Hyman Roth
Jäsen
Lienee aika kaivaa tämäkin ketju naftaliinista. Mutta joo, uusi paikkakunta on tuonut uusia tuttavuuksia ja vähintäänkin yhden todella hämmentävän tapauksen. Siis aivan ärveen nätin ja mukavan naisen, joka jostain syystä haluaa viettää mun kanssa aikaa ja lähettelee jo välillä jotain ihme sydänhymiöitä ym. Oikeesti hippasen ahdistava tilanne, koska ei mulla ole mistään ihastumisista itselläni kokemusta varmaan lähemmäs kymmeneen vuoteen. Tai siis onhan muhun ihastuttu joo, mutta mä en ole ikinä osoittanut oikeita tunteita toiseen suuntaan. Vähän hankalaa, koska ei oikeesti tajua muutenkaan, että mikä koira tässä on haudattuna. Kyseisen näköiset naiset ovat poikkeuksetta olleet täysin "eri liigaa" mun omaan tasoon nähden, vaikka en nyt aikoihin ole dokannut tai elänyt muuten arveluttavaa elämää. Olis varmaan mukavaa kokeilla onnistuisko vaikka yhteinen yö, mutta koska kyseessä on oikeasti tosi herttainen mimmi, niin en mä vaan halua loukata tai vaikuttaa assholelta joka katoaa yöhön. Yleensä en juuri nakkaa paskaakaan, mutta nyt on joku moraalinen käsijarru päällä. Sen verran tilanne on outo, että mitään lämpimiä fiiliksiä en uskalla alkaa jostain lukkojen takaa kaivamaan.
Olipahan tajunnanvirtaa, mutta ajatusten jäsentely tekstiksi auttaa jotenkin edes vähän.
Olipahan tajunnanvirtaa, mutta ajatusten jäsentely tekstiksi auttaa jotenkin edes vähän.