Naisasiat

  • 7 486 597
  • 26 542
No oletteko te ikinä nähnyt tuollaista unta? Siis tuohon tyyliin, että muistaa tarkasti sen kuka siinä oli peuhaamassa kanssasi. Jos olette, niin mitä olette sitten tehneet asialle? Jotkut varmasti antaa asian vain olla, mutta kaikki ei siihen pysty tai halua jättää asiaa siihen.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No oletteko te ikinä nähnyt tuollaista unta? Siis tuohon tyyliin, että muistaa tarkasti sen kuka siinä oli peuhaamassa kanssasi. Jos olette, niin mitä olette sitten tehneet asialle? Jotkut varmasti antaa asian vain olla, mutta kaikki ei siihen pysty tai halua jättää asiaa siihen.
Ylä-asteen ruotsinopettaja taisi olla ensimmäinen ja siitä se sitten lähti. Mukavia, salaisia hetkiä on tullut yön pimeydessä vietettyä. Mutta en saatana ikinä niistä kenellekkään ole maininnut. Olisi aika nivaska oikeudenpäätöksiä koskien lähestymiskieltoja.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Seitsemän lapsen äiti lähettää kuvia itsestään pahoinpitelyn jälkeen ja jannu alkaa nähdä seksiunia tästä? Ok.

Lähetä sille suoraan dickpic, jossa esittelet hakattuja nyyttejäsi. Toiminee herutukseen toisinkin päin.
 
On sitä kuule parisuhdetta rakennettu huonommistakin lähtökohdista rakennettu. Ainakin seksi teillä ilmeisesti natsaa jo ?

Repesin tälle kyllä ihan huolella.

Naurattaako tämäkin asia? Onhan tässä jutussa vakavampiakin asioita kuin tuo näkemäni seksiuni:

Tuota naista on muuten pahoinpidelty aikoinaan ja se tuli laittamaan minulle silloin kuviakin itsestään. Eihän tuollaisia juttuja kaikille uskalla tai pysty kertomaan. Eli enemmän on ollut juttelua asioista, kuin pelkkää kuulumisten vaihtelua.
 
Seitsemän lapsen äiti lähettää kuvia itsestään pahoinpitelyn jälkeen ja jannu alkaa nähdä seksiunia tästä? Ok.

Olen varma siitä, että käsitit tämän väärin ihan tahallaan. Sen verran fiksuna kirjoittajana olen sinua pitänyt. Nuo pahoinpitelyt tapahtuivat jo kauan sitten, eivätkä ne liity tähän näkemääni uneen millään lailla. Toivottavasti nyt ymmärsit.
 
Mitä tekemistä seksiunilla on naisasioiden kanssa?

Se että siinä on itselle tuttu nainen, jonka kanssa on jutellut ihan oikeassa elämässä. Jutellut sekä facebookin kautta että livenä. Olen myös ollut kylässä käymässä. Kyse ei siis nyt ole sellaisesta ihmisestä, joka olisi itselle täysin tuntematon.
 

Barney

Jäsen
Ehdottomasti kannattaa kertoa. Mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Paras olisi jos kuvaisi havainnollistavan videon tapahtumista ja lähettäisi sen selostuksen kera.
Ja kannattaa myös mainita, että Danny D:n videoita on katsottu pitkään ja hartaasti samalla analysoiden mestarin edesottamuksia. Hommat sujuisivat tämän ansiosta erinomaisesti myös muuallakin kuin vain tuossa unessa.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ja kannattaa myös mainita, että Danny D:n videoita on katsottu pitkään ja hartaasti samalla analysoiden mestarin edesottamuksia. Hommat sujuisivat tämän ansiosta erinomaisesti myös muuallakin kuin vain tuossa unessa.
Aktiivinen/ jo kärsitty lähestymiskielto kruunaa viestin, kuulen jo Juhannushääkellojen kilkatuksen...
 

rpeez

Jäsen
Vitsailun lomassa Jomppa_koolla on kyllä mielenkiintoinen kysymys tuossa, että kannattaako unesta kertoa.

Ilman pelleilyjä oma ehdotukseni on, että kyllä siitä kannattaa kertoa, mutta tilanteen valintaan pitää kiinnittää huomiota.

Ja kysymykseen näkeekö muut vastaavia unia, niin vastaan kyllä.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Vitsailun lomassa Jomppa_koolla on kyllä mielenkiintoinen kysymys tuossa, että kannattaako unesta kertoa.

Totta kai tuollainen uni kerrotaan, jos ilmassa on flirttiä tai vastaavaa. Tai ainakin minä kertoisin. Mutta jos jutellaan säästä tai muusta yleisestä, menemättä sen henkilökohtaisempiin asioihin, niin vähän puskista saattaa tulla. Sanotaanko näin, että potentiaalia melko kiusallisiin tilanteisiin on olemassa. Mutta tragikomedian ystävänä kehoitan Jomppaa tekemään kuten parhaaksi näkee!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No oletteko te ikinä nähnyt tuollaista unta? Siis tuohon tyyliin, että muistaa tarkasti sen kuka siinä oli peuhaamassa kanssasi. Jos olette, niin mitä olette sitten tehneet asialle?
Vastaukset ovat A) No totta Kulmunissa olen! B) Fappening!

Useampikin naisopettajani on näissä toista pääosaa näytellyt.
 
Onko @Jomppa_Koo tuo poikimiseen valmistautuva unesi kohde varattu? Se on aika olennainen juttu tässä.

No voihan hitto. Nyt on taas varattu, ainakin facebookin mukaan. Tiedoissa lukee että on parisuhteessa. Mutta ei huolta, näin se on ollut ennenkin että pian saattaa taas lukea tiedoissa sana "sinkku". Ei tästä ole pitkä aika kun juteltiin ja kysyinkin, että seurusteleeko hän tämän lokakuussa syntyvän lapsen isän kanssa. Ei seurustellut. Mutta kuten sanoin, ei huolta huomisesta. Satun tietämään nimittäin sen että se on kunnon kaljaveikko, jonka kanssa hän on taas yhdessä. Surkeat on lähtökohdat perheen perustamiselle. Ei hyvää päivää ja itkua siihen päälle!
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Satun tietämään nimittäin sen että se on kunnon kaljaveikko, jonka kanssa hän on taas yhdessä. Surkeat on lähtökohdat perheen perustamiselle. Ei hyvää päivää ja itkua siihen päälle!

Ja tästä viestistä tykkäsi nimimerkki @KaljaVeikko ....

Eipä kait muuta, paitsi että älä lähre niemistonin jälkiliukkaille
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seksiunien näkeminen ei tarkoita yhtään mitään. Tai tarkoittaa ne sitä, että yleensä uni on kai on ollut nautinnollista. Ja aamulla voi vielä hetken hekumoida unen jälkitiloissa unen ja valveen rajamailla, mikä voi toisinaan olla vähän hämmentävääkin. Varsinkin, jos unessa toinen osapuoli on joku yllättävä tai vähän kiellettykin tyyppi. Mutta mistään muusta ne ei yleensä kerro eikä niiden pohjalle voi mitään parisuhdetta perustaa.

Jos joku tuttu avautuisi mulle nähneensä musta seksiunta, miettisin, minkälainen perverssi hyypiö hän onkaan. En siksi, että hän näki minusta seksiunta, koska sillehän ei itse mitään voi, vaan siksi, että hän kertoo siitä minulle. Ahdistuisin varmasti. Ei, en haluaisi tietää.
 
Mitenhän se menee sitten toisinpäin. Eli jos nainen tulisi kertomaan miehelle, että tämä näki siitä seksiunta ja mitäs asialle tehtäisiin. Mie en ainakaan pahoittaisi mieltäni tuollaisesta paljastuksesta. Saattaa johtaa vaikka miten pitkälle, riippuen molemmista osapuolista. Mistä näitä tietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös