Miten naisen saisi kasvattamaan takaisin pitkän tukan? Ilman että se tuntuisi painostamiselta.
Tapailen naista, jonka ulkonäkö miellyttää minua muuten, mutta kun tämä on mennyt pätkäisemään kutrinsa jokin aika ennen minua. Olen nähnyt kuvia naisesta pidempitukkaisena, ja ai että, miten olisi vielä parempi niin. Nainen itse tuntuu kuitenkin pitävän kovasti lyhyestä tukastaan. On kuulemma helppohoitoisempi, mikä varmaan totta onkin.
En tietenkään arvaa ottaa asiaan kovin vahvasti kantaa, kun näin alkuvaiheessa ollaan. Hienovaraisesti olen kyllä kehunut niitä kuvia, joissa nainen on pidempitukkaisena. Olen sanonut, että se tyyli sopii hänelle hyvin ja hän näyttää todella hyvältä. Mutta tiedän, että tämä on aikamoista taiteilua. Toiselle ei saa missään nimessä tulla sitä kuvaa, etten pidä hänen lyhyistä hiuksistaan, enkä tietenkään halua loukata toista. Mutta kyllä se silti vaivaa, kun toinen näyttää kuvien perusteella niin hiton hyvältä niissä pitkissä hiuksissaan.
Jos keskustellaan vain hiusten pituudesta, niin tottahan se kertoo, että moni muu asia on hyvin. Miesten mieltymykset naisten suhteen voivat olla muuten hyvin kirjavia, mutta uskaltaisin väittää, että pitkät hiukset ovat yksi yleisimpiä toiveita, joita miehillä on naisista. Pitkä tukka on naisen kruunu. Sori naiset, mutta tästä ajatuksesta ainakaan minä en pääse yli. Naisella pitää olla enemmän tukkaa kuin miehellä. Nyt meillä on saman verran.