Tästähän oli jo suuri ajattelija M.Nykänen eri mieltä.Mut hei nukkuminen on ihmisen parasta aikaa.
kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään mutta kun sen se on hereillä, niin se voi saada vaikka kalan.
Tästähän oli jo suuri ajattelija M.Nykänen eri mieltä.Mut hei nukkuminen on ihmisen parasta aikaa.
@MadMike myt olet asian ytimessä. Appiukolla on dementia ja vaikuttaa häneen suuresti. Unohtelee asioita. Yms. On kyllä muutenkin erittäin rauhallinen persoona.
Anopin käytös on muuttunut viimevuosien aikana selkeästi tärkeämmäksi ja röyhkeämmäksi.
Ja nyt dementian oireita esiintyy myös anopilla. Tämä tosiaan niinkuin sanot ei ole missään nimessä syy kusipäiseen ja röyhkeään käytökseen.
Mun mutsilla on Alzheimerin tauti jollain asteella. Reilusti alle seitsenkymppinen. On ollut nyt diagnosoituna neljä vuotta. Ja voin kertoa että on aivan eri ihminen kuin vaikka kymmenen vuotta sitten. On kiukkuisempi, röyhkeämpi ja hermot eivät kestä sitä mitä ennen. Ei ole koskaan ollut helpoin ihminen, mutta lievää verrattuna nykyiseen.
Asutaan eri puolella Suomea ja ainoana lapsena tulee käytyä kyläilemässä pari kertaa vuodessa siellä oman suurperheen kanssa. Vaimo on onneksi aika ymmärtäväinen ja se oon minä kenellä ei tahdo hermo riittää. Ja kokoajan tiedostaen että hankalammaksi menee. Arvelen että hankalasta ihmisestä tulee aivojen pehmenemisen myötä lopulta täysin mahdoton
Eikös tuo ole aivan helvetin raskasta olla tuollaisen ihmisen elämässä ja jopa lähipiirissä? Voiko näissä varmaan usein käydä niin että tämä mahdoton ihminen tulee loppujen lopuksi niin sietämättömäksi kusipääksi ettei hänen kanssaan vaan voi olla yhteydessä. Sitten kuolee vähän katkeroituneena itsekseen koko maailmaa vastaan.
Oma vaimoni on myös paras kaverini. Diggaan viettää aikaa hänen kanssaan. Ei ole nyt korona-aikanakaan vituttanut. Onhan hänessäkin jotain mikä välillä ärsyttää, mutta todella harvinaista. Ei mulla aikaisemmissa naissuhteissa ollut tällaista fiilistä, että voi ja haluaakin toisen ihmisen kanssa keskustella kaikesta. Ei tarvitse lähteä frendien kanssa baariin, jotta voin kertoa mitä ajattelen vaan voin tehdä sen kotonakin. Tietenkin tulee sitä kavereitakin nähtyä vaihtelun vuoksi.Tavanomaista on tänne kirjoittaa, kun naisasioissa on jotain moitittavaa. Käännetäänpäs juttu hetkeksi toisinpäin (juttu, ei muijja) eli..
Mainitse asioita, joidenka vuoksi naissuhde toimii?
Tästähän oli jo suuri ajattelija M.Nykänen eri mieltä.
kun ihminen nukkuu, sille ei tapahdu mitään mutta kun sen se on hereillä, niin se voi saada vaikka kalan.
Tämä olikin Kiekkokatsojalta oikein loistava ajatus kääntää näin päin tämä ketju välillä.Tavanomaista on tänne kirjoittaa, kun naisasioissa on jotain moitittavaa. Käännetäänpäs juttu hetkeksi toisinpäin (juttu, ei muijja) eli..
Mainitse asioita, joidenka vuoksi naissuhde toimii?
Voin aloittaa. On yleensä hyvä olla toisen kanssa/seurassa, oli sitten kyseessä tavanomainen ajankulu, yhdessä tekeminen tai mikä tahansa harrastus, ja toki myös seksuaalisestikin.
No molemmat saa myös omaa aikaa, ja kumpikaan ei aiheettomasti luo mitään mustasukkaisuus draamaa.
Lisäksi molemmat ymmärtää, että kumpikaan ei ole täydellinen, ja lähde väkisin muuttamaan toista osapuolta.
Isä alisti koko lapsuuden. Poika, sinä et ole mitään. Maksimissaan tavis ja aina löysi moitittavaa ulkonäöstä lähtien. Tuloksena heikko itsetunto. Kuitenkin teinivuosien aikana rumasta ankanpojasta kasvoi uljas joutsen. Isän nuijima itsetunto oli jättänyt jälkensä. Vielä armeijassa ollessa olin säilyttänyt poikuuden kun luulin etten kelpaa kenellekään, vaikka todellisuudessa naiset kuolasi urheilijanuorukaisen perään.
Ja edelleen, tämä oli pitkälti spekulaatiota ja pohdintaa, tuli vain sellaiset fibat tänään. Lähinnä kyselen tässä arvon palstatovereilta, mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa jossa epäilette jonkun olevan ihastunut teihin mutta teillä itsellänne ei ole lainkaan kiinnostusta kyseiseen ihmiseen?
En ole mulkku.Dick-pic on aina hyvä veto tilanteeseen kuin tilanteeseen ja veikkaan, että viestittely siitä sitten rauhoittuu kyllä.
Mutta sulla on mulkku. Käytä sitä nyt naiseen, kun on hyvä tilaisuus.En ole mulkku.
Mieluummin käytän sitä sitten aikanansa siihen naiseen josta olen kiinnostunut.Mutta sulla on mulkku. Käytä sitä nyt naiseen, kun on hyvä tilaisuus.
Ehkäpä kannattaisi tutustua tähän henkilöön paremmin eikä miettiä mitään onko kyseessä unelmien kumppani.Tuli tossa hieman aiemmin tänään sellaiset oudon puoleiset fibat, että eräs ihminen josta en ole lainkaan romanttisessa mielessä kiinnostunut saattaisi ehkä olla hieman ihastunut muhun. Laittelee mulle jatkuvasti viestiä ja pari kertaa on tullut ihan sydänsymbooleja mukana, viimeksi tänään.
Voin olla tietysti täysin hakoteilläkin, mutta jos en niin tämä on vissiin karma joka tuli muistuttamaan että käyttäydyin hämärän samanoloisesti syksyllä tätä työkaveriani kohtaan, jolla oli todennäköisesti täysin samat fiilarit kuin itsellä nyt. Hämmentyneet, oudot.
En oikein tiedä miten tässä kuuluisi toimia. Lakata vastaamasta hänelle vai antaa jotenkin neutraalimpia vastauksia joilla en antaisi sellaisia signaaleja, jotka hän tulkitsee ikään kuin oisin kiinnostunut hänestä muuten kuin individuaalina...
Ja edelleen, tämä oli pitkälti spekulaatiota ja pohdintaa, tuli vain sellaiset fibat tänään. Lähinnä kyselen tässä arvon palstatovereilta, mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa jossa epäilette jonkun olevan ihastunut teihin mutta teillä itsellänne ei ole lainkaan kiinnostusta kyseiseen ihmiseen?
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Mua vaan tätä päivää ennen suoraan sanoen lähinnä häiritsi ne häneltä saadut viestit, enkä sen takia osannut edes ajatella niistä mitään sen kummempia. Sen takia on vähän kaksijakoiset tunnelmat tässä. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta. Laittoi ajattelemaan.Ehkäpä kannattaisi tutustua tähän henkilöön paremmin eikä miettiä mitään onko kyseessä unelmien kumppani.
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Mua vaan tätä päivää ennen suoraan sanoen lähinnä häiritsi ne häneltä saadut viestit, enkä sen takia osannut edes ajatella niistä mitään sen kummempia. Sen takia on vähän kaksijakoiset tunnelmat tässä. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta. Laittoi ajattelemaan.
Sain ns. silent treatmentin ja blokit kaupan päälle. Oikeastaan ehdin jo harkita samaa ratkaisua tätä mainitsemaani henkilöä kohtaan, siis että lakkaisin vaan vastaamasta sille ja tarvittaessa blokkaan numeron. Toisaalta toivon että tuohon jälkimmäiseen ainakaan ei tarvisi mennä mutta jos se on lopulta ainut vaihtoehto...Miten sulle toimittiin kun olit ihastunut yksipuolisesti ja sait ne blokit mm.? Miten olisit halunnut että tämä sun työkaveri olisi toiminut sua kohtaa? Tossa se vastaus löytyy.
Jaan aika lailla samat ajatukset kanssasi. Mulla palaa tässä jotenkin etäästi vanhat muistot mieleen kaukaa teinivuosilta, kun pelasin Mario Kartia kansainvälisessä yhteisössä ja siellä oli tällainen floridalainen vielä erittäin alaikäinen tyttö (en toki itsekään ollut vielä täysi-ikäinen), jolle erehdyin antamaan huomiota.Yleisesti ottaen sanoisin että ihmisille tulee olla kohteliaita niin kauan kun he ovat kohteliaita sinulle. Eli, mikäli et ole tytöstä kiinnostunut, vältä antamasta mitään ylimääräisiä signaaleja - mutta viesteihin vastaaminen on kuitenkin kohteliasta. Ainakin niin kauan kun viestien määrä/laatu ei ole ahdistavalla tasolla. Sitten jos/kun näin alkaa olemaan, voi kohteliaasti ilmoittaa että kiitos mutta ei kiitos. Valtaosa ihmisistä tämän kyllä ymmärtää.
Mikä niissä viesteissä oli niin häiritsevää? Vai tuliko vain liikaa viestejä?Tästä olen kyllä samaa mieltä. Mua vaan tätä päivää ennen suoraan sanoen lähinnä häiritsi ne häneltä saadut viestit, enkä sen takia osannut edes ajatella niistä mitään sen kummempia. Sen takia on vähän kaksijakoiset tunnelmat tässä. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta. Laittoi ajattelemaan.
Jälkimmäinen oikeastaan.Mikä niissä viesteissä oli niin häiritsevää? Vai tuliko vain liikaa viestejä?