Naisasiat

• 7 588 291
  • 26 609
Lienee aika kaivaa tämäkin ketju naftaliinista. Mutta joo, uusi paikkakunta on tuonut uusia tuttavuuksia ja vähintäänkin yhden todella hämmentävän tapauksen. Siis aivan ärveen nätin ja mukavan naisen, joka jostain syystä haluaa viettää mun kanssa aikaa ja lähettelee jo välillä jotain ihme sydänhymiöitä ym. Oikeesti hippasen ahdistava tilanne, koska ei mulla ole mistään ihastumisista itselläni kokemusta varmaan lähemmäs kymmeneen vuoteen. Tai siis onhan muhun ihastuttu joo, mutta mä en ole ikinä osoittanut oikeita tunteita toiseen suuntaan. Vähän hankalaa, koska ei oikeesti tajua muutenkaan, että mikä koira tässä on haudattuna. Kyseisen näköiset naiset ovat poikkeuksetta olleet täysin "eri liigaa" mun omaan tasoon nähden, vaikka en nyt aikoihin ole dokannut tai elänyt muuten arveluttavaa elämää. Olis varmaan mukavaa kokeilla onnistuisko vaikka yhteinen yö, mutta koska kyseessä on oikeasti tosi herttainen mimmi, niin en mä vaan halua loukata tai vaikuttaa assholelta joka katoaa yöhön. Yleensä en juuri nakkaa paskaakaan, mutta nyt on joku moraalinen käsijarru päällä. Sen verran tilanne on outo, että mitään lämpimiä fiiliksiä en uskalla alkaa jostain lukkojen takaa kaivamaan.

Olipahan tajunnanvirtaa, mutta ajatusten jäsentely tekstiksi auttaa jotenkin edes vähän.

Päivitys edelliseen: Ja vähemmän yllättäen syyksi minusta "kiinnostumiseen" paljastui (ilmeisen onnistunut) yritys tehdä salimarkoeksä riittävän mustasukkaiseksi, että heidän kahden homma sai uutta liekkiä alle. No, onneksi pessimisti ei enää pety ja näissä tilanteissa kehittynyt kuudes aisti piti käsijarrun päällä koko ajan. Muija suoraan sanottuna hämmentyi, kun vain lopussa kohautin olkia todeten "mikäs siinä".

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Päivitys edelliseen: Ja vähemmän yllättäen syyksi minusta "kiinnostumiseen" paljastui (ilmeisen onnistunut) yritys tehdä salimarkoeksä riittävän mustasukkaiseksi, että heidän kahden homma sai uutta liekkiä alle. No, onneksi pessimisti ei enää pety ja näissä tilanteissa kehittynyt kuudes aisti piti käsijarrun päällä koko ajan. Muija suoraan sanottuna hämmentyi, kun vain lopussa kohautin olkia todeten "mikäs siinä".
Paljonko tällä rouvalla on ikää? Sehän on vain bensaa liekkeihin, kun et jäänyt sössöttään tai jankuttamaan mitään. Pomminvarmasti tulee vielä ottamaan sinuun kontaktia.

Paljonko tällä rouvalla on ikää? Sehän on vain bensaa liekkeihin, kun et jäänyt sössöttään tai jankuttamaan mitään. Pomminvarmasti tulee vielä ottamaan sinuun kontaktia.

No sanotaan näin, että viitisen vuotta nuorempi mua itteeni. Saa nähdä, että ottaako kontaktia ja vaikka ottais, niin jaksanko itte lähtee pelaamaan mitään infantiileja valtapelejä saati liehittelemään.

Suosikkijoukkue
No sanotaan näin, että viitisen vuotta nuorempi mua itteeni. Saa nähdä, että ottaako kontaktia ja vaikka ottais, niin jaksanko itte lähtee pelaamaan mitään infantiileja valtapelejä saati liehittelemään.

En voi suositella tuota liehittelyä. Siitä jää loppujen lopuksi kovin nöyryyttävä fiilis varmaan.

Kurt

Jäsen
Kannattaa pitää mielessä: Sydänhymiöt ei merkkaa mitään, riippumatta naisen/tytön iästä. Sydänhymiö on synonyymi esim sanoille "moi" tai "terveisin" tai "kuulemiin".

Kannattaa pitää mielessä: Sydänhymiöt ei merkkaa mitään, riippumatta naisen/tytön iästä. Sydänhymiö on synonyymi esim sanoille "moi" tai "terveisin" tai "kuulemiin".

Näinhän se tuppaa olemaan. Mutta siis onneksi pidin jäitä hatussa ja haistoin palaneen käryä koko ajan. Tässä todellisuudessa ei tyyliin seiskan jäbä saa mitään kympin misuja ko sihteeriopistosta korkeintaan.

En voi suositella tuota liehittelyä. Siitä jää loppujen lopuksi kovin nöyryyttävä fiilis varmaan.

Vähän itseni tuntien tuskin jaksan kauheesti edes mahdollisiin viesteihin vastailla. Meinaan vaan, että miksi vaivautua, kun hommahan on nähty

Tää nyt on menny muutenkin sellaiseksi, että kun viimeks loppukesästä oli sovittu naisen aloitteesta deitit, niin löysinkin itseni noin 150 km päästä uistelemasta koko homman unohtaneena. Oops.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vähän itseni tuntien tuskin jaksan kauheesti edes mahdollisiin viesteihin vastailla. Meinaan vaan, että miksi vaivautua, kun hommahan on nähty

Tää nyt on menny muutenkin sellaiseksi, että kun viimeks loppukesästä oli sovittu naisen aloitteesta deitit, niin löysinkin itseni noin 150 km päästä uistelemasta koko homman unohtaneena. Oops.

Voisin vannoa, että jotain lässytystä sieltä vielä tulee. "Olet kyllä tosi kiva tyyppi" "Voidaanko kuitenkin olla kavereita"

Tuo sun veto on kyllä outo, että jätät sovitut tärskyt noin härskisti välistä. Toki jos tiesit jo, että olet tullut kusetetuksi niin silloin täysin ymmärrettävä ratkaisu.

Viimeksi muokattu:
24-30v naisissa o

Voisin vannoa, että jotain lässytystä sieltä vielä tulee. "Olet kyllä tosi kiva tyyppi" "Voidaanko kuitenkin olla kavereita"

Tuo sun veto on kyllä outo, että jätät sovitut tärskyt noin härskisti välistä. Toki jos tiesit jo, että olet tullut kusetetuksi niin silloin täysin ymmärrettävä ratkaisu.

Siis mä vaan unohdin koko asian, minkäs sille mahtaa. En mä koe erityisen härski olleeni, jokin muu vaan tuntu tärkeemmältä ja vahinkoja sattuu.

Ja voihan se olla, että jotai friendzoneshittiä vielä tulee, mutta mitä väliä. Hommatkoon seuraavan kusetettavan jostain toisaalta

Suosikkijoukkue
Kyllä se on niin, että 24-30v naisissa ei vapaata hyvää yksilöä ole markkinoilla.

Sellaiset mukavat, perusnätit ja fiksut on jo varattu muihin organisaatioihin. Yli 30v ikäluokassa taas tarjontaa on, mutta siinä tulee biologiset jutut eteen. Lapset ei ole ajankohtainen asia ainakaan muutamaan vuoteen.

Minusta on täysi myytti, että miehet on muka pinnallisia. Kyllä tuolla kylällä viuhtoo todella nättiä ja hyvä perseistä naista, mutta he yleensä ovat niitä sinkkuja. Osa toki omasta halustaan. Tuollaiset edellä kerrotut "keskiverto" tytöt on sitten yleensä varattuja. Heitä yhdistää poikkeuksetta se, että ovat henkisiltä ominaisuuksiltaan aivan priima. Ei aikuisia miehiä kiinnosta se hyvä perse ja tyhjä pääkoppa kuin sen yhden varvin verran. Kyllä suomalainen mies vain arvostaa tuollaista luonnollista Eloveenaa.

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juniorijääkiekko
Kyllä se on niin, että 24-30v naisissa ei vapaata hyvää yksilöä ole markkinoilla.

Sellaiset mukavat, perusnätit ja fiksut on jo varattu muihin organisaatioihin. Yli 30v ikäluokassa taas tarjontaa on, mutta siinä tulee biologiset jutut eteen. Lapset ei ole ajankohtainen asia ainakaan muutamaan vuoteen.

Minusta on täysi myytti, että miehet on muka pinnallisia. Kyllä tuolla kylällä viuhtoo todella nättiä ja hyvä perseistä naista, mutta he yleensä ovat niitä sinkkuja. Osa toki omasta halustaan. Tuollaiset edellä kerrotut "keskiverto" tytöt on sitten yleensä varattuja. Heitä yhdistää poikkeuksetta se, että ovat henkisiltä ominaisuuksiltaan aivan priima. Ei aikuisia miehiä kiinnosta se hyvä perse ja tyhjä pääkoppa kuin sen yhden varvin verran. Kyllä suomalainen mies vain arvostaa tuollaista luonnollista Eloveenaa.

Tai kai se vähän riippuu siitä, mitä mies haluaa. Jos on vaikka kuten meikäläinen eli on skidejä ja perhe-elämä kiinnostelee, niin tosiaan mieluummin sitä fiksua ja yhteistyökykyistä luonnetta katselee päivittäin kuin huippupersettä, jos valita pitäisi. Ei tosin mua haittaa, ettei vaimon perseessä ole mitään vikaa mutta se tulee sitten pidemmän päälle bonarina. Kymmenen vuoden päästä perse voi olla aivan eri kuosissa mutta luonteen uskon säilyvän about samanlaisena, kun ei nyt ns ruuhkavuosinakaan mitään ylitsepääsemätöntä ole saatu aikaiseksi.

On niitä vapaana, mutta kriteerit on niin kovat, ettei jonkun Taneli-Tavallisen kannata edes vaivautua ajattelemaan asiaa. Timanttisen fyysisen preesensin lisäksi pitäisi olla massia, tavoitteellisuutta, kosmopoliittisuutta ym ym. Tiedän tapauksen, jossa liian pieni toimistotila oli naiselle deal breaker. Jotkin oudot alakulttuurit on asia erikseen, mutta sielläkin vain "uskottavimmat" rastapäät, puunhalaajat tai räbäyttäjät ns saavat.

Kun sitte mennään yli kolmenkympin, niin osa niistä ennen kympin misuista palautuu markkinoille arvoilla 6-7 tai hyvällä lykyllä jopa kasina. Sitten on perse levinnyt joko synnytyksessä tai siiderillä, pentu huutaa kotona tai se halutaan sinne asap, erotraumat puretaan uuteen kundiin ja koko homma on innotonta paskaa, jonka kokeminen unelmien täyttymykseksi vaatii jo raskasta itselleen valehtelua.

Onko tässä yhtälössä oikeastaan mitään tavoittelemisen arvoista? Miksi sitä ei vain kävisi huorissa?

Suosikkijoukkue
On niitä vapaana, mutta kriteerit on niin kovat, ettei jonkun Taneli-Tavallisen kannata edes vaivautua ajattelemaan asiaa. Timanttisen fyysisen preesensin lisäksi pitäisi olla massia, tavoitteellisuutta, kosmopoliittisuutta ym ym. Tiedän tapauksen, jossa liian pieni toimistotila oli naiselle deal breaker. Jotkin oudot alakulttuurit on asia erikseen, mutta sielläkin vain "uskottavimmat" rastapäät, puunhalaajat tai räbäyttäjät ns saavat.

Kun sitte mennään yli kolmenkympin, niin osa niistä ennen kympin misuista palautuu markkinoille arvoilla 6-7 tai hyvällä lykyllä jopa kasina. Sitten on perse levinnyt joko synnytyksessä tai siiderillä, pentu huutaa kotona tai se halutaan sinne asap, erotraumat puretaan uuteen kundiin ja koko homma on innotonta paskaa, jonka kokeminen unelmien täyttymykseksi vaatii jo raskasta itselleen valehtelua.

Onko tässä yhtälössä oikeastaan mitään tavoittelemisen arvoista? Miksi sitä ei vain kävisi huorissa?

Allekirjoitan täysin tuon, että alakulttuureissa haetaan jotain friikkejä ja se ok. Ei minua tai ketään oikeaa miestä kiinnosta nainen, jonka unelmamies on jopolla ajava jeesus.

En allekirjoita, että "normaalilla" ulkonäöllä eli arvosanalla 7 tytöllä on tuollaisia vaatimuksia ukolle. Kyllähän suurinosa pareista on ihan taviksia molemmat.

Tuo viimeinen kappaleesi pitää täysin paikkaansa.

sinikettu

Jäsen
On niitä vapaana, mutta kriteerit on niin kovat, ettei jonkun Taneli-Tavallisen kannata edes vaivautua ajattelemaan asiaa. Timanttisen fyysisen preesensin lisäksi pitäisi olla massia, tavoitteellisuutta, kosmopoliittisuutta ym ym. Tiedän tapauksen, jossa liian pieni toimistotila oli naiselle deal breaker.
Itse en ihan niele tätä. Vaikeaa se saattaa olla, muttei mahdotonta. Itse tiedän monta miespuolista, jotka ovat esimerkiksi yliopistomaailmasta huijanneet itselleen aivan vitun laadukkaita naaraita suhteessa omaan tasoon.

Vaikutuksen tekeminen ihmisiin ei oikeasti vaadi mitään erityisiä meriittejä. Keskitason jampoille sosiaalisten taitojen kehitys on varmaankin se hankalin pakollinen ominaisuus, joka on laitettava kuosiin. Siis oikeasti hyvät sosiaaliset taidot, ei mitään äijäporukan munanmittauskisan kultamitalia. Sitä, että osaat keskustella, kuunnella, tarjota tunne-elämän tukea, auttaa ongelmien ratkomisessa, saat henkilön tuntemaan itsensä paremmaksi ihmiseksi, osaat tuoda henkilön parhaita ominaisuuksia esiin, joustaa omaa käyttäytymistäsi tilanteen vaatiessa ja niin edelleen. Väittäisin, että hyvin isolla osalla miehistä on suuria vaikeuksia edellisten kohtien kanssa. Sitten itketäänkin paskaa geenilottoa ja maailman pahuutta.

Helpompi on hommata keskitason deittikumppaneita, mutta ei laadukkaampienkaan hommaaminen mikään mahdotonta ole, jos viitsii edes jonkin verran itseään tietyillä osa-alueilla kehittää. Epäonnistumisen sietokyky on myös korvaamaton ominaisuus. Jos kuitenkin edes vaikka joka viideskymmenes nainen suostuu pyyntöön, tilanne saattaa olla ennenpitkää se, että kainalossa pyörii sellainen kaunokainen, jota et ikimaailmassa olisi sinne voinut kuvitella.

Itse en ihan niele tätä. Vaikeaa se saattaa olla, muttei mahdotonta. Itse tiedän monta miespuolista, jotka ovat esimerkiksi yliopistomaailmasta huijanneet itselleen aivan vitun laadukkaita naaraita suhteessa omaan tasoon.

Vaikutuksen tekeminen ihmisiin ei oikeasti vaadi mitään erityisiä meriittejä. Keskitason jampoille sosiaalisten taitojen kehitys on varmaankin se hankalin pakollinen ominaisuus, joka on laitettava kuosiin. Siis oikeasti hyvät sosiaaliset taidot, ei mitään äijäporukan munanmittauskisan kultamitalia. Sitä, että osaat keskustella, kuunnella, tarjota tunne-elämän tukea, auttaa ongelmien ratkomisessa, saat henkilön tuntemaan itsensä paremmaksi ihmiseksi, osaat tuoda henkilön parhaita ominaisuuksia esiin, joustaa omaa käyttäytymistäsi tilanteen vaatiessa ja niin edelleen. Väittäisin, että hyvin isolla osalla miehistä on suuria vaikeuksia edellisten kohtien kanssa. Sitten itketäänkin paskaa geenilottoa ja maailman pahuutta.

Helpompi on hommata keskitason deittikumppaneita, mutta ei laadukkaampienkaan hommaaminen mikään mahdotonta ole, jos viitsii edes jonkin verran itseään tietyillä osa-alueilla kehittää. Epäonnistumisen sietokyky on myös korvaamaton ominaisuus. Jos kuitenkin edes vaikka joka viideskymmenes nainen suostuu pyyntöön, tilanne saattaa olla ennenpitkää se, että kainalossa pyörii sellainen kaunokainen, jota et ikimaailmassa olisi sinne voinut kuvitella.

No jaa, joka 50s on jo niin pessimistinen ja työläs ennuste, ettei ehkä maksa vaivaa. Kyllähän sitä voi olla vaikka miten hyvä kuuntelija ja puhuja ja lohduttaja, niin lopulta 99/100 päätyy vain ns parhaaksi homokaveriksi tai muuksi aisankannattajaksi. Evoluutio ja 190 cm moottoripyörämiehet kärjistetysti vie lopulta sen täyspotin.

Itellä ongelma on se, että kun hengaa vain kauniiden naisten kanssa, niin ne keskitason ym mimmit ei näytä miltään. Käy juuri niin, että sovitut treffit unohtuu hyvä jos ei saman päivän aikana.

sinikettu

Jäsen
Kyllähän sitä voi olla vaikka miten hyvä kuuntelija ja puhuja ja lohduttaja, niin lopulta 99/100 päätyy vain ns parhaaksi homokaveriksi tai muuksi aisankannattajaksi.
En nyt tarkoita, että viehättävien naisten ääressä pitäisi aina olla mielin kielin ja alistua friendzonettamaan vuosikausiksi. Itse asiassa mielestäni yksi suurimmista virheistä naisten kanssa on olla liian myönteleväinen. On huomattavan eri asia kyetä tarjoamaan tunne-elämän tukea sellaisilla hetkillä, kun sille on oikeasti tarvetta, kuin yrittää mielistellä naista jokaisessa asiassa. Jos joku kiinnostaa seksuaalisissa merkeissä, se kannattaa kyllä ilmaista ihan rehellisesti oikeanlaisessa tilanteessa. Jos ei toisessa päässä nappaa, hivuttautuu vaan koko hommasta irti.

Evoluutio ja 190 cm moottoripyörämiehet kärjistetysti vie lopulta sen täyspotin.
Tämä on sellaista vanhan kansan ajattelua, että oksat pois. Kyllä, jos oot komea 190 cm jätkä, niin se on helvetin iso etu. Jos et ole, mitään ei ole vielä menetetty. Paskalla asenteella saa aikaan paskaa jälkeä mitään sen kummemmin tekemättä.

sinikettu

Jäsen
Itellä ongelma on se, että kun hengaa vain kauniiden naisten kanssa, niin ne keskitason ym mimmit ei näytä miltään. Käy juuri niin, että sovitut treffit unohtuu hyvä jos ei saman päivän aikana.
Hä? Mä oon ollut aina aika varma, että jos kykenet jatkuvasti hengailemaan kauniiden naisten kanssa, kykenet myös aika ajoittain sellaisia panemaan. Naiset syystä tai toisesta viehättyvät sellaisista miespuolisista, jotka oleskelevat nättien tyttöjen seurassa. Taitaa olla ihan tutkittua faktaa. Naiset usein tulkitsevat tilanteen siten, että miespuolisella henkilöllä on jotain sellaisia ominaisuuksia, jotka pitävät kauniita naisia ympärillä, ja viehättyvät tästä asiasta. Kannattais yrittää käyttää tätä pientä kikkaa hyväksi. Käy vaikka baareissa tai jossain tapahtumissa ja pyydä pientä jelppiä tuntemiltas naisilta.

Tämä on sellaista vanhan kansan ajattelua, että oksat pois. Kyllä, jos oot komea 190 cm jätkä, niin se on helvetin iso etu. Jos et ole, mitään ei ole vielä menetetty. Paskalla asenteella saa aikaan paskaa jälkeä mitään sen kummemmin tekemättä.

No ainakin se tietty etulyöntiasema on menetetty heti. Pelkällä asenteellakin voi saada jonkun lohdutuspalkinnon joo, mutta loppujen lopuksi kuka niitä muistelee? Lottovoittajia on naistenkin suhteen aika harvassa, muille jää yksinäisyys, vittumainen kompromissi "ei nyt muutakaan saa" tai haaveissa elely "siitä oikeasta".

Hä? Mä oon ollut aina aika varma, että jos kykenet jatkuvasti hengailemaan kauniiden naisten kanssa, kykenet myös aika ajoittain sellaisia panemaan. Naiset syystä tai toisesta viehättyvät sellaisista miespuolisista, jotka oleskelevat nättien tyttöjen seurassa. Taitaa olla ihan tutkittua faktaa. Naiset usein tulkitsevat tilanteen siten, että miespuolisella henkilöllä on jotain sellaisia ominaisuuksia, jotka pitävät kauniita naisia ympärillä, ja viehättyvät tästä asiasta. Kannattais yrittää käyttää tätä pientä kikkaa hyväksi. Käy vaikka baareissa tai jossain tapahtumissa ja pyydä pientä jelppiä tuntemiltas naisilta.

Öööh.. no siis olenhan mä hyvä frendi monen sellaisen kanssa, mutta kyllä ne pitää ihan itte huolen siitä, etten ymmärrä mitään enempää ja väärin. Kyllä kauniit naiset edelleenkin preferoi vastaavalla tavalla komeita plus menestyneitä miehiä, ei mitään tavallisia tapauksia. Plus että nehän on aina varattuja ja jos jostain syystä ei ole, niin mua tarvitaan korkeintaan tietolähteeks vapaista miehistä. Eli suo siellä ja toinen täällä, ei tässä tilanteessa oikeen mitään järkevää ulospääsyä ole. :D

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Eli suo siellä ja toinen täällä, ei tässä tilanteessa oikeen mitään järkevää ulospääsyä ole. :D

Taitaa olla niin, että on olemassa vain naisia. Jos niitä ymmärrät saat, jos et, et. Omien harhojensa perässä saa toki juoksennella hamaan tappiinsa, jos ei usko, ettei sateenkaaren päässä ole ruukullista kultaa. Kysymys naisten, niinkuin kaiken muunkin suhteen on pelkästään motivaatiosta, mikäli sitä ei asiaan ole, voi rasvan levittäminen leivällekin jäädä tekemättä ja voileipä saamatta.

Sen kyllä näen moukkamaisena, että jos sopii jotakin jonkun kanssa, siitä kiinnipitäminen on kunnia asia ja esteen ilmaantuessa muistaa sen ilmoittaa. tämä nyt koskee kaikkia ihmissuhteita, ei pelkästään naisasioita. Purkauksiasi kun olen täältä useammankin tullut lukeneeksi, en sinänsä jännitä, saatko koskaan sitä kuvittelemaasi laatunaista, enemmänkin alan arpoa kestäisikö sinua edes kapinen kiertopalkinto, ilman reilua taloudellista porkkanaa. Koiran kanssa voisit pärjätä, ne ei paljoa vaadi, että aidosti rakastavat, mutta vaivaahan niistäkin kyllä lopulta on.

sinikettu

Jäsen
Öööh.. no siis olenhan mä hyvä frendi monen sellaisen kanssa, mutta kyllä ne pitää ihan itte huolen siitä, etten ymmärrä mitään enempää ja väärin. Kyllä kauniit naiset edelleenkin preferoi vastaavalla tavalla komeita plus menestyneitä miehiä, ei mitään tavallisia tapauksia. Plus että nehän on aina varattuja ja jos jostain syystä ei ole, niin mua tarvitaan korkeintaan tietolähteeks vapaista miehistä.
En tarkoita, että kavereitas yrittäsit kuksia. Tarkoitan sitä, että ennestään tuntemattomat naiset katsovat suopeammin niitä, jotka muiden kauniiden naisten suosion ovat saavuttaneet. Vaikka oot minkälainen persläpi, uusille ihmisille voi yrittää ainakin hetken aikaa teeskennellä olevansa parempaa persoonaa. Vanha, klassinen ja toimiva kikka saada huoneen kauneimman naisen huomio on ensin herättää toiseksi kauneimman huomio itseensä. Jos se ei toimi, ei muuta kuin kipuamaan portaita yksi kerrallaan alaspäin. Jossain vaiheessa tärppää.

Vähän vaan valitettavasti aina välillä kuulostat menetetyltä tapaukselta. Ei pahalla.

Taitaa olla niin, että on olemassa vain naisia. Jos niitä ymmärrät saat, jos et, et. Omien harhojensa perässä saa toki juoksennella hamaan tappiinsa, jos ei usko, ettei sateenkaaren päässä ole ruukullista kultaa. Kysymys naisten, niinkuin kaiken muunkin suhteen on pelkästään motivaatiosta, mikäli sitä ei asiaan ole, voi rasvan levittäminen leivällekin jäädä tekemättä ja voileipä saamatta.

Sen kyllä näen moukkamaisena, että jos sopii jotakin jonkun kanssa, siitä kiinnipitäminen on kunnia asia ja esteen ilmaantuessa muistaa sen ilmoittaa. tämä nyt koskee kaikkia ihmissuhteita, ei pelkästään naisasioita. Purkauksiasi kun olen täältä useammankin tullut lukeneeksi, en sinänsä jännitä, saatko koskaan sitä kuvittelemaasi laatunaista, enemmänkin alan arpoa kestäisikö sinua edes kapinen kiertopalkinto, ilman reilua taloudellista porkkanaa. Koiran kanssa voisit pärjätä, ne ei paljoa vaadi, että aidosti rakastavat, mutta vaivaahan niistäkin kyllä lopulta on.

Mitä tarkoitat motivaatiolla tässä asiayhteydessä? Pitäisikö alkaa takiaisena piirittämään jotakuta vai? Mun motivaatio loppuu siinä vaiheessa, kun heittäydytään hankalaksi tai muuten vittumaiseksi.

No kyllä mä yleensä ilmoitan jos en paikalle pääse, mutta joskus vaan unohtuu, vaikka ois päivän ainoa asia. Oudointa on, että tämäkin jonka vahingossa oharoin haluis kuitenkin yhä mennä johonkin. Jotkut ei tajua helpolla, ettei loppuunsa kiinnosta yhtään. Jos joku on unohtanut mut samaan tyyliin, niin en mä ala vollottaa sellasen perään. Ihme meininkiä.

En tarkoita, että kavereitas yrittäsit kuksia. Tarkoitan sitä, että ennestään tuntemattomat naiset katsovat suopeammin niitä, jotka muiden kauniiden naisten suosion ovat saavuttaneet. Vaikka oot minkälainen persläpi, uusille ihmisille voi yrittää ainakin hetken aikaa teeskennellä olevansa parempaa persoonaa. Vanha, klassinen ja toimiva kikka saada huoneen kauneimman naisen huomio on ensin herättää toiseksi kauneimman huomio itseensä. Jos se ei toimi, ei muuta kuin kipuamaan portaita yksi kerrallaan alaspäin. Jossain vaiheessa tärppää.

Vähän vaan valitettavasti aina välillä kuulostat menetetyltä tapaukselta. Ei pahalla.

Niin, pitäis kai alkaa opetella feikkaamaan. En vaan osaa, jos joku on ruma tai epäkiinnostava, niin en mä vaan jaksa muodon vuoksi olla kiinnostunut ja kiva. Mitä taas tulee portaiden kulkemisessa alaspäin, niin päätyy lopulta vaan pohjalle. Ehkä se sitten on menetettynä tapauksena olemista, kun ei suostu siihen ja ottamaan jotain jakojäännöstä, jota parhaimmillaankin pystyy vain sietämään haluamisen sijaan.

Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mitä tarkoitat motivaatiolla tässä asiayhteydessä?

Ihan samaa, mitä motivaatio tarkoittaa ihan minkä tahansa aktiviteetin kanssa, luulin tämän esimerkillä valaisseeni. Mikäli jotain tahtoo, siihen pitää panostaa, jotta onnistuisi, mikäli ei, ei varmasti onnistu.Hannu hanhia ja inttikavereita on vain mielikuvituksessa, jokainen joutuu siihen panostamaan, mihin pyrkii.

Se kokeeko sen panostamisen posina vai negana on luonnekysymys, yleensä negailemalla ei onnistu missään, mitä yrittää. Herää miete, että jos niin on vastenmielistä ja rasittavaa, niin miksi sillä turhaan mieltänsä kuormittaa. Voihan siitä tietty jotain masokistista nautintoa saada joku yksilö, nuori Wertherihän tuommoisesta lähinnä mieleen tulee ja mielenterveydelliset kysymykset.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy