cottonmouth
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo & Philadelphia Flyers
eikö sinullekin jäisi tunne, että sinun syysi kun jätit? Syyttäisin varmasti itseäni, vaikka vika ei tietenkään olisi minussa.
Tuon ikäisenä (tässä itse olla edes vielä lähellä kolmeakymmentä, mutta kuitenkin) tunteet voivat mennä aika äärimmäisyyksiin. Ei noissa jättämisissä ole syyllisiä vaikka kuka mitä väittäisi. Jos tiedät jo nyt, että vika ei ole itsessäsi, niin se henkinen helvetti on vain kestettävät, koska se on a-i-v-a-n v-a-r-m-a-s-t-i sen arvoista.
minulla ei olisi edes sydäntä (lue. miestä) murtaa toisen unelmia ja loppuelämän suunnitelmia. Hän ikäänkuin pääsi jaloilleen minun ansiosta, näin hän on siis itse asian todennut, ja heti löisin uudestaan jalat alta?
Kuten kirjoitit, sinulla ei ole sydäntä murtaa toisen unelmia? Ovatko ne sinun unelmiasi myös? Jos eivät, olet ihan liian nuori sitoutumaan ja vain myötäilemään muiden tuntoja. Tärkeä taito sekin toki elämässä on, että voit elää myös toisen unelmia, mutta sitäkin voi tehdä vain tiettyyn rajaan asti. Koeta selittää tytölle, että sinä et ole korvaamaaton. Kukaan ei ole.
Itse kun kaipaisi juuri sitä vapauden tunnetta ja juuri niitä kaveriporukan keinutuolissa muisteltavia kokemuksia.
Miksi sitten edes kyseenalaistat tätä? Ota nyt se ilo irti! Kohta sitä ei enää ole, ainakaan samassa määrin. Kohta olet opiskelemassa tai duunissa ja vastuu alkaa oikeasti painaa. Hienoimpia hetkiä olivat ainakin itselläni juuri nuo ajat (tai siis tähän asti)...