Naisasiat

  • 7 489 762
  • 26 542

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja edelleen, tämä oli pitkälti spekulaatiota ja pohdintaa, tuli vain sellaiset fibat tänään. Lähinnä kyselen tässä arvon palstatovereilta, mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa jossa epäilette jonkun olevan ihastunut teihin mutta teillä itsellänne ei ole lainkaan kiinnostusta kyseiseen ihmiseen?

Dick-pic on aina hyvä veto tilanteeseen kuin tilanteeseen ja veikkaan, että viestittely siitä sitten rauhoittuu kyllä.
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuli tossa hieman aiemmin tänään sellaiset oudon puoleiset fibat, että eräs ihminen josta en ole lainkaan romanttisessa mielessä kiinnostunut saattaisi ehkä olla hieman ihastunut muhun. Laittelee mulle jatkuvasti viestiä ja pari kertaa on tullut ihan sydänsymbooleja mukana, viimeksi tänään.

Voin olla tietysti täysin hakoteilläkin, mutta jos en niin tämä on vissiin karma joka tuli muistuttamaan että käyttäydyin hämärän samanoloisesti syksyllä tätä työkaveriani kohtaan, jolla oli todennäköisesti täysin samat fiilarit kuin itsellä nyt. Hämmentyneet, oudot.

En oikein tiedä miten tässä kuuluisi toimia. Lakata vastaamasta hänelle vai antaa jotenkin neutraalimpia vastauksia joilla en antaisi sellaisia signaaleja, jotka hän tulkitsee ikään kuin oisin kiinnostunut hänestä muuten kuin individuaalina...

Ja edelleen, tämä oli pitkälti spekulaatiota ja pohdintaa, tuli vain sellaiset fibat tänään. Lähinnä kyselen tässä arvon palstatovereilta, mitä te tekisitte tällaisessa tilanteessa jossa epäilette jonkun olevan ihastunut teihin mutta teillä itsellänne ei ole lainkaan kiinnostusta kyseiseen ihmiseen?
Ehkäpä kannattaisi tutustua tähän henkilöön paremmin eikä miettiä mitään onko kyseessä unelmien kumppani.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ehkäpä kannattaisi tutustua tähän henkilöön paremmin eikä miettiä mitään onko kyseessä unelmien kumppani.
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Mua vaan tätä päivää ennen suoraan sanoen lähinnä häiritsi ne häneltä saadut viestit, enkä sen takia osannut edes ajatella niistä mitään sen kummempia. Sen takia on vähän kaksijakoiset tunnelmat tässä. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta. Laittoi ajattelemaan.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Mua vaan tätä päivää ennen suoraan sanoen lähinnä häiritsi ne häneltä saadut viestit, enkä sen takia osannut edes ajatella niistä mitään sen kummempia. Sen takia on vähän kaksijakoiset tunnelmat tässä. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta. Laittoi ajattelemaan.

Miten sulle toimittiin kun olit ihastunut yksipuolisesti ja sait ne blokit mm.? Miten olisit halunnut että tämä sun työkaveri olisi toiminut sua kohtaa? Tossa se vastaus löytyy.

Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Parempi se on suoraan sanoa. Vaikeaahan se voi olla, mutta sellaista se on.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miten sulle toimittiin kun olit ihastunut yksipuolisesti ja sait ne blokit mm.? Miten olisit halunnut että tämä sun työkaveri olisi toiminut sua kohtaa? Tossa se vastaus löytyy.
Sain ns. silent treatmentin ja blokit kaupan päälle. Oikeastaan ehdin jo harkita samaa ratkaisua tätä mainitsemaani henkilöä kohtaan, siis että lakkaisin vaan vastaamasta sille ja tarvittaessa blokkaan numeron. Toisaalta toivon että tuohon jälkimmäiseen ainakaan ei tarvisi mennä mutta jos se on lopulta ainut vaihtoehto...

Voi olla että jos tämä viestittely jatkuu vielä pitempään ja saan entistä vahvempia fiboja siitä että hän ihailee minua ja toivoisi välillemme kehittyvän jotakin, niin sanon vain suoraan hänelle miten näen asiat. Se taitaa olla se mulle ominaisin tyyli kaikessa muussakin.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Yleisesti ottaen sanoisin että ihmisille tulee olla kohteliaita niin kauan kun he ovat kohteliaita sinulle. Eli, mikäli et ole tytöstä kiinnostunut, vältä antamasta mitään ylimääräisiä signaaleja - mutta viesteihin vastaaminen on kuitenkin kohteliasta. Ainakin niin kauan kun viestien määrä/laatu ei ole ahdistavalla tasolla. Sitten jos/kun näin alkaa olemaan, voi kohteliaasti ilmoittaa että kiitos mutta ei kiitos. Valtaosa ihmisistä tämän kyllä ymmärtää.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Yleisesti ottaen sanoisin että ihmisille tulee olla kohteliaita niin kauan kun he ovat kohteliaita sinulle. Eli, mikäli et ole tytöstä kiinnostunut, vältä antamasta mitään ylimääräisiä signaaleja - mutta viesteihin vastaaminen on kuitenkin kohteliasta. Ainakin niin kauan kun viestien määrä/laatu ei ole ahdistavalla tasolla. Sitten jos/kun näin alkaa olemaan, voi kohteliaasti ilmoittaa että kiitos mutta ei kiitos. Valtaosa ihmisistä tämän kyllä ymmärtää.
Jaan aika lailla samat ajatukset kanssasi. Mulla palaa tässä jotenkin etäästi vanhat muistot mieleen kaukaa teinivuosilta, kun pelasin Mario Kartia kansainvälisessä yhteisössä ja siellä oli tällainen floridalainen vielä erittäin alaikäinen tyttö (en toki itsekään ollut vielä täysi-ikäinen), jolle erehdyin antamaan huomiota.

Tämä oli sellainen tapaus, että lenteli sen nettiyhteisön sisällä, niin absurdia kuin se onkin, kukasta kukkaan eli vaihtoi netti-ihastusta lähes joka toinen kuukausi. Laitoin hänelle kerran Skypessä tuikitavallisen ilmoitusluontoisen viestin missä sanoin että voisin mennä suihkuun ja vastaus oli luokkaa "Wouldn't it be nice to shower together ;)".

Tarkoituksenani ei ollut verrata teini-ikäistä etäihastussäätöäni nykytilanteeseen, vaan painottaa että siinä kohtaa jos alan tältä naiselta saamaan moisia seksuaalisia vihjauksia, niin voipi olla että oven näyttäminen blokin muodossa on viimeinen oljenkorsi. Kuten sanottu, toivon sydämeni pohjasta että tähän ei tarvisi mennä, joten ehkä mun kannattaisi lakata antamasta niin myönteisiä reaktioita..?
 

Fullhazard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tästä olen kyllä samaa mieltä. Mua vaan tätä päivää ennen suoraan sanoen lähinnä häiritsi ne häneltä saadut viestit, enkä sen takia osannut edes ajatella niistä mitään sen kummempia. Sen takia on vähän kaksijakoiset tunnelmat tässä. Kiitos kuitenkin asiallisesta vastauksesta. Laittoi ajattelemaan.
Mikä niissä viesteissä oli niin häiritsevää? Vai tuliko vain liikaa viestejä?
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ihmissuhteissa niiden tunteiden, kiinnostuksien ja pakkien kertominen mitään rakettitiedettä pitäisi olla, vaan perin yksinkertaisia asioita, jotka on parempi sanoa aivan suoraan, kuin kiertää ja kaunistella totuutta. Jos ei kiinnosta, niin sen voi ja se kuuluu sanoa suoraan. Blokkaamiset ja kaikenlainen vaikeneminen kertoo mielestäni enemmän ihmisluonteen heikkoudesta, mikä nykyaikana on olevinaan niin in.
 

Jeffrey

Jäsen
Ei ihmissuhteissa niiden tunteiden, kiinnostuksien ja pakkien kertominen mitään rakettitiedettä pitäisi olla, vaan perin yksinkertaisia asioita, jotka on parempi sanoa aivan suoraan, kuin kiertää ja kaunistella totuutta. Jos ei kiinnosta, niin sen voi ja se kuuluu sanoa suoraan. Blokkaamiset ja kaikenlainen vaikeneminen kertoo mielestäni enemmän ihmisluonteen heikkoudesta, mikä nykyaikana on olevinaan niin in.

Tähän lisäisin vielä, että senverran kohteliaisuutta että jättää turhat piikit näistä pakeista pois. "Kun sä olet tollanen", "et yhtään mun tyyppiä", "Sussa vaan nyt ei ollut sitä jotain". Sanoo vaan, ettei kiinnosta nähdä ja täts it. Toki jos on pidempään tapaillut niin lienee kohdillaan antaa myös joku konkreettisempi syy. Senkin voi kuitenkin antaa ilman hevosenkenkää nyrkkeilyhanskassa.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tähän lisäisin vielä, että senverran kohteliaisuutta että jättää turhat piikit näistä pakeista pois. "Kun sä olet tollanen", "et yhtään mun tyyppiä", "Sussa vaan nyt ei ollut sitä jotain". Sanoo vaan, ettei kiinnosta nähdä ja täts it. Toki jos on pidempään tapaillut niin lienee kohdillaan antaa myös joku konkreettisempi syy. Senkin voi kuitenkin antaa ilman hevosenkenkää nyrkkeilyhanskassa.

Näinhän se on. Mielestäni muutenkaan selittelyille ei pitäisi olla tarvetta, jos ollaan tilanteessa missä on kyse yksipuolisesta kiinnostuksesta. Uskon, että suurimmalle osalle ihmisiä riittää vallan hyvin se kohtelias ilmoitus, että ei halua olla mitään kaverista vakavempaa. Kaikenmaailman selittely, jossittelu sekä muu jonninjoutava yleensä pilaa sen pienenkin mahdollisuuden olla edes se kaveri.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tässä siveellisen ukkomiehen neuvo autokaupoille: koeaja aina ensin ja tee vasta sitten johtopäätökset.
Väärä ketju. Autoiluketju on toisaalla. hymiö.

Breeze, ole varovainen, ettet ylitulkitse (taas). Niin kauan kuin se toinen ei suht suoraan sulle mitään ehdottele, voi kyse olla jostain muustakin. Todennäköisesti ei ole. Mutta en lähtisi ennen suoraa ehdotusta itse suoraan kertomaan ”ei kiinnosta”. Ainakin kysy ja varmista ensin, että tulkitsetko viestejä oikein. Ja toki voit itse vähentää vastaamista jne., mutta jos ei vielä mitään syytä tai tarvetta tylyyn käytökseen, niin miksi lähteä sille tielle.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Minullapa on mahtava anoppi!

Sanoi minun olevan työtön "vihtori" joka elää tyttärensä siivellä... Lähetti sen tekstiviestillä minun työnumerooni jonka löysi netistä työnantajani kotisivuilta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minullapa on mahtava anoppi!

Sanoi minun olevan työtön "vihtori" joka elää tyttärensä siivellä... Lähetti sen tekstiviestillä minun työnumerooni jonka löysi netistä työnantajani kotisivuilta.
Nyt tulee suoraa tekstiä, mutta tuo kuulostaa kertomasi perusteella jo melko sairaalloiselta vainoamiselta. Jonkun lähiomaisen täytyisi nostaa kissa pöydälle ja tehdä selväksi että tuollainen ei ole yksinkertaisesti soveliasta. Mikäs sun vaimosi suhde tähän anoppiisi oikein taas olikaan..? Ja onko kukaan vielä konkreettisesti puuttunut mitenkään noihin hänen tekemisiinsä?
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Nyt tulee suoraa tekstiä, mutta tuo kuulostaa kertomasi perusteella jo melko sairaalloiselta vainoamiselta. Jonkun lähiomaisen täytyisi nostaa kissa pöydälle ja tehdä selväksi että tuollainen ei ole soveliasta. Mikäs sun vaimosi suhde tähän anoppiisi oikein taas olikaan..? Ja onko kukaan vielä puuttunut mitenkään noihin hänen tekemisiin?

Vaimo tietää hyvin äitinsä käytöshäiriöt mutta on liian pehmeä puuttumaan siihen sillä jämäkkyydellä mitä pitäisi.

Ei siihen ole puututtu sillä asenteella että kyseinen jäärä siihen tajuaisi puuttua. Mutta asia on erittäin pahasti kesken minun kanssa ja minä laitan hänet selkä seinää vasten asiasta. En koe mitään painetta enää olla "muodollisesti kohtelias". Tämä pysäkki on jo ohitettu ja nyt ainoa on erittäin suora puhe niin ettei anna hänen luistaa tilanteesta pois selityksineen.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaimo tietää hyvin äitinsä käytöshäiriöt mutta on liian pehmeä puuttumaan siihen sillä jämäkkyydellä mitä pitäisi.

En kyllä edelleenkään ymmärrä, miksi kenenkään pitäisi alkaa kouluttaa aikuista ihmistä. Jos paskaa tulee, niin välit poikki ja sillä siisti. Ei se siitä millään puuttumisella tule muuttumaan.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Tässä siveellisen ukkomiehen neuvo autokaupoille: koeaja aina ensin ja tee vasta sitten johtopäätökset.
Näyttäisi taas ronkelius/arkuus koeajamiseen tuottavan saagan palstalle. Nuorena pitäisi käydä koeajoilla mahdollisimman usein, näin ukkomiehenä houkuttelevat koeajo-tarjoukset luo pienimuotoisia ongelmia...
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
En kyllä edelleenkään ymmärrä, miksi kenenkään pitäisi alkaa kouluttaa aikuista ihmistä. Jos paskaa tulee, niin välit poikki ja sillä siisti. Ei se siitä millään puuttumisella tule muuttumaan.

Kyllä minä uskon vielä siihenkin mahdollisuuteen. Kaikki on vielä korjattavissa. Mitään peruuttamatonta ei ole vielä käynyt. Mikäli hän nöyrtyy ja pyytää vilpittömästi anteeksi käytöstään niin kaikki voi alkaa parantua. Muutoin tilanne on ettei hänen kumpikaan tytär oikein halua olla hänen kanssaan enää tekemisissä ja luulisi että tämä viimeistään laittaa ajattelemaan. Toisaalta. Tiedä näistä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Kyllä minä uskon vielä siihenkin mahdollisuuteen. Kaikki on vielä korjattavissa. Mitään peruuttamatonta ei ole vielä käynyt. Mikäli hän nöyrtyy ja pyytää vilpittömästi anteeksi käytöstään niin kaikki voi alkaa parantua. Muutoin tilanne on ettei hänen kumpikaan tytär oikein halua olla hänen kanssaan enää tekemisissä ja luulisi että tämä viimeistään laittaa ajattelemaan. Toisaalta. Tiedä näistä.

Tässä sinä valehtelet itsellesi melko kovasti. Ei se anoppi tule muuttumaan. Voi se nöyrtyä hetkellisesti, mutta todellinen luonne on jo paljastunut.

Se on sitten eri asia, että miksi edes haluaisit korjata välit tuollaiseen ihmiseen? Ihminen, joka käyttäytyy noin, ei ansaitse mitään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös