FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
Tulipas koettua Viking Linella jotain ennenkokematonta. Olin nimittäin baarissa istumassa kaverin kanssa ja viereiseen pöytään sattui erittäin viehättävä nuori blondi jonka olisi voinut ottaa vaimoksi vaikka heti. No siinä sitten istuttiin ja juotiin, juotiin ja istuttiin. Vähän aikaa tästä ja tämä naikkonen tuli siihen minun ja kaverini pöytään ja alkoi juttelemaan niitä näitä. Jutusteltuamme vähän aikaa puhe siirtyi jotenkin vanhaan hoitooni ja sitä kautta jossain kohdassa selitin että en ole näitä yhden illan ystäviä. Notta niistä jää vain kauhea himo piälle ja vaarana on että toinen puoli ei ole ymmärtänyt ns. "leikin sääntöjä". No pari paukkua ja puoli tuntia myöhemmin puhe ja ilta pysähtyi kuin seinään. Nainen paukautti ihan vakavissaan päin naamaa: "Tiiäkkö sä oot kyllä helvetin söpö, mutta ku sä et tykkää yhen illan jutuista, ni ei sitte.". Siinä sitte koitin selittää jotenkin, että en sanonut, että en harrasta niitä, vaan että ne eivät niitä tavallisimpia juttuja mulle ole (aika outoa varmaan?). Siitäpä sitten nainen paukautti toisen pommin naamaan: "Niin ja mä tykkään vaan tummahipiäisistä (sanoi sen tosin n-sanalla).". Loppu kului nauraessa oikeastaan kokoajan. Siis oikeasti. Ensin antaa ymmärtää että mahdollisesti olisi mahdollisuus päästä kokeilemaan a-luokan hyttien patjoja, mutta sitten yht'äkkiä pitäisikin olla tummahipiäinen. No laittopaha tuo näköjää numeronsa telefooniini, notta jos vaikka laittaisi jotain viestiä hälle. Josko olisi mieli muuttunut? Vai onko mustamies edelleenkin kuningas.
Ps. Varmasti aika helvetin sekavasti selitetty, mutta jos joku ymmärsi niin olen tehtäväni tehnyt.
Ps. Varmasti aika helvetin sekavasti selitetty, mutta jos joku ymmärsi niin olen tehtäväni tehnyt.