Naisasiat

  • 7 503 484
  • 26 557

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Myös jos vaihtelee tequilaa suihinottoon en näe toiminnassa mitään pahaa.

Onko sitten sama, jos vaihtelee rahaa blowjobiin? Eikö silloin liikuta kuitenkin jo eri asetelmassa, jos ajatus on, että vaihdetaan tuote tuotteeseen? Ei siinä siis mitään pahaa ole, mutta asetelma vaihtuu, jos ajatukselliseti menee näin. Ja jos asetelma muuttuu, niin silloinhan vaatimuksetkin voi muuttua, eikä tarvitse tyytyä mihinkään perus-säälilähetyssaarnaajaan, vaan laitetaan vaihdokki töihin? Ja nyt en sitten arvon tasa-arvo ihmiset ole esineellistämässä, vaan leikin ajatuksella, että jos vaihtelee tequilaa suihinottoon...
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Katsokaa esim. keski-eurooppalaisia miehiä. Eivät he ota mitään määräyksiä naisilta. Kaikki tietävät paikkansa suhteessa. Ja feministeille tiedoksi, että tämä ei tarkoita mitään hellan ja nyrkin välissä olemista. Joillakin sosiaalidynamiikka on hallussa, mutta useimmilla suomalaisilla miehillä ei.

Hassua. Seurasin tätä keskustelua ja ajattelin juuri päinvastaista. Itse olen tullut siihen tulokseen jo ajat sitten, että naiset ne sitä showta pyörittävät. Jos lasketaan Keski-Euroopaksi myös Italia, niin sieltä minulla on ainakin ääriesimerkkejä. Naiset ovat nostaneet siellä itsensä monesti aika korkealle jalustalle, enpä olisi ottanut kovin helposti harkintaan minkäänlaista vakavampaa niiden neitien kanssa.

Niin ja siitä nyrkistä ja hellasta. Vanhemmissa pariskunnissahan tuo toteutuu, kieroutuneella tavalla tosin. Nainen kyllä pitää oman paikkansa hellan ääressä (heille se tosin on itsestäänselvyys), mutta sama rouva se sitä nyrkkiäkin heiluttaa, mikäli isäntä ei tee juuri niin, kuin miten käsketään.

Olen aika onnellinen, että tuohon ei tarvitse ikinä mennä.
 

Fordél

Jäsen
Naisesta, nyrkistä ja hellasta voi ylipäänsä sanoa sen, että yhteiskunnan muuttuessa on parisuhteetkin nykyään paljon tasa-arvoisempia ja se on vain hyvä asia. Täällä muutama nimimerkki luulee, että mies on edelleen jotenkin vahvempi ja dominoivampi osapuoli, mutta onneksi näin ei ole. Ei mulla ole ainakaan mitään intressiä lähteä näyttämään parisuhteessa kumpi määrää. Se ei ole mitenkään itsetarkoitus. Joskus määrää nainen, joskus mies ja jos oikein menee putkeen niin asioista päästään yhteisymmärrykseen. On paljon miehekkäämpää kantaa vastuunsa, myöntää tarvittaessa olevansa väärässä ja olevansa heikko.
 

scholl

Jäsen
Linkissä on Hesarin tänäinen Viivi & Wagner, missä pohditaan miksi naiset ovat kykenemättömiä pitämään hauskaa ilman miestään.

Meinasin tulla postaamaan saman kuvan. Tuostahan on nimenomaan kyse. Halutaan mies mukaan Ikeaan tai markettiin, vaikka aikuisena ihmisenä pitäisi pystyä yksinkin menemään. Sitten jos samanaikaisesti tulee joku tärkeä matsi telkkarista niin suomalainen vässykkämies silti lähtee mukaan. Kaikki arvot ja periaatteet haudataan sen takia, että mahdollisesti tulisi seksiä. Naurettavaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Halutaan mies mukaan Ikeaan tai markettiin, vaikka aikuisena ihmisenä pitäisi pystyä yksinkin menemään. Sitten jos samanaikaisesti tulee joku tärkeä matsi telkkarista niin suomalainen vässykkämies silti lähtee mukaan. Kaikki arvot ja periaatteet haudataan sen takia, että mahdollisesti tulisi seksiä. Naurettavaa.
Kyllä ainakin minulle on huomattavasti tärkeämpiä asioita elämässä kuin joku jonninjoutava tv-matsi. No, sohvaperuna voi elää omaa yksinäistä elämäänsä parisuhteessa tv:n kanssa. Minä olen ihan mielelläni hieman toisenlaisessa parisuhteessa. Jos se on jollekin synonyymi vässykän kanssa, niin omapa on häpeänsä.

On varmasti helppoa, kun voi laittaa kaikki asiat noin mustavalkoisina. Väitän silti, että reaalimaailma on schollin maailmankuvasta melko kaukana.
 

Fordél

Jäsen
On varmasti helppoa, kun voi laittaa kaikki asiat noin mustavalkoisina. Väitän silti, että reaalimaailma on schollin maailmankuvasta melko kaukana.

Juuri näin. Yksin ollessahan ei tarvitse kompromisseja tehdä, mutta parisuhteessa ne ovat arkipäivää. Tietysti loputtomiin niitä ei pidä tehdä vaan tietyssä määrin on myös pidettävä kiinni omista intresseistä.

Tässä tasapainottelussa onkin se yksi parisuhteen keskeisimmistä haasteista ja varmasti sen tasapainon järkkyessä niitä riitoja tulee eniten. Kuitenkin nämäkin asiat ovat täysin sovittavissa jos vain suhteessa on tarpeeksi halua ja tahtoa. Aina ei sinne Ikeaan tarvitse mennä seuraksi jos televisiosta sattuu tulemaan vaikka joku tärkeä lätkämatsi, mutta joskus taas pitää nostaa toisen intressit omia tärkeämmiksi ja joustaa. Eikä kyse ole tällöin mistään vässyköinnistä vaan toisen ja parisuhteen kunnioittamista. Tuollaisella mustavalkoisella mentaliteetilla sitä joustamista tuskin tapahtuu ja mitään toimivaa parisuhdetta saadaan aikaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin, kutsuisin tuota asiaa parisuhteessa luontevaksi liukumiseksi.

Enkä meinaa tällä pelkästään sitä vällyjen välissä tapahtuvaa toimintaa.
 

Knower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit+Petteri Nummelin
Tässä tasapainottelussa onkin se yksi parisuhteen keskeisimmistä haasteista ja varmasti sen tasapainon järkkyessä niitä riitoja tulee eniten. Kuitenkin nämäkin asiat ovat täysin sovittavissa jos vain suhteessa on tarpeeksi halua ja tahtoa. Aina ei sinne Ikeaan tarvitse mennä seuraksi jos televisiosta sattuu tulemaan vaikka joku tärkeä lätkämatsi, mutta joskus taas pitää nostaa toisen intressit omia tärkeämmiksi ja joustaa.

Tätä tämä juuri on. Kun elää hyvässä parisuhteessa, se nainen tietää kyllä milloin tulee se tärkeä lätkämatsi ja antaa hyvillä mielin sen miehen katsoa sitä. Joku jopa on kiinnostunut itsekin. Samoin se mies kyllä tietää milloin on tärkeä yhteinen juttu menossa ja tekee yhdessä asioita.

Kantapään kautta usein, mutta kyllä se tasapaino löytyy. Jatkuvasti toki vaatii sopivanlaista panostusta.
 

scholl

Jäsen
Juuri näin.

Lainasin vain tuon, koska muuten olisi pitänyt lainata koko juttu.

Olennaistahan on se, että ensinnäkin se Ikea on auki koska vain. Ei silloin voi olla kenenkään intresseissä mennä sinne juuri silloin, kun samanaikaisesti tapahtuu jotain ainutkertaista. Esim. viime sunnuntaina kun Bayern ratkaisi Saksan mestaruuden, en olisi mestaruusjuhlien aikana ollut missään kaupoissa pyörimässä. Pari kertaa olen ollut hölmöilyihin vietävissä ja se vitutus ei poistu. 1985 lähdin jonnekin kyläilemään pakon edessä, vaikka olisi ollut Bayern Münchenin peli telkkarissa ja siihen aikaan TV2 näytti niitä tyyliin kaksi matsia vuosikymmenessä. Ja 1984 jouduin jonnekin hemmetin purjehdusleireille EM-kisojen aikaan. Jäi osa tärkeistä peleistä näkemättä.

Toinen asia on se, että ihmisille pitää pystyä antamaan vastuuta itsenäisiin toimenpiteisiin, mitä Wagnerkin ajaa takaa. Ei kukaan ole niin käsi, etteikö siihen pystyisi. Otetaan esimerkiksi verhojen hankinta. Kun schollille verhot hankittiin niin scholl ei ollut samalla aaltopituudella Stockmannin myyjien kanssa, joten hankinta ulkoistettiin schollin mutsille, joka neuvotteli siellä vaihtoehdoista. Sitten kun vaihtoehdot oli kartoitettu, scholl ajoi paikalle ja verhokangasvaihtoehdot, renkaat verhotankoon ja seiniin tulevat koukut etc. esiteltiin schollille. Sen jälkeen scholl teki kaikki päätökset konekiväärimäisesti parin minuutin sisään ja lähti pois, jolloin muut jäivät sinne neuvottelemaan detaljeista. Jos olisi taas ollut kyse autohankinnasta niin olisi voinut mennä toistepäin. Esim. viime pe hankin yhden auton niin ettei kauaa nokka tuhissut. Eli jos olisi nainen talossa, jolle olisi tarve ostaa auto niin siinä vaiheessa, kun vaihtoehdot on kartoitettu, voisi esitellä sen asian ja nainen voi hyväksyä tai tehdä päätöksen. On aivan idioottimaista tuhlata monen ihmisen aivokapasiteettia ja olla antamatta mitään itsenäisyyttä, jos edetään koko ajan sillä tavalla, että tehdään jotain yhteismatkoja kauppoihin tai vastaaviin paikkoihin.

Jos naisen prioriteetteihin kuuluu Ikea ennen Bayern Müncheniä niin silloin nainen menee Ikeaan, eikä katso peliä. Tosin silloin kyse on käsittääkseni naisen kämpästä, koska schollin kämppään ei Ikea-moskaa tule.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Tätä tämä juuri on. Kun elää hyvässä parisuhteessa, se nainen tietää kyllä milloin tulee se tärkeä lätkämatsi ja antaa hyvillä mielin sen miehen katsoa sitä. Joku jopa on kiinnostunut itsekin. Samoin se mies kyllä tietää milloin on tärkeä yhteinen juttu menossa ja tekee yhdessä asioita.

Kuin meikäläisen kynästä. Ei siinä parisuhteessa näistä ongelmia tule, kun se yhteinen sävel on löytynyt. niin molemmat osapuolet joustavat sopivasti. Silloin myös pidetään kiinni niistä omista jutuista (esim. harrastukset) ja ei "liimauduta" toisiinsa. Silloin homma pelittää.

Tulee täällä kirjoittavista muutamasta nimimerkistä mieleen se arvoitus konsultista:

Mikä on konsultti?
Konsultti on mies joka tietää 200 asentoa, mutta ei tunne yhtään naista.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
EVVK-asenne ei tarkoita sitä, ettei tee elettäkään asian eteen. Pitää vaan erottua keskivertojampasta, joka useimmin on juuri tällainen drinksuja tarjoava vässykkä, jota naiset vedättävät 6-0.

Eivät naiset halua sellaista miestä, joka yrittää ostamalla jotain saada heidän huomionsa, vaikka tätä mallia kaikki tuputtavat leffoista jne. lähtien. Tokihan useimmat naiset juovat drinksut ja syövät illalliset, mutta sen jälkeen on 99% mahdollisuus, että miehelle kaivetaan kaverikortti esiin. Vaivaa voi nähdä muutenkin kuin lompakkoaan kaivamalla.

Usein kuulee naisten suusta, että "herrasmiesten" kuuluu tarjota naisille sitä sun tätä. Aivan paskapuhetta. Vässykkäherrasmiehet ovat naiset totuttaneet tällaiseen roskaan.
Ostan itse omat drinksuni, mutta jos joku mukava mies tulee juttusille ja jossain välissä kysyy, saako tarjota drinksun niin mikäs siinä. Toista en ota vastaan, koska en halua jonkun alkavan juottamaan minua. Jos keskustelunavaus on "saanko tarjota" niin vastaus on et saa.

Jos mies pyytää naista ulos syömään niin silloin luonnollisesti on kohteliasta tarjota, mutta ei tämäkään mikään kiveen raaputettu juttu ole. Jos seura on kivaa ja haluaisin tavata toistekin, niin mikä ettei. Jos treffiseura ei miellytä ja ne jäävät ainoiksi treffeiksi, niin maksan kyllä itse. Mutta odotusarvonani ei ole että minulle tarjotaan, jos illalliselle kutsutaan.

Keskivertojampat eivät kylläkään ole mitään vässyköitä, jotka yrittävät epätoivoisesti saada naisseuraa tarjoamalla drinksuja. Näitä tyyppejä kutsutaan jo luusereiksi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Suomalaisyhteiskunnassahan tuo tarkoittaa sitä, että mies joustaa. Se johtuu siitä rumien johtajien naisten päähän ujuttamasta propagandasta. Voisin tehdä vaikka kuinka pitkän listan lähipiiristä, joten ei se mitään teoriaa ole.
Minun lähipiirissäni ei ole yhtään tuollaista tapausta, jossa vain mies joustaa. Onko vika sinun lähipiirissäsi, vai siinä naistyypissä, mitä lähipiiriisi kuuluva miestyyppi vetää puoleensa kuin paskakasa kärpäsiä?
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tätä tämä juuri on. Kun elää hyvässä parisuhteessa, se nainen tietää kyllä milloin tulee se tärkeä lätkämatsi ja antaa hyvillä mielin sen miehen katsoa sitä.

Nimenomaan. Itselle oli hieno yllätys huomata, että emäntä oli kopioinut otteluohjelman kalenteriinsa. Näin hän tiesi jo etukäteen, milloin minä olisin esimerkiksi menossa jäähallille illalla, eikä taatusti sopinut mitään sille päivälle. Loistojuttu.

Muutenkin näistä Bayernin matseista ja Ikean reissuista selviää komeasti puhumalla. Ei tarvitse tehdä kompromisseja ja purra hammasta, kun molemmat tietävät missä mennään. Eli jos tiedossa on joku itselle tärkeä juttu, niin kunhan se ajatus vain saadaan jotenkin tulostettua äänen muodossa ulos ENNEN sitä päivää, jolloin olit suunnitellut istuvasi koko illan telkkarin ääressä kavereiden kanssa, niin ongelmia ei ilmaannu juuri koskaan. Harvemmin sitten käy niin, että kaksi menoa ovat pakon sanelemina päällekkäin.

Sinne Ikeaan nyt pääsee tosiaan joka päivä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Suomalaisyhteiskunnassahan tuo tarkoittaa sitä, että mies joustaa. Se johtuu siitä rumien johtajien naisten päähän ujuttamasta propagandasta. Voisin tehdä vaikka kuinka pitkän listan lähipiiristä, joten ei se mitään teoriaa ole.

En syyttäisi yhteiskuntaa, kun useimmiten vika on lähinnä despoottimaisessa luonteenlaadussa ja kontroloinnin halusta. Joku kulttuuriantropologihan voisi saada tuosta kovinkin sosiaalidemokraattisen tutkimuksen aikaan.

Rumaa naista en ole ainakaan kotona nähnyt.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Huomaavaisuuteen voi kuulua vaikkapa yksi juoma.

Minusta huomaavaisuuteen kuuluu oven avaaminen tai painavien kauppakassien kantaminen.

Röyhkeimmät=kauneimmat naikkoset tulevat pyytämään drinksuja. Mielenkiintoista on se, että kun pyydän heitä tarjoamaan minulle, niin osa todella tarjoaa. On siis olemassa myös "rouvasnaisia"
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Nimenomaan. Itselle oli hieno yllätys huomata, että emäntä oli kopioinut otteluohjelman kalenteriinsa. Näin hän tiesi jo etukäteen, milloin minä olisin esimerkiksi menossa jäähallille illalla, eikä taatusti sopinut mitään sille päivälle. Loistojuttu.

Voi jumalauta!! Pitääpä itsekin tulostella ensi kaudella ohjelmat emännälle. Ei sinänsä, hyvinhän tuo on jo asian omaksunut, ettei minulle kannata ehdottaa mitään pelipäivinä, koska jos en ole paikan päällä, katson yleensä telkkarista.

Muutenkin näistä Bayernin matseista ja Ikean reissuista selviää komeasti puhumalla. Ei tarvitse tehdä kompromisseja ja purra hammasta, kun molemmat tietävät missä mennään. Eli jos tiedossa on joku itselle tärkeä juttu, niin kunhan se ajatus vain saadaan jotenkin tulostettua äänen muodossa ulos ENNEN sitä päivää, jolloin olit suunnitellut istuvasi koko illan telkkarin ääressä kavereiden kanssa, niin ongelmia ei ilmaannu juuri koskaan. Harvemmin sitten käy niin, että kaksi menoa ovat pakon sanelemina päällekkäin.

Sinne Ikeaan nyt pääsee tosiaan joka päivä.

Pääsee ja vaikka kuinka kaukaa. Nimenomaan tämä samana päivänä tapahtuva toiminta on hyvinkin vaikeanoloista miehelle hyväksyä. Kyllä minulla on ainakin jo tälläkin hetkellä heinäkuun puoleen väliin hyvinkin selvää mitä minäkin viikonloppuna tapahtuu. Ehdotuksia voin ottaa vastaan, mutta joissakin kohdin ei voi joustaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Pääsee ja vaikka kuinka kaukaa. Nimenomaan tämä samana päivänä tapahtuva toiminta on hyvinkin vaikeanoloista miehelle hyväksyä. Kyllä minulla on ainakin jo tälläkin hetkellä heinäkuun puoleen väliin hyvinkin selvää mitä minäkin viikonloppuna tapahtuu. Ehdotuksia voin ottaa vastaan, mutta joissakin kohdin ei voi joustaa.

Itsekin olen joskus mennyt Ikeaan naisen kanssa, mutta en todellakaan samana päivänä. Kyllä ne romut sieltä ehtii hakea myöhemminkin.

Yleensä aikataulutan itselleni jotain muuta tekemistä Ikea-reissun ajaksi, vien naisen Ikeaan ja itse lähden tekemään sitä jotain muuta. Kun homma alkaa Ikeassa olla valmis, nainen soittaa minulle notta tuleppa hakemaan ja kantamaan rojut autoon.

Joskus jossain vaatekaupassa oli sohva ja kaikki uusimmat TM:t, Tuulilasit yms. Mielestäni hyvää palvelua. Kaikki vaate- ja huonekalukaupat voisivat tehdä tällaisen puuhanurkkauksen miehille, kun kerran lapsillekin tällaisia on. Molempia kiinnostaa nimittäin yhtä paljon katsoa sitä naisten arpomista.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä kun on nyt paljon puhuttu siitä, onko esim. tärkeän tv-matsin katsomisen sijasta puolison kanssa Ikeaan meneminen tossun alla olemista, huomaavaisuuden osoittamista vai silkkaa pillun saantia edistävää toimintaa, on pakko kysyä että olenko ainoa mies joka jopa haluaa viettää aikaa avovaimonsa kanssa siitä tärkeästä teevee-pelistä huolimatta? En siis koe lähteväni yhteiselle Ikea-reissulle tai iltapäiväkävelylle saadakseni myöhemmin laatupiñadaa tai osoittaakseni hänelle olevani huomaavainen herrasmies, vaan siksi että ihan oikeasti haluan tehdä jotain yhdessä tuon upean naisen kanssa.

Lauantainakin olisi iltapäivällä tarjoiltu ManU:n mestaruusjahdin kannalta tuikitärkeä West Ham-matsi, mutta paljon kivempaahan se oli olla kesäisenä vapaapäivänä yhdessä stadissa ulkoilemassa, terassilla istuskelemassa ja syömässä kuin päivystää hellelukemia hipovana päivänä himassa sen yhden matsin vuoksi. Illalla kun vielä himassa saunottiin ja grillattiin, jäi ihan omasta vapaasta tahdosta myöhemmätkin lauantain penkkiurheilut väliin kunnes myöhäisillasta oli hyvä asettua yksin vastaanottimen äärelle seuraamaan Suomen MM-avausmatsia. Ja mikä hienointa, grillaamisen ja matsin välissä tuli vietettyä tunnin verran todellista laatuaikaa makuuhuoneen puolella, ikään kuin mainion päivän kruunajaisiksi.

Varmaan jonkun mielestä lukeudun vässykkäsarjaan, mutta enpä ainakaan siksi että olisin millään tavalla avopuolisoni tossun alla tekemisteni suhteen, vaan korkeintaan siltä kantilta että yksinkertaisesti nautin hänen seurastaan paljon enemmän kuin yksinäisistä hetkistä tv-urheilun äärellä. Kavereitani näen niin paljon kuin haluan, kuutisen kertaa viikossa tulee treenailtua tavalla tai toisella ja kun hänelläkin on vielä omat menonsa, on yhteiselossa varsin hyvä tasapaino käynnissä suuntaan ja toiseen. Silti vietämme aika paljon aikaa yhdessä, nähdäkseni sekin on molempien toivomuksena.

Iltapelit tv:ssä ovat sinänsä erinomainen yhdistelmä ajoissa väsähtävän puolison kanssa, eli pääsee ensin yhdessä harrastelemaan ja oleskelemaan sekä vielä sen jälkeen katsomaan niitä suoria tv-matseja omassa rauhassaan. Joka tapauksessa, nykyisessä suhteessani olen huomannut vähentäneeni tv-urheilun katsomista todella merkittävästi nimenomaan sen vuoksi, että saman katon alta löytyy seuraa paljon paremmallekin tekemiselle. Entisen kanssa silloin joskus oli vähän niin ja näin, eli yhteiset toimet eivät todellakaan jaksaneet innostaa ja kaikki pelit olivat mielestäni parempaa tekemistä kuin yhdessäolo.

Onneksi kaikki on nyt toisin, kiitos vaan hänelle siitä.
 
Viimeksi muokattu:

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Hehee. Tuli tuossa naispuoleisen tuttavan kanssa internetin välityksellä mielenkiintoinen keskustelu aiheesta parisuhde ja ajattelin sitten kysellä palstaveljien ja -siskojen mielipiteitä ja kokemuksia, ihan mielenkiinnosta.

Itse asiaan.. Keskustelimme tuossa siitä, että pärjääkö Suomalainen mies tai nainen yksin. Ilman siis mitään kummoisempia parisuhteita. Tämä kaveri sitten alkoi kiven kovaa väittämään, ettei se ole mahdollista, jokainen tarvitsee jonkun. En allekirjoita tätä väitettä aivan täysin.

Itse olen vähän sitä mieltä, että kyllä ihminen yksinkin pärjää, jos hänen intressinsä ei kovin suuresti parisuhteissa ole. Etenkin jos ihminen on asunut lähes koko elämänsä itsenäisesti ja tottunut siihen yksin olemiseen. Ja onhan se vähän niinkin, että toisia ihmisiä kiinnostaa eri asiat. Jotkut haluavat elää rauhallisesti ja rakentaa omaa uraansa, toisille taas perheen perustaminen on se juttu numero yksi.

En väitä, etteikö minullekkin parisuhde ja vakavimpikin juttu kelpaisi, jos vaan sopivan vaimokkeen itselleni löytäisi joskus. Mutta kyllä tietynlaiset ihmiset pärjäävät yksinkin, jos niin vain haluavat.

Onko kenelläkään teistä kokemuksia tai mielipiteitä liittyen tähän yksin elämiseen? Onnistuisiko sinulta?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko kenelläkään teistä kokemuksia tai mielipiteitä liittyen tähän yksin elämiseen? Onnistuisiko sinulta?
Eiköhän kaikilla ole, enemmän tai vähemmän.

Itselläni nyt viimeiset 3½ vuotta melkeinpä. Tai no en silloisen tyttöystävän kanssa koskaan ehtinyt yhdessä elääkään sillä tapaa, mutta kuitenkin. Tälläistä on ollut ja voi ihan hyvin jatkuakin, jos ei löydy sopivaa ihmistä. Ihan siksi vaan, että pitäisi olla jonkun kanssa, en ala kyllä olemaan. Ei siitä mitään tule koskaan.

Yksinelämiseenkin tottuu. Eikä se tietty meinaa, etteikö sitä joskus kaihoaisi jotain muuta, mutta niin sitä ihminen elämässään kaihoaa kaikenlaista. Eriasia on sitten, miten antaa sen vaikuttaa asenteeseen ja omaan jaksamiseensa.

Vastaus on joka tapauksessa: Kyllä voi. Rakkauden tunteen voi löytää ilman kumppaniakin.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
olenko ainoa mies joka jopa haluaa viettää aikaa avovaimonsa kanssa siitä tärkeästä teevee-pelistä huolimatta?.

Et ole. Ikerin viestin voisi muutenkin allekirjoittaa aika lailla sanasta sanaan.

Toki on mukava urheiluforumilla hehkuttaa kuinka elämän aikana voi olla monta naista ja vain yksi jääkiekkojoukkue, mutta tosielämässä se tuskin pitää kenenkään kohdalla paikkansa. En minä jätä jääkiekkoa seuraamatta, koska olisin tossun alla, vaan haluan nimenomaan sitä yhteistä aikaa. Jos yhteisen ajan saanti verottaa molempien harrastuksia, niin sitten sen verottaa. Asiat tärkeysjärjestykseen kuitenkin.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Täällä kun on nyt paljon puhuttu siitä, onko esim. tärkeän tv-matsin katsomisen sijasta puolison kanssa Ikeaan meneminen tossun alla olemista, huomaavaisuuden osoittamista vai silkkaa pillun saantia edistävää toimintaa, on pakko kysyä että olenko ainoa mies joka jopa haluaa viettää aikaa avovaimonsa kanssa siitä tärkeästä teevee-pelistä huolimatta?

Tämän vahva sama. Jotenkin ymmärtäisin sen itkun ja porun, jos olisi esimerkiksi otteluliput paikan päälle. Nykyään on niin hyvät vehkeet millä saa nämä TV-pelit talteen pienellä vaivalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös