Naisasiat

  • 7 483 265
  • 26 542

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Tässä sinä valehtelet itsellesi melko kovasti. Ei se anoppi tule muuttumaan. Voi se nöyrtyä hetkellisesti, mutta todellinen luonne on jo paljastunut.

Se on sitten eri asia, että miksi edes haluaisit korjata välit tuollaiseen ihmiseen? Ihminen, joka käyttäytyy noin, ei ansaitse mitään.

Onhan se varmaan näin. Parhaassa tapauksessa tämä rauhoittuu hetkeksi ja tilanne menee jollakin lailla hyväksi mutta ennen pitkää tulee varmasti tilanne jolloin meidän asiat kiinnostaa taas niiin paljon että pakko vähän puuttua. Välin näennäinen korjaus on ainoastaan toimenpide jolla saan vaimoa hieman vähemmän surulliseksi. Hänellä kun on tässä mukana pelissä tytär - äiti suhde. Minulla ei oikeastaan mitään sellaista minkä menettäminen olisi mitenkään iso menetys
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Näyttäisi taas ronkelius/arkuus koeajamiseen tuottavan saagan palstalle. Nuorena pitäisi käydä koeajoilla mahdollisimman usein, näin ukkomiehenä houkuttelevat koeajo-tarjoukset luo pienimuotoisia ongelmia...

Ois se ainakin hyvä testata useampaa että osaa sitten sen lempimerkin löydyttyä arvostaa kyseistä tavaraa. Se on ainakin ihan höpöpöä että pystyisi päättelemään ominaisuudet ja toteamaan mahdolliset viat ihan vain kattelemalla ja mahdollisesti vähän renkaita potkimalla. Kyllä kannattaa koeajaa kunnolla ja pitkään, nykyään onneksi on useamman päivän koeajomahdollisuuksia tarjolla ja nuo kannattaa käyttää hyödykseen ennen äkkinäisiä päätöksiä.

Melkein harkitsisin päätöstä ihan loppuun asti ja pitäisin kaupan purun mahdollisena heti jos alkaa narinaa tai muuta erikoisempaa ilmenemään alkutaipaleella. Kunnon koeajolla voi tuota asiaa selvittää melko hyvin.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
On tämä elämä ihmeellistä. Vuoden lopulla meni pitkä parisuhde kiville, ja olin jo varautunut pitkään, ja synkähköön ajanjaksoon sinkkuna. Takavasenänmalta tulikin suckerpunch heti alkuvuodesta, ja näillä hetkillä olen kantamassa vähäistä onaisuuttani uuteen kaupunkiin. En muista koska olisin ollut näin onnellinen.
Tapasin aivan mahtavan naisen, mikä on opettanut.ut puhumaan ongelmistani aivan uudella tasolla, sekä siinä samalla puhunut myös omistaan. Oon voinut kertoa avoimesti koko elämäni ainakana tekemät tyhmät asiat sunmuut virheet, ja mut hyväksytään juuri sellaisena kun oon. Seksi on aivan mahtavaa, ja sitä saa juuri niin paljon kuin vaan ehtii harrastamaan. Vanha on kyllä herännyt uudelleen eloon, ja samalla ovenavauksella laitoin elämäntavat remonttiin.

Mulla on teille yks ohje. Puhukaa, ja olkaa rehellisiä. Niin itselle kuin sille puolisolle. Mutta varsinkin itsellenne. Puhukaa niin saatanasti. Onneks töihin voi tulla lepäämään.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Kyllä kannattaa koeajaa kunnolla ja pitkään, nykyään onneksi on useamman päivän koeajomahdollisuuksia tarjolla ja nuo kannattaa käyttää hyödykseen ennen äkkinäisiä päätöksiä.
Entä missä vaiheessa tuo on jo niin loppuun ajettu, että kannattaa harkita vaihtamista uudempaan malliin?
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Entä missä vaiheessa tuo on jo niin loppuun ajettu, että kannattaa harkita vaihtamista uudempaan malliin?

Ainakin koeajolla kannattaa semmoset natisevat ja muutenkin huonoajoiset rankata pois. Tietenkin jos vallan uudesta ajopelistä lähtee liikkeelle niin tietyt merkit ja mallit kannattaa yleisen uskomuksen mukaan kiertää vallan kaukaa tai ainakin ottaa talliin ainoastaan halvalla huoltoleasingillä.

Monet on alunperin miettinyt sitä tulevaisuuden käyttötarvetta ja hakee tuon sekmentin ajopeliä ja silloin kannattaa isoin karsinta jo tehdä. Todennäköisesti nuorille sopii semmonen nätti mutta jo hieman lahoksi tiedetty malli, sitä on mukava laittaa ja polkea mutta ei siitä loppuelämän malliksi ole.

Nuorille aikuisille alkaa monesti olemaan tarvetta joko kivalle kaupunkiajokille tai sitten kriteerinä voi olla jo kasvava tarve kuljettaa sisäpuolella tavaraa. Silloin kannattaa alkaa panostamaan hieman laatuun ja käytettävyyteen, nätti ulkonäki monesti on plussaa.

Keski-ikäistyvillä alkaa sitten näkyä lapseksi taantuminen ja tallista löytyy joku pirun nätti mutta aivan helvetin kallis ja epäkäytännöllinen vekotin, monesti vielä kovakulutuksinen ja kovaääninen.

Vanhuksilla sitten tuttu merkki nuoruudesta ja turvallinen peruskulkine, jos haisee vielä nuoruuden maakuopalle niin varmasti tulee ämpärillinen plussaa.

Osa pärjää samalla ajopelillä kyllä tuon koko elinkaaren tai ainakin sieltä nuoresta aikuisuudesta asti pienellä tuunaamisella ja hyvällä huollolla mutta kyllähän se valitettava tosiasia on kaiken kulumisessa ja väljäksi muuttumisessa vuosien saatossa. Joskus ne tarpeet ja kiinnostuksen kohteet vaihtelee nopeastikin eikä se nykyinen ole enää tarpeellinen tai haluttava malli ja monesti tuolloin kiertotaloutta on hyvä harjoittaa.

Joskus sen rakkaan ajokin kilometrit sitten tulee täyteen ja tiet eroaa luonnollisella kiertokululla liian aikaisin ja tuolloin ei kannata heti ensimmäiseen vastaantulevaan haksahtaa vaan harkita erittäin tarkkaa uuden ajopelin valintaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@godofthunder
Onnittemut onnesta vaan! Ja kaikkea hyvää teille....

Oon voinut kertoa avoimesti koko elämäni ainakana tekemät tyhmät asiat sunmuut virheet, ja mut hyväksytään juuri sellaisena kun oon.

Minusta tuntuisi kyllä aika raskaalta tilittää parisuhteessa koko elämän ajalta virheet ja tyhmyydet... Koen silti olevani hyväksytty sellaisena kun olen. Monet niistä virheistä ja tyhmyyksistä on hautautunut jonnekin syvälle ja ovat olleet niin vähäisiä ettei niillä ole enää väliä elämässä. Minulla on ollut terapeutti sitä varten että voin purkaa elämääni ja löytää vastauksia. Tuntuu liian raskaalta taakalta kaataa mieheni niskaan koko elämäni virheet. Vaikka hän saakin kantaa huolta menneisyyteni takia...
 
Viimeksi muokattu:

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miten naisen saisi kasvattamaan takaisin pitkän tukan? Ilman että se tuntuisi painostamiselta.

Tapailen naista, jonka ulkonäkö miellyttää minua muuten, mutta kun tämä on mennyt pätkäisemään kutrinsa jokin aika ennen minua. Olen nähnyt kuvia naisesta pidempitukkaisena, ja ai että, miten olisi vielä parempi niin. Nainen itse tuntuu kuitenkin pitävän kovasti lyhyestä tukastaan. On kuulemma helppohoitoisempi, mikä varmaan totta onkin.

En tietenkään arvaa ottaa asiaan kovin vahvasti kantaa, kun näin alkuvaiheessa ollaan. Hienovaraisesti olen kyllä kehunut niitä kuvia, joissa nainen on pidempitukkaisena. Olen sanonut, että se tyyli sopii hänelle hyvin ja hän näyttää todella hyvältä. Mutta tiedän, että tämä on aikamoista taiteilua. Toiselle ei saa missään nimessä tulla sitä kuvaa, etten pidä hänen lyhyistä hiuksistaan, enkä tietenkään halua loukata toista. Mutta kyllä se silti vaivaa, kun toinen näyttää kuvien perusteella niin hiton hyvältä niissä pitkissä hiuksissaan.

Jos keskustellaan vain hiusten pituudesta, niin tottahan se kertoo, että moni muu asia on hyvin. Miesten mieltymykset naisten suhteen voivat olla muuten hyvin kirjavia, mutta uskaltaisin väittää, että pitkät hiukset ovat yksi yleisimpiä toiveita, joita miehillä on naisista. Pitkä tukka on naisen kruunu. Sori naiset, mutta tästä ajatuksesta ainakaan minä en pääse yli. Naisella pitää olla enemmän tukkaa kuin miehellä. Nyt meillä on saman verran.
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo-Veikot
Miten naisen saisi kasvattamaan takaisin pitkän tukan? Ilman että se tuntuisi painostamiselta.

Et mitenkään. Jokaisen karvoitus olkoon hänen henkilökohtainen asiansa, joihin muilla ei ole sananvaltaa - voit ainoastaan toivoa että hänen halunsa muuttuu ja hän kasvattaa jälleen pitkät hiukset, mikäli suhteenne tuosta jatkuu ja säilyy entisellään.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@nummenkallio

Miksi tuo hiusasia tuntuu jo näin alkuvaiheessa noin tärkeältä? Onko se tosiaan ainoa sinua häiritsevä asia, vai miksi mietit jo nyt tuollaista asiaa?

Miksi naista/miestä täytyy ylipäätään alkaa muuttamaan haluamaansa muottiin. Ihmiset muuttuvat ajan myötä muutenkin, kuka missäkin asiassa. Joissakin asioissa toinen muuttuu hyvään suuntaan ja joissakin huonompaan, eivätkä he tosiaan muutu vain ulkonäköasioissa.

En voi olla ajattelematta, että noin pieneen asiaan kuin hiusten pituuteen takertuminen tuntuu hölmöltä, jos muuten menee hyvin. Siksi luulen, että haraat ehkä tiedostamattasi vastaan jostain muusta syystä.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
@godofthunder
Onnittemut onnesta vaan! Ja kaikkea hyvää teille....



Minusta tuntuisi kyllä aika raskaalta tilittää parisuhteessa koko elämän ajalta virheet ja tyhmyydet... Koen silti olevani hyväksytty sellaisena kun olen. Monet niistä virheistä ja tyhmyyksistä on hautautunut jonnekin syvälle ja ovat olleet niin vähäisiä ettei niillä ole enää väliä elämässä. Minulla on ollut terapeutti sitä varten että voin purkaa elämääni ja löytää vastauksia. Tuntuu liian raskaalta taakalta kaataa mieheni niskaan koko elämäni virheet. Vaikka hän saakin kantaa huolta menneisyyteni takia...

Lähinnä tässä oli kyse siitä, että saa aloitettua täysin puhtaalta pöydältä. Kuitenkin menneisyyden möröillä on tapana nousta esiin jossain kohtaa, tavalla tai toisella. Olen itse kokenut helpotusta siitä, että olen oppinut puhumaan omista asioistani, enkä hautaamaan niitä mihinkään sielun synkkiin sopukoihin. Ja onhan tuo helppoa, kun kaikesta voi puhua avoimesti. Kauppalistoista alkaen päättyen seksuaalisuuden synkkiin fantasioihin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@nummenkallio

Miksi tuo hiusasia tuntuu jo näin alkuvaiheessa noin tärkeältä? Onko se tosiaan ainoa sinua häiritsevä asia, vai miksi mietit jo nyt tuollaista asiaa?

Minulle on ihan sama, minkä väriset hiukset ovat. Voivat olla tummat, punaiset tai vaaleat, kaikki yhtä kauniita, kunhan ovat pitkät, vahvat ja hulmuavat. Värillä ei siis väliä. Tämä on minun mieltymykseni, enkä voi sille mitään. En vain voi. Naisen pitkät hiukset ovat suurin mieltymykseni vastakkaisen sukupuolen suhteen.


Miksi naista/miestä täytyy ylipäätään alkaa muuttamaan haluamaansa muottiin. Ihmiset muuttuvat ajan myötä muutenkin, kuka missäkin asiassa. Joissakin asioissa toinen muuttuu hyvään suuntaan ja joissakin huonompaan, eivätkä he tosiaan muutu vain ulkonäköasioissa.

Kyllä, ihan samaa mieltä. Mutta lähtötilanteen pitäisi olla minusta se, ettei mitään haluaisi muuttaa. Sitten kun on parisuhteessa, niin on kymmeniä vuosia aikaa keksiä sitä, miten toisen pitäisi muuttua.

En voi olla ajattelematta, että noin pieneen asiaan kuin hiusten pituuteen takertuminen tuntuu hölmöltä, jos muuten menee hyvin. Siksi luulen, että haraat ehkä tiedostamattasi vastaan jostain muusta syystä.

Kyllä, voisi varmaan olla noin, mutta en ihan oikeasti keksi hänestä muuta moitittavaa. Sanoisin kyllä, jos sellaista olisi.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulle on ihan sama, minkä väriset hiukset ovat. Voivat olla tummat, punaiset tai vaaleat, kaikki yhtä kauniita, kunhan ovat pitkät, vahvat ja hulmuavat. Värillä ei siis väliä. Tämä on minun mieltymykseni, enkä voi sille mitään. En vain voi. Naisen pitkät hiukset ovat suurin mieltymykseni vastakkaisen sukupuolen suhteen.




Kyllä, ihan samaa mieltä. Mutta lähtötilanteen pitäisi olla minusta se, ettei mitään haluaisi muuttaa. Sitten kun on parisuhteessa, niin on kymmeniä vuosia aikaa keksiä sitä, miten toisen pitäisi muuttua.



Kyllä, voisi varmaan olla noin, mutta en ihan oikeasti keksi hänestä muuta moitittavaa. Sanoisin kyllä, jos sellaista olisi.

Joo, meillä on kaikilla ulkonäköön liittyvät mieltymyksemme, eikä siinä ole mitään väärää.

Mä en vain ymmärrä, miksi ylipäätään kiinnostuit lyhythiuksisesta naisesta, jos olet noin mieltynyt pitkiin hiuksiin. Jos hän olisi ollut pitkähiuksinen tavatessanne niin ei sekään mitään takaisi, koska hän voisi koska tahansa leikata hiuksensa, jos hän haluaisi. Silloin toki voisit sanoa mielipiteesi, että sääli, kun tykkäät niin hänen hiuksistaan, mutta silloinkin se olisi hänen valintansa, mitä hän tekee hiuksilleen.
 
Moi vaan kaikille. Näin viime yönä hienon unen. Unessa oli eräs minulle tuttu 39-vuotias nainen ja minä itse. Meillä on kymmenen vuotta ikäeroa. Se uni oli erittäin eroottinen ja kun täällä saa asioista kertoa suoraan, niin me harrastettiin seksiä siinä unessa. Se uni oli myös mukavan pitkä, ei todellakaan liian lyhyt uni siis. Ja aloin miettimään, että kertoisin tuosta unesta sille naiselle. Eihän siihen kukaan kuole jos asiasta kertoo silleen varovasti. Ja aina olen tykännyt tuosta naisesta sekä jutellut ihan livenäkin. Olin pari yötäkin joskus kylässä. 7 lasta sillä on muistaakseni ja kahdeksas on tulossa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Moi vaan kaikille. Näin viime yönä hienon unen. Unessa oli eräs minulle tuttu 39-vuotias nainen ja minä itse. Meillä on kymmenen vuotta ikäeroa. Se uni oli erittäin eroottinen ja kun täällä saa asioista kertoa suoraan, niin me harrastettiin seksiä siinä unessa. Se uni oli myös mukavan pitkä, ei todellakaan liian lyhyt uni siis. Ja aloin miettimään, että kertoisin tuosta unesta sille naiselle. Eihän siihen kukaan kuole jos asiasta kertoo silleen varovasti. Ja aina olen tykännyt tuosta naisesta sekä jutellut ihan livenäkin. Olin pari yötäkin joskus kylässä. 7 lasta sillä on muistaakseni ja kahdeksas on tulossa.

Älä nyt saatana. Oletko sä muuten yhteyksissä tähän naiseen? Jutteletteko asioista ja vaihdatte kuulumisia? Jos ette, niin et sä todellakaan lähetä yhtäkkiä vaan viestiä että ”näin susta seksiunta”. Muuten ollaan taas pikkuisen siinä stalkkerin rajamailla.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Moi vaan kaikille. Näin viime yönä hienon unen. Unessa oli eräs minulle tuttu 39-vuotias nainen ja minä itse. Meillä on kymmenen vuotta ikäeroa. Se uni oli erittäin eroottinen ja kun täällä saa asioista kertoa suoraan, niin me harrastettiin seksiä siinä unessa. Se uni oli myös mukavan pitkä, ei todellakaan liian lyhyt uni siis. Ja aloin miettimään, että kertoisin tuosta unesta sille naiselle. Eihän siihen kukaan kuole jos asiasta kertoo silleen varovasti. Ja aina olen tykännyt tuosta naisesta sekä jutellut ihan livenäkin. Olin pari yötäkin joskus kylässä. 7 lasta sillä on muistaakseni ja kahdeksas on tulossa.
Jos on noin monta lasta jo naisella, niin Niemisen Toni todennäköisesti on jo samoilla suuntanumeroilla sun kanssa. Eli älä lähde sinne.
 
Älä nyt saatana. Oletko sä muuten yhteyksissä tähän naiseen? Jutteletteko asioista ja vaihdatte kuulumisia? Jos ette, niin et sä todellakaan lähetä yhtäkkiä vaan viestiä että ”näin susta seksiunta”. Muuten ollaan taas pikkuisen siinä stalkkerin rajamailla.

Ollaan yhteyksissä ja jutellaan facebookin kautta. Monta kertaa olen kysynyt kuulumisia ja hän on aina vastannut. Ja mikä hienointa, sekin on välillä tullut laittamaan miulle viestiä ja kysymään kuulumisia. Se on ihan hieno juttu että joku tulee kysymään jotain ja ihan vaan juttelemaan. Harvoin kukaan tulee viestiä laittamaan, vaan itse se on tehtävä aloite monta kertaa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ollaan yhteyksissä ja jutellaan facebookin kautta. Monta kertaa olen kysynyt kuulumisia ja hän on aina vastannut. Ja mikä hienointa, sekin on välillä tullut laittamaan miulle viestiä ja kysymään kuulumisia. Se on ihan hieno juttu että joku tulee kysymään jotain ja ihan vaan juttelemaan. Harvoin kukaan tulee viestiä laittamaan, vaan itse se on tehtävä aloite monta kertaa.

Pelkkä kuulumisten vaihtaminen ei nyt kuulosta siltä että tuntisitte toisenne ja keskustelette asioista. Täälläkin palstalla moneen kertaan nähty asia, kohteliaisuus ei ole merkki kiinnostuksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ollaan yhteyksissä ja jutellaan facebookin kautta. Monta kertaa olen kysynyt kuulumisia ja hän on aina vastannut. Ja mikä hienointa, sekin on välillä tullut laittamaan miulle viestiä ja kysymään kuulumisia. Se on ihan hieno juttu että joku tulee kysymään jotain ja ihan vaan juttelemaan. Harvoin kukaan tulee viestiä laittamaan, vaan itse se on tehtävä aloite monta kertaa.
No jos kuulumisia on kyselty niin kyllähän seuraava askel on kertoa kuinka nussitte unissasi kuin minkit. Ja tähän hyväntahtoinen hymiö.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Ollaan yhteyksissä ja jutellaan facebookin kautta. Monta kertaa olen kysynyt kuulumisia ja hän on aina vastannut. Ja mikä hienointa, sekin on välillä tullut laittamaan miulle viestiä ja kysymään kuulumisia. Se on ihan hieno juttu että joku tulee kysymään jotain ja ihan vaan juttelemaan. Harvoin kukaan tulee viestiä laittamaan, vaan itse se on tehtävä aloite monta kertaa.

Vaan kuulumisten vaihdosta on aika pitkä matka siihen, että kertoo miten viime yönä unessani me naitiin.

Muistaakseni tällä palstalla kerroit, miten olit saanut ihan poliiseilta noottia, kun olit ihastuksen kanssa mennyt vähän yli. Muistanko oikein? Jos muistan, niin mieti nyt jumalauta hyvä mies tarkkaan mitä teet.
 
Tuota naista on muuten pahoinpidelty aikoinaan ja se tuli laittamaan minulle silloin kuviakin itsestään. Eihän tuollaisia juttuja kaikille uskalla tai pysty kertomaan. Eli enemmän on ollut juttelua asioista, kuin pelkkää kuulumisten vaihtelua.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Moi vaan kaikille. Näin viime yönä hienon unen. Unessa oli eräs minulle tuttu 39-vuotias nainen ja minä itse. Meillä on kymmenen vuotta ikäeroa. Se uni oli erittäin eroottinen ja kun täällä saa asioista kertoa suoraan, niin me harrastettiin seksiä siinä unessa. Se uni oli myös mukavan pitkä, ei todellakaan liian lyhyt uni siis. Ja aloin miettimään, että kertoisin tuosta unesta sille naiselle. Eihän siihen kukaan kuole jos asiasta kertoo silleen varovasti. Ja aina olen tykännyt tuosta naisesta sekä jutellut ihan livenäkin. Olin pari yötäkin joskus kylässä. 7 lasta sillä on muistaakseni ja kahdeksas on tulossa.
Tottakai kerrot, mutta älä liian yksityiskohtaisesti. Mainitset vaan ohimennen, että hassu juttu, mutta näin meistä unta. Sitten jos nainen alkaa kyselemään, että mitäs siinä unessa tapahtui, niin voit kertoa kaiken ja liittää dickpicin mukaan. Saletisti natsaa.

Hera80
-parisuhde asioista hyvin perillä-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös