Minulle on ihan sama, minkä väriset hiukset ovat. Voivat olla tummat, punaiset tai vaaleat, kaikki yhtä kauniita, kunhan ovat pitkät, vahvat ja hulmuavat. Värillä ei siis väliä. Tämä on minun mieltymykseni, enkä voi sille mitään. En vain voi. Naisen pitkät hiukset ovat suurin mieltymykseni vastakkaisen sukupuolen suhteen.
Kyllä, ihan samaa mieltä. Mutta lähtötilanteen pitäisi olla minusta se, ettei mitään haluaisi muuttaa. Sitten kun on parisuhteessa, niin on kymmeniä vuosia aikaa keksiä sitä, miten toisen pitäisi muuttua.
Kyllä, voisi varmaan olla noin, mutta en ihan oikeasti keksi hänestä muuta moitittavaa. Sanoisin kyllä, jos sellaista olisi.
Joo, meillä on kaikilla ulkonäköön liittyvät mieltymyksemme, eikä siinä ole mitään väärää.
Mä en vain ymmärrä, miksi ylipäätään kiinnostuit lyhythiuksisesta naisesta, jos olet noin mieltynyt pitkiin hiuksiin. Jos hän olisi ollut pitkähiuksinen tavatessanne niin ei sekään mitään takaisi, koska hän voisi koska tahansa leikata hiuksensa, jos hän haluaisi. Silloin toki voisit sanoa mielipiteesi, että sääli, kun tykkäät niin hänen hiuksistaan, mutta silloinkin se olisi hänen valintansa, mitä hän tekee hiuksilleen.