikean henkilön kanssa (rikolliset, naistenmiehet jne - no thanks). Niin, ja oikeassa mielentilassa tietenkin. Mikäs olisikaan sen vittumaisempaa, kun juuri hävitettyäsi puhelimesi ja lompakkosi sinua tulee auttamaan joku mukava ja hyvännäköinen mies, johon normaaliolosuhteissa syttyisit heti ja joka voisi olla vaikka tuleva aviomiehesi, kaikkoisi vittuilujesi ja manailujesi takia harvinaisen kauas. Niin, on se vaikeaa.
Kaikista suurimpana ongelmani pidän kuitenkin ehkä liikaa hakemista. Kaikki on suhteellista, mutta omasta mielestäni olen ollut tarpeeksi kauan sinkkuna ja harvinaisen kyllästynyt kaikenmaailman humalasäätöihin. Tämän takia saatan liikaakin haeskella juuri "sitä oikeaa", enkä vain ole rento oma itseni. Tämä on todistettavissa ainakin omalla kohdallani mm. siitä, että yllättävän moneen otteeseen on tullut samalla kertaa monia minusta/minua kiinnostuneita/kiinnostavia miehiä pörräämään ympärille. Kun ei ole paineita mistään, kun joku mies jo takataskusta löytyy, niin ehkä sitä osaa olla jollain tapaa rennompi jne, mene ja tiedä.
Ainoastaan yhden ainoan kerran on kaikki natsannut täydellisesti. Kipinä iski heti, mutta suhde eteni hitaasti, ehti kumpikin tutustua toisiinsa, enkä etsinyt kertaakaan minkäännäköisiä vikoja. Se suhde sitten kestikin suht pitkään.
Kuitenkin koen olevani suht hyvää seuraa, ihan (ihan vain siksi, etten kuulosta liian ylimieliseltä ;) hyvännäköinen, todella huumorintajuinen, ulospäinsuuntautunut, seuraan kaikennäköistä urheilua jne, että luulisi perkele miehille kelpaavan! Vaan ei. Ehdokkaita? :)
Huhhuh. Nyt olisi jotain tehtävä. Mutta mitä?