Naisasiat

• 7 590 636
  • 26 615

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulle on ihan sama, minkä väriset hiukset ovat. Voivat olla tummat, punaiset tai vaaleat, kaikki yhtä kauniita, kunhan ovat pitkät, vahvat ja hulmuavat. Värillä ei siis väliä. Tämä on minun mieltymykseni, enkä voi sille mitään. En vain voi. Naisen pitkät hiukset ovat suurin mieltymykseni vastakkaisen sukupuolen suhteen.

Kyllä, ihan samaa mieltä. Mutta lähtötilanteen pitäisi olla minusta se, ettei mitään haluaisi muuttaa. Sitten kun on parisuhteessa, niin on kymmeniä vuosia aikaa keksiä sitä, miten toisen pitäisi muuttua.

Kyllä, voisi varmaan olla noin, mutta en ihan oikeasti keksi hänestä muuta moitittavaa. Sanoisin kyllä, jos sellaista olisi.

Joo, meillä on kaikilla ulkonäköön liittyvät mieltymyksemme, eikä siinä ole mitään väärää.

Mä en vain ymmärrä, miksi ylipäätään kiinnostuit lyhythiuksisesta naisesta, jos olet noin mieltynyt pitkiin hiuksiin. Jos hän olisi ollut pitkähiuksinen tavatessanne niin ei sekään mitään takaisi, koska hän voisi koska tahansa leikata hiuksensa, jos hän haluaisi. Silloin toki voisit sanoa mielipiteesi, että sääli, kun tykkäät niin hänen hiuksistaan, mutta silloinkin se olisi hänen valintansa, mitä hän tekee hiuksilleen.

Moi vaan kaikille. Näin viime yönä hienon unen. Unessa oli eräs minulle tuttu 39-vuotias nainen ja minä itse. Meillä on kymmenen vuotta ikäeroa. Se uni oli erittäin eroottinen ja kun täällä saa asioista kertoa suoraan, niin me harrastettiin seksiä siinä unessa. Se uni oli myös mukavan pitkä, ei todellakaan liian lyhyt uni siis. Ja aloin miettimään, että kertoisin tuosta unesta sille naiselle. Eihän siihen kukaan kuole jos asiasta kertoo silleen varovasti. Ja aina olen tykännyt tuosta naisesta sekä jutellut ihan livenäkin. Olin pari yötäkin joskus kylässä. 7 lasta sillä on muistaakseni ja kahdeksas on tulossa.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Moi vaan kaikille. Näin viime yönä hienon unen. Unessa oli eräs minulle tuttu 39-vuotias nainen ja minä itse. Meillä on kymmenen vuotta ikäeroa. Se uni oli erittäin eroottinen ja kun täällä saa asioista kertoa suoraan, niin me harrastettiin seksiä siinä unessa. Se uni oli myös mukavan pitkä, ei todellakaan liian lyhyt uni siis. Ja aloin miettimään, että kertoisin tuosta unesta sille naiselle. Eihän siihen kukaan kuole jos asiasta kertoo silleen varovasti. Ja aina olen tykännyt tuosta naisesta sekä jutellut ihan livenäkin. Olin pari yötäkin joskus kylässä. 7 lasta sillä on muistaakseni ja kahdeksas on tulossa.

Älä nyt saatana. Oletko sä muuten yhteyksissä tähän naiseen? Jutteletteko asioista ja vaihdatte kuulumisia? Jos ette, niin et sä todellakaan lähetä yhtäkkiä vaan viestiä että ”näin susta seksiunta”. Muuten ollaan taas pikkuisen siinä stalkkerin rajamailla.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos on noin monta lasta jo naisella, niin Niemisen Toni todennäköisesti on jo samoilla suuntanumeroilla sun kanssa. Eli älä lähde sinne.

Älä nyt saatana. Oletko sä muuten yhteyksissä tähän naiseen? Jutteletteko asioista ja vaihdatte kuulumisia? Jos ette, niin et sä todellakaan lähetä yhtäkkiä vaan viestiä että ”näin susta seksiunta”. Muuten ollaan taas pikkuisen siinä stalkkerin rajamailla.

Ollaan yhteyksissä ja jutellaan facebookin kautta. Monta kertaa olen kysynyt kuulumisia ja hän on aina vastannut. Ja mikä hienointa, sekin on välillä tullut laittamaan miulle viestiä ja kysymään kuulumisia. Se on ihan hieno juttu että joku tulee kysymään jotain ja ihan vaan juttelemaan. Harvoin kukaan tulee viestiä laittamaan, vaan itse se on tehtävä aloite monta kertaa.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ollaan yhteyksissä ja jutellaan facebookin kautta. Monta kertaa olen kysynyt kuulumisia ja hän on aina vastannut. Ja mikä hienointa, sekin on välillä tullut laittamaan miulle viestiä ja kysymään kuulumisia. Se on ihan hieno juttu että joku tulee kysymään jotain ja ihan vaan juttelemaan. Harvoin kukaan tulee viestiä laittamaan, vaan itse se on tehtävä aloite monta kertaa.

Pelkkä kuulumisten vaihtaminen ei nyt kuulosta siltä että tuntisitte toisenne ja keskustelette asioista. Täälläkin palstalla moneen kertaan nähty asia, kohteliaisuus ei ole merkki kiinnostuksesta.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
No jos kuulumisia on kyselty niin kyllähän seuraava askel on kertoa kuinka nussitte unissasi kuin minkit. Ja tähän hyväntahtoinen hymiö.

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers

Vaan kuulumisten vaihdosta on aika pitkä matka siihen, että kertoo miten viime yönä unessani me naitiin.

Muistaakseni tällä palstalla kerroit, miten olit saanut ihan poliiseilta noottia, kun olit ihastuksen kanssa mennyt vähän yli. Muistanko oikein? Jos muistan, niin mieti nyt jumalauta hyvä mies tarkkaan mitä teet.

Tuota naista on muuten pahoinpidelty aikoinaan ja se tuli laittamaan minulle silloin kuviakin itsestään. Eihän tuollaisia juttuja kaikille uskalla tai pysty kertomaan. Eli enemmän on ollut juttelua asioista, kuin pelkkää kuulumisten vaihtelua.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tottakai kerrot, mutta älä liian yksityiskohtaisesti. Mainitset vaan ohimennen, että hassu juttu, mutta näin meistä unta. Sitten jos nainen alkaa kyselemään, että mitäs siinä unessa tapahtui, niin voit kertoa kaiken ja liittää dickpicin mukaan. Saletisti natsaa.

Hera80
-parisuhde asioista hyvin perillä-

No oletteko te ikinä nähnyt tuollaista unta? Siis tuohon tyyliin, että muistaa tarkasti sen kuka siinä oli peuhaamassa kanssasi. Jos olette, niin mitä olette sitten tehneet asialle? Jotkut varmasti antaa asian vain olla, mutta kaikki ei siihen pysty tai halua jättää asiaa siihen.

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No oletteko te ikinä nähnyt tuollaista unta? Siis tuohon tyyliin, että muistaa tarkasti sen kuka siinä oli peuhaamassa kanssasi. Jos olette, niin mitä olette sitten tehneet asialle? Jotkut varmasti antaa asian vain olla, mutta kaikki ei siihen pysty tai halua jättää asiaa siihen.
Ylä-asteen ruotsinopettaja taisi olla ensimmäinen ja siitä se sitten lähti. Mukavia, salaisia hetkiä on tullut yön pimeydessä vietettyä. Mutta en saatana ikinä niistä kenellekkään ole maininnut. Olisi aika nivaska oikeudenpäätöksiä koskien lähestymiskieltoja.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Seitsemän lapsen äiti lähettää kuvia itsestään pahoinpitelyn jälkeen ja jannu alkaa nähdä seksiunia tästä? Ok.

Lähetä sille suoraan dickpic, jossa esittelet hakattuja nyyttejäsi. Toiminee herutukseen toisinkin päin.

On sitä kuule parisuhdetta rakennettu huonommistakin lähtökohdista rakennettu. Ainakin seksi teillä ilmeisesti natsaa jo ?

Repesin tälle kyllä ihan huolella.

Naurattaako tämäkin asia? Onhan tässä jutussa vakavampiakin asioita kuin tuo näkemäni seksiuni:

Tuota naista on muuten pahoinpidelty aikoinaan ja se tuli laittamaan minulle silloin kuviakin itsestään. Eihän tuollaisia juttuja kaikille uskalla tai pysty kertomaan. Eli enemmän on ollut juttelua asioista, kuin pelkkää kuulumisten vaihtelua.

Seitsemän lapsen äiti lähettää kuvia itsestään pahoinpitelyn jälkeen ja jannu alkaa nähdä seksiunia tästä? Ok.

Olen varma siitä, että käsitit tämän väärin ihan tahallaan. Sen verran fiksuna kirjoittajana olen sinua pitänyt. Nuo pahoinpitelyt tapahtuivat jo kauan sitten, eivätkä ne liity tähän näkemääni uneen millään lailla. Toivottavasti nyt ymmärsit.

Mitä tekemistä seksiunilla on naisasioiden kanssa?

Se että siinä on itselle tuttu nainen, jonka kanssa on jutellut ihan oikeassa elämässä. Jutellut sekä facebookin kautta että livenä. Olen myös ollut kylässä käymässä. Kyse ei siis nyt ole sellaisesta ihmisestä, joka olisi itselle täysin tuntematon.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Ehdottomasti kannattaa kertoa. Mahdollisimman yksityiskohtaisesti. Paras olisi jos kuvaisi havainnollistavan videon tapahtumista ja lähettäisi sen selostuksen kera.
Ja kannattaa myös mainita, että Danny D:n videoita on katsottu pitkään ja hartaasti samalla analysoiden mestarin edesottamuksia. Hommat sujuisivat tämän ansiosta erinomaisesti myös muuallakin kuin vain tuossa unessa.

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Ja kannattaa myös mainita, että Danny D:n videoita on katsottu pitkään ja hartaasti samalla analysoiden mestarin edesottamuksia. Hommat sujuisivat tämän ansiosta erinomaisesti myös muuallakin kuin vain tuossa unessa.
Aktiivinen/ jo kärsitty lähestymiskielto kruunaa viestin, kuulen jo Juhannushääkellojen kilkatuksen...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy